Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Nová Kia Sorento vstupuje na český trh, stojí od 909.980 Kč

127 komentářů

Velkoodběratel_kukuřice
No, vypadá to, že Korejci s nízkými cenami asi skončili, uvidíme, jak to vstřebají lidé. Neví někdo, jak vypadají prodeje nového SFé u nás, potažmo v EU?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pravda vítězí
Hmm, tak to byla rada za všechny peníze :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pravda vítězí
Oukej, ale co když to není člověk z oboru, co když je to třeba zubař nebo lékař a sem chodí jen ze zájmu? V takovém případě by se tvoje "velikost" ukázala, kdybys mu poskytl relevantní informaci. Ale neradím, jen konstatuju. 😉
Apropo, toho zubaře a lékaře jsem uvedl jen jako případ, ale máme přesně takový týpky v rodině a autům fakt ani trochu nerozuměj, takže vím o čem to je. 😉
Avatar - vabis
vabis
to není auto, to je plastový bagr >😒]
Avatar - Typhoon
Typhoon
Jak se říká: "kdo se moc ptá, málo gůgluje". 😉
Velkoodběratel_kukuřice
Copak, že jsi tak podrážděný Gilgite? Stáhli tvoji oblíbenou telenovelu?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Sám seš slušná telenovela...
jary72
Dnes jsem byl shodou okolností na garanční prohlídce v Kii a tak jsem to zkoukl, v reálu vypadá podstatně líp alespoň podle mě, zpracování a výbava jsou zase o kousek dál......ovšem ta základní cena je mimo realitu! Sice nabízí dostatečnou výbavu, ale za mega půjde většina lidí koupit německou trojku, sice možná s menší vybavou, ale s větší image 😄
Pravda vítězí
Já už to auto taky viděl na živo a fakt povedený, ale ta cena, tak ta je úplně mimo realitu. To bude muset během dvou třech měsíců o 100-150 tisíc dolů, jinak pochybuju že to někdo koupí. Konkurence je veliká.
Pallermo
Panove dejte si do konfiguratoru stejne velkeho konkurenta od BMW, Mercedesu, VW, Audi atd...dejte tam tu samou vybavu a podobnej vykon motoru, cenovky jsou o 300 000 nekde i o 700 000 vejs 😄 a za druhe, vzdy jsou ceny nahore a pak se udelaji akce a po pul roce cena klesne cca o 80 000 😄 je treba sledovat trh hosi, ja v nem sem kazdy den 😄
Velkoodběratel_kukuřice
Spíš Touarega nebo možná uloví poslední XC90.
BoboDK
Touareg je od 1 400 000,-; XC90 od 1 300 000,- ; rozdiel 30% a viac, takze skusame dalej najst podobne velke SUV do 1 000 000,-
simson33
No nevím jak na Slovensku, ale u nás je základní Touareg Nomad stále za jeden milion.
BoboDK
Popravde som len stiahol cennik a pozrel, akciove modely som nepozeral, tak sa ospravedlnujem za zbrklost, potom je VW lepsi kauf kedze je s motorom ktory je viac zodpovedajuci kategorii.
pargi
Navíc s naftovým 6hrnkem.
Velkoodběratel_kukuřice
XC90 doprodej zhruba 1,1 mega a Touareg ve verzi Nomad taky byl za 1 M.
StasCX5
A co takhle Mazda CX-9 😉, bez 100vky je za 1mil. >😒]
BoboDK
Mazdu a VW beriem, popravde mi CX9 ani nenapadlo pozerat, pri Volve nesuhlasim kedze sa jedna o stary model, urcite budu aj skladovky sorenta MY2014 o par grosov lacnejsie....myslim ale, ze H-K urcite nie su cenovo nadstrelene ako sa tu zacalo hned z kraja debatovat
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a kolko by podla teba malo stat kvalitne 4,8 metra dlhe 200 konove sedemmiestne SUV? nechcel by si ho za 400 tacov? ked si myslis ze mala yetina TDI 4x4 za 600-700 litrov bude lepsi kauf ja ti to neberiem.... sorento uz nie je pre kazdeho... nemylme si kiu s daciou..... kia sla hore materialmi aj kvalitou co logicky zdvihlo aj cenu... nechcime kvalitu zadarmo... to nejde... vzhladom k cenam skodoviek je to stale cena ako z rise rozpravok :yes😒br />
no ale teraz vazne kolko by podla teba malo stat 200 konove 4,8 metra dlhe kvalitne SUVecko? nech sa poucim 😉
Velkoodběratel_kukuřice
Tak musíš počítat s tím, že lidé mají H/K zafixovanou jako výrobce spíše levných vozů, cena se mi zdá relativně vysoká, na druhou stranu si myslím, že auto bude reálně ke koupi za cenu o 10-20% nižší. Jenom vsuvka - včera jsem náhodou koukal na Nissan Murano a za 4válec 190k chtěli 1,2 mega, takže zas tak mimo Korejci nejsou.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ano cena ja uplne ok.... pozri si ceny outlanderu 2,2 dizel v top vybave... nehovoriac o tom ze outlander je este k tomu aj mensie auto ako sorento ....

