Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojeté Audi A4: Největší problém je s 2.0 TDI PD

73 komentářů

Avatar - Dzakobo
Dzakobo
v článku je snad 30-krát >😁 .
Pan Žák pracuje u auto.cz Že jsem si toho zatím nevšiml, myslel jsem že pomáhá Honzovi s Meziplynem.

Pro A4 B7 se hodí nejvíc 2,0TFSi. 1,8TFSi padají ventily. A jakýkoliv jiný těžší motor, než zážehový 4 válec, mocně táhne auto po tečně ze zatáčky.
ericn
S 2.0 benzinem souhlasím, ale jakmile má u sebe automat a quattro, tak se jezdí za 11-12l jen to hvízdne >😁
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Quattro není potřeba, zátěž přední nápravy této A4 nechybí. >😁
Huben
zas koupit si Audi bez Quattra ;-\
ericn
No s tím se dá souhlasit, jezdil jsem 2 měsíce s 2.0 TFSi 147kW + automat + quattro. Jezdilo to pěkně až na ten línej automat, co hnal spotřebu nesmyslně nahoru...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..tak máš mainstreamovou předokolku se slušnou palubkou >😒]
Avatar - Misanick
Misanick
mě utvrdil v tom, že si nemám kupovat žádné auto z německé prémiové trojky :yes: .
Avatar - _Karel_
_Karel_
Je pravděpodobné, že kdybys četl tentýž "test" japonce, jezdil bys na kole. Ve všech těchto testech se dočteš jen o problémech (logicky), a pak to vypadá, že auto jezdí jen od servisu k servisu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je divné, že 10 let staré Audi nejezdí bez chyb >😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
>😁 :yes: >😁
Avatar - Anonym
Anonym
problém je že ten němec má těch chyb budto 3x tolik, nebo sice 3x méně, ale za 3x takové prachy co japonec či amerika >😁 >😁 >😁
Avatar - Misanick
Misanick
Abys rozuměl, nejsem na Japonce, jen prostě teď mám už nějakou dobu Mazdu. Poohlížím se po náhradě a hledám, kde a co by mi padlo do oka. Ale Němec to asi nebude. I vzhledem k předchozím zkušenostem.
Will.I.Am
Sorry, že toto není k tématu, ale😒br /> V diskuzi pod článkem o Fabii Combi [odkaz] jsi se mě dotazoval a já pořád čekám na tvoji odpověď. Dočkám se jí?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Dotazoval ses mě 14 dní po mém dotazu Informátorovi.Tys tu dlouho nebyl, on psal stejně jako ty, tak jsem se ho zeptal, jestli není bývalý Wiliam. No, kupodivu není. Jakou odpověď čekáš?
Will.I.Am
V pohodě, to mi jako odpověď stačí. Já jen abys mě nespojoval s někým, koho vůbec neznám. Nevím, jestli jste si vy dva něco udělali, nebo vyřizovali, to mi je fuk, já jen chtěl aby mezi náma bylo jasno.
Díkes :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Myslel jsem, zeptal jsem, zjistil jsem. Vše v poho :yes:
Will.I.Am
Ok, v poho. Dál už tedy jen k tématu 😉
Will.I.Am
Výsledek testu ti maximálně tak otevřel oči, nic víc. Nebo jsi o problémech koncernových dieselů dosud neslyšel?
4bytelnýkola
máte zde zapotřebí dělat reklamu bazarům s pověstí prohnilých obchodníků :no:
kotzitzaq
Ono to auto na fotkách je nejlepší reklama - na tachometru svítí údaj nájezdu okolo 140.000 km a interiér neprémiové Octavie po 300.000 km vypadá lépe. Proč asi? 😉
Avatar - CommonUser
CommonUser
Hlavne preto, ze A4 ma taky citlivy inerier, zeby tam clovek ani nemal sadat. Ale to nie je problem len A4.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
"...I faceliftovaná čtyřka dostává své pověsti a ve třídě stability při vysokých rychlostech i v zatáčkách je na špici segmentu. Přední pohon poskytuje i přes výraznější účinek posilovače řidiči dost informací a většinu zatáček zvládá auto s neutrálním chováním. Nové Audi A4 má vpředu moderní čtyřprvkovou nápravu, zadní kola jsou uchycena k závěsům s lichoběžníkovými rameny. V obou případech konstruktéři využívali komponenty z lehkých kovů, což přispělo ke snížení neodpružených hmot. Drsné zacházení dá okusit i náznak nedotáčivosti, obvykle jde ale o tak extrémní hodnoty, že „přes kolo“ se s vozem za normálních okolností není šance dostat. Plynulost, s jakou vykružuje toto Audi zatáčky, je na pomezí komfortu a užívání si. Řečeno jinak – když už budete mít pocit, že jste s autem srostl a využíváte jeho plný potenciál, pneumatiky nezapiští ani kdybyste je prosili...."

