Design
Dylan McKay
10
Příteli, ač mám rád tvé názory na svět, tak se mi tvoje hodnocení redakce nelíbí. Znám kluky osobně a práci v auto.cz jsem si zkusil na praxi 40 hodin a opravdu není lehké vymýšlet a hledat tolik novinek z oblasti aut. A už vůbec není jednoduché uspokojit všechny čtenáře. Klikejte raději na reklamy ať redakci za práci nějak ohodnotíte. 😉
Přejít do diskuze
Gilgite, tak můžeš třeba začít psát články ty. S tvými schopnostmi to dotáhneš na Pulitzerovu cenu, pokud se zdržíš hloupých narážek.
než jsi to zkusil, tak jsi byl kritik redakce, nebuď převlékač kabátů.
Na reklamy klikat budeme, když bude důvod, takový článek opravdu moc invence nepotřeboval.
Na reklamy klikat budeme, když bude důvod, takový článek opravdu moc invence nepotřeboval.
Tak proč si tady nezaložíš blog a nepíšeš o tom. Klidně to piš pětistopým jambem, ať se zabavíš a sousedi mají klid.
Stačí zničit to poslední, co je u tohodle rendlíku sympatické (tedy alespoň trochu normální světlou výšku) a hned se tady objeví řada "machrů", kteří takovou zrůdu budou obdivovat :no: :no: :no:
Vtipné to není, když už neumíš vymyslet něco vtipného, tak to si radši vypůjč od někoho vtip, aspoň to nebude takové fiasko.
"zlomyslný" řekl gilgit >😁 >😁 >😁 sebereflexe jak hrom, sorry dál jsem nečetl ;-\ Poď si raději přečíst o těsném vítězství Fabie nad Corsou, ať vidíš, jak to má vypadat :-!
mě zajímá víc i ten Rencek, než co darebák Vaněk v hofnajdě vymýšlí za kraviny. Ale chápu, že jejich Gegén diskutér se z toho může podělat. Že byli akorát pro smích a teď dokonce nikoho nezajímají. To raději Kaďák od Rencku.
Rád bych redakci obhajoval. Rozpočet tam není zdaleka takový, kde vznikají zmiňované opsané články. Práce od stolu není jako práce někde od zdroje. I automobilky si prý vybírají komu poskytnou svoje pecky, ostatní se jen vezou.
Pokud bys ale chtěl něco ze světa aut napsat, tak myslím, že by to redakce uvítala. Já pár článků napsal, dokonce jsi mi tam kritizoval slůvko "rovněž" aniž bys tušil, že jsem to já. Hned jsem si to ověřoval u znalců jazyka a bylo to prý v pořádku 😉
Pokud bys ale chtěl něco ze světa aut napsat, tak myslím, že by to redakce uvítala. Já pár článků napsal, dokonce jsi mi tam kritizoval slůvko "rovněž" aniž bys tušil, že jsem to já. Hned jsem si to ověřoval u znalců jazyka a bylo to prý v pořádku 😉
Snad nepatří Gilgit mezi partu omezenců - pravdoláskařů, pro které je koktavý Vašek Havel modlou .... To bych byl názorem Gilgita na svět zklamaný, věřím, že se mýlím.
Gilgit
Zdá se, ze soudruzi z AutoBlesku.cz to s temi vizualizacemi trochu preháneji. Auto, které zatím na vlastní oci videli hlavne zúcastnení pracovníci (Renault, dodavatelé) a skupina novináru, uz je samozrejme treba prezentovat pomocí vizualizace nejakého X-Tomi.
Ukazuje to nedostatek novinárské invence neboli lenost. "Novinár" AutoBlesk.cz sem narve nejakou vizualizaci a má vystaráno.
Jinak X-Tomi uz vytvoril vizualizaci VW Caddy GTI. Bude to tady zverejneno jeste dnes nebo musí ctenári AutoBlesku.cz trávit delsí cas v mukách a nejistote nad tím jak by mohl vypadat Caddy GTI. >😁
Ukazuje to nedostatek novinárské invence neboli lenost. "Novinár" AutoBlesk.cz sem narve nejakou vizualizaci a má vystaráno.
Jinak X-Tomi uz vytvoril vizualizaci VW Caddy GTI. Bude to tady zverejneno jeste dnes nebo musí ctenári AutoBlesku.cz trávit delsí cas v mukách a nejistote nad tím jak by mohl vypadat Caddy GTI. >😁
Vím, že je lepší diskovat o autech na tomhle webu, ale přeci jen mě irituje aura o koktavci a morální žumpě Havlovi a jeho činech. Díky Gilgite a vážím si Tvého náhledu na svět :-! Jenže když odlétám a přistávám na Ruzyni, tam nějaká parta tohle letiště dokázala přejmenovat na VH, dále školy, ulice atd. no hnus!!! [odkaz]%C5%99k%C3%A1…
Mainstreamové stádo? Nevím co máš za komplex, ale měl bys brzdit. Idea s blogem není náhodou špatná. Založ si blog a piš.
Zkus to bez napadání a s trochou respektu k ostatním (ne, to co předvádíš tady a teď). Věřím, že by podobný články měly úspěch, takhle jen okusuješ kotníky.
Zkus to bez napadání a s trochou respektu k ostatním (ne, to co předvádíš tady a teď). Věřím, že by podobný články měly úspěch, takhle jen okusuješ kotníky.
Gilgit
Z té jedné vety cos napsal je to tezko ríct. Osobnost Havla má pozitvní ale také velice negativní aspekty. Slovo "pravdoláskař" je podle mne v konkrétním historickém kontextu velice výstizné.
Gilgit
Tvé názory uznávám ale co se týce hodnocení redakce nemohu souhlasit. Kluky sice osobne neznám, ale dokázi posoudit výsledky jejich práce.
Celkove je to co Auto.cz nabízí nevyvázené a neobjektivní.
Testy sleduji jen namátkove, ale i v nich jsou problémy s objektivitou.
Co se týce clánku ke kterým se vyjadruji, to znamená clánku o dení v automobilovém svete, prumyslu atd.: Absolutní vetsina techto clánku je opsaná, nekdy i s chybami, protoze opisovatelé se v tématice casto neorientují a chyb si nevsimnou, jindy nasekají chyby vlastní. Napsat kvalitní vlastní, tedy autorský clánek evidentne nedovedou. Po upozornení na chybu ji nekdy opraví, jindy ne.
Kouzelné bylo, kdyz mi redaktor Bures pred nekolika týdny na kritiku toho ze opsal nejaký clánek odpovedel ze "prece vsichni opisují". To uz je fakt síla. Zajímavé je kdo potom píse ty puvodní clánky, které opisovatelé opisují. Ty se asi písí samy.
Ujistuji te, ze za poslední dny se ve svete automobilu událo mnoho zajímavých vecí které jsou zajímavejsí nez vizualizace Renaultu Kadjar RS a které se na Auto.cz neobjevily a neobjeví.
Vsechno co jsem napsal se dá prokázat.
Celkove je to co Auto.cz nabízí nevyvázené a neobjektivní.
Testy sleduji jen namátkove, ale i v nich jsou problémy s objektivitou.
Co se týce clánku ke kterým se vyjadruji, to znamená clánku o dení v automobilovém svete, prumyslu atd.: Absolutní vetsina techto clánku je opsaná, nekdy i s chybami, protoze opisovatelé se v tématice casto neorientují a chyb si nevsimnou, jindy nasekají chyby vlastní. Napsat kvalitní vlastní, tedy autorský clánek evidentne nedovedou. Po upozornení na chybu ji nekdy opraví, jindy ne.
Kouzelné bylo, kdyz mi redaktor Bures pred nekolika týdny na kritiku toho ze opsal nejaký clánek odpovedel ze "prece vsichni opisují". To uz je fakt síla. Zajímavé je kdo potom píse ty puvodní clánky, které opisovatelé opisují. Ty se asi písí samy.
Ujistuji te, ze za poslední dny se ve svete automobilu událo mnoho zajímavých vecí které jsou zajímavejsí nez vizualizace Renaultu Kadjar RS a které se na Auto.cz neobjevily a neobjeví.
Vsechno co jsem napsal se dá prokázat.
Gilgit
Copak ti moreczechu prekází na mých komentárích netýkajících se aut? Vadí ti ze samostatne myslím, pouzívám informace z ruzných zdroju a mám obcas jiné názory nez mainstreamové stádo?
