Novinky
nedali místo 1,4 raději 1,8? Myslím, že by se vícero hodil..
Do takového auta by se benzínové motory ani montovat neměly :-!
ja by som si vybral 1,4 tsi 110 kw pre tento alltrack..... pre mna idealna kombinacia
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja to tve neustale podstrelovani nechapu, co je za tim? Nejaky zvlastni motoristicky asketizmus, ale proc?
Hele,jel jsi nekdy s normalnim kvalitnim modernim benzinem? Nechapu Tve nesmyslne obhajovani dieselu-co Ti vadi na benzinu? To jak je tichy? Nebo jeho v realnem zivote prakticky shodna spotreba se srovnatelnym dieselem? Rychlejsi vytapeni? Celkovy ridicsky komfort?
Je spatne byt slepym zastancem cehokoliv a byt slepym zastancem horsi technologie,je o to pikantnejsi 😉
Je spatne byt slepym zastancem cehokoliv a byt slepym zastancem horsi technologie,je o to pikantnejsi 😉
S benzínovým autem jsem najezdil více jak milion km :-!
Hlučnost dieselu při volnoběhu je navíc u slušného vozu při jízdě zcela překryta aerodynamickým hlukem a zvuky od podvozku. :-!
Jezdil jsem s různými benzínovými motory. Atmosférické motory jsou neuvěřitelně líné a de facto nepoužitelné, pokud je řidič nevytáčí jak zubní vrtačku. Benzínové turbo motory jsou o celou galaxii lepší, než motory atmosférické, ale stále chybí dostatečný zátah při otáčkách pod 2000RPM a s ohledem na nízký kompresní poměr mají i výrazně vyšší reálnou spotřebu. Diesely mají v podstatě jedinou nevýhodu proti turbobenzínům - jsou hlučnější. Ovšem to se dá řešit konstrukcí vozu. Ve všech ostatních srovnatelných parametrech je diesel pro normálního řidiče nejen výhodnější, ale také příjemnější motorizací. Ostatní záležitosti jsou buď individuální (výrobce A má vyšší spolehlivost, než výrobce B apod.), nebo pro řidiče nepodstatné.
Hlučnost dieselu při volnoběhu je navíc u slušného vozu při jízdě zcela překryta aerodynamickým hlukem a zvuky od podvozku. :-!
Jezdil jsem s různými benzínovými motory. Atmosférické motory jsou neuvěřitelně líné a de facto nepoužitelné, pokud je řidič nevytáčí jak zubní vrtačku. Benzínové turbo motory jsou o celou galaxii lepší, než motory atmosférické, ale stále chybí dostatečný zátah při otáčkách pod 2000RPM a s ohledem na nízký kompresní poměr mají i výrazně vyšší reálnou spotřebu. Diesely mají v podstatě jedinou nevýhodu proti turbobenzínům - jsou hlučnější. Ovšem to se dá řešit konstrukcí vozu. Ve všech ostatních srovnatelných parametrech je diesel pro normálního řidiče nejen výhodnější, ale také příjemnější motorizací. Ostatní záležitosti jsou buď individuální (výrobce A má vyšší spolehlivost, než výrobce B apod.), nebo pro řidiče nepodstatné.
"Benzínové turbo motory jsou o celou galaxii lepší, než motory atmosférické, ale stále chybí dostatečný zátah při otáčkách pod 2000RPM " Bejvávalo.
Pro srovnání aktuální motorizace 03RS s benzínem a naftou.
2.0 TSI/162 kW 4500 - 6200 ot. a krouťák 350 Nm 1500!- 4400! ot.
2.0 TDI/135 kW 3500 - 4000 ot. a krouťák 380 Nm 1750 - 3250 ot.
Benzín má o 27 kW víc v rozsahu o 1200 ot. víc, max. krouťák jen o 30Nm nižší, ale začínající o 250 ot. dříve s rozsahem 1400 ot. větším.
Rozhodně tedy není pravidlem, že benzínovému turbu "stále chybí dostatečný zátah při otáčkách pod 2000RPM".
Projeď se s těmito oběma motory ve stejném autě a budeš překvapený o kolik je TDI celkově "línější", ve srovnání s TSI...
Pro srovnání aktuální motorizace 03RS s benzínem a naftou.
2.0 TSI/162 kW 4500 - 6200 ot. a krouťák 350 Nm 1500!- 4400! ot.
2.0 TDI/135 kW 3500 - 4000 ot. a krouťák 380 Nm 1750 - 3250 ot.
Benzín má o 27 kW víc v rozsahu o 1200 ot. víc, max. krouťák jen o 30Nm nižší, ale začínající o 250 ot. dříve s rozsahem 1400 ot. větším.
Rozhodně tedy není pravidlem, že benzínovému turbu "stále chybí dostatečný zátah při otáčkách pod 2000RPM".
Projeď se s těmito oběma motory ve stejném autě a budeš překvapený o kolik je TDI celkově "línější", ve srovnání s TSI...
Adovi to vysvetlujes zbytocne, nemyslis?
S 2.0TSI jsem, pravda, nejezdil. Nicméně jezdil jsem trochu v Golfu 1,4TSI a srovnával ho s 2.0TDI se stejným výkonem také v Golfu 6. A porovnej průběh krouťáku: 1,4 TSI 103kW dosáhne 210Nm v 1500 RPM a v 2500 RPM má stále jen 215Nm, výkonově stejný 2.0TDI 103kW má v 1500RPM 270Nm a v 2500RPM přes 300Nm. Což je, když laskavě připustíš, poměrně brutální rozdíl. A ten o 40% větší zátah bylo na chování toho vozu také zatraceně poznat :-!
Takže tím jen potvrzuji to, co jsem napsal výše... [odkaz]
Takže tím jen potvrzuji to, co jsem napsal výše... [odkaz]
Tož dobrá věta... Hlučnost dieselu při volnoběhu je navíc u slušného vozu při jízdě zcela překryta aerodynamickým hlukem a zvuky od podvozku.
Při volnoběhu žádné auto nejede takže hluk motoru neprehlusi aerodynamický hluk. >😁
Při volnoběhu žádné auto nejede takže hluk motoru neprehlusi aerodynamický hluk. >😁
Naftové motory mají jednu podstatnou nevýhodu, to co z nich vychází. Nehledě na řidičský komfort benzínového motoru.
Lidi pořád jen teoretizujete!
Skutečnost je taková : po 5 letech ježdění s TSI se pokorně rád vrátím k ke starému dobrému dieslu TDI !!
A důvody? Jasné.. kladem TSI je jistě nižší pořizovací cena..např. ve 103 kw bylo o 70 tis lacinější než 103 kw TDI..a MOTOR je tišší.
Jízdně ve městě příjemnější je benzínové turbo..až na spotřebu.
Na dálnici benzín ztrácí dech , vyšší rychlost už naložené auto ztrácí , TDI je tady o dost lepší , nehledě na skutečnou spotřebu..tam je rozdíl už propastný!
Čím víc na TSI šlapete tím víc si vezme , diesel je tak o 30% úspornější!
Ale hlavní důvod jsou servisní náklady..poruchy TSI mne stály řádově těch 70 tis...!! :-! :no:
Konkrétně u TSI..výměna řetězu v necelých 50 tis..po 2.5 letech tedy po záruce !! 8-s
Po 4,5 letech odešlo turbo ! Nájezd 79 tis km... :-!
VW na řetěz dal kulanci -70% , na turbo jen sleva..
S TDI máme naježděno několik set tisíc km..prakticky bez závad.
VOLBA JE JASNÁ..... T D I !!
Skutečnost je taková : po 5 letech ježdění s TSI se pokorně rád vrátím k ke starému dobrému dieslu TDI !!
A důvody? Jasné.. kladem TSI je jistě nižší pořizovací cena..např. ve 103 kw bylo o 70 tis lacinější než 103 kw TDI..a MOTOR je tišší.
Jízdně ve městě příjemnější je benzínové turbo..až na spotřebu.
Na dálnici benzín ztrácí dech , vyšší rychlost už naložené auto ztrácí , TDI je tady o dost lepší , nehledě na skutečnou spotřebu..tam je rozdíl už propastný!
Čím víc na TSI šlapete tím víc si vezme , diesel je tak o 30% úspornější!
Ale hlavní důvod jsou servisní náklady..poruchy TSI mne stály řádově těch 70 tis...!! :-! :no:
Konkrétně u TSI..výměna řetězu v necelých 50 tis..po 2.5 letech tedy po záruce !! 8-s
Po 4,5 letech odešlo turbo ! Nájezd 79 tis km... :-!
VW na řetěz dal kulanci -70% , na turbo jen sleva..
S TDI máme naježděno několik set tisíc km..prakticky bez závad.
VOLBA JE JASNÁ..... T D I !!
Co jsi hezký napsal diskuse, to skoro vypadá, že vám staré aktuální informace!
Mám benzín i diesel, jsem jezdí lépe TSI také samozřejmě staré dobré dieslu 1.9 TDI bez DPF než moderní TDI s filtrem :no😒br />
PS:- dnešní době moderní diesel jednoznačně už nevyplatí :-!
Mám benzín i diesel, jsem jezdí lépe TSI také samozřejmě staré dobré dieslu 1.9 TDI bez DPF než moderní TDI s filtrem :no😒br />
PS:- dnešní době moderní diesel jednoznačně už nevyplatí :-!
Presne tak, problem novych benzinu je, ze jsou nevyzkousene a je s nimi tuna problemu. A to ty TSIcka jsou jeste relativne v pohode, tam jsou vicemene problemy jen s rozvody, ktere se daji sice draze, ale daji resit. Takove vyhonene benziny od BMW se proste rozpadnou a nashledanou zakazniku kupuj novy motor, nenadelas nic.
Vcelku by mě zajímalo, jestli VW upravil stálý převod, který měla minulá generace opravdu nevhodně krátký (viz místní test). Při 130 km/h motor točil 2800 otáček a spotřeba byla vcelku extrémních 8,4 litrů, a to prosím s motorem 2.0TDI
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Náš kluk za leden taky porostl o 1cm, to je chlapák, co? 😊...
Neříkej, že to zvládá jen iOS 😄
V nabídce budou šestistupňové manuály a dvouspojky se stejným počtem kvaltů,"
Když už to nevíte z vlastní zkušenosti (Passata s BiTDI jste měli v redakci na test), je velký problém zjistit si, že slabší benzín a nejsilnější diesel nemají dvouspojky 6ti, ale 7mi stupňové?
P.S. VW může pro Alltrack zkrátit převody, ale žádnou příčnou 6st. dsg, která by bez problémů dala krouťák BiTDI (500 Nm) k dispozici nemá.