Ekonomika
Opel funguje v Evropě podobně jako Ford. Ač jim rostou prodeje, neustále prohlašují, kdy chtějí být dvojkou na trhu, tak nejsou schopní tvořit zisk. :no:
U toho Oplu je to složitější, spíše mi to připadá, že GM o Evropě moc neví a nemá zájem. Opel je jedna z klíčových automobilek, bez Oplu by nefungoval Buick, Buick by měl jen 2-3 modely a to LaCrosse, Enclave a možná Regal (Insignia), Encore (Mokka) - u těch 2 nevím, jako měrou se na nich podílel Opel. Jinak třeba Astra posloužila hodně Chevroletu Cruze a Buicku Verano, hodně motorů bylo vyvinuto v Německu, takže z toho těžila celá firma. Ta ztráta by byla o hodně menší, kdyby se bralo v potaz co všechno udělal Opel pro GM. To, že GM platí tu ztrátu, bych přirovnal pouze k vrácení peněz a investici do Oplu, navíc GM neumožnil Oplu/Vauxhallu se příliš rozvíjet na jiných trzích. Nemyslím Čínu, ale Rusko a některé africké, asijské státy a jihoamerické státy.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kompletně stáhnou z Evropy Chevrolet a pak se diví, že tu toho prodají málo?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
záchrana automobilky GM stála USA 10 miliard $ [odkaz] 😉
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no😒br /> Podporujeme tu lepší stranu ameriky [odkaz] [odkaz] 😉
když tak mrkni, kolik stojí peněz udržování Tesly v chodu , říká se tomu taky skrytá dotace.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
>😁
ostatne v jejich diskuzich se daji najit odkazy na puvodni zdroje, kdy po prekladu jim totalne rozbouravaji nektere cele jejich clanky 😉
ale tohle se zmeni as zjisti za par let ze stejne o tech elektroautech musej psat i pozitivne, aby si udrzeli sledovanost kvuli reklame