Spíš než kladný vztah, tak bezbřehé uctívání a adoraci Havla. Udělal dobré věci, udělal i dost špatných. Hrál si hodně na svém písečku a jeho představy o politice a jejich projev byly hodně naivní a dost často zcela mimo. Jeho umění taky není zrovna ze skupiny "většinově pochopitelného". Přesto si našel spoustu nekritických obdivovatelů, kterým se podle Havlova výroku o "pravdě a lásce, která zvítězí" (bohužel největší jeho omyl) začalo takhle říkat...
Ondro, alespoň sis mohl dát tu práci a napsat tam otazník:
"Renault touží rozšiřovat řady svých sportovních modelů RS, je tedy možné, že se dočkáme i nového SUV Kadjar v ostřejší variantě?"
Jinak nic moc, teda... o hojně... drž se testů, ty jsou parádní, smím-li tykat 😉
"Renault touží rozšiřovat řady svých sportovních modelů RS, je tedy možné, že se dočkáme i nového SUV Kadjar v ostřejší variantě?"
Jinak nic moc, teda... o hojně... drž se testů, ty jsou parádní, smím-li tykat 😉
Gilgit
Ano, pravdoláskař je podle me oprávnene pejorativní slovo. Pravdoláskař je podle mne nekdo kdo se velice hlásí k názorum typu Havlova výroku o "pravdě a lásce, která zvítězí", a to i v situacích kdy to je absolutní nesmysl, praktikuje neco co bych pracovne nazval arogancí dobrých mravu, zároven se ale nekdy chová úplne jinak (viz u Havla schvalování bombardování Jugoslávie jako jeden z mnoha príkladu).
Pravdoláskaři - to je to nejstupidnější škatulkování, co znám. Mám rád Havla, člověka s mnoha chybami, co se často mýlil. Jsem pravdoláskař??
Gilgit
Pavlíku, opet jsou tvoje slinty tak jedine k pobavení. Na rozdíl od mnoha jiných diskutéru vcetne tebe já nejsem fanatickým príznivcem ani odpurcem nejakého výrobce nebo zeme výroby, ale chápu ze tvuj pidimozek to nedokáze zpracovat.
Gilgit
Verím ze rozpocet na Auto.cz není optimální a to je taky jediný argument který uznávám.
Nikdo nebrání redaktorum Auto.cz vybudovat si zdroje u výrobcu/importéru, výrobcu komponentu atd.
Fakt je, ze Auto.cz nedokáze/nemá zájem psát kvalitne ani o ceském automobilovém prumyslu. Konkrétní príklad je továrna Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) v Nosovicích. Zatímco v prípade Skody se píse o kazdém uprdnutí (pokud je na to tisková zpráva), v prípade Hyundaie v Nosovicích bylo v lednu nekolik momentu o kterých by stálo za to napsat: Rekordní výsledky výroby za rok 2014 a plán na rok 2015, výroba 1,5 miliontého automobilu, zacátek výroby faceliftu i30, oznámení data nábehu výroby nového modelu Tucson (nástupce ix35). Co delá Auto.cz - dení v Nosovicích ignoruje.
Ale ani o Skode Auto, které lezou do zadku, nedokázou napsat kvalitní autorský clánek s hospodárskou tématikou nebo o budoucím rozvoji a podobné clánky pretiskují ze zahranicí.
A kdyz Bures napíse clánek o výsledcích výroby motorových vozidel v Ceské Republice (na základe tiskové zprávy Svazu Automobilovéo Prumyslu s týdením zpozdením), tak to udelá tak "kvalitne", ze se v clánku ani nedá najít kolik automobilu v lonském roce vyrobily firmy Skoda Auto, Hyundai Motor Manufacturing Czech a Toyota Peugeot Citroen Automobile Czech.
Jinak i pri práci "od stolu" se díky internetu, emailu a telefonu dá získat mnoho zajímavých informací a navázat kontakty s novými zdroji.
Na autosalónech (Zeneva, Frankfurt, Pariz atd.) není problém delat rozhovory se spickovými manazery výrobcu automobilu. Jak toho vyuzívá Auto.cz Jediný rozhovor otistený po lonském parízském autosalónu byl (pokud si to dobre pamatuji) rozhovor s séfdesignérem Skody Kabanem. Nic proti tomu, ten rozhovor byl OK, ale kvuli tomu nemusím jezdit do Paríze. Proc se tady neobjeví rozhovory se spickovými manazery jiných výrobcu automobilu?
