Taky se mi zdá, že těch čachrů uvnitř GM je víc. Nedávno jsem četl článek, že není úplně dořešená situace ohledně zapojení státu během té restrukturalizace.
chybí mi ty tvoje psychedelické pyramidy . Zkus aktualizovat webovky čeče, dost bída ....
když tak mrkni, kolik stojí peněz udržování Tesly v chodu , říká se tomu taky skrytá dotace.
zrovna autoforum je ten nejhorsi moznej odkaz co jsi mohl dat, tam nesnasej cokoliv co ma v sobe elektromotor slouzici k pohonu auta a daji se tam najit i vymysli jen aby podporily sve teorie co si cucaji i z prstu na nohou ;-) >:D
ostatne v jejich diskuzich se daji najit odkazy na puvodni zdroje, kdy po prekladu jim totalne rozbouravaji nektere cele jejich clanky ;-)
ale tohle se zmeni as zjisti za par let ze stejne o tech elektroautech musej psat i pozitivne, aby si udrzeli sledovanost kvuli reklame
Ta státní půjčka už dořešená byla, GM navyšuje prodeje, akorát si musí pohlídat, aby neměli zbytečné náklady a slušný zisk na autě. Ted šlapou v USA pikpay a velké suv, takže v tom mají výhodu.
Opel funguje v Evropě podobně jako Ford. Ač jim rostou prodeje, neustále prohlašují, kdy chtějí být dvojkou na trhu, tak nejsou schopní tvořit zisk. :no:
U toho Oplu je to složitější, spíše mi to připadá, že GM o Evropě moc neví a nemá zájem. Opel je jedna z klíčových automobilek, bez Oplu by nefungoval Buick, Buick by měl jen 2-3 modely a to LaCrosse, Enclave a možná Regal (Insignia), Encore (Mokka) - u těch 2 nevím, jako měrou se na nich podílel Opel. Jinak třeba Astra posloužila hodně Chevroletu Cruze a Buicku Verano, hodně motorů bylo vyvinuto v Německu, takže z toho těžila celá firma. Ta ztráta by byla o hodně menší, kdyby se bralo v potaz co všechno udělal Opel pro GM. To, že GM platí tu ztrátu, bych přirovnal pouze k vrácení peněz a investici do Oplu, navíc GM neumožnil Oplu/Vauxhallu se příliš rozvíjet na jiných trzích. Nemyslím Čínu, ale Rusko a některé africké, asijské státy a jihoamerické státy.