Tak nevím, kde je pravda >😁 >😒] >😒] ... Nebo že by ta pravda mohla vykouknout na větlo boží až po 10 letech??

Tak si říkám, co se dozvíme za 10 let třeba o trojkové Octavii >😁 ?
Avatar - _Karel_
_Karel_
Kdo ten starý test psal?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
přeci auto.cz >😒]
[odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
jo to už sem taky zažil, test ojetiny na jednom a tom samém serveru absolutně odporoval tomu, co napsali o novém autě před 6ti lety >😁 >😁

Koho písen jíš....přeci nemůžuou napsat do testu nový káry že je to kradená veteš. By jim už nikdo nic nepůjčil nikdy >😁 >😁
webpaja
...koho chleba jíš... 😉

Někde se posune doba a auta už jsou prostě jiný, jinde jen někdo dozraje 😄
CrankyDude
""..do testu nový káry že je to kradená veteš..By jim už nikdo nic nepůjčil nikdy" >😁 >😁 >😁 >😁
Diky! Moc jsi me rozesmal! :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
překlep, mělo tam být okradená veteš >😁 >😁
swifter
Německá auta jsou jako SSSR: smutnou pravdu se dozvíme až po letech...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Přesto jsou nejlepší na světě.
CrankyDude
Jsem slysel kdysi ze ten nejvetsi trpajzlik je preci sovetsky. Da se to tak aplikovat i dnes, ale na nemecke auta? Asi jo.
Avatar - Anonym
Anonym
Ano, sovětské vozy sou nejlepší na světě, to máš pravdu :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tenhle model na špici segmentu mezi prémiovejma autama? Ten byl dobrej :yes: >😁
U Okty je to jednoduchý: je to nejlepší auto segmentů C i D a to bylo jasný eště před začátkem sériový výroby a tak to bude i za deset let >😒]
Avatar - Jenik3
Jenik3
krásná práce :yes:
Avatar - CommonUser
CommonUser
Je tam asi informacne embargo, ako na UFO >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Toto auto jsem před 3mi lety obhlížel při kupování stávajícího vozu. Roky výroby +/-2006. Koukal jsme po jednom 103KW TDI 2.0 a také po V6 TDI 2,7, oba ve stříbrné barvě a vzákladních výbavách. Musím říct, že pokud auto nemá sportovní packet, tak je dost "obyčejné" a "nudné". Nemohu říct ani popel na zpracování či kvalitu materiálu, je to Audi, ale mimo toho znáčku ve mne v těchto levnějších verzích nepůsobilo prémiověji, než Passat B6 ( Za podobné ceny byly obdobné Higline). Průměrné velké, průměrně vzhledové, uvnitř šedý interiér.

Pak je tu Sline verze, která vypadá najednou parádně, hezká kola a pořádná barva z této A4 dělá elegána se sportovními ambicemi 😄 Jsem rád, že jsem auto nekoupil, bál jsem se, že by mne sežralo, ale přiznám se, že se za hezkým kusem rád otočím 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Myslím, že by tě to oproti Mondeu nesežralo, alespoň ne ve čtyřválci 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Možná ne, ale upřímě, ty obyčejné verze jako ojetina vypadala hůře, než to Titanium Mondeo, třeba grafika přístrojů. Ono se není co divit, když ta Audi je z roku 2004 už a Mondeo bylo vlastně aktuální generace 😄 Ale to nebyl hlavní důvod, spíše ty konkrétní kusy vždy byly takové... podezdřelé 😁😁😁