Ale, jak jiz jsem uvedl, ani o té Skode nejsou schopni informovat kvalitne. Proc se tady neobjeví treba rozhovor s "séfem", tedy predsedou predstaenstva, Skody Auto?
Nikdo nebrání redaktorum Auto.cz vybudovat si zdroje u výrobcu/importéru, výrobcu komponentu atd.
Fakt je, ze Auto.cz nedokáze/nemá zájem psát kvalitne ani o ceském automobilovém prumyslu. Konkrétní príklad je továrna Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) v Nosovicích. Zatímco v prípade Skody se píse o kazdém uprdnutí (pokud je na to tisková zpráva), v prípade Hyundaie v Nosovicích bylo v lednu nekolik momentu o kterých by stálo za to napsat: Rekordní výsledky výroby za rok 2014 a plán na rok 2015, výroba 1,5 miliontého automobilu, zacátek výroby faceliftu i30, oznámení data nábehu výroby nového modelu Tucson (nástupce ix35). Co delá Auto.cz - dení v Nosovicích ignoruje.
Ale ani o Skode Auto, které lezou do zadku, nedokázou napsat kvalitní autorský clánek s hospodárskou tématikou nebo o budoucím rozvoji a podobné clánky pretiskují ze zahranicí.
A kdyz Bures napíse clánek o výsledcích výroby motorových vozidel v Ceské Republice (na základe tiskové zprávy Svazu Automobilovéo Prumyslu s týdením zpozdením), tak to udelá tak "kvalitne", ze se v clánku ani nedá najít kolik automobilu v lonském roce vyrobily firmy Skoda Auto, Hyundai Motor Manufacturing Czech a Toyota Peugeot Citroen Automobile Czech.
Jinak i pri práci "od stolu" se díky internetu, emailu a telefonu dá získat mnoho zajímavých informací a navázat kontakty s novými zdroji.
Na autosalónech (Zeneva, Frankfurt, Pariz atd.) není problém delat rozhovory se spickovými manazery výrobcu automobilu. Jak toho vyuzívá Auto.cz Jediný rozhovor otistený po lonském parízském autosalónu byl (pokud si to dobre pamatuji) rozhovor s séfdesignérem Skody Kabanem. Nic proti tomu, ten rozhovor byl OK, ale kvuli tomu nemusím jezdit do Paríze. Proc se tady neobjeví rozhovory se spickovými manazery jiných výrobcu automobilu?
Ale, jak jiz jsem uvedl, ani o té Skode nejsou schopni informovat kvalitne. Proc se tady neobjeví treba rozhovor s "séfem", tedy predsedou predstaenstva, Skody Auto?
Existuje výborná kniha (netvrdím, že sa to salo tebe): dospele deti alkoholikov, má ti ju kto precitat? Alebo skus carovna kniha rozpravok, telefonny zoznam, pestuj hlávkový salat, jazdi na kamione, hraj na trumpete, proste nieco rob, ale sem nelez ak nie si liekmi utlmeny.
Tvůj rozumně kritický pohled mi přijde relativně podobný mému (asi ne stejný), ale nemyslím si, že má tak širokou skupinu adorujících nekritických obdivovatelů. Myslím si, že ti, co "pravdoláskař" používají nejčastěji, mají na mysli jakýsi (pro mě neznámý) světonázor.
A snad nemáš na mysli jak V,Havel a další "chátristé" elegantně "obešly" tzv. Benešovi zákony z roku 1945: kdo aktivně spolupracoval či jinak se podílel při okupaci Čech a Moravy nacistickou armádou, ... Nedivím se takovému šaškovi-B.Posselt i když asi menšímu než je kokta Havel, že chce něco málo získat :-! pro vyhnance ... Ovšem takový Ferda Porsche ...
Havlovi se dá vyčítat spousta věcí (pro mě je nejhorší "zvací dopis"), ale mít někomu za zlý, že v revoluční euforii řekně "dobro zvítězí nad zlem", to mi hlava nebere.
Gilgit
Neboj, komplex nemám. Jinak dekuji za pouceni ale dovolím si zustat u mého stylu. Respekt mám k lidem kterí si respekt zaslouzí.
Nechápes pojem mainstreamové stádo nebo si myslís ze neco takového neexistuje?
Nechápes pojem mainstreamové stádo nebo si myslís ze neco takového neexistuje?
Gilgit
Ja bych rekl ze problém není v jednom konkrétním citátu ale v ruzných vecech které se na to nabalily. Ale kazdý to samozrejme vidí jinak.
Ježiš z tebe je ale protivný chlapec Rone 😉
PS: redakce je o bouřlivých časů kompletně nová...
PS: redakce je o bouřlivých časů kompletně nová...
Vezmu-li to podle dynastie Íránských vládnoucích rodů Qajar (do evropských jazyků foneticky přepisováno právě jako Kadjar), se kterou nový Renault prý ale nemá nic společného, pak "Kadžaar"...
Ta kukurica, ktorú konzumuje je GMO, to meni genom bakterialnej flóry v creve a nasledne poskodzuje mozgove synapsie. Po slovensky: nezapaluju mu cievky a ide na 1 valec zo styroch.
Osobnost Havla není určitě jednoduchá, přesto- pravdoláskař je kdo? Ten, kdo má k Havlovi kladný vztah? Pravdoláskaře považuju za vyloženě pejorativní slovo. Co mají pravdoláskaři společného, podle čeho je poznáš? Není mi to jasné.
Gilgit
Je docela mozné ze poté co se Nissan pri modelovém jménu Qashqai inspiroval v Persii a tehdy to i oficiálne uvedl tak si také Renault pri modelovém oznacení nového vozu nasel inspiraci v Persii/Iránu ale vzhledem na mozné ***ické reakce paranoidních USA se nakonec rozhodl tuto inspiraci oficiálne neuvádet a radeji vymyslel zduvodnení významu jména Kadjar které pusobí dost vycucane z prstu.
Gilgit
Lidská blbost jakou tady predvádís napríklad ty taky není nic vtipného, i kdyz chápu ze jako retardovaný clovek se vlastní blbosti smejes. Kdo by to do té kukurice rekl.
Gilgit
To bych nerekl ze nadmerná konzumace kukurice muze mít na lidskou psychiku tak negativní vliv. Budes zrejme muset trochu brzdit.
Gilgit
Mel bys dál císt. Otázka je proc jako nick pouzívás jméno konkrétního cloveka který pracuje v HMMC? Jako pomstu za to ze te - jako pablba evidentne oprávnene - vyhodil z práce?
Gilgit
Pokud to, co jsem v této diskusi o práci Auto.cz napsal, podle tebe není vecné, tak más problém který by meli resit odborníci. Pavlíka vezmi sebou, klidne treba jeste rokytu,p, alespon se tam nebudete nudit. >😁
Gilgit
rokyto.p, jako obvykle primitivní a zlomyslný príspevek tvého autorství, v tom je na tebe spoleh. Zrejme jsi porád jeste nevyhledal psychiatra a je to na tvých príspevcích videt.
Pro tvoji informaci, veci jako nábeh výroby faceliftu i30 nebo nového Tucsonu si nevymýslí Vaněk.
Vzhledem na pozici znacky Hyundai na ceském trhu nebo na pozici Hyundai Motor Group (Hyundai/Kia) na svetovém trhu lze tvu blábol typu "Že byli akorát pro smích a teď dokonce nikoho nezajímají" oznacit za slinty zaindrákovaného jedince mdlého rozumu.
Ale pochlub se konecne co ti skutecný rokyta.p, vedoucí pracovník Hyundai Motor Manufacturing Czech, udelal. Vyhodil te z práce? Pokud ano, tak jiste dobre vedel co delá. Nebo jsi stále jeste zamestnancem HMMC? Ja bych neco takového jako ty nezamestnal ani na zametání parkoviste.
Pro tvoji informaci, veci jako nábeh výroby faceliftu i30 nebo nového Tucsonu si nevymýslí Vaněk.
Vzhledem na pozici znacky Hyundai na ceském trhu nebo na pozici Hyundai Motor Group (Hyundai/Kia) na svetovém trhu lze tvu blábol typu "Že byli akorát pro smích a teď dokonce nikoho nezajímají" oznacit za slinty zaindrákovaného jedince mdlého rozumu.
Ale pochlub se konecne co ti skutecný rokyta.p, vedoucí pracovník Hyundai Motor Manufacturing Czech, udelal. Vyhodil te z práce? Pokud ano, tak jiste dobre vedel co delá. Nebo jsi stále jeste zamestnancem HMMC? Ja bych neco takového jako ty nezamestnal ani na zametání parkoviste.