Novinky
flyboyeda
2
víc takových kroků :yes:
Tak když udělají nějaký diesel se čtyřmi turby, tak se to charakteru elektromotoru trochu přiblíží. Samozřejmě, že i v takovém případě bude rozsah otáček nižší, ale ten spodek už bude podobný i když ne od nuly.
4 to je málo to chce aspoň 6 turb, potom si člověk položí otázku, nebyl by lepší válec navíc , nebo i více válců a objemu, ten se taky šikne
"BMW nechce hazardovat so svojou image" Bohuzial uz je neskoro, divizia M znicila svoju imidz tak o 30% ked to M zacala lepit aj na diesel (osobne nic proti dieslu nemam) Asi to uz pochopili a snazia sa minimalizovat skody vyhlaseniami ze ziaden hybrid a elektro. Ale urcite sa dockame aj BMW M i30 alebo aspon BMW i30 M. Bravo :yes:
Znovu, zadne ///M nema diesel. Diesel pod kapotou maji jen vozy M Performance.
Kdyby to furt nedochazelo, ano, jsou to dve ruzne veci.
Kdyby to furt nedochazelo, ano, jsou to dve ruzne veci.
To ale nic nemění na tom, že BMW začalo lepit logo ///M hned vedle označení motorizace s písmenem "d".
Třeba eMpakety už jsou tu přes 15 let, ale logo ///M se nikdy před tím přímo vedle označení motorizace (včetně vrcholné) neobjevilo, tím spíš u motorizace s "déčkem".
Zbytečně, navíc tak vznikají "nekonečné" označení modelů.
[odkaz]
Třeba eMpakety už jsou tu přes 15 let, ale logo ///M se nikdy před tím přímo vedle označení motorizace (včetně vrcholné) neobjevilo, tím spíš u motorizace s "déčkem".
Zbytečně, navíc tak vznikají "nekonečné" označení modelů.
[odkaz]
Tebe nedochadza, ze 40 rokov inzinieri vytvarali ikonu ///M a marketingove odelenie ju degradovalo za par rokov :yes: A to M Performace to uz je uplne nic, tymto tempom este par rokov a bude to mat hodnotu asi ako S-Line od Audi. Inak Mercedes musi mat zachvaty smiechu, jedine ze by tajne chystali ako odpoved 65 AMG BlueTEC, ale kedze ani oni nechcu hazardovat s image oznacia to ako BlueTEC 65 AMG 😉
v teto generaci zadne M nebude elektromobilem ani hybridem, v budoucich generacich se tomu nevyhnou, tlaci nato nejen EU, ale i samotne Nemecko aby se osobni doprava elektrifikovala, a pokud bude divize "i" uspesna a hybridni a elektro pohon se rozsiri i na zbytek flotily BMW, tak divizi M nezbude nic jineho nez bud udelat hybridni elektricke M, nebo proste zavrit kram 😉
ono se jim zije strasne tezko, kdy i majitele M modelu po svezeni v Tesle pripousti ze by si klidne jako dalsi auto koupili spise Teslu, spousta majitelu kuprikladu M3 predminule generace nesla do te sousasne treba i jen z duvodu ze ma jiz turbo, takze chapu ze si nechteji zakazniky M divize nastvat, ale pokud nekteri z nich a ze jich neni malo prechazi z M5 na Teslu S tak BMW stejne nic nezbude a nejake elektro M proste vznikne 😉 ocekaval bych ze soucasna 5ka dostane nastupce tak za 3-4 roky, takze model M bude tak za 4-5 let? a nova 5ka jiste bude mit hybridni specifikaci, jiste i plug-in hybridni specifikaci a modeli "i" bych se taky vubec nedivil, sak "i" divize kanibalizuje odberem zakazniku i na sve vlastni pude prave tim ze nekteri si misto M modelu kupuji i8 kterejsto neni M a presto si poradi s M3 nebo M4 😉 z mnoha tesu mnoha redakci vychazi ze i8 si tyhle dva modely slupne ke vsem chodum
ono se jim zije strasne tezko, kdy i majitele M modelu po svezeni v Tesle pripousti ze by si klidne jako dalsi auto koupili spise Teslu, spousta majitelu kuprikladu M3 predminule generace nesla do te sousasne treba i jen z duvodu ze ma jiz turbo, takze chapu ze si nechteji zakazniky M divize nastvat, ale pokud nekteri z nich a ze jich neni malo prechazi z M5 na Teslu S tak BMW stejne nic nezbude a nejake elektro M proste vznikne 😉 ocekaval bych ze soucasna 5ka dostane nastupce tak za 3-4 roky, takze model M bude tak za 4-5 let? a nova 5ka jiste bude mit hybridni specifikaci, jiste i plug-in hybridni specifikaci a modeli "i" bych se taky vubec nedivil, sak "i" divize kanibalizuje odberem zakazniku i na sve vlastni pude prave tim ze nekteri si misto M modelu kupuji i8 kterejsto neni M a presto si poradi s M3 nebo M4 😉 z mnoha tesu mnoha redakci vychazi ze i8 si tyhle dva modely slupne ke vsem chodum