Ekonomika
Skoda ze ustoupili....
Konecne by se v sutodoprave prestaly podstrelovat ceny....
Jak muze nemecky dopravce konkurovat ceskymu/polskymi/rumunskymu na DE trhu, kdyz maji zcela jine ekonomicke nsklsdy...
Konecne by se v sutodoprave prestaly podstrelovat ceny....
Jak muze nemecky dopravce konkurovat ceskymu/polskymi/rumunskymu na DE trhu, kdyz maji zcela jine ekonomicke nsklsdy...
Týkalo sa to každého šoféra ktorý tranzitoval alebo mal cielovú cestu v DE. Jednoducho každého kto chodí Nemecka. Nemci nechceli zle šoférom, veď prakticky im chceli zvýšiť platy. Druhá vec je pohľad dopravcov, ktorí si to nemohli dovoliť.
Mimochodom toto nariadenie aj keby vošlo do praxe, dá sa veľmi ľahko obísť. A to prechodom šoférov na živnosť.
Mimochodom toto nariadenie aj keby vošlo do praxe, dá sa veľmi ľahko obísť. A to prechodom šoférov na živnosť.
Nemci vzdycky bojovali za spolecny trh, aby jejich firmy mely co nejsnazsi e😜ort a pristup na okolni trhy. Jenze to ze stejneho spolecneho trhu vyuziva i jejich zahranicni konkurence pusobici na nemeckem trhu se jim uz tak nelibi. Tentokrat jim to asi neprojde, protoze na to sli rovnou zakonem a tam se nesoulad s EU legislativou neda moc okecat, ale bohuzel kazdodenni sikana preshranicniho podnikani, statni spionaz ve prospech nemeckych firem nebo rovnou sabotaz podnikani zahranicni konkurence s pomoci statnich uradu je obvykla a nijak nepostihnutelna.
Pokud to tak chtějí, tak ať platí při nákupu v CZ spotřební daň v Německé výši (nevím, jestli je vyšší, jen dávám příklady), nebo když půjdou v ČR ke kadeřníkovi, ať platí Německou obvyklou cenu, to samé v restauracích atd. Pokud je občan cizí země povinen se podvolit takovýmto nařízením, a právu, které se na něj evidentně nemůže vztahovat (je zaměstnancem v jiné zemi a dle jiné legislativy), tak pak ale recipročně ať to platí na ostatní ustanovení, která se jim budou líbit o poznání méně.
Němci jsou přesvědčení, že co nedosáhli válkou, dosáhnou nyní ekonomicky...