Audi A4 generací B6 a B7 (2000 až 2008) není v zásadě špatné auto, ale rozšířenost turbodieselů dělá výběr o poznání obtížnější. A právě naftové motory vás potrápí poruchami a drahými opravami.
"...I faceliftovaná čtyřka dostává své pověsti a ve třídě stability při vysokých rychlostech i v zatáčkách je na špici segmentu. Přední pohon poskytuje i přes výraznější účinek posilovače řidiči dost informací a většinu zatáček zvládá auto s neutrálním chováním. Nové Audi A4 má vpředu moderní čtyřprvkovou nápravu, zadní kola jsou uchycena k závěsům s lichoběžníkovými rameny. V obou případech konstruktéři využívali komponenty z lehkých kovů, což přispělo ke snížení neodpružených hmot. Drsné zacházení dá okusit i náznak nedotáčivosti, obvykle jde ale o tak extrémní hodnoty, že „přes kolo“ se s vozem za normálních okolností není šance dostat. Plynulost, s jakou vykružuje toto Audi zatáčky, je na pomezí komfortu a užívání si. Řečeno jinak – když už budete mít pocit, že jste s autem srostl a využíváte jeho plný potenciál, pneumatiky nezapiští ani kdybyste je prosili...."
Tak nevím, kde je pravda >:D >:-[] >:-[] ... Nebo že by ta pravda mohla vykouknout na větlo boží až po 10 letech??
Tak si říkám, co se dozvíme za 10 let třeba o trojkové Octavii >:D ?
Je pravděpodobné, že kdybys četl tentýž "test" japonce, jezdil bys na kole. Ve všech těchto testech se dočteš jen o problémech (logicky), a pak to vypadá, že auto jezdí jen od servisu k servisu.
Normalnimu clovek na IS250 bude vadit, ze to auto nejede a dovnitr se normalni Evropan nevejde.
Neviem, co ocakavas od auta, ale ekvivalentne BMW 325i ma len o par koni viac. A mimochodom, v aute je take tlacitko, ktorym sa da regulovat, ci ma byt auto v normalnom rezime, alebo sport, alebo snow. Ale chapem, kopat do auta bez toho, aby si o tom nieco vedel...
Co sa tyka toho, kto sa kam vojde - tu mas rozmery a tabulky Lexusu IS 250 https:// auta.vsevedko.sk /lexus/lexus-is-404/ lexus-is-250-17196.html a tu BMW 325i https:// auta.vsevedko.sk /bmw/bmw-3-serie-501/ bmw-325i-14037.html (pardon, ale portal mi kazi linky) Mozes si to pekne porovnat. V dobovej recenzii auto.cz (tu [odkaz] ) mas dalsie rozmery. Nemam pocit, ze by Lexus vybocoval z Deutschland Uber Alles trojky.
"Kdepak milý Vasile. Jedinou správnou motorizací je diesel!"
Double epic fail. On neni Vasil, ale Gordon, tak jako ty nejsi Ada ale idiot (ad hominem)...a diesel je spravna motorizace do lokomotivy a do lodi. :-!
Mal som pocit, ze sa bavime o Lexuse IS 250. Neviem preco sem tahas uplne ine motorizacie. Ale budiz.
Sedel som v E90 a IS 250 vlastnim. Mozem s kludom prehlasit, ze medzi E90 a IS nie je v podstate rozdiel.
Mam 1,8m, relativne dlhe nohy a zacinajuce brusko :-) Bracho ma 2m, ostatne zostava. Obaja sa zmestime (ako do IS, tak do LS) a nemam problemy s tym, co popisujes. Jedine, co mozem sedackam v ISku vytknut je slabe bocne vedenie. Tolko prax. Teoria je mi ukradnuta.
Toto auto jsem před 3mi lety obhlížel při kupování stávajícího vozu. Roky výroby +/-2006. Koukal jsme po jednom 103KW TDI 2.0 a také po V6 TDI 2,7, oba ve stříbrné barvě a vzákladních výbavách. Musím říct, že pokud auto nemá sportovní packet, tak je dost "obyčejné" a "nudné". Nemohu říct ani popel na zpracování či kvalitu materiálu, je to Audi, ale mimo toho znáčku ve mne v těchto levnějších verzích nepůsobilo prémiověji, než Passat B6 ( Za podobné ceny byly obdobné Higline). Průměrné velké, průměrně vzhledové, uvnitř šedý interiér.
Pak je tu Sline verze, která vypadá najednou parádně, hezká kola a pořádná barva z této A4 dělá elegána se sportovními ambicemi :-) Jsem rád, že jsem auto nekoupil, bál jsem se, že by mne sežralo, ale přiznám se, že se za hezkým kusem rád otočím :-)
Nam sa na Passate B7 2.0 CR 103kw rv 2011 160 000km rozletela spojka.
Auto bolo zakupene dovezene z Nemecka malo vtedy 156 000km.Boli sme 100km od domova a nieco sa stalo so spojkou ostala prilepena na podlahe.To iste sme mali aj na Octavii 2.0Fsi ale bola to ina zavada.Takze odtah do servisu tam zistili niaku presknutu hadicku od spojky ze pre istotu daju dole prevodovku zo spojkou ci tam tiez nenatiekla kvapalina.Ze je treba utriet zo spojky.Ake bolo prekvapenie ked zistili ze spojka je ciastocne rozlamana v obale.Takze vymena spojky + loziska+dvojhmotovy zotrvacnik servis za 1700eur.Bolo servisovane v oficiálnom servise vw.Chybu skusime reklamovat v bazari kedze je tam zaruka 2roky.Bohuzial bazar je aaa auto.
No s tím se dá souhlasit, jezdil jsem 2 měsíce s 2.0 TFSi 147kW + automat + quattro. Jezdilo to pěkně až na ten línej automat, co hnal spotřebu nesmyslně nahoru...
Táta má GS v hybridu, máme oba 190cm a nemáme problém s prostorem v interiéru. Navíc je to r.v. 2008, má najeto kolem 280 000km, pořád vše funguje tak jak má a kromě výměny brzd, světel a klasické baterie, nebyl NIKDY žádný problém. Ve 150ti je pořád stejné ticho, pořád mu 250km/h nedělá problém a zhruba 4x denně musí jezdit k domu po hodně rozbité cestě, kde už ho taky nikdo nešetří... Nevím jestli by teď němci fungovali stejně. :-)
Ono to auto na fotkách je nejlepší reklama - na tachometru svítí údaj nájezdu okolo 140.000 km a interiér neprémiové Octavie po 300.000 km vypadá lépe. Proč asi? ;-)
Tak on je ten motor nepovedenej bastl plnej konstrukčních chyb i v jiných autech. Je celkem jedno jestli si tenhle konstruktérskej zázrak zákazník koupí v Oktávce, Passatu nebo A4.
Tenhle model na špici segmentu mezi prémiovejma autama? Ten byl dobrej :yes: >:D
U Okty je to jednoduchý: je to nejlepší auto segmentů C i D a to bylo jasný eště před začátkem sériový výroby a tak to bude i za deset let >:-[]
Dotazoval ses mě 14 dní po mém dotazu Informátorovi.Tys tu dlouho nebyl, on psal stejně jako ty, tak jsem se ho zeptal, jestli není bývalý Wiliam. No, kupodivu není. Jakou odpověď čekáš?
Možná ne, ale upřímě, ty obyčejné verze jako ojetina vypadala hůře, než to Titanium Mondeo, třeba grafika přístrojů. Ono se není co divit, když ta Audi je z roku 2004 už a Mondeo bylo vlastně aktuální generace :-) Ale to nebyl hlavní důvod, spíše ty konkrétní kusy vždy byly takové... podezdřelé :D:D:D
Já se nedávno s někym bavil na téma toho šestiválce, ten mne zaujal, ale všichni tvrdí, že 3.0 je lepší :-)
Abys rozuměl, nejsem na Japonce, jen prostě teď mám už nějakou dobu Mazdu. Poohlížím se po náhradě a hledám, kde a co by mi padlo do oka. Ale Němec to asi nebude. I vzhledem k předchozím zkušenostem.
tak toto je nejspíše zářný příklad,jaké pocity má jedinec uvnitř hrobky.....ponurost,sklíčenost,chlad.tot… absence jakéhokoli nápadu,náznaku estetického cítění,nulová kreativita,něco takového nakreslí každý druhý během přestávky na oběd.ergonimii neřeším,pro mne je primární dizajn. :no:
Mám diesel 1.9TDI PD jsem byl v servisu výměně nový dvouhmotový setrvačník platil opravy a práce 25 000,-Kč, zase mám problém turbo únik oleje takže to výfuk z kouř černá :no:
Mám benzín i diesel, ale lépe jezdí benzín :yes::-!
Stávající generace je o něco prostornější, ale ne o změnu rozvoru. Právě jízdní vlastnosti se změnily díky posunutí otoru i kabiny více dozadu a tím se trochu zredukovaly možnosti prostorových výhod v interiéru ;-)
No, zrovna 4kové Mondeo je docela ke slízání mimo pár tvrdých failů ve vyplni dveří, nicméně A4 sem si pochvaloval, to jsem psal hned v prvním příspěvku. Souhlasím, že prostor je menší, jinak hezké auto. Jen tak trochu OT: Kdysi sem měl tu čest s Exeem, což bylo vlastně toto Audi před Fl. a v tom se mi líbilo více, přišel mi nižší posaz a vůbec ta Seatí aura tomu dodávala šmrnc. Mrzí mne, že sem na tento zvláštní vůz opoměl při výberu :-)
Možná se mnou. Rychlejší pružnější je 3.0, o něco pomalejší a úspornější je 2,7 TDI. Jinak mi na 2,7 TDI za dobu 18 tis km prdli dvě klapky (2 x 13 tis i s prací). Olej raději měním po 15 tis, jelikož jak popojíždím kolem komína, tak kroužím i po dálnicích a okrskách...
