Ekonomika
Omezeni zaruky na 60.000 km doklada, ze si Peugeot opravdu veri. Sedesat tisic kilometru v cene, sto tisic za priplatek je celkem dobry vysmech. Mazda ma 150.000 km, Korejci maji zhusta bez omezeni kilometru, ale Frantik tak nejak tusi, ze by se mu neco podobneho nemuselo vyplatit. :-!
Také mne to trošku udivuje, jaký to má jinak smysl třeba u 508, se kterou bych najel tak 35 tis km za rok, tak to do dvou let mám po záruce, pokud si nepřiplatím. Buď dělám dobrý auta a věřím si, nebo raději nedávám takové stupidní záruky beze smyslu.
Přesně tak - zrovna PSA má v tuto chvíli nejkratší záruku a nejdražší prodloužení. A to nedělají špatná či nekvalitní auta - je to spíš snaha podojit zákazníka na servisování či příplatcích...
Tak ja teda neviem ....stale tu citam od namudrejsich ludi na svete, ze Kia a Hy davaju taku NAJDLHSIU zaruku, aby podojili zakaznika na servisovani. Teraz zas citam a podla palcov nahore vidim, ze s tebou viaceri suhlasia, ze naopak NAJKRATSIA zaruka sluzi k podojeniu zakaznika na servise.....tak to mi bude musiet niekto vysvetlit >😁
Prodlouženou záruku u Kia a Hyundai pomlouvají ti, kteří koupili konkurenci s krátkou zárukou. Vělká část Kia se navíc prodává s balíčkem servis zdarma po celou dobu záruky. Že je záruka vázaná na autorizovaný servis je pochopitelné, ale majitel má na výběr - prostě může např po pěti letech začít jezdit jinam, akorát už nemá záruku - ale to majitelé konkurenčních aut už taky dávno nemají. Prostě je to možnost volby navíc pro zákazníka, jinde tu možnost volby nedostaneš nebo si ji připlatíš.
Asi tak. Jinak - nemám Kiu ani Hyundai - aby někdo neměl podezření že si chválím garáž 😉
Asi tak. Jinak - nemám Kiu ani Hyundai - aby někdo neměl podezření že si chválím garáž 😉
vážený kolego, záruka na 5 rokov je služba, nie povinná záruka. Napríklad v rakúsku a kdekoľvek inde dáva výrobca záruku vždy 2 roky (MB, VW, Peugeot ...), to len v týchto našich boľševických krajinách sa rozbehol kšeft so zárukami (treba si najprv prečítať podmienky, ak vieš čítať vôbec), vieme kde si majitelia po záruke menia oleje a riešia opravy. Záruka je služba, nie kecy o kvalite, a Mazda má ozaj záruku len 150.000 km, Peugeot 2 roky bez obmedzenia, takže treba používať najprv hlavu a až potom kecať chujoviny. 8-s
V kontextu toho, ze prumerny najezd ceskeho auta je 18.500 km rocne je rozhodne vyhodnejsi petileta zaruka 150.000 km nez dvouleta bez omezeni. Krome toho samozrejme i Mazda ma prvni dva roky bez omezeni kilometru, ta je dana ze zakona. Tech 150.000 km je omezeni pro dalsi roky, aby jim tam nechodil resit problemy nejaky cestak co ma na aute najeto 480.000 km.
Ja som kupoval novu 308 (predchadzajuci model) v lete 2013 v Cechach a standard bola 2 rocna zaruka a 100 000 km. Pripatit sa dalo za predlzenie aj casu aj km. A tie vyjadrenia hore o kvalite to je vecna pesnicka. Mame v rodine Peugeoty, Renault, Seat, Skoda, Opel, Nissan aj Hondu. Skorej nez so znackou koreluje vyskyt zavad s poctom najazdenych km a vekom. Akurat sa kazda znacka zacne sypat specificky. Stari japonci odchadza karoseria, europa sa sype elektrika. Motoricky sme so ziadnym autom zatial problem nemali. Auta, ktore sa kupovali nove sluzia bez jedineho problemu.
A s tim pažoutem to taky nechápu, jestli se nepletu na na všechny citroeny dává PSA záruku 5 let už dlouhý roky
Mimochodem - na mojí předchozí octaII se v 42 tis.km rozletěla spojka a poškodila i obal převodovky. Oprava za cca 90 tis.. No a co - nebudu říka že jsou škodovky šroty.
Současné auto mám Citroen a zatím nic - tak ještě toho tolik nemá za sebou - uvidíme.
Ja som zaruku Subaru nepotreboval ani raz. Prvy krat servis / mimo naplni /...spojka tusim po 140 000 km jazdenia po narocnejsom terene a tahania 2 t privesu s konmi / Chuchle Praha - Surany, Baden Baden - Surany /