BMW nechce hazardovat se svou image. Žádné elektromobily, případně hybridy s trikolórou a písmenem M se nechystají. Alespoň ne v příštích několika letech.
Tak když udělají nějaký diesel se čtyřmi turby, tak se to charakteru elektromotoru trochu přiblíží. Samozřejmě, že i v takovém případě bude rozsah otáček nižší, ale ten spodek už bude podobný i když ne od nuly.
Jenže tu si položí až po zavedení systému - jedno turbo na jeden výfukový ventil. Tudíž takový tříválec se šesti turby. ;-). No, těším se na články o M550d jako autu z druhé ruky.
"BMW nechce hazardovat so svojou image" Bohuzial uz je neskoro, divizia M znicila svoju imidz tak o 30% ked to M zacala lepit aj na diesel (osobne nic proti dieslu nemam) Asi to uz pochopili a snazia sa minimalizovat skody vyhlaseniami ze ziaden hybrid a elektro. Ale urcite sa dockame aj BMW M i30 alebo aspon BMW i30 M. Bravo :yes:
To ale nic nemění na tom, že BMW začalo lepit logo ///M hned vedle označení motorizace s písmenem "d".
Třeba eMpakety už jsou tu přes 15 let, ale logo ///M se nikdy před tím přímo vedle označení motorizace (včetně vrcholné) neobjevilo, tím spíš u motorizace s "déčkem".
Zbytečně, navíc tak vznikají "nekonečné" označení modelů.
[odkaz]
Tebe nedochadza, ze 40 rokov inzinieri vytvarali ikonu ///M a marketingove odelenie ju degradovalo za par rokov :yes: A to M Performace to uz je uplne nic, tymto tempom este par rokov a bude to mat hodnotu asi ako S-Line od Audi. Inak Mercedes musi mat zachvaty smiechu, jedine ze by tajne chystali ako odpoved 65 AMG BlueTEC, ale kedze ani oni nechcu hazardovat s image oznacia to ako BlueTEC 65 AMG ;-)
v teto generaci zadne M nebude elektromobilem ani hybridem, v budoucich generacich se tomu nevyhnou, tlaci nato nejen EU, ale i samotne Nemecko aby se osobni doprava elektrifikovala, a pokud bude divize "i" uspesna a hybridni a elektro pohon se rozsiri i na zbytek flotily BMW, tak divizi M nezbude nic jineho nez bud udelat hybridni elektricke M, nebo proste zavrit kram ;-)
ono se jim zije strasne tezko, kdy i majitele M modelu po svezeni v Tesle pripousti ze by si klidne jako dalsi auto koupili spise Teslu, spousta majitelu kuprikladu M3 predminule generace nesla do te sousasne treba i jen z duvodu ze ma jiz turbo, takze chapu ze si nechteji zakazniky M divize nastvat, ale pokud nekteri z nich a ze jich neni malo prechazi z M5 na Teslu S tak BMW stejne nic nezbude a nejake elektro M proste vznikne ;-) ocekaval bych ze soucasna 5ka dostane nastupce tak za 3-4 roky, takze model M bude tak za 4-5 let? a nova 5ka jiste bude mit hybridni specifikaci, jiste i plug-in hybridni specifikaci a modeli "i" bych se taky vubec nedivil, sak "i" divize kanibalizuje odberem zakazniku i na sve vlastni pude prave tim ze nekteri si misto M modelu kupuji i8 kterejsto neni M a presto si poradi s M3 nebo M4 ;-) z mnoha tesu mnoha redakci vychazi ze i8 si tyhle dva modely slupne ke vsem chodum