Souhlas, motory hodnotit nebudu, ale můžu potvrdit, že stávající generace je výrazně prostornější (+14cm rozvor), a není zdaleka tak nedotáčivá jak minulá. Rozdíl proti minulé generaci je výrazný.
V pohodě, to mi jako odpověď stačí. Já jen abys mě nespojoval s někým, koho vůbec neznám. Nevím, jestli jste si vy dva něco udělali, nebo vyřizovali, to mi je fuk, já jen chtěl aby mezi náma bylo jasno.
Díkes :yes:
Některý interiéry ve světle šedé nebo dokonce modré nevypadají opravdu nic moc. Navíc proti mondeu prcek, kde ti děti v sedačce okopávají záda. Ale v hezké verzi bys jako olizovač plastů měl být spokojenej :-)
Nicméně racionální důvody mluví pro Mondeo.
Šestiválec 3,0 nebo 2,7- i mě by se líbili, ale tam už se bojím provozních nákladů. Přece jen na motoru je těch točících se věcí o 50% víc >:-[]
Mal som moznost jazdit A4 2.0 TDI r.2007(posledne kusy predchadzajucej generacie) a potom A4 2.0 TDI r.2008 (aktualna generacia). Mozem potvrdit, ze su to uplne ine auta a nemozno auta skatulkovat na japoncov, nemcov, korejcov, pretoze aj auta tej istej znacky a ten isty typ sa mozu dost lisit podla generacii. Obe boli kupovane ako funglace, takze to viem porovnat dost objektivne. Prva mi zrala asi 1l oleja na 1500km ( uplne nove auto, ale pozor, je to stale v norme VW group! ), potom som objavil olej v chladiacom systeme a po 40.000km sa menil motor. Oproti tomu nova generacia ( s 2.0 TDI) je uplne ine auto. Prave som prekrocil 250.000km a maximalna spokojnost. Jazdne vlastnosti uplne idealne, krasne drzi v zatackach, nie je tak ostra na riadenie ako ta predchadzajuca a ma aj lepsie sprevodovanie, lebo u tej prvej sa mi zdala jednicka velmi kratka. Aj kultivovanost motora je o niecom inom. Preto ak by som odporucil 2.0TDI, tak uz tu novsiu generaciu...
Pomineme-li, ze i to BMW 325 ma kvalitnejsi prevodovku a vyrazne vyssi maximalku, tak ono je to cele o tom, ze kdyz mi nestaci dynamika BMW 325, tak si muzu vzdycky koupit 330 s uplne jinou dynamikou, pripadne rovnou 335i, nemluve o moznosti koupit ruzne diesely at uz 330d ci 335d, zatimco Lexus nad dynamicky znacne vlaznou IS250 uz nema nic (krome IS-F, ktera je mimo soutez) a co se tyce dieselu tak predchozi generace mela jen ve vsech ohledech zoufalou IS220d navic jen s manualni prevodovkou.
Kdyz by jsi cetl ty svoje odkazy, tak by jsi zjistil, ze i oproti dost male E90 je to ISko jeste mensi, tu o centimetr tu o dva, ale v podstate ve vsech rozmerech mensi je a i ten centimetr v interieru neni uplne zanedbatelny rozdil.
Zasadnim pak je problem spolecny vsem Lexusum (krome LS) a sice sedacky pro asijske trpasliky. Do te E90 si muzu koupit sportovni sedacky, vysunu si predek sedaku, nastavim x-parametru a sedim jako kral. U Lexusu mam dvoje sedacky (standard a "sportovni" z F-type), oboje maji nastavovaci pouze sklon operadla, posun, naklon sedaku plus bederni operka a oboje jsou sizovane pro trpasliky kdy i prumerne vysokemu evropanovi konci sedak nekde ve dvou tretinach stehen jak ve Fabii a operadlo predpoklada, ze clovek nema zadna ramena.
Tak pokud je to se zivotem smireny duchodce idealne trpaslicich rozmeru, tak urcite ano. Normalnimu clovek na IS250 bude vadit, ze to auto nejede a dovnitr se normalni Evropan nevejde. Bohuzel to je problem vsech Lexusu krome LSka, jsou delane na trosku jine postavicky.