Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojeté Audi A4: Největší problém je s 2.0 TDI PD

Audi A4 generací B6 a B7 (2000 až 2008) není v zásadě špatné auto, ale rozšířenost turbodieselů dělá výběr o poznání obtížnější. A právě naftové motory vás potrápí poruchami a drahými opravami.
Zpět na článek
29. 1. 2015 19:41
30. 1. 2015 08:38
29. 1. 2015 20:19
29. 1. 2015 20:33
29. 1. 2015 21:00
29. 1. 2015 21:13
29. 1. 2015 21:31
29. 1. 2015 21:35
29. 1. 2015 21:44
29. 1. 2015 21:49
29. 1. 2015 21:10
29. 1. 2015 21:17
30. 1. 2015 05:18
30. 1. 2015 06:42
30. 1. 2015 12:26
29. 1. 2015 23:19
30. 1. 2015 07:37
30. 1. 2015 08:35
30. 1. 2015 10:16
30. 1. 2015 11:09
30. 1. 2015 12:23
30. 1. 2015 08:22
9. 2. 2015 23:07
13. 8. 2018 12:36
16. 8. 2018 13:04
20. 8. 2018 10:40
21. 8. 2018 12:32
Avatar - Dzakobo
29. 1. 2015 18:57
Ale ale ale :-)
v článku je snad 30-krát >:D .
Pan Žák pracuje u auto.cz Že jsem si toho zatím nevšiml, myslel jsem že pomáhá Honzovi s Meziplynem.

Pro A4 B7 se hodí nejvíc 2,0TFSi. 1,8TFSi padají ventily. A jakýkoliv jiný těžší motor, než zážehový 4 válec, mocně táhne auto po tečně ze zatáčky.
Rozbalit vlákno
5
30. 1. 2015 07:12
Re: Ale ale ale :-)
S 2.0 benzinem souhlasím, ale jakmile má u sebe automat a quattro, tak se jezdí za 11-12l jen to hvízdne >:D
Avatar - Dzakobo
30. 1. 2015 09:53
Re: Ale ale ale :-)
Quattro není potřeba, zátěž přední nápravy této A4 nechybí. >:D
30. 1. 2015 12:48
Re: Ale ale ale :-)
zas koupit si Audi bez Quattra ;-\
30. 1. 2015 17:25
Re: Ale ale ale :-)
No s tím se dá souhlasit, jezdil jsem 2 měsíce s 2.0 TFSi 147kW + automat + quattro. Jezdilo to pěkně až na ten línej automat, co hnal spotřebu nesmyslně nahoru...
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2015 21:35
Re: Ale ale ale :-)
..tak máš mainstreamovou předokolku se slušnou palubkou >:-[]
Avatar - Misanick
29. 1. 2015 19:26
Výsledek testu
mě utvrdil v tom, že si nemám kupovat žádné auto z německé prémiové trojky :yes: .
Rozbalit vlákno
11
Avatar - _Karel_
29. 1. 2015 19:39
Re: Výsledek testu
Je pravděpodobné, že kdybys četl tentýž "test" japonce, jezdil bys na kole. Ve všech těchto testech se dočteš jen o problémech (logicky), a pak to vypadá, že auto jezdí jen od servisu k servisu.
Avatar - Ozzman
29. 1. 2015 20:12
Re: Výsledek testu
To je divné, že 10 let staré Audi nejezdí bez chyb >:D
Avatar - Barrichello
30. 1. 2015 00:30
Re: Výsledek testu
problém je že ten němec má těch chyb budto 3x tolik, nebo sice 3x méně, ale za 3x takové prachy co japonec či amerika >:D >:D >:D
Avatar - Misanick
29. 1. 2015 20:13
Re: Výsledek testu
Abys rozuměl, nejsem na Japonce, jen prostě teď mám už nějakou dobu Mazdu. Poohlížím se po náhradě a hledám, kde a co by mi padlo do oka. Ale Němec to asi nebude. I vzhledem k předchozím zkušenostem.
29. 1. 2015 20:57
Re: Výsledek testu
Sorry, že toto není k tématu, ale:
V diskuzi pod článkem o Fabii Combi [odkaz] jsi se mě dotazoval a já pořád čekám na tvoji odpověď. Dočkám se jí?
Avatar - _Karel_
29. 1. 2015 21:09
Re: Výsledek testu
Dotazoval ses mě 14 dní po mém dotazu Informátorovi.Tys tu dlouho nebyl, on psal stejně jako ty, tak jsem se ho zeptal, jestli není bývalý Wiliam. No, kupodivu není. Jakou odpověď čekáš?
29. 1. 2015 21:16
Re: Výsledek testu
V pohodě, to mi jako odpověď stačí. Já jen abys mě nespojoval s někým, koho vůbec neznám. Nevím, jestli jste si vy dva něco udělali, nebo vyřizovali, to mi je fuk, já jen chtěl aby mezi náma bylo jasno.
Díkes :yes:
Avatar - _Karel_
29. 1. 2015 21:18
Re: Výsledek testu
Myslel jsem, zeptal jsem, zjistil jsem. Vše v poho :yes:
29. 1. 2015 21:19
Re: Výsledek testu
Ok, v poho. Dál už tedy jen k tématu ;-)
29. 1. 2015 21:00
Re: Výsledek testu
Výsledek testu ti maximálně tak otevřel oči, nic víc. Nebo jsi o problémech koncernových dieselů dosud neslyšel?
29. 1. 2015 19:41
auto Esa
máte zde zapotřebí dělat reklamu bazarům s pověstí prohnilých obchodníků :no:
Rozbalit vlákno
2
30. 1. 2015 08:38
Re: auto Esa
Ono to auto na fotkách je nejlepší reklama - na tachometru svítí údaj nájezdu okolo 140.000 km a interiér neprémiové Octavie po 300.000 km vypadá lépe. Proč asi? ;-)
Avatar - CommonUser
30. 1. 2015 12:30
Re: auto Esa
Hlavne preto, ze A4 ma taky citlivy inerier, zeby tam clovek ani nemal sadat. Ale to nie je problem len A4.
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2015 19:46
Z testu na auto.cz
"...I faceliftovaná čtyřka dostává své pověsti a ve třídě stability při vysokých rychlostech i v zatáčkách je na špici segmentu. Přední pohon poskytuje i přes výraznější účinek posilovače řidiči dost informací a většinu zatáček zvládá auto s neutrálním chováním. Nové Audi A4 má vpředu moderní čtyřprvkovou nápravu, zadní kola jsou uchycena k závěsům s lichoběžníkovými rameny. V obou případech konstruktéři využívali komponenty z lehkých kovů, což přispělo ke snížení neodpružených hmot. Drsné zacházení dá okusit i náznak nedotáčivosti, obvykle jde ale o tak extrémní hodnoty, že „přes kolo“ se s vozem za normálních okolností není šance dostat. Plynulost, s jakou vykružuje toto Audi zatáčky, je na pomezí komfortu a užívání si. Řečeno jinak – když už budete mít pocit, že jste s autem srostl a využíváte jeho plný potenciál, pneumatiky nezapiští ani kdybyste je prosili...."

Tak nevím, kde je pravda >:D >:-[] >:-[] ... Nebo že by ta pravda mohla vykouknout na větlo boží až po 10 letech??

Tak si říkám, co se dozvíme za 10 let třeba o trojkové Octavii >:D ?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - _Karel_
29. 1. 2015 19:57
Re: Z testu na auto.cz
Kdo ten starý test psal?
Avatar - rohYpnol
29. 1. 2015 21:35
Re: Z testu na auto.cz
přeci auto.cz >:-[]
[odkaz]
Avatar - Barrichello
30. 1. 2015 00:34
Re: Z testu na auto.cz
jo to už sem taky zažil, test ojetiny na jednom a tom samém serveru absolutně odporoval tomu, co napsali o novém autě před 6ti lety >:D >:D

Koho písen jíš....přeci nemůžuou napsat do testu nový káry že je to kradená veteš. By jim už nikdo nic nepůjčil nikdy >:D >:D
30. 1. 2015 05:13
Re: Z testu na auto.cz
...koho chleba jíš... ;-)

Někde se posune doba a auta už jsou prostě jiný, jinde jen někdo dozraje :-)
30. 1. 2015 07:02
Re: Z testu na auto.cz
""..do testu nový káry že je to kradená veteš..By jim už nikdo nic nepůjčil nikdy" >:D >:D >:D >:D
Diky! Moc jsi me rozesmal! :yes:
Avatar - Barrichello
30. 1. 2015 09:38
Re: Z testu na auto.cz
překlep, mělo tam být okradená veteš >:D >:D
29. 1. 2015 21:07
Re: Z testu na auto.cz
Německá auta jsou jako SSSR: smutnou pravdu se dozvíme až po letech...
Avatar - _Karel_
29. 1. 2015 21:22
Re: Z testu na auto.cz
Přesto jsou nejlepší na světě.
30. 1. 2015 07:05
Re: Z testu na auto.cz
Jsem slysel kdysi ze ten nejvetsi trpajzlik je preci sovetsky. Da se to tak aplikovat i dnes, ale na nemecke auta? Asi jo.
Avatar - Barrichello
30. 1. 2015 09:39
Re: Z testu na auto.cz
Ano, sovětské vozy sou nejlepší na světě, to máš pravdu :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
29. 1. 2015 21:12
Re: Z testu na auto.cz
Tenhle model na špici segmentu mezi prémiovejma autama? Ten byl dobrej :yes: >:D
U Okty je to jednoduchý: je to nejlepší auto segmentů C i D a to bylo jasný eště před začátkem sériový výroby a tak to bude i za deset let >:-[]
Avatar - Jenik3
29. 1. 2015 22:56
Re: Z testu na auto.cz
krásná práce :yes:
Avatar - CommonUser
30. 1. 2015 12:28
Re: Z testu na auto.cz
Je tam asi informacne embargo, ako na UFO >:D
Avatar - Ozzman
29. 1. 2015 20:19
Nudný
Toto auto jsem před 3mi lety obhlížel při kupování stávajícího vozu. Roky výroby +/-2006. Koukal jsme po jednom 103KW TDI 2.0 a také po V6 TDI 2,7, oba ve stříbrné barvě a vzákladních výbavách. Musím říct, že pokud auto nemá sportovní packet, tak je dost "obyčejné" a "nudné". Nemohu říct ani popel na zpracování či kvalitu materiálu, je to Audi, ale mimo toho znáčku ve mne v těchto levnějších verzích nepůsobilo prémiověji, než Passat B6 ( Za podobné ceny byly obdobné Higline). Průměrné velké, průměrně vzhledové, uvnitř šedý interiér.

Pak je tu Sline verze, která vypadá najednou parádně, hezká kola a pořádná barva z této A4 dělá elegána se sportovními ambicemi :-) Jsem rád, že jsem auto nekoupil, bál jsem se, že by mne sežralo, ale přiznám se, že se za hezkým kusem rád otočím :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - _Karel_
29. 1. 2015 20:33
Re: Nudný
Myslím, že by tě to oproti Mondeu nesežralo, alespoň ne ve čtyřválci ;-)
Avatar - Ozzman
29. 1. 2015 21:00
Re: Nudný
Možná ne, ale upřímě, ty obyčejné verze jako ojetina vypadala hůře, než to Titanium Mondeo, třeba grafika přístrojů. Ono se není co divit, když ta Audi je z roku 2004 už a Mondeo bylo vlastně aktuální generace :-) Ale to nebyl hlavní důvod, spíše ty konkrétní kusy vždy byly takové... podezdřelé :D:D:D

Já se nedávno s někym bavil na téma toho šestiválce, ten mne zaujal, ale všichni tvrdí, že 3.0 je lepší :-)
Avatar - _Karel_
29. 1. 2015 21:13
Re: Nudný
Některý interiéry ve světle šedé nebo dokonce modré nevypadají opravdu nic moc. Navíc proti mondeu prcek, kde ti děti v sedačce okopávají záda. Ale v hezké verzi bys jako olizovač plastů měl být spokojenej :-)
Nicméně racionální důvody mluví pro Mondeo.
Šestiválec 3,0 nebo 2,7- i mě by se líbili, ale tam už se bojím provozních nákladů. Přece jen na motoru je těch točících se věcí o 50% víc >:-[]
Avatar - Hittman
29. 1. 2015 21:31
Re: Nudný
Možná se mnou. Rychlejší pružnější je 3.0, o něco pomalejší a úspornější je 2,7 TDI. Jinak mi na 2,7 TDI za dobu 18 tis km prdli dvě klapky (2 x 13 tis i s prací). Olej raději měním po 15 tis, jelikož jak popojíždím kolem komína, tak kroužím i po dálnicích a okrskách...
Avatar - Ozzman
29. 1. 2015 21:35
Re: Nudný
No, zrovna 4kové Mondeo je docela ke slízání mimo pár tvrdých failů ve vyplni dveří, nicméně A4 sem si pochvaloval, to jsem psal hned v prvním příspěvku. Souhlasím, že prostor je menší, jinak hezké auto. Jen tak trochu OT: Kdysi sem měl tu čest s Exeem, což bylo vlastně toto Audi před Fl. a v tom se mi líbilo více, přišel mi nižší posaz a vůbec ta Seatí aura tomu dodávala šmrnc. Mrzí mne, že sem na tento zvláštní vůz opoměl při výberu :-)
Avatar - _Karel_
29. 1. 2015 21:44
Re: Nudný
Jo, exeo byl zajímavej kup. Za 600 novou A4 nekoupíš. Ale mě naopak ty drobné seatí úpravy dojem úplně zkazily (maska a volant)
Avatar - Ozzman
29. 1. 2015 21:49
Re: Nudný
No, tak zrovna krasavec to nebyl, ale jako ojetina je to hodně zajímavá volba :-)
29. 1. 2015 21:10
test A4
Mal som moznost jazdit A4 2.0 TDI r.2007(posledne kusy predchadzajucej generacie) a potom A4 2.0 TDI r.2008 (aktualna generacia). Mozem potvrdit, ze su to uplne ine auta a nemozno auta skatulkovat na japoncov, nemcov, korejcov, pretoze aj auta tej istej znacky a ten isty typ sa mozu dost lisit podla generacii. Obe boli kupovane ako funglace, takze to viem porovnat dost objektivne. Prva mi zrala asi 1l oleja na 1500km ( uplne nove auto, ale pozor, je to stale v norme VW group! ), potom som objavil olej v chladiacom systeme a po 40.000km sa menil motor. Oproti tomu nova generacia ( s 2.0 TDI) je uplne ine auto. Prave som prekrocil 250.000km a maximalna spokojnost. Jazdne vlastnosti uplne idealne, krasne drzi v zatackach, nie je tak ostra na riadenie ako ta predchadzajuca a ma aj lepsie sprevodovanie, lebo u tej prvej sa mi zdala jednicka velmi kratka. Aj kultivovanost motora je o niecom inom. Preto ak by som odporucil 2.0TDI, tak uz tu novsiu generaciu...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - _Karel_
29. 1. 2015 21:17
Re: test A4
Souhlas, motory hodnotit nebudu, ale můžu potvrdit, že stávající generace je výrazně prostornější (+14cm rozvor), a není zdaleka tak nedotáčivá jak minulá. Rozdíl proti minulé generaci je výrazný.
30. 1. 2015 05:18
Re: test A4
Stávající generace je o něco prostornější, ale ne o změnu rozvoru. Právě jízdní vlastnosti se změnily díky posunutí otoru i kabiny více dozadu a tím se trochu zredukovaly možnosti prostorových výhod v interiéru ;-)
Avatar - _Karel_
30. 1. 2015 06:42
Re: test A4
No, nehádám se, že je kabina delší o 14cm, ale rozdíl vnímám jako značný. ;-). Vzadu to bývalo zoufalství .
Avatar - CommonUser
30. 1. 2015 12:26
Re: test A4
Ty si vyznavac SM ? Kupis nove stoji za ... aj s debilnou normou a kupis znova to iste. To je nejaka uchylka, ci dali za polovic ?
29. 1. 2015 21:35
Dnes už zastaralé dieselový automobilů!
Nárůst dieselových automobilů vidíme jako závažný problém celé :no:

PS:- zatím je jedině správnou motorizací mít pod kapotou benzín! :yes:

:no: Ada je zase tady :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
30. 1. 2015 01:22
Re: Dnes už zastaralé dieselový automobilů!
Kdepak milý Vasile. Jedinou správnou motorizací je diesel!
Můžeš si plkat co chceš, ale tuhle pravdu nezměníš! :-!
30. 1. 2015 05:32
Re: Dnes už zastaralé dieselový automobilů!
Prosím nebuď předsudky automobilů ;-) .

