Jedna vyhonena sestnactistovka pro duchodcovske auto jeste nedela hvezdu tridy. Druhou ligu hraji korejci, tohle s tezi treti. Nevim, co ma pulsar spolecneho s octavii RS, ale vykonove je to ekvivalent 1.8 TSI. RS ma 162kW dvoulitr a koluji zvesti o jeste silnejsi verzi.
Byl jsem nedávno prohlédnout oboje a pro mě je Pulsar stejná liga jako Ceed... za podobné peníze si můžeš vybrat, jestli ti líp vyhoví 1.6GDI nebo 1.2DIGT.
Jestli jizdne nevim, ale interierem a zpracovanim detailu je na tom ceed prekvapive dobre. Pulsar je ostuda, podivej se na tlacitka vyhrivani sedadel: [odkaz] stahovani oken: [odkaz] calouneni, co vypada jako velur smichany se semisem: [odkaz] Proste markanty americkeho econoboxu z 90. let. Osobne proti existenci takoveho auta nic nemam, naopak, je mi sympaticke, ze nekdo stale nabizi auto, ktere se nesnazi byt za kazdou cenu sportovni a starsim, pripadne mene narocnym lidem hledajicim pouze dopravni prostredek, nabidne vysokou uzitnou hodnotu, ale spicka tridy je uplne nekde jinde. A nejen ta.
Mně se ta střední výbava Pulsaru celkem líbí, třeba proti čalounění nemůžu říct ani slovo, na dotyk je to příjemné a působí to celkem kvalitně. Jo, Ceed se mi líbí asi víc, až na ten přečudlíkovaný volant... ale Pulsar je v základu vzdušnější zase.
No, to čalounění se mi strašně nelíbí na Pulsaru, ocitl jsem se zpět v dobách Primery P11 :-) Ceed je uvnitř modernější. Souhlasím, že v Pulsaru je pocitově více místa, zdá se vyšší.
mne pride ze nejde o ziaden zazrak ... ved ceed GT ma pobobny motor uz nejaky ten rok...... ma dokonca este silnejsiu 1,6tku a pritom ziadny postrah octavie RS to nie je..... tak preco robit z pulsara nieco extra... bude to bezny warmhatch... nic viac.. navyse je hodne prerasteny vysoky, v interieri hra viac na priestor a praktickost ako na imidz a sportovost... pride mi ze ceed GT moze byt v klude.... nechapem tej pulsaromanii ... a predaje nasvedcuju ze opravnene ... tak preco robit z neho nieco co nie je.... trosku objektivity nezaskodi... octavii RS nesiaha tento turbo nissan ani po blatniky
A realne stojí o 250 000 CZK menej a to som zhovievavy. Pozrime sa na to tak, že ak ma mat auto skutočne sportovy potenciál, žiadne 1.5 metrové previsy vpředu a vzadu ako škoda RS mat nemoze.
No přesně tak. A proč stojí o 250t víc? Protože to je prostě auto o ligu výš, přesně tak, jak se to snaží zpochybnit rohYpnol. Motorem, podvozkem, výbavou. Každé si svého kupce najde. Já teda vycházím z toho, že to co napsal myslel vážně...
to je tak ked pre nesympatie k skode nevidi realitu... octavia RS je uplne inde ako tento nissan... a nielen maximalkou a zrychlenim..... ale vobec.. celym autom ako takym je o level vyssie.... :yes:
Niekedy píšeš rozumne, ale niekedy si pomerne zaslepený a potom tliachaš nezmysly. Nemôžeš porovnávať hothatch s takýmto "warm-hatchom". Tento Pulsar je konkurentom pre warm-hatche typu Ceed GT alebo 308 GT (všetko fúkané 1,6ky dokonca s vyšším výkonom). Octavia RS či Golf GTI (2,0TSI) sú o ligu vyššie (výkonom, dynamikou).
Keď príde Nismo (moc reálne to ale nevidím), potom sa môžme baviť o konkurencii HH.
