Novinky
Misfit
6
i ten motor k tomu autu sedí, jen škoda že se tohle do evropy nedostane ... asi proto že evropan si koupí spíš nějaký SUV nebo hatchback nebo když už auto v týhle třídě tak jednině němce 8-s
Přejít do diskuze
Na můj vkus je to poněkud těžkopádné, kupodivu mám ten pocit víc z fotek než z videa. Naživo to tady asi nikdo neuvidí, takže o tenhle dojem asi přijdeme.
Poslední Maxima prodávaná v ČR byl velký elegantní sedan, tohle mi stejný pocit nenavozuje :-!
Poslední Maxima prodávaná v ČR byl velký elegantní sedan, tohle mi stejný pocit nenavozuje :-!
A? Nissan ma V6 s objemom 3.5 aj 3.7 l, ktory pouziva v X modeloch s vykonmi pod aj nad 300 HP.
Ako znalec produkcie na trhu USA by si to mohol vediet.
[odkaz]
Okrem toho, pockaj si na oficialne predstavenie.
Ako znalec produkcie na trhu USA by si to mohol vediet.
[odkaz]
Okrem toho, pockaj si na oficialne predstavenie.
A co jako? Nissan ma z 3.8 550 koni.
Jinak auto hnusny, ze 3/4 zadniho pohledu to vypada, jak mirai.
Jinak auto hnusny, ze 3/4 zadniho pohledu to vypada, jak mirai.
co tu zas tragedis s tym kadidlom ? tie kadidlove koniky su pekne zdochnute tipujem, ze maxima ho obtiahne aj s mensim vykonom staci sa pozriet na tie vadne 2,0T co kadidlo montuje do CTS zdochnuta a nenazrana ***, kadidla sa fakt mozu len na papieri chvalit teda okrem spotreby ha ha
Ptas se na kraviny. Snazil jsem se naznacit, ze litrovy vykon (zejmena v atmosferickem sedanu) nikoho nezajima. Mozna v Bruselu jsou nadseni, kolik se z moturku podari vyzdimat. A nemyslis si doufam, ze ma GTR vyssi vykon jenom diky turbum.
staci sa pozriet na testy a parametre CTS 2,0T je to nenazrana sracka a ver ze proti kadidlu ani amikom nic nemam, ale aspon sem nepis kraviny o maxime v kontexte toho ze kadidlo je lepsie a nieco extra , iny level... komplexy si liec inde na co tu kazdeho presviedcas o tom, ze kadidlo je UFO ? sa preber
vážím si těch,co se nebojí bořit konvence......Extreme Agression,možná by nebylo od věci dát vozu přízvisko.....Kreator. :yes: :yes: :yes:
Nevím, kdo ti dělal mínusy, ale je zcela mimo :no: Přesně jsi to trefil; celý vršek přední části je M6, dokonce i ten gril je jen trošku upravený, aby to tak neřvalo >😁 A teď může dělat minusy i mně >😁 >😁
Já myslím, že zákazníka vcelku zajímá, jestli má v motoru o 60 koní méně než konkurence, která navíc měla 311 Hp 3,6ku už v roce 2007.
To je ten náskok díky technice, víš >😁
To je ten náskok díky technice, víš >😁
Ta masa plechu nad předními koly je fakt hrozná, obvzlášť na tý "spy" fotce je ten blatník s kapotou jak po píchnutí vosou. A zachránit to mají kola průměru 21" nebo kolik 8-s
A kde to má boční okna? Zatím vidím jen průzory od tanku, designově nic moc. Auto to dělá opticky příšerně těžké a tlusté.
nevím, nemam statistiku, ale můžeš zkusit dohledat >😁
No já jen, že jeden čas bývala třeba Honda třetí a ted v lednu byla až pátá 😄
No já jen, že jeden čas bývala třeba Honda třetí a ted v lednu byla až pátá 😄
a kdo jiný by měl na domácím hřišti prodat nejvíc :-! akolik se prodá kadilaků v japonsku...
Maxima ma tech 295 koni taky, viz nize a jak rikam, kdyby chteli, tak maji v zasobe vykonnejsi 3.7. CTS je premie a Impala full-size. Co tam mas dal?
No hodne by me zajimalo, jak by si to v praxi poradilo s M5kou. Aby to nebylo jako hellcat, kterej ma taky stovku za 3 vteriny, ale v praxi je rad, kdyz se na ni dohrabe (a to v pravem slova smyslu) za 5.
Co delas, BMW ma vykon 317kW od 5500 otacek, Cadillac ma 229kW pri 6200 resp. 308kW pri 5750 u twin-turba. To, ze vykon u BMW nevadne az do 7300 je jenom vyhoda. Pro beznou jizdu jsou pohodlnejsi nizkootackovy motory, s tim souhlas. Ale i tvoje informace o Nissanu jsou asi nepresny, ted jsem koukl na wiki a 2009 Maxima ma 3.5 V6 a 290 koni. Starsi mela 265 koni, takze u posledni generace vyhnali vykon otackami, pripadne pridali rakovinotvorny primovstrik, nebo oboji. Jinak 8st je super, treba ta od ZF, se kterou jsou problemy i v americkych autech.
3.6 twinturbo 400 koni? Slaby, BMW umi 430 z trilitru a Volvo pracuje na 450 konovem dvoulitru! Uz slintas?
Jinak kolikrat jsi jel s maximou? A 8 stupnu ma byt nejaka vyhra? Prevodovka je akorat slozitejsi, casteji radi a je same ze sebe zmatena.
Jinak kolikrat jsi jel s maximou? A 8 stupnu ma byt nejaka vyhra? Prevodovka je akorat slozitejsi, casteji radi a je same ze sebe zmatena.
Maxima neni konkurence Cadillacu. 260 koni z 3.6 maji v midsize vsichni (Camry, Passat...). Zakaznika (nektereho) mozna zajima, kolik ma koni, ale urcite ne z jakeho objemu. Resp. zajima, pokud je objem zatizen povinnym rucenim, pripadne chce, aby mu auto vydrzelo a tam je zase mensi litrovy vykon zadouci. Kdyby zakaznici tolik touzili po 322 konich, tak tam muzou soupnout motor z Infiniti, ktery ma z objemu 3.7 celych 333 koni!
Ty problémy sou zejména s 9.st ZF a to v Jeepu. A to je převoovka pro předohraby a 4x4, zatímc 8st. je primárně pro RWD.
Jojo, copak BMW. Co tam má BMW proti tomuhle?
[odkaz]
640 HP, 0-60 MPH za 3,7 s >😁 >😁 A ještě si srovnej cenovky
Jo a takový 4,4 V8 turbo, to je etalon spolehlivosti, o tom sou na netu romány >😒]
[odkaz]
640 HP, 0-60 MPH za 3,7 s >😁 >😁 A ještě si srovnej cenovky
Jo a takový 4,4 V8 turbo, to je etalon spolehlivosti, o tom sou na netu romány >😒]
Jo 260 hp maj v midsize všichni a proto Pentastar od Chryslera má výkon 295 HP. V rámci programu továrních performance dílů Mopar na to jde dát cold ait intake a 305 HP doma. Chrysler 200 - Midsize jak vyšitej.
Mimochodem tu 3,6 od GM můžeš mít i v ATS, což je taky midsize, ono CTS v podstatě taky.
Ve větší Impale má taky přes 300 koní - 305 HP.
Nějak nám Velká trojka to japonsko v USA deklasuje....a mimo Toyoty i co se týče prodejů, že >😁
Mimochodem tu 3,6 od GM můžeš mít i v ATS, což je taky midsize, ono CTS v podstatě taky.
Ve větší Impale má taky přes 300 koní - 305 HP.
Nějak nám Velká trojka to japonsko v USA deklasuje....a mimo Toyoty i co se týče prodejů, že >😁
neslintám, Honda taky uměla motor co točil 10 000 otáče. Danke schon ale nemam zájem.
Jo 8st převodovka je proti CVT asi jako Rolls proti VW >😁 >😁
Murano s CVT měl známý. Ještě ted mu vstávaj vlasy hrůzou. Řadilo to divně a žralo to jak osmiválec >😁 >😁
Jo 8st převodovka je proti CVT asi jako Rolls proti VW >😁 >😁
Murano s CVT měl známý. Ještě ted mu vstávaj vlasy hrůzou. Řadilo to divně a žralo to jak osmiválec >😁 >😁
Každej 4válec vyhoněnej turbem stojí za pikaču. Když to bláznivá evropa chce a nechá se opítej papírovejma hodnotama emisí a spotřeby.....
V6 3,6 jezdí za 11 litrů, schválně za kolik jezdí Maxima s pokrokovou a ryze palivo šetřící CVT >😁 >😁
No prostě Kadidlo je kadidlo a Hnissan je Hnissan >😁 Hlavní věc je, že je každej spokojen ne
V6 3,6 jezdí za 11 litrů, schválně za kolik jezdí Maxima s pokrokovou a ryze palivo šetřící CVT >😁 >😁
No prostě Kadidlo je kadidlo a Hnissan je Hnissan >😁 Hlavní věc je, že je každej spokojen ne
prd je zdechnutýho. Jel si v to někdy? Těžko, navíc současná generace má už i 8st. převodovku, schválně co má Maxima?
Současná generace CVT - tak s tím se můžeš jít zahrabat. To nevyrdží nikdz tolik co HDM převodovka a o hladkosti řazení si takz může nechat snít.
Jo a můžeš mít i 3,6 V6 twinturbo se 400 HP a 6,2 V8 s parametry lepšími jak BMW M5 >😁
Současná generace CVT - tak s tím se můžeš jít zahrabat. To nevyrdží nikdz tolik co HDM převodovka a o hladkosti řazení si takz může nechat snít.
Jo a můžeš mít i 3,6 V6 twinturbo se 400 HP a 6,2 V8 s parametry lepšími jak BMW M5 >😁