Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Combi 1.2 TSI (66 kW) – Volba z rozumu

Velký zavazadelník, příznivá cena a solidní dynamika díky přeplňovanému čtyřválci – to je Škoda Fabia Combi 1.2 TSI/66 kW, kterou jsme podrobili redakčnímu testu.
Zpět na článek
10. 2. 2015 11:37
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 2. 2015 13:35
9. 2. 2015 13:53
9. 2. 2015 17:05
9. 2. 2015 19:24
10. 2. 2015 13:02
9. 2. 2015 13:56
9. 2. 2015 14:21
9. 2. 2015 15:33
9. 2. 2015 15:47
9. 2. 2015 16:13
9. 2. 2015 17:37
9. 2. 2015 20:46
9. 2. 2015 15:55
9. 2. 2015 20:51
10. 2. 2015 08:06
9. 2. 2015 14:30
9. 2. 2015 14:38
9. 2. 2015 14:40
9. 2. 2015 14:43
9. 2. 2015 14:51
9. 2. 2015 15:05
9. 2. 2015 15:06
9. 2. 2015 15:10
10. 2. 2015 14:13
10. 2. 2015 14:28
10. 2. 2015 14:36
10. 2. 2015 14:50
10. 2. 2015 15:05
10. 2. 2015 15:13
10. 2. 2015 16:57
10. 2. 2015 17:10
10. 2. 2015 17:21
10. 2. 2015 17:34
10. 2. 2015 18:02
10. 2. 2015 19:39
11. 2. 2015 08:08
11. 2. 2015 08:56
11. 2. 2015 09:12
11. 2. 2015 09:22
11. 2. 2015 09:46
11. 2. 2015 10:02
11. 2. 2015 10:28
11. 2. 2015 10:46
11. 2. 2015 14:21
11. 2. 2015 14:39
11. 2. 2015 14:44
11. 2. 2015 15:16
11. 2. 2015 17:35
11. 2. 2015 17:48
9. 2. 2015 15:45
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 2. 2015 15:41
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
9. 2. 2015 14:59
9. 2. 2015 15:07
9. 2. 2015 18:13
9. 2. 2015 15:10
9. 2. 2015 15:24
9. 2. 2015 15:27
9. 2. 2015 17:20
9. 2. 2015 17:40
9. 2. 2015 15:22
9. 2. 2015 15:41
9. 2. 2015 17:12
9. 2. 2015 18:14
10. 2. 2015 11:34
10. 2. 2015 11:39
10. 2. 2015 15:39
10. 2. 2015 16:39
10. 2. 2015 20:11
10. 2. 2015 20:17
10. 2. 2015 20:34
10. 2. 2015 20:41
10. 2. 2015 20:52
10. 2. 2015 21:12
10. 2. 2015 22:19
3. 3. 2015 10:35
9. 2. 2015 15:53
9. 2. 2015 17:51
9. 2. 2015 20:54
9. 2. 2015 19:26
9. 2. 2015 20:10
10. 2. 2015 09:30
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
10. 2. 2015 12:27
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
10. 2. 2015 09:25
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
10. 2. 2015 09:22
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
9. 2. 2015 22:30
11. 3. 2015 13:54
13. 3. 2015 06:07
Avatar - Ozzman2
9. 2. 2015 13:33
Kuf, zase jenom kufr
Jak je to s těmi litry dle tabulek? 530 je opravdových, nebo zase Škodovácky schovaných všude možně pod podlahou? Já jen, že by Ibiza byla až o 100 litrů pozadu? Pokud si připlatím za podlážku srovnávající nákladovou hranu s dnem kufru, jak se kufr změní? Vznikne pak i rovná ložná plocha se sklopenými sedadly?

Motor - V jízdních dojmech s 1.0 55kw bylo řečeno skoro až o sportovnosti, snad toto TSI neni horší, že ne? >:-[] Spotřeba po městě mi přijde dost vysoká, normální jízdou umí o třídu větší Oktávka kombi jet se starším 77kw TSI skoro o litr méně. ta spotřeba v testu je v jakém naložení vozu ( to by to mohlo osvětlit).

Interiér - chápu, že Škodovácke tvrdé plasty nezhaníte ( neřikem, že v této třídě je někdo lepší, vyjma starších Fabii), ale aby u nového auta plasty vrzaly? >:D To snad ani u Dacie neni zvykem ne? >:D

Až na tu barvu je to hezké auto, už jsou kombiky na salonech k vidění/projetí?
Rozbalit vlákno
36
9. 2. 2015 13:39
Re: Kuf, zase jenom kufr
Předváděcí rozváželi minulý týden a v tomhle týdnu už by měli být na značkách.Od 19 ledna 2015 byli jenom na salonu.
Avatar - Ozzman2
9. 2. 2015 13:47
Re: Kuf, zase jenom kufr
Díky ten kufr si chci osahat ;)
Avatar - grifith
9. 2. 2015 18:58
Re: Kuf, zase jenom kufr
Ten kufr je na třídu malých vozů opravdu dostatečný, 530l není čistý objem, ale snad se všemi zákoutími, ovšem i tak nebude moc důvodů ke stěžování si.
9. 2. 2015 13:49
Re: Kuf, zase jenom kufr
Tak ani tato třída nemusí být jen o tvrdých plastech jako ve Fabii - viz. Corsa v posledním testu...
Avatar - kaa
9. 2. 2015 22:25
Re: Kuf, zase jenom kufr
Nebo i20. Řekl bych až luxusní interier na tuto třídu.
Avatar - Ozzman2
10. 2. 2015 07:23
Re: Kuf, zase jenom kufr
A viděls tu Hyundai i jinak, než v reklamě v televizi????
Avatar - _Karel_
10. 2. 2015 08:00
Re: Kuf, zase jenom kufr
Pokud vím, tak na salonech jsou- rohypnol o ní psal blog.
Avatar - Ozzman2
10. 2. 2015 11:31
Re: Kuf, zase jenom kufr
Já sem na i20 byl a rozhodně bych neřekl, že má luxusní interiér. I když je Fabie celá tvrdá, tak Hyundaí horní část palubky z měkčeného nevzhledného plastu to moc nevylepší.
Avatar - kaa
10. 2. 2015 08:29
Re: Kuf, zase jenom kufr
Samozřejmě, že ano. Oproti Fabii má kvalitnější interier, na zadních sedačkách se pohodlněji sedí, podvozek lépe odhlučněný a kvalitněji filtruje díry na špatné silnici. Jediné v čem má Škoda navrch jsou Tsi motory. Až ovšem Hyundai nasadí 1.2 T-Gdi, bude mít škoda problém.
Avatar - Ozzman2
10. 2. 2015 11:32
Re: Kuf, zase jenom kufr
Jak sem psal výše, i20 má sice něco málo měkčeného, ale ten zbytek je místy lacině korejský ( střední výbava ) a to zejména třeba volant či řadicí páka, výplně dveří. atd... Souhlasím s prostorem, tam je i20 velikostně na hraně třídy :-) Čekal sem ale od ní více.... vzal bych Fabii.
Avatar - kaa
10. 2. 2015 22:10
Re: Kuf, zase jenom kufr
Ten volant umí hyundai vyhřívaný a co se týká výplní dveří, tak ty jsou u Fabie katastrofa, co při poklepání zní jako z umakartu.
Avatar - volvo s60
11. 2. 2015 17:00
Re: Kuf, zase jenom kufr
Jasně Corsa motor 1,0 o třídu lepší jak TSI 1.2!!!
Avatar - Honza Mička
9. 2. 2015 13:47
Re: Kuf, zase jenom kufr
Dobrý den,

ohledně kufru je to myslím v testu. Objemy jsou uvedeny podle technických údajů a divil bych se, kdyby škodovka použila jinou metodu měření - oficiálně měřeno dle VDA.

Pokud si připlatíte za podlážku, objem by se měl změnit pouze nepatrně, protože pod podlážkou stále máte prostor, představující výšku schodu, který vznikne po sklopení zadních sedadel. Pokud půjdeme do důsledku, má podlážka rozměry 940x960x12,5, rozdíl tam tedy bude, ale pouze malý.

Se spotřebou to je tak, jak jsem uváděl. Každé auto úmí jet za tabulkovou spotřebu a dokonce i za méně než to, já jsem se ale nijak nesnažil ji snižovat, jezdil jsem naprosto normálně a bez omezení, přičemž jsem uvnitř seděl pouze já, aktuálně vážící něco málo přes metrák ;-) .

Jinak Fabia Combi už by měla být v salonech, začala se prodávat 23.ledna :-).

Edit: Ještě ty plasty - na ty auto přece nejezdí a za jízdy stejně držíte volant. Je to věc vkusu, chápu, ale osobně mi to problém nedělá ;-)
Avatar - Ozzman2
9. 2. 2015 13:54
Re: Kuf, zase jenom kufr
Bohuzel informace o tom, zdali je objem včetně prostoru pod podlahu není uvedena, jen že při dokoupení rtervy se snizi o 25 litrů. A asi jsme se spatne pochopili, ale po dokoupení podlážky vyrovnám dno zavazadelniku s nákladovost hranou, nebo se sklopenymi sedačkami (jdou sklopit do roviny, nebo jsou jako v Octavii v nakloněny)?). Prosím pro nás natvrdle ještě zopakovat;)
Avatar - Honza Mička
9. 2. 2015 14:01
Re: Kuf, zase jenom kufr
Pokud si dokoupíte podlážku, ložná plocha splyne se sklopenými opěradly a takřka i s ložnou hranou. U hrany je tam rozdíl možná půl centimetru, který dělá hlavně zvrásnění plastového lemu ;-).

Jinak při dokoupení rezervy se objem sníží o 25 litrů, přičemž celý objem pod záklatní (nepříplatkovou) podlážkou je 36 litrů. Před rezervou totiž najdete ještě jednu malou schránku, která ale na fotkách bohužel nenajdete. Ono to není vidět, ale tu základní podlážku můžete přizvednout a odklopit i pouze do jedné čtvrtiny její délky, abyste se ke schránce dostal.
Avatar - Ozzman2
9. 2. 2015 14:03
Re: Kuf, zase jenom kufr
No hurá! >:D Takže reálný objem kufru není 530 litrů, ale 495 litrů, to už je trochu lepší, protože 530 litrů mají běžně kombiky o dvě třídy výše. Jakožto uživatele kombi mne tyto aspekty zajímají :-) Děkuji.
Avatar - Honza Mička
9. 2. 2015 14:13
Re: Kuf, zase jenom kufr
Teď ale nevím, jak je objem uváděný u konkurence, jestli berou pouze od podlážky po roletu, nebo i prostor pod podlážkou. Zjistím a dám vědět ;-)
Avatar - Ozzman2
9. 2. 2015 14:27
Re: Kuf, zase jenom kufr
No,to je to nejhorší, dám příklad. Mám Mondeo kombi, které má 560 litrů a nezdá se mi, že by byl kufr totožný s kufrem Fabie. Stejně mužeme brát i Passata (B7, B8 už je taky podivně přerostlé na papíře oproti předchůdci) >:D Někde ten rozdíl být musí, když na papíře jsou si skoro rovní
9. 2. 2015 14:39
Re: Kuf, zase jenom kufr
Na Aurise TS mám objem kufra tiež 530 litrov, ako Fabia III combi. A tieda môžem povedať, že na prvý pohľad tie kufre nie sú identické. Toyota totiž nepočíta priestor pre rezervu.
Každopádne by bolo veľmi zaujímavé urobiť porovnanie objemov kufrov rôznych modelov rôznych značke BEZ REZERVY, príp. aspoň bližšie popísať postupy jednotlivých metodík merania.
9. 2. 2015 15:26
Re: Kuf, zase jenom kufr
Tak ked to neviete, mozno by ste to mali sami ZMERAT! A namiesto dvoj-decovych krychliciek (ktore o realnej vyuzitelnosti aj tak nic nepovedia) na to pouzit prepravky, bednicky, balenia mineralky, atd. Nieco zmysluplne...

Uvadzat objem kufra podla technickych udajov je skoro take amaterske, ako uvadzat spotrebu podla toho isteho zdroja. Ako keby ste nevedeli, ze metodiky merania oboch velicin su dost nezmyselne, a vyrobcovia si tie udaje radi "prikrasluju"...
13. 2. 2015 08:55
Re: Kuf, zase jenom kufr
to iste s vahou, to je naozaj taky velky problem zobrat Fabiu na prvu vykupnu srotu/smetisko/strkovnu, kde maju zo zakona ciachovanu vahu, dat vratnikovi euro na pivo a odvazit?
Ja viem, ze recenzia musi zaujat, ale musi mat aj vypovednu hodnotu, takze aj exaktne cisla su dost velky prinos. Ja osobne by som sa radsej zaobisiel bez toho liliputana a mal exaktne a realne cisla, hodnoty napisane v reklamnom platku si viem najst aj sam u dilera.
9. 2. 2015 15:35
Re: Kuf, zase jenom kufr
Pokud auto není vybavené rezervou, tak tuto hodnotu přičítají všechny automobilky k objemu zavazadlového prostoru. Je to prostě podle standartizované metodiky.
14. 2. 2015 21:47
Re: Kuf, zase jenom kufr
To je přece jednoduchý. 11cm schod proti hraně kufru. 94x96cm má podlážka x 11cm výšky mi uřízně 100 litrů pod tu dvojitou podlahu = 430 litrů - 25 litrů za rezervu = 405 litrů nad podlahou v rovině nákladové hrany. Když bych vzal, že bych chtěl v kufru převézt akvárium ( a budu trochu trikovat = hrana podle sedačky i podle dveří bude rovná až pod roletku, tak bude mít ten kufr reálně kolem 350 litrů. na opravdový náklad. Ty kapsičky po stranách na blbosti nepočítám. Tam si odložím kapalinu do ostřikovačů a věci, které vozím pořád.
9. 2. 2015 22:14
Re: Kuf, zase jenom kufr
vy za to velebenie fabie v redakcii fakt musite byt plateni... je to nechutne
9. 2. 2015 14:51
Re: Kuf, zase jenom kufr
Pokud se dokoupením rezervy zmenší, tak se logicky musí počítat alespoň část prostoru, který ta rezerva bude okupovat, a typicky ji najdeme pod podlahou. ;-) Je samozřejmě možnost, že by s rezervou byla spojena výše uložená podlaha. Ale s tím jsem se u skupiny VW snad ještě nesetkal.

Oba schody jsou prakticky stejně vysoké. Škoda to takhle dělá hodně dlouho. A typicky je zadní strana sedadel po sklopení mírně šikmo. Dá se podle mne bezpečně předpokládat, že se na tom nic nezměnilo.
9. 2. 2015 16:35
Re: Kuf, zase jenom kufr
panove, sorry, ale tolik dohadu jestli je podlazka zarovnana, jestli ten objem mereny az po roletu, atd..docela se musim smat:-) asi jsou skutecne lide, a tady to vidim, kteri resi kazdy litr v kufru, ale je to tak podstatne? skutecne zalezi , zda ma objem 530 nebo 499,99 a kvuli tomu vest vlakno na 2 hodiny ?;-) ja se vzdycky akorat podival, jestli ma auto nejakou "normalni" velikost kufru a tim to pro mne haslo. Bud se tam veslo vsechno, a kdyz ne, tak zbytek letel na strechu (jednou za rok)..a vic jsem to neresil. Nicmene, alespon mate zabavu a pan redaktor tezkou hlavu:-)
Avatar - Ozzman2
9. 2. 2015 18:10
Re: Kuf, zase jenom kufr
Jde o to, jestli ten kufr využiješ tak, jak potřebuješ. Pokud kombik používáš k přepravě větších/těžších předmětů, pak to pochopíš. Je rozdíl vyndavat objemnou a těžkou věc z kufur, kde je 10cm vysoká nákladová hrana a musíš ji překonat, nebo jestli převezeš třeba dlouhý předmět díky rovné ložné ploše. Stejně tak je důležitá i výška a šířka kufru, protože pod podlahu krabici nedáš.... jestli vozíš písek, tak si s nim můžeš vysypat všech 530 litrů... >:-[]
9. 2. 2015 22:13
Re: Kuf, zase jenom kufr
Rovnu loznu plochu to aj tak kvoli sedackam nema. Odpovedi na to sklopenie sedaciek do roviny sa aj trapne vyhol tu Jan Micka z redakcie...
9. 2. 2015 19:15
Re: Kuf, zase jenom kufr
Dvě hodiny? Musíš číst rychleji. ;-) Tak je to oblíbené Ozzmanovo téma. Mne spíš fascinuje, že to řeší pořád dokola. Škoda to takhle dělala v minulosti a bude to tak nejspíš dělat i za deset let. Pohled do galerie potvrzuje očekávání.

