Škoda Auto se musí ohánět, aby si udržela vedoucí postavení na českém trhu. Její Fabia se sice může čerstvě pyšnit titulem Auto roku 2015, ale ani nový Opel Corsa není k zahození.
jj
MŮŽOU ZA SPOUSTU RAKOVINY [odkaz] V ČECHÁCH = CHTĚLO BY TO TAM TAKY PSÁT !! ABY ČECHÁČKOVÉ VĚDĚLI CO JEJICH KOUPÍ ZPŮSOBUJÍ ;-) A PROČ
1) FRANCIE
2) NĚMECKO
3) NORSKO
4) BRITÁNIE
5) SVÝCARSKO
6) NIZOZEMÍ SE SPALOVÁKŮ VE VELKÉM ZBAVUJÍ !! [odkaz] ;-) :-) :-):-) :-):-):-) :-):-):-):-) :-):-):-):-):yes:
PS: a když se jich ve velkém zbavují znamená to že v MOBILE.DE [odkaz] jich bude HODNĚ a LEVNÝ >:D:yes:
1) k recenzi nebylo výjimečně použito ani jedno auto vybavené státem podporovaným rakovinometem (čti dieselem)
2) elektřina je v našich končinách vyráběna takovým způsobem že vedle toho je inhalování emisí z recenzovaných benzínových motorů jako ozdravný pobyt v lázních.
no hlavne preco tam nie je namerane zrychlenie 0-100 ? predpokladam, ze aj tam by to corsa fobii natrela, ale to by uz nemohli napisat dovody, ze corse strhli body za slabsie vyrobcom udavane zrychlenie
Otázka je váha jednotlivých kritérií. Design třeba všichni vídíme, někomu se líbí A jinému B. Dále mě třeba v hodnocení daleko více zajímá pohodlí + řízení, naopak kolonku brzdy, ovládací prvky a pružnost nesleduji. Takže pokud by šlo jen o samotné body, vítězství může mít každý jinak. Pominu, že stejně mnohdy rozhodne osobní dojem, chci- nechci. Já třeba Opel nechci, protože mu nevěřím, hotovo.
Tak nevím , asi seš mimo.
Neznám nikoho kdo má nový OPEL a byl by nespokojený..!
Žena má minulou Corsu 6 let a jen jezdí měnit olej a destičky.. >:D
Tchán má minulou Fabii taky 6 let , a je na tom podobně.
Obě auta jsou dobrá , spolehlivá..záleží co se komu líbí.
Např.já nedám dopustit ani na Fiat Punto , brášku Corsy.
Taky naprosto bez problémů , má ho švagrová.
A první generaci Punta měla kdysi manželka , výborné auto. :yes:
Re: Jenže na třetí generaci fabie to stejně nestačilo.
som nevedel že o sebe rozprávaš v tretej osobe >:D to je príznak určitej duševnej poruchy. Mimochodom, tú narážku na ten šek pochopili všetci okrem teba. Občas sa zamysli. Nie si sám, kto má internet banking a do kamenne banky osobne veľmi nechodí.
Fabia je fakt moc pěkná, hlavně kombík. Dokonce jsem o ní přemýšlel. Bohužel interier je dost tragický a celkově na mě působí chudě a jakoby o třídu níže. Samozřejmě to lidem, kterým stačí že má auto na kapotě okřídlený šíp, nevadí. Mě ano.
Nj ty das ty dva pytle krmeni pro psy pod podlahu vid. A ja obcas jezdim i v zime kdyz ten kufr fakt nepotrebuju, jenze kdyz je motorka od listopadu (rijna) do dubna zazimovana, tak to na ni jaksi nejde ;-) Btw, kdyz uz mas motorku BMW tak si s tim Citronem delas docela ostudu....
Uz som to tu kedysi pisal, tak len zopakujem: namiesto toho saskovania s litrami by kufor mali testovat radsej prakticky. Povedzme baleniami 6x1.5L mineralnej vody (to tusim skusal kedysi Rasto Chvala na Sme). Lenze toto im zrejme zo Skody nedovolia, lebo by este nahodou mohlo vyjst najavo, ako to s tym zazracnym kufrom Fabie vlastne je...
Lenze porovnavat objem kufra podla cisel z katalogu (do ktoreho si kazdy vyrobca stejne napise co len chce), to je presne taka "levarna" ako porovnavat spotrebu podla propagacneho materialu. Bud porovnavajte realne hodnoty, alebo sa na to radsej vykaslite...
Sám se tomu divím. Potenciál mají, kolikrát dělají zajímavý srovnávačky tzn. že si dokážou sehnat auta....ale výsledky jsou opravdu tristní.
PS: Podle mého se tady úroveň testů zvedla.....ale nejlépe je stejně na blogu. Zkušenosti, znalosti, emoce, přesně trefené komentáře, resultáty ostré jako břitva. :yes:
Mondeo bylo super. ;-)
Koberecky vyndavam, meneím vstupní filtry klimy, necham si ji jednou za čas zkontrolovat, podběhy taky ne, nechám si to po zimě vymýt, kapaliny i pneu samozřejmě foukám, stejně tak si měním zimní/letní gumy. Světla myju s celym autem, ty ne? >:-[] A některé inteligentnější vozy mívají i ostřikovače světel víš?
hehe, taky jednou se musim petrumr zastat - cisteni britu steracu je samozrejmost. voda z ostrikovacu nestaci. a komu staci, ten ma male naroky na kvalitu stirani :-)
Tak chvílema jsem snad i chtěl říct, že se ten, s prominutím se omlouvám, ale prostě lepší označení k němu nemám, PABLB Frei konečně odhodlal napsat normální fér test, celý test vede Opel a nakonec vyhraje Fabia a nikdo neví proč?
Nejlepší je pasáž o motoru, kde Opel méne spotřebuje, je označen za nejlepší maloobjemolvý benzínový motor, ale nakonec pro domnělou DESETINU, ještě jednou, DESETINU SEKUNDY! dostane lepší známku Fabia.
A opravdu by mě zajímaly reálné velikosti kufru , nejen vymyšlené litry výrobců, prostě metr do ruky a měřit. bez toho držáku kol by Oplem měl podle mě v reálu stejně velký kufr.
Každý oceňuje jiné věci. Třeba nosič na kola má Opel parádní. Bohužel poté co mi za rok ukradli 3x drahé kolo, jsem se zařekl, že si už žádné (zatím) nekoupím. Jiní to vidí třeba zas jinak, to si nevybereš, každý koupí to co potřebuje. :-)
ano, ten test mi nepřišel nijak špatně napsaný. Tedy pár ultraúletů samozřejmě nechybělo, jako že Fabia je vzadu pro tři...
Ale závěr je úplně mimo, o bodové tabulce se ze slušnosti zmiňovat raději ani nebudu >:-[]
Vítězství Fabie? Ať čtu text odzhora dolů, zleva doprava, odzdola nahoru, zprava doleva, mezi řádky... Nechápu. Přitom jestli tohle nemá nasvědomí marketingové z Mladé Boleslavi nebo dalších 20 zelených deštníků pro redakci >:-[] >:D , tak vážně nevím, proč se snižují k takovýmto praktikám.
Přesně tak, já jsem z počátku měl dokonce pocit, že ten test je snad od někoho jiného, že není ani ze světa motorů, na konci se dočtu, že auto, které v celém testu bylo horší test prohrálo a ani nevím proč.
Souhlasím, ale nešlo o desetinu sekundy, ale sekundu rozdílu ve zrychlení, výsledkem čehož dostali oba za motor stejnou známku. Už jsem se nad tím pohoršoval jinde a zajímal by mne reálný rozdíl ve zrychlení, ale i tak mi přijde to hodnocení dost prapodivné a SM si tím jen hloupě uškodil.
Redaktorky auto.cz (nezasluzite si aby som vás bral za chlapov), máte uz tak otupene svedomie, že toto píšete?, ja vás nebudem obviňovat, že ste zaplateny (nezasluzite si, aby som napísal spravne gramaticky "zaplateni" - no ale pre tento typ prehresku vy máte isto pochopenie), bojíte sa o svoje zamestnanie?, vedome manipulujete? Jasne, že vsetko popriete, a vyhlasite, že fobia je najlepsia, alebo ma zablokujete alebo inak odstranite, nepasujem vám tu. Vsetky minusky su mi ale uplne u pr_ele. V podstate má o vás diskuterov pravdu Gilgit, upierate slobodu slova, názoru, vyznania, hanobite ine presvedcenie, to su prejavy diskriminacie a toho, co píše Gilgit. Na zaver otázka - kto ma chce zbit?
Tvoja reakcia potvrdzuje co písem, zhodit kohokolvek, kto ma a preukazuje dokaz, ktorý usvedcuje z tazkeho protezovania zlatého telata. Kto chvali škodu - inteligent, scitany, motoristický jazdec, sudny znalec, marketer, vwelvyslanec kvality, odborník, modernista, kto si dovolí opak - hned je vami odsudeny, na okraji spoločnosti, neznalec, zaujaty, zavistlivy a idete ho spolocne grilovat a krizovat. To robite a neznasate, keď niekto ukazuje na vaše neobjektivne chovanie.
no ale uznej, vzhledem ke zcela marginalnimu vyznamu casopisu svet motoru a jeste daleko marginalnejsimu vyznamu webu auto.cz, v kombinaci s pusobnoti na trhu v cr, ktery je z globalniho hlediska rovnez marginalni, byl puvodni prispevek od simply never ponekud hystericky ;-)
Kto sa ztotožňuje s fasizmom, je fasista, kto s rasizmom, je rasista, kto s komunizmom, komunista a kto s tymto neobjektivnym generatorom nahodnych slov, je rovnaky ako autor. Už to hovorim x-krat.
F60.3, co je to? Ak obratom odpovies, mozeme odborne podebatovat o paranoidnych poruchách osobnosti. Ty rozoberies mna, ja teba a Adolf ako garant to rozluskne >:-[] .
Čísla diagnóz mě nezajímají, nejsem doktor, a nijak mě tím neohromíš.
Mám pro tebe dva podměty- tvůj příspěvek, na který jsem reagoval, začal normálně, kritikou(proč ne) a skončil jako vždy pláčem- vy mě zablokujete, vy mi dáte mínusy, kdo mě chce zbít, bůů... A takhle se už dopředu ohrazuješ pokaždé.Paranoia.
Za druhé- možná sis nevšiml, ale všichni (i "zmanipulované ovce/fandové škody") svorně kritizují, že nevyhrála Corsa. Že by nebyli všichni tak fanatičtí ochránci škodovky jak si o nich myslíš? ;-)
P.S. K té F30.60- impulsivní určitě jsem, ale na poruchu to nevidím.
Nuz je to číslo diagnózy, o ktorej si sa chcel bavit. Vies, ono sa to má tak, som napadnuty, či su mi dane minusky aj vtedy, ak priznam, že som sa mýlil. A sposob, akym si tu testujem socialne, mentalne či moralne vlastnosti diskuterov nechaj na mna. Nebudem ta tým zatazovat, co sledujem a prečo. Povedzme, že má to profesionalne zaujima. Blokovanie diskuterov, či mazanie prispevkov adminom sa deje, taky mam pocit, že aj tu sa tým šéfredaktor vyhrazal (demokraticky pochopitelne), teda samozrejme sa prvá cast prispevku venovala kvalite práce redakcie. Ideme na druhu cast, vsimol, nevšimol, vsak ste ma minule naložili za to, že som neprisiel na to, že rohypnol nie je ironický. Tu uznám, že sa vo vás nevyznam a niekedy neviem, či je to vazne, alebo nie. Kazdopadne ma napadnete vzdy, pričom moj umysel je bezpredmetny. Ak je so mnoutazka debata, tak s vami nie je o nic lahsia, uz iba pre počet všetci poďme proti simplymu. Takýto pristup pocuvam denne, vies.
F60.3 není číslo diagnózy, o které se chci bavit. Já jsem tě amatérsky klasifikoval jako F60.0. Máš v tom binec, doktore ;-)
Už tě tu někdo zcenzuroval? Plácáš. Píšou sem i "hovada" a nevšímám si, že by je mazali.
K tomu, že tě napadáme- vím, že je to zbytečný, ale nemůže být chyba i na tvojí straně?
Protože ta F60.3 , ze které tě "obviňuju" , mi přijde zcela reálná, to ode mě není jen nějaký útok. Ty opravdu vidíš všude spiknutí (ať už proti tvojí osobě, nebo oblíbenému autu).Viz např. naše nedávná hádka o japoncích, kdes mě měl za zarytýho fandu koncernu. A já mám doma japonce, v pořadí už desátýho mimochodem, a cítím se být fandou japonských aut.
Dalo by se pokračovat, ale asi to nemá cenu.
Tak si predstav, že viem co som napísal. Dohladal si si a nie s z toho mudrejsi. Kto si dovolí (teda okrem teba, zároveň tebe vlastnym nepříjemným pristupom) hadzat diagnózy. Preto som sa prv (a z opatrností) pytal, či vies (ty alebo ktokolvek), co je to emocny impotent. To, že si si nasiel po mnohohodinovom hladani kusoček z mozaiky a amatersky má klasifikujes moc neznamená. No ale daj, co chceš vediet o sebe? Nikam sa nedostaneme,lebo nebudes chcieť (pochopitelne, kto by to chcel takto verejne) ani spolupracovat pri anamneze.
Myslím, že sám sebe znám dobře. Znám své nedostatky, mantinely, kladné vlastnosti. A myslím, že si o sobě nic nenalhávám.
Na to, aby člověk poznal hysterku, není třeba pět let studovat (na rozdíl od léčby hysterie). Takže vidět u tebe paranoiu lze i bez lékařského diplomu. Třeba se pletu, ale minimálně tvé vystupování zde na fóru jasné znaky paranoi má.
Mimochodem, tvé věčné ohánění se znalostí lékařství (nejen v diskuzi se mnou) vypadá hloupě.
Teraz poviem smiesnu vetu z forresta gumpa: pre hlupáka každý hlupák. To bola sranda, nemalo ta to urazit. Čím sa ohanam zvolím sám. Já tebe nehovorim, co máš povedat, kedy, Ako, o kom a.p. Teda ak sa rozhodnem niekoho riesit, budem tak robiť. A hysteria v cistej forme sa moc nevyskytuje, ty si ju vsak nasiel u mna. Gratulujem >:D
F60.3, co je to? Ak obratom odpovies, mozeme odborne podebatovat o paranoidnych poruchách osobnosti. Ty rozoberies mna, ja teba a Adolf ako odborný garant to rozluskne >:-[] .
Fabka se mi celkem libi, rozhodně víc než Corsa, ale objektivním se tohle srovnání nazvat nedá, uvnitř je fabka stroha, vzadu je podle mě míň místa než v předchozí verzi, motor Fabie překonává litrovej tříhrnek od Opelu, jak v pružném zrychlení tak ve spotřebě, přesto svoje kvality rozhodně má a podle mě nemá zapotřebí vyhrávat srovnávací testy touhle formou
"Škodovce vlastně nemůžeme vytknout téměř nic" >:D >:D >:D
Interiér vo Fábii pôsobí strašne lacným dojmom, plasty hrozné!! (za tu cenu sa už čaká viac, aj keď zvyšok auta je fajn a dizajn je subjektívnym pohľadom)
Celý test je v duchu AutoCZ vs Opel Corsa, obe auta sú fajn, len nemusíte to tak jednostranne písať. Už pri titulke som vedel že kto bude víťaz :-)
To uz je fakt kabaret.
Nejhorsi je, ze tim te fabii strasne ublizujete!
Jezidl jsem v kombiku s trivalcem - a vite co? Je to dobry auto.
Spatnej je ten test. ;-)
opravdu sirsi pneu o 2cm ovlivni spotřebu o několik deci???
cim??
vyssim aerodynamickym odporem o par desetin procenta??
nebo snad vyssim valivym odporem??
není tohle stále dokola omilany blabol??
nekdy dokonce ctu, ze auto jede min protože ma malicko sirsi gumy, nebo vetsi prumer rafku (pri zachovani celkového prumeru kola). je schopy vůbec tohle někdo teoreticky vyssi jizdni odpory rozlisit?
ja z letnich 205/55/16 prechazim na zimni 195/65/15 a nikdy nic podobnyho nepozoruju, jen vyrazny rozdil v jizdnich vlastnostech a castecne i ve spotrebe v neprospech uzsich (zimnich) pneu, dano samozrejme jinou konstrukci a profilovym cislem a letnimi/zimnimi podminkami
hezkej clanek
rozdil ve spotrebe mezi nejsirsim a nejuzzim kolem 2.2%, to by odpovídalo cca 0.1 litr při spotrebe 6 litru, coz je celkem obtizne zmeritelny udaj
prumer nejširšího kola podle skutecne rychlosti o 2% mensi nez nejuzsiho, tedy v tomto pripade motor se nejširšími koly toci vic nez s temi nejužšími, tedy vyssi spotreba i diku tomu
Vyprdni se na kvantovou mechaniku a zkus to s matikou ze základky.
Rozdíl ve spotřebě 21,1 mpg vs 23,3 mpg není rozdíl 2,2% ale 10%
21,1 mpg není spotřeba 6 l/100km ale nějakých 11,15 l/100km a 23,3 mpg je 10,09 l/100km
Takže rozdíl ve spotřebě mezi 19" a 15" je 1,06 litru na 100km.
To spolu přece souvisí, čím větší kolo, tím větší hmotnost, pokud tedy porovnávám ráfky a pneu stejné konstrukce a ze stejných materiálů. Takže velikost kola se podepisuje na vyšším aerodynamickém odporu, vyšším valivém odporu a v konečném důsledku kvůli vyšší hmotnosti i na vyšší síle potřebné na překonání vyšší setrvačnosti.
Pokud vezmeš kolo od jednoho vyrobce ze stejne řady tak logicky těžši bude.
A je rozdil pokud daš nějake loukotě na silny benzin kde rozměr a hmotnost disku tolik nepoznaš jako u slabšich motoru. Osobně nechapu masochismus davat na auto teto třidy takove kola.
Když postavíš proti sobě stejné/podobné materiály, tak větší kolo znamená automaticky vyšší hmotnost. Porovnávat plechové 15" proti titanovým kovaným závodním kolům 19", kde jeden ráfek stojí 50 litrů, doufám nechceš.
hlavne vetsi rafek a sirsi plast maji vice hmoty soustredene dale od stredu otaceni, coz zvetsuje moment setrvacnosti, tzn. zhorsuje dynamicke vlastnosti i kdyby nahodou kolo vazilo stejne jako to tenci s mensim rafkem.
Částečně to ale může kompenzovat lehčí guma... je škoda, že v tom testu na caranddriver ta kola nezvážili... ale je fakt že by to asi nebylo úplně zobecnitelné.
Zaujimave je, ze kamarat mal 16ky, na Leone, tusim sirka 205, vymenil za 18ky 225 a mal pocit, ze spotreba isla dole.
V teste su navyse obe kolesa zhodne, 16ky, rozdiel len v sirke pneu, coz do vysledku je rozdiel nula nic. Staci uzsie kolesa nafukat o 0.5bar menej a uz bude mat vyssiu spotrebu ako sirsi rafik.
Dle mého názoru má velký vliv i samotný typ dezénu (výrobce a typová řada pneumatiky). Přecházel jsem z 205/55/16 na 225/45/17 (oboje letní), 17" jsou výrazně těžší a podle měření spotřeby mi přijde, že se spotřeba vůbec nezměnila. Každopádně tohle také závisí na výkonu motoru, u malého auta s nízkým výkonem se širší kola projeví výrazněji než u silnějšího. A tyhle turbomotory zas až tak úplně slabé motory nejsou.
ale tak zo 60 percent by som si kludne tipol na fabiu ze to vyhrala ..... idem si ho teraz precitat, inak corse ta slabozlta farba vobec ale vobec nepristane.... cervena corsa by vyzerala ovela lepsie. Kazdopadne som rad ze tu mame suboj benzinov.... tak idem si to omrknut ako to dopadlo
no neviem ako to bolo v minulosti a ake farby boli preferovane u corsy ale ta sucasna ostra cervena na novej corse je pekna vyrazna co takemuto malemu autu pristane .....
toppere, proč nám píšeš o tom, že jdeš číst test? Proč nám, když už máš tu potřebu, i když o to nestojíme, nenapíšeš jen, co ses dočetl v testu? Nebo nám brzo taky budeš hlásit "idem na zachod, má bielu farbu, tak idem si to omrknut ako to dopadlo? :-O8-s >:D
Naprosto tristní, tohle snad může vyplodit jenom českej novinář :-) auto tehle kategorie si lidé kupují ve většině jako městské popř. příměstské, z čehož vyplívá, že preferují reakci motoru odspodu a dálniční rychlosti je asi moc nezajímají, přestože motor Fabie jde odspodu hůř vítězí 1.
Přestože Corsa nabizí příjemný komfort a hladké překonávání nerovností, vítězí Fabie, protože redaktory pustila ještě dál..........důchodci asi hodně ocení, že budou moct s Fabkou řezat zatáčky, proto si to auto přece koupili ne 2.
Kufr ani nekomentuju, přece si koupím pidi auto a budu do něj nakládat hromady nákladu od rána do večera, myslím, že do obou se sobotní nákup vejde tak jako tak, jestli dám do jednoho o igelitku víc nebo míň není až na některé jedince s metrem rozhodující 3.
Fabie sice větší kufr má, ale taky na úkor něčeho, dozadu jsem se sice nasoukal, ale jak redaktoři přišli na to, že si do Fabky sednou i tři pasažéři nevím, asi jsem měl jinou novou Fabii
Asi jsem divný, ale ač jsem stále mladý, zrovna koukám po voze této kategorie (a v jiný mám v rodině), počítám každý litr k dobru, občas si rád zařádím na okresce a plánuji toho dost najet i po dálnici...No dobře, možná divný jsem a nekupuji nové >:-[] , nicméně vzhledem k tuzemským podmínkám bych kufr ani v B segmentu nebagatelizoval a nevidím důvod jej v testu nezmínit. ;-)
Nemyslel jsem ho nezminit, ale určitě bych mu nepřikládal takový význam, chápu, že pokud je to jediné auto v rodině tak rozhoduje každý litr, ale potom nevidím jediný důvod proč koupit krátkou verzi a né kombík :-)
A jízda po dálnici, noo to ti teda nezávidím, ale hezky poskákání a to nemluvím o plném autě.
A divnej ....nooo v mým okolí mají fábky opravdu jenom důchodci, tím ale netvrdím, že je to špatné auto
Jj, musím říct, že než jsem usedl, byly moje pocity jenom nadšené, zvenku působí fábka hodně dospělým dojmem, uvnitř je tomu z mého pohledu jinak, zpracování není co vytknout, ale je to takový nijaký, ani náznak nějakýho nápadu, ergonomicky opravdu není co vytknout, ale je to takový sterilni.
Otvor zadních dveří mi přišel úzký a cítil jsem se vzadu stísněně, nechápu proč tam nedají posunovací lavici na úkor kufru
...Nadšeně hltám řádek za řádkem. Postupně začínám chytat nervy, stále chvála Corsy, Fabia dostává další a další KO. Corsa má hodnotnější interiér, prostornější interiér, lepší motor, lepší převodovku, lepší jízdní parametry, nižší spotřebu - a ne úplně zanedbatelně, ... takový drama jsme tu dlouho neměli.
Jenže pak přijde závěr, Fabia je přeci jízdně lepší a na okruhu nadělí Corse dobré dvě vteřiny, navíc má přeci ten obrovský zavazadelník a lepší číslo v kolonce 0 - 100...
Celý zpocený, těsně před duševním kolapsem ještě chytám závěr, Fabia vyhrává, je to doma. Bravo. Tepová frekvence se pomalu vrací k normálu. Pocukané nervy ale zůstávají. Tohle mi prosím příště nedělejte >:-[] >:-[];-)
fabia tazi z vyborneho podvozku to jej neberiem..... ovsem je mozno trosku skutocne na zamyslenie ak pri malych autach rozhoduju prave tie parametre a limity ktore nebude bezny sofer v malom aute potrebovat vyzadovat a ani kvoli ktorym male auto prioritne nekupuje ... ovsem je to vsetko uz pohlad testera.... mne napriklad spacestar pride lepsim miniautom ako UP ... aj ked up bude rychlejsi na okruhu a ma vacsi kufor .... ale tieto veci uz nezmenime.... nakoniec je predsa na nas zakaznikoch co kupujeme... chce to vyskusat si tie auta o ktorych uvazujeme a potom sa rozhodnut...... testy na internete nie je ziadne svate pismo.... podla ktoreho sa ma zakaznik riadit .,... su len istym nazornym prikladom ktory sluzi nam citatelom na oboznamenie sa s autom aspon takto na dialku..... ovsem co je pre koho v praxi lepsim autom je hodne individualne.... tu neplatia ziadne testerske predlohy osnovy ani vysledky ..... a prave to je na tom to pekne ze kazdy chce nieco ine... kazdemu sa paci nieco ine a akzdemu sadne a pasuje nieco ine.... v tom je krasa toho vsetkeho..
Sorry, ale vítězství Fabie zde je tak do očí bijící, že z toho musí vypadávat oči z důlku i slepému 8-s
Ok, jízdně nepochybuji, že Fabia bude o něco lepší, koneckonců jízdním vlastnostem u nové Fabie se evidentně věnovalo mnoho prostoru při vývoji a ladění vozu. Objem kufru, který Škoda tradičně nahoní nízko uloženou zadní vanou a nízkou podlahou zavazadelníku, je nepochybně taky jasným kladem Fabie. Potud je vše v pořádku.
Ale ve srovnání s Corsou v ostatních disiplínách se prostě ukazuje, že zatímco u Škody katovaly kosty, tak u Corsy se možná i díky ušetřeným nákladům při vývoji věnovala péče detailům a vnímané kvalitě. Corsa posouvá měřítka třídy vstříc nižší střední. Prostor, pohodlí, materiály, spotřeba, pružnost, zpřevodování... tohle vše hraje do karet Corse.
Vítězství Fabie? Bodovou tabulku neřeším, proč by měla zvítězit Fabie?
v mojom prispevku ak si pozorne cital sa docitas ze fabiu nikde nepreferujem.... prave naopak... upozornujem na fakt ze pri malych autach by mozno nebolo odveci zamerat sa na ine veci ako na pretekarske podvozky a maximalny kufor a skatulovitu kasnu .... ako vravim... mojim pohladim je spacestar kludne vyssie hodnotenym autom ako up.... to aky je pohlad testera je jedna vec a druha vec je ako ty zakaznik vnimas to ktore auto..... a co od neho pozadujes.. ak mi v miniaute viac pasuje mat klasicke budiky a normalne zadne okienka miesto vyklapacich tak urcite ze si vyberiem skor spacestar ako up a jnapriek tomu ze nemam superpretekarsky podvozok ktory mi je v miniaue k nicomu....... ako vravim zalezi na osobnych prioritach.... z tejto dvojice sa mi tazko vybera... fabia aj corsa maju k sebe hodne blizko aj ked su navonok dost rozdielne.... priznam sa ze nova fabie je ozaj pekna a paci sa mi...... na corse ocenujem interier a to ako dokazali predoslu generaciu na povodnom skelete prerobit na komlet nove auto.... obe auta su vyborne.... corsa ma mozno vacsi smrnc a posobi viac cool ale na to sa v malej triede u auta za 10 000 eur moc nehra... uprimne.... fabia je v tejto kombinacii s tsi tazko prekonatelna ... to musime priznat
:-) no v podstate ano...... preferovat ked tak tak len bezne veci... nepreferujem luxus a ani to co nepotrebujem v aute..... aj sportovost mi je v malom aute akurat na dve veci.... chapem ze male auta su este stale u nas povazovane za plnohodnotne rodinne vozy a preto sa snazia byt luxusne ako o dve triedy vyssie auta ale mna tym auto nezaujme.... skor ma zaujme jednoduchy swift ako naslahane polo ... viem mozno je to zvlastne ale je to moja slobodna volba ze sa ochudobnujem o nieco co ini povazuju za super dolezite veci..... mne to nevadi.... ja v aute nespim nebyvam ani ho neberiem ako najdolezitejsiu vec zivota... cim dalej tym viac sa mi preto pacia uplne co najjednoduchsie auta
jednoduchost praktickost a dospelost.... v aute chcem urcite otackomer a nejaky solidny pristojovy stit... nepotrpim si na navigacie a fejsbuk ani 12 reprakov a ovladanie vsetkeho cez dotykac..... postaci mi len nejake seriozne radio a chcem beznu stedovu konzolu s ovladanim s koleckami... ktore nebudu odputavat pozornost a ktore hmatom aj poslepiacky v sekunde najdem...aj pocas jazdy.... ocenujem lahkost sviezost napad, zacinam vnimat auta inak ako pred 10 rokmi... co najvyssi vykon uz u mna prestava byt dolezity, uz netuzim po porsche ani lambe ako kedysi..... ovela viac ma zaujme auto ktore sa na nic nehra a nemusi za kazdu cenu robit zo seba nieco co nie je.... vobec mi v aute nevadi tvrdy plast... za celu zivotnost auta sa mu stejne nic nestane.... naopak bude lepsie osetrovatelny a v beznom aute posobi uplne prirodzene ... cim dalej tym sa mi viac zacinaju pacit auta ako celerio spacestar corolla swift a podobne ... proste jednoduche ucelne prakticke auta ktore neohuria maximlanymi kuframi ani makcenymi plastami ani najvyssimi vykonmi v triede.... a stejne su pre mna krajsie a zaujimavejsie ako golf fabia alebo up .... to mas jak s holkami.. bezne sympatacky su velakrat lepsimi kamoskami ako modelky s implantatmi ... ja viem ..... mozno nie prave najidealnejsie prirovnanie... ale cim dalej tym viac preferujem beznu pouzitelnost... jednoduchost... pristup k svetlam pri oprave je tiez dolezity aby som nemusel do servisu ako s astrou H ale vymenil si to pekne doma na parkovisku za 2 minuty , nie je od veci mat aj rezervu v kufri.... skrabka byt uz nemusi ;-) ... ocenujem lahkost pouzitia.... dostojnost... luxus vsak nepotrebujem
Tak bylo to pravda napinave - vzdyt z poslednich minimalne deseti srovnavacich testu kde bylo auto koncernu VW x konkurence vzdy zvitezilo to spravne. A ted by mela prijit zmena?!
Ale nastesti nakonec vse dobre dopadlo a my si muzeme oddychnout ze nadale delame nejlepsi auta v galaxii.
Nejak mi to pripomelo konkurencni web,kde fabcu srovnavali s i20. Nejak ta fabca porad ztracela,tak nakonec dostala body za lepsi uchop na volantu a tesne zvitezila.Hura..
Corsa je jiné kafe než hjondé..i20 , to na tyto auta opravdu stačit nebude.
I když se korejci snaží , tak jejich fanda nejsem a po osobních zkušenostech už asi nikdy nebudu. :-)
ziadne prekvapenie sa na auto.cz nekona
Fabia ma horsie dielenske spracovanie,v interieri lacnejsie materialy, vyssiu spotrebu dokonca opel ma najlepsi motor v tejto triede ... avsak v zavere Fabii stacil vacsi zavazadelnik..
hnus redakcia - krajna neobjektivita pokracuje.... :'-(
Světla jsou nad úrovní masky chladiče a zbytečně protažená do boků. Navíc je těžce hyzdí ten nesmyslný výrůstek... :no: Toto designové faux pas dokáže těžce znehodnotit celý vzhled. Corsa bohužel zapadá do rčení, že dnešní vozy jsou obvykle ošklivější, než minulá generace. Čest výjimkám, jako je nová Fabia.
Test jsem necetl ani nebudu, protoze to povazuji za zbytecne. Vysledek je predem jasny. Ve vsech podstatnych disciplinach je lepsi corsa, v zaverecnem hodnoceni ji vsak Fabia prekona v subjektivnich, nemeritelnych parametrech jako napr. chut plastu. Mylim se?
Škodovky se mě vždy celkem líbily a pár jsem jich vlastnil. Celé roky zde čtu proč musela vyhrát Fabie ..... protože má přece měkčené plasty na palubce, přesnější řazení atd....
Teď má palubku tvrdou - oproti Opelu, řazení stejně dobré jako Opel, motor má Opel evidentně lepší i na spotřebu, a kdo vítězí ???? >:D >:D >:D
Opelu bych vyčetl jen tvar předních světel a nízko umístěný display navigačky - ale zase kolik lidí si toho prcka koupí s navigací ?? Navíc do nedávna všechny modely od WW včetně Škody měly display také proklatě nízko a v testech to nijak nevadilo.
Další věc a pro mnoho lidí naprosto zásadní je cena.... U Opelu se díky pravidelným akcím dostanete s plně vybavenou Corsou hluboko pod 300 tisíc. To u škodovky se vám vysmějí - možná dostanedte nosič na střechu nebo jinou výbavu za pár tisíc. Máme v blízké rodině na podzim koupenou Corsu 1,4 turbo v plné výbavě - cena vysoce převyšovala 400 tisíc , a nakonec díky slevové akci to bylo 320 tisíc. Hlavně proto dnes Opel jde v prodejích nahoru.
To soudruzi ve škodovce se tak snažit nemusí - ZATÍM....
Sleva byla přes 100 tisíc a automat. klima tam je + dešťový senzor, vyhřívaný volant ( škoda nenabízí), vyhřívané sedačky, paket sport- obšitý volant + sedačky červenou nití a spousta dalšího co si už nepamatuji - jako samozřejmost považuji hliník, kola + metalíza.Pro naprostou většinu českých řidičů asi zbytečnosti, ale když to někdo chce - proč ne. A motor jede jako z praku. Dle info zatím kolem 7 litrů ( takže standart).
Nevim, proc ma corsa ty svetla takhle nalezato. Vypada kvuli tomu jako o tridu mensi auto. Skoda, jinak by byla hezka. A dokonce i ja souhlasim s tim, ze vysledek testu nejak nesouhlasi s jeho vyznenim.
a fabia ma snad svetla nastojato? nehladal by som chyby tam kde ziadne nie su.... oproti predoslej corse je tato nova vzhladovo o poznanie dalej.... a to prave aj vdaka tym svetlam "nalezato" ;-)
Jo, ma. Se podivej poradne. U corsy svetla lezi na kapote, zatimco fabia je ma normalne zepredu. Zamrzi to o to vic, kdyz jsou jinak tvarove povedena, stejne, jako zbytek auta.
Seat Ibiza ST 1.2 TSI/77 kW vs. Škoda Rapid 1.2 TSI/63 kW – víťaz Škoda Rapid
Hyundai i10 1.0i vs. Škoda Citigo 1.0 MPI – víťaz Škoda Citigo
Opel Astra Sports Tourer LPG vs. Škoda Octavia Combi G-Tec – víťaz Škoda Octavia
Škoda Octavia Combi 1.2 TSI vs. Peugeot 308 SW 1.2 PureTech – víťaz Škoda Octavia
Škoda Citigo 1.0 MPI vs. Peugeot 108 1.2 PureTech – víťaz Škoda Citigo
Nissan X-Trail 1.6 dCi vs. Škoda Octavia Scout 2.0 TDI – víťaz Škoda Octavia
Hyundai ix35 2.0 CRDi vs. Škoda Yeti 2.0 TDI – víťaz Škoda Yeti
Jeep Renegade 1.6 MultiJet vs. Škoda Yeti 2.0 TDI – víťaz Škoda Yeti
Opel Corsa 1.0 Turbo vs. Škoda Fabia 1.2 TSI – víťaz Škoda Fabia
To su vsetky porovnavacie testy auto.cz za rok 2014 a zaciatok roku 2015, ktorych sa zucastnil nejaky model Skody. Evidentne su skodovky s velkym naskokom najlepsie auta na svete. Je nepochopitelne, ze sa kazdy rok najde par milionov hlupakov co si kupia ine auto.
Jazdim na Volvo C 30. Vybral som si ho, lebo som ho chcel a mohol som si ho dovolit. Samozrejme chapem, ze v teste auto.cz by proti Fabii nemalo sancu (napriklad ma mensi kufor).
Trepes sprostosti. Ja mam 186 cm a ked dam sedacku uplne dozadu skoro nedociahnem na volant. V priestore pre vodica, kvalite sedadiel a vobec materialov C30 Octaviu vysoko poraza. Cisla svedcia o tom, ze sa v autach vobec nevyznas P207: dĺžka/šírka/výška/rázvor: 4045/1748/1472/2540, C30: 4252/1782/1447/2640 a Octavia 2: 4572/1769/1462/2578. Takze tvrdenie "Volvo c30 se řadí velikostí k peugotu 207, ale cenou k octávce." je totalna hlupost. P207 je podstatne mensie auto a Octavia bola akurat dlhsia vdaka obrovskemu zadnemu previsu, priestor pre cestujucich je v C30 vo vsetkych smeroch vacsi. Nuz, niekto si kupi stylovku, iny sa snazi odlisit tym ze ma cervenu tuctovku s bielou strechou a zelenymi kolesami. Ale suhlasim, ze v teste auto.cz by Fabia nepochybne zvitazila, dokonca aj keby sa nezapocitalo, ze za cenu jednej C30 sa dali kupit dve Fabie.
Aj ja som pisal o vnutornej velkosti. Vnutorny priestor v C30 je omnoho vacsii ako u P207 a vacsii ako v Octavii 2. Klamal si ked si tvrdil "se řadí velikostí k peugotu 207"a znovu si klamal ze "C30 je auto pro lidi do 175cm". Dvaja 186 cm ludia si do nej v pohode nesadnu (nic take som ani netvrdil), ale to plati u vsetkych aut tohto segmentu. C30 ma vzadu dve plnohodnotne sedadla porovnatelne s prednymi u vacsiny aut. Sedenie na nich je neporovnatelne pohldnejsie ako na zadnej lavici Fabie. A ze je Fabia 5miesta, je len vtip. V pripade 5tich dospelych to uz potom nie je jazda, ale tortura.
Ak ti staci len ze prevezie, potom jednoznacne Fabia. Ale garantujem ti, ze po absolvovani 1000 km cesty vo Volve, sa citis uplne inak (pre upresnenie lepsie) ako ked prejdes rovnaku streku na Fabii.
Ty si fakt sasek.Chapu ze smysl C30 ti uniká protoze na to nemáš, ale Já mám 188 a vůbec sem neměl problém. Hezke stylové autíčko pro 2. Kabina je o dvě třídy před jakýmkoliv mainstreamovym autem b segmentu včetně Fabie.Navic motory komfort, odhlučnění a jízda je také z vod premie.Nechces snad srovnávat tři válce s motory C30... Volvo je jina liga i když ho možná Německa premie předci ale na fabii staci s přehledem.
On hlavne vôbec ani len netuší, že vo svojej podstate je C30, S aj V40 dôkladne vylepšený Focus II. A žeby v ňom niečo búchalo, alebo neprimerane hučalo ....
petrumr neklame, nezavádza. On vie všetko najlepšie zo všetkých. Predtým ako si kúpiš auto, máš sa opýtať jeho a on ti už to správne vyberie. On má z toho svojho Picassa obrovský prehľad. Lasery v očiach zmerajú vnútorný aj vonkajší priestor. Radarový detektor v nose zase spočíta zrýchlenie a spotrebu. >:D >:D >:D Preto nemusí do žiadneho ani sadnúť a previezť sa, ale vie. Narhujem aby si zmenil nick na superpetrumr. >:D
a takto to bude pokracovat cely rok 2015, pripustam velku davku patriotizmu.. maju ju aj nemci ci francuzy ale toto uz nie je normalne...
je to krajne neobjektivne....
server by sa mal premenovat na skodaauto.cz:no:
este kizashi v porovnavacke porazilo octaviu II ;-) ale to stejne potrebovalo suzuki o triedu vacsie auto aby to dokazalo ;-) ... skoda proste drti .... co nadelame... nic ... kruta realita
Testy s Mondeem/ Passatem a Kizashi byly místní. Většina srovnávaček je však z SM. Není úplně fér redakci kritizovat za práci, která není jejich. Těžko říct, jestli si alespoň mohou vybrat, které články tu z SM uveřejní. Ale nemusí nad tím mít vůbec žádnou kontrolu.
este zaujimavejsie vyznieva fakt ze i10 poraza nemeckeho UPa v kazdom teste ale ked testuje auto cz tak citigo ( dvojicka UPu ) to proste dokazala a porazila i10 ;-) ( a vraj zazraky nejsou )... ... skoda je proste nezastavitelna a neznicitelna.. presne ako ugo fantozi :yes:
takže můžeme být rádi, že jsou v redakci shovívaví a soudní, protože porovnání Yetiho s Macanem by způsobilo řádné trhliny v automobilovém časoprostoru >:D >:-[]
Pro 170cm vysokého figuranta musí být prostorné každé auto. I Fiat 600. Prostornost musí řešit 195cm vysoký chlap. Tam se pak pozná, zda středový panel tlačí do holeně a levé koleno se nevejde mezi volant a madlem dveří... ;-\ Ale to by pak Schade nemohla vyhrát... :-!
Z testu zde:
" Zejména vpředu si užíváme vzdušného prostředí a vzadu není problém usadit tři dospělé cestující. Paradoxně je tak fabia širší než rapid."
tak zda ze fabia to uz konecne pomaly dotiahla na uroven felicie
felicia sirka vpredu/vzadu 1410mm/1400mm
fabia III sirka vpredu/vzadu 1410mm/1380mm
docela som prekvapeny ze za tych uz takmer 14 rokov od ukoncenia vyroby feldy sme sa v sirke interieru u skody nepohli ani o 1cm dopredu.. naopak.. vzadu je v novej fabii stale menej miesta ako v 20 rocnej felde.. a to o solidnych 2cm ... ak teda cisla neklamu.... chcelo by to vyskusat v praxi
no a historici budu o 100 rokov pisat : "... a v tej dobe skoda vyrabala najlepsie auta na svete, pretoze podla dobovych archivnych zaznamov jej modely predbehli kazdy konkurecny model o celu generaciu..."
ja stale vravim ze felda je aj napriek svojmu veku dodnes stale jedno z najpriestrannejsich malych aut napriec vsetkymi znackami .... cas akoby tu nehral ziadnu rolu...
Spis bezpecnost. Driv se proste delaly tenke a kolme dvere. Puvodni mini by se taky veslo tomu novemu do kufru, ale nedivil bych se, kdyby bylo uvnitr vic mista.
jo mne je jasne ze felda je dnes uz pojazdna rakva ale som proste prekvapeny ze dnesne male auta su v interieri stale este velakrat mensie ako prave felda .... nove auta su siroke vo dverach kcol ibezpecnosti ale interiery maju stale nic moc.... preco nezvacsit aj ten interier? ale asi by to male auto uz vyzeralo ako auo o triedu vacsie ze jo ... tu je ten hacik.....
Na tom ale nic prekvapiveho neni. Kdyz si srovnas jakekoliv 20-30 let stare auto s podobne velkym modernim, tak to bude stejne. A kdybys zvetsil interier, tak bys musel nafouknout cele auto, protoze interier jde zvetsit (na sirku) zejmena ztencenim dveri. Ale dnesni auta samozrejme rostou a to vcetne interieru. Kdyz byl predstaven favorit, ze ktereho felda vychazi, tak byl staven proti golfu, ne polu a pokud si srovnas dvojkoveho golfa s aktualnim, tak vidis narust vsude.
mas pravdu.. takto ano.... vnutro ostava rovnako velke .... meni sa len vonkajsi objem auta ;-)
popravde musime priznat ze felda svojho casu pokukovala uz po nizsej strednej triede ( corsa bola voci nej malicka ) ..... a v razvore na golf 3 jej vtedy chybali len najake 2-3cm..... to mas pravdu uznavam :yes:
heleďte úkol zaměstnavatele zněl jasně: fabka musí vyhrát! Přesto autor našel odvahu do jednotlivých kapitol napsat pravdu, že corsa je minimalně stejně dobrá nebo lepší... to že nakonec vyhrála fabka je sice do nebe volající... ale úkol zněl jasně a bez toho "tradičního" závěru by to přes schvalování neprošlo - to je jistý. Autor dobře ví, že auto se nekupuje podle konečného pořadí v testu, ale podle toho jak si v různých částech testu vedlo s přihlédnutím k osobním preferencím - pro někoho je podstatná velikost kufru, pro jiného kultivovanost motoru apod. Klidně mohl napsat že motor corsy na fabu nema a ulehčit si to, ale on to neudělal. Takže chlebodárce je spokojen a my víme která bije.
A ještě technická poznámka - zatímco u testu spotřeby se zmiňuje možný vliv širších pneu na fabě, tak při posuzování jízdních vlastností které vyznívají lehce lépe právě pro fabku se o nich taktně mlčí :-)
Už nevladzu, myslím, že som ich vyčerpal ja, hoci, ako tak rozmyslam, podceňovat ich by mohlo byt osudným. Myslím, že autora článku to skryte mrzi, ale chce uživit rodinu, ak nejaku má. Ak svedomie otupelo, a to sa deje (patologicky klamar sa necervena, tep sa nezvyšuje, tlak nestupa, zornicky nerozsiruju, ph koze sa nemení, nadoblicky su neaktivne a.p.), tak mu je celkom jedno co si kto myslí.
Test mi prišiel celkom dobrý až na pár nepresností ale ten záver akokeby ani nekorešpondoval s predchádzajúcimi riadkami... Corsa je vo väčšine vecí lepšia ale vyhrala Fabia... zbohom objektivita.
PS. Páni redaktori si zrejme neuvedomujú že takéto testy škodia paradoxne najviac Škode. Potom majú ľudia k nej prirodzený odpor lebo sa snažia hájiť ukrivdeného. A pritom za to Škoda nemôže.
Edit: a keď už ide o tú variabilitu kufra tak určite viac oceňujem šikovné skrinky po bokoch na výbavu v Corse ako rôzne poličky a háčiky vo Fabii.
Dalsi z rady clankov, ktore iba ociernuju to, akym dobrym autom je fabia. V redakcii sedi asi banda neschopnych idiotov urobit objektivny test... Samozrejme, ze fabia vyhra nad AKYMKOLVEK malym hatchbackom. O tom netreba pisat trapne testy. Bolo by dobre, keby sa v redakcii konecne spamatali a zacali fabiu zaradovat do kategorie, do ktorej pravom patri - t.j. stredna a vyssia trieda. Vacsinu citatelov by urcite pre zaciatok zaujimalo ako velmi sa nova fabia po vsetkych strankach stale viac a viac vzdaluje smerom hore od golfu a audi A3. Bolo by vhodne porovnat ju aj s mercedesom A. To by boli aspon trosku objektivne clanky a nie porovnania fabie s absolutne podradnymi modelmi typu corsa, yaris, clio, ibiza... A ked uz by sa konecne v redakcii dokopali k realnejsim testom (fabia vs. A3 / leon / auris / golf / civic / ...), v ktorych by mohli ukazat, ze fabia poraza aj schopnejsich konkurentov, tak by sa dalo prejst k naozaj objektivnym a primeranym testom fabie proti BMW X5, Range Roveru, Mercedesu GL alebo aj dosluhujucej Q8-ke... Som si isty, ze mnoho citatelov by zaujimalo v com a o kolko je Fabia combi v plnej vybave lepsia ako AMG E 63 S combi. A nie trapne porovnania s absolutne podradnymi miniautickami...
Treba este poriadne popracovat na tom fantasy-komedialnom ladeni celeho portalu. Stale sa zda byt ten redakcny zmysel pre humor mierne suchy...
Fabia a vyšší střední třída? A to jako podle čeho? Podle motorů? Podle kvality interiéru? Nebo v čem vlastně Fabia tak strašně vyniká? Kvalita interiéru to opravdu nebude, lacinost z něj přímo kypí, nabídka motorů je vhodná jen pro městské a příměstské auto. A vy by jste porovnával Fabii s Honda Civic, Mazda 3 atd. ? Dosáhlo by se jen toho, že by jste Fabii pouze ztrapnil, neexistuje žádná oblast ve kterých je Fabia lepší než-li např. Honda Civic. (Jelikož vím, že bude následovat reakce typu a v čem jezdíte vy, když jste tak chytrý... Audi A8 W12)
>:D Ja som to myslel ironicky, lebo na auto.cz mi to pripada, ze nech fabiu porovnaju s cimkolvek, tak vzdy zvitazi. Sam by som si ju tiez nekupil. Motory sa mi tiez nepozdavaju, interier (a aj exterier so zakladnymi svetlami a kolesami) na mna posobi lacno (aj ked len podla obrazkov) a celkovo nemam ani velmi rad male auta (ine je, ak ide o druhe auto pre manzelku napr.). Jedine v com podla mna fabia vynika je to, ze ma velky (aspon papierovo) kufor a je to taka domace (aj pre slovakov) akoze spolahlive, robustne auto na vsetky ucely. K A8-ke tiez gratulujem :-) bral by som aj ja, aj ked pri mojom jazdeni povacsinou v meste by som asi coskoro zosedivel v roznych ulickach a stiesnenych parkoviskach >:D
Po prvním přečtení jsem si myslel, že je to jen další reakce zarputilého škodováka, ale porovnání s Honda Civic, kterou mám rád mě tak nějak rozpálilo, že jsem nad ironií ani nepřemýšlel. Za pochvalu vozu děkuji, je to takový poslední mohykán, který ještě nepodlehl turbo mánii a zachoval dvanáct válců.
Je jen jediný důvod, proč dělat nějakému produktu tak šílenou a hloupou reklamu, jak předvádí SM a auto.cz s Fabií... Totiž ten, že uvedený produkt je naprostý šmejd a je nutno lidi dostatečně masírovat a zblbnout. Mnohokrát se to ověřilo reklamní masáží z médií...
Fabia asi šmejd není, ale tímhle blbnutím se přesně vytváří onen dojem...
Mohl by se někdo odpovědný z redakce vyjádřit k tomuto testu? Já četl jen diskuzi, ale je mi jasný, že opět test dopadl tak, jako pokaždé, a vítězství škodovky je tradiční. Ale z reakcí je vidět, že dasAuto.cz už se o objektivitu ani nesnaží.
Neviděl jsem ještě novou Fabii naživo, ale na obrázku mě připomíná Favorita z roku 1987. Jo a ta šikmina na okně zadních dveří je jak ukradená z Toyoty Auris z roku 2007. ;-\ Tu tam ale musel Kabáň "přimalovat" asi na něčí příkaz. ;-)
nazivo je nova fabia taky maly svalnaty buldocek.... taka vcelku masivna skatula..... ale nie vazne.... celkom pekne auto.... len to chce spravnu farbu a poriadne kolesa.... mne trosku pripomina sandero svojimi masivnymi proporciami a pomerom dlzky k vyske a sirke.....
musim ale uznat ze i20 je predsa len trosku inde... jeden strieborny novy hyundai uz stretavam parkovat priamo v sirsom centre za starym mestom ... vyzera ovela dospelejsie... elegantnejsie... dlha kapota.. tie linie... boky.... serioznostou a tym svojim vyzarovanom je to uz skoro ako o triedu vacsie auto...
Musím súhlasiť, aj ja už stretávam novú i20 a pôsobí skutočne veľmi dospelo ako zvonka tak zvnútra... až na ten čierny stĺpik má veľmi prepracovaný dizajn. Myslím, že o predaje nebude núdza.
ten cierny stlpik je nejaka nova manicka.... prisla s tym ako pva Tata Bolt a teraz to ma uz aj nova i20 a aj nova mazda CX3.... a predpokaldam ze coskoro to bude na kazdom druhom aute.... inak ja s tym problem nemam... odlahcuje to zadne partie a celok posobi moderne dynamicky .....
Nazivo je to jeste horsi. Ten zadek ma hrozne divnej sklon a pusobi prokopnute. Naopak kombik ujde. Ale minula generace byla snad i hezci.
i20 s tim svym splacanym predkem s rohozkou misto masky chlasice je jeste osklivejsi. Z malych aut jednoznacne clio, polo, eventuelne corsa, jenom kdyby nemela svetla na kapote...
ja nahodou predne partie i20 povazujem za jedny z najlepsich vo svojom segmente .... ono vobec i20 ako celok na mna posobi velmi hodnotne dospelo elegantne a akoby to bolo o triedu vacsie auto... je pekne nizke siroke... dlha nizka kapota.. je vazne sexy... podla mna najkrajsie male auto.... fabia je pekna ale vedla i20 svojimi mezomorfnymi proporciami posobi ako nejaky zhrbeny svalovec v objemovke.... stihlejsia natiahnuta i20 mi pride krajsim a elegantnejsim autom
Mal som tu cest nazivo a s LED dennym svietenim vyzera ako garaztuzing.
Dnes znova v bordovej, este na prevoznych znackach - zozadu vyzera ako SUV, vidno zadne prilis odhalene kolesa a cela masa vodorovnych ciar karoserie a kratkeho zadneho okna smeruje hore. Asi aby dobre posobila ako firemne "allterrain" auto.
ja som mal isty cas este v zaciatkoch ked som robil tam kde som vtedy robil ako nahradne auto astru H...... ( len jeden tyzden ) ale rad na nu spominam aj ked zvnutra bola hadam mensia ako felda ( teda aspon vpredu ) vzadu som nesedel ... neviem ako je na tom corsa ale pride mi sucasna generacia corsy uz dost velkym autom a paci sa mi..... nova corsa je vazne pekna
hodne mi to pripomina sposob akym tu vyhravaju skodovky ;-) ...... ukol znel jasne.... a aj ked je v podstate nemozny ..... nejak sa k jeho vysledku ( to je aby vyhrala skoda ) dopracovat musime za kazdu cenu .... navzdory logike navzdory realite......
Nemám nic proti Škodovce,máme Roomstera,ale už mi to začíná dost vadit.Celý test čtu v čem je Corsa lepší,až tedy na kufr a subjektivní hodnocení jízdních vlastností a na konci se stejně dočtu,že na Fabii stejně nemá....
K dokonalosti chýba crash test. Seriózny, poriadny crash test pre chlapov. Po tom, čo Q7 sfúklo z cesty Fiat 500 by sme si mohli vychutnať, ako dtto urobí Fabia s Belaz 75710 [odkaz] Poprosil by som člena redakcie SM zodpovedného za výsledky testov, aby si sadol za volant Fabie a ukázal celému svetu na youtube, že si za svojím slovom stojí! ;-):-) >:-[]
Pročetl jsem celou diskusi a tolik dloubanců do redakce jsem ještě nečetl. >:-[]
Mě se také ten test zdál přitažený za vlasy. Co jsem četl, myslel jsem si že Corsa bude vítěz. Leč, nestalo se tak..... .
F III je normální auto, jen radakce "mírně" zkorumpovaného auto.cz se z něj snaží udělat auto snů...a to při vší tlačence není, měli by ste se v redakci zamyslet...o čem to vlastně má vše být, chce se mi z Vás...asi víte...ale když na to máte žaludek... :no::no::no:
Páni redaktoři, musíte neustále protěžovat tu Fábii tak okatě? Jednou větou dokážete znehodnotit celý test a udělat z lidí hlupáky, kteří nemají mozek. Pak se nedivte, že jste k smíchu... :no::no::no:
Ty spotřeby snad měřite se studeným motorem po Praze a na dálnici. Nechápu jak se dostáváte k takovým číslům. Pro kupujícího naprosto zcestné hodnoty. Obě auta jezdí za 4 - 6 litru. Vyšší spotřeba je hodna nesmyslnému jîzdnímu stylu.
že figurant o výšce 174 cm se bude cítit dobře v jakémkoliv autě. Chtěl bych vidět, co by psal, kdyby měl 191 cm. To by asi musel jako Hautauer vyhodit přední sedačku.. A dlužno ještě dodat, že vyobrazený model s vyobrazenou výbavou stojí cca 400 000,- o čemž se v článku nikdo nezmiňuje. Řeč je tedy o fábii, s corsou to ale bude podobné.
...Po dlouhé době jsem přečetl test, ale na konec jsem nedošel, sorry nešlo to. Corsa, která papírově Fabii mírně, ale přece, překonává kromě objemu kufru prakticky ve všem prostě prohrát opět trapně musela a celý text je jen a pouze o tom, jak to okecat a vysvětlit čtenářstvu, že to tak prostě musí bejt i kdyby čáp se skály sral.
Jsem rád, že předplatné SM jsem zrušil už kdysi dávno, kdy jsem měl řidičák ještě horkej a lituju každýho, kdo za tyhle reklamní žvásty - ano, stejně trapné, jako reklamní žvásty hjondéé - platí.
A nejvíce lituju redaktory SM, kteří se na sebe ani nemůžou kouknout do zrcadla, tam se ta lež totiž vyjeví v celé své "kráse".
Svět Motorů :no::no::no:
Re: Vrána k vráně sedá, Škodovka Hyundai si hledá...
Já jsem se čtením přestal u popisů kufru.
Takže teď jsem to přelouskal ještě jednou a až do konce, a je fakt, že nejhorší je na tom ten rozpor mezi textem a výsledným tabulkovým hodnocením.
Poprosil bych o ověření následující věci z Verdiktu.
citace:"Úplně nová konstrukce zajistila dostatek místa ...".
Podle informací, které jsem zachytil, je nová Fabie postavená na modernizované platformě Fabie předchozí. Tudíž je to podobná situace jako u Opla, kde modernizovali původní platformu licensovanou od FIATu.
Četl jsem vícero článků a jako nejpravděpodobnější beru variantu, že nová Fabia míchá MQB (MQB-A) s několika komponenty PQ-26 (akt. Polo) a PQ-25 (Polo před fl.).
Taky ten test shledávám poléčený Škodou-auto. Tak už do toho nešrourejte. Já to vidím, vy to vidíte, kdo chce tak to uvidí taky (je to šíkovně dobře napsané), kdo je vítěz víme, Auto.cz má prostředky na další činnost, takže jí bych to nepitval. Stávající stav je prima, výhodný pro všechny a doporučuju setrvat do budoucna. A prasknutí bubliny si nechat na lepší příležitost.
Ve SM jsem si prostudoval bodové hodnocení a nestačil jsem se divit,redaktor celou dobu hlásá a opěvuje motor v Opelu a na konec mu sníží známku za horší psanou akceleraci z 0 na 100,ani se jí nenamáhali změřit.Přitom Opel má lepší pružnost a spotřebu,což jsou věci pro normální provoz daleko důležitější.V tom je asi zakopaný pes to vítězství o 0,03 bodu.Opravdu objektivní hodnocení,místo aby připustili plichtu,tak z toho udělají parodii na test.
Přijde mi divné, že kdykoliv je na tomto serveru porovnáván produkt Škoda-auto tak vždy v testech vyhraje. Teď jsem koupil corsu prarodičům (poměr cena/výkon s nutností automatu) ale nepřijde mi, že bych pochybil...
Zdá se mi, že je tu něco špatně.