Tak ten poměr TSI a TDI by mě také zajímal, ale tipnu si, že to bude ve prospěch benzinu. Nicméně Pulsar má do zmíněného RS či GTi hodně daleko. I ta 308GT je kvalitativně uplně jinde, motor se srovnat dá. Reálný konkurent bude jasně Ceed ;-)
A kolik Pulsarů bude 1.6DIGT a kolik 1.5dCi? Dneska mi tvé myšlenkové pochody unikají tak úspěšně, až si říkám, jestli si z nás nakonec fakt nedělá srandu.
Tak treba ta Octa RS jizdnimi vykony zaostava za svymi koncernovymi dvojcaty (GTI, Cupra) jenom nepatrne. Rec uz dneska neni o tom, ze by nebyla RS tak "ostra", ale o tom, jake HH se dneska vyrabi. Ze hraji prakticky stejnou ligu, jakou zastane klidne i nejaky rychly kombik z Boleslavi.
Odmysliac od nadšených neobjektívnych výkrikov, ktoré autu diskusne viac škodia, ako pomáhajú, je Pulsar s fúkanou jedna-šestkou solídnou ponukou. Dať ako základ 1,2ku turbo s 85 kW je fajn (a konkurenčná výhoda proti trojvalcom či dýchavičným atmosféram), každopádne ako jediný motor to bolo nedostatočné. 1,6T, naviac s peknými výkonovými parametrami je už iná liga, dramaticky pozdvihujúca nielen dynamiku auta, ale aj trošku image modelu ako takého. Warm-hatch atakujúci 200 koní s bohatou výbavou za dané peniaze je veľmi solídna ponuka a komu ide o čo najlepší pomer power for money, mohol by byť s týmto modelom spokojný.
Absolutne suhlasim, prečo majú škoda fans neustalu potrebu si merat pin_oury? Nikto predsa nehovori co je lepsie alebo horsie, tu ide o to, že takáto motorizacia má potenciál: zlepšuje image, vykonnostne konkuruje aj octavii, dohana dynamikou Fabiu 3 1.0, ktorá drží 130 kopec nekopec. Gro ludi, ktorí potrebuju auta s výkonom 200+ a nechcu pochopit, že sportovost nie je (iba) o motore, by mali brat vitamíny. Za mna nissan uhadol tuto motorizaciu na 100%.
Ano cital (mám na mysli jeho prvy prispevok), znie to ironicky, doslova vysmesne v neprospech nissanu. Je 100%, že cielom inzinierov v nissane nebolo urobiť konkurenta pre RS. Tím je to putna. Oni hladaju medzeru na trhu a vyborne im to vyšlo.
Tvoje reci sa obmedzuju na vysmievacne, ironické, pyšné, zlomyselne poznámky. Každý píše iba to co vie, ty vies iba ponizovat. To ta učí na izbe spolupacient Adolf sám, alebo mu kradnes tabletky a menis sa na jeho obraz nedopatrenim?
Ono je to tak, že jednoduchi ludia su pudovi. Znamená to, že stadovite idu, utocia, sedia a neustále na povel prvej ryby v hejne uspokojuju svoje telo. Spolocne konaju preto, lebo je to sposob ich ochrany. Nerozmyslaju, nepotrebuju to, stačí im náhodný generátor pohybu (smerovania) jednej z ryb. Mnoho diskuterov tu posobi takto. Skúste si otvorit biologiu pre vysoké školy, aspoň sa naučíte, ako sa tomuto pudovemu chovaniu zvierat hovori. Dám napovedu, začíná to na "e". Preto reakcia profesora emela nemá váhu. Konfrontacii sa vyhybas, stupidne chovanie ukazujes. Vies co znamená ty inteligent emocny impotent? Jasne ze nevies, tak sa krot.
Jestli jsi vážně vystudoval vysokou školu a jsi doktor, tak jsi jen chodící důkaz toho, že jsou různé druhy inteligence a mít jednu neznamená mít všechny.Tobě určitě chybí minimálně ta intrapersonální a interpersonální.
P.S. Neznám tu moc slušnějších diskutérů, než Woody Alien a Emel. O tobě to říct nejde.Tak se kroť.
