Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Opel Corsa 1.0 Turbo vs. Škoda Fabia 1.2 TSI

Škoda Auto se musí ohánět, aby si udržela vedoucí postavení na českém trhu. Její Fabia se sice může čerstvě pyšnit titulem Auto roku 2015, ale ani nový Opel Corsa není k zahození.
Zpět na článek
7. 2. 2015 08:53
7. 2. 2015 09:08
7. 2. 2015 09:14
7. 2. 2015 13:08
7. 2. 2015 20:31
7. 2. 2015 23:29
8. 2. 2015 15:02
9. 2. 2015 00:50
7. 2. 2015 09:11
7. 2. 2015 09:18
7. 2. 2015 09:27
7. 2. 2015 09:30
7. 2. 2015 12:56
7. 2. 2015 09:47
7. 2. 2015 12:40
7. 2. 2015 15:25
7. 2. 2015 23:32
7. 2. 2015 09:13
7. 2. 2015 09:31
7. 2. 2015 09:54
7. 2. 2015 11:47
7. 2. 2015 11:51
7. 2. 2015 11:55
7. 2. 2015 12:01
7. 2. 2015 12:09
7. 2. 2015 12:06
7. 2. 2015 12:24
7. 2. 2015 12:38
7. 2. 2015 12:41
7. 2. 2015 14:14
7. 2. 2015 15:55
7. 2. 2015 19:54
7. 2. 2015 20:10
7. 2. 2015 20:13
7. 2. 2015 20:32
7. 2. 2015 20:53
7. 2. 2015 21:11
7. 2. 2015 21:13
8. 2. 2015 09:21
7. 2. 2015 20:37
7. 2. 2015 20:52
7. 2. 2015 23:40
7. 2. 2015 20:39
7. 2. 2015 20:59
7. 2. 2015 21:42
7. 2. 2015 21:46
7. 2. 2015 22:29
7. 2. 2015 23:35
8. 2. 2015 06:46
7. 2. 2015 08:53
lol
Asi jsem od mistnich trochu vysazeny, ale neda mi to. Celym testem se line linie, ze Opel je lepsi, aby nakonec prohral o 0,03.....vtipne.
Rozbalit vlákno
11
7. 2. 2015 08:56
Re: lol
Corsa je horší protože je jako minulá generace lepší.
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
Re: TYHLE DVĚ ROPNÝ POPELNICE MŮŽOU ZA RAKA !!
jj
MŮŽOU ZA SPOUSTU RAKOVINY [odkaz] V ČECHÁCH = CHTĚLO BY TO TAM TAKY PSÁT !! ABY ČECHÁČKOVÉ VĚDĚLI CO JEJICH KOUPÍ ZPŮSOBUJÍ ;-) A PROČ
1) FRANCIE
2) NĚMECKO
3) NORSKO
4) BRITÁNIE
5) SVÝCARSKO
6) NIZOZEMÍ SE SPALOVÁKŮ VE VELKÉM ZBAVUJÍ !! [odkaz] ;-)
:-)
:-) :-)
:-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :yes:
PS: a když se jich ve velkém zbavují znamená to že v MOBILE.DE [odkaz] jich bude HODNĚ a LEVNÝ >:D :yes:
8. 2. 2015 07:45
Re: TYHLE DVĚ ROPNÝ POPELNICE MŮŽOU ZA RAKA !!
... test nie je o dízlových autách ...
Avatar - eXp10it
8. 2. 2015 14:59
Re: TYHLE DVĚ ROPNÝ POPELNICE MŮŽOU ZA RAKA !!
1) k recenzi nebylo výjimečně použito ani jedno auto vybavené státem podporovaným rakovinometem (čti dieselem)

2) elektřina je v našich končinách vyráběna takovým způsobem že vedle toho je inhalování emisí z recenzovaných benzínových motorů jako ozdravný pobyt v lázních.
7. 2. 2015 09:33
Re: TYHLE DVĚ ROPNÝ POPELNICE MŮŽOU ZA RAKA !!
Proč není v článku zrychlení z 0-100 ???
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 09:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 11:06
Re: TYHLE DVĚ ROPNÝ POPELNICE MŮŽOU ZA RAKA !!
Není tam proto, aby mohla Fabia beztrestně mít za dynamiku známku o 0,5 bodu vyšší (1,25 vs. 1,75 >:-[] )
Avatar - lamal
7. 2. 2015 15:22
Re: TYHLE DVĚ ROPNÝ POPELNICE MŮŽOU ZA RAKA !!
no hlavne preco tam nie je namerane zrychlenie 0-100 ? predpokladam, ze aj tam by to corsa fobii natrela, ale to by uz nemohli napisat dovody, ze corse strhli body za slabsie vyrobcom udavane zrychlenie

fakt des tato novinarska falos
Avatar - hedvin
7. 2. 2015 20:02
Re: TYHLE DVĚ ROPNÝ POPELNICE MŮŽOU ZA RAKA !!
zrychlení je v časopise corsa 10,3 s fabia 9,4 s
Avatar - effa
7. 2. 2015 09:46
Re: TYHLE DVĚ ROPNÝ POPELNICE MŮŽOU ZA RAKA !!
Ten kdo to napsal to je vážně "expert" :no:
Avatar - rokyta.p
7. 2. 2015 20:50
Re: TYHLE DVĚ ROPNÝ POPELNICE MŮŽOU ZA RAKA !!
Otázka je váha jednotlivých kritérií. Design třeba všichni vídíme, někomu se líbí A jinému B. Dále mě třeba v hodnocení daleko více zajímá pohodlí + řízení, naopak kolonku brzdy, ovládací prvky a pružnost nesleduji. Takže pokud by šlo jen o samotné body, vítězství může mít každý jinak. Pominu, že stejně mnohdy rozhodne osobní dojem, chci- nechci. Já třeba Opel nechci, protože mu nevěřím, hotovo.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 09:08
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - kaa
7. 2. 2015 09:14
Re: dizajn
TA SVĚTLA, podle vzoru město!
VE V MLZE, taky dobré.
7. 2. 2015 13:08
Re: dizajn
Zbytečná reakce :-) On to nepochopí 8-s
Avatar - wakantanka
7. 2. 2015 20:31
Re: dizajn
hlavne že rozumie všetkému a všetkým >:D :yes:
7. 2. 2015 23:29
Re: dizajn
Ty to tak víš, když jsi v tom ani neseděl.
Avatar - eXp10it
8. 2. 2015 15:02
Re: dizajn
Vidí to tak každý ortodoxní Oplista včetně mě, ty asijské linie německým autům nesedí.
Avatar - Jaros71
9. 2. 2015 00:50
Re: dizajn
Tak nevím , asi seš mimo.
Neznám nikoho kdo má nový OPEL a byl by nespokojený..!
Žena má minulou Corsu 6 let a jen jezdí měnit olej a destičky.. >:D
Tchán má minulou Fabii taky 6 let , a je na tom podobně.
Obě auta jsou dobrá , spolehlivá..záleží co se komu líbí.
Např.já nedám dopustit ani na Fiat Punto , brášku Corsy.
Taky naprosto bez problémů , má ho švagrová.
A první generaci Punta měla kdysi manželka , výborné auto. :yes:
7. 2. 2015 09:09
Jenže na třetí generaci fabie to stejně nestačilo.
To stacilo napsat a bylo by to vybavene. Sek z MB je uz stejne proplaceny v bance, hm? :-!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 10:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 13:08
Re: Jenže na třetí generaci fabie to stejně nestačilo.
"..nevíme co to je chodit s šekem do banky, ." My? Mluv za sebe, zrovna ty to potrebujes delat ze sebe vetsiho idiota nez uz jsi. [odkaz]
:-!
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 14:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 15:46
Re: Jenže na třetí generaci fabie to stejně nestačilo.
:-! douche
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 17:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 2. 2015 07:47
Re: Jenže na třetí generaci fabie to stejně nestačilo.
:-! [odkaz]
Avatar - wakantanka
7. 2. 2015 20:34
Re: Jenže na třetí generaci fabie to stejně nestačilo.
som nevedel že o sebe rozprávaš v tretej osobe >:D to je príznak určitej duševnej poruchy. Mimochodom, tú narážku na ten šek pochopili všetci okrem teba. Občas sa zamysli. Nie si sám, kto má internet banking a do kamenne banky osobne veľmi nechodí.
7. 2. 2015 21:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kaa
7. 2. 2015 09:11
Krása..?
Fabia je fakt moc pěkná, hlavně kombík. Dokonce jsem o ní přemýšlel. Bohužel interier je dost tragický a celkově na mě působí chudě a jakoby o třídu níže. Samozřejmě to lidem, kterým stačí že má auto na kapotě okřídlený šíp, nevadí. Mě ano.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 09:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kaa
7. 2. 2015 09:27
Re: Krása..?
Na začátku věty je zvykem psát velké písmeno. Zkuste si po sobě vždy přečíst to, co napíšete.
Avatar - Ji/Ri
7. 2. 2015 09:30
Re: Krása..?
To nemůže, tak často zvracet se nedá ;-)
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 09:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zaplosak
7. 2. 2015 12:20
Re: Krása..?
To je ale legrace,vlastně není - jen být měla že...?
7. 2. 2015 12:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
7. 2. 2015 15:25
Re: Krása..?
ty si dobrá žumpa
Avatar - Stefič
7. 2. 2015 23:32
Re: Krása..?
sám máš auto na lízačku a druhým se budeš posmívat, ***
8. 2. 2015 08:04
Re: Krása..?
Docela by me zajimalo, s cim tu Fabii srovnavas, kdyz ti interier pripada "o tridu nize".
Muzes to nejak rozepsat?
Avatar - M1chal
7. 2. 2015 09:13
Fanfáry ..
...A díky většímu KUFRU vyhrává ........ >:D
Rozbalit vlákno
11
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 09:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 09:24
Re: Fanfáry ..
Ty potřebuješ jen kufr? Já motor, podvozek, řízení... :-)
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 09:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 2. 2015 09:52
Re: Fanfáry ..
Jsi si jistý, že ty kufry jsou taaak odlišné, jako kdybys postavil proti sobě A6 kombi vs Citigo? >:D
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 10:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 23:33
Re: Fanfáry ..
Ty jsi dobrej magor...
8. 2. 2015 21:41
Re: Fanfáry ..
Nj ty das ty dva pytle krmeni pro psy pod podlahu vid. A ja obcas jezdim i v zime kdyz ten kufr fakt nepotrebuju, jenze kdyz je motorka od listopadu (rijna) do dubna zazimovana, tak to na ni jaksi nejde ;-) Btw, kdyz uz mas motorku BMW tak si s tim Citronem delas docela ostudu....
Avatar - woody-alien
7. 2. 2015 09:29
Re: Fanfáry ..
No, tak to by mě zajímalo, jestli do toho svýho motoru, podvozku a řízení naložíš ledničku. >:D
Avatar - Ji/Ri
7. 2. 2015 09:31
Re: Fanfáry ..
Potřebuje velký kufr na objem své osobnosti. Přece to nebude pořád vozit v kukabuse.... 8-s >:D
Avatar - wakantanka
7. 2. 2015 20:35
Re: Fanfáry ..
no keď ťa vozia v kufri, tak si to treba premerať či sa tam zmestíš >:D
7. 2. 2015 14:52
Re: Fanfáry ..
Uz som to tu kedysi pisal, tak len zopakujem: namiesto toho saskovania s litrami by kufor mali testovat radsej prakticky. Povedzme baleniami 6x1.5L mineralnej vody (to tusim skusal kedysi Rasto Chvala na Sme). Lenze toto im zrejme zo Skody nedovolia, lebo by este nahodou mohlo vyjst najavo, ako to s tym zazracnym kufrom Fabie vlastne je...

Lenze porovnavat objem kufra podla cisel z katalogu (do ktoreho si kazdy vyrobca stejne napise co len chce), to je presne taka "levarna" ako porovnavat spotrebu podla propagacneho materialu. Bud porovnavajte realne hodnoty, alebo sa na to radsej vykaslite...
7. 2. 2015 09:23
No to je haluz...
...po dlouhý době jsem se odvážil přečíst test ze SM a vím, že dlouho nemusím...

Úděsný! Díky redakci, že se nesnižují k podobnýmu "testování".

A prezentujte to dál...aspoň si budou čtenáři vážit vaší práce >:D
Rozbalit vlákno
36
Avatar - woody-alien
7. 2. 2015 09:35
Re: No to je haluz...
Sám se tomu divím. Potenciál mají, kolikrát dělají zajímavý srovnávačky tzn. že si dokážou sehnat auta....ale výsledky jsou opravdu tristní.

PS: Podle mého se tady úroveň testů zvedla.....ale nejlépe je stejně na blogu. Zkušenosti, znalosti, emoce, přesně trefené komentáře, resultáty ostré jako břitva. :yes:
Mondeo bylo super. ;-)
7. 2. 2015 11:38
Re: No to je haluz...
Děkuju Woody, web je takovej jaký jsou čtenáři, ne? :-) Když čtu ty nesmysly ze SM, tak mi připadá, že tam odchází to nejhorší z korporátu na dožití.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 09:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 2. 2015 09:46
Re: No to je haluz...
A jdou u Opla odklopit stěrače? Bez toho to auto nemá na salonech co dělat!
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 09:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 2. 2015 09:52
Re: No to je haluz...
No, ještě že sem to za celé 3 roky stávajícího auta nepoužil >:-[]
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 09:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 2. 2015 10:21
Re: No to je haluz...
Jsem hlavní řidič auta... není to potřeba, vzdy to vyresila voda z ostřikovačů.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 10:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
7. 2. 2015 11:20
Re: No to je haluz...
...neumíváš světla... :no: >:D
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 11:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 2. 2015 11:30
Re: No to je haluz...
Koberecky vyndavam, meneím vstupní filtry klimy, necham si ji jednou za čas zkontrolovat, podběhy taky ne, nechám si to po zimě vymýt, kapaliny i pneu samozřejmě foukám, stejně tak si měním zimní/letní gumy. Světla myju s celym autem, ty ne? >:-[] A některé inteligentnější vozy mívají i ostřikovače světel víš?
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 11:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 2. 2015 12:04
Re: No to je haluz...
Když máš nemrznoucí směs tak ti pomůžou.... no jo, asi si měl jít jinam, než k Citroenu >:D
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 12:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 2. 2015 13:28
Re: No to je haluz...
Auto, na kterém mám ostřikovače světel, je z roku 2014 >:D Ne, nemam skleněný světla:D
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 14:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 2. 2015 14:21
Re: No to je haluz...
4-5, ted nevim přesně.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 14:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 2. 2015 18:43
Re: No to je haluz...
Par korun. Ty si do ostřikovačů nelejes tu směs?
8. 2. 2015 22:01
Re: No to je haluz...
Ale ma motorku BMW!!!!!
7. 2. 2015 22:40
Re: No to je haluz...
hehe, taky jednou se musim petrumr zastat - cisteni britu steracu je samozrejmost. voda z ostrikovacu nestaci. a komu staci, ten ma male naroky na kvalitu stirani :-)
7. 2. 2015 13:14
Re: No to je haluz...
Ten blb to zase nepochopil :-(
Avatar - Ronault.
7. 2. 2015 11:49
Re: No to je haluz...
Tak chvílema jsem snad i chtěl říct, že se ten, s prominutím se omlouvám, ale prostě lepší označení k němu nemám, PABLB Frei konečně odhodlal napsat normální fér test, celý test vede Opel a nakonec vyhraje Fabia a nikdo neví proč?
Nejlepší je pasáž o motoru, kde Opel méne spotřebuje, je označen za nejlepší maloobjemolvý benzínový motor, ale nakonec pro domnělou DESETINU, ještě jednou, DESETINU SEKUNDY! dostane lepší známku Fabia.

A opravdu by mě zajímaly reálné velikosti kufru , nejen vymyšlené litry výrobců, prostě metr do ruky a měřit. bez toho držáku kol by Oplem měl podle mě v reálu stejně velký kufr.

Opět se Svět motorů předvedl. Fůj! :no:
7. 2. 2015 12:01
Re: No to je haluz...
No místo toho aby nosič kol dostal body navíc za variabilitu, tak je to v hodnocení použito přesně naopak. Super.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 12:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Nerez
7. 2. 2015 17:19
Re: No to je haluz...
Třeba testér nemá rodinu ani žádnou nechce, takže by se dala rozvést i ta potřeba velikého kufru...
Avatar - rokyta.p
7. 2. 2015 20:54
Re: No to je haluz...
Každý oceňuje jiné věci. Třeba nosič na kola má Opel parádní. Bohužel poté co mi za rok ukradli 3x drahé kolo, jsem se zařekl, že si už žádné (zatím) nekoupím. Jiní to vidí třeba zas jinak, to si nevybereš, každý koupí to co potřebuje. :-)
7. 2. 2015 22:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 12:04
Re: No to je haluz...
ano, ten test mi nepřišel nijak špatně napsaný. Tedy pár ultraúletů samozřejmě nechybělo, jako že Fabia je vzadu pro tři...

Ale závěr je úplně mimo, o bodové tabulce se ze slušnosti zmiňovat raději ani nebudu >:-[]

Vítězství Fabie? Ať čtu text odzhora dolů, zleva doprava, odzdola nahoru, zprava doleva, mezi řádky... Nechápu. Přitom jestli tohle nemá nasvědomí marketingové z Mladé Boleslavi nebo dalších 20 zelených deštníků pro redakci >:-[] >:D , tak vážně nevím, proč se snižují k takovýmto praktikám.
Avatar - Ronault.
7. 2. 2015 13:14
Re: No to je haluz...
Přesně tak, já jsem z počátku měl dokonce pocit, že ten test je snad od někoho jiného, že není ani ze světa motorů, na konci se dočtu, že auto, které v celém testu bylo horší test prohrálo a ani nevím proč.
Avatar - effa
7. 2. 2015 13:32
Re: No to je haluz...
v celém testu bylo lepší ;-)
7. 2. 2015 12:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - lamal
7. 2. 2015 15:29
Re: No to je haluz...
musim suhlasit a to radsej meranie 0-100 nespravili, lebo by to asi opat oplik s o 2dc mensim objemom, spotrebou a emisiami tatrel fabii
8. 2. 2015 14:51
Re: No to je haluz...
Asi nenatrel
[odkaz]
Avatar - Otrava
8. 2. 2015 15:38
Re: No to je haluz...
Souhlasím, ale nešlo o desetinu sekundy, ale sekundu rozdílu ve zrychlení, výsledkem čehož dostali oba za motor stejnou známku. Už jsem se nad tím pohoršoval jinde a zajímal by mne reálný rozdíl ve zrychlení, ale i tak mi přijde to hodnocení dost prapodivné a SM si tím jen hloupě uškodil.
Avatar - simply never
7. 2. 2015 09:47
skoda je vzdy lepsia
Redaktorky auto.cz (nezasluzite si aby som vás bral za chlapov), máte uz tak otupene svedomie, že toto píšete?, ja vás nebudem obviňovat, že ste zaplateny (nezasluzite si, aby som napísal spravne gramaticky "zaplateni" - no ale pre tento typ prehresku vy máte isto pochopenie), bojíte sa o svoje zamestnanie?, vedome manipulujete? Jasne, že vsetko popriete, a vyhlasite, že fobia je najlepsia, alebo ma zablokujete alebo inak odstranite, nepasujem vám tu. Vsetky minusky su mi ale uplne u pr_ele. V podstate má o vás diskuterov pravdu Gilgit, upierate slobodu slova, názoru, vyznania, hanobite ine presvedcenie, to su prejavy diskriminacie a toho, co píše Gilgit. Na zaver otázka - kto ma chce zbit?
Rozbalit vlákno
32
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 09:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 11:47
Re: skoda je vzdy lepsia
Jste sprostý, pane. Styďte se.
7. 2. 2015 22:48
Re: skoda je vzdy lepsia
:-)))))), ty vole neblbni, tady jsme povetsinou ve ctvrte cenove >:-[]
Avatar - wakantanka
7. 2. 2015 20:40
Re: skoda je vzdy lepsia
ty nabudúce niečo niekomu vypisuj o slušnosti v diskusii. Niektorí ľudia nie sú múdri, ale sú prirodzene inteligentní. O tebe to neplatí.
7. 2. 2015 10:42
Re: skoda je vzdy lepsia
akorát se ztrapňuješ.....to nemá hlavu ani patu, co jsi napsal..
Avatar - simply never
7. 2. 2015 11:50
Re: skoda je vzdy lepsia
Tvoja reakcia potvrdzuje co písem, zhodit kohokolvek, kto ma a preukazuje dokaz, ktorý usvedcuje z tazkeho protezovania zlatého telata. Kto chvali škodu - inteligent, scitany, motoristický jazdec, sudny znalec, marketer, vwelvyslanec kvality, odborník, modernista, kto si dovolí opak - hned je vami odsudeny, na okraji spoločnosti, neznalec, zaujaty, zavistlivy a idete ho spolocne grilovat a krizovat. To robite a neznasate, keď niekto ukazuje na vaše neobjektivne chovanie.
7. 2. 2015 12:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 22:52
Re: skoda je vzdy lepsia
no ale uznej, vzhledem ke zcela marginalnimu vyznamu casopisu svet motoru a jeste daleko marginalnejsimu vyznamu webu auto.cz, v kombinaci s pusobnoti na trhu v cr, ktery je z globalniho hlediska rovnez marginalni, byl puvodni prispevek od simply never ponekud hystericky ;-)
9. 2. 2015 08:21
Re: skoda je vzdy lepsia
Nemá, Gilgite. Text s hlavou a patou vypadá opravdu jinak.
7. 2. 2015 11:42
Re: skoda je vzdy lepsia
Podívej se kdo ten test napsal ty never ever!
Avatar - simply never
7. 2. 2015 12:23
Re: skoda je vzdy lepsia
Kto sa ztotožňuje s fasizmom, je fasista, kto s rasizmom, je rasista, kto s komunizmom, komunista a kto s tymto neobjektivnym generatorom nahodnych slov, je rovnaky ako autor. Už to hovorim x-krat.
8. 2. 2015 03:11
Re: skoda je vzdy lepsia
Ty víš, zda se redaktoři s článkem ztotožňují? Klídek bejbe ;-)
7. 2. 2015 12:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 13:05
Re: skoda je vzdy lepsia
Paranoidní porucha osobnosti :no:
Avatar - simply never
7. 2. 2015 13:28
Re: skoda je vzdy lepsia
F60.3, co je to? Ak obratom odpovies, mozeme odborne podebatovat o paranoidnych poruchách osobnosti. Ty rozoberies mna, ja teba a Adolf ako garant to rozluskne >:-[] .
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 15:55
Re: skoda je vzdy lepsia
Čísla diagnóz mě nezajímají, nejsem doktor, a nijak mě tím neohromíš.
Mám pro tebe dva podměty- tvůj příspěvek, na který jsem reagoval, začal normálně, kritikou(proč ne) a skončil jako vždy pláčem- vy mě zablokujete, vy mi dáte mínusy, kdo mě chce zbít, bůů... A takhle se už dopředu ohrazuješ pokaždé.Paranoia.
Za druhé- možná sis nevšiml, ale všichni (i "zmanipulované ovce/fandové škody") svorně kritizují, že nevyhrála Corsa. Že by nebyli všichni tak fanatičtí ochránci škodovky jak si o nich myslíš? ;-)
P.S. K té F30.60- impulsivní určitě jsem, ale na poruchu to nevidím.
Avatar - simply never
7. 2. 2015 16:16
Re: skoda je vzdy lepsia
Nuz je to číslo diagnózy, o ktorej si sa chcel bavit. Vies, ono sa to má tak, som napadnuty, či su mi dane minusky aj vtedy, ak priznam, že som sa mýlil. A sposob, akym si tu testujem socialne, mentalne či moralne vlastnosti diskuterov nechaj na mna. Nebudem ta tým zatazovat, co sledujem a prečo. Povedzme, že má to profesionalne zaujima. Blokovanie diskuterov, či mazanie prispevkov adminom sa deje, taky mam pocit, že aj tu sa tým šéfredaktor vyhrazal (demokraticky pochopitelne), teda samozrejme sa prvá cast prispevku venovala kvalite práce redakcie. Ideme na druhu cast, vsimol, nevšimol, vsak ste ma minule naložili za to, že som neprisiel na to, že rohypnol nie je ironický. Tu uznám, že sa vo vás nevyznam a niekedy neviem, či je to vazne, alebo nie. Kazdopadne ma napadnete vzdy, pričom moj umysel je bezpredmetny. Ak je so mnoutazka debata, tak s vami nie je o nic lahsia, uz iba pre počet všetci poďme proti simplymu. Takýto pristup pocuvam denne, vies.
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 16:57
Re: skoda je vzdy lepsia
F60.3 není číslo diagnózy, o které se chci bavit. Já jsem tě amatérsky klasifikoval jako F60.0. Máš v tom binec, doktore ;-)

Už tě tu někdo zcenzuroval? Plácáš. Píšou sem i "hovada" a nevšímám si, že by je mazali.
K tomu, že tě napadáme- vím, že je to zbytečný, ale nemůže být chyba i na tvojí straně?
Protože ta F60.3 , ze které tě "obviňuju" , mi přijde zcela reálná, to ode mě není jen nějaký útok. Ty opravdu vidíš všude spiknutí (ať už proti tvojí osobě, nebo oblíbenému autu).Viz např. naše nedávná hádka o japoncích, kdes mě měl za zarytýho fandu koncernu. A já mám doma japonce, v pořadí už desátýho mimochodem, a cítím se být fandou japonských aut.
Dalo by se pokračovat, ale asi to nemá cenu.
Avatar - simply never
7. 2. 2015 18:28
Re: skoda je vzdy lepsia
Tak si predstav, že viem co som napísal. Dohladal si si a nie s z toho mudrejsi. Kto si dovolí (teda okrem teba, zároveň tebe vlastnym nepříjemným pristupom) hadzat diagnózy. Preto som sa prv (a z opatrností) pytal, či vies (ty alebo ktokolvek), co je to emocny impotent. To, že si si nasiel po mnohohodinovom hladani kusoček z mozaiky a amatersky má klasifikujes moc neznamená. No ale daj, co chceš vediet o sebe? Nikam sa nedostaneme,lebo nebudes chcieť (pochopitelne, kto by to chcel takto verejne) ani spolupracovat pri anamneze.
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 18:40
Re: skoda je vzdy lepsia
Myslím, že sám sebe znám dobře. Znám své nedostatky, mantinely, kladné vlastnosti. A myslím, že si o sobě nic nenalhávám.
Na to, aby člověk poznal hysterku, není třeba pět let studovat (na rozdíl od léčby hysterie). Takže vidět u tebe paranoiu lze i bez lékařského diplomu. Třeba se pletu, ale minimálně tvé vystupování zde na fóru jasné znaky paranoi má.
Mimochodem, tvé věčné ohánění se znalostí lékařství (nejen v diskuzi se mnou) vypadá hloupě.
Avatar - simply never
7. 2. 2015 20:02
Re: skoda je vzdy lepsia
Teraz poviem smiesnu vetu z forresta gumpa: pre hlupáka každý hlupák. To bola sranda, nemalo ta to urazit. Čím sa ohanam zvolím sám. Já tebe nehovorim, co máš povedat, kedy, Ako, o kom a.p. Teda ak sa rozhodnem niekoho riesit, budem tak robiť. A hysteria v cistej forme sa moc nevyskytuje, ty si ju vsak nasiel u mna. Gratulujem >:D
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 20:16
Re: skoda je vzdy lepsia
O hysterii jsem nemluvil v souvislosti s tebou, to byl příklad!
Avatar - simply never
7. 2. 2015 20:22
Re: skoda je vzdy lepsia
Ok nechajme to na dnes. Dakujem za rady, co si z nich a kolko si z nich zoberiem uvazim sám. Cau
8. 2. 2015 03:15
Re: skoda je vzdy lepsia
"Kazdopadne ma napadnete vzdy"...číslo tvýho syndromu je jaký? Brečíš takhle všude (obchod, ulice, práce, doma)?
Avatar - simply never
7. 2. 2015 13:28
Re: skoda je vzdy lepsia
F60.3, co je to? Ak obratom odpovies, mozeme odborne podebatovat o paranoidnych poruchách osobnosti. Ty rozoberies mna, ja teba a Adolf ako odborný garant to rozluskne >:-[] .
Avatar - Ronault.
7. 2. 2015 16:29
Re: skoda je vzdy lepsia
MKN klasifikaci si na internetu umí vygooglit i cvičená opice typu marose nebo Ady.
Avatar - simply never
7. 2. 2015 16:33
Re: skoda je vzdy lepsia
Ano. Ale tým končí.
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 16:58
Re: skoda je vzdy lepsia
Ty seš doktor, ale chlapec- řekl bych- teprve studuje.
Avatar - Ronault.
7. 2. 2015 18:47
Re: skoda je vzdy lepsia
Neurážej studenty ;-)
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 18:50
Re: skoda je vzdy lepsia
Až tak? >:-[]
7. 2. 2015 23:16
Re: skoda je vzdy lepsia
Slovenští redaktoři z motoristických médií jsou také "redaktorky" s otupeným svědomím?
[odkaz]
8. 2. 2015 03:18
Re: skoda je vzdy lepsia
Četl jsi tento test ze SM? Podíval jsi se na finální resumé?

Tohle je hodně zlý :-)
Avatar - Ozzman
7. 2. 2015 09:49
Škodovce nelze nic vytknout
A proč jí vytýkají v předchozím textu interiér a oproti Corse horší motor ? :-O

Corsa se mi nijak extra nelíbí, vzal bych z této dvojice Fabii, ale objektivitou rozhodně autoři nešetří >:D
Rozbalit vlákno
1
7. 2. 2015 11:11
Re: Škodovce nelze nic vytknout
Fabka se mi celkem libi, rozhodně víc než Corsa, ale objektivním se tohle srovnání nazvat nedá, uvnitř je fabka stroha, vzadu je podle mě míň místa než v předchozí verzi, motor Fabie překonává litrovej tříhrnek od Opelu, jak v pružném zrychlení tak ve spotřebě, přesto svoje kvality rozhodně má a podle mě nemá zapotřebí vyhrávat srovnávací testy touhle formou
7. 2. 2015 09:54
Interiér
"Škodovce vlastně nemůžeme vytknout téměř nic" >:D >:D >:D
Interiér vo Fábii pôsobí strašne lacným dojmom, plasty hrozné!! (za tu cenu sa už čaká viac, aj keď zvyšok auta je fajn a dizajn je subjektívnym pohľadom)

Celý test je v duchu AutoCZ vs Opel Corsa, obe auta sú fajn, len nemusíte to tak jednostranne písať. Už pri titulke som vedel že kto bude víťaz :-)
Rozbalit vlákno
0
7. 2. 2015 09:54
Opel je lepší, ale...
Opel je ve všem lepší, ale přesto na fabii nestačí >:D
Rozbalit vlákno
1
7. 2. 2015 10:25
Re: Opel je lepší, ale...
Corsa je nejlepší. Ale na Fabkuto stačit nemůže, protože stupnice je dána jasně:
dobrý>lepší>nejlepší>Škoda>Škoda Octavia Combi TDI
Avatar - Ja Prvni 123
7. 2. 2015 10:05
opel ma nejlepsi motor na trhu
A proto Fabia dostala lepsi hodnoceni motoru...

To uz je fakt kabaret.
Nejhorsi je, ze tim te fabii strasne ublizujete!
Jezidl jsem v kombiku s trivalcem - a vite co? Je to dobry auto.
Spatnej je ten test.
;-)
Rozbalit vlákno
4
7. 2. 2015 11:43
Re: opel ma nejlepsi motor na trhu
;-) :yes: Souhlas, naprostý testový dno :-)
Avatar - Ronault.
7. 2. 2015 11:50
Re: opel ma nejlepsi motor na trhu
Taky jsem se divil, ale spíše se mi zvedl žaludek. Frei je ale zakomplexovaný ultrafan Škodovky
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 11:57
Re: opel ma nejlepsi motor na trhu
jako že rád kachní pérka? To já taky ... na talíři >:-[]
Avatar - Jaros71
9. 2. 2015 00:57
Re: opel ma nejlepsi motor na trhu
Já bych si vybral Fabii , žena zase Corsu.. ;-)
Ale TEST je přiblblý..za lepší motor dostal Opel méně bodů???
Který d.e.b.i.l. to bodoval..??? 8-s :no:
7. 2. 2015 10:21
sirsi pneu a spotreba
opravdu sirsi pneu o 2cm ovlivni spotřebu o několik deci???
cim??
vyssim aerodynamickym odporem o par desetin procenta??
nebo snad vyssim valivym odporem??
není tohle stále dokola omilany blabol??

nekdy dokonce ctu, ze auto jede min protože ma malicko sirsi gumy, nebo vetsi prumer rafku (pri zachovani celkového prumeru kola). je schopy vůbec tohle někdo teoreticky vyssi jizdni odpory rozlisit?

ja z letnich 205/55/16 prechazim na zimni 195/65/15 a nikdy nic podobnyho nepozoruju, jen vyrazny rozdil v jizdnich vlastnostech a castecne i ve spotrebe v neprospech uzsich (zimnich) pneu, dano samozrejme jinou konstrukci a profilovym cislem a letnimi/zimnimi podminkami
Rozbalit vlákno
19
Avatar - miromen
7. 2. 2015 10:29
Re: sirsi pneu a spotreba
To si dělaš srandu nebo to mysliš važně ?
Avatar - Ham.
7. 2. 2015 10:30
Re: sirsi pneu a spotreba
Tady to máš odměřené. Mezi 15" a 19" je rozdíl ve spotřebě litr.
[odkaz]
7. 2. 2015 10:47
Re: sirsi pneu a spotreba
hezkej clanek
rozdil ve spotrebe mezi nejsirsim a nejuzzim kolem 2.2%, to by odpovídalo cca 0.1 litr při spotrebe 6 litru, coz je celkem obtizne zmeritelny udaj

prumer nejširšího kola podle skutecne rychlosti o 2% mensi nez nejuzsiho, tedy v tomto pripade motor se nejširšími koly toci vic nez s temi nejužšími, tedy vyssi spotreba i diku tomu
Avatar - Ham.
7. 2. 2015 12:14
Re: sirsi pneu a spotreba
Vyprdni se na kvantovou mechaniku a zkus to s matikou ze základky.
Rozdíl ve spotřebě 21,1 mpg vs 23,3 mpg není rozdíl 2,2% ale 10%
21,1 mpg není spotřeba 6 l/100km ale nějakých 11,15 l/100km a 23,3 mpg je 10,09 l/100km
Takže rozdíl ve spotřebě mezi 19" a 15" je 1,06 litru na 100km.
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 11:17
Re: sirsi pneu a spotreba
Otázkou ale je, nakolik jde navýšení spotřeby navrub rozměrům kola a nakolik jde navrub hmotnosti kola.
Avatar - Ham.
7. 2. 2015 12:15
Re: sirsi pneu a spotreba
To spolu přece souvisí, čím větší kolo, tím větší hmotnost, pokud tedy porovnávám ráfky a pneu stejné konstrukce a ze stejných materiálů. Takže velikost kola se podepisuje na vyšším aerodynamickém odporu, vyšším valivém odporu a v konečném důsledku kvůli vyšší hmotnosti i na vyšší síle potřebné na překonání vyšší setrvačnosti.
Avatar - miromen
7. 2. 2015 12:58
Re: sirsi pneu a spotreba
Přesně tak. Za kvalitni tedy lehke a pevne disky se pořadně připlaci. Za 2000kč/ks nemuže člověk čekat zazraky.
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 13:30
Re: sirsi pneu a spotreba
jde o to, že větší kolo neznamená automaticky vyšší hmotnost. Takže samotný rozměr kola nebude (nemusí být) až tak podstatný na vliv spotřeby.
Avatar - miromen
7. 2. 2015 13:42
Re: sirsi pneu a spotreba
Pokud vezmeš kolo od jednoho vyrobce ze stejne řady tak logicky těžši bude.
A je rozdil pokud daš nějake loukotě na silny benzin kde rozměr a hmotnost disku tolik nepoznaš jako u slabšich motoru. Osobně nechapu masochismus davat na auto teto třidy takove kola.
Avatar - Ham.
7. 2. 2015 13:54
Re: sirsi pneu a spotreba
Když postavíš proti sobě stejné/podobné materiály, tak větší kolo znamená automaticky vyšší hmotnost. Porovnávat plechové 15" proti titanovým kovaným závodním kolům 19", kde jeden ráfek stojí 50 litrů, doufám nechceš.
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 17:14
Re: sirsi pneu a spotreba
Není přece nutné chodit do extrémů, ne?

Pokud se bavíme v rozdílech ráfku palec, pak větší od jednoho výrobce nemusí být nutně těžší jak menší od výrobce druhého...
8. 2. 2015 08:02
Re: sirsi pneu a spotreba
hlavne vetsi rafek a sirsi plast maji vice hmoty soustredene dale od stredu otaceni, coz zvetsuje moment setrvacnosti, tzn. zhorsuje dynamicke vlastnosti i kdyby nahodou kolo vazilo stejne jako to tenci s mensim rafkem.
Avatar - Ham.
8. 2. 2015 09:38
Re: sirsi pneu a spotreba
Ano, přesně tak. A horší dynamické vlastnosti rovná se horší spotřeba.
Avatar - Emel
8. 2. 2015 22:07
Re: sirsi pneu a spotreba
Částečně to ale může kompenzovat lehčí guma... je škoda, že v tom testu na caranddriver ta kola nezvážili... ale je fakt že by to asi nebylo úplně zobecnitelné.
Avatar - Ham.
9. 2. 2015 07:12
Re: sirsi pneu a spotreba
Já tam hmotnost vidím, 15"=40 lb, 19"=54 lb (wheel+tire)
8. 2. 2015 19:36
Re: sirsi pneu a spotreba
Zaujimave je, ze kamarat mal 16ky, na Leone, tusim sirka 205, vymenil za 18ky 225 a mal pocit, ze spotreba isla dole.

V teste su navyse obe kolesa zhodne, 16ky, rozdiel len v sirke pneu, coz do vysledku je rozdiel nula nic. Staci uzsie kolesa nafukat o 0.5bar menej a uz bude mat vyssiu spotrebu ako sirsi rafik.
Avatar - Emel
8. 2. 2015 22:00
Re: sirsi pneu a spotreba
Naopak, podle mě je to právě šířka kol co má vliv na spotřebu, spíš než velikost ráfku.
8. 2. 2015 22:22
Re: sirsi pneu a spotreba
Dle mého názoru má velký vliv i samotný typ dezénu (výrobce a typová řada pneumatiky). Přecházel jsem z 205/55/16 na 225/45/17 (oboje letní), 17" jsou výrazně těžší a podle měření spotřeby mi přijde, že se spotřeba vůbec nezměnila. Každopádně tohle také závisí na výkonu motoru, u malého auta s nízkým výkonem se širší kola projeví výrazněji než u silnějšího. A tyhle turbomotory zas až tak úplně slabé motory nejsou.
7. 2. 2015 10:37
Re: sirsi pneu a spotreba
Nech tam daju 14" a 165 širku a pojde to ako raketa >:D
Všetko je o kompromise pri pneumatikách - komofort/vzhľad/stabilita/...atď.
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 10:42
necital som porovnavaci test
ale tak zo 60 percent by som si kludne tipol na fabiu ze to vyhrala ..... idem si ho teraz precitat, inak corse ta slabozlta farba vobec ale vobec nepristane.... cervena corsa by vyzerala ovela lepsie. Kazdopadne som rad ze tu mame suboj benzinov.... tak idem si to omrknut ako to dopadlo
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 10:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 11:00
Re: necital som porovnavaci test
no neviem ako to bolo v minulosti a ake farby boli preferovane u corsy ale ta sucasna ostra cervena na novej corse je pekna vyrazna co takemuto malemu autu pristane .....
Avatar - Ronault.
7. 2. 2015 13:17
Re: necital som porovnavaci test
toppere, proč nám píšeš o tom, že jdeš číst test? Proč nám, když už máš tu potřebu, i když o to nestojíme, nenapíšeš jen, co ses dočetl v testu? Nebo nám brzo taky budeš hlásit "idem na zachod, má bielu farbu, tak idem si to omrknut ako to dopadlo? :-O 8-s >:D
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 14:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 16:17
Re: necital som porovnavaci test
Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá.
Avatar - Ronault.
7. 2. 2015 16:29
Re: necital som porovnavaci test
Bingo! :yes:
Avatar - wakantanka
7. 2. 2015 20:42
Re: necital som porovnavaci test
:yes: :yes: :yes:
7. 2. 2015 10:49
Ani jsem nemusel číst
Naprosto tristní, tohle snad může vyplodit jenom českej novinář :-) auto tehle kategorie si lidé kupují ve většině jako městské popř. příměstské, z čehož vyplívá, že preferují reakci motoru odspodu a dálniční rychlosti je asi moc nezajímají, přestože motor Fabie jde odspodu hůř vítězí 1.
Přestože Corsa nabizí příjemný komfort a hladké překonávání nerovností, vítězí Fabie, protože redaktory pustila ještě dál..........důchodci asi hodně ocení, že budou moct s Fabkou řezat zatáčky, proto si to auto přece koupili ne 2.
Kufr ani nekomentuju, přece si koupím pidi auto a budu do něj nakládat hromady nákladu od rána do večera, myslím, že do obou se sobotní nákup vejde tak jako tak, jestli dám do jednoho o igelitku víc nebo míň není až na některé jedince s metrem rozhodující 3.
Fabie sice větší kufr má, ale taky na úkor něčeho, dozadu jsem se sice nasoukal, ale jak redaktoři přišli na to, že si do Fabky sednou i tři pasažéři nevím, asi jsem měl jinou novou Fabii
Rozbalit vlákno
6
Avatar - twistedTSD
7. 2. 2015 11:16
Re: Ani jsem nemusel číst
Asi jsem divný, ale ač jsem stále mladý, zrovna koukám po voze této kategorie (a v jiný mám v rodině), počítám každý litr k dobru, občas si rád zařádím na okresce a plánuji toho dost najet i po dálnici...No dobře, možná divný jsem a nekupuji nové >:-[] , nicméně vzhledem k tuzemským podmínkám bych kufr ani v B segmentu nebagatelizoval a nevidím důvod jej v testu nezmínit. ;-)
7. 2. 2015 12:20
Re: Ani jsem nemusel číst
Nemyslel jsem ho nezminit, ale určitě bych mu nepřikládal takový význam, chápu, že pokud je to jediné auto v rodině tak rozhoduje každý litr, ale potom nevidím jediný důvod proč koupit krátkou verzi a né kombík :-)
A jízda po dálnici, noo to ti teda nezávidím, ale hezky poskákání a to nemluvím o plném autě.
A divnej ....nooo v mým okolí mají fábky opravdu jenom důchodci, tím ale netvrdím, že je to špatné auto
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 11:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 12:10
Re: Ani jsem nemusel číst
:-) ač jsem měl stejnou fábku včetně motoru, působila na mě jinak než na redaktora co ji testoval a 370 tis. bych za ni teda nedal ani náhodou :-O
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 12:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 12:30
Re: Ani jsem nemusel číst
Jj, musím říct, že než jsem usedl, byly moje pocity jenom nadšené, zvenku působí fábka hodně dospělým dojmem, uvnitř je tomu z mého pohledu jinak, zpracování není co vytknout, ale je to takový nijaký, ani náznak nějakýho nápadu, ergonomicky opravdu není co vytknout, ale je to takový sterilni.
Otvor zadních dveří mi přišel úzký a cítil jsem se vzadu stísněně, nechápu proč tam nedají posunovací lavici na úkor kufru
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 10:57
Byly to ale nervy...
...Nadšeně hltám řádek za řádkem. Postupně začínám chytat nervy, stále chvála Corsy, Fabia dostává další a další KO. Corsa má hodnotnější interiér, prostornější interiér, lepší motor, lepší převodovku, lepší jízdní parametry, nižší spotřebu - a ne úplně zanedbatelně, ... takový drama jsme tu dlouho neměli.

Jenže pak přijde závěr, Fabia je přeci jízdně lepší a na okruhu nadělí Corse dobré dvě vteřiny, navíc má přeci ten obrovský zavazadelník a lepší číslo v kolonce 0 - 100...

Celý zpocený, těsně před duševním kolapsem ještě chytám závěr, Fabia vyhrává, je to doma. Bravo. Tepová frekvence se pomalu vrací k normálu. Pocukané nervy ale zůstávají. Tohle mi prosím příště nedělejte >:-[] >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 11:16
Re: Byly to ale nervy...
fabia tazi z vyborneho podvozku to jej neberiem..... ovsem je mozno trosku skutocne na zamyslenie ak pri malych autach rozhoduju prave tie parametre a limity ktore nebude bezny sofer v malom aute potrebovat vyzadovat a ani kvoli ktorym male auto prioritne nekupuje ... ovsem je to vsetko uz pohlad testera.... mne napriklad spacestar pride lepsim miniautom ako UP ... aj ked up bude rychlejsi na okruhu a ma vacsi kufor .... ale tieto veci uz nezmenime.... nakoniec je predsa na nas zakaznikoch co kupujeme... chce to vyskusat si tie auta o ktorych uvazujeme a potom sa rozhodnut...... testy na internete nie je ziadne svate pismo.... podla ktoreho sa ma zakaznik riadit .,... su len istym nazornym prikladom ktory sluzi nam citatelom na oboznamenie sa s autom aspon takto na dialku..... ovsem co je pre koho v praxi lepsim autom je hodne individualne.... tu neplatia ziadne testerske predlohy osnovy ani vysledky ..... a prave to je na tom to pekne ze kazdy chce nieco ine... kazdemu sa paci nieco ine a akzdemu sadne a pasuje nieco ine.... v tom je krasa toho vsetkeho..
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 11:28
Re: Byly to ale nervy...
Sorry, ale vítězství Fabie zde je tak do očí bijící, že z toho musí vypadávat oči z důlku i slepému 8-s

Ok, jízdně nepochybuji, že Fabia bude o něco lepší, koneckonců jízdním vlastnostem u nové Fabie se evidentně věnovalo mnoho prostoru při vývoji a ladění vozu. Objem kufru, který Škoda tradičně nahoní nízko uloženou zadní vanou a nízkou podlahou zavazadelníku, je nepochybně taky jasným kladem Fabie. Potud je vše v pořádku.

