Palec na horu, že i u Kie smutníš po atmosféře (konečně nějaký názor, co držíš), ale já Kie to turbo přeji, protože GDI (v K/H) opravdu nedostahuje takové dynamiky, na jakou má papírový výkon.... nevím proč :-)
ja neviem ale s tym turbom sa to uz dnes moc prehana.... akoby auto bez turba ani nebolo auto....... pritom cele desatrocia jazdili auta bez turba a s ovela nizsimi vykonmi a jazdilo sa .... zili sme... fungovalo vsetko.... aj auta... aj my ;-)
ok.. chapem.. emisie.... teraz do toho este stuchnu S/S system... takze uz to nebude len priplatok ako doteraz ked ceedy so start/ stopom boli oznacovane ako ISG ale uz to nahodia rovno do zakladu..... a tak postupne sa vsetko komplikuje .... a zacina sa kazit ta krasa ktoru som obdivoval ;-\ ..... ok jendoduchost dnes nema miesto ..... je potreba stlacit emisie a zaroven byt aj technologiami na urovni konkurencie
inak zle som pocital.... v predaji by mal byt zrejme od oktobra.... to je zaciatok posledneho stvrtroka.... kazdopadne to zbehne cobydup...... a co bude s gdi? ( stale relativne novy motor )
Jde o to ze pokrok nezastavíš a dnešní nižší střední v průměrných motorizací má dynamiku jako tehdejší vlajkove loděnice automobilek nebo dokonce jako sportovnější střižene modely.Z toho tezime my, řidici. Položím ti otázku, koupil by sis dneska malou CRT televizi, či mobil z 90. let za cenu LCD, potažmo cenu smartphonu?Já ne;) Co bude s Gdi netuším, slušelo by mu přeplňování, ale stýskat se mi nebude, protoze ty motory (nebo auta) proste moc nejedou.
Nic proti, ale muzes se trochu rozepsat?
Osobne mi 1,6 GDI v Ceedu neprisla nijak dynamicky lepsi, nez srovnatelne motory ve starsich vozech konkurence, oproti modernim malym turbomotorum je pak vylozene lina.
Co se tyka novych aut, tak se Swiftem Sport to srovanavat radeji nebudu, byt je SSS "stara skola" co se tyka konstrukce motoru, tak o 200 kg nizsi hmotnost hraje vetsi roli.
Mam 1.6 GDI.....Podradim a jedu :-) a dynamika mi nechybi :-) bohate to taci na to co to je. Neni to sportovni vozidlo, ale kdyz chci, tak potrapim nejedno TDI :-)
Taky mam 1.6 GDI a jsem naprosto spokojený. Když jedu sám nebo ve dvou tak to jen lítá :-) Stačí podřadit, vytočit někde přes 3tis. a jedééém >:D
Kolikrát se sám divím jak hezky to jede >:D Jen to má jedno nevýhodu. Je to návykové = další auto nesmí mít pod 100kW, ideálně 150 kW pak budu naprosto spokojený :-!
Já sem to srovnával v SUV (ix 35 a Sportage), a nevím, proč, ale ten motor je totálně letargicky (přitom třeba starší jednašestka v Ceedu byla příjemný živý motor). Soused si pořídil dokonce silnější dvoulitrové GDI v ix35 a to auto je na stovku pomalejší, než papírově slabší 1.6Ecoboost v Kuze, nebo TSI 1.4 v Tiguanu a to skoro o celou vteřinu.... Kde jsou ty kilowatty? :-)
Za mne Ceed. Mít 1.6 atmo v ix35, nebo Sportage asi skutečně bude trága navíc s mizernou spotřebou, ale pro nižší střední je to plně dostačující motor se solidní dynamikou...
zrychlenie na urovni 10s a maximalka takmer 200 ... co este viac ocakavas od klasickej atmosfery ;-) ... ano musis sa s tym hrat,.. podradzovat v kopci... jasne nie je to turbo .... ale ved nie sme na pretekraskej drahe a bezna premavka velakrat ani neumoznuje jazdit na limitoch.... bezna rodina navyse nepozaduje co najlepsie zrychlenie ale skor oceni spolahlivost.... nemusis minutku dochladzovat turbo pri kazdom vypnuti motora, proste fungujes v pohode vzdy a vsade a navyse motor bez turba netrpi ani na kratke jazdy v meste a nie ej ani tak nachylny na spotrebu od sposobu jazdy ......... klasicke atmosfery nam este budu hodne chybat.... a to zistime az vtedy ked uplne zmiznu ...
Co chci? To, co mi za stejné peníze dá konkurence... nabídne lepší dynamiku, to je celé :-) Teď už to Kia pochopila snad. Ptal sem se tě výše... koupil by sis dneska CRT telku, nebo starou Nokii s dvouřádkovym displayem za cenu LCD/Iphonu? Já teda ne :-)
s tymi mobilmi a telkami je to nevhodny priklad.... ;-) ....
ano ok... technika a emisie nepustia.... a pevne verim ze aj predaje ceedu mozu ist znova hore ak pridu turba... ok.... ved ja tomu rozumiem... tiez mam dotykac mobil xperiu aj ked viem ze nevydrzi tolko ako stara nokia 3210..... je to tak.... ano ok .. ved nemame na vyber
ale ten maximalny vykon mas dostupny len pri urcitych otackach.... nemozes chciet aby to bolo delo vzdy a vsade to nejde.... ono ani turbo nie je vsemocne.... nejazdil som s turbobenzinom ale par testov som si dokladne preletel a az taky zazrak v beznej premavke to nebude... navyse sa obavam ze sposob akym jazdim ( kratke caste trasy po meste ) by dal nejednemu super turbu po zadeli uz za dva tri roky.....
Právěže ten turbobenzin ma taky výkon nahoře, ale má ho více i dole.... projed se s TSI, uvidíš v čem je to kouzlo. Nerikam, ze poctivá velká atmosféra je špatná volba, ale ta jednašestka na to, že ma 99kw na papíře tak dobře nejede. To jecelé... a stejne je to s tím dvoultirem.
Tvůj problém je, že v diskuzi o Ceedu diskutuješ o SUV, kde je tento motor skutečně průšvih a hledáš tam koníky. Ono u vysoké krabice s většími odpory skutečně s 99 kW nelze očekávat žádné zázraky, což jsi poznal i u tvého slavného Ecoboostu, když se pod 8 l/100 nedostaneš. To ve Focusu je to se shodným motorem rovněž jiná a příjemnější liga...
:yes: ..... navyse mi pride ze pri vahe a rozmeroch ceedu je GDI ukazkovy ideal pre toto auto .... delo to samozrejme nebude ale 80 percentam ludi ktori si kupuju takyto hatch pojde skor o rodinne pouzitie ako o pretekanie ..... ;-)
Pochopíš to, že za podobnou cenu ale mohou mít lépe jezdící auto s turbomotorem? Proč brát to GDI? Tady Kie, které se Ceed opravdu povedl, chybí ten motor, aby neválčil jen cenami od. U nafťáku problém nevidim :-)
Pochopíš to, že GDI v Ceedu je plně dostačující motor a auto jako celek ti nabídne za určité peníze mnohem více value než konkurence? V ceně kolem 400 máš pořádně vybavené auto a ne holotu jako u konkurence, byť s oturbeným motorem?
Ja o Ceedu jako o kvalitním autě nepochybuju (pořád tu tvrdím, že je to nejlepší Kia, kterou zatím vyrobili, hlavně v interiéru) a taky neřikam, že GDI je nedostatečný motor, celou diskuzi tvrdím jen, že na těch 99kw to nejede, protože jsou někde ukryty těsně před červeným polem. A s tou cenou 400 tisíc jde koupit třeba skladový Focus s EB či Golf s TSI, stačí hledat :-)
no ty si tvrdil ze to nejede ale ........ pisal si tu o nejakom SUV s GDI ze to nejede ..... v ceede si tento motor skusal? ja som napriklad s beznou atmo v sportbacku spokojny a to nema ani take parametre dynamiky ako ceed s gdi..... mozno som len menej narocny neviem.....
V Ceedu ne, ale v i30, což je podobné. Nejde o to, že ten motor v Sportage/ix jede hůř (to je logicke, že v mensim aute to bude lepsi), ale ze jede hur nez u stejnych SUV se slabšími nebo stejnymi motory s turbem. Jel sem i Focusem a Octavii s turbem s podobnymi výkony, tak vím, že to jede lépe podstatně. A jak vysvětlíš v tom SUV, že třeba 120Kw GDI jede hůře než 110 Kw menší TSI/EB a to o sekundu na stovku...
Níže jsem dal to porovnání v Ceedu s Octavií. Já neřikam, že nestačí, stačí i HTP na Fabii na klidnou jízdu, ale těžko se to vysvětluje člověku, co v tom nikdy nejel....
Osobně jsem na to turbo v Ceedu zvedav a pujdu to projet až to bude.
1.6GDI v Ceedu SW mám a vím, že jede hodně slušně. Max. výkon je u atmosféry vždycky až pod červeným polem ne ? Pro zrychlení je ale důležitý krouťák, táhnout začíná nad 3tis a nelepší je to od cca 4 do 5 tis. Podle ofic. údajů má 164Nm při 4850 ot/min.
Krouťák je právě nízký a tam nastupují malé turbomotory, třeba 1.2TSI 77kw 175Nm, 1.4 TSI už je někde na 250Nm a třeba ten 1.6EB má 240-270Nm při overboostu.
Jenže nezapomen, že te Ecoboost/TSI pojedou lépe i v tom hatchbacku, podívej se na papírové výkony, nebo se svez ;) Neřikam, že nestačí, ale že nestačí na konkurenci, které jsou výkonově mnohdy slabší :-)
Podívej se na Oktávku TSI 77kw, která je o 22kw slabší a přitom jen o 0,4 sekundy pomalejší, takže adekvátně by se mělo srovnávat s 1.4 103kw, která GDI rozdrtí a to je Oktávka větší auto.
ano prospeje.... z hladicka pruznosti urcite..... dufajme ze aj z hladiska spolahlivosti ;-) .... pride mi predsa len ze rodinne potreby su trosku ine ako "aktualna moda" ... ale ok ..... nezmenime to .... zvyknem si
Az budes jezdit s naloženym autem v udýchané atmosféře a předjede tě taťka s naloženou Oktávkou s TSI, pochopíš to >:D A to nemluvim o nejvhodnějším palivě do rodinného auta, naftě! Ať žije Áda >:D
ale ja nikam nespecham :-) ... radsej spolahlivo a pomalsie o dve minuty ako hrat sa na pretekara a potom v servise davat do poriadky "vady krasy" toho uzasneho downsizingu
a po meste som dokonca velakrat rychlejsi a obratnejsi aj s beznym malym autom ... tak k comu tie turba.... teda hlavne pri jazde po meste mi pridu zbytocne....
naftak ee... nikdy ... ani do mpv ho nechcem... jedine velke SUV ako sorento
proste v mensom auto na kratsie trasy s najazdom 70 percent jazd po meste v okruhu 30-40km .... tu nejako nevidim dovod jasat nad turbom :-( za kazdu cenu len preto lebo dam s prstom v nose nejedneho pretekara na starsich octaviach kdesi v dlouhym tahlym.... toto nie je moj sen
Ano, tvůj sen to není, protože jezdíš sám a ve městě >:D Až budeš jezdit s naloženým autem, nebo delší trasy.... až se vlastně někdy třeba v tom TSI svezeš, tak pochopíš o čem mluvím a uznáš, že to turbo tomu jen pomáhá a ne škodí :-)
Ozzmane, svět je o penězích. Až si jednou budeš vybírat auto za své peníze a ne za tátovy, tak začneš vozidla mimojiné i porovnávat cenově. A co ti může vyjít? Třeba že Ceed SW v Exclusivu s motorem GDI seženeš za 419 tisíc a tebou uvedenou Octavii Combi 1.4 TSI 103 kW ve výbavě Ambition za 518 tisíc (a nezapomeň ji ještě dokonfogurovat do podobné výbavy Ceeda). Potom ti nějaká sekunda ve zrychlení přijde malicherná... teoretiku.
mne hlavne pride ze dnes najdolezitejsie pre kazdeho je zrychlenie a vykon a kolko to ma koni ... ale preco? zamyslel sa nad touto dilemou niekto niekedy..... kam sa vlastne plasime? cesty su stale hustejsie obsadene autami.... predpisy stale tvrdsie... postihy vacsie .... vodici coraz menej kvalitni ( cest vynimkam ) takze treba byt stale viac a viac opatrnejsi..... akoze aj keby som mal silne auto s 300 konmi a 2 turbami... kde jeho vykon dnes vyuzijem? cestou do prace nie.... ani na dialnici mi to netreba... snad jedine na okruhu..... a to je vsetko..... draha sranda... realne nepouzitelna.... ale pre mnohych modla .... vykon nadovsetko.... nechapem
Kde si přišel na to, za co jsem si koupil auto prosimtě? >:-[] Já nevím za co si kupuješ Ceeda ty, ale ja své auto koupil za své vydělané peníze :-! a i kdyby mi ho koupi táta, tak do toho ti vůbec nic není... i kdyby to bylo Ferrari ... neporovnávám neporovnatelné.. Na světě ale neni jen Octavia a Ceed, třeba takové Megane nabídne taktéž TCe a jsou tu další.... když hledáš, najdeš. GDI není špatné, ale na to, že 99kw má mít v papírech, tak to nejede jako stokilowattové auto, to je celé...
si zvyknuty z dizlov a turbomotorov...... ja som sadol do sporbacku po tom co som roky jazdil s htp a s mpi ..... a zrazu ako krasne to jede... k tomu podradim ... otacky prekracuju 4000 a ten tah a zvuk... proste parada... ziadne turbo a ono ma to tlaci do sedaciek... neskutocne .... a vobec mi nevadi ten rev... lebo takto sa skutocne s misakom jazdi len pri predbiehani ked uz ozaj treba pritlacit..... inak balada ani nevytacam.... pradiem na 2500 ..... klidek tabacek... ziadne turbo mi nechyba a nebrzdim pritom premavku
To je blbost co píšeš, do září jsem jezdil také s Jettou MPI s jednašestkou a GDI nejelo o nic dynamičteji i když má o 25kw navíc :-) Řev vidím jako plus, to je jediné potěšení, které v otáčkách to auto má, ale reálně to více nejede, ale více to žere a s každým dalším zavazadlem umírá :-) Pořád už po stopadesátedruhé říkáím, že GDI není nedostatečný, ale že turbomotor Ceedu chybí a pojede snad lépe, když u konkurence to nabízí ( a jede to dynamičtěji, než GDI)..... Nechybí ti to, protože si to nikdy nezkusil. Taky mi nechybí denodenně jíst jen luxusní steak, ale netvrdím, že suchy chleba je horší >:D
mne prislo dokonca zive aj 44kw polo ..... dodnes mi je za nim smutno..... ziadne turbo mi v meste nechyba..... a ked som mimo mesta tak podradim.... ved nejazdim vzdy same serpentiny.... nezijem na okraji pikes peaku..... ale v meste....
steak je fajn... kym nechytis chorobu zvanu DNA ( prebytok kyseliny mocove v tele ) ..... takze aj s tym luxusom vsetko s mierou.... ;-) suchy chleba mozno nebude tak vyzivny ale za to neuskodi.....
keby som nejazdil skutocne 70 percent jazd tu v okoli par km po meste tak nemam problem priznat ze turbo je super vec...... ale mne ho netreba naozaj...... a aj mimo mesta si zvacsa vystacim bohate bez turba..... navyse nemusim nic dochladzovat ako kamarat ktroy nerobi nic ine ako po kazdej jazde sedi este minutu vo focuse .... a dochladzuje turbo..... to ja mozem kedykolvek misaka normalne vypnut a ist uz na pivo kym on este sedi v aute .....
Ozzmane, ty máš spíše psychický problém s GDI.Jestli jsi nepoznal rozdíl mezi Jettou 1,6mpi a i30 1,6GDI,tak jak ho můžeš poznat vůči 1,2 či 1,4TSI.
Mezi 1,6MPI je totiž větší rozdíl v acceleraci i v pružném zrychlení,než mezi 1,6GDI a 1,4TSI.
Mimochodem tady máš video,jak acceleruje GDI [odkaz]
A ještě je jedná důležitá věc.A to dokonce i v závodech kde jde o rychlost.Vždy je důležité dojet do cíle.Dlouhá životnost,bez poruch je už z fyzikálního hlediska předvídatelná spíše u atmosféry.Neboť downsizing je založen na principu větší zátěž=větší účinost a proto také platí větší zátěž=větší namáhání=vyšší opotřebení...dál už si doplníš sám.
