Úbohosť. ŠKODA FABIA sa aktuálne ponúka len za 199 000! Tak já vôbec netuším prečo by som mal ísť do showroomu Toyoty, kde za túto cenu dostane tú Fabiu ešte aj s 1.4... Nechápem, ako môžu tieto predražené autá tak dobre kupovať. Zadné sklá sa nedajú stiahnúť, prístrojovka je nahradená bakelitom... Naprike tomu si Európnaia myslia, že ide o praktické autíčko a keď vidia aké je jednoduché, myslia si, že je lacné. A tak ich kupujú. Fakt to neviem pochopiť. 😡 :no: :no:
Hammunasakra
0
... pokusím se "vystvětli" PROČ jsou autíčka ve "vyspělých" zemích na "náročnějších/zkušenějších" trzích docela "hitem" a škoda omezuje výrobu ...
Jde o NÁKLADY. Provozní náklady jsou "trumfem" v rukávu kolínské trojičky, neb na 100.000 km představují provozní prohlídky včetně náplní (prostě VŠE - veškeré náklady) asi 6.000 kč - TAM tedy fabia konkurovat NEmůže (TAM jí málem "trumfne" i můj třílitřík 😉 )
Aygo C1 107 je docela ideální "nízkonákladové" druhé auto do rodiny - a je trochu "smutné", že na těch NEJnáročnějších světových trzích (kde je mimochodem i celkově /až "o dost"/ ŠIRŠí nabídka modelů/motorů/variant - nežli v česku) jsou tato vozítka prodejně úspěšná - a v zemi kde průměrný věk shluku plechů a kol na vozovce činí nějakých 15 let nad nimi až "ohrnován" nos je ...
PS: Tatínek říkal, že VŠE je vždy "naopak" - tak TADY/ZDE to asi zrovna "platí" - řekla bych já ...
PPS: Ten pidimotůrek 1.0 je skoro NEuvěřitelný (to opakované ocenění NEJ- malý motor na světě - viz Engine of the Year si určitě zaslouží ..)
Ale "chápu", že v česku si "běžný" kupující raději xy let starou ojetinu NEjasného původu s "pochybným" údajem ujetých km na tachometru pořídí (to jsem si vzpomněla na kamaráda, který nedávno vůz kupoval - tak cca 3, max 4 letý chtěl - a když na jeden "pěkný" se 128.000 km na tachometru narazil a prověřit ho nechal, tak v zjistili, že již PŘED rokem a půl na poslední prohlídce 180.000 km najeto měl - bazar to v NAPROSTÉM klidu nechalo a ni slovo "omluvy" či něco takového a DÁL ho se stejnou "bajkou" nabízí .. ;-\ )
Já osobně po "pidikolínautě" NEtoužím, ale celkem "chápu" ten "zbytek světa" okolo ČR
Pěkný den 😉
0
Stále neviem, prečo má za auto, ako si ty povedala, s veľmi nízkymi výrobnými nákladmi, extra lacné malé platiť viac než za Fabiu.
Hammunasakra
0
PROTOŽE má NIŽŠÍ pojistně/provozn👋servisní náklady a pro "příměstský" provoz má i lepší motorizaci(e). Tak asi PROTO.
PS: Ale EXISTUJE samozřejmě varianta, že jižně, západně, severně od čr žijí nezkušení "***to" a v česku, kde auta se "pořádně" až tak před 15ti lety prodávat začala, tak jsme DALEKO dál, DALEKO více "in" ... to je TAKÉ "varianta" 😉
PPS: Osobně znám jednoho "autošílence", který na město 107 má (a denně "hravě" 50 km s ní "nalítá") a mimo 407 (dnes již mazda CX 7) - TO je taková "normální/běžná" (a ROZUMNÁ) kombinace - si myslím já
A fabia je momentálně docela LACINÁ i PROTO, že NEprodává (narozdíl o kolínských autíček) se! To jsou ty "zákony" trhu, kdy DLOUHOdobě mohla být škoda v čr až "předražena" (nejdražší v evropě - byť "doma"), neb o ní prostě "zájem" byl a lidé NEhledíc na cenu(y) kupovali a kupovali (chvilky kdy octavia cenově "protla se" s Lexux IS a podobnými vozy jako VELMi "humorné" bych "viděla" a za věru "absurdní" je označila). Nyní je situace JINÁ - škoda DALŠí odstávky (NAD rámec těch plánovaných) připravuje, v Kolín(ě) letos možná dokonce VÍCe ks než vloni vyrobí ... ČESKÝ trh je "maličký" a NEdůležitý (a "specifický"), místní "jiné" názory většinu výrobců/prodejců (nejen aut) až tak "nebolí" ...
Pěkný den 😄
0
Aha! Takže najlacnejšie auto za cenu regulelrného o triedu vyššieho si kúpim pre nižšiu poistku! 😲
Johnn
0
Ona to je jen pojistka?Copak je pojistka jediný náklad na provoz auta?
K těm třídám Fábia je sice o třídu výše,ale cestovat v 5lidech bych v ní nechtěl,na tom je s těmito mini nastejno,ve čtyřech je to ve všech stejné.Kufr je jediné plus Fábie.A co když ho tak velký nepotřebuji?Nejsem paštikář,abych všude vozil zásoby jídla sebou.Na běžný nákup Aygo stačí a vše větší ti rádi dovezou zdarma až do domu.Do města ideál,nač Fábii?
0
Ale Johnne. Veď si za tú Fabiu dosaď čokoľvek z tridy supermini. Hádam tu nechceš rozoberať, že si mám za viac kúpiť menej. To nie je len o pristore, ktorý je mimochodom u Fabii bez polemiky väčší, ale aj o interiéry ako celok.
Johnn
0
Tak znovu,ale naposledy.V 5-ti lidech cestování v ani jednom z těchto aut není moc pohodlné.Ve čtyřech je to ve všech v pohodě.Ve dvou o tom nemá vůbec cenu psát.Do města rozhodně ideálnější supermini,menší vnější rozměr,větší možnosti k zaparkování.Čili jako druhé auto do rodiny ideál.Nač Fábii jako druhé auto?Jako jediné rodinné je skoro malá (hlavně úzká ve vnitř),jako druhé zbytečně dlouhá.
0
Úzka vnútri. Úzka možno, ale len opticky. A k tomu druhému autu. Johnne, každý chce za svoje peniaze to najlepšie. Tak prečo si za viac kupovať menej?
Johnn
0
Za kvalitu se platí. 😉
0
Porsím ťa Johnn, v čom už len je Aygo tak extra kvalitné, aby stálo toľko čo Yaris?
Johnn
0
Tak Yaris je stale dražší než Aygo. 😉
0
Za ten Yaris si môžeš kľudne dosadiť Fabiu.
Blue Sun
0
Ubohé dítě, tobě ještě nikdy nikdo neřekl o něčem, co se jmenuje "svoboda volby"?
Lidi tohle autíčko kupují, protože prostě chtějí. Ale to blbeček jako ty nepochopí.
0
Tak dnes som sa z tohto príspevku dozvedel najviac. >😁 :yes:
acALIEN
0
Bylo to pekny miniauto, ted je ovsem jeste hezci 😊.
Jde o NÁKLADY. Provozní náklady jsou "trumfem" v rukávu kolínské trojičky, neb na 100.000 km představují provozní prohlídky včetně náplní (prostě VŠE - veškeré náklady) asi 6.000 kč - TAM tedy fabia konkurovat NEmůže (TAM jí málem "trumfne" i můj třílitřík 😉 )
Aygo C1 107 je docela ideální "nízkonákladové" druhé auto do rodiny - a je trochu "smutné", že na těch NEJnáročnějších světových trzích (kde je mimochodem i celkově /až "o dost"/ ŠIRŠí nabídka modelů/motorů/variant - nežli v česku) jsou tato vozítka prodejně úspěšná - a v zemi kde průměrný věk shluku plechů a kol na vozovce činí nějakých 15 let nad nimi až "ohrnován" nos je ...
PS: Tatínek říkal, že VŠE je vždy "naopak" - tak TADY/ZDE to asi zrovna "platí" - řekla bych já ...
PPS: Ten pidimotůrek 1.0 je skoro NEuvěřitelný (to opakované ocenění NEJ- malý motor na světě - viz Engine of the Year si určitě zaslouží ..)
Ale "chápu", že v česku si "běžný" kupující raději xy let starou ojetinu NEjasného původu s "pochybným" údajem ujetých km na tachometru pořídí (to jsem si vzpomněla na kamaráda, který nedávno vůz kupoval - tak cca 3, max 4 letý chtěl - a když na jeden "pěkný" se 128.000 km na tachometru narazil a prověřit ho nechal, tak v zjistili, že již PŘED rokem a půl na poslední prohlídce 180.000 km najeto měl - bazar to v NAPROSTÉM klidu nechalo a ni slovo "omluvy" či něco takového a DÁL ho se stejnou "bajkou" nabízí .. ;-\ )
Já osobně po "pidikolínautě" NEtoužím, ale celkem "chápu" ten "zbytek světa" okolo ČR
Pěkný den 😉
PS: Ale EXISTUJE samozřejmě varianta, že jižně, západně, severně od čr žijí nezkušení "***to" a v česku, kde auta se "pořádně" až tak před 15ti lety prodávat začala, tak jsme DALEKO dál, DALEKO více "in" ... to je TAKÉ "varianta" 😉
PPS: Osobně znám jednoho "autošílence", který na město 107 má (a denně "hravě" 50 km s ní "nalítá") a mimo 407 (dnes již mazda CX 7) - TO je taková "normální/běžná" (a ROZUMNÁ) kombinace - si myslím já
A fabia je momentálně docela LACINÁ i PROTO, že NEprodává (narozdíl o kolínských autíček) se! To jsou ty "zákony" trhu, kdy DLOUHOdobě mohla být škoda v čr až "předražena" (nejdražší v evropě - byť "doma"), neb o ní prostě "zájem" byl a lidé NEhledíc na cenu(y) kupovali a kupovali (chvilky kdy octavia cenově "protla se" s Lexux IS a podobnými vozy jako VELMi "humorné" bych "viděla" a za věru "absurdní" je označila). Nyní je situace JINÁ - škoda DALŠí odstávky (NAD rámec těch plánovaných) připravuje, v Kolín(ě) letos možná dokonce VÍCe ks než vloni vyrobí ... ČESKÝ trh je "maličký" a NEdůležitý (a "specifický"), místní "jiné" názory většinu výrobců/prodejců (nejen aut) až tak "nebolí" ...
Pěkný den 😄
K těm třídám Fábia je sice o třídu výše,ale cestovat v 5lidech bych v ní nechtěl,na tom je s těmito mini nastejno,ve čtyřech je to ve všech stejné.Kufr je jediné plus Fábie.A co když ho tak velký nepotřebuji?Nejsem paštikář,abych všude vozil zásoby jídla sebou.Na běžný nákup Aygo stačí a vše větší ti rádi dovezou zdarma až do domu.Do města ideál,nač Fábii?
Lidi tohle autíčko kupují, protože prostě chtějí. Ale to blbeček jako ty nepochopí.