Ale ve srovnání s Corsou v ostatních disiplínách se prostě ukazuje, že zatímco u Škody katovaly kosty, tak u Corsy se možná i díky ušetřeným nákladům při vývoji věnovala péče detailům a vnímané kvalitě. Corsa posouvá měřítka třídy vstříc nižší střední. Prostor, pohodlí, materiály, spotřeba, pružnost, zpřevodování... tohle vše hraje do karet Corse.

Vítězství Fabie? Bodovou tabulku neřeším, proč by měla zvítězit Fabie?
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 11:40
Re: Byly to ale nervy...
v mojom prispevku ak si pozorne cital sa docitas ze fabiu nikde nepreferujem.... prave naopak... upozornujem na fakt ze pri malych autach by mozno nebolo odveci zamerat sa na ine veci ako na pretekarske podvozky a maximalny kufor a skatulovitu kasnu .... ako vravim... mojim pohladim je spacestar kludne vyssie hodnotenym autom ako up.... to aky je pohlad testera je jedna vec a druha vec je ako ty zakaznik vnimas to ktore auto..... a co od neho pozadujes.. ak mi v miniaute viac pasuje mat klasicke budiky a normalne zadne okienka miesto vyklapacich tak urcite ze si vyberiem skor spacestar ako up a jnapriek tomu ze nemam superpretekarsky podvozok ktory mi je v miniaue k nicomu....... ako vravim zalezi na osobnych prioritach.... z tejto dvojice sa mi tazko vybera... fabia aj corsa maju k sebe hodne blizko aj ked su navonok dost rozdielne.... priznam sa ze nova fabie je ozaj pekna a paci sa mi...... na corse ocenujem interier a to ako dokazali predoslu generaciu na povodnom skelete prerobit na komlet nove auto.... obe auta su vyborne.... corsa ma mozno vacsi smrnc a posobi viac cool ale na to sa v malej triede u auta za 10 000 eur moc nehra... uprimne.... fabia je v tejto kombinacii s tsi tazko prekonatelna ... to musime priznat
7. 2. 2015 11:45
Re: Byly to ale nervy...
Co vlastně preferuješ?
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 11:52
Re: Byly to ale nervy...
preferuje nic pereferovat, to je přeci jasné ne :*)
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 12:19
Re: Byly to ale nervy...
:-) no v podstate ano...... preferovat ked tak tak len bezne veci... nepreferujem luxus a ani to co nepotrebujem v aute..... aj sportovost mi je v malom aute akurat na dve veci.... chapem ze male auta su este stale u nas povazovane za plnohodnotne rodinne vozy a preto sa snazia byt luxusne ako o dve triedy vyssie auta ale mna tym auto nezaujme.... skor ma zaujme jednoduchy swift ako naslahane polo ... viem mozno je to zvlastne ale je to moja slobodna volba ze sa ochudobnujem o nieco co ini povazuju za super dolezite veci..... mne to nevadi.... ja v aute nespim nebyvam ani ho neberiem ako najdolezitejsiu vec zivota... cim dalej tym viac sa mi preto pacia uplne co najjednoduchsie auta
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 13:26
Re: Byly to ale nervy...
Tak my tu přirozeně všichni víme, že tvým cestovním ideálem je 2CV >:D
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 13:08
Re: Byly to ale nervy...
>:D >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 12:06
Re: Byly to ale nervy...
jednoduchost praktickost a dospelost.... v aute chcem urcite otackomer a nejaky solidny pristojovy stit... nepotrpim si na navigacie a fejsbuk ani 12 reprakov a ovladanie vsetkeho cez dotykac..... postaci mi len nejake seriozne radio a chcem beznu stedovu konzolu s ovladanim s koleckami... ktore nebudu odputavat pozornost a ktore hmatom aj poslepiacky v sekunde najdem...aj pocas jazdy.... ocenujem lahkost sviezost napad, zacinam vnimat auta inak ako pred 10 rokmi... co najvyssi vykon uz u mna prestava byt dolezity, uz netuzim po porsche ani lambe ako kedysi..... ovela viac ma zaujme auto ktore sa na nic nehra a nemusi za kazdu cenu robit zo seba nieco co nie je.... vobec mi v aute nevadi tvrdy plast... za celu zivotnost auta sa mu stejne nic nestane.... naopak bude lepsie osetrovatelny a v beznom aute posobi uplne prirodzene ... cim dalej tym sa mi viac zacinaju pacit auta ako celerio spacestar corolla swift a podobne ... proste jednoduche ucelne prakticke auta ktore neohuria maximlanymi kuframi ani makcenymi plastami ani najvyssimi vykonmi v triede.... a stejne su pre mna krajsie a zaujimavejsie ako golf fabia alebo up .... to mas jak s holkami.. bezne sympatacky su velakrat lepsimi kamoskami ako modelky s implantatmi ... ja viem ..... mozno nie prave najidealnejsie prirovnanie... ale cim dalej tym viac preferujem beznu pouzitelnost... jednoduchost... pristup k svetlam pri oprave je tiez dolezity aby som nemusel do servisu ako s astrou H ale vymenil si to pekne doma na parkovisku za 2 minuty , nie je od veci mat aj rezervu v kufri.... skrabka byt uz nemusi ;-) ... ocenujem lahkost pouzitia.... dostojnost... luxus vsak nepotrebujem
7. 2. 2015 11:31
Re: Byly to ale nervy...
Tak bylo to pravda napinave - vzdyt z poslednich minimalne deseti srovnavacich testu kde bylo auto koncernu VW x konkurence vzdy zvitezilo to spravne. A ted by mela prijit zmena?!
Ale nastesti nakonec vse dobre dopadlo a my si muzeme oddychnout ze nadale delame nejlepsi auta v galaxii.
Nejak mi to pripomelo konkurencni web,kde fabcu srovnavali s i20. Nejak ta fabca porad ztracela,tak nakonec dostala body za lepsi uchop na volantu a tesne zvitezila.Hura..
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 11:38
Re: Byly to ale nervy...
tady se pro jistotu s testem i20 z taktických důvodů vyčkává >:D >:D >:-[]
7. 2. 2015 12:23
Re: Byly to ale nervy...
Neni na co cekat, stejne uz maji v supliku napsany posledni odstavec, ze nejlepsi je premiovy etalon fabia.
Avatar - Jaros71
9. 2. 2015 01:05
Re: Byly to ale nervy...
Corsa je jiné kafe než hjondé..i20 , to na tyto auta opravdu stačit nebude.
I když se korejci snaží , tak jejich fanda nejsem a po osobních zkušenostech už asi nikdy nebudu. :-)
7. 2. 2015 11:14
Lepsie auto opet prehralo
ziadne prekvapenie sa na auto.cz nekona
Fabia ma horsie dielenske spracovanie,v interieri lacnejsie materialy, vyssiu spotrebu dokonca opel ma najlepsi motor v tejto triede ... avsak v zavere Fabii stacil vacsi zavazadelnik..
hnus redakcia - krajna neobjektivita pokracuje.... :'-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
7. 2. 2015 11:25
Corsa je ošklivá
Světla jsou nad úrovní masky chladiče a zbytečně protažená do boků. Navíc je těžce hyzdí ten nesmyslný výrůstek... :no: Toto designové faux pas dokáže těžce znehodnotit celý vzhled. Corsa bohužel zapadá do rčení, že dnešní vozy jsou obvykle ošklivější, než minulá generace. Čest výjimkám, jako je nová Fabia.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - simply never
7. 2. 2015 11:41
Re: Corsa je ošklivá
Lumbalnu punkciu ti robili sterilnymi nastrojmi? Robil ti ju lekar alebo prijimaci technik Renaultu?
7. 2. 2015 12:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Katikakus
7. 2. 2015 11:47
Test
Test jsem necetl ani nebudu, protoze to povazuji za zbytecne. Vysledek je predem jasny. Ve vsech podstatnych disciplinach je lepsi corsa, v zaverecnem hodnoceni ji vsak Fabia prekona v subjektivnich, nemeritelnych parametrech jako napr. chut plastu. Mylim se?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - simply never
7. 2. 2015 11:51
Re: Test
Nemylis sa. Je to presne ako pises.
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 11:55
Re: Test
Mýlíš se. Fabia nepřekonává Corsu ani v těch neměřitelných parametrech a přesto vyhrává >:D >:-[] Jak jen to tam v redakci dělají...
Avatar - simply never
7. 2. 2015 12:01
Re: Test
V chuti plastu ju prekonava, a prekonava ju este vo voni dymu a ohmate vyfuku
Avatar - Katikakus
7. 2. 2015 12:09
Re: Test
A sakra, takhle hloupe se splest... >:D
No jo, myslel jsem, ze SM me uz nemuze prekvapit. Mylil jsem se..
Avatar - Ozzman
7. 2. 2015 12:06
Test
Když máš nemrznoucí směs tak ti pomůžou.... no jo, asi si měl jít jinam, než k Citroenu >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 12:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 12:18
Škoda vždy lepší...
>:D

Škodovky se mě vždy celkem líbily a pár jsem jich vlastnil. Celé roky zde čtu proč musela vyhrát Fabie ..... protože má přece měkčené plasty na palubce, přesnější řazení atd....
Teď má palubku tvrdou - oproti Opelu, řazení stejně dobré jako Opel, motor má Opel evidentně lepší i na spotřebu, a kdo vítězí ???? >:D >:D >:D
Opelu bych vyčetl jen tvar předních světel a nízko umístěný display navigačky - ale zase kolik lidí si toho prcka koupí s navigací ?? Navíc do nedávna všechny modely od WW včetně Škody měly display také proklatě nízko a v testech to nijak nevadilo.
Další věc a pro mnoho lidí naprosto zásadní je cena.... U Opelu se díky pravidelným akcím dostanete s plně vybavenou Corsou hluboko pod 300 tisíc. To u škodovky se vám vysmějí - možná dostanedte nosič na střechu nebo jinou výbavu za pár tisíc. Máme v blízké rodině na podzim koupenou Corsu 1,4 turbo v plné výbavě - cena vysoce převyšovala 400 tisíc , a nakonec díky slevové akci to bylo 320 tisíc. Hlavně proto dnes Opel jde v prodejích nahoru.
To soudruzi ve škodovce se tak snažit nemusí - ZATÍM....
Rozbalit vlákno
3
7. 2. 2015 12:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 12:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 19:38
Re: Škoda vždy lepší...
Sleva byla přes 100 tisíc a automat. klima tam je + dešťový senzor, vyhřívaný volant ( škoda nenabízí), vyhřívané sedačky, paket sport- obšitý volant + sedačky červenou nití a spousta dalšího co si už nepamatuji - jako samozřejmost považuji hliník, kola + metalíza.Pro naprostou většinu českých řidičů asi zbytečnosti, ale když to někdo chce - proč ne. A motor jede jako z praku. Dle info zatím kolem 7 litrů ( takže standart).
7. 2. 2015 12:38
Corsa
Nevim, proc ma corsa ty svetla takhle nalezato. Vypada kvuli tomu jako o tridu mensi auto. Skoda, jinak by byla hezka. A dokonce i ja souhlasim s tim, ze vysledek testu nejak nesouhlasi s jeho vyznenim.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 12:41
Re: Corsa
a fabia ma snad svetla nastojato? nehladal by som chyby tam kde ziadne nie su.... oproti predoslej corse je tato nova vzhladovo o poznanie dalej.... a to prave aj vdaka tym svetlam "nalezato" ;-)
7. 2. 2015 14:14
Re: Corsa
Jo, ma. Se podivej poradne. U corsy svetla lezi na kapote, zatimco fabia je ma normalne zepredu. Zamrzi to o to vic, kdyz jsou jinak tvarove povedena, stejne, jako zbytek auta.
7. 2. 2015 13:08
Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
Seat Ibiza ST 1.2 TSI/77 kW vs. Škoda Rapid 1.2 TSI/63 kW – víťaz Škoda Rapid
Hyundai i10 1.0i vs. Škoda Citigo 1.0 MPI – víťaz Škoda Citigo
Opel Astra Sports Tourer LPG vs. Škoda Octavia Combi G-Tec – víťaz Škoda Octavia
Škoda Octavia Combi 1.2 TSI vs. Peugeot 308 SW 1.2 PureTech – víťaz Škoda Octavia
Škoda Citigo 1.0 MPI vs. Peugeot 108 1.2 PureTech – víťaz Škoda Citigo
Nissan X-Trail 1.6 dCi vs. Škoda Octavia Scout 2.0 TDI – víťaz Škoda Octavia
Hyundai ix35 2.0 CRDi vs. Škoda Yeti 2.0 TDI – víťaz Škoda Yeti
Jeep Renegade 1.6 MultiJet vs. Škoda Yeti 2.0 TDI – víťaz Škoda Yeti
Opel Corsa 1.0 Turbo vs. Škoda Fabia 1.2 TSI – víťaz Škoda Fabia

To su vsetky porovnavacie testy auto.cz za rok 2014 a zaciatok roku 2015, ktorych sa zucastnil nejaky model Skody. Evidentne su skodovky s velkym naskokom najlepsie auta na svete. Je nepochopitelne, ze sa kazdy rok najde par milionov hlupakov co si kupia ine auto.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 13:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 13:39
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
Jazdim na Volvo C 30. Vybral som si ho, lebo som ho chcel a mohol som si ho dovolit. Samozrejme chapem, ze v teste auto.cz by proti Fabii nemalo sancu (napriklad ma mensi kufor).
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 14:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 14:54
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
Trepes sprostosti. Ja mam 186 cm a ked dam sedacku uplne dozadu skoro nedociahnem na volant. V priestore pre vodica, kvalite sedadiel a vobec materialov C30 Octaviu vysoko poraza. Cisla svedcia o tom, ze sa v autach vobec nevyznas P207: dĺžka/šírka/výška/rázvor: 4045/1748/1472/2540, C30: 4252/1782/1447/2640 a Octavia 2: 4572/1769/1462/2578. Takze tvrdenie "Volvo c30 se řadí velikostí k peugotu 207, ale cenou k octávce." je totalna hlupost. P207 je podstatne mensie auto a Octavia bola akurat dlhsia vdaka obrovskemu zadnemu previsu, priestor pre cestujucich je v C30 vo vsetkych smeroch vacsi. Nuz, niekto si kupi stylovku, iny sa snazi odlisit tym ze ma cervenu tuctovku s bielou strechou a zelenymi kolesami. Ale suhlasim, ze v teste auto.cz by Fabia nepochybne zvitazila, dokonca aj keby sa nezapocitalo, ze za cenu jednej C30 sa dali kupit dve Fabie.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 15:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 15:56
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
Aj ja som pisal o vnutornej velkosti. Vnutorny priestor v C30 je omnoho vacsii ako u P207 a vacsii ako v Octavii 2. Klamal si ked si tvrdil "se řadí velikostí k peugotu 207"a znovu si klamal ze "C30 je auto pro lidi do 175cm". Dvaja 186 cm ludia si do nej v pohode nesadnu (nic take som ani netvrdil), ale to plati u vsetkych aut tohto segmentu. C30 ma vzadu dve plnohodnotne sedadla porovnatelne s prednymi u vacsiny aut. Sedenie na nich je neporovnatelne pohldnejsie ako na zadnej lavici Fabie. A ze je Fabia 5miesta, je len vtip. V pripade 5tich dospelych to uz potom nie je jazda, ale tortura.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 16:29
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
Ak ti staci len ze prevezie, potom jednoznacne Fabia. Ale garantujem ti, ze po absolvovani 1000 km cesty vo Volve, sa citis uplne inak (pre upresnenie lepsie) ako ked prejdes rovnaku streku na Fabii.
Avatar - petrumr
7. 2. 2015 17:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
7. 2. 2015 18:53
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
Ty si fakt sasek.Chapu ze smysl C30 ti uniká protoze na to nemáš, ale Já mám 188 a vůbec sem neměl problém. Hezke stylové autíčko pro 2. Kabina je o dvě třídy před jakýmkoliv mainstreamovym autem b segmentu včetně Fabie.Navic motory komfort, odhlučnění a jízda je také z vod premie.Nechces snad srovnávat tři válce s motory C30... Volvo je jina liga i když ho možná Německa premie předci ale na fabii staci s přehledem.
Avatar - wakantanka
7. 2. 2015 20:52
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
On hlavne vôbec ani len netuší, že vo svojej podstate je C30, S aj V40 dôkladne vylepšený Focus II. A žeby v ňom niečo búchalo, alebo neprimerane hučalo ....
Avatar - petrumr
8. 2. 2015 11:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
8. 2. 2015 11:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
7. 2. 2015 20:49
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
petrumr neklame, nezavádza. On vie všetko najlepšie zo všetkých. Predtým ako si kúpiš auto, máš sa opýtať jeho a on ti už to správne vyberie. On má z toho svojho Picassa obrovský prehľad. Lasery v očiach zmerajú vnútorný aj vonkajší priestor. Radarový detektor v nose zase spočíta zrýchlenie a spotrebu. >:D >:D >:D Preto nemusí do žiadneho ani sadnúť a previezť sa, ale vie. Narhujem aby si zmenil nick na superpetrumr. >:D
Avatar - petrumr
8. 2. 2015 11:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
8. 2. 2015 12:27
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
>:D >:D >:D
7. 2. 2015 13:20
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
a takto to bude pokracovat cely rok 2015, pripustam velku davku patriotizmu.. maju ju aj nemci ci francuzy ale toto uz nie je normalne...
je to krajne neobjektivne....
server by sa mal premenovat na skodaauto.cz :no:
Avatar - Ozzman
7. 2. 2015 13:32
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
Mám tady na ACZ v paměti snad jen jediný test, kdy Škodovka nevyhrála a to byl trojtest Superb/Passat/Mondeo. A taky už je to pár let nazpět >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 13:33
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
este kizashi v porovnavacke porazilo octaviu II ;-) ale to stejne potrebovalo suzuki o triedu vacsie auto aby to dokazalo ;-) ... skoda proste drti .... co nadelame... nic ... kruta realita
Avatar - Ozzman
7. 2. 2015 13:56
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
To ani už nevím >:D Ten test mne minul.
8. 2. 2015 10:27
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
Testy s Mondeem/ Passatem a Kizashi byly místní. Většina srovnávaček je však z SM. Není úplně fér redakci kritizovat za práci, která není jejich. Těžko říct, jestli si alespoň mohou vybrat, které články tu z SM uveřejní. Ale nemusí nad tím mít vůbec žádnou kontrolu.
Avatar - woody-alien
8. 2. 2015 11:33
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
Přesně tak. Bavil bych se o SM a jeho práci. Nadávat na redakci ACZ buď přímo nebo aspoň za to, že to uveřejní, není úplně košér.
Avatar - _Karel_
8. 2. 2015 18:13
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
:yes: Souhlas
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 13:32
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
este zaujimavejsie vyznieva fakt ze i10 poraza nemeckeho UPa v kazdom teste ale ked testuje auto cz tak citigo ( dvojicka UPu ) to proste dokazala a porazila i10 ;-) ( a vraj zazraky nejsou )... ... skoda je proste nezastavitelna a neznicitelna.. presne ako ugo fantozi :yes:
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 13:37
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
takže můžeme být rádi, že jsou v redakci shovívaví a soudní, protože porovnání Yetiho s Macanem by způsobilo řádné trhliny v automobilovém časoprostoru >:D >:-[]
7. 2. 2015 14:42
Re: Skoda vs. zvysok sveta 9 : 0
[odkaz]
7. 2. 2015 13:18
Prostorný interiér?
Pro 170cm vysokého figuranta musí být prostorné každé auto. I Fiat 600. Prostornost musí řešit 195cm vysoký chlap. Tam se pak pozná, zda středový panel tlačí do holeně a levé koleno se nevejde mezi volant a madlem dveří... ;-\ Ale to by pak Schade nemohla vyhrát... :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
7. 2. 2015 13:42
LEŽ JAK VĚŽ
Rapid
k) šířka vpředu (mm): 1490
l) šířka vzadu (mm): 1460

Fabia
k) šířka vpředu (mm): 1410
l) šířka vzadu (mm): 1380

Z testu zde:
" Zejména vpředu si užíváme vzdušného prostředí a vzadu není problém usadit tři dospělé cestující. Paradoxně je tak fabia širší než rapid."

KDO NÁM TO TU JENOM LŽE??
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 13:57
Re: LEŽ JAK VĚŽ
tak zda ze fabia to uz konecne pomaly dotiahla na uroven felicie

felicia sirka vpredu/vzadu 1410mm/1400mm
fabia III sirka vpredu/vzadu 1410mm/1380mm

docela som prekvapeny ze za tych uz takmer 14 rokov od ukoncenia vyroby feldy sme sa v sirke interieru u skody nepohli ani o 1cm dopredu.. naopak.. vzadu je v novej fabii stale menej miesta ako v 20 rocnej felde.. a to o solidnych 2cm ... ak teda cisla neklamu.... chcelo by to vyskusat v praxi
7. 2. 2015 14:05
Re: LEŽ JAK VĚŽ
no a historici budu o 100 rokov pisat : "... a v tej dobe skoda vyrabala najlepsie auta na svete, pretoze podla dobovych archivnych zaznamov jej modely predbehli kazdy konkurecny model o celu generaciu..."
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 14:14
Re: LEŽ JAK VĚŽ
ja stale vravim ze felda je aj napriek svojmu veku dodnes stale jedno z najpriestrannejsich malych aut napriec vsetkymi znackami .... cas akoby tu nehral ziadnu rolu...
7. 2. 2015 14:23
Re: LEŽ JAK VĚŽ
Spis bezpecnost. Driv se proste delaly tenke a kolme dvere. Puvodni mini by se taky veslo tomu novemu do kufru, ale nedivil bych se, kdyby bylo uvnitr vic mista.
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 14:25
Re: LEŽ JAK VĚŽ
jo mne je jasne ze felda je dnes uz pojazdna rakva ale som proste prekvapeny ze dnesne male auta su v interieri stale este velakrat mensie ako prave felda .... nove auta su siroke vo dverach kcol ibezpecnosti ale interiery maju stale nic moc.... preco nezvacsit aj ten interier? ale asi by to male auto uz vyzeralo ako auo o triedu vacsie ze jo ... tu je ten hacik.....
7. 2. 2015 14:27
Re: LEŽ JAK VĚŽ
Na tom ale nic prekvapiveho neni. Kdyz si srovnas jakekoliv 20-30 let stare auto s podobne velkym modernim, tak to bude stejne. A kdybys zvetsil interier, tak bys musel nafouknout cele auto, protoze interier jde zvetsit (na sirku) zejmena ztencenim dveri. Ale dnesni auta samozrejme rostou a to vcetne interieru. Kdyz byl predstaven favorit, ze ktereho felda vychazi, tak byl staven proti golfu, ne polu a pokud si srovnas dvojkoveho golfa s aktualnim, tak vidis narust vsude.
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 14:31
Re: LEŽ JAK VĚŽ
mas pravdu.. takto ano.... vnutro ostava rovnako velke .... meni sa len vonkajsi objem auta ;-)

popravde musime priznat ze felda svojho casu pokukovala uz po nizsej strednej triede ( corsa bola voci nej malicka ) ..... a v razvore na golf 3 jej vtedy chybali len najake 2-3cm..... to mas pravdu uznavam :yes:
7. 2. 2015 15:51
Autor článku je hrdina...
heleďte úkol zaměstnavatele zněl jasně: fabka musí vyhrát! Přesto autor našel odvahu do jednotlivých kapitol napsat pravdu, že corsa je minimalně stejně dobrá nebo lepší... to že nakonec vyhrála fabka je sice do nebe volající... ale úkol zněl jasně a bez toho "tradičního" závěru by to přes schvalování neprošlo - to je jistý. Autor dobře ví, že auto se nekupuje podle konečného pořadí v testu, ale podle toho jak si v různých částech testu vedlo s přihlédnutím k osobním preferencím - pro někoho je podstatná velikost kufru, pro jiného kultivovanost motoru apod. Klidně mohl napsat že motor corsy na fabu nema a ulehčit si to, ale on to neudělal. Takže chlebodárce je spokojen a my víme která bije.

A ještě technická poznámka - zatímco u testu spotřeby se zmiňuje možný vliv širších pneu na fabě, tak při posuzování jízdních vlastností které vyznívají lehce lépe právě pro fabku se o nich taktně mlčí :-)

a teď do mě...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - simply never
7. 2. 2015 16:03
Re: Autor článku je hrdina...
Už nevladzu, myslím, že som ich vyčerpal ja, hoci, ako tak rozmyslam, podceňovat ich by mohlo byt osudným. Myslím, že autora článku to skryte mrzi, ale chce uživit rodinu, ak nejaku má. Ak svedomie otupelo, a to sa deje (patologicky klamar sa necervena, tep sa nezvyšuje, tlak nestupa, zornicky nerozsiruju, ph koze sa nemení, nadoblicky su neaktivne a.p.), tak mu je celkom jedno co si kto myslí.
Avatar - Delfin2
7. 2. 2015 17:33
Re: Autor článku je hrdina...
>:D
Avatar - MichalSVK
7. 2. 2015 15:55
Test
Test mi prišiel celkom dobrý až na pár nepresností ale ten záver akokeby ani nekorešpondoval s predchádzajúcimi riadkami... Corsa je vo väčšine vecí lepšia ale vyhrala Fabia... zbohom objektivita.

PS. Páni redaktori si zrejme neuvedomujú že takéto testy škodia paradoxne najviac Škode. Potom majú ľudia k nej prirodzený odpor lebo sa snažia hájiť ukrivdeného. A pritom za to Škoda nemôže.

Edit: a keď už ide o tú variabilitu kufra tak určite viac oceňujem šikovné skrinky po bokoch na výbavu v Corse ako rôzne poličky a háčiky vo Fabii.
Rozbalit vlákno
0
7. 2. 2015 18:24
preco na auto.cz podcenuju fabiu ?
Dalsi z rady clankov, ktore iba ociernuju to, akym dobrym autom je fabia. V redakcii sedi asi banda neschopnych idiotov urobit objektivny test... Samozrejme, ze fabia vyhra nad AKYMKOLVEK malym hatchbackom. O tom netreba pisat trapne testy. Bolo by dobre, keby sa v redakcii konecne spamatali a zacali fabiu zaradovat do kategorie, do ktorej pravom patri - t.j. stredna a vyssia trieda. Vacsinu citatelov by urcite pre zaciatok zaujimalo ako velmi sa nova fabia po vsetkych strankach stale viac a viac vzdaluje smerom hore od golfu a audi A3. Bolo by vhodne porovnat ju aj s mercedesom A. To by boli aspon trosku objektivne clanky a nie porovnania fabie s absolutne podradnymi modelmi typu corsa, yaris, clio, ibiza... A ked uz by sa konecne v redakcii dokopali k realnejsim testom (fabia vs. A3 / leon / auris / golf / civic / ...), v ktorych by mohli ukazat, ze fabia poraza aj schopnejsich konkurentov, tak by sa dalo prejst k naozaj objektivnym a primeranym testom fabie proti BMW X5, Range Roveru, Mercedesu GL alebo aj dosluhujucej Q8-ke... Som si isty, ze mnoho citatelov by zaujimalo v com a o kolko je Fabia combi v plnej vybave lepsia ako AMG E 63 S combi. A nie trapne porovnania s absolutne podradnymi miniautickami...
Treba este poriadne popracovat na tom fantasy-komedialnom ladeni celeho portalu. Stale sa zda byt ten redakcny zmysel pre humor mierne suchy...
Rozbalit vlákno
4
7. 2. 2015 21:00
Re: preco na auto.cz podcenuju fabiu ?
Fabia a vyšší střední třída? A to jako podle čeho? Podle motorů? Podle kvality interiéru? Nebo v čem vlastně Fabia tak strašně vyniká? Kvalita interiéru to opravdu nebude, lacinost z něj přímo kypí, nabídka motorů je vhodná jen pro městské a příměstské auto. A vy by jste porovnával Fabii s Honda Civic, Mazda 3 atd. ? Dosáhlo by se jen toho, že by jste Fabii pouze ztrapnil, neexistuje žádná oblast ve kterých je Fabia lepší než-li např. Honda Civic. (Jelikož vím, že bude následovat reakce typu a v čem jezdíte vy, když jste tak chytrý... Audi A8 W12)
Avatar - MichalSVK
7. 2. 2015 21:09
Re: preco na auto.cz podcenuju fabiu ?
Ono to bolo celé myslené ako irónia... ;-)

K autu gratulujem :yes:
7. 2. 2015 22:11
Re: preco na auto.cz podcenuju fabiu ?
>:D Ja som to myslel ironicky, lebo na auto.cz mi to pripada, ze nech fabiu porovnaju s cimkolvek, tak vzdy zvitazi. Sam by som si ju tiez nekupil. Motory sa mi tiez nepozdavaju, interier (a aj exterier so zakladnymi svetlami a kolesami) na mna posobi lacno (aj ked len podla obrazkov) a celkovo nemam ani velmi rad male auta (ine je, ak ide o druhe auto pre manzelku napr.). Jedine v com podla mna fabia vynika je to, ze ma velky (aspon papierovo) kufor a je to taka domace (aj pre slovakov) akoze spolahlive, robustne auto na vsetky ucely. K A8-ke tiez gratulujem :-) bral by som aj ja, aj ked pri mojom jazdeni povacsinou v meste by som asi coskoro zosedivel v roznych ulickach a stiesnenych parkoviskach >:D
8. 2. 2015 01:56
Re: preco na auto.cz podcenuju fabiu ?
Po prvním přečtení jsem si myslel, že je to jen další reakce zarputilého škodováka, ale porovnání s Honda Civic, kterou mám rád mě tak nějak rozpálilo, že jsem nad ironií ani nepřemýšlel. Za pochvalu vozu děkuji, je to takový poslední mohykán, který ještě nepodlehl turbo mánii a zachoval dvanáct válců.
7. 2. 2015 19:48
Opět ukázka maximální ubohost SM
"Nesvobodná" pakáž ze SM opět ukazuje, jak moc je nestranná :no: :no: :no:

Jděte spáchat hromadnou sebevraždu, sekťáci :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
7. 2. 2015 19:54
Reklama
Je jen jediný důvod, proč dělat nějakému produktu tak šílenou a hloupou reklamu, jak předvádí SM a auto.cz s Fabií... Totiž ten, že uvedený produkt je naprostý šmejd a je nutno lidi dostatečně masírovat a zblbnout. Mnohokrát se to ověřilo reklamní masáží z médií...
Fabia asi šmejd není, ale tímhle blbnutím se přesně vytváří onen dojem...
Rozbalit vlákno
0
7. 2. 2015 19:55
Reakce Redakce... Bude?
Mohl by se někdo odpovědný z redakce vyjádřit k tomuto testu? Já četl jen diskuzi, ale je mi jasný, že opět test dopadl tak, jako pokaždé, a vítězství škodovky je tradiční. Ale z reakcí je vidět, že dasAuto.cz už se o objektivitu ani nesnaží.

Takže?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
7. 2. 2015 20:54
Re: Reakce Redakce... Bude?
no nebude, resp. maximálne ako je zvykom, že je to prebratý text z partnerskej redakcie a bla bla bla
7. 2. 2015 20:10
nečekané....
I kdyby škodovku porovnávali např. s Lexusem, Mercedesem, atd.... tak je jasné, že škodovka vyhraje....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
7. 2. 2015 20:13
Fabia
Neviděl jsem ještě novou Fabii naživo, ale na obrázku mě připomíná Favorita z roku 1987. Jo a ta šikmina na okně zadních dveří je jak ukradená z Toyoty Auris z roku 2007. ;-\ Tu tam ale musel Kabáň "přimalovat" asi na něčí příkaz. ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 20:32
Re: Fabia
nazivo je nova fabia taky maly svalnaty buldocek.... taka vcelku masivna skatula..... ale nie vazne.... celkom pekne auto.... len to chce spravnu farbu a poriadne kolesa.... mne trosku pripomina sandero svojimi masivnymi proporciami a pomerom dlzky k vyske a sirke.....

musim ale uznat ze i20 je predsa len trosku inde... jeden strieborny novy hyundai uz stretavam parkovat priamo v sirsom centre za starym mestom ... vyzera ovela dospelejsie... elegantnejsie... dlha kapota.. tie linie... boky.... serioznostou a tym svojim vyzarovanom je to uz skoro ako o triedu vacsie auto...
Avatar - MichalSVK
7. 2. 2015 20:53
Re: Fabia
Musím súhlasiť, aj ja už stretávam novú i20 a pôsobí skutočne veľmi dospelo ako zvonka tak zvnútra... až na ten čierny stĺpik má veľmi prepracovaný dizajn. Myslím, že o predaje nebude núdza.
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 21:11
Re: Fabia
ten cierny stlpik je nejaka nova manicka.... prisla s tym ako pva Tata Bolt a teraz to ma uz aj nova i20 a aj nova mazda CX3.... a predpokaldam ze coskoro to bude na kazdom druhom aute.... inak ja s tym problem nemam... odlahcuje to zadne partie a celok posobi moderne dynamicky .....
Avatar - MichalSVK
7. 2. 2015 21:13
Re: Fabia
Určite by to nebola prekážka v prípade kúpy ale časom by som ho pravdepodobne nejak poriešil :-)
Avatar - praděda7
8. 2. 2015 09:21
Re: Fabia
S tím černým C sloupkem si před časem pohrávala i Toyota Yaris Sport. Celkem podařeně.
7. 2. 2015 20:37
Re: Fabia
Nazivo je to jeste horsi. Ten zadek ma hrozne divnej sklon a pusobi prokopnute. Naopak kombik ujde. Ale minula generace byla snad i hezci.
i20 s tim svym splacanym predkem s rohozkou misto masky chlasice je jeste osklivejsi. Z malych aut jednoznacne clio, polo, eventuelne corsa, jenom kdyby nemela svetla na kapote...
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 20:52
Re: Fabia
ja nahodou predne partie i20 povazujem za jedny z najlepsich vo svojom segmente .... ono vobec i20 ako celok na mna posobi velmi hodnotne dospelo elegantne a akoby to bolo o triedu vacsie auto... je pekne nizke siroke... dlha nizka kapota.. je vazne sexy... podla mna najkrajsie male auto.... fabia je pekna ale vedla i20 svojimi mezomorfnymi proporciami posobi ako nejaky zhrbeny svalovec v objemovke.... stihlejsia natiahnuta i20 mi pride krajsim a elegantnejsim autom
7. 2. 2015 23:40
Re: Fabia
Mal som tu cest nazivo a s LED dennym svietenim vyzera ako garaztuzing.
Dnes znova v bordovej, este na prevoznych znackach - zozadu vyzera ako SUV, vidno zadne prilis odhalene kolesa a cela masa vodorovnych ciar karoserie a kratkeho zadneho okna smeruje hore. Asi aby dobre posobila ako firemne "allterrain" auto.
Avatar - rokyta.p
7. 2. 2015 20:39
opla ne
Kdo by si taky koupil dobrovolně Opla že >:D Yaris nebo Polo to možná není, ale ze jmenovaných volím taky Fabku :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 20:44
Re: opla ne
ja som mal isty cas este v zaciatkoch ked som robil tam kde som vtedy robil ako nahradne auto astru H...... ( len jeden tyzden ) ale rad na nu spominam aj ked zvnutra bola hadam mensia ako felda ( teda aspon vpredu ) vzadu som nesedel ... neviem ako je na tom corsa ale pride mi sucasna generacia corsy uz dost velkym autom a paci sa mi..... nova corsa je vazne pekna
Avatar - rokyta.p
7. 2. 2015 20:59
Re: opla ne
to je v poho Topí, i škará děvčata mají své obdivovatele >:D o nic nejde, já volím opačně, ale Tvá věc ;-)
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 21:07
Re: opla ne
nikto ti v tom nebrani ;-)
7. 2. 2015 20:51
ukol z AZNP
znel jasne. fabije musi zvitezit. k textu testu ovsem pokyny zadne nebyly.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 20:56
Re: ukol z AZNP
keby sa ti tento ukol zdal neuskutocnitelny staci si uvedomit ako to dnes funguje a zrazu je mozne vsetko..... aj vitazstvo fabie [odkaz] ;-)
Avatar - _Karel_
7. 2. 2015 21:10
Re: ukol z AZNP
>:D >:D :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
7. 2. 2015 21:44
Re: ukol z AZNP
hodne mi to pripomina sposob akym tu vyhravaju skodovky ;-) ...... ukol znel jasne.... a aj ked je v podstate nemozny ..... nejak sa k jeho vysledku ( to je aby vyhrala skoda ) dopracovat musime za kazdu cenu .... navzdory logike navzdory realite......
Avatar - rokyta.p
7. 2. 2015 20:58
Re: ukol z AZNP
Však jo a úkol se povedl. Bývalá AZNP opravdu postavila vůz, který: Vítězí :-! :yes:
7. 2. 2015 22:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2015 21:38
Fabia lepší?
Nemám nic proti Škodovce,máme Roomstera,ale už mi to začíná dost vadit.Celý test čtu v čem je Corsa lepší,až tedy na kufr a subjektivní hodnocení jízdních vlastností a na konci se stejně dočtu,že na Fabii stejně nemá....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ondore
7. 2. 2015 21:42
K dokonalosti chýba...
K dokonalosti chýba crash test. Seriózny, poriadny crash test pre chlapov. Po tom, čo Q7 sfúklo z cesty Fiat 500 by sme si mohli vychutnať, ako dtto urobí Fabia s Belaz 75710 [odkaz] Poprosil by som člena redakcie SM zodpovedného za výsledky testov, aby si sadol za volant Fabie a ukázal celému svetu na youtube, že si za svojím slovom stojí! ;-) :-) >:-[]
Rozbalit vlákno
0
7. 2. 2015 21:42
vw group
vw group vs celý svět 100 : 0. A tak to je správné.
Rozbalit vlákno
0
7. 2. 2015 21:46
Test
Poviem len jednu vec. Ani som nezačal ten test čítať a hneď mi bolo jasne že kto je víťaz. >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pepa_007
7. 2. 2015 22:29
:-))
Pročetl jsem celou diskusi a tolik dloubanců do redakce jsem ještě nečetl. >:-[]
Mě se také ten test zdál přitažený za vlasy. Co jsem četl, myslel jsem si že Corsa bude vítěz. Leč, nestalo se tak..... .
Rozbalit vlákno
0
7. 2. 2015 23:35
klasika
F III je normální auto, jen radakce "mírně" zkorumpovaného auto.cz se z něj snaží udělat auto snů...a to při vší tlačence není, měli by ste se v redakci zamyslet...o čem to vlastně má vše být, chce se mi z Vás...asi víte...ale když na to máte žaludek... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
7. 2. 2015 23:52
Jste k smíchu
Páni redaktoři, musíte neustále protěžovat tu Fábii tak okatě? Jednou větou dokážete znehodnotit celý test a udělat z lidí hlupáky, kteří nemají mozek. Pak se nedivte, že jste k smíchu... :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
7. 2. 2015 23:55
Dluzno dodat...
... ze se nova Fabka povedla a je to krasny auto. Uz od pohledu me vlastne ta Corsa vubec nezajima.
Rozbalit vlákno
0
8. 2. 2015 06:46
Spotřeba
Ty spotřeby snad měřite se studeným motorem po Praze a na dálnici. Nechápu jak se dostáváte k takovým číslům. Pro kupujícího naprosto zcestné hodnoty. Obě auta jezdí za 4 - 6 litru. Vyšší spotřeba je hodna nesmyslnému jîzdnímu stylu.
Rozbalit vlákno
0
8. 2. 2015 07:33
Dlužno dodat....
že figurant o výšce 174 cm se bude cítit dobře v jakémkoliv autě. Chtěl bych vidět, co by psal, kdyby měl 191 cm. To by asi musel jako Hautauer vyhodit přední sedačku.. A dlužno ještě dodat, že vyobrazený model s vyobrazenou výbavou stojí cca 400 000,- o čemž se v článku nikdo nezmiňuje. Řeč je tedy o fábii, s corsou to ale bude podobné.
Rozbalit vlákno
0
8. 2. 2015 08:26
Vrána k vráně sedá, Škodovka Hyundai si hledá...
...Po dlouhé době jsem přečetl test, ale na konec jsem nedošel, sorry nešlo to. Corsa, která papírově Fabii mírně, ale přece, překonává kromě objemu kufru prakticky ve všem prostě prohrát opět trapně musela a celý text je jen a pouze o tom, jak to okecat a vysvětlit čtenářstvu, že to tak prostě musí bejt i kdyby čáp se skály sral.
Jsem rád, že předplatné SM jsem zrušil už kdysi dávno, kdy jsem měl řidičák ještě horkej a lituju každýho, kdo za tyhle reklamní žvásty - ano, stejně trapné, jako reklamní žvásty hjondéé - platí.
A nejvíce lituju redaktory SM, kteří se na sebe ani nemůžou kouknout do zrcadla, tam se ta lež totiž vyjeví v celé své "kráse".
Svět Motorů :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - _Karel_
8. 2. 2015 09:19
Re: Vrána k vráně sedá, Škodovka Hyundai si hledá...
:yes: :yes: :yes:
Nedávno jsem SM chválil, že kromě srovnávacích testů Škodovek docela dobrý, ale tohle už ze zásady nejde podporovat. Už ani číslo.
Avatar - woody-alien
8. 2. 2015 09:36
Re: Vrána k vráně sedá, Škodovka Hyundai si hledá...
Jj, váš soused z Rüsselsheimu bude táááááááákhle malý. :no:
8. 2. 2015 09:44
Re: Vrána k vráně sedá, Škodovka Hyundai si hledá...
Trefa do zelenýho :-) :yes:
Avatar - Hombre_71
8. 2. 2015 10:20
Re: Vrána k vráně sedá, Škodovka Hyundai si hledá...
Ani jsem to nemusel číst...abych přesně věděl jak to dopadne >:D
Avatar - Emel
8. 2. 2015 21:36
Re: Vrána k vráně sedá, Škodovka Hyundai si hledá...
Víš co? Ten text... ten mi přijde naprosto v pohodě a vyvážený. Osobně bych třeba v kapitole "design" sepsul Corsu mnohem víc.

Divná je až ta tabulka a výsledek...
Avatar - Jaros71
9. 2. 2015 01:14
Re: Vrána k vráně sedá, Škodovka Hyundai si hledá...
Přesně! Test celkem OK. Design je u Corsy spíš takový pro ženský..
Výsledek testu je ale úplně mimo..
9. 2. 2015 20:50
Re: Vrána k vráně sedá, Škodovka Hyundai si hledá...
Já jsem se čtením přestal u popisů kufru.
Takže teď jsem to přelouskal ještě jednou a až do konce, a je fakt, že nejhorší je na tom ten rozpor mezi textem a výsledným tabulkovým hodnocením.
9. 2. 2015 10:43
Je Fabie opravdu na úplně nové platoformě?
Poprosil bych o ověření následující věci z Verdiktu.
citace:"Úplně nová konstrukce zajistila dostatek místa ...".
Podle informací, které jsem zachytil, je nová Fabie postavená na modernizované platformě Fabie předchozí. Tudíž je to podobná situace jako u Opla, kde modernizovali původní platformu licensovanou od FIATu.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
9. 2. 2015 12:02
Re: Je Fabie opravdu na úplně nové platoformě?
Četl jsem vícero článků a jako nejpravděpodobnější beru variantu, že nová Fabia míchá MQB (MQB-A) s několika komponenty PQ-26 (akt. Polo) a PQ-25 (Polo před fl.).

[odkaz]

Tak či tak, nová Fabia je větší.
9. 2. 2015 12:26
nepitvat zaplacení Škoda-auto
Taky ten test shledávám poléčený Škodou-auto. Tak už do toho nešrourejte. Já to vidím, vy to vidíte, kdo chce tak to uvidí taky (je to šíkovně dobře napsané), kdo je vítěz víme, Auto.cz má prostředky na další činnost, takže jí bych to nepitval. Stávající stav je prima, výhodný pro všechny a doporučuju setrvat do budoucna. A prasknutí bubliny si nechat na lepší příležitost.
Rozbalit vlákno
1
9. 2. 2015 20:58
Re: nepitvat zaplacení Škoda-auto
Moc šikovně napsané to není viz.hodnocení motoru,to je do očí bijící.
9. 2. 2015 20:55
Bodové hodnocení
Ve SM jsem si prostudoval bodové hodnocení a nestačil jsem se divit,redaktor celou dobu hlásá a opěvuje motor v Opelu a na konec mu sníží známku za horší psanou akceleraci z 0 na 100,ani se jí nenamáhali změřit.Přitom Opel má lepší pružnost a spotřebu,což jsou věci pro normální provoz daleko důležitější.V tom je asi zakopaný pes to vítězství o 0,03 bodu.Opravdu objektivní hodnocení,místo aby připustili plichtu,tak z toho udělají parodii na test.
Rozbalit vlákno
0
11. 2. 2015 15:10
někde je asi chybička...
Přijde mi divné, že kdykoliv je na tomto serveru porovnáván produkt Škoda-auto tak vždy v testech vyhraje. Teď jsem koupil corsu prarodičům (poměr cena/výkon s nutností automatu) ale nepřijde mi, že bych pochybil...
Zdá se mi, že je tu něco špatně.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - volvo s60
12. 2. 2015 09:47
Jasné vítězství!!!
Ale opět jen díky velikosti kufru!!! Motor je nepodstatný, ale kufr je hoooodně velký!!! >:D
Rozbalit vlákno
0