Takže doufám,že zachovají i 1.6GDI,ať si každý zákazník vybere čemu dá přednost.
Na tom videu podle mě nemůže být GDI, ale musí to být T-GDI... Takhle GDI nezrychluje, leda s kopce s větrem v zádech :-) Navíc tam je slyšel turbo :-)
Jenže T-GDI ve vyšších rychlostech je lepší než na tomto videu.Na youtube je pro srovnání i další GDI.Navíc novináři podvádějí?
Acceleraci ovlivní i řidič.Proto tyto debaty že něco je o 1sekundu lepší než tamto.Že to nejede. :-! Důležité je za jakých podmínek,pneu,řidič... . A nakonec je to to nejdůležitější v běžném provozu?Já osobně předjíždění nevypočítávám na sekundy zda to o tu 1, 2, nebo 3 sekundy vyjde,nebo nevyjde.Ano asi je takových lidí dost,ale ti co je potkávají v protisměru by jim nejraději víš co.Toto nejsou auta na závodění.Na to jsou určená úplně jiná a těch se tady tolik neprodává.
Mě spíše zajímalo to srovnání 1,6mpi, 1,6GDI kde prý není rozdíl. >:D:-!
O životnosti nic neříkám, sám vím jaké to je, když se kazí TSI z vlastní zkušenosti, ale GDI oproti tomu MPI nejede výrazně lépe, což se ve prospěch 1.4 TSI (bez CNG, to je opravdu mrtvola) říct nedá, tam je rozdíl markantní..
To cos poslal, tak to fakt neni GDI sériový, co se dává k nám >:D To má stovku kolem 7-8s a to GDI nemá:D
O výběru tátova auta píšeš u Kugy, kterou tak rád srovnáváš s ix35 a Sportage. Osobně mi je jedno, jaké auto máš a kdo ti ho zaplatil. Meritem mého komentu bylo, že při výběru auta nerozhodují pouze tabulkové hodnoty, ale i value for money. Za určitý peníz prostě dostaneš někde něco více. Nelze vybírat auto pouze podle motoru jenom pro to, že dáš stovku o 0,5 s rychleji...Teoretiku...
Ano, Kuga je tátova a protože je to chvíle, co se auto kupovalo, projíéžděl sem nynější konkurenci, a auto otci vybíral (a v té konkurenci jsem projel to diskutované GDI v sportáži a pak ještě u známeho v i30). Moje auto je naftové a o třídu větší, s tím nesrovnávám vubec ..... takže nemístné řeči o tátových penězích si nech od cesty.... Já bych si za své peníze GDI nekoupil už tuplem, benzín mi nevoní...
Value for money ti nikdo nebere, jen kopeš kolem sebe a hajíš zbytečně svou garáž. Já od začátku tvrdím, že GDI nejede jako auto se 100kw a dynamicky nestíhá i na papírově slabší konkurenty. To je celé... o Ceedu nic špatného neříkam (ani proti němu nic nemam) a jestli si ho sehnal za dobré prachy, tak je to dobře pro tebe... prosím, čti si co píšu...
A k té teorii - já ta auta projížděl, takže neplácám z tabulek :-! Ty máš nějaký komplex z toho, že si neměl na Oktávku, nebo co?
Pouze tvrdím, že tebou opakovaně uváděný argument, že GDI 99 kW nejede jako 99 kW je nesmysl. Je mi jedno že ti nevoní benzín, hlavně že ti voní spálená nafta. Dále mne udivuje, že si někdo v dnešní době může myslet, že ten kdo nemá Oktávku, tak má nějaký komplex. To o tobě leccos vypovídá... Kdysi dávno, v 90tých letech, jsem měl Astru 2.0 16V 100 kW a s ohledem na její hmotnost a tehdy ještě díky žádným EURO X vychytávkám rozhodně vím, jak by atmo 100 kW mělo jezdit...
A jezdila ta Astra 100kw lépe nebo ne? Já jezdil jen jednašestkou kolem 100 koní a auto bylo hezky živé... pro tvou informaci, jezdil sem taky dvoulitrovym ceedem prvni generