Novinky
Mě osobně se to líbí (i ta bílá Cayennu sluší), zadek už ale méně. :no: Opravdu hodně se těším na motorizace a jejich výkony, vždyť už výkony motorů současný generace jsou impozantní! :-! :yes:
Před lety byly korejské tvary předmětem posměchu, dnes je mají téměř všechna evropská auta. Inu svět je naruby 😉
No tohle snad né, dyť to zezadu vypadá jako nějakej hybrid. Chápu že chtějí agresivní záď cayenne trošec zjemnit a udělat elgantnější, ale toto? Jsem ochoten přijmout i fakt nástupu dieslového motoru u Porsche, přece jen vývoj jde dopředu a sportovní vlastnosti může mít i diesel. Ale za podobné výstřelky by měli designérům setnout hlavy >😁 .
kdyz muzou mit v cayenne diesel, muzou mit i hnusny zadni svetla...
Tak ten diesel neni z hlediska marketingového tahu tak špatná věc. Tady v tom porsche chápu.
z hlediska marketingoveho ano, z hlediska fanousku automobilky a automobilovych nadsencu je to pekna zhuverilost. ty zadni svetla muzou byt marketingove taky vyhodna. co ty vis. treba maji zjisteno z pruzkumu, ze hnusna svetla pripominajici vozy jako santa fe, se budou prodavat lip... me to ale nezaujalo...
JJ to souhlasím, mě to taky nezaujalo! Ohledně toho motoru, z hlediska fanoušků to je barbarství, protože pravej fanoušek porsche s poršáka s dieslem nekoupí ( je to srdeční záležitost). Ale z hlediska marketingu je to šance, protože třeba Q7-ček se od Audi prodavá přes 80 % ze všech. BMW X5 taky přes 80% jen diesly. A X-6-tek bude odhaduji taky většina dieslových. Takže já osobně ne, ale chápu to. Akorát sem čekal nějaky vymakaný diesel a ne 3.0 TDI od audi 😒
důležitou otázkou je kolik z vás pravověrných fanoušku Porsche, si vůbec to Porsche koupí? Mylsím, že Porsche si dělá průzkum mezi potencionálními kopci, a ne mezi realnými kecali z fór
tak světla se mi nelíbí to opravdu ohli udělat jinak, respektive líbí se mi na nocích zádě, ale to co pokračuje na víku kufru ne. Kdyby tvar více kopíroval světla z Caymana bylo by to gut :yes:
podivej se na posledni fotku a na tu z photoshopu. je tam jasne videt ze ty svetla nejsou stejny... tajne doufam ze to porsche jeste nejak vylepsi protoze to co je na obrazku z photoshopu, to je pekne hnusny...
Za jediné porsche považujem 911, toto je degradácia značky a okrem toho..ten dizajn, podla mna je to päsť na oko, ale poriadna. 😢
Porsche porušil prísahu všetkých výrobcov športiakov a postavil terénne auto. Ale nie ledajké. Ale športiak medzi SUV. Auto, s ktorým má problém aj hybrid(ale krásny) BMW X6. Tešme sa na nové Cayenne. S Miachelom Mauerom, prvotriednými konštruktérmi Porsche a brilantnými manažérmi to nemôže dopadnúť inak, ako najlepšie športové SUV. Cayenne bude raz ikona medzi týmito SUV. Tak ako je 911 športiak športiakov. :yes: :yes:
Nepochybuji, že nové Cayenne je vynikající SUV, ale i kdyby byla jediná barva Cayennu růžová, a měl zadní světla třeba ve tvaru srdíček, tak je mi to jedno, protože Cayenne mě prostě nezajímá. Patřim k těm lidem, kteří mají rádi Porsche tak, jak jej vnímá snad ještě většina lidí, tedy jako výrobce sportovních vozů. Nikomu ale Cayenne neberu, když se někomu líbí, ať si ho koupí. A přiznávám, některá SUV se i mě docela líbí, ale stejně bych si raději koupil nějaký sedan. Nu prostě a jednoduše jeden má rád holky jinej zase dolky.
Přiznejme si to porsche moc design neumí, kromě 911 a boxsteru se jim nevede. První cayenne bylo hrozný, druhý je taky hrozný a panamera se mi taky nelíbí. :no:
Technika je supergut a ostatní výrobci jen z povzdálí pokukují. A disel? Taková je doba jen jsem čekal V8 a možná V12 z Q7.
Technika je supergut a ostatní výrobci jen z povzdálí pokukují. A disel? Taková je doba jen jsem čekal V8 a možná V12 z Q7.
Neumí, nebo nelíbí je dost podstatnej rozdíl. Já bych zůstal při vší úctě u označení "líbí/nelíbí".
páči/nepáči...mne osobne sa tiež design Porsche nepáči, ale musím to upresniť, páči sa mi aktuálny faceliftovaný Cayenne a samozrejme Porsche klasika 911...ale nové počiny od Porsche mi prídu čím ďalej tým škaredšie...Panamera v mojich očiach veľa krásy nepobrala a tento nový Cayenne, ak mu dajú tie zadné svetlá ako sú na obrázku, tak sa u mňa zaradí po designovej stránke do niekdajších kórejských vôd...smutné až hrozné o Porsche niečo také napísať, i keď je to iba môj subjektívny názor, ale design fakt :no: :no:
Na X6ku to NIKDY mít nebude.
BMW je KRÁL! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 😉
BMW je KRÁL! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: 😉
X6 je obluda.
Ty si X6?
jak jsem psal dříve tyto světla se mě osobně také nelíbí a to jsem Porschefil... ale titul krále SUV má stále Cayenne, X6 dotahuje ale nesetřese :yes:
Len preto, že fandíš PORSCHE? Aj já mám PORSCHE veľmi rád. Ale vôbec nechápem tieto reči fandov značiek, čo sa v týchto autách v živote nevizezli a budú sebavedomo hlásiť kto je lepšie podľa sovjích sympatii k značke.
nejen že fndím značčce, ale jel jsem osobně v Touaregu, Rang Roveru, X5, X6, CR-V. Testy a reakce uživatelů jsou prokazatelné, to není falešné idealizování k Porsche ale tvrdá realita pro ostatní značky :yes:
No, nech bejt... já jsem dneska ve stádiu bigamie s X6 ve všech podobách a i když jsem někde v pomezí před 5.0i, tak jsem přesvědčen, že X6M udělá všechny ostatní. Přesto si myslim, že to bude dáno hlavně dobou, kdy má BMW hotový konkurenty (Kája a ML63) a tím to má relativně snažší a bude se snažit všechno překonat.
Nechápu proč na mě pořád útočíš. :no:
No to snad ne! Jestli budou takhle ty zadní světla fakt vypadat, tak u mě Cayenne klesá až ke dnu. Vždyť vypadají jak z nějakýho korejce! Kdyby mi někdo ukázal obrázek a místo nápisu "Cayenne" dal "Hyundai", tak mu uvěřím....
Jedním slovem - hrůza. :no: 8-s 😲
Jedním slovem - hrůza. :no: 8-s 😲
Elegantní možná je, ale určitě ne hezký. >😁 :no:
Porsche Cayenne je zatraceně dobré auto! To je vše... 😉
Dodnes mi zmysel toho auta ale unika? co je to? vyssie kombi? alebo "terenak" ? neviem. na teren mas lepsie auta,na rychlost takisto. a taktiez mas aj krajsie auta. whats the sence?
Divil by ses jakej to je sporťák. :yes: Kdo v tom jel, ví o čem píšu. :yes:
Neverim ze to ma handling ako m5 alebo cts-v alebo impreza. neverim ani ze to ma handling ako boxer. v terene nieje take dobre ako range rover alebo lada niva >😁
na ceste nieje lepsie nez sportovy kombik. tak ocom to sakra je? je to otom ze je to robene pre "pseudoporschefanusikov" a tym sa zivi 911ka.
ziaden iny ucel to auto neplni.
na ceste nieje lepsie nez sportovy kombik. tak ocom to sakra je? je to otom ze je to robene pre "pseudoporschefanusikov" a tym sa zivi 911ka.
ziaden iny ucel to auto neplni.
Cayenne plní účel jako každý jiný produkt firmy Porsche (a jakékoliv jiné firmy), a tím je tvoření zisku. Nic víc, nic míň.
To je dneska zatraceně málo! To je vše... 😉
Čekal jsem ještě více reakcí, to je vše? >😁
Cayenne terén možná zvládá, ale na to ho nepotřebuju. Zvládá ale dobře vzdálenosti, nechtěl bych to co jezdím podnikat třeba v M5, který je zde předhazován- proč srovnávat nesrovnatelné? >😁
Když vybírám auto, tak myslím na tři věci😒br />
dálnice D1- po té jezdím často, a asi každý ví, co tím myslím. Ta rozhodně není pro sporťáky stavěná...
český řidič- raději se schovám do auta 2,4 tuny, stále mám při čelním střetu alespoň nějakou naději na přežití (a že těch případů přibývá)...
luxus- tady Cayenne předčí i Range Rovera, jehož interiér obsahuje více plastu...
U Cayennu bych vyzdvihl hlavně podvozek, který si navíc můžu nastavit podle chuti, a podle stavu silnice.
Cayenne Turbo je zatím bezesporu nejlepší auto co jsem kdy měl, a v kterém jsem měl možnost jezdit. Ani Mercedesy ML a GL, ale ani BMW X5 a X6 nesahají Cayennu ani po ráfky...
Cayenne se prostě povedl, a jestli se někomu líbí nebo nelíbí, to mu na jízdních vlastnostech přece neubírá.
Když někdo řekne- nelíbí se mi Cayenne, odpovím- nelíbí se mi tvoje holka...
😉
Cayenne terén možná zvládá, ale na to ho nepotřebuju. Zvládá ale dobře vzdálenosti, nechtěl bych to co jezdím podnikat třeba v M5, který je zde předhazován- proč srovnávat nesrovnatelné? >😁
Když vybírám auto, tak myslím na tři věci😒br />
dálnice D1- po té jezdím často, a asi každý ví, co tím myslím. Ta rozhodně není pro sporťáky stavěná...
český řidič- raději se schovám do auta 2,4 tuny, stále mám při čelním střetu alespoň nějakou naději na přežití (a že těch případů přibývá)...
luxus- tady Cayenne předčí i Range Rovera, jehož interiér obsahuje více plastu...
U Cayennu bych vyzdvihl hlavně podvozek, který si navíc můžu nastavit podle chuti, a podle stavu silnice.
Cayenne Turbo je zatím bezesporu nejlepší auto co jsem kdy měl, a v kterém jsem měl možnost jezdit. Ani Mercedesy ML a GL, ale ani BMW X5 a X6 nesahají Cayennu ani po ráfky...
Cayenne se prostě povedl, a jestli se někomu líbí nebo nelíbí, to mu na jízdních vlastnostech přece neubírá.
Když někdo řekne- nelíbí se mi Cayenne, odpovím- nelíbí se mi tvoje holka...
😉
Cayenne by toho aj v teréne zvládol docela dosť. Na cesty je dosť predimenzovaný. Komponenty podvozku sú masívnejšie ako na náklaďákoch do 5 ton.
Diaľnica - súhlas. V bežnom aute je to utrpenie. V istej dobe som jazdil docela často BA-Praha a nazad a najmä po českej betónke to rozhodne nebola žiadna idylka.
Tých 2,4 tony je dvojsečná zbraň. A je to trochu alibistické, ja sa schovám do 2,4 tony, a ty v aute o polovicu ľahšom scípni, len keď sa mne nič nestane. Výhoda hmotnosti sa mení na nevýhodu pri náraze do pevnej prekážky. Fyzika nepustí.
Ja som myslel, že najlepšie a najpohodlnejšie auo čo si mal, bol Avantime.
😉
Diaľnica - súhlas. V bežnom aute je to utrpenie. V istej dobe som jazdil docela často BA-Praha a nazad a najmä po českej betónke to rozhodne nebola žiadna idylka.
Tých 2,4 tony je dvojsečná zbraň. A je to trochu alibistické, ja sa schovám do 2,4 tony, a ty v aute o polovicu ľahšom scípni, len keď sa mne nič nestane. Výhoda hmotnosti sa mení na nevýhodu pri náraze do pevnej prekážky. Fyzika nepustí.
Ja som myslel, že najlepšie a najpohodlnejšie auo čo si mal, bol Avantime.
😉
Mám zkušenosti s několika MB (CLK,SL,CL,GL) a BMW M3. Cca 1/2 roku jezdím GTSem a to auto je fakt zatraceně dobré. Temperament, nastavitelnost auta, pohodlí a při pohodové jízdě kupodivu i konzumace paliva. Dost lidí mne zrazovalo, důvody jsou vesměs výše a v jiných diskuzích. Mám najeto sice pár tisícovek ale to auto je velmi velmi velmi návykové. Nakonec řeknu že jsem měl i možnost jezdit Carrerou přeposlední generace, jen nebyla moje. Je to Porsche, kdo říká že ne neví o čem mluví.
celé auto je v pohodě ale vadí mi ty světla, není to vůvec design, který má porsche už několik generací a stále jej upravuje a rozvíjí a ty zadní světla prostě nesdí vůbec k tomu autu a vypadají že je vzali z jiného auta. Nenapsal jsme že přímo kopírovali, ale ten způsob designu mi přijde jak z Rencka, dokonce mi ani světla žádnýho rencka co se teď prodává nepřipadá, ale přijde mi že by tam klidně být mohli a zapadli by, ne k porsche. Stejně jako by si najednou Ferrari přestalo dávat zadní kulatá světla, ale dala tma elipsy, nebo ovály nebo nejlépe něco v podobě mercedesů, audin atp... Takže nechci říct že kopírovali, ale jako by ty zadní světla patřili autu jiné značky než porsche...