Já se nedávno s někym bavil na téma toho šestiválce, ten mne zaujal, ale všichni tvrdí, že 3.0 je lepší 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Některý interiéry ve světle šedé nebo dokonce modré nevypadají opravdu nic moc. Navíc proti mondeu prcek, kde ti děti v sedačce okopávají záda. Ale v hezké verzi bys jako olizovač plastů měl být spokojenej 😄
Nicméně racionální důvody mluví pro Mondeo.
Šestiválec 3,0 nebo 2,7- i mě by se líbili, ale tam už se bojím provozních nákladů. Přece jen na motoru je těch točících se věcí o 50% víc >😒]
Avatar - Hittman
Hittman
Možná se mnou. Rychlejší pružnější je 3.0, o něco pomalejší a úspornější je 2,7 TDI. Jinak mi na 2,7 TDI za dobu 18 tis km prdli dvě klapky (2 x 13 tis i s prací). Olej raději měním po 15 tis, jelikož jak popojíždím kolem komína, tak kroužím i po dálnicích a okrskách...
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, zrovna 4kové Mondeo je docela ke slízání mimo pár tvrdých failů ve vyplni dveří, nicméně A4 sem si pochvaloval, to jsem psal hned v prvním příspěvku. Souhlasím, že prostor je menší, jinak hezké auto. Jen tak trochu OT: Kdysi sem měl tu čest s Exeem, což bylo vlastně toto Audi před Fl. a v tom se mi líbilo více, přišel mi nižší posaz a vůbec ta Seatí aura tomu dodávala šmrnc. Mrzí mne, že sem na tento zvláštní vůz opoměl při výberu 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jo, exeo byl zajímavej kup. Za 600 novou A4 nekoupíš. Ale mě naopak ty drobné seatí úpravy dojem úplně zkazily (maska a volant)
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, tak zrovna krasavec to nebyl, ale jako ojetina je to hodně zajímavá volba 😄
Mino123
Mal som moznost jazdit A4 2.0 TDI r.2007(posledne kusy predchadzajucej generacie) a potom A4 2.0 TDI r.2008 (aktualna generacia). Mozem potvrdit, ze su to uplne ine auta a nemozno auta skatulkovat na japoncov, nemcov, korejcov, pretoze aj auta tej istej znacky a ten isty typ sa mozu dost lisit podla generacii. Obe boli kupovane ako funglace, takze to viem porovnat dost objektivne. Prva mi zrala asi 1l oleja na 1500km ( uplne nove auto, ale pozor, je to stale v norme VW group! ), potom som objavil olej v chladiacom systeme a po 40.000km sa menil motor. Oproti tomu nova generacia ( s 2.0 TDI) je uplne ine auto. Prave som prekrocil 250.000km a maximalna spokojnost. Jazdne vlastnosti uplne idealne, krasne drzi v zatackach, nie je tak ostra na riadenie ako ta predchadzajuca a ma aj lepsie sprevodovanie, lebo u tej prvej sa mi zdala jednicka velmi kratka. Aj kultivovanost motora je o niecom inom. Preto ak by som odporucil 2.0TDI, tak uz tu novsiu generaciu...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Souhlas, motory hodnotit nebudu, ale můžu potvrdit, že stávající generace je výrazně prostornější (+14cm rozvor), a není zdaleka tak nedotáčivá jak minulá. Rozdíl proti minulé generaci je výrazný.
webpaja
Stávající generace je o něco prostornější, ale ne o změnu rozvoru. Právě jízdní vlastnosti se změnily díky posunutí otoru i kabiny více dozadu a tím se trochu zredukovaly možnosti prostorových výhod v interiéru 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
No, nehádám se, že je kabina delší o 14cm, ale rozdíl vnímám jako značný. 😉. Vzadu to bývalo zoufalství .
Avatar - CommonUser
CommonUser
Ty si vyznavac SM ? Kupis nove stoji za ... aj s debilnou normou a kupis znova to iste. To je nejaka uchylka, ci dali za polovic ?
-------
Nárůst dieselových automobilů vidíme jako závažný problém celé :no😒br />
PS:- zatím je jedině správnou motorizací mít pod kapotou benzín! :yes😒br />
:no: Ada je zase tady :no:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Kdepak milý Vasile. Jedinou správnou motorizací je diesel!
Můžeš si plkat co chceš, ale tuhle pravdu nezměníš! :-!
-------
Prosím nebuď předsudky automobilů 😉 .

Mám diesel 1.9TDI PD jsem byl v servisu výměně nový dvouhmotový setrvačník platil opravy a práce 25 000,-Kč, zase mám problém turbo únik oleje takže to výfuk z kouř černá :no😒br />
Mám benzín i diesel, ale lépe jezdí benzín :yes: :-!
CrankyDude
"Kdepak milý Vasile. Jedinou správnou motorizací je diesel!"
Double epic fail. On neni Vasil, ale Gordon, tak jako ty nejsi Ada ale *** (ad hominem)...a diesel je spravna motorizace do lokomotivy a do lodi. :-!
-------
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 😄
Avatar - praděda7
praděda7
Slabý? Spíš bych řekl že tichý. Kdo otestuje a netrpí nějakou fóbií vůči Japoncům, vůz určitě koupí. 😄
Atila_
Tak pokud je to se zivotem smireny duchodce idealne trpaslicich rozmeru, tak urcite ano. Normalnimu clovek na IS250 bude vadit, ze to auto nejede a dovnitr se normalni Evropan nevejde. Bohuzel to je problem vsech Lexusu krome LSka, jsou delane na trosku jine postavicky.
Avatar - N6600
N6600
Normalnimu clovek na IS250 bude vadit, ze to auto nejede a dovnitr se normalni Evropan nevejde.

Neviem, co ocakavas od auta, ale ekvivalentne BMW 325i ma len o par koni viac. A mimochodom, v aute je take tlacitko, ktorym sa da regulovat, ci ma byt auto v normalnom rezime, alebo sport, alebo snow. Ale chapem, kopat do auta bez toho, aby si o tom nieco vedel...
Co sa tyka toho, kto sa kam vojde - tu mas rozmery a tabulky Lexusu IS 250 https😐/ auta.vsevedko.sk /lexus/lexus-is-404/ lexus-is-250-17196.html a tu BMW 325i https😐/ auta.vsevedko.sk /bmw/bmw-3-serie-501/ bmw-325i-14037.html (pardon, ale portal mi kazi linky) Mozes si to pekne porovnat. V dobovej recenzii auto.cz (tu [odkaz] ) mas dalsie rozmery. Nemam pocit, ze by Lexus vybocoval z Deutschland Uber Alles trojky.
Atila_
Pomineme-li, ze i to BMW 325 ma kvalitnejsi prevodovku a vyrazne vyssi maximalku, tak ono je to cele o tom, ze kdyz mi nestaci dynamika BMW 325, tak si muzu vzdycky koupit 330 s uplne jinou dynamikou, pripadne rovnou 335i, nemluve o moznosti koupit ruzne diesely at uz 330d ci 335d, zatimco Lexus nad dynamicky znacne vlaznou IS250 uz nema nic (krome IS-F, ktera je mimo soutez) a co se tyce dieselu tak predchozi generace mela jen ve vsech ohledech zoufalou IS220d navic jen s manualni prevodovkou.
Kdyz by jsi cetl ty svoje odkazy, tak by jsi zjistil, ze i oproti dost male E90 je to ISko jeste mensi, tu o centimetr tu o dva, ale v podstate ve vsech rozmerech mensi je a i ten centimetr v interieru neni uplne zanedbatelny rozdil.
Zasadnim pak je problem spolecny vsem Lexusum (krome LS) a sice sedacky pro asijske trpasliky. Do te E90 si muzu koupit sportovni sedacky, vysunu si predek sedaku, nastavim 😜arametru a sedim jako kral. U Lexusu mam dvoje sedacky (standard a "sportovni" z F-type), oboje maji nastavovaci pouze sklon operadla, posun, naklon sedaku plus bederni operka a oboje jsou sizovane pro trpasliky kdy i prumerne vysokemu evropanovi konci sedak nekde ve dvou tretinach stehen jak ve Fabii a operadlo predpoklada, ze clovek nema zadna ramena.
Avatar - N6600
N6600
Mal som pocit, ze sa bavime o Lexuse IS 250. Neviem preco sem tahas uplne ine motorizacie. Ale budiz.
Sedel som v E90 a IS 250 vlastnim. Mozem s kludom prehlasit, ze medzi E90 a IS nie je v podstate rozdiel.
Mam 1,8m, relativne dlhe nohy a zacinajuce brusko 😄 Bracho ma 2m, ostatne zostava. Obaja sa zmestime (ako do IS, tak do LS) a nemam problemy s tym, co popisujes. Jedine, co mozem sedackam v ISku vytknut je slabe bocne vedenie. Tolko prax. Teoria je mi ukradnuta.
vjv24
Táta má GS v hybridu, máme oba 190cm a nemáme problém s prostorem v interiéru. Navíc je to r.v. 2008, má najeto kolem 280 000km, pořád vše funguje tak jak má a kromě výměny brzd, světel a klasické baterie, nebyl NIKDY žádný problém. Ve 150ti je pořád stejné ticho, pořád mu 250km/h nedělá problém a zhruba 4x denně musí jezdit k domu po hodně rozbité cestě, kde už ho taky nikdo nešetří... Nevím jestli by teď němci fungovali stejně. 😄
Avatar - praděda7
praděda7
Ve Státech i v Austrálii byl v nabídce i IS 350. More power - no problém! IS-F!
Avatar - praděda7
praděda7
Vždyť jsem psal, že zákazník nesmí trpět nějakou anti-asijskou fobií... 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
De taky vo to co je podle tebe normální [odkaz] 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
madbrain
tak toto je nejspíše zářný příklad,jaké pocity má jedinec uvnitř hrobky.....ponurost,sklíčenost,chlad.tot… absence jakéhokoli nápadu,náznaku estetického cítění,nulová kreativita,něco takového nakreslí každý druhý během přestávky na oběd.ergonimii neřeším,pro mne je primární dizajn. :no:
ryccardo
Tak on je ten motor nepovedenej bastl plnej konstrukčních chyb i v jiných autech. Je celkem jedno jestli si tenhle konstruktérskej zázrak zákazník koupí v Oktávce, Passatu nebo A4.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Jen jestli to není zpráva spíše o stavu ojetin v daném bazaru (a nic moc) než o Audi jako takovém >😁
hajnalka
Nam sa na Passate B7 2.0 CR 103kw rv 2011 160 000km rozletela spojka.

Auto bolo zakupene dovezene z Nemecka malo vtedy 156 000km.Boli sme 100km od domova a nieco sa stalo so spojkou ostala prilepena na podlahe.To iste sme mali aj na Octavii 2.0Fsi ale bola to ina zavada.Takze odtah do servisu tam zistili niaku presknutu hadicku od spojky ze pre istotu daju dole prevodovku zo spojkou ci tam tiez nenatiekla kvapalina.Ze je treba utriet zo spojky.Ake bolo prekvapenie ked zistili ze spojka je ciastocne rozlamana v obale.Takze vymena spojky + loziska+dvojhmotovy zotrvacnik servis za 1700eur.Bolo servisovane v oficiálnom servise vw.Chybu skusime reklamovat v bazari kedze je tam zaruka 2roky.Bohuzial bazar je aaa auto.
hajnalka
AAAauto sa samozrejme postavilo zamietavo.Este sa to bude riesit aj s aaauto aj s VW.

[odkaz]

+ kopia faktury
Kajisek
Poradíte mi jaký střešní box se hodí na toto auto? aby to sedělo na sedana?
Krajtik
Všeobecně kvalitní střešní boxy dělá firma Neumann a Thule, mají velice kvalitní plasty i zamykání na boxech.
Kajisek
A kde seženu Thule nebo Neumann box nejlevněji?
Krajtik
Já co jsem to hledal, tak nejlevněji jsem je našel na eshopu neumax.cz