Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat Alltrack 2015: O palec výš

V Ženevě bude mít světovou premiéru nový Passat Alltrack, schopný jízdy i mimo zpevněné cesty. Má standardně pohon všech kol a světlost zvýšenou o 27,5 mm.
Zpět na článek
19. 2. 2015 11:34
19. 2. 2015 11:59
19. 2. 2015 12:10
19. 2. 2015 12:41
19. 2. 2015 16:08
19. 2. 2015 16:15
19. 2. 2015 21:40
19. 2. 2015 16:01
19. 2. 2015 20:48
19. 2. 2015 21:37
19. 2. 2015 21:53
20. 2. 2015 05:18
19. 2. 2015 21:35
19. 2. 2015 22:46
20. 2. 2015 00:31
20. 2. 2015 05:46
20. 2. 2015 07:45
19. 2. 2015 22:48
19. 2. 2015 16:06
20. 2. 2015 00:36
19. 2. 2015 11:05
Pane redaktore...
...zvýšenou o palec na jakou hodnotu?
Náš kluk za leden taky porostl o 1cm, to je chlapák, co? :)...
Rozbalit vlákno
14
19. 2. 2015 11:13
Re: Pane redaktore...
Asi doplnili nebo? ;-)
19. 2. 2015 13:57
Re: Pane redaktore...
Doplnili? V článku pořád absolutní hodnotu nevidím.
19. 2. 2015 14:55
Re: Pane redaktore...
"V Ženevě bude mít světovou premiéru nový Passat Alltrack, schopný jízdy i mimo zpevněné cesty. Má standardně pohon všech kol a světlost zvýšenou o 27,5 mm."

Neříkej, že to zvládá jen iOS :-)
19. 2. 2015 21:48
Re: Pane redaktore...
Zkus si to přečíst ještě jednou. :-) Jde tu přeci o to, že chybí výsledná (celková, absolutní) hodnota, například 180 mm. Nebo alespoň světlá výška Passatu, oproti kterému je o těch 27,5 mm vyšší - počítat snad většina z nás zvládne. ;-) Mělo by to být 145 + 27,5, tedy nic moc.
20. 2. 2015 04:25
Re: Pane redaktore...
Oooops ;-\
Avatar - Ada je zase tady
19. 2. 2015 11:59
Re: Pane redaktore...
Podle obrázku to vypadá, že světlá výška byla snížena, ne zvýšena :no:
19. 2. 2015 12:05
Re: Pane redaktore...
Jak známo, koncern zobrazuje všechna auta snížená, aby to vypadalo hezky. Pravda, v případě SUV nebo pseudo-SUV je to poněkud kontraproduktivní
Avatar - Ada je zase tady
20. 2. 2015 02:01
Re: Pane redaktore...
Na mě to hezky nepůsobí :no:
Avatar - petrumr
19. 2. 2015 16:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 2. 2015 21:55
Re: Pane redaktore...
Měchy?
Avatar - white label
19. 2. 2015 22:03
Re: Pane redaktore...
Tohle není A6 Allroad, měchy nemá ani A4 Allroad, natož Alltrack, mudrlante...
Avatar - deolator
19. 2. 2015 14:24
Re: Pane redaktore...
A ještě jako na potvoru palec je 25,4 mm... :-)
Avatar - Michal Fokt
19. 2. 2015 15:55
Re: Pane redaktore...
Trošku fantazie ;-)
Avatar - white label
19. 2. 2015 18:57
Re: Pane redaktore...
Pane redaktore, zrovna k vašim článkům obvykle čtenář fantazii docela potřebuje. Po trapasu s nerozpoznáním modelové řady Audi, kauze "Dacia" atd. se od vás dočítám, následující informaci:
"Zážehové jednotky zastupuje 1.4 TSI/110 kW a 2.0 TSI/162 kW, turbodiesely pak 2.0 TDi se 110, 140 a 176 kW.
V nabídce budou šestistupňové manuály a dvouspojky se stejným počtem kvaltů,"
Když už to nevíte z vlastní zkušenosti (Passata s BiTDI jste měli v redakci na test), je velký problém zjistit si, že slabší benzín a nejsilnější diesel nemají dvouspojky 6ti, ale 7mi stupňové?

P.S. VW může pro Alltrack zkrátit převody, ale žádnou příčnou 6st. dsg, která by bez problémů dala krouťák BiTDI (500 Nm) k dispozici nemá.
Avatar - Hittman
19. 2. 2015 11:34
Proč
nedali místo 1,4 raději 1,8? Myslím, že by se vícero hodil..
Rozbalit vlákno
22
19. 2. 2015 11:59
Re: Proč
1,8 rozhodně na větší auto lepší...
Avatar - Ada je zase tady
19. 2. 2015 12:00
Re: Proč
Do takového auta by se benzínové motory ani montovat neměly :-!
Avatar - 3_diamanty
19. 2. 2015 12:10
Re: Proč
ja by som si vybral 1,4 tsi 110 kw pre tento alltrack..... pre mna idealna kombinacia
19. 2. 2015 12:41
Re: Proč
...skromná...srovnal jsi ho reálně s 1,8? ;-)
Avatar - petrumr
19. 2. 2015 16:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
19. 2. 2015 16:15
Re: Proč
Ja to tve neustale podstrelovani nechapu, co je za tim? Nejaky zvlastni motoristicky asketizmus, ale proc?
19. 2. 2015 21:40
Re: Proč
Souhlasím s tím :yes: , také já bych zvolil 1,4 TSI i 2.0 TSI
19. 2. 2015 16:01
Re: Proč
Hele,jel jsi nekdy s normalnim kvalitnim modernim benzinem? Nechapu Tve nesmyslne obhajovani dieselu-co Ti vadi na benzinu? To jak je tichy? Nebo jeho v realnem zivote prakticky shodna spotreba se srovnatelnym dieselem? Rychlejsi vytapeni? Celkovy ridicsky komfort?
Je spatne byt slepym zastancem cehokoliv a byt slepym zastancem horsi technologie,je o to pikantnejsi ;-)
Avatar - Ada je zase tady
19. 2. 2015 19:46
Re: Proč
S benzínovým autem jsem najezdil více jak milion km :-!

Hlučnost dieselu při volnoběhu je navíc u slušného vozu při jízdě zcela překryta aerodynamickým hlukem a zvuky od podvozku. :-!

Jezdil jsem s různými benzínovými motory. Atmosférické motory jsou neuvěřitelně líné a de facto nepoužitelné, pokud je řidič nevytáčí jak zubní vrtačku. Benzínové turbo motory jsou o celou galaxii lepší, než motory atmosférické, ale stále chybí dostatečný zátah při otáčkách pod 2000RPM a s ohledem na nízký kompresní poměr mají i výrazně vyšší reálnou spotřebu. Diesely mají v podstatě jedinou nevýhodu proti turbobenzínům - jsou hlučnější. Ovšem to se dá řešit konstrukcí vozu. Ve všech ostatních srovnatelných parametrech je diesel pro normálního řidiče nejen výhodnější, ale také příjemnější motorizací. Ostatní záležitosti jsou buď individuální (výrobce A má vyšší spolehlivost, než výrobce B apod.), nebo pro řidiče nepodstatné.
Avatar - white label
19. 2. 2015 20:48
Re: Proč
"Benzínové turbo motory jsou o celou galaxii lepší, než motory atmosférické, ale stále chybí dostatečný zátah při otáčkách pod 2000RPM " Bejvávalo.
Pro srovnání aktuální motorizace 03RS s benzínem a naftou.
2.0 TSI/162 kW 4500 - 6200 ot. a krouťák 350 Nm 1500!- 4400! ot.
2.0 TDI/135 kW 3500 - 4000 ot. a krouťák 380 Nm 1750 - 3250 ot.
Benzín má o 27 kW víc v rozsahu o 1200 ot. víc, max. krouťák jen o 30Nm nižší, ale začínající o 250 ot. dříve s rozsahem 1400 ot. větším.
Rozhodně tedy není pravidlem, že benzínovému turbu "stále chybí dostatečný zátah při otáčkách pod 2000RPM".
Projeď se s těmito oběma motory ve stejném autě a budeš překvapený o kolik je TDI celkově "línější", ve srovnání s TSI...
Avatar - wikinko
19. 2. 2015 21:37
Re: Proč
Adovi to vysvetlujes zbytocne, nemyslis?
19. 2. 2015 21:53
Re: Proč
Ado to označil za bláboly je, že kvalitní kultura si na sebe!
Avatar - Ada je zase tady
20. 2. 2015 02:29
Re: Proč
A já už jsem si Vasile myslel, že jsi se česky naučil alespoň trochu... :no:
Avatar - Ada je zase tady
20. 2. 2015 02:28
Re: Proč
S 2.0TSI jsem, pravda, nejezdil. Nicméně jezdil jsem trochu v Golfu 1,4TSI a srovnával ho s 2.0TDI se stejným výkonem také v Golfu 6. A porovnej průběh krouťáku: 1,4 TSI 103kW dosáhne 210Nm v 1500 RPM a v 2500 RPM má stále jen 215Nm, výkonově stejný 2.0TDI 103kW má v 1500RPM 270Nm a v 2500RPM přes 300Nm. Což je, když laskavě připustíš, poměrně brutální rozdíl. A ten o 40% větší zátah bylo na chování toho vozu také zatraceně poznat :-!

Takže tím jen potvrzuji to, co jsem napsal výše... [odkaz]
20. 2. 2015 05:18
Re: Proč
Také jsem nejezdi 2.0TDI s DPF :no: , já bych zvolil TSI :-!
[odkaz]
19. 2. 2015 21:35
Re: Proč
Tož dobrá věta... Hlučnost dieselu při volnoběhu je navíc u slušného vozu při jízdě zcela překryta aerodynamickým hlukem a zvuky od podvozku.

Při volnoběhu žádné auto nejede takže hluk motoru neprehlusi aerodynamický hluk. >:D
19. 2. 2015 22:46
Re: Proč
Naftové motory mají jednu podstatnou nevýhodu, to co z nich vychází. Nehledě na řidičský komfort benzínového motoru.
Avatar - Jaros71
20. 2. 2015 00:31
Re: Proč
Lidi pořád jen teoretizujete!
Skutečnost je taková : po 5 letech ježdění s TSI se pokorně rád vrátím k ke starému dobrému dieslu TDI !!
A důvody? Jasné.. kladem TSI je jistě nižší pořizovací cena..např. ve 103 kw bylo o 70 tis lacinější než 103 kw TDI..a MOTOR je tišší.
Jízdně ve městě příjemnější je benzínové turbo..až na spotřebu.
Na dálnici benzín ztrácí dech , vyšší rychlost už naložené auto ztrácí , TDI je tady o dost lepší , nehledě na skutečnou spotřebu..tam je rozdíl už propastný!
Čím víc na TSI šlapete tím víc si vezme , diesel je tak o 30% úspornější!
Ale hlavní důvod jsou servisní náklady..poruchy TSI mne stály řádově těch 70 tis...!! :-! :no:
Konkrétně u TSI..výměna řetězu v necelých 50 tis..po 2.5 letech tedy po záruce !! 8-s
Po 4,5 letech odešlo turbo ! Nájezd 79 tis km... :-!
VW na řetěz dal kulanci -70% , na turbo jen sleva..
S TDI máme naježděno několik set tisíc km..prakticky bez závad.
VOLBA JE JASNÁ..... T D I !!
20. 2. 2015 05:46
Re: Proč
Co jsi hezký napsal diskuse, to skoro vypadá, že vám staré aktuální informace!

Mám benzín i diesel, jsem jezdí lépe TSI také samozřejmě staré dobré dieslu 1.9 TDI bez DPF než moderní TDI s filtrem :no:

PS:- dnešní době moderní diesel jednoznačně už nevyplatí :-!
20. 2. 2015 07:45
Re: Proč
Presne tak, problem novych benzinu je, ze jsou nevyzkousene a je s nimi tuna problemu. A to ty TSIcka jsou jeste relativne v pohode, tam jsou vicemene problemy jen s rozvody, ktere se daji sice draze, ale daji resit. Takove vyhonene benziny od BMW se proste rozpadnou a nashledanou zakazniku kupuj novy motor, nenadelas nic.
19. 2. 2015 22:48
Re: Proč
Nebýt zvráceného evropské pohledu na naftu, tak by si na ni nikdo u osobních aut nevzpomněl.
19. 2. 2015 12:09
Stálý převod
Vcelku by mě zajímalo, jestli VW upravil stálý převod, který měla minulá generace opravdu nevhodně krátký (viz místní test). Při 130 km/h motor točil 2800 otáček a spotřeba byla vcelku extrémních 8,4 litrů, a to prosím s motorem 2.0TDI
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
19. 2. 2015 12:36
Re: Stálý převod
Přesně tak, zrovna jsem to chtěl napsat ;-)
Avatar - petrumr
19. 2. 2015 16:06
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
20. 2. 2015 00:36
Re: zubatá
To si nemyslím..ale SUPERB vypadá lépe , což dříve nebylo !
Design i interier jsou prostě parádní. :yes:

A tato placatá fotka? Autu přimo škodí...