Design
alapli
9
už mi to bylo divné, 4 dny bez škody, skoro absťák...pohled maďarského grafika žel opět zapadá do kategorie "články o ničem, hlavně škoda"...ještě mongolský, severokorejský grafik a je v lednu splněno 😄
Přejít do diskuze
redakcia má právo uverejniť čo chce, nemusím to čítať, ale vírus článkov - takto by mohli vypadat - od fotošopistov z celého sveta sa začína vymykať kontrole, o chvíľu tu už budú len virtuálne články aké by to mohlo byť keby to bolo skutočné, dúfam, že to nejaký Neo zastaví.
Ešte verziu Junior a Praktik poprosím. >😒]
Ale keď si človek pozrie práce toho Maďara pred pár rokmi a dnes, tak ako pekný progres.
Ale keď si človek pozrie práce toho Maďara pred pár rokmi a dnes, tak ako pekný progres.
to podla mna trosku s tym oplastovanim blatnikov prehnal... taketo masivne plasty okolo kolies nema ani vacsia octavia [odkaz] ... az v reale uvidime kto ma pravdu
Fabka má to nadkolí už trošku moc, Rapid je udělaný na vizualizaci lépe :yes: Ale já fandím klasickým modelům, když už hrátky, tak Monte Carlo :yes:
Nesouhlasím, speciálně věci od X-Tomi jsou skoro pokaždé velmi povedené. Já mám takový ty Co by, kdyby docela rád a nevaděj mi. Je tu spousta seriózních článků, takže mezi nima se jedna vize snese.
Proč ne? S vyšším podvozkem to pro národ chatařů je zajímavá možnost..
Fabia je už dost oplastovaná..ale dobrý!
Hlavně tedy ten modrý Rapid vypadá skvěle :yes:
Pěkný článek , za mne OK! Vyrábět..ty auta za to stojí. 😉
Fabia je už dost oplastovaná..ale dobrý!
Hlavně tedy ten modrý Rapid vypadá skvěle :yes:
Pěkný článek , za mne OK! Vyrábět..ty auta za to stojí. 😉
Škoda že je všude škoda. 😐 Chápu, jedná se z části o "české auto", ale proč auto.cz neustále předhazuje jen informace o tom co ve škodovce bylo, mohlo být, mělo by být, bude, možná bude, nikdy nebude >😁 to už mě dostává. Je sice pravda že Fabka je docela pěkný kousek, ale nač takový agresivní marketing? >😁 Nezastávám se ani Hyundai ani Škody, ale.... Proč když se Hyundai v reklamě opře do škodovky (závistivci zezelenají - barva škodovky; Váš soused z Boleslavi bude takhle malinký) tak se o tom ihned píše na idnesu, auto.cz,autoforum.cz, atd... Ale že škodovka si to vlastně "vyprovokovala" svou reklamou v rádiu (Tatínku, proč od té doby co máme doma novou fabii je sousedovic KOREA pořád nemocná? To není korea ale korela).... CNC by mělo přejmenovat tento server na Škoauto.cz 😄 😉
Rozoberat "Adolfa"...na to by ta bolo... >😒]
ale vyjadrit sa k "problemu"...hmm... ;-\ ( myslim tym nasu podla mna nukoncenu debatu... 😉 )
ale vyjadrit sa k "problemu"...hmm... ;-\ ( myslim tym nasu podla mna nukoncenu debatu... 😉 )
Kvalita je sumar vzájomne prepojených obchodných, technických, ekonomických, personálnych, informačných, organizačných, sociálnych a ďalších nástrojov, ktorými sa zabezpečuje kvalita výrobkov. Ty vyjmes neodmeratelnu kvalitu auta, teda ty ju subjektivne merat vies cez posed a kvalitu audia, uz sa ale nevenujes kvalite vyhotovenia, to je u teba automaticky etalon, voci comu porovnavas zvysok sveta. Ono je totiž pekne prichadzat s naskokom skrze techniku, ale potom su z toho preslapy ako multitronic, 2.5 TDI, V12 TDI alebo 1.2 TDI. Konstrukcne riešenie za francuzmi, jasne, nám staci úroveň oveň ich technologickeho náskoku. riešenia Do kvality ale patri aj kvalita povýrobných služieb (kvalita výrobku v používaní) a tam (uz som ti to pisal, zopakujeme si to), pozri na stanovisko warranty direct, A6 - prehlasena za najnespolahlivejsie auto. Nuz to su fakty, ty si mi daroval subjektivne emocie, vyhrazky, neodpovedanie na otázky a zosmiestenie. Na keru onu ma má zaujímat co ty o mne budeš hovorit. Ono sa veci majú presne naopak, ako hovoris, to nie ty si nemáš co so mnou povedat, to skor ja s tebou, ale ja tu teraz doplním, že to tak myslím jedine v pripade, ak nezacnes odborne argumentovat. Maj si Audi za idol, auto je výborné, to ja nepopieram, mam vsak pochybnosti, že si objektivny, ak sa bavíme o audi. Pri inych temach si mnou vitany partner. A pre teba to dám samostatne, nech sa necitis diskriminovane
Kvalita je sumar vzájomne prepojených obchodných, technických, ekonomických, personálnych, informačných, organizačných, sociálnych a ďalších nástrojov, ktorými sa zabezpečuje kvalita výrobkov. Ty vyjmes neodmeratelnu kvalitu auta, teda ty ju subjektivne merat vies cez posed a kvalitu audia, uz sa ale nevenujes kvalite vyhotovenia, to je u teba automaticky etalon, voci comu porovnavas zvysok sveta. Ono je totiž pekne prichadzat s naskokom skrze techniku, ale potom su z toho preslapy ako multitronic, 2.5 TDI, V12 TDI alebo 1.2 TDI. Konstrukcne riešenie za francuzmi, jasne, nám staci úroveň oveň ich technologickeho náskoku. riešenia Do kvality ale patri aj kvalita povýrobných služieb (kvalita výrobku v používaní) a tam (uz som ti to pisal, zopakujeme si to), pozri na stanovisko warranty direct, A6 - prehlasena za najnespolahlivejsie auto. Nuz to su fakty, ty si mi daroval subjektivne emocie, vyhrazky, neodpovedanie na otázky a zosmiestenie. Na keru onu ma má zaujímat co ty o mne budeš hovorit. Ono sa veci majú presne naopak, ako hovoris, to nie ty si nemáš co so mnou povedat, to skor ja s tebou, ale ja tu teraz doplním, že to tak myslím jedine v pripade, ak nezacnes odborne argumentovat. Maj si Audi za idol, auto je výborné, to ja nepopieram, mam vsak pochybnosti, že si objektivny, ak sa bavíme o audi. Pri inych temach si mnou vitany partner.
Pokud X-Tomiho práci sleduješ delší dobu, tak víš, že se nespecializuje jen na Škodovky. Některé jeho výtvory jsou velmi povedené, s tím nemůžeš nesouhlasit.
Ak by takto vyzerala nová Fabia Scout dali by tam motor podobný 1.6 dci 130 ( Renault) je v mojej garáži 😄
Souhlasím s Nonsensem a nesouhlasím s Informátorem.
Tyto články jsou zbytečné, otravující a nedůstojné média, které se chce automotivem živit. X-Tomi je ve svých grafikách navíc velmi nevynalézavý.
Jediné informace o chystaných novinkách, které stojí za pozornost, jsou ty od pana Shulteho. K nim má ACZ přístup. Ostatní jsou na nic, bez sebemenší šance, že by jen trochu čerpaly z "nejmenovaných vnitřních zdrojů".
Tyto články jsou zbytečné, otravující a nedůstojné média, které se chce automotivem živit. X-Tomi je ve svých grafikách navíc velmi nevynalézavý.
Jediné informace o chystaných novinkách, které stojí za pozornost, jsou ty od pana Shulteho. K nim má ACZ přístup. Ostatní jsou na nic, bez sebemenší šance, že by jen trochu čerpaly z "nejmenovaných vnitřních zdrojů".
Byla by fajn moznost 4x4, myslím ze by po ni sahlo dost lidi. Vytvořit něco jako SX4 z rapida spaceback by nemusel byt propadák, horší by to bylo asi s cenou která je u Němců většinou jinde.
mysllim, ze nieje vhodne to rozoberat tu - pri Skodovke, takze pri vsetkej ucte k tebe a k spoludiskutujucim, ktorich nase nedoriesene veci asi netrapia, presuniem sa na diskusiu kde sme skoncili. 😉
Tam si najdes odpovede na teraz tebou vymenovane otazky... 😉
PS: nechapem, kde si z mojho komentu vypochopil nejaku vyhrazku 😲 😲 😲 😲
Tam si najdes odpovede na teraz tebou vymenovane otazky... 😉
PS: nechapem, kde si z mojho komentu vypochopil nejaku vyhrazku 😲 😲 😲 😲
Ono su lieky na predpis, napr. s aktivnou látkou piracetamom, ktoré zlepsuju pamat. Vyhrazal si sa mi, opravujem, oznamoval si mi, že keď nechapem co mi ty hovoris, nemá v budúcnosti zmysel pokračovat (v debate). Ale ok, ukoncime to na dnes.
Je to tvůj názor a nikdo ti ho nebere, já taky vyslovil jen ten svůj. Znáš to: 100 lidí = 100 názorů, koukni na to i touto optikou. 😉
Samozrejme, rendery od nezávislých dizajnérov sú tu každodenne, zvlášť ak je to Škoda ale oficiálnej preméry nového Kadjaru sa nedočkáme.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Suhlas.
Takychto photoshopovych dizajnerov-amaterov su tisicky a ich vytvory nepatria na stranky ziadneho media.
Xtomi ma ale v auto.cz dvere otvorene s kazdym, lubovolne nezmyselnym, stvarnenim Skodovky.
Takychto photoshopovych dizajnerov-amaterov su tisicky a ich vytvory nepatria na stranky ziadneho media.
Xtomi ma ale v auto.cz dvere otvorene s kazdym, lubovolne nezmyselnym, stvarnenim Skodovky.
Nic proti korejský animaci jak navrhuje Ondra Fenclů, ani nevím co přesně děláš v civilu ty a je mi to úplně fuk, jen se zeptám asi tak: uměl bys to namalovat minimálně tak jako ten Maďar? Pokud ano, máš právo ho kritizovat, pardon hodnotit, pokud ne, tak bys měl jen uznale mlčet a neblejt sem ty svoje plky. Nazdar!
No nění to úplně zlý ale mě osobně se daleko více líbí Škoda Rapid spaceback Scout než Fabia..
https😐/www.youtube.com/watch?……
https😐/www.youtube.com/watch?……
aleco, ideme trosku zapojit teologiu, alebo nieco ine ?
...my uz mame po debate, a na tvoje velke pocudovanie, sme si podebatili vcelku normalne a s asi pre obidvom prijatelnym vysledkom.
Nieco, co s tebou ztial moc nadejne nevypda... 8-s
...my uz mame po debate, a na tvoje velke pocudovanie, sme si podebatili vcelku normalne a s asi pre obidvom prijatelnym vysledkom.
Nieco, co s tebou ztial moc nadejne nevypda... 8-s
S tymto Audinistom je to ako vysvetlovat evoluciu stupencovi kreacionizmu. Proti faktom postavi svoju interpretaciu viery.
No fakt ako hrocha na stenu hadzat...
No fakt ako hrocha na stenu hadzat...
O akých uniknutých fotkách prosím ťa? >😁 Ja len pre istotu, ale snáď si tým renderom z pred 2-3 rokov čo si sem dal nenaletel. Vtedy ešte v Auto Bilde vychádzali z info, že príde crossover Méganu a inšpiráciu hľadali vo van der Ackerových konceptoch z roku 2012. Dnes už sú na nete o dosť presnejšie rendery, ktoré vychádzajú z faktu, že pôjde o modulárny podvozok vychádzajúci z nového Qashqaia a tiež zo siluet maskovaného prototypu.
Síce tiež pindám na počet článkov o Škodovke, včera tu bolo info o premiére Kadjaru (bude 2. 2. 2015) a predtým sa tiež objavila info o maskovanom prototype, ktorý redakcia pokladala za nový Koleos.
Síce tiež pindám na počet článkov o Škodovke, včera tu bolo info o premiére Kadjaru (bude 2. 2. 2015) a predtým sa tiež objavila info o maskovanom prototype, ktorý redakcia pokladala za nový Koleos.
Tak jako já bych taky chtěl, aby dělali FIII RS, ale zase než něco utrápenýho s dýchavičným litrovým motůrkem, tak to radši nic. Holt to jsou ty tlaky na flotilový emise a diktát všemocnýho koncernu ;-\
No jo, ale Scout se prodával ještě méně než RS, přitom byl levnější a měl několik motorizací na výběr. Zákazníci prostě na "hru na plasty" nepřistoupili. RSko by úspěch mít mohlo, kdyby dali rozumnou motorizaci s manuální převodovkou.
No snaží se ze Spacebacku udělat něco jako jako "módní zboží", takže se to tak trochu dalo čekat. Ale budou se muset hodně snažit, aby to mělo úspěch na trhu.
Však já jsem tě pochopil. 😉 Fotky Kadjara (Ježíši, to je jméno) se tady určitě objeví co nevidět. Třeba už je má redakce v šuplíku a jen nás napíná 😉
Osud RS je jasnej, lidi to kupovali málo a dneska Škodovka hledí primárně na peníze, jak co nejvíc vydělat. Bude Monte Carlo a není důvod, aby nebyla i verze Outdoor, to je jen pár plastů. Jsou lidi, co mají ty oplastovaný verze rádi, tak proč jim to nedopřát, když to vyjde na pár šušní a lidi si za to rádi připlatí. U RS to bylo od začátku o něčem jiném.
Nevím, jak na jiných trzích, ale u nás byly Fabie Scout totální propadák. Jen jednou jsem viděl naživo kombíka, hatchback nikdy. Divil bych se, kdyby s tím škodovka zase chtěla přijít ... zvláště, když popřela možnost verze RS, kde by šlo navazovat na úspěch první generace.
Ako to je teda s Adolfom, vy co ho poznáte, co mu je? Ono zenskost ako aj duchovna, dusevna ale aj fyzická dispozicia ženy, či zenskost vratane jej primarnych a sekundarnych znakov je pre muza velmi pritazliva. Adolfa naopak odpudzuje. Ak pripustim, že je inteligentny, či v medziach normy, či subnormy, ale s voličskym pravom, tak ma v kontexte neznasanlivosti niecoho, co u neho evokuje sekundarnu pohlavnost ženy, napadá otázka: je to buzík?