Testy
Také navigace s pětipalcovou dotykovou obrazovkou není zrovna z nejmodernějších, navíc během krátké zkušební jízdy až příliš často ztrácela signál.
Mazec. >😁 :no:
Mazec. >😁 :no:
Pokud bych chtěl auto v téhle třídě, třeba kvůli poměru kupní ceny a vnitřního prostoru, určitě bych měl Doblo na seznamu hodně vysoko. Jestli 1.4T nebo 1.6d... normálně bych řekl benzín, ale v téhle třídě bych to asi chtěl projet. Navigaci bych holt oželel.
PS: omluvte prosím zvýšený výskyt slova bych...
PS: omluvte prosím zvýšený výskyt slova bych...
Pokud nejsi v situaci, že by se ti podobné auto opravdu hodilo do "autoparku", jinak než "bychováním" diskutovat nemůžeš. Ale to snad nevadí, ne ? 😉
Osobně mám k téhle kategorii aut kladný vztah. Tam, kde často využíváš prostor opravdu k nákladům (a tím nemyslím nákupy v Tescu ani pár kufrů na dovolenou), taháš zboží nebo materiál, tam je jejich místo a stávají se užitečnější (a levnější) alternativou k MPV. Jízdně to pochopitelně nic zajímavého nebývá, jenže spokojenost s autem není vždy jen otázkou jízdních vlastností. Naopak motor je potřeba pečlivě zvážit. Pokud člověk nechce být vyloženě otrokem provozu, musí to trochu jet.
Doblo podle mého patří na špičku téhle kategorie, jen ten venkovní vzhled je čím dál divnější.
Osobně mám k téhle kategorii aut kladný vztah. Tam, kde často využíváš prostor opravdu k nákladům (a tím nemyslím nákupy v Tescu ani pár kufrů na dovolenou), taháš zboží nebo materiál, tam je jejich místo a stávají se užitečnější (a levnější) alternativou k MPV. Jízdně to pochopitelně nic zajímavého nebývá, jenže spokojenost s autem není vždy jen otázkou jízdních vlastností. Naopak motor je potřeba pečlivě zvážit. Pokud člověk nechce být vyloženě otrokem provozu, musí to trochu jet.
Doblo podle mého patří na špičku téhle kategorie, jen ten venkovní vzhled je čím dál divnější.
A pro rodinu, co má trochu hlouběji do kapsy, je tohle zajímavá alternativa MPV. Velký vnitřní prostor, posuvné zadní dveře, spousta odkládacích prostor. Akorát ten jízdní komfort nebude tak na úrovni, ikdyž i v tomhle je na tom Doblo slušně.
Tím si nejsem jistý. Tento Fiatek byl v minulé generaci jedním z nejporuchovějších aut na trhu vůbec. Horší už podle TUV byla snad jen Dacia.
Zveřejněno minulý týden na Dnes. Sakra píši z IPadu a nějak zlobí přidávání příspěvků. 😒
No a u aut 8 - 9 let 3. nejhorší. Vzhledem k tomu, jak Fiaty dopadly, považuji jejich koupi za hazard.
No protože jich ve firmě provozují několik a některé již mají nájezd přes 300tis. a zatím bez problému tak nevím proč by to měla být špatná koupě. 😄
Opět klasika?
Z čeho tak soudíš? Že byl jedním z nejporuchovějších aut na trhu... když už nechci rovnou napsat, že kecáš.
😉
Z čeho tak soudíš? Že byl jedním z nejporuchovějších aut na trhu... když už nechci rovnou napsat, že kecáš.
😉
TÜV report 2015 😄.
aha. Tak to pak jo... ale spolehlivost, co mě zajímá není o počtu prasklých žárovek na stk.
😉
😉
Ty pako!!!!!!!!Ale táto tabuľka hovorí o poruchách, ktoré sú vážne a v extrémnom prípade môžu zapríčniť nehodu!!!!!!To sa rozdeľuje, na drobé, vážne a vemi vážne poruchy, kde sa hneď berie STK!!!!A tu sú len tiež vážne!!!!!!!!!! ;-\ ;-\ ;-\
Naučte se psát a hlavně vyjadřovat, nebudete považován za primitiva.
Škoda že některé jedince nelze při narození vyselektovat ( pro méně chápavé jedince česky utratit) jako u dobytka. 😒
Akože chceš povedať, že ja som na tomto svete zbyttočný alebo čo ty hňup. 8-s ;-\ :no:
Vidim ze alespon chapes i kdyz velmi omezene! 😄 A uz by to chtelo take neco konecne k veci ne jenom hloupe a primitivni tlachani! Mate tam u vas vubec auta a nebo jezdis jeste na oslu?
Myslim, ze i vetsina slovaku se musi stydet za takove individum jako jsi ty! 😒
Myslim, ze i vetsina slovaku se musi stydet za takove individum jako jsi ty! 😒
S nějakou základní "prorodinou" výbavou se cena šplhá docela vysoko a nějak mi tam to value for money neštymuje... Základ se tváří levně (320 tisíc), ale stačí chtít klimu, tempomat, rozumný motor a pár drobností navíc a půlmilionek je tam razdva...
Ta nejvyšší výbava s 1,4t za 430 už obsahuje vše důležité a máš auto s vnitřním prostorem Sharanu.
Jenže levněji dostanu třeba Berlingo s lepší výbavou. A to není přitom menší auto.
Ale má víc dodávkový podvozek třeba.
To posoudit nedovedu, jel jsem jen Berlingo Multispace a to se mi zdálo velice pohodlné...
A co teda žeru, tak Jumpyho v osobní verzi, používáme jednoho v práci. Maxikomfort, kam se hrabou Caravelly.
A co teda žeru, tak Jumpyho v osobní verzi, používáme jednoho v práci. Maxikomfort, kam se hrabou Caravelly.
Navíc... hledat se mi to nechce, ale motor na úrovni 1.4T se do Berlinga nedával a nedává... nebo jo? S 1.6HDI by problém nebyl.
Jumpy? V tom jsem neseděl.. jako že třízónová klima, stolečky, obrazovky, otočné sedačky a tak?
Jumpy? V tom jsem neseděl.. jako že třízónová klima, stolečky, obrazovky, otočné sedačky a tak?
Berlingo má VTI 120 koní, 1.6 atmosféra. Dobló je taky 120 koní, vcelku parametricky porovnatelné, i výkony.
Tak superluxusní není... otočné sedačky má, ale především všech prvních pět jsou extrémně pohodlná křesla. A když říkám křesla, myslím opravdu křesla, jak doma u televize. Mrzí mě, že se k tomuhle autu dostanu jen tak dvakrát ročně, jinak musím vzít zavděk typicky státním Transporterem nebo nějakou nedovybavenou Caravellou. A když už s ním jedeme, tak teda neřídím, protože vzadu si jezdím jak lord.
Tak superluxusní není... otočné sedačky má, ale především všech prvních pět jsou extrémně pohodlná křesla. A když říkám křesla, myslím opravdu křesla, jak doma u televize. Mrzí mě, že se k tomuhle autu dostanu jen tak dvakrát ročně, jinak musím vzít zavděk typicky státním Transporterem nebo nějakou nedovybavenou Caravellou. A když už s ním jedeme, tak teda neřídím, protože vzadu si jezdím jak lord.
srovnávat papírové hodnoty atm👋turbo motorů od zavedení Euro 3 opravdu nelze...a s Euro 5/6 už vůbec ne....v realu atmo jasně prohrává...nicméně ohledně výbavy/pohodlí...tam nemohu soudit...
"Praktické je pak otevírání zadních dvoukřídlých dveří, které díky velké klice je možné snadno otevřít i malíčkem. Toto řešení vychází z požadavků amerických zákazníků, kde se užitkové Doblo prodává jako Ram Promaster City."
U Fiatu evidentně umí plánovat, protože tohle řešení "určené pro americký trh" už pro jistotu u Dobla používají od roku 2010 😉
Jinak Doblo máme ve firmě a je to zcela bezproblémové auto, jezdí se s tím fajn, ačkoliv svoji "dodávkovitost" to prostě zapřít nedokáže.... s motorem JTD 1.6 77kW je dlouhodobá spotřeba někde lehce nad 7 litrů, po okreskách to jde i pod 6, na dálnici samozřejmě více, dle rychlosti....
Dovedu si to představit i pro rodinu, pokud by hlavním požadavkem byl velký prostor pro lidi a zavazadla....
U Fiatu evidentně umí plánovat, protože tohle řešení "určené pro americký trh" už pro jistotu u Dobla používají od roku 2010 😉
Jinak Doblo máme ve firmě a je to zcela bezproblémové auto, jezdí se s tím fajn, ačkoliv svoji "dodávkovitost" to prostě zapřít nedokáže.... s motorem JTD 1.6 77kW je dlouhodobá spotřeba někde lehce nad 7 litrů, po okreskách to jde i pod 6, na dálnici samozřejmě více, dle rychlosti....
Dovedu si to představit i pro rodinu, pokud by hlavním požadavkem byl velký prostor pro lidi a zavazadla....
ta spotřeba 1,6 je vážně tak vysoká? Máme ve firmě 2,0JTD a dlouhodobý průměr ukazuje rovných 7, a do toho počítám i jízdy po Šumavě s dvouosým vlekem. Naopak Doblo 1,3mjt 2007 mi jezdí do 6,5l
a není to vlastně jedno? já mám vždy se služebními vozy (a vlastně i soukromými) vyšší spotřebu než ostatní....a to v průměru min. o 1-2 litry....ne protože bych neuměl jezdit úsporně..ale prostě nechci....tím chci říct, že kdyby na základě mé dlouhodobé spotřeby někdo dělal objektivní závěry o konkrétní motorizaci, tak je to proste "neobjektivní"😊 1.6 určo umí jezdit i za méně.
Čtu to pořád dokola.. ale nepochopil jsem to😒br />
"Vůz zatím v rámci svého segmentu loví zákazníky především na delší rozvor a silnější motory. Ti ale v dané třídě spíše kupují dodávky s kratším rozvorem a slabšími agregáty. Proto chce Fiat nyní zaujmout hlavně tyto zájemce".
Asi na to prostě nestačím.
😉
Asi na to prostě nestačím.
😉
Fiat je poruchový jak 😲 😲 :😉 8-s 8-s Jak sa to môže ešte kupoveať???? ;-\
Taky se divím. Lidé co se o auta nezajímají a nemají zkušenost, možná.
Fiat je nejprodávanější značka v ČR v kategorii LUV za rok 2014.
>😁 škoda, že zde není alternativa za diskutera GTI v italské podobě...tohle by bylo v nominaci na zlatý ventilek
???Ty chceš povedať, že niekto, čo vie niečo o auutách si kúpi tak poruchové auto jak je Fiat???????????, :😉 8-s :no: :no:
"Fiat je nejprodávanější značka v ČR v kategorii LUV za rok 2014." Je uplně irelevantní jestli chci nebo nechci...prostě to tak je
No šak a ja čudujem, že prečo!!!! ;-\
No právě proto, že statistiky typu TUV jsou úplně k ničemu a je nesmysl se jimi řídit....kdyby ten fiat byl takovej křáp, tak to opravdu nikdo nekupuje....už tomu rozumíte? Vy vycházíte z předpokladu, že dle statistik je fiat křáp, takže nechápete, proč to nikdo nekupuje...........
Ale realita právě ukazuje opak......Doblo je dobrá a spolehlivá dodávka, proto je nejprodávanější........tj statistika TUV nemá žádnou vypovídající hodnotu o kvalitě auta....proto podle ní auta posuzovat je čirý nesmyl.
Ale realita právě ukazuje opak......Doblo je dobrá a spolehlivá dodávka, proto je nejprodávanější........tj statistika TUV nemá žádnou vypovídající hodnotu o kvalitě auta....proto podle ní auta posuzovat je čirý nesmyl.
Tak si přečti článek znova, nebo pravděpodobně poprvé, "Dobló navíc patří mezi vůbec nejprodávanější užitkové vozy ve svém segmentu malých dodávek (tzv. 1B). To platí jak pro evropský trh, tak pro ten český. Nová verze tak má na co navazovat."
Ty si perčítaj o čom som ja písal!! ;-\ Veď práve preto, že sa to tkak predáva sa čudujem, že prečo, lebo šak Fiaty sú veľmi porcuhové auto. 😐
uvědomujete si, jaký nesmysl jste právě napsal? V segmentu kde se hledí nejvíce na PROVOZNÍ náklady...a Doblo je nejprodávanější.....proč asi? třeba proto, že je to ve skutečnosti úplně naopak?
Vážne????Tak si stačí prečítať, koľkmi poruchami Dobló trpí a tiež napríklad štatistiku TUV. :-!
K čemu je statistika TUV, pro mě osobně nemá vypovídací hodnotu o tom kdo dělá jaká auta.
Vážne? A čo potom má? Sa pozri na JD Power a aj na iné prieskumy. Podľa čoho chceš hodnotiť kvalitu aut potom??
To je teda sila, co predvadi.
Dneska registrovanej... a s mizernou slovenstinou.
Hadam to zase na nejakej svindl. Co je tohle za modu?
😒
Dneska registrovanej... a s mizernou slovenstinou.
Hadam to zase na nejakej svindl. Co je tohle za modu?
😒
AKCEPTABLE JE JEN LPG [odkaz] & CNG [odkaz] A TO DOČASNĚ.
PRIORITOU JE OVŠEM BEZÚDRŽBOVÝ ELEKTROMOBIL [odkaz] S KTERÝM VÁS NIKDO NEBUDE VODÍRAT 😉
😄
😄 😄
😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄 😄 :yes: