Narážím na to, že Peugeot vyrábí šroty, na který si nemůže dovolit dát ani 5 let záruku generelně na všechny. Jen na ty míň zfušovaný modely >:D Že je záruka na 308 jen max 50000 km se vůbec nedivím.
Myslim že narozdíl vod tvej představ vyráběj šroty skoro všichni. Včetně jako prémiovejch výrobců >:-[]
A s tim pažoutem to taky nechápu, jestli se nepletu na na všechny citroeny dává PSA záruku 5 let už dlouhý roky
Některý zřejmě ne takový šroty, když na ně můžou poskytovat 7 let záruku. Já to celkem chápu. 308 byť jinak celkem pěkný auto je po kvalitativní stránce opět mizérie.
ryccardo je rád, že má na 18 ročnú prehnitú ochtáfku s 3 ruky a je,, duševně nemocný muž pod vlivem stihomamu aneb bludu,, 8-s Najväčšie zlo je to, že jeho ,,pravdu,, si prečítajú rovnako nadaný jedinci a potom šíria na zastávke taxi tieto fantasmagórie, a la odborníci na fšetko, :-!
To víš, že jo a víš proč mám tu starou Oktávku? Protože do ní leju jen naftu a dělám běžnou údržbu narozdíl od 3 francouzských vozů, který jsem měl před tím. A ty nebyly ani tak starý ani neměly tolik najeto a i přesto se sra-ly horem dolem.
Příbuznej koupil novou 308 má na ní 30000 km. Za tu dobu mu odešlo 6x zapalovací cívka. V Peugeotu nedokázali pochopit, proč to furt odchází, až přišli na to, že bude asi špatná řidící jednotka, takže ji vyměnili taky. Poslední závada bylo čidlo na vačce. Nic z toho nebylo uznaný na záruku. Celkově ty srandičky vyšly asi na 25000. Dost drsný na nový auto nemyslíš? To se ještě za tu krátkou dobu nestihnul projevit ani chatrnej podvozek do kterýho by za chvíli bylo potřeba taky investovat nějakou kačku. Prostě auto jak víno >:D Vypadá to, že ho bude prodávat. 8-s
A za jak dlouho najel těch 30 tis. km, že už auto nebylo v záruce?
Mimochodem - na mojí předchozí octaII se v 42 tis.km rozletěla spojka a poškodila i obal převodovky. Oprava za cca 90 tis.. No a co - nebudu říka že jsou škodovky šroty.
Současné auto mám Citroen a zatím nic - tak ještě toho tolik nemá za sebou - uvidíme.
Tak o tej zaruke len na 50000 km som nevedel a priznam sa, ze je to pre mna sok....sucasne hanba pre Peugeot!! To uz Dacia sa neboji dat väcsiu zaruku.
take SUBARU dava zaruku 7 rokov a az 250 000 km...a to uz je ina dovera svojim vyrobkom a mozem ju aj sam potvrdit. SUBARU je zatial najkvalitnejsie auto co som mal.
Záruku navazující na záruku na nový vůz lze opakovaně prodlužovat až do sedmi let od první registrace resp. celkového počtu 250.000 najetých kilometrů. Prodloužená záruka pokrývá všechny důležité a nákladné díly vozidla včetně např. konstrukčních celků motoru, převodovky nebo elektrických zařízení.
Ja som zaruku Subaru nepotreboval ani raz. Prvy krat servis / mimo naplni /...spojka tusim po 140 000 km jazdenia po narocnejsom terene a tahania 2 t privesu s konmi / Chuchle Praha - Surany, Baden Baden - Surany /
Omezeni zaruky na 60.000 km doklada, ze si Peugeot opravdu veri. Sedesat tisic kilometru v cene, sto tisic za priplatek je celkem dobry vysmech. Mazda ma 150.000 km, Korejci maji zhusta bez omezeni kilometru, ale Frantik tak nejak tusi, ze by se mu neco podobneho nemuselo vyplatit. :-!
Také mne to trošku udivuje, jaký to má jinak smysl třeba u 508, se kterou bych najel tak 35 tis km za rok, tak to do dvou let mám po záruce, pokud si nepřiplatím. Buď dělám dobrý auta a věřím si, nebo raději nedávám takové stupidní záruky beze smyslu.
Přesně tak - zrovna PSA má v tuto chvíli nejkratší záruku a nejdražší prodloužení. A to nedělají špatná či nekvalitní auta - je to spíš snaha podojit zákazníka na servisování či příplatcích...
Tak ja teda neviem ....stale tu citam od namudrejsich ludi na svete, ze Kia a Hy davaju taku NAJDLHSIU zaruku, aby podojili zakaznika na servisovani. Teraz zas citam a podla palcov nahore vidim, ze s tebou viaceri suhlasia, ze naopak NAJKRATSIA zaruka sluzi k podojeniu zakaznika na servise.....tak to mi bude musiet niekto vysvetlit >:D
Prodlouženou záruku u Kia a Hyundai pomlouvají ti, kteří koupili konkurenci s krátkou zárukou. Vělká část Kia se navíc prodává s balíčkem servis zdarma po celou dobu záruky. Že je záruka vázaná na autorizovaný servis je pochopitelné, ale majitel má na výběr - prostě může např po pěti letech začít jezdit jinam, akorát už nemá záruku - ale to majitelé konkurenčních aut už taky dávno nemají. Prostě je to možnost volby navíc pro zákazníka, jinde tu možnost volby nedostaneš nebo si ji připlatíš.
Asi tak. Jinak - nemám Kiu ani Hyundai - aby někdo neměl podezření že si chválím garáž ;-)
vážený kolego, záruka na 5 rokov je služba, nie povinná záruka. Napríklad v rakúsku a kdekoľvek inde dáva výrobca záruku vždy 2 roky (MB, VW, Peugeot ...), to len v týchto našich boľševických krajinách sa rozbehol kšeft so zárukami (treba si najprv prečítať podmienky, ak vieš čítať vôbec), vieme kde si majitelia po záruke menia oleje a riešia opravy. Záruka je služba, nie kecy o kvalite, a Mazda má ozaj záruku len 150.000 km, Peugeot 2 roky bez obmedzenia, takže treba používať najprv hlavu a až potom kecať chujoviny. 8-s
V kontextu toho, ze prumerny najezd ceskeho auta je 18.500 km rocne je rozhodne vyhodnejsi petileta zaruka 150.000 km nez dvouleta bez omezeni. Krome toho samozrejme i Mazda ma prvni dva roky bez omezeni kilometru, ta je dana ze zakona. Tech 150.000 km je omezeni pro dalsi roky, aby jim tam nechodil resit problemy nejaky cestak co ma na aute najeto 480.000 km.
Ja som kupoval novu 308 (predchadzajuci model) v lete 2013 v Cechach a standard bola 2 rocna zaruka a 100 000 km. Pripatit sa dalo za predlzenie aj casu aj km. A tie vyjadrenia hore o kvalite to je vecna pesnicka. Mame v rodine Peugeoty, Renault, Seat, Skoda, Opel, Nissan aj Hondu. Skorej nez so znackou koreluje vyskyt zavad s poctom najazdenych km a vekom. Akurat sa kazda znacka zacne sypat specificky. Stari japonci odchadza karoseria, europa sa sype elektrika. Motoricky sme so ziadnym autom zatial problem nemali. Auta, ktore sa kupovali nove sluzia bez jedineho problemu.
není vše co píšeš pravda. Třeba FCA dává nezprostředkovanou, vlastní záruku 5 let bez placení, ale je omezena km a vymezením. Jeep má taky 5 let firemní záruky.