aj skoda kedysi vyrabala lacne auta ale dnes uz to neplati... tak neviem preco pri kii je s tym nejaky problem to pochopit .... kia aj skoda su na tom dost podobne... obe znacky prekonali dost rapidny skok v kvalite a sofistikovanosti v nedavnej dobe a tym padom aj stupli na cene... octavia RS tiez nemoze stat tolko co kedysi felda kombi ze jo.... tak nechcime tiez sorento za cenu dustera....
diskuter13
No neviem, podla mna cena nie je vobec uplne ok. Tych cca 12cm na dlzku ozeliem. Technologicky je Mitsubishi o dost dalej ako Hyundai / Kia. A o jeho schopnostiach v terene a lepsom podvozku ani nehovorim. Realny rozdiel v zrychleni 1s v prospech Kia bohato vykryje spotreba minus 3 litre / 100km v prospech Outlander. Takze cim je tato Kia lepsia ? A to som relativne fanda Korejcov. Resp. ak takto pojdu dalej bude spravnejsie povedane bol som a vratim sa spat k japoncikom ...
jamp
Schopnosti v terene ... Outlander nie je Pajero, asi tak.
diskuter13
to je pravda, ale aj tak da v terene viac ako Kia.
jamp
Tvrdis na zaklade coho ? Ten novy je v " terene " horsi ako DACIA DUSTER, aspon podla porovnavacieho testu na youtube od rusov, male uhly, nizka svetla vyska, v piesku zostane na bruchu, v kopci... najlepsie dopadlo Q5, vsetci ta ista trasa s brodenim, pieskom, kopcom, terennymi vlnami. Outlandera a Yetiho museli uvolnit rucne, nadvihnut, potlacit. Off roady v horsom dopadli tak, ze Pajero nepreslo okruh, ale to ani Uaz Patriot, a najvacsie problemy mali auta so sofistikovanou elektronikou reagujucou na podklad, pod vrcholom ubrala vykon a bolo... Range Rover aj Land Rover nepresli. Octavia Scout ako porovnavacia sa dostala dalej ako Pajero...Patriot. Ale na "specialnom " okruhu je kazda znacka dobra >😁 >😁
Avatar - Gasoline
Gasoline
No to snad ne! Nemáš náhodou nějaký odkaz? Že by Scout prošel víc než Pajero? 😄 Abych uvíz se Scoutem, stačí 20cm sněhu.
S LR jsem absolvoval několik výprav do různých terénů a nikdy nezůstal viset. Ta sofistikovaná elektronika reaguje na povrch právě proto, abych prošel. Ne naopak. A právě Terain Response je ve světě SUV pojem.
Jediný důvod proč zůstat viset je v tom za volantem. Buď si nepročetl manuál k čemu který režim je, nebo je to ***.
A vítězem je Q5, která nemá ani redukci a brodivost někde na 30cm? >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Docela zajímavý. Z toho testu to vypadá, že ve sněhu je opravdu důležitější power než světlá výška. [odkaz]
_MT_
To ano. Pokud ho dokážeš přenést. A rozumně dávkovat.
jamp
Odkaz nemam, ale vcera som chcel na youtube vidiet tie kvality outlanderu a narazil som na tu porovnavacku. Vacsina testov off je takych, ze dedkvia so 120tkami cumia, ze jazdili offroad. Tu ukazali tazky teren, problemy boli vyjazd do kopca piesku ( netreba nato saharu, hodne piesku je pod lukami a lesmi v severnom nemecku, polsku a asi aj ruku, staci ked chvilu hrabes a uz ho mas ) kde defender a wrangler vysli bez problemu, u disco a rangroveru bolo pekne vidiet, ako elektronika asi pribrzdila preklzavajuce kolesa, motoru klesli otacky ale davkovanie paliva zostalo, cierny dym z vyfuku a skapal. Opakoval to viac krat, skusali aj rozne nastavenia,na 1,2 rychlosti, s uzavierkami, s redukciou, blbci to neboli. Sneh nemusi byt po svetla, aby auto zapadlo, staci kusok nad spodok auta a moze ta pene chytit, auto si ho pod sebou nazbera a stlaci, potom uz len lopata, ale robota je to strasna.
Avatar - Gasoline
Gasoline
Hraní s LR na pískovišti už jsem taky absolvoval (uvažoval jsem o e😜edici do pouště). Pokud byly dobré gumy (a správné podhuštění) tak jsme nikdy neuvízli. Zkusím to tvoje video dohledat.
Jestli je to tohle: [odkaz] tak tam je jasně vidět, že to řidič s Disco neumí. Má strach a vždy sundá nohu z plynu. Když nemá rychlost, tak písek nedá! Každý, kdo jel pomalu, tak zůstal viset.
Obdivuhodný je ten Range Rover, který to dal na silničních gumách.
jamp
To je to video :yes: Myslim , ze na to ubratie plynu sa ho niekto pytal, a odpovedal mu, ze plyn drzal, ubrala sama elektronika, alebo skor pribrzdila naraz viac kolies a motor mal malo kyslika, preto zdochol, tomu by nasvedcoval cierny dym pred zhasnutim motora.
Mna prekvapil Rubicon, zdolal to tak nejak lahko, Scout :yes: . Pajero :no: a ta Mazda BT50 tu ukazem chlapom v praci, lebo chcu terenny pickup ale maju SX4 a Dustera, vdaka, ze si to video hladal :yes:
Avatar - Gasoline
Gasoline
Takovou reakci elektroniky jsem v LR nikdy nezažil, přibrzdí kola, zamkne diferáky, ubere výkon,nebo nechá proklouznout spojku. Připadá mi to, jako by řidič podvědomě pustil plyn a vzápětí prudce přidal.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
..... nejde len o dlzku auta.... sorento ma o 11cm vacsi razvor ako outlander a to uz moze byt v kabine citit ..... 😉 .... sorento je proste kus vacsie auto....
Mino21
Image nezměníš ze dne na den. Korejci ještě před pár lety hodně šli na cenu, takže nemůžeš očekávat, že po jedné generaci aut budou vnímáni jako kvalitní mainstream. Na změnu image potřebuješ tak 15 let. Škodovka má tady přeci jen trochu náskok. Tam totiž výrazný skok od viditelně levného auta k vyšší kvalitě byl vidět od zahájení výroby Octavie a ukončení výroby Felicie. H/K tlačili viditelně levná auta ještě pár let zpátky, takže jim dej ještě tak aspoň 5 let.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
kia hlavne spravila rychlejsi prechod ako skoda... niektorymi modelmi preskocili rovno uz dve generacie... a zda sa ze niektori ludia to prave preto maju problem stravit a pochopit ze je dnes uz tato znacka inde ako pred 10 rokmi .... nove sorento posobi uz solidne hodnotne stylovo... keby malo znak jeep na maske nikto by nemohol ani ceknut.... jednoducho vsetky auta su dnes uz v mnohom velmi velmi podobne ... lisia sa uz len detailami a fakticky nejake "zle" auta az na par vynimiek nie su ... nove sorento vidim ako jedno plnohodnotne seriozne auto.... za stale vybornu cenu... voci najblizsej konkurencii

PS: uplne na rovinu ti poviem ze ja by som si radsej vybral sorento ako povedzme cherokee.... celkom vazne .... takze taka je uz realita
Mino21
No tak to teda nevím, kde Kia udělala ten dvougenerační skok... Ten právě udělala škoda, která z jediného modelu Felicie přeskočila hned na Oktávku a posléze Fabii, což byla auta o dvě generace dál. U Kie vidím slušný postupný vývoj, ale žádný až takový extra skok tam nebyl. I ten první Ceed byl sice slušný skok, ale pořád jelo na image levného auta.

Nejde o to, zda si jsou auta podobná nebo ne, ale s určitou image si můžeš požadovat určitou částku, ale ne víc. To, co jsou lidi ochotni zaplatit, nezáleží jen na kvalitě, ale i na té image, ať se ti to líbí nebo ne. A jak sám vidíš, Kia tu image ještě nemá. Znovu říkám, image nemá nic společného s kvalitou. I kdyby Kia vyrobila auto, které bude naprosto stejně tak kvalitní jako Mercedes S se stejnými technologiemi a podobnými motory, tak za něj nemůže chtít cenu toho Mercedesu. Nemá na to image. Úroveň image dohání úroveň kvality s obrovským časovým zpožděním okolo 15 let, a Kia začala teprve nedávno. S tím prostě nic neuděláš.

Kia potřebuje ještě mnoho a mnoho let, aby se zbavila nálepky levného auta. Ať bude vyrábět kvalitu jakou chce, nemá šanci získat kvalitní image (a možnost chtít vysoké částky za svá auta) okamžitě. Kvalitní produkty mohou proces urychlit, ale pořád bude potřebovat minimálně ještě jednu generaci aut.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no hlavne si vsimni ake auto mala kia v nizsej strednej este v r 2006 pred prvym ceedom..... tam bol ten skok doslova dvoch generacii... 😉 a takisto sportage.... vsimni si ten este z r 2009 a potom ten z r 2010 .... to je rozdiel celeho vesmiru .... a takto mozeme pokracovat aj pri sorente riu a .... a podobne....

kia spravila rychlejsi prechod od lowendu ako skoda ..... doslova za 5-6 rokov sa z lowendovej znacky stala uznavana znacka konkurujuca fordom vw toyotam oplu a podobne .... :yes:
Mino21
Dnešní Ceed je srovnatelný s běžnou konkurencí, to auto je docela v pohodě, byť si pořád nemyslím, že je tam, kde by měl být (něco jsem s ním najezdil a ačkoli jsem si říkal, že ti Korejci to udělali velmi pěkně a docela se mi to auto zamlouvalo, když si to tak zpětně promítám, na tom autě bylo stále ještě hodně věcí špatně). Pokud chce Kia táhnout image nahoru, tak musí počítat s tím, že ji bude táhnout ta minulost dolů, takže nemůže mít jen průměrné auto. Musí mít nadprůměrné auto, aby se image dostala do průměru. A to nemá. Má auta nanejvýš průměrná. Jenže průměrné auto tě nedostane na průměrnou image, když máš takovou minulost.

Předchozí Ceed byl ale v rámci konkurence pořád levné auto, a proto tam ten skok není až tak brutální. Ano, ty skoky jsou více než generační, ale nejsou zase dvougenerační. To bys těm autům fandil až moc. U Ria bych celkem souhlasil, to bylo tak, jak to mělo skočit u Ceedu. První Ceed ale ještě nebylo auto na úrovni konkurence. Bylo fajn (hlavně ta benzinová 1,4ka se mi líbila, neskutečně dynamická na ten objem a výborná spotřeba), ale vevnitř... to bylo prostě laciné auto, prostě laciné. Takže pokud teď Kia začala vyrábět auta srovnatelná s konkurencí, tak prostě potřebuje ještě pěknou řádku let na to, aby se na ten průměr dostala i ta image. Je mi líto, ale tady prostě ještě nějakou dobu H/K bude mít problém.

Imagí to je low-endová značka, ještě hodně dlouho bude, můžeš se rozkrájet, stavět na hlavu, jít demonstrovat, ale prostě image je vlastnost, která má extrémně dlouhou zpětnou vazbu. Kvalitou výrobků klidně může konkurovat už dnes, ale image je záležitost, která se táhne i desítky let. Prostě to tak je.
Avatar - Jaros71
Jaros71
To nemá logiku..
KIA s HYUNDAI BUDOU VŽDY LEVNÉ KOREJSKÉ VOZY..
Tak jako máš TV LG vždy levnější než podobnou TV SONY.. :-!

Tyto ceny Sorenta jsou úplně mimo realitu ! :no: >😒]

Touareg za takovéto peníze je úplně jinde. Kvalitou , jízdně i image.

Sorry..ty ceny korejce půjdou reálně min. o 100 spíš 150-200 tis níž !

Jinak jim to nikdo normální nekoupí.

Přitom to auto vypadá dost dobře.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A to je právě to, "a kolko by podla teba malo stat kvalitne 4,8 metra dlhe 200 konove sedemmiestne SUV"

Je Kia takto vnímána? Myslím, že o 100-150tisíc v základu níže by to byla jasná volba, která nabídne velmi dobrý poměr ceny/kvality. V ceně 1milionu už jsi ve skoro prémiových vodách a Touareg je Touareg (v ČR) a to se může Kia rozkrájet, na to jí ještě čeká cesta budování pozice. Navíc, kdo jde pro SUV kolem 1milionu, tak stěží bude kupovat z posledního, jako kupec Fabie, který 4x zváží, jestli potřebuje mlhovky či tempomat. Pak už není takový problém dosadit na prémii.

Všechna čest Kie, Sorento není zlé, když jsem viděl nové Santa Fe (které bude doufám podobně kvalitní v interiéru), tak je znát vývoj, ale sebevědomé ceny na českém trhu to trochu zabíjí 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to ako je kia vnimana medzi obmedzenymi ludmi uz dnes nezaujima ani samotneho schreyera.... ani korejcov ani mna..... realita je taka ze kia sorento uz moze kludne zobrat zakaznika tomu kto pozera hoci aj po X3ke..... alebo XC60tke.... ano taka je realita ze nove sorento je hodne dobre zladeny kus solidneho priestranneho a pekneho auta ... samozrejme kto ma na X5ku a doma ma popri nej dva mini coopre a jedno BRZ ten nebude riesit sorento a ja proti tomu nic nemam... nech si kazdy kupuje to po com mu srdce tuzi..... ale fakty su fakty..... sorento uz moze tazit aj na tych frontoch kde kedysi nemohlo .... jednoducho je uz dnes na inej urovni a ovela vyspelejsej urovni ako v minulosti..... niekto si mozno radsej kupi naslapane sorento v plnke ako zakladny touareg...... ale ved preco nie.... dostane dozaista hodne dobre auto.... a za dobru cenu... velkostne skutocne uz pekny kus auta..... navyse moze byt az 7 miestne co stale nie je bezne ani u niektorych premiovych SUV vacsich od sorenta ..... ja beriem kiu ako idealny vstup do sveta pred-premie... aby si ma spravne pochopil.... netvrdim ze sorento je premia... samozrejme ze nie je ... ale moze svojou hodnotou rozmermi aj kvalitou uz ocarit nejedneho zakaznika ktory ma aj na drahsiu premiu ale nie je povedzme pre neho priorita zivota mat co najdrahsiu a nie vzdy zrovna najpraktickejsiu premiu ..... ale povedzme ze tento clovek skor oceni priestor praktickost netuctovost.... osobitost.... pritom ale nechce ubrat z poziadaviek na styl... kvalitu a charizmu 😉 ..... pre takehoto cloveka moze byt prave sorento ideal
Avatar - Ozzman
Ozzman
Promin, je úsměvné, že mluvíš o realitě zrovna ty, který nikdy takové auto nekupoval (vlastně ani žádné nové či jeté), ale ani nikdy ani jedno z těch aut nejel, nebo dokonce neseděl. Ty pořád nechápeš ten rozdíl mezi tou prémií a Kiou ( mainstreamem), žejo. A ty tu mluvíš o omezených lidí......

Proč by prémie nebyla praktická? Viděls někdy kufr Touarega? >😁 Myslíš, že v BMW nemá člověk styl, kvalitu a charisma? >😁 Je opravdu vidět, že ta auta neznáš.

Kia dotahuje konečně evropskou mainstreamovou konkurenci, ale hrát si na prémii.... to může vyjít maximálně tak Volkswágnu u některých modelů.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
touareg nie je premiovka aj ked si to mnohi zelaju.... ani nikdy nebude... kia takisto nie......a to je dobre..... tak to ma byt :yes😒br />
vetu o obmedzenych ludoch si si vysvetlil po svojom a ja ti to neberiem.... ovsem narazal som na nieco ine ako ty

tvrdim niekde ze v bmw nemas styl charizmu? ono takato takato debata potom vazne nema zmysel ...

pisem niekde ze sa kia hra na premiu? .... tak vidis...
Avatar - Rubb
Rubb
Zapomněl jsi dodat, že Kia nikdy nebude mít jméno jako VW. Kia je prostě konkurent Dacie, lowend. Za to dá mil. jedině totální blázen...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
keby si vedel kolko stoji k900 😉 :yes😒br />
to bys koukal kamarade
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Touareg není prémiovka v pravém slova smyslu, protože má znáček VW, ale zpracování i motorizace prémiové jsou.

Řeknu to asi takhle. Kia má smysl v nižších cenách, osobně by mi bylo líto vyhodit mega za Kiu, bylo nám líto vyhodit i pul mega za Kiu. Prostě jen proto,že konkurence to umí stejně a v nečem i podstatně lépe. Podívej se na Renault, jsou to dobrá auta, ale nikdo se neodváží prodávat Megana za cenu Golfu, proč? Protože by si to nikdo nekoupil, jelikož Megane objektivně nenabídne nic víc proti Golfu i když je to velmi dobré a schopné auto.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Touareg je prémie jako vyšitá.. >😁

Něco jsem v něm najezdil , v terénu i na dálnici.

KIA ? No to sorry , jednu má otec v garáži , je levné auto.

Vždy byla a bude.. jinak se neprodá.

Tradice značek jako má Mercedes-Benz či BMW se ani nikdy dohnat nedá.

A VW s AUDI má zase v EU neotřesitelnou pozici.

Tam se korejec nikdy nedostane..mrkni se na LEXUS , tak moc se japonci snaží , je to výborný ale nestačí to !
Pravda vítězí
Já na rozdíl od Gilgita budu o něco sdílnější. Dle ofiko statistik SDA😒br />
Hyundai Santa Fe v ČR za rok 2014 celkem 447 ks, 19. místo ve třídě
Kia Sorento v ČR za rok 2014 celkem 190 ks, 35. místo ve třídě

Hyundai Santa Fe v ČR za leden 2015 celkem 12 kusů, 41.-42. místo ve třídě
Kia Sorento v ČR za leden 2015 celkem 28 kusů, 29.-30. místo ve třídě
Avatar - Typhoon
Typhoon
Koukám, že na Santa Fe dolehlo povědomí o reálné kvalitě a tak jdou prodeje výrazně dolů.
Avatar - abacus
abacus
Čísla ťa nepotešia😒br /> Európske predaje😒br /> Kia Sorento rok 2014 9 390 ks nárast 23,9% oproti 2013 ...7 610 ks
Santa Fé rok 2014 13 390 ks nárast 26,5% oproti 2013..10 588 ks

Kategória SUV nie je to čo by robilo vrásky managerom Kia či Hyundai v Európe.
Cee´d , I30, I40 to sú modely, toré na tom nie sú najlepšie.

zdroj😒a href="//left-lane.com" title="//left-lane.com" rel="nofollow" target="_blank">left-lane.com
Neurotic
Ta cena je podle mě úplně mimo za ty peníze je Mazda CX-9, Mitsubishi outlender... takže fakt nevím proč bych měl vysolit skoro mega za nějakou Kiu
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mozno by nebolo odveci si do noveho sorenta sadnut.... zabudnut na vsetky sephie clarusy a magentisy z minulosti .... a mozno by ti doslo ze ta cena je uz dnes uplne ok a odpoveda tomu do coho si si sadol :yes😒br />
ved nikto ti nebrani za 900 tisic kupit octaviu scout alebo outback za milion... to je tiez pravda 😉 ...

no ja by som si za milion zobral rozhodne sorento... a kedze je to suv tak s automatom..... postacila by stredna vybava akurat by som si doplatil za tu peknu hnedastu metalizu :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
"mozno by nebolo odveci si do noveho sorenta sadnut" - Tak šup na to!!! >😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
na ja sa ho nechystam kupovat... a nezvyknem ocumovat showroomy s prazdnymi vreckami tvariac sa ako potencialny zakaznik ked nim nie som....

este som zabudol kolegovi dodat ze outlander je sice fajn a misaky mam rad su to moje srdcovky a outlander sa mi ozaj velmi paci ..... ale popravde treba povedat ze ma sorento od neho o 11cm vacsi razvor a tak mi pride ze je to uz predsa len vacsi kus auta ako outlander ... takze cena sorenta je naprosto ok...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - S8
S8
Cena by nebyla tak špatná, kdyby ovšem nepadala závratně rychleji než u konkurence. Zůstatková hodnota po 3 nebo 4 letech bude o hodně nižší (v 😖 než u konkurence, takže pro někoho, kdo si ho koupi na 7 let dobry, pro někoho kdo střídá auta co dva - tři roky nesmysl...
bludger
design teda mizerný, mě se vůbec nelíbí..... 😒
Pravda vítězí
Věc názoru. Viděls to auto na vlastní oči? Pokud ne, jdi se na něj mrknout, je o dost hezčí než na fotkách a to je dobře.
ericn
Jo, viděl to tak tady na obrázku. Dnes jsem se byl na nové Sorento podívat a je to pecka, vypadá skvěle, materiály uvnitř jsou velmi hodnotné a všude spousta prostoru.

Dokonce, ikdyž se prodává ode dneška by nebyl problém cenu dostat dolu. Bavil jsem se s prodejcem a měl na Showroomu výbavu Exclusive - tedy prostřední, kde nic zásadního nechybí a reálně bychom se pohybovali kolem 880tis, oficiální ceník hovoří 949tis Kč 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Mě se taky nelíbí. Hlavně ta dlouhá střecha. Ale kdybych vlastnil vrtulník, tak by se s nim asi dalo na té střeše přistát... 😉
wolff
Občas nadávám na sebevědomé ceny u FCA, ale poslední příspěvky od H/K přebíjí všechna má očekávání. Další komentář netřeba. :no:
BoboDK
Ktore podobne velke SUV cenou podlieza H/K ?
diskuter13
Ked zoberem do uvahy cca 10cm dlzky tak napr. - Outlander, nova CX-5, RAV-4, xc-60, Outback a mozno ine ...
Avatar - _Karel_
_Karel_
A keď ubereš dalších 10cm tak i Captur a Mazda CX 3, že? Není ideální si za 300tis. koupit auto velikosti Fabie kombi? Těch pár cm navíc bys určitě oželel.
Realita je, že kde Touareg a D3 začíná, tam plně naložená Kia končí. Takže vcelku normální cena.Jinak si taky člověk za 900tis. může koupi Octávii Scout, že?
Srovnávat cenu novinky bez slev s akční cenou výprodejové končící staré XC-90, nebo staré CX-9 mi nepřijde nijak relevantní. Samozřejmě, že pro spoustu lidí bude stará poctivá XC-90 stále zajímavá, ale to není argument pro "vysokou "cenu Kie.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
konecne realny a rozumny pohlad na vec.... :yes:
diskuter13
pozri, ak mam mat plne vybavenu Kiu za 44.000 Eur s DPH. Dakujem, nechcem. Viac mej pravidelne sa u nas riesia nakupy takychto vacsich a velkych SUV pre manazment, rodinu atd. Jednoducho pre kopec ludi, tych 10 cm navyse a par hovadin co sa tyka elektroniky za to nestoji. Keby som si mal napr. vybrat novy Subaru Outback, alebo novu Kiu Sorento berem jednoznacne Outback (pripadne novy LR Discovery Sport). Obe v zhruba rovnakej cene. Mozno tam nebudem mat automaticke parkovnie, bireye kamery, 7 miest, ... Ale mam podstatne bezpecnejsie auto s prejazdom takym o akom sa Kii nesniva a s bezpecnostnou technikou ktoru bude mat Kia mozno o 5 rokov. A dynamikou a potrebou urcite lepsou ako Kia. Podla mna ta cena vobec nie je ok. Iste je to pekne velke auto s dobrou uzitkovou hodnotou. Ale tam to konci. Cena zacina ist k latke premie a sorry, ale Kia este dlho nebude zrovnatelna napr. s nemeckou trojkou. Sam som jazdil sluzobne aktualnu verziu Sorenta - v pohode auto, ale domov by som si ho v plnke za 40.000 po zlave nekupil.
Avatar - _Karel_
_Karel_
"Cena začíná jít latke prémie"- za takovou cenu se dá koupit i Yeti, Octávia Scout. Je to prémie? Pokud já vím, tak hodně vybavená X5 nestojí 1,2mil., nebo jo?
Tvoje srovnání hodně kuphají na obě nohy. Úplně totéž, jako bys řekl: na co mi je Passat za milion, když uberu pár cm rozvoru můžu mít bezva Golfa o statisíce levněji. Ano, můžeš. Vždycky se dá najít něco zajímavějšího. Takže když najdeš něco, co se ti za cenu Kie líbí víc, kup to a neřeš, že Kia je stejně drahá.
diskuter13
Daju velku cenu. Par blbov kupi, potom sa prestane kupovat a o pol roka zacnu akcie ... 😉
Avatar - Bubáq
Bubáq
Slovenští i čeští odborníci na marketing mají hned jasno. Tak tomu nelze, než zatleskat! Škoda, že tito odborníci nemohou prokázat své znalosti a talent přímo na místě importéra sevřeného z obou stran. To by se zákazníci fakt poměli, nakupovali by zázračně levné produkty až do doby, než by se všichni pozabíjeli v důsledku bezpečnostní a ekologické kvality jimi do výroby prosazených aut. Někteří by zahynuli na rakovinu, někteří na následky havárií, a naprosté většině by levná auta zlomila schopnost obnovit svůj domácí autopark v důsledku nekonečných oprav. Sakra, docela by mě zajímalo, proč čínská auta, když dorazí do Evropy, stojí zrovna tolik jako např. Dacie nebo i víc?!
Tolik asi k tématu dne: vysoká cena nového Sorenta....
diskuter13
dockaj casu ako hus klasu ...
inak chapem, chudak importer, chudak predajca, chudak servis, chudaci PR - co vlastne Ty zakaznik chces ? Sak ved to je super cena pre Teba a aka vyhodna 😉 Cena je vzdy taka kolko su ludia ochotni platit. Ak toto nechapes, kompletne ti unika pojem trhova ekonomika a nema zmysel nic riesit. Pozri si na pocty kusov predanych v EU a pochopis. Ake nie, kup si Kyu. Za tie peniaze mozem mat napr. novy Land Rover Discovery Sport. A nic v zlom, ale to je INY kus auta za rovnake prachy ...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nie je to tak davno co tu bola testovana yetina s DSG za milion..... ked si clovek uvedomi ze za tuto cenu moze mat o triedu vacsie a o triedu silnejsie aj o triedu priestrannejsie sorento .. ktore bude v neposlednom rade aj podstatne charizmatickejsie a viac reprezentuje majitela ako yeti ..... tak neostava nic ine len pogratulovat buducim majitelom sorenta... uprimne im zavidim.. v dobrom ... velmi pekne a hodnotne auto .... az sa mi naskyta otazka... naco nagelovana X5ka za 2 melony .... ked mozem mat takuto 7 miestnu elegantnu obyvacku za milion

verim ze aj v europe uz bude mat konecne sorento uspech.... toto nove ma uz na to vsetky predpoklady .... drzim palce :yes:
Pravda vítězí
Se svým nickem ani jináč nemůžeš >😒] :yes: Ale jo, taky bych jim přál úspěch, ale jednoduchý to mít nebudou.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
>😁
Petto
Ten, kto má na nagélovanú X5 za 2 melóny, nerozmýšľa na Kiou. Ja to skôr vidím ako ekvivalent k niečomu takémuto: [odkaz]
Pravda vítězí
To snad neeeeeeeeeeee 😉
Petto
Pardon ze som tam dal Passat 😄 aby ste sa ne***i. Hodnotne urobeny crossover alebo SUV od mainstreamovej znacky je ekvivalent k premiovym kombi. Sorento je elegantne urobene auto, charakterom mi to najviac pripomina americke SUVčka. V aprili pribudne rozmerovo podobne auto a to nový Espace, to je moj favorit.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vobec by mi nevadilo keby zakaznici dali prednost sorentu pred alltrackom aj ked to nie su priami konkurenti nakolko alltrack nie je SUV-ecko.... to ale nevadi..... ak niekto vyzaduje kombikovitu karoseriu s velkym prestorom a 4kolku kludne moze ist do sorenta.... svojim sposobom moze sorento prilakat zakaznikov ktori pokukuju aj po alltracku alebo outbacku ... teda nielen po cistokrvnych SUV-eckach .... to je pravda uznavam
Neurotic
ten kdo jde pro alltrack nejspíš ani neví, že nějaká Kia existuje a když bude chtít SUV za mega tak ke Kii taky nepůjde
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak mne je uprimne luto ak ma takychto zakaznikov vw 😉 ... nie je tu koncernu co zavidiet
911moby
950.000,- v základu s automatem. Chceš xenony, přisol 40.000,-. Chceš metalízu, přisol 20.000,-

Sorry, ale nemůžu s tebou souhlasit, že je to adekvátní cena. Souhlasím s názory, že by cena měla být tak o 200.000,- nižší.
H/K jsou stále brané jako cenově výhodné, ale nějak se postupem času ta výhodnost vytrácí... například +/- naprosto stejné ceny i20 vs. Fabia. Měl jsem za to, že v porovnatelných výbavách bude i20 alespoň o 10% nižší, ale není!!! zklamání od souseda z Nošovic 😒
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
za metalizu sa priplaca hadam v kazdom aute 😉

ja ti nebranim... ak na to mas kludne si kup X5 alebo ML ...... ja len tvrdim ze cena sorenta je uplne ok .... naprosto ok

to ze su hyundaie/kie brane ako cenovo vyhodne platilo kedysi aj u skodovky ale casy sa menia a auta sa tiez menia.... kedysi lowendove skodovky uz dnes davno nie su lowendovymi skodovkami a plati to aj pre korejcov ( tak nechapem v com je problem )..... korejci su na tom podobne ako skoda.... z lowendov sa stali uz plnohodnotne znacky .... tak samozrejme nemozu byt za lowendove ceny...
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes: 😉
simson33
a ceny? VW 1 043 900,- Kč x KIA 909 980,- Kč
Má cenu to vůbec dál srovnávat???
Velkoodběratel_kukuřice
Můžeš si taky koupit X-Trail 1.6ku >😁 >😁 Velmi dobrá ponúka
simson33
Naštěstí ceny Nissanu X-trail se po slevě už pohybují cca o 200 tis. níže než jaké nastavila KIA. Ale taky jsem čekal, že tu 1.6 u Nissanu rychle doplní nějaký 2.0 a zatím stále nic... Honda CRV také přezbrojila na 1.6, ale ten je alespoň dvouturbový.
Každopádně motor Touaregu je v téhle ceně jako z jiného světa :yes:
ericn
navíc X-trail je jen přifouknutý QQ (+2) = není to konkurent pro Sorento 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ma touareg v ponuke 7 miest? ... co ak niekto chce 4kolku za milion ale ma 3 deti a psa... a oceni 7 miest viac ako nejaky V6tdi... navyse mi pride ze sorento ma velmi solidnu dynamiku uz aj s tymto motorom.... 😉
Avatar - Rubb
Rubb
Jo tak takových zákazníků jsou mraky. Možná tak u menšiny... Za tu cenu je to neprodejné. Nevidím jediný důvod, proč si koupit toto pseudo SUV. A ten interiér vypadá na cenovku auta pod 500tis. Otřesné. Kia tou cenou už porazila sama sebe, ani nečekala na konkurenci.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Rubb
Rubb
Jo tak takových zákazníků jsou mraky
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
uvidime na konci roka kolko sa ich tento rok v europe preda... kolko tipujes?

