Najprv im hrala do karat hospodarska kriza a lacna kupa chrysleru, teraz im hra do karat lacna ropa a kaslanie americanov na spotrebu - v mode su v USA opat pickupy a objemy nad 3 litre. Navyse slabost majetnych Cinanov pre zahranicne auta - tu znieVyrobene v Taliansku ako nieco nóbl...
Ten Sergio ma snad tam hore protekciu, modernizacii Pentastarov sa v najblizsich rokoch nevyhne, ale vonkajsie neovplyvnitelne okolnosti FCA neskutocne praju.
Clovek ma pocit, ze to s FCA moze byt uz len lepsie - SUV Levante este viac pozdvihne predaj maserati, alfa gulia sa bude dobre predavat tiez, maly sedan chrysler potrebuje,, zopar faceliftov pre USA - vsetko by malo vyjst. Jedinym vyslovenym prepadakom FCA je snad Dart...
...že jsem někdy kolem roku 2006/7 (bylo to krátce před představením Delty III) četl, že Lancia dostane do r. 2012 šest úplně nových modelů a bude prodávat 300tis. aut ročně. :-!
Od tebe bych takovou blbost nečekal.
1) to co si naspal není vývoj na den. Opravdu kombi verzi neuděláš ze dne na den, jenom administrativní záležitostí trvají rok
2) Proč by něco dělali s tím, co už odepsali. Dělají technický restart. Mito končí, všechny AR budou mít nový podvozek, dtto Fiat, je tam celá modelová obnova, která započala. Dělat z Delty Bravo je nesmysl, nic by na tom nezískali. Chápu, že prodejci teď 3 roky trpěli (což není tak úplně pravda, protože velcí prodejci mají v nabídce JEEP a ten jde na odbyt docela slušně a udělá asi i slušné rabaty) a menší prodejci se uživili min. na užitkáčích, které jsou stále dobře nadobyt (Fiat je 100% v top 3, byl i nejlepším). Takže to zase není taková tragédie jak by se na první pohled mohlo zdát.
Zbytečné něco psát, ale tady musím.
Naopak, restart v Evropě je to poslední co je trápí a to myslím smrtelně vážně. Dtto jsou na tom všichni podobně (krom motyk).
Alfě bych pár nových modelů určitě přál. MiTo je malinké a Giulietta zas pro změnu celkem drahá a to i jako ojetina. Stejně starý Golf začíná na 200 tisících, Giulietta na 300. No a sedan není žádný.
bylo by to fajn a zní to hezky kdyby se z AFC stal 4. do party koncernových velikánů.. ale zatím jim moc nevěřím.. myslím že klíčový bude zejména restart v Evropě.. kde je na tom zatím FCA velice bledě..
… a zbytečný starosti.
Kde je Giulietta v sedanu, kde je v kombíku, kde je její vrcholná sportovní verze?
Proč není na trhu její "umírněný, prostornější a luxusní" klon jako Lancia?
Proč nemá MiTo novou zadní nápravu?
Kde je Bravo ve variantě sedan a kombi?
Kde je "lidová" varianta Delty III pod značkou Fiat?
To vše je pár hodin pro vývoj a spektrum modelů by se alespoň trochu rozšířilo. Alespoň by bylo sem tam co prodávat.
Co mají jako prodejci nabízet?
"Nechcete své staré ojeté Bravo vyhodit a koupit si nové, úplně stejné, jenom dražší a se čtvrtinou nabízených motorů - ovšem pouze v naftě? Fakt ne?"
Se divim...