Kufr zkouším, když mám auto vypůjčené. Mám třeba kufr na kolo, který má zhruba metr na metr, takže jsou s ním problémy. Pointou toho kufru je možnost převést kolo uvnitř bez sklápění sedadel (plus přeprava letadlem).
Avatar - Ozzman2
9. 2. 2015 19:57
Re: Kuf, zase jenom kufr
Ano, je to mé oblíbené, protože to využívám >:D A řešil sem to u nové generace Oktávek/Golfů, ale tady ještě ne a když chci maximalizovat variabilitu (což se jim tady zrovna hezky povedlo), tak Fabie III mi to nabídnout umí a to jsem chtěl zjistit, protože se tím kufrem ohání jak testeři, tak PR. :)
9. 2. 2015 21:01
Re: Kuf, zase jenom kufr
Řekl bych, že je kufr řešen stejně jako v předchozích dvou generacích.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 2. 2015 11:37
Re: Kuf, zase jenom kufr
V zasade mas pravdu.

Akurat je tu jeden problem.

Z velkosti kufru Skodoviek sa stala modla, ktora v podstate vzdy rozhodne akykolvek porovnavaci test v prospech Skodovky, hoci by porovnatelne auto bolo lepsie v kazdom inom smere (co nie je problem).

Akurat, ze ta hodnota je VZDY papierova a skoro vzdy nadnesena a nerealna.
Avatar - kaa
9. 2. 2015 22:30
Re: Kuf, zase jenom kufr
Edit: Ještě ty plasty - na ty auto přece nejezdí a za jízdy stejně držíte volant.
.
Tak tohle řekne profík!
Jasný alibismus. Na design taky auto nejezdí a když v něm sedím, nevidím exterier.
Avatar - volvo s60
11. 2. 2015 16:53
Re: Kuf, zase jenom kufr
Už konečně přestaňte při hodnocení aut zařazovat mezi hlavní a rozhodující údaje velikost kufru! Konečně už začněte hodnotit to co dělá auto autem, použitá technika, motory, podvozek a jízdní vlastnosti! A až to začnete hodnotit podle těchto údajů, tak už si žádná Škodovka neškrtne! Viz Mazda 2 - Fabie 3 !!!!!! :no:
9. 2. 2015 18:48
Re: Kuf, zase jenom kufr
Mam na Lagune III KUFOR 508 litrov, nechce sa mi verit, ze ten smetiacik ma 530. Osobnen mi to je jedno, ale podvadzat sa nema, aj ked su tieto pseudotesty zdarma.

Nastudujtebsi testy Vaclava Lipavskeho na pravda.sk
Avatar - Ozzman2
9. 2. 2015 19:56
Re: Kuf, zase jenom kufr
Laguna má kufr hodně nízký po roletku a když se zalepily boční kapsy, tak mi přišel i docela úzký. Měl sem Lagunu II Grandtour a te byl širší :-)
9. 2. 2015 13:35
Pěkné
Test jsme si přečetl celý, dá se říci že jedním dechem. Mám jenom dotaz, jak rychle Fabie topí s tímto motorem, předchozí verze na tom nebyla nic moc. Děkuji. ;-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Honza Mička
9. 2. 2015 13:50
Re: Pěkné
Dobrý den,

když u nsá nedávno byly ráno mrazy okolo -7, začal jsem horký vzduch při "vytočení" na max a se zapnutou klimatizací pociťovat asi po 2-3 kilometrech. Po zhruba 7 kilometrech už bylo teplo, přičemž hodně pomáhají i vyhřívaná přední sedadla - mají sice pouze dva stupně, ale topí vážně fest :-) .

Vyhřívaný volant by ale neuškodil ;-)
9. 2. 2015 13:53
Re: Pěkné
Ten by měl být v SIII. ;-)
9. 2. 2015 15:03
Re: Pěkné
To je fakt, to vyhřívání sedadel, to je u škodovek nářez. Já jsem si na to hodně zvyknul u roomstera, ale dát to na dvojku, to už vyžaduje opravdu odvahu, na jedničku je to ideální, ale na dvojku mě pálil zadek i přes bundu ještě půl hodiny. Nevím, jak je tam ta spirála dole dělaná, ale u toho druhého stupně bych se bál, jestli mi to sedadlo podemnou nechytne, protože to je fakt masakr.
Avatar - Barrichello
9. 2. 2015 15:14
Re: Pěkné
Njn, jinde mívaj stupně 3 a více a hřeje to většinou už na druhý stupen velmi dostatečně, popř. u vícestupnových na třetí.

Ještě že tam nedáváaj ventilaci, to by ti v létě mrzly záda, a odeskávali by ti z nich kusy ledu >:D >:D >:D
9. 2. 2015 15:25
Re: Pěkné
Já vím, stará octavie taky měla tři stupně, ale tady si dva bohatě vystačí. ten je první je naprosto ideální, ale ten druhý, to už člověk musí být velká zmrzlina, aby to použil.
Avatar - Covenant
9. 2. 2015 17:05
Re: Pěkné
Staré Octávie mají dokonce 5 nebo 6 stupňů ;-)
9. 2. 2015 19:05
Re: Pěkné
v sedadlech? O1? Já tam měl tři stupně
Avatar - Covenant
9. 2. 2015 19:24
Re: Pěkné
Jojo v sedadlech, ale je fakt že je to výbava L&K
10. 2. 2015 13:02
Re: Pěkné
Pane Mička co je to že topí fest? Jako novinář byste mohl psát spisovně. A pak ještě jeden dotaz, když jsou ty plasty tak kvalitní, jak je možné, že plast kolem USB konektoru je tak poškrábanej, u nového vozu? To je taky fest?
Avatar - Honza Mička
10. 2. 2015 13:09
Re: Pěkné
Dobrý den,

hovorový přece nemusí zmanenat nespisovný, to by si musela nafackovat polovina národa za výrazy typu "blbej", "dobrej" a podobně. Ale chápu, že někde se ty chyby hledat musí.

Ale pro úplnost - sedadla topí skutečně rychle a intenzivně.

Co se plastů týče, nekvalitní neznamená, že nepodléhají opotřebení. Poškrábete i keramiku, karbon, dřevo, a přece u všech neříkáte, že jsou nekvalitní.

Honza
9. 2. 2015 13:56
Trefa
Tohle je fakt pekny auto. S ohledem na minimalni konkurenci kombiku v teto tride je to v podstate absolutni trefa a na rozdil od FabieII je to, krome prakticnosti, i krasny kousek :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2015 14:09
ako je to s rázvorom
Nejako si neviem predstaviť ten rázvor 2,45 m - mám Peugeot 5008, s takmer o 30 cm väčším rázvorom a niekedy mám pocit, že to stále je málo. A to mám bežných 180 cm. Rád by som vedel váš názor pri 2 dospelých vpredu a 2 15 ročných výrastkoch vzadu.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Honza Mička
9. 2. 2015 14:12
Re: ako je to s rázvorom
Dobrý den,

Fabia v podélném prostoru mezigeneračně trochu narostla, takže osobně nemám s prostorem problém ani vzadu - měřím 190 centimetrů. Je samozřejmě rozdíl, jestli se řidič "rozvalí" a ten vzadu pak má sedadlo mezi koleny, ale takový problém nakonec může nastat v jakémkoliv autě :-) .

Vozit vzadu dvě osoby s výškou okolo 180 cm není vůbec problém.
9. 2. 2015 15:25
Re: ako je to s rázvorom
Zdravim. Uz ze 4 zdroju jsem slysel, ze zadni sedadla maji prilis velky uhel a clovek sedi tak nejak skrcene s koleny moc nahore. Vznika pochybnost o pohodli u delsich tras. Zkousel jste jet vzadu delsi dobu? Jake mate z tvaru sedacek pocity? Diky za odpoved.
Avatar - Honza Mička
9. 2. 2015 15:33
Re: ako je to s rázvorom
Dobrý den,

dost záleží na tom, jak vysokou máte postavu. S mými 190 cm by mohla být stehna vzadu podepřena lépe, o 10 cm nižší postavy si však již nestěžují. Je to dost možná způsobeno tím, že se sedí o něco níž než v minulé Fabii, nicméně komfort na delších cestách odpovídá segmentu - cestu do Chorvatska bych vzadu asi nevydržel, trasa Ostrava-Praha je však z mého pohledu v pohodě.
9. 2. 2015 15:48
Re: ako je to s rázvorom
Dekuji za nazor. O me nejde, ja jsem ridic :-) . ale vzadu bude s ditetem sedet manzelka mensiho vzrustu a hlavne detska sedacka. Zatim jsme ve Fabce nesedeli tak spis jen sonduji nazory druhych. Nyni mame Fabii 2 a posed nam i v zadu vyhovuje.
Avatar - Cuba66
9. 2. 2015 16:34
Re: ako je to s rázvorom
Tak to tedy nevím v jaké Fabii jste to seděl :-)

Byl jsem si vyzkoušet v autosalonu krátkou Fabii, měřím 187 cm a vážím nějakých 85 kg. Jsem zvyklý sedět hodně "na volantu" a s opěradlem v hodně vzpřímené poloze. Přesto jsem měl problém sednout si "za sebe". A to skládám nohy pod volant jako pavouk, takže za mnou obvykle bývá místa dostatek...