Mám diesel 1.9TDI PD jsem byl v servisu výměně nový dvouhmotový setrvačník platil opravy a práce 25 000,-Kč, zase mám problém turbo únik oleje takže to výfuk z kouř černá :no:

Mám benzín i diesel, ale lépe jezdí benzín :yes: :-!
30. 1. 2015 07:11
Re: Dnes už zastaralé dieselový automobilů!
"Kdepak milý Vasile. Jedinou správnou motorizací je diesel!"
Double epic fail. On neni Vasil, ale Gordon, tak jako ty nejsi Ada ale idiot (ad hominem)...a diesel je spravna motorizace do lokomotivy a do lodi. :-!
30. 1. 2015 08:09
Re: Dnes už zastaralé dieselový automobilů!
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :-)
29. 1. 2015 23:19
Lexus IS250
Slabý? Spíš bych řekl že tichý. Kdo otestuje a netrpí nějakou fóbií vůči Japoncům, vůz určitě koupí. :-)
Rozbalit vlákno
10
30. 1. 2015 07:37
Re: Lexus IS250
Tak pokud je to se zivotem smireny duchodce idealne trpaslicich rozmeru, tak urcite ano. Normalnimu clovek na IS250 bude vadit, ze to auto nejede a dovnitr se normalni Evropan nevejde. Bohuzel to je problem vsech Lexusu krome LSka, jsou delane na trosku jine postavicky.
Avatar - N6600
30. 1. 2015 08:35
Re: Lexus IS250
Normalnimu clovek na IS250 bude vadit, ze to auto nejede a dovnitr se normalni Evropan nevejde.

Neviem, co ocakavas od auta, ale ekvivalentne BMW 325i ma len o par koni viac. A mimochodom, v aute je take tlacitko, ktorym sa da regulovat, ci ma byt auto v normalnom rezime, alebo sport, alebo snow. Ale chapem, kopat do auta bez toho, aby si o tom nieco vedel...
Co sa tyka toho, kto sa kam vojde - tu mas rozmery a tabulky Lexusu IS 250 https:// auta.vsevedko.sk /lexus/lexus-is-404/ lexus-is-250-17196.html a tu BMW 325i https:// auta.vsevedko.sk /bmw/bmw-3-serie-501/ bmw-325i-14037.html (pardon, ale portal mi kazi linky) Mozes si to pekne porovnat. V dobovej recenzii auto.cz (tu [odkaz] ) mas dalsie rozmery. Nemam pocit, ze by Lexus vybocoval z Deutschland Uber Alles trojky.
30. 1. 2015 10:16
Re: Lexus IS250
Pomineme-li, ze i to BMW 325 ma kvalitnejsi prevodovku a vyrazne vyssi maximalku, tak ono je to cele o tom, ze kdyz mi nestaci dynamika BMW 325, tak si muzu vzdycky koupit 330 s uplne jinou dynamikou, pripadne rovnou 335i, nemluve o moznosti koupit ruzne diesely at uz 330d ci 335d, zatimco Lexus nad dynamicky znacne vlaznou IS250 uz nema nic (krome IS-F, ktera je mimo soutez) a co se tyce dieselu tak predchozi generace mela jen ve vsech ohledech zoufalou IS220d navic jen s manualni prevodovkou.
Kdyz by jsi cetl ty svoje odkazy, tak by jsi zjistil, ze i oproti dost male E90 je to ISko jeste mensi, tu o centimetr tu o dva, ale v podstate ve vsech rozmerech mensi je a i ten centimetr v interieru neni uplne zanedbatelny rozdil.
Zasadnim pak je problem spolecny vsem Lexusum (krome LS) a sice sedacky pro asijske trpasliky. Do te E90 si muzu koupit sportovni sedacky, vysunu si predek sedaku, nastavim x-parametru a sedim jako kral. U Lexusu mam dvoje sedacky (standard a "sportovni" z F-type), oboje maji nastavovaci pouze sklon operadla, posun, naklon sedaku plus bederni operka a oboje jsou sizovane pro trpasliky kdy i prumerne vysokemu evropanovi konci sedak nekde ve dvou tretinach stehen jak ve Fabii a operadlo predpoklada, ze clovek nema zadna ramena.
Avatar - N6600
30. 1. 2015 11:09
Re: Lexus IS250
Mal som pocit, ze sa bavime o Lexuse IS 250. Neviem preco sem tahas uplne ine motorizacie. Ale budiz.
Sedel som v E90 a IS 250 vlastnim. Mozem s kludom prehlasit, ze medzi E90 a IS nie je v podstate rozdiel.
Mam 1,8m, relativne dlhe nohy a zacinajuce brusko :-) Bracho ma 2m, ostatne zostava. Obaja sa zmestime (ako do IS, tak do LS) a nemam problemy s tym, co popisujes. Jedine, co mozem sedackam v ISku vytknut je slabe bocne vedenie. Tolko prax. Teoria je mi ukradnuta.
30. 1. 2015 12:23
Re: Lexus IS250
Táta má GS v hybridu, máme oba 190cm a nemáme problém s prostorem v interiéru. Navíc je to r.v. 2008, má najeto kolem 280 000km, pořád vše funguje tak jak má a kromě výměny brzd, světel a klasické baterie, nebyl NIKDY žádný problém. Ve 150ti je pořád stejné ticho, pořád mu 250km/h nedělá problém a zhruba 4x denně musí jezdit k domu po hodně rozbité cestě, kde už ho taky nikdo nešetří... Nevím jestli by teď němci fungovali stejně. :-)
30. 1. 2015 14:48
Re: Lexus IS250
Ve Státech i v Austrálii byl v nabídce i IS 350. More power - no problém! IS-F!
30. 1. 2015 14:40
Re: Lexus IS250
Vždyť jsem psal, že zákazník nesmí trpět nějakou anti-asijskou fobií... ;-)
2. 2. 2015 05:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 2. 2015 21:45
Re: Lexus IS250
De taky vo to co je podle tebe normální [odkaz] :-)
2. 2. 2015 05:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 1. 2015 08:05
otřesný interier
tak toto je nejspíše zářný příklad,jaké pocity má jedinec uvnitř hrobky.....ponurost,sklíčenost,chlad.tot… absence jakéhokoli nápadu,náznaku estetického cítění,nulová kreativita,něco takového nakreslí každý druhý během přestávky na oběd.ergonimii neřeším,pro mne je primární dizajn. :no:
Rozbalit vlákno
0
30. 1. 2015 08:22
2,0 TDI PD
Tak on je ten motor nepovedenej bastl plnej konstrukčních chyb i v jiných autech. Je celkem jedno jestli si tenhle konstruktérskej zázrak zákazník koupí v Oktávce, Passatu nebo A4.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
30. 1. 2015 09:09
stav ojetin auto esa
Jen jestli to není zpráva spíše o stavu ojetin v daném bazaru (a nic moc) než o Audi jako takovém >:D
Rozbalit vlákno
0
1. 2. 2015 20:46
2.0CRI 103kw 160 000km oprava spojky 1700eur
Nam sa na Passate B7 2.0 CR 103kw rv 2011 160 000km rozletela spojka.

Auto bolo zakupene dovezene z Nemecka malo vtedy 156 000km.Boli sme 100km od domova a nieco sa stalo so spojkou ostala prilepena na podlahe.To iste sme mali aj na Octavii 2.0Fsi ale bola to ina zavada.Takze odtah do servisu tam zistili niaku presknutu hadicku od spojky ze pre istotu daju dole prevodovku zo spojkou ci tam tiez nenatiekla kvapalina.Ze je treba utriet zo spojky.Ake bolo prekvapenie ked zistili ze spojka je ciastocne rozlamana v obale.Takze vymena spojky + loziska+dvojhmotovy zotrvacnik servis za 1700eur.Bolo servisovane v oficiálnom servise vw.Chybu skusime reklamovat v bazari kedze je tam zaruka 2roky.Bohuzial bazar je aaa auto.
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2015 23:07
Fotky
AAAauto sa samozrejme postavilo zamietavo.Este sa to bude riesit aj s aaauto aj s VW.

[odkaz]

+ kopia faktury
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2018 12:36
Střešní box
Poradíte mi jaký střešní box se hodí na toto auto? aby to sedělo na sedana?
Rozbalit vlákno
0
16. 8. 2018 13:04
Střešní box
Všeobecně kvalitní střešní boxy dělá firma Neumann a Thule, mají velice kvalitní plasty i zamykání na boxech.
Rozbalit vlákno
0
20. 8. 2018 10:40
Střešní box
A kde seženu Thule nebo Neumann box nejlevněji?
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2018 12:32
Střešní box
Já co jsem to hledal, tak nejlevněji jsem je našel na eshopu neumax.cz
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku