Novinky
tuto větu: "Auto se bude vyrábět v Thajsku u Mitsubishi, během šest let má vzniknout na 170.000 vozů."
To s tim Mitsubishi bude jak posledne se Sedici. Fiat proda 10tisic kusu a Mitsubishi 100tisic. Dalsi generaci uz nebudou delat spolecne.
Mňa by zaujímalo nakoľko je pick-up pre portfólio úžitkových áut potrebný pre automobilku. Ako laika by ma ani po troch rokoch po premiére nejakého rebrandnutého Mitsubishi-Fiatu nenapadlo sa u nich pozerať po plnohodnotnom pick-upe. Skôr malý pick-up bez pohonu 4x4 akým bola Strada. Teraz mi inak napadá, že som ešte nikdy naživo nevidel Doblo Work-up.
J to zpráva pro všechny, že mají nakoupit současné Scudo dokud je. O přelepený Traffic asi nikdo stát nebude (A to asi ani v Itálii).
Nezbývá než doufat, že se bavíme o nové generaci, do které případně bude mít Fiat co prohovořit, protože on Traffic v dnešní době má celkem k dokonalosti daleko.
Merecedes asi nemá důvod prodávat Trafic, vždyť V je uplně nový model.
Scudo bylo jak v nákladní tak v poměrně použitelné osobní verzi s přivřenýma očima na úrovni Véčka od Mercedesu. Proti tomu Taffic je ve všech verzích v podstatě jen dodávka. Vnímám ty auta na trochu jiné úrovni.
To je ten omyl. Najdes x scudo vybavou srovnatlnych s mercedesy. Regulerni auta s autoklimou, plys, kozenymi sedackami s vyplni a oblozenim interier. Trafic ani ve verzi passanger tomu nesaha po kotniky. Passanger je na urovni Combinata, nikoliv panorami, pro mne tedy zatim krok zpet.
[odkaz]
na druhou stranu, Vito ve verzi s předním pohonem je prý má používat taky. Ale málo platný, dvoulitr je dvoulitr!