Novinky
Rikat tomuto GT je asi trochu mimo, pomalu zaklad a hned GT 😉
Tem diodam v narazniku nemuzu stale prijit na chut 8-s
Tem diodam v narazniku nemuzu stale prijit na chut 8-s
Rline koupíš taky na naftovýho Golfa/Passata, Spaket a Mpaket na Audiny všeho druhu, proč ne tohle u Kie?
ved prave to je na tom to zvlastne.... ze kedysi taketo pakety boli len pre silne sportove modely a dnes? ..... uz to ma kazdy model... stala sa z toho komercia.... ok ludia na to reaguju... funguje to.... nie kazdy ma na ceed GT a ani nepotrebuje takuto pilu ale chce aby jeho auto vyzeralo inak ako bezne okolie.... asi prave kvoli tomu vznikli kdejake pakety ktore nie su zavisle od vykonu ..... ono vsetko je to pekne.... len trosku sa tym dehonestuje vyznam skutocne sportovych paketov u silnych sportovych aut..... ktore to nemaju len pre paradu....
Porad lepší, než když si tam lepily vlastni pakety a podsvícení 😊)))) aspoň pak nebude tolik zmrzacenych aut po tunerech😉
Pořád je lepší projevit trochu vlastní kreativity (pokud mám soudnost) než sdílet nějaký paket s x tisíci účastníky silničního provozu a platit desetitisíce za pár proužků co ve fabrice nasekaj za kilo.
Takéto pakety sú potom bohužiaľ poväčšinou na smiech. Zvlášť ak to nahodia na nejakú "zdochlinu" čo má problém sa pohnúť z miesta. >😁 Napr. mňa vždy veľmi pobaví týpek, čo si na Octu I. 1,6 Mpi nahodí predný + zadný nárazník a krídlo z RS-y, nafarbí aj zadné bubny na zeleno a ledva mu to ide po rovine. >😁 Ale kto chce kam ...
Vyvinuli sami ha ha.Zase čekali až to vyvine někdo jinej a pak to obšlehli a mezitím servírovali zákazníků přidušený retro atmosféry zatímco ostatní značky to za ně testovali.
boze ty si srandista 😉 ... ved sa uz tolko neboj kii..... neublizi koncernu
A čeho bych se měl jako bát.Nestříkám z koncernu ani z jinejch značek a už jenom kvůli obšlehávání a špatnýmu marketingu se mi korejci hnusej i když to třeba některý nejsou špatný auta.Mám rád tradiční zavedený evropský značky,který tvořily automobilovou historii a mají nějakou tradici a ne tohle.
jo tak si kup lanciu ... snad ju zachranis .... 😉 >😁 8-s :yes😒br />
a ja si kludne zoberiem ceed ak dovolis.... 😉
ked si myslis ze kvalita aut a ich buducnost je dnes este stale zavisla od ich historie tak se moc plestes.... dnes nikoho nezaujima kto bol aky uspesny pred 50 rokmi....... kazdopadne ale drzim palce ... nech v zivote jazdis len tym co sa ti paci a co mas rad :yes: 😉 :yes:
a ja si kludne zoberiem ceed ak dovolis.... 😉
ked si myslis ze kvalita aut a ich buducnost je dnes este stale zavisla od ich historie tak se moc plestes.... dnes nikoho nezaujima kto bol aky uspesny pred 50 rokmi....... kazdopadne ale drzim palce ... nech v zivote jazdis len tym co sa ti paci a co mas rad :yes: 😉 :yes:
H/K 😄
GT line paket bude paket spojeny podla vsetkeho len s litrovym turbom a s vykonnejsim CRDI ....... a bude aj litrove turbo bez tohto paketu? pripadne nebude uz na jesen tohto roku facelift ceedu.... nedotkne sa tento facelift aj tohto GT line paketu? alebo bude karosarsky facelift az o rok v zeneve? alebo je tento paket uz vlastne facelift? .... pripadne.. ostane sucasne GDI v ponuke? tych otazok mam viacej.... ale ......
asi sa viac dozvieme az v zeneve
popravde ten kombik s GT line paketom je ozaj krasny :yes:
asi sa viac dozvieme az v zeneve
popravde ten kombik s GT line paketom je ozaj krasny :yes:
To nemusí být žádný pokrok, tříválce konkurence stávajícímu GDI dynamicky nestačí a navíc GDI proti nim má výhodu daleko kulturnějšího chodu.
[odkaz]
[odkaz]
no hlavne u turba je silna zbran pruznost... pruzne zrychlenie... predpokladam ze ceed bude takto ovela pruznejsi v sirokom spektre otacok ako klasicka atmosfera .... v maximalke samozrejme necakam zlepsenie tam je to ok .... turbo je hlavne o tej pruznosti a schopnosti zrychlovat za kazdych okolnosti
Tak jistě, pokud si někdo neumí podřadit, tak je turbo výhoda.
pozri ... ja nie som zrovna z tych ktorym atmosfery vadia..... ja proti GDI vazne nic nemam .... ved cely den sa tu bijem za to aby som atmosfery obhajil ........ takze mne ozaj bude za GDI dost smutno........ takze tak..... kazdopadne ale turbo bude pruznejsie v sirokom spektre otacok..... to uznavam..... a znizia sa aj emisie.... tejto ceste sa uz bohuzial neda vyhnut.... nic s tym nespravime
keby bolo na mne ja turbo nepotrebujem... dobu vsak nezmenim
keby bolo na mne ja turbo nepotrebujem... dobu vsak nezmenim
Nejde o obhajování atmosfér, přeplňovaný čtyřválec 1.6 by určitě byl uživatelsky daleko lepší motor než 1.6 GDI, ale spíše jde o to, aby nové motory, které nahrazují staré, neměly přehnaně snížený objem a nepřicházely o válce.
A změnit se to docela klidně může, stačí změnit cyklus měření spotřeby a tihle rachitičtí tříválcoví ratlíci skončí všichni na smetišti.
A změnit se to docela klidně může, stačí změnit cyklus měření spotřeby a tihle rachitičtí tříválcoví ratlíci skončí všichni na smetišti.
tiez sa mi nepaci to znizovanie objemov a prechod na co najmensi pocet valcov..... tomuto trendu akosi neviem prist na chut.... otazna bude taktiez spolahlivost takychto vytunenych kosaciek ktore na papieri zozeru 4,9L ..... neviem ale asi dnes je podstatnejsi papier ako realita.... a plati to aj inde nielen pri autach...
Překvapuje mne, jak všichni říkají, že 1.6 gdi nejede a že nemá kw které má mít 😄 Před cca půl rokem jsem vybíral nové auto a skončil jsem v ceedu se zmíněným 1.6 gdi. Přešel jsem na něj z jedničkové Octavie 1.9 tdi 81kw, takže mohu srovnat dynamiku a byl jsem zvyklej na dynamiku nafty a turba. Ale to 1.6 gdi jede hezky, je potřeba si novej motor dobře zajet a jsem s ním velmi spokojen. Je potřeba s autem spolupracovat a jet podle potřeby. Ono totiž drtivá většina lidí jezdí "tupě" i v minimálních otáčkách, "mám tam přece turbo, má to pružnost, motor to pobere". Jenže přišlápnutím na podlahu turbo motoru z nízkých otáček si pánové ničíte jak naftu tak i benzín. Motor je potřeba držet v rozumných otáčkách. A radši rozumnou atmosféru, než seroucí se tsi !! 😒 😉
Tady bych jen dodal, ano starší TSI měli hodně velké problémy a je ostuda, že to koncern neřešil čestně. Výměna motoru, místo dohadování. Ovšem ty atmosférické benzíny H/K se kazí taky. Kamarád pracuje v servisu Hyundai a řeší to velmi často, takže to není žádný nesmrtelný motor. Odchází klidně po 20 - 30 tisících. No a co se týče projevu, tak jsem řídil 1,6 GDI ve Velostru a motor mě absolutně zklamal.
"Kamarád povídal"... zřejmě budete velký odborník, a proto dodáte i konkrétní důkaz na podporu svého tvrzení, že? 😉 Já to vidím dosti odlišně. Mechanika motoru GDI je docela robustní, a to včetně rozvodů, které jsou "failsave", GDI má proti CVVT jediné slabší místo a tím je dvouhmotový setrvačník, nicméně nezaznamenal jsem dosud majitele, který by měl nějaký problém. Možné problémy bych event. čekal od zaneseného sání díky EGR, což může předsatvovat problém u všech "přímovstřikových" motorů starší konstrukce. Nicméně, bavíme se o nájezdech minimálně +100tis km vůči intervalu, který uvádíte výše. CVVT je prakticky nezničitelné, lidově řečeno, na tom motoru se nemá moc co podělat, pokud měníte olej v motoru každých 15.000 km. Korejský povoz vám dříve morálně zestárne, a pokud vydržíte ještě pár let, tak dříve shnije, než-li vám u něj odejde motor.
takze od septembra tu uz mame v predaji 1.0 t-gdi ... no ok.... inak ten paket GT je vazne pekny.... tak nech sa dari, ceed zreje ako vino :yes:
ok.. chapem.. emisie.... teraz do toho este stuchnu S/S system... takze uz to nebude len priplatok ako doteraz ked ceedy so start/ stopom boli oznacovane ako ISG ale uz to nahodia rovno do zakladu..... a tak postupne sa vsetko komplikuje .... a zacina sa kazit ta krasa ktoru som obdivoval ;-\ ..... ok jendoduchost dnes nema miesto ..... je potreba stlacit emisie a zaroven byt aj technologiami na urovni konkurencie
inak zle som pocital.... v predaji by mal byt zrejme od oktobra.... to je zaciatok posledneho stvrtroka.... kazdopadne to zbehne cobydup...... a co bude s gdi? ( stale relativne novy motor )
Osobne mi 1,6 GDI v Ceedu neprisla nijak dynamicky lepsi, nez srovnatelne motory ve starsich vozech konkurence, oproti modernim malym turbomotorum je pak vylozene lina.
Co se tyka novych aut, tak se Swiftem Sport to srovanavat radeji nebudu, byt je SSS "stara skola" co se tyka konstrukce motoru, tak o 200 kg nizsi hmotnost hraje vetsi roli.
ale vazne.... ved nie je problem podradit.... presne tak .... hadam ta radicka tam nie je zo srandy
Kolikrát se sám divím jak hezky to jede >😁 Jen to má jedno nevýhodu. Je to návykové = další auto nesmí mít pod 100kW, ideálně 150 kW pak budu naprosto spokojený :-!
Já sem to srovnával v SUV (ix 35 a Sportage), a nevím, proč, ale ten motor je totálně letargicky (přitom třeba starší jednašestka v Ceedu byla příjemný živý motor). Soused si pořídil dokonce silnější dvoulitrové GDI v ix35 a to auto je na stovku pomalejší, než papírově slabší 1.6Ecoboost v Kuze, nebo TSI 1.4 v Tiguanu a to skoro o celou vteřinu.... Kde jsou ty kilowatty? 😄
ano ok... technika a emisie nepustia.... a pevne verim ze aj predaje ceedu mozu ist znova hore ak pridu turba... ok.... ved ja tomu rozumiem... tiez mam dotykac mobil 😜eriu aj ked viem ze nevydrzi tolko ako stara nokia 3210..... je to tak.... ano ok .. ved nemame na vyber
ale ved ok.... technika nepusti... doba pokrocila... hura mame turba 😉 >😁 8-s :yes:
Níže jsem dal to porovnání v Ceedu s Octavií. Já neřikam, že nestačí, stačí i HTP na Fabii na klidnou jízdu, ale těžko se to vysvětluje člověku, co v tom nikdy nejel....
Osobně jsem na to turbo v Ceedu zvedav a pujdu to projet až to bude.
Podívej se na Oktávku TSI 77kw, která je o 22kw slabší a přitom jen o 0,4 sekundy pomalejší, takže adekvátně by se mělo srovnávat s 1.4 103kw, která GDI rozdrtí a to je Oktávka větší auto.
Myslim, že turbomotori Kie jen prospěje.
a po meste som dokonca velakrat rychlejsi a obratnejsi aj s beznym malym autom ... tak k comu tie turba.... teda hlavne pri jazde po meste mi pridu zbytocne....
naftak ee... nikdy ... ani do mpv ho nechcem... jedine velke SUV ako sorento
proste v mensom auto na kratsie trasy s najazdom 70 percent jazd po meste v okruhu 30-40km .... tu nejako nevidim dovod jasat nad turbom 😒 za kazdu cenu len preto lebo dam s prstom v nose nejedneho pretekara na starsich octaviach kdesi v dlouhym tahlym.... toto nie je moj sen
steak je fajn... kym nechytis chorobu zvanu DNA ( prebytok kyseliny mocove v tele ) ..... takze aj s tym luxusom vsetko s mierou.... 😉 suchy chleba mozno nebude tak vyzivny ale za to neuskodi.....
Mezi 1,6MPI je totiž větší rozdíl v acceleraci i v pružném zrychlení,než mezi 1,6GDI a 1,4TSI.
Mimochodem tady máš video,jak acceleruje GDI [odkaz]
A ještě je jedná důležitá věc.A to dokonce i v závodech kde jde o rychlost.Vždy je důležité dojet do cíle.Dlouhá životnost,bez poruch je už z fyzikálního hlediska předvídatelná spíše u atmosféry.Neboť downsizing je založen na principu větší zátěž=větší účinost a proto také platí větší zátěž=větší namáhání=vyšší opotřebení...dál už si doplníš sám.
Takže doufám,že zachovají i 1.6GDI,ať si každý zákazník vybere čemu dá přednost.
Acceleraci ovlivní i řidič.Proto tyto debaty že něco je o 1sekundu lepší než tamto.Že to nejede. :-! Důležité je za jakých podmínek,pneu,řidič... . A nakonec je to to nejdůležitější v běžném provozu?Já osobně předjíždění nevypočítávám na sekundy zda to o tu 1, 2, nebo 3 sekundy vyjde,nebo nevyjde.Ano asi je takových lidí dost,ale ti co je potkávají v protisměru by jim nejraději víš co.Toto nejsou auta na závodění.Na to jsou určená úplně jiná a těch se tady tolik neprodává.
Mě spíše zajímalo to srovnání 1,6mpi, 1,6GDI kde prý není rozdíl. >😁 :-!
To cos poslal, tak to fakt neni GDI sériový, co se dává k nám >😁 To má stovku kolem 7-8s a to GDI nemá😁
Value for money ti nikdo nebere, jen kopeš kolem sebe a hajíš zbytečně svou garáž. Já od začátku tvrdím, že GDI nejede jako auto se 100kw a dynamicky nestíhá i na papírově slabší konkurenty. To je celé... o Ceedu nic špatného neříkam (ani proti němu nic nemam) a jestli si ho sehnal za dobré prachy, tak je to dobře pro tebe... prosím, čti si co píšu...
A k té teorii - já ta auta projížděl, takže neplácám z tabulek :-! Ty máš nějaký komplex z toho, že si neměl na Oktávku, nebo co?
Nafta mi nevoní, ale slouží dobře, ale je snad jedno co máme každý v garáži, pokud máš zkušenost, pověz s jakym aktuálním turbomotorem můžeš srovnat. Opakuji se postopadesáté, neřikam, že to nestačí... to GDI "stačí" i na ten Sportáž...... Stejně jako 1.0MPI na Fabii.... a stou Oktávkou? No pořád si tu obhajuješ vlastní garáž, já ti netvrdím, že to potřebuješ, nebo že si koupil blbé auto... ale byla to volba finanční, ne volba lépe jezdícího vozu. Pouze srovnávám to, že Ceed potřebuje Turbomotor, protože konkurence ho má a těch 99kw nejede tak, jako 99kw v jinem voze... Me je jedno co sis koupil, ale pokud jsi objektivní, tak musíš uznat, že jiné vozy s turbem jedou lépe, pokud si je ovšem narozdíl od toppera zkusil...Takhle vypadáš jako někdo, kdo by chtěl Oktávku TSI, ale neměl na ní.... což nevím proč by měla být hanba....
no uvidime kam posunu turba tento sucasny ceed.... ono ceed GT tu uz mame.... ale bohuzial je tak drahy a vykonny ze asi za beznu turbo motorizaciu to nemozeme povazovat aj ked ho mame aj ako 5dverak... ale ako GTcko na kazdy den to bude parada..... zobral by som si hned jedno cervene 5dverove :yes: juj krucinal >😁 idem podat lotto :yes: