Design
to podla mna trosku s tym oplastovanim blatnikov prehnal... taketo masivne plasty okolo kolies nema ani vacsia octavia [odkaz] ... az v reale uvidime kto ma pravdu
redakcia má právo uverejniť čo chce, nemusím to čítať, ale vírus článkov - takto by mohli vypadat - od fotošopistov z celého sveta sa začína vymykať kontrole, o chvíľu tu už budú len virtuálne články aké by to mohlo byť keby to bolo skutočné, dúfam, že to nejaký Neo zastaví.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nesouhlasím, speciálně věci od X-Tomi jsou skoro pokaždé velmi povedené. Já mám takový ty Co by, kdyby docela rád a nevaděj mi. Je tu spousta seriózních článků, takže mezi nima se jedna vize snese.
Souhlasím s Nonsensem a nesouhlasím s Informátorem.
Tyto články jsou zbytečné, otravující a nedůstojné média, které se chce automotivem živit. X-Tomi je ve svých grafikách navíc velmi nevynalézavý.
Jediné informace o chystaných novinkách, které stojí za pozornost, jsou ty od pana Shulteho. K nim má ACZ přístup. Ostatní jsou na nic, bez sebemenší šance, že by jen trochu čerpaly z "nejmenovaných vnitřních zdrojů".
Tyto články jsou zbytečné, otravující a nedůstojné média, které se chce automotivem živit. X-Tomi je ve svých grafikách navíc velmi nevynalézavý.
Jediné informace o chystaných novinkách, které stojí za pozornost, jsou ty od pana Shulteho. K nim má ACZ přístup. Ostatní jsou na nic, bez sebemenší šance, že by jen trochu čerpaly z "nejmenovaných vnitřních zdrojů".
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Suhlas.
Takychto photoshopovych dizajnerov-amaterov su tisicky a ich vytvory nepatria na stranky ziadneho media.
Xtomi ma ale v auto.cz dvere otvorene s kazdym, lubovolne nezmyselnym, stvarnenim Skodovky.
Takychto photoshopovych dizajnerov-amaterov su tisicky a ich vytvory nepatria na stranky ziadneho media.
Xtomi ma ale v auto.cz dvere otvorene s kazdym, lubovolne nezmyselnym, stvarnenim Skodovky.
Ak by takto vyzerala nová Fabia Scout dali by tam motor podobný 1.6 dci 130 ( Renault) je v mojej garáži 😄
Ada práve dostal infarkt...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ako to je teda s Adolfom, vy co ho poznáte, co mu je? Ono zenskost ako aj duchovna, dusevna ale aj fyzická dispozicia ženy, či zenskost vratane jej primarnych a sekundarnych znakov je pre muza velmi pritazliva. Adolfa naopak odpudzuje. Ak pripustim, že je inteligentny, či v medziach normy, či subnormy, ale s voličskym pravom, tak ma v kontexte neznasanlivosti niecoho, co u neho evokuje sekundarnu pohlavnost ženy, napadá otázka: je to buzík?
Rozoberat "Adolfa"...na to by ta bolo... >😒]
ale vyjadrit sa k "problemu"...hmm... ;-\ ( myslim tym nasu podla mna nukoncenu debatu... 😉 )
ale vyjadrit sa k "problemu"...hmm... ;-\ ( myslim tym nasu podla mna nukoncenu debatu... 😉 )
Toho se asi nedočkáš... ;-\
Kvalita je sumar vzájomne prepojených obchodných, technických, ekonomických, personálnych, informačných, organizačných, sociálnych a ďalších nástrojov, ktorými sa zabezpečuje kvalita výrobkov. Ty vyjmes neodmeratelnu kvalitu auta, teda ty ju subjektivne merat vies cez posed a kvalitu audia, uz sa ale nevenujes kvalite vyhotovenia, to je u teba automaticky etalon, voci comu porovnavas zvysok sveta. Ono je totiž pekne prichadzat s naskokom skrze techniku, ale potom su z toho preslapy ako multitronic, 2.5 TDI, V12 TDI alebo 1.2 TDI. Konstrukcne riešenie za francuzmi, jasne, nám staci úroveň oveň ich technologickeho náskoku. riešenia Do kvality ale patri aj kvalita povýrobných služieb (kvalita výrobku v používaní) a tam (uz som ti to pisal, zopakujeme si to), pozri na stanovisko warranty direct, A6 - prehlasena za najnespolahlivejsie auto. Nuz to su fakty, ty si mi daroval subjektivne emocie, vyhrazky, neodpovedanie na otázky a zosmiestenie. Na keru onu ma má zaujímat co ty o mne budeš hovorit. Ono sa veci majú presne naopak, ako hovoris, to nie ty si nemáš co so mnou povedat, to skor ja s tebou, ale ja tu teraz doplním, že to tak myslím jedine v pripade, ak nezacnes odborne argumentovat. Maj si Audi za idol, auto je výborné, to ja nepopieram, mam vsak pochybnosti, že si objektivny, ak sa bavíme o audi. Pri inych temach si mnou vitany partner. A pre teba to dám samostatne, nech sa necitis diskriminovane
Kvalita je sumar vzájomne prepojených obchodných, technických, ekonomických, personálnych, informačných, organizačných, sociálnych a ďalších nástrojov, ktorými sa zabezpečuje kvalita výrobkov. Ty vyjmes neodmeratelnu kvalitu auta, teda ty ju subjektivne merat vies cez posed a kvalitu audia, uz sa ale nevenujes kvalite vyhotovenia, to je u teba automaticky etalon, voci comu porovnavas zvysok sveta. Ono je totiž pekne prichadzat s naskokom skrze techniku, ale potom su z toho preslapy ako multitronic, 2.5 TDI, V12 TDI alebo 1.2 TDI. Konstrukcne riešenie za francuzmi, jasne, nám staci úroveň oveň ich technologickeho náskoku. riešenia Do kvality ale patri aj kvalita povýrobných služieb (kvalita výrobku v používaní) a tam (uz som ti to pisal, zopakujeme si to), pozri na stanovisko warranty direct, A6 - prehlasena za najnespolahlivejsie auto. Nuz to su fakty, ty si mi daroval subjektivne emocie, vyhrazky, neodpovedanie na otázky a zosmiestenie. Na keru onu ma má zaujímat co ty o mne budeš hovorit. Ono sa veci majú presne naopak, ako hovoris, to nie ty si nemáš co so mnou povedat, to skor ja s tebou, ale ja tu teraz doplním, že to tak myslím jedine v pripade, ak nezacnes odborne argumentovat. Maj si Audi za idol, auto je výborné, to ja nepopieram, mam vsak pochybnosti, že si objektivny, ak sa bavíme o audi. Pri inych temach si mnou vitany partner.
mysllim, ze nieje vhodne to rozoberat tu - pri Skodovke, takze pri vsetkej ucte k tebe a k spoludiskutujucim, ktorich nase nedoriesene veci asi netrapia, presuniem sa na diskusiu kde sme skoncili. 😉
Tam si najdes odpovede na teraz tebou vymenovane otazky... 😉
PS: nechapem, kde si z mojho komentu vypochopil nejaku vyhrazku 😲 😲 😲 😲
Tam si najdes odpovede na teraz tebou vymenovane otazky... 😉
PS: nechapem, kde si z mojho komentu vypochopil nejaku vyhrazku 😲 😲 😲 😲
S tymto Audinistom je to ako vysvetlovat evoluciu stupencovi kreacionizmu. Proti faktom postavi svoju interpretaciu viery.
No fakt ako hrocha na stenu hadzat...
No fakt ako hrocha na stenu hadzat...
Nevím, jak na jiných trzích, ale u nás byly Fabie Scout totální propadák. Jen jednou jsem viděl naživo kombíka, hatchback nikdy. Divil bych se, kdyby s tím škodovka zase chtěla přijít ... zvláště, když popřela možnost verze RS, kde by šlo navazovat na úspěch první generace.
Fabia nevim, ale Rapid Spaceback Outdoor je na trhu od letosniho leta...
Osud RS je jasnej, lidi to kupovali málo a dneska Škodovka hledí primárně na peníze, jak co nejvíc vydělat. Bude Monte Carlo a není důvod, aby nebyla i verze Outdoor, to je jen pár plastů. Jsou lidi, co mají ty oplastovaný verze rádi, tak proč jim to nedopřát, když to vyjde na pár šušní a lidi si za to rádi připlatí. U RS to bylo od začátku o něčem jiném.
No jo, ale Scout se prodával ještě méně než RS, přitom byl levnější a měl několik motorizací na výběr. Zákazníci prostě na "hru na plasty" nepřistoupili. RSko by úspěch mít mohlo, kdyby dali rozumnou motorizaci s manuální převodovkou.
Fabka má to nadkolí už trošku moc, Rapid je udělaný na vizualizaci lépe :yes: Ale já fandím klasickým modelům, když už hrátky, tak Monte Carlo :yes:
Samozrejme, rendery od nezávislých dizajnérov sú tu každodenne, zvlášť ak je to Škoda ale oficiálnej preméry nového Kadjaru sa nedočkáme.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tys tu včera asi nebyl, co? [odkaz]
Hovorím o uniknutých fotkách...
Však já jsem tě pochopil. 😉 Fotky Kadjara (Ježíši, to je jméno) se tady určitě objeví co nevidět. Třeba už je má redakce v šuplíku a jen nás napíná 😉
O akých uniknutých fotkách prosím ťa? >😁 Ja len pre istotu, ale snáď si tým renderom z pred 2-3 rokov čo si sem dal nenaletel. Vtedy ešte v Auto Bilde vychádzali z info, že príde crossover Méganu a inšpiráciu hľadali vo van der Ackerových konceptoch z roku 2012. Dnes už sú na nete o dosť presnejšie rendery, ktoré vychádzajú z faktu, že pôjde o modulárny podvozok vychádzajúci z nového Qashqaia a tiež zo siluet maskovaného prototypu.
Síce tiež pindám na počet článkov o Škodovke, včera tu bolo info o premiére Kadjaru (bude 2. 2. 2015) a predtým sa tiež objavila info o maskovanom prototype, ktorý redakcia pokladala za nový Koleos.
Síce tiež pindám na počet článkov o Škodovke, včera tu bolo info o premiére Kadjaru (bude 2. 2. 2015) a predtým sa tiež objavila info o maskovanom prototype, ktorý redakcia pokladala za nový Koleos.
Proč ne? S vyšším podvozkem to pro národ chatařů je zajímavá možnost..
Fabia je už dost oplastovaná..ale dobrý!
Hlavně tedy ten modrý Rapid vypadá skvěle :yes:
Pěkný článek , za mne OK! Vyrábět..ty auta za to stojí. 😉
Fabia je už dost oplastovaná..ale dobrý!
Hlavně tedy ten modrý Rapid vypadá skvěle :yes:
Pěkný článek , za mne OK! Vyrábět..ty auta za to stojí. 😉
Škoda že je všude škoda. 😐 Chápu, jedná se z části o "české auto", ale proč auto.cz neustále předhazuje jen informace o tom co ve škodovce bylo, mohlo být, mělo by být, bude, možná bude, nikdy nebude >😁 to už mě dostává. Je sice pravda že Fabka je docela pěkný kousek, ale nač takový agresivní marketing? >😁 Nezastávám se ani Hyundai ani Škody, ale.... Proč když se Hyundai v reklamě opře do škodovky (závistivci zezelenají - barva škodovky; Váš soused z Boleslavi bude takhle malinký) tak se o tom ihned píše na idnesu, auto.cz,autoforum.cz, atd... Ale že škodovka si to vlastně "vyprovokovala" svou reklamou v rádiu (Tatínku, proč od té doby co máme doma novou fabii je sousedovic KOREA pořád nemocná? To není korea ale korela).... CNC by mělo přejmenovat tento server na Škoauto.cz 😄 😉
No nění to úplně zlý ale mě osobně se daleko více líbí Škoda Rapid spaceback Scout než Fabia..
https😐/www.youtube.com/watch?……
https😐/www.youtube.com/watch?……
Ale keď si človek pozrie práce toho Maďara pred pár rokmi a dnes, tak ako pekný progres.