tych 15 tisic v eu by mohlo byt 😉
ozawasan
když jsem psal, že jsou korejci vysmívanými značkami, nad kterými se lidé ošklíbají, ale čas ukáže, že se dokáží rychle učit a jednou to bude jinak.. - to bylo v álejích......No a léta plynou vážení a korejci nám dospívají. Už to není - blé mámo Korejec.... Ale podívej se...hm....
Jasně, že v top klasse, to budou ještě dlouho německá auta. Ale čas plyne....
simson33
No nechci kazit nadšení z korejských produktů, ale není to náhodou tak, že na evropském trhu jsou stále ještě nejen za Francouzi, ale i za Japonci, takže stále velmi okrajoví... (???).
ozawasan
ale nejde o to kazit někomu radost. Každý at si jezdí, co mu libo. Kdysi jsem měl SF V6 a nemůžu říct křivé slovo. A dělat to jen kvůli tomu, že je to korejec a je to tak nějak jako populární - proč bych to dělal. Udělali obrovský posun v kvalitě materiálů, zpracování vůbec politice prodeje. A na to poukazuji. Jdou neustále nahoru. Když si vezmu, kolik tady jezdilo korejců před 15 lety a jakých - tak je to posun.A nepřiznat ho je akorát neustálým podceněním protivníka. Mám jednoho japonce a jednoho němce - a neřekl bych, že turbínových festrů jezdí víc, než iX nevímčeho...
simson33
Já jsem vycházel čistě ze statistických údajů...
Pokud jde o srovnání Korejců s Japonci tak tam (opět čistě podle statistik) vidím největší korejský problém v nedostatečné kvalitě. Koukni třeba na spolehlivost Foresteru nebo Toyoty RAV (absolutní špička a je jedno jestli auta roční, dvouletá nebo pětiletá) a zkus najít třeba Sportage (odhaduju spodní třetina tabulky).
Zatímco dříve statistiky spolehlivosti obsazovaly pouze japonské značky a i dneska stále vedou, německá produkce začíná náskok stahovat, ale korejská nikde.
ozawasan
To neděláš dobře 😉 . Jedna věc jsou tabulky a druhá jsou fakta a přístup. Ber následující pouze jako zkušenost, nikoliv jako statisticky směrodatnou veličinu.
Kamarád má již třetí hyundai. Dělají to tak, že skončí leasing a veznou další. Přístup servisu super. Je pravda, že ho to dvakrát nechalo stát na cestě. Abych nekecal, nebudu psát co, protože si to nepamatuji - jednou to byla asi hadička od spojky - ale to bych fakt kecal.... Zavolali na helplajnu - jednou to bylo noumáuně někde u baráku - auto odtaženo, opraveno - zapůjčen náhradní vůz. Bez keců, jen podepište papíry. Podruhé někde na cestě na dovolenou. Pár telefonátů - nejbližší dealer Hyundai zapůjčil auto, aby tu dovču mohli odjet... A ted - Subaru mělo pár problémů - hlavně okolo dieslů - odcházely spojky - třeba po 30000km - prostě slabá srajdajka. Odcházelo i pár DPF filtrů - víc, než jen "to se stane vždycky u novinky". Ke spojce - i když se mi to nelíbí - ok - spotřebák...Ale u DPF po třeba 50-60 tisích? Většině lidí v tom vykoupali čumák. To samé u pár CVT převodovek. To není žádná hračka za pár korun... Vtip - v původních manuálech - nápln celoživotní - dnes - nejpozději po 60000 v namahaných podmínkách 40000km - výměna kapaliny. Tím chci říci, že značka - to je komplex služeb a ne všechny "nepříjemnosti" se dostanou do statistik. A přesto zůstávám subarista 😉
Neurotic
Nové auto a 2x zůstalo stát >😁

Chápu, že záleží na konkrétním kusu, ale ojetá C5 zůstala stát jenom 1x na parkovišti a předchozí BX akorát, když mělo v zimě po měsíčním stání vybitou baterku...

Takže pokud chce mít někdo jistotu, že se z místa A do místa B dostane tak je úplně jedno jestli má nové auto a nebo 20let staré, protože rozbít se můžou obě 😉
ozawasan
tuším že to nebylo u jednoho auta - protože mají v řadě už asi třetí.... Dávno tomu, co jsem měl xantii s 1,9TD - 66kW - a super auto - dodnes tvrdím, že to byl jediný člen rodiny s pravidelnou ranní erekcí(byl to ještě model bez ventilu, takže si sedal)
jamp
Nema zmysel bavit sa o spolahlivosti podla TUV, na STK pridu vsetky !!! auta pojazdne. Zaujimave su statistiky cestnej asistencie, tu volaju k nepojazdnym, preto ma nemecka premia dobre fungujuce asistencne sluzby, aby sa cez ADAC nezistila skutocna spolahlivost.
Na stedry den odchadzal chlap s BMW 5 kombikom 3,0 diesel od nas domov do holandska a blbla prevodovka. Zavolal dealerovi domov a poradili mu, nech s tym skusi dojst :-! Dat cez 70.000 eur za taku spolahlivost, 8-s
jamp
Som rad, ze nemam kvalitnu rav 2,2 d-cat, ale menej kvalitny 2,2 crdi v santafe a v rodine je este 2,2crdi v sorente. A kolegovia s 2,2 dcat v avensise a verse s mensimi km ( mam 115 kkma oni 80 ) riesili vstrekovace, vysokotlake cerpadlo, nejaky ventil v raily, vdaka ktoremu cesta na dovolenku prebiehala v nudzovom rezime, jo kvalita sa pozna. Som rad, ze nepoznam tieto priznaky kvality a motor tocim kazdy den az k obmedzovacu ( inak by som sa nedostal na hlavnu ). Rav 4 pri akceleracii si uz videl ? Cez dym ju to trosku skresluje ale bola to ravka. Motor 2,7 V6 v santafe 2009 bol vyborny, auto vnutri tiche aj po 100.000 km. Skoda, ze v sorente nebude 3,3 v6, ta spotreba nie je az taka zla
ozawasan
já měl v 2003ce právě tu 2,7V6 ku a nemůžu si stěžovat. Co se toyoty a 2,2 týče - věřím ti to do puntíku. Měl jsem toyotu, ale ještě se starým 85kW bez dpf. To byla pohoda. Ale anabázi s 2,2 znám od kolegy ze subaruclubu - krom vstřiků i dvojhmota a spojka - ve 130tis. Nic moc. Denně najedu už jen 100km kvůli práci a vrátil jsem se k benzínu. Pravda - mám o cca 2,5litru vyšší spotřebu - ale neřeším různé laskominy....
Avatar - dolfi
dolfi
Nejsem si jist, zda image KIA nebo Hyundai šla nahoru tak rychle, jak začínají jít nahoru ceny jejich aut ;-\
jamp
37.000 eur som za santa fe platil v 2006 a to este nebol v kozi a iba manual 114 kW, aj ked boli este Skk, takze s cenou az tak hore nesli, ani oproti sucasnemu sorentu nie. Vyhoda je, ze ti to nikto neukradne 😉
Avatar - Typhoon
Typhoon
Na dlouhou záruku je třeba zvednout základní cenu, to je jasný. Přece to nebude automobilka neustále dotovat.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
cena ide hore s kvalitou a technickou vyspelostou auta... image si znacka buduje dlhe roky ale kia je na dobrej ceste .... v tomto netreba mat obavy ... pozri sa aky bol image kie pred 10 rokmi ked ich mal kazdy za najvacsiu biedu a pozri sa na to dnes... ked si uz nejeden clovek kludne miesto focusa kupi ceed lebo sa mu zda krajsi kvalitnejsi priestornejsi hodnotnejsi .... takze taka je uz realita .... kia dnes uz berie zakaznikov prave tym znackam ktore sa kedysi korejcom posmievali ... ironia osudu ale je to tak
pinky
Nove VOLVO XC90 uz je v UK a Whatcar review dal Volvu xc90 5star best big SUV on market , original;whatcar.co.uk
Neurotic
to je ta věc s 4 válcem? >😁 v tom případě nemůže být nikdy best big SUV maximálně pro ekoteroristu 8-s
Petto
Tak nove XC90 je skutocne skvely pocin. Len z obrazkov to vyzera brutalne. Drevo, kov, krystal, koza - jednoducho nadhera.
Avatar - leone
leone
... se asi zbláznili !!!!!!!!!!!!, jo takhle to dopadá, když je někdo nenažranej !!!!!!!!!...přeji hodně prodaných kusů >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dik... ja verim ze 15-20 tisic kusov predavat rocne v eu nie je nerealne..... :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
cena sorenta moze si kludne kupit za milion 110kw outback [odkaz] ak si mysli ze ziska viac auta a viac vykonu alebo priestoru ci luxusu .... ja tvrdim ze cena sorenta je hodne... hodne dobra..... tak dufajme ze to pomoze aj predajom v eu... to auto ma velky potencial :yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
SUBARU je extra auto..
KIA si k němu může jen přičichnout. 😉 a to cenou.

