Novinky
že Volvu ujel vlak. Potom, co se ho zbavil Ford a koupili ho Číňani (čímž ztratil evropský punc), se řada fanoušků "přesunula" do Němec... ;-\ Ve Státech, právě proto, že si kupující pamatují Volvo coby zkrachovalou evropskou automobilku, to nebude mít už nikdy lehké. Rád bych se mýlil, ale jsem realista.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Úpadek Volva nastal s nástupem 850 v roce 1992 a i když bylo ještě něco málo v zisku, když ho Ford v roce 1999 koupil, nic už nezabránilo tomu, aby mu finanční krize finálově zlomila vaz. Ford se ztrátového Volva v roce 2010 zbavil prodejem Číňanům.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
V úpadku? Komentář dole od Sokara také ledacos vysvětluje.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ok, tak vysvětli, proč se Volvo zaprodalo napřed Fordu a potom Číňanům, kdyby nebylo ve finančních nesnázích neboli v úpadku...btw v roce 2007 stáhlo svoje akcie ze světových trhů krom domácího.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jediný člověk který nepochopil, že Volvo jako takové zkrachovalo, budeš asi ty...
Volvo hraje na to, že dělá nejbezpečnější auta a že má super asistenty. Problém je podle mě ten, že ty asistenty i tu bezpečnost zvládají i ostatní. Navíc to že mají volvo číňani moc nepřidá na image. Poslední dobou volvo vymýšlí blbosti typu natankuje samo a ochrana cyklistů. Volvo si v usa moc neškrtne a vlastně ani v evropě protože s tříválci za ceny jaký mají díru do světa neudělají. Čekali jsme na nové XC90 a to co předvedli pod kapotou je děs. Jdeme k mercedesu a i prodejce mercedesu potvrdil, že každý den dojedou 1 až 2 volvisti s tím, že chtěli xc90, ale jsou zklamaní a přechází jinam. Když jsme tam byli napodruhé, opravdu tam stáli volva a prodejce se jen usmíval. Pápá volvo.
Volvo společně s Jaguárem mají taky dost mastné ceny. Jag i Volvo by měli slevit tak o 10%. A pochybuju, že v USA jim 4 válcové motory resp. 5 válcové motory přitáhnou nějaké zákazníky. S60 je malá, V40 není špatná, S80 je podle mne krásná, nicméně pro Američana může být taková nemastná neslaná, ty kombíky a XC70 tam podle mne proti Subaru moc nemají šanci, jedině tak XC60 a XC90 se budou prodávat v solidním počtu, ale záleží na ceně a motorizaci.
ty dědo, a dal sis někdy práci zjistit proč švédská matka Volvo prodala osobáckou divizi Fordu a a proč se Ford rozhodl po cca 10ti letech prodat taky ?
nestraním nikomu, ale po několikáté čtu že když jsi zatlačen do kouta věcnou a především pravdivou argumentací, tak začneš motat úplně z cesty..... .
Nevím jestli zrovna američani řeší takové krávoviny, že Volvo mění majitele když neukážou Švédsko ani na mapě. Neřeší to IMHO většina světa. Kéž by Volvo dělalo takové auta před 20ti lety, jako teď pod nadvládou žlutých mužíků......
nestraním nikomu, ale po několikáté čtu že když jsi zatlačen do kouta věcnou a především pravdivou argumentací, tak začneš motat úplně z cesty..... .
Nevím jestli zrovna američani řeší takové krávoviny, že Volvo mění majitele když neukážou Švédsko ani na mapě. Neřeší to IMHO většina světa. Kéž by Volvo dělalo takové auta před 20ti lety, jako teď pod nadvládou žlutých mužíků......
Věcnou a pravdivou argumentací... >😁 Vím naprosto přesně proč se s Volvem stalo, co se stalo, ale ty nemáš dost peněz aby jsi mi za tu informaci zaplatil... 😉
s Volvem se nestalo nic mimo toho že jde nahoru, co se děje s tebou - to je otázka.
To je jak u Gambáče a zatuchlých korbačíků..... nejvíce jsem se pobavil hláškou o Mercedesu a zhnusených Volvistech..... >😁 >😁 >😁 další zlatý ventilek je hláška, že jsou drahá. Chlapi, neberte to optikou vlastní kapsy. Prostě volvo je prémie a kdo Volvem jel, tak ví proč. Kdo jen slintá u výkladu tak jasně...... vždyt za cenu ikscédevadesátky mám půl ulice Citigo..... >😁
je zaujimave ako sa japonci korejci dokazu adaptovat takmer vsade a prisposobit svje auta potrebam celeho sveta zatial co mnohe europske vyse 100 rocne legendy to nedokazu ...
chyba mi v usa renault peugeot citroen ( komplet francuzi ) skoda seat opel dacia ... fiat tam tiez predava len modely 500 a 500L .... punto si zrejme v usa nekupis ....
pozri si objem vyroby renaultu v eu a peugeotu a potom objem vyroby ferrari a rolls roycu... par bugatti sa v usa preda ok... ale viac ako tych apr kusov bugatti rocne mi v usa chyba renault ktory tam mohol predavat na statisice.... alebo skoda... dacia...
vw sa dokonca v usa uz tiez roky nevie presadit.... pritom japonec a korejeec to dokaze
Renault a Dacia tam mají Nissan, je to jedna skupina
Škoda a Seat jsou pod VW, které tam má zastoupení ostatních značek
Opel má v USA GM, proboha co by asi tak ten Opel v USA prodával? Vždyť modely, které jsou z evropské nabídky prodejné v USA se tam prodávají např. pod značkou Buick.
ale preboha preco tam nekupim peugeot 508 alebo picasso? soul kupis aj v korei aj na slovensku aj v egypte aj v cine aj v kalifornii .. proste vsade
mne to pride ze niektori europski vyrobcovia sa na americky trh uz v minulosti proste vybodli ... ale to z hladiska buducnosti nie je zrovna super napad....
na ja dufam ze psa sa zachrania aj ked nie su moja salka kavy.... cina uz zachranila nejedneho dokonaleho a neotrasitleneho europana treba sa im podakovat :yes:
kia uz stavia dalsi zavod na "americkej" pode.... a to presnejsie v mexiku... vedia preco.... odtial budu zase dodavat auta pre usa... aby si posilnili poziciu a zaroven vedia ze mexiko je buduci stredoamericky tiger.... :yes: