Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Toyota Aygo: Po faceliftu ceny začínají na 229.900,- Kč

16 komentářů

Úbohosť. ŠKODA FABIA sa aktuálne ponúka len za 199 000! Tak já vôbec netuším prečo by som mal ísť do showroomu Toyoty, kde za túto cenu dostane tú Fabiu ešte aj s 1.4... Nechápem, ako môžu tieto predražené autá tak dobre kupovať. Zadné sklá sa nedajú stiahnúť, prístrojovka je nahradená bakelitom... Naprike tomu si Európnaia myslia, že ide o praktické autíčko a keď vidia aké je jednoduché, myslia si, že je lacné. A tak ich kupujú. Fakt to neviem pochopiť. 😡 :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... pokusím se "vystvětli" PROČ jsou autíčka ve "vyspělých" zemích na "náročnějších/zkušenějších" trzích docela "hitem" a škoda omezuje výrobu ...
Jde o NÁKLADY. Provozní náklady jsou "trumfem" v rukávu kolínské trojičky, neb na 100.000 km představují provozní prohlídky včetně náplní (prostě VŠE - veškeré náklady) asi 6.000 kč - TAM tedy fabia konkurovat NEmůže (TAM jí málem "trumfne" i můj třílitřík 😉 )
Aygo C1 107 je docela ideální "nízkonákladové" druhé auto do rodiny - a je trochu "smutné", že na těch NEJnáročnějších světových trzích (kde je mimochodem i celkově /až "o dost"/ ŠIRŠí nabídka modelů/motorů/variant - nežli v česku) jsou tato vozítka prodejně úspěšná - a v zemi kde průměrný věk shluku plechů a kol na vozovce činí nějakých 15 let nad nimi až "ohrnován" nos je ...
PS: Tatínek říkal, že VŠE je vždy "naopak" - tak TADY/ZDE to asi zrovna "platí" - řekla bych já ...
PPS: Ten pidimotůrek 1.0 je skoro NEuvěřitelný (to opakované ocenění NEJ- malý motor na světě - viz Engine of the Year si určitě zaslouží ..)
Ale "chápu", že v česku si "běžný" kupující raději xy let starou ojetinu NEjasného původu s "pochybným" údajem ujetých km na tachometru pořídí (to jsem si vzpomněla na kamaráda, který nedávno vůz kupoval - tak cca 3, max 4 letý chtěl - a když na jeden "pěkný" se 128.000 km na tachometru narazil a prověřit ho nechal, tak v zjistili, že již PŘED rokem a půl na poslední prohlídce 180.000 km najeto měl - bazar to v NAPROSTÉM klidu nechalo a ni slovo "omluvy" či něco takového a DÁL ho se stejnou "bajkou" nabízí .. ;-\ )
Já osobně po "pidikolínautě" NEtoužím, ale celkem "chápu" ten "zbytek světa" okolo ČR
Pěkný den 😉
Stále neviem, prečo má za auto, ako si ty povedala, s veľmi nízkymi výrobnými nákladmi, extra lacné malé platiť viac než za Fabiu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
PROTOŽE má NIŽŠÍ pojistně/provozn👋servisní náklady a pro "příměstský" provoz má i lepší motorizaci(e). Tak asi PROTO.
PS: Ale EXISTUJE samozřejmě varianta, že jižně, západně, severně od čr žijí nezkušení "***to" a v česku, kde auta se "pořádně" až tak před 15ti lety prodávat začala, tak jsme DALEKO dál, DALEKO více "in" ... to je TAKÉ "varianta" 😉
PPS: Osobně znám jednoho "autošílence", který na město 107 má (a denně "hravě" 50 km s ní "nalítá") a mimo 407 (dnes již mazda CX 7) - TO je taková "normální/běžná" (a ROZUMNÁ) kombinace - si myslím já
A fabia je momentálně docela LACINÁ i PROTO, že NEprodává (narozdíl o kolínských autíček) se! To jsou ty "zákony" trhu, kdy DLOUHOdobě mohla být škoda v čr až "předražena" (nejdražší v evropě - byť "doma"), neb o ní prostě "zájem" byl a lidé NEhledíc na cenu(y) kupovali a kupovali (chvilky kdy octavia cenově "protla se" s Lexux IS a podobnými vozy jako VELMi "humorné" bych "viděla" a za věru "absurdní" je označila). Nyní je situace JINÁ - škoda DALŠí odstávky (NAD rámec těch plánovaných) připravuje, v Kolín(ě) letos možná dokonce VÍCe ks než vloni vyrobí ... ČESKÝ trh je "maličký" a NEdůležitý (a "specifický"), místní "jiné" názory většinu výrobců/prodejců (nejen aut) až tak "nebolí" ...
Pěkný den 😄
Aha! Takže najlacnejšie auto za cenu regulelrného o triedu vyššieho si kúpim pre nižšiu poistku! 😲
Johnn
Ona to je jen pojistka?Copak je pojistka jediný náklad na provoz auta?
K těm třídám Fábia je sice o třídu výše,ale cestovat v 5lidech bych v ní nechtěl,na tom je s těmito mini nastejno,ve čtyřech je to ve všech stejné.Kufr je jediné plus Fábie.A co když ho tak velký nepotřebuji?Nejsem paštikář,abych všude vozil zásoby jídla sebou.Na běžný nákup Aygo stačí a vše větší ti rádi dovezou zdarma až do domu.Do města ideál,nač Fábii?
Ale Johnne. Veď si za tú Fabiu dosaď čokoľvek z tridy supermini. Hádam tu nechceš rozoberať, že si mám za viac kúpiť menej. To nie je len o pristore, ktorý je mimochodom u Fabii bez polemiky väčší, ale aj o interiéry ako celok.
Johnn
Tak znovu,ale naposledy.V 5-ti lidech cestování v ani jednom z těchto aut není moc pohodlné.Ve čtyřech je to ve všech v pohodě.Ve dvou o tom nemá vůbec cenu psát.Do města rozhodně ideálnější supermini,menší vnější rozměr,větší možnosti k zaparkování.Čili jako druhé auto do rodiny ideál.Nač Fábii jako druhé auto?Jako jediné rodinné je skoro malá (hlavně úzká ve vnitř),jako druhé zbytečně dlouhá.
Úzka vnútri. Úzka možno, ale len opticky. A k tomu druhému autu. Johnne, každý chce za svoje peniaze to najlepšie. Tak prečo si za viac kupovať menej?
Johnn
Za kvalitu se platí. 😉
Porsím ťa Johnn, v čom už len je Aygo tak extra kvalitné, aby stálo toľko čo Yaris?
Johnn
Tak Yaris je stale dražší než Aygo. 😉
Za ten Yaris si môžeš kľudne dosadiť Fabiu.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ubohé dítě, tobě ještě nikdy nikdo neřekl o něčem, co se jmenuje "svoboda volby"?
Lidi tohle autíčko kupují, protože prostě chtějí. Ale to blbeček jako ty nepochopí.
Tak dnes som sa z tohto príspevku dozvedel najviac. >😁 :yes:
acALIEN
Bylo to pekny miniauto, ted je ovsem jeste hezci 😊.