Vem mimo silnici Sorento a pak SUBARU..A POCHOPÍŠ TO.

A i na silnici se budeš dívat jak Outback se slabším motorem mizí v dáli >😁

Cena SORENTA je naprosto mimo realitu .
Za korejce toto zaplatí jen fanatik..sorry Toppere , ty to stejně nebudeš , že?
diskuter13
Presne, aj ked je novy Outback papierovo slabsi je technicky vyspelejsi, bezpecnejsi, rychlejsi a menej zravy. Aj ked aj on si uz zacina pytat svoje vsimne 😄.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sorento ma 5 hviezdiciek v euroNCAP ... mozno ze outlander ma 6 ... boh vie 😉 .... alebo mozno 7.... nehadam sa.... ovsem logiku aku pouzivas k obhajobe svojho nazoru tu ti vobec nezavidim ... s takymito ludmi je fakt skoda debat.... nesrandujem ....nepochybne keby malo sorento aj 8 hviezdiciek tak bude outlander bezpecnejsi s 5 hviezdami lebo je to outlander a nie kia ... takto mozes kecat akurat tak s kamaratmi na skole alebo pri pive ktori nerozoznaju audi od vw ..... ale so mnou takto debatujes zbytocne ... nemam zaujem o taketo neobjektivne debaty
diskuter13
jj presne ako hovoris. Ked v priamej debate zamenis Outback za Outlander, povies si svoje a nasledne apelujes na moju logiku tak je s Tebou fakt skoda debat. A co sa tyka bezpecnosti, vykonu, prejazdnosti ? Pozri si IIHS testy, ktore su omnoho spolahlivejsim zdrojom ako EuroNcap. Pripadne porovnavacie testy nie len z nasich krajin. Ale priame ci uz Azie, Australie, alebo USA resp. EU. Kia smeruje pekne dopredu. Netvrdim nikde opak. Ale jej cena je mimo realitu. Pozri si historicke vyviny cien (ako viac menej pri kazdej znacke). Na zaciatku peek a do pol roka cena dole a aj s akciou uplne do pohody 20% dole. A pozri si taktiez zostatkove hodnoty tych aut. Chapem, ze plateni diskuteri musia "PR compactible" nazory, ale keby aspon prevazne boli objektivne. Dlho som sa nenechal uniest k ziadnej debate a uz sa asi ani dlho nenecham. Pekny den ...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
cena sorenta ja uplne ok.... casom to zistis ked predaje v eu voci predchodcovi budu dvojnasobne 😉 ... na konci roka uvidime ci cena je prestrelana...

nemoze byt nove sorento vo vsetkom 10 krat lepsie ako to stare ale za rovnaku cenu, to fakt nejde.... aj fabia uz nebola za cenu felicie ... ved to poznas... technologicky skok na uroven zavedenej konkurencie sa neda spravit tak aby bol za cenu lowendu povodneho modelu .. to nejde... logika nepusti

oproti doterajsiemu sorentu je to nove sorento nielen podstatne technologicky uz inde ale je aj o dost vacsie s lepsimi materialmi ..... pozri si interier doterajsieho sorenta a toho noveho.... to je rozdiel bez debaty dobre 2 generacie .... opat sa vratim k felde a fabii.... kym felda 50kw kedysi stala 260 000 tak nova fabia uz hadam nesla pod 300 000 ( tak neratam juniorku bez volantu a sedaciek ) a to pritom nebola ani vacsia ako felda.....

alebo si hadam myslis ze nove sorento by malo byt za cenu stareho este fakticky este lowendoveho sorenta? si myslis ze ked novemu dusteru das povedzme podvozok z kaskaja a 7 airbagov so 150 konmi tak tiez bude za cenu toho sucasneho dusteru .... no vidis mas pravdu .... uz nebude za povodnu cenu ... kazda sranda nieco stoji a v autach to plati dvojnasobne....
diskuter13
ako ste hovorili s kolegom vyssie - preco porovnate teraz novu kiu so starym outbackom ?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja nic neporovnavam len tvrdim ze komu sa nepaci sorento za 900 000 moze ist napriklad do outbacku a milion.... ak ma pocit ze ziska viac.... alebo octavie scout pripadne outlanderu..... kazdy si musi zvazit co pozaduje od auta a co je pre neho dolezite.... nikomu neberiem jeho volbu

porovnavaci test noveho outbacku s novym sorentom by som ale kludne prijal.... moze to byt zaujimavy suboj ... jak vykonovo tak priestorovo aj vybavou .... dvaja aziati... sice nie su priami konkurenti ale predsa su si dost blizky a rozhodne su zaujimavejsi ako sucasna 4kolkova europska produkcia
Avatar - praděda7
praděda7
4válcový korejský olejník za milión. Ještě onehdá se za to dala koupit celá Jižní Korea a půl Severní... 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mozes si kupit 3 valcove bmw ak sa ti nepaci stvorvalec .. .v zeneve uz bude bmw 3 ponukat tri valce.... nech sa paci :yes😒br />
mna tiez netesi kam ten svet speje co narobime
Avatar - praděda7
praděda7
Co za tím je, že se automobilky nechávají omerdávat a těm * v Bruselu se nepostaví? >😒]