P.S. A hodně mě to zklamalo, protože Fabia kombi se mi líbí, tedy kromě černého orámování zadních světel, tomu jsem na chuť nepřišel.Tvrdé plasty nevadí, pokud jsou dobře provedeny.
Avatar - grifith
9. 2. 2015 19:05
Re: ako je to s rázvorom
Osobně se až tak neztotožňuji s Vaším pocitem, protože se se svými 190cm za sebe až tak pohodlně neusadím a to si sedačku nedávám příliš "na zem". Mít možná o těch deset čísel míň, mluvil bych jinak, ale takto zde pořád vnímám koncepci malého rozvoru. V rámci tříd to ale špatné není, ovšem druhá generace na tom byla dle mě lépe.
Avatar - vabis
9. 2. 2015 14:17
pěkná kombinace
Kombi, 1.2tsi 66kw, litá kola ...pěkná kombinace :-! S tím žlutým kombíkem natočil nějaké video i Vladimír Dolejš a celkem se mu to líbilo. :-! :yes:
Rozbalit vlákno
2
9. 2. 2015 21:30
Re: pěkná kombinace
Odkaz na video prosím :-)
13. 2. 2015 09:17
Re: pěkná kombinace
[odkaz]

ujo google pomohol
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2015 14:17
Katastrofa
Fakt tristní když tomuhle řikáme rozum >:-[]
Rozbalit vlákno
41
Avatar - vabis
9. 2. 2015 14:21
Re: Katastrofa
no jistě, auto je totiž nejhorší investice >:-[] Lukrativnější máš sypat do dětí, žen, vzdělání ... ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2015 14:51
Re: Katastrofa
Když zmiňuješ ty ženský: Jak by asi vypadal ženskej ekvivalent Fabie 1.2? >:-[]
Avatar - Barrichello
9. 2. 2015 15:11
Re: Katastrofa
LOL, malá, anorektička tak 160 cm, prsa po tatínkovi a tucotvý obličej? >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2015 15:24
Re: Katastrofa
:yes: >:D
No právě a to volba mýho rozumu určitě nebude >:-[]
Avatar - Barrichello
9. 2. 2015 15:38
Re: Katastrofa
>:-[] >:-[] se nedivím
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2015 14:50
Re: Katastrofa
Fakt je třeba se ptát? :-)
Avatar - Honza Mička
9. 2. 2015 14:58
Re: Katastrofa
Ano, protože pokud shrnu všechny dojym z auta, vlastně mi na něm nic nevadilo. Dynamika sice není kdovíjaká, ale pohodlně předjedete i s naloženým autem a spotřeba je taky přijatelná.

Co byste si v podobné cenové relaci koupil Vy?
Avatar - Stefič
9. 2. 2015 15:18
Re: Katastrofa
15 let staré BMW po doktorovi z Německa co s ním svatosvatě najel pohých 68tkm jenom po pacientech a po dálnici
9. 2. 2015 15:23
Re: Katastrofa
a taky parkrát na hřbitov a do sámošky. :yes:
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2015 15:30
Re: Katastrofa
Jo i nějaká ne moc stará ojetina by se za 400 t. možná dala..
9. 2. 2015 19:41
Re: Katastrofa
za 3 kila 15 let starý BMW??? To seš asi trošku vedle. Za 3 kila máš toho bawora krásnýho a ne 15 let starou šunku.
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2015 15:28
Re: Katastrofa
Nojo v týhle cenový relaci :-)
Takže to nemá co dělat s optimální volbou z pohledu schopností auta, parametrů atd. ale de jen vo ty blbý prachy. A když si představíte spektrum aut a motorů co existujou tak fakt rozum řiká jít těsně nad dno? ;-)
A další věc je ta cenová relace. Za 400 t. se dá dokonce i vybírat v nižší střední.
Takže z čistě jen z pohledu prachů to snad jedna z rozumnejch možností je, i když ten vo 13 cm delší rozvor Clia mě docela dostal. Rozhodně z pohledu techniky mi rozum velí jít vo dost jinam