Si celkom mimo, alien reaguje na mna zakazdym utokom, zosmiesnenim, ponizovanim, tak toto je obraz tvojej slušnosti. Emel ma označí ako simply simple a to je slušné? Nie je, ale to tebe je jedno. Vždy je to podla rovnakeho mustru. Ja si dovolím napisat názor, ktorý nesedí "slušným a kultivovaným škoda fans" a oni na mna začnu primitivne útočit. A ty ich útoky schvalujes a ich útoky obhajujes, hoci pravda je opačná. Si dnes ok?
Alien na tvou hloupou urážku všech diskutujících oponujících Rohypnolovi zareagoval ironickým posměchem. Není divu. Začals ty.
Emelovo označení za jednoduchého není slušné,ale je zcela objektivní.
Všiml sis, že v každé diskuzi máš s někým osobní problém?
Všimni si, že i když tu Rohypnol dnes napsal (nejen podle mě) pěknou blbost, zvládá se to od většiny normálních diskutujících v rovině diskuze, neurážlivě.
Mít jiný názor tu není trestné, to jen ty máš pořád problémy.
Kto začal prvy? Alien, ale napriek dokazom ostavas hluchý, slepý. Ďalej, co je a co nie je objektivne vzdy rozlusknes ty, ako dobre, že má vedies zivotom, to uz hej, mat teba vzdy krok predo mnou, a predsa pri ramene. Ak Emel urazi, je to objektivne, ak sa branim, je to neobjektivne. Na to si prisiel sám, alebo ti niekto radil? Posledná téma bol problém. Tak ja obhajim japonca a hned na mna plošný útok na vsetkych frontoch za obhajobu niecoho, co sa obhajovat asi nesmie. Rozmyslaj, či mam problem ja, alebo kultivovani logicky rozmyslajuci a vzdy obektivni škoda fans, ktorým vadí vsetko, co ohrozuje ich neomylnost. No nic, nikto nie je dokonalý. Opravujem, nikto okrem pár jedincov na tomto fore.
Mě to jako nadsázka rozhodně nepřipadalo. Obzvlášť v kontextu rohypnolových předešlých příspěvků na téma Pulsar.
Jinak je to ovšem od Nissanu sympatickej počin. Když vynecháme oslavné "klouzání" Octavie RS a podíváme se na věc střízlivě, můžeme konstatovat, že o takovém benzínu si třeba zákazníci aliančního příbuzného od Renaultu můžou leda tak nechat zdát. Aspoň v hatchbacku. A to se týká i mnohých dalších.
Nejak nerozumim, co se snazis rict. Pokud napisu, ze se octavia rs muze jit klouzat, kde presne je ten neprospech Nissanu? Samozrejme, ze cilem Nissanu nebyla octavia a uz vubec ne RS, ale prave proto nevim, proc zacinal s tim "pomerovanim pin_ouru".
Napisem to este raz, citaj. Podnetom mojho prispevku bol text, že octavia sa moze ist klouzat. V slovencine to znie nadnesene v zmysle, ano, on je inteligent, iq má 80. Ak mam začať hladat chybu u seba, zacnem tým, že som nasiel ironiu, tam kde nebola. Citam si to opakovane, stále to vidím rovnako vysmievacne, ale budiž, pripustme, že sa mýlím ja.
To je dobrej vtip- Rohypnol to myslel naprosto vážně. Tobě to přijde (stejně jako ostatním) naprosto nesmyslný, protože RS je zkrátka ve všem úplně jinde. A proto opět, jako vždy, fanoušci škody vyvracející Rohypnolův nesmysl(což uznáváš sám) jsou honiči pindíků.
Musím uznať, že Pulsar je veľmi príjemným prekvapením. Jedno z mála áut v ktorom som za posledný čas sedel a bolo všetko tak ako má byť. Kvalitné spracovanie, rozmiestnenie ovládačov na prístrojovke, na zadných sedadlách priestoru ako v limuzíne, kufor akurát, dobrá cena... Dizajn exteriéru nijak extra nechytí za srdce, no ani nesklame. Pulsar by mal naozaj vyhovovať takmer každému. :yes:
řekl bych, že tohle bude další auto, se kterým člověk užije spousta srandy .. stejně jako s jukem, ale ten je dosti nápadný..tahle nenápadná "důchodcovská" plechovka..ta je jako stvořená pro podráždění zbytnělého ega majitelů mladoboleslavských uberwagenů..samozřejmě, krom RS..tu zesměšní leda GTR ... >:D >:D >:D >:D:yes::yes::yes::yes:
Je to tak, soused z boleslavy bude taaaaaakhle maly :yes:
Zajimave, ze kdyz se objevi clanek o nove skodovce, tak je hned redakce podplacena a nevim, co jeste, ale kdo potom plati vam? Vzdyt vy byste tu skodovku zatahli snad i do diskuze pod Ferrari.
Rohypnolko co sa vzrusujes? Aj ked som spokojny nissanista ochcavka RS sa fakt nema coho obavat hlavne podvozkom a svojim zameranim... si uplne mimo ligu, toto je proste lacne auto so slusnym motorom, verim ze je poctive, ale hlavne podvozkovo nebude mat na nic s vyspelymi napravami ako golf octavia rs ci 1,8tsi...
je otazne aky bude mat setup chasis, bolo by fajn keby mal dvoj piestikove zadne tlmice a celkovo kvalitnejsie komponenty oproti nejakej 1,2 lebo predsa len 190ps uz nie je tak malo aby to ustal so ctou seriovy podvozok pulsaru
ak sa budeme bavit o pulsare ktory by mal aj ozaj dobre jazdit bude to asi len NISMO ak bude...
suhlasim mna by zaujimalo ci urobia zmeny na podvozku resp. jeho nastavanie pulsar je (nie najlepsie) podarene auto ale jeho zameranie je na rodinu a neak si v nom 190/200hp neviem presdstavit
To iste si mozes mysliet o ceede gt a s nadsazkou o GTI, su to auta na kazdy den, ale poskytnu aj svizne zvezenie, samo GTI je o dost vyssie, ale aj praktickejsie auta so silnym motorom vyznam rozhodne maju /pasivna bezpecnost, prebiehanie atd/ a pulsar nie je vynimkou.
Ja len dufam, ze podvozok ma lepsie tlmice ako zakladne verzie, potom by to nemuselo jazdit uplne spatne... aj s pouzitim vlecnych ramien sa da dosiahnut prijatelna jazda ...dokazom su aj megan /nie len RS/ ci astra /aj ked ma wattov priamovod/ pripadne P308 /aj ked sa s tym nestotoznujem, lebo zadna vlecka vyrazne uskakuje/ nissan JUKE jazdi v pohode atd... snad bude mat aj pulsik 1,6 trocha nadsenia
Inak by ma vazena redakcia zaujimalo, preco uvadzate nasledujuce parametre motora:
1.6 DIG-T - torque 240/2000-4000tis ot, ked Nissan na svojej stranke jasne uvadza parametre: 240nm 1600-5200rpm co je uplne ina kavicka a velmi pekny udaj...
´´Developing 190PS (140kW) at 5,600rpm, the 1.6 DIG-T engine is one of the most advanced in the sector, with a maximum torque output of 240Nm from 1,600rpm (up to 5,200rpm). Engineered to provide exceptional flexibility at low engine speeds, it delivers performance that outshines rivals units with six gear transmissions. ´´
nj ani pri kia ceed gt to ASI nevrazili do zrychlenia tiez ma len 7,7s ...
pripadne ake zrychlenie myslis ? jako na 6ke 60-217 ? >:D maximalka nehovori nic o zrychleni a dlzke stupnov napr 1-2-3
pulsar je zrovna auto s ktorym budes chodit 250 po dialniciach... vole fakt nechapem co niektorym hrabe z tej maximalky, mi to pride jako rozhovor deticiek z materskej skoly ´´duško a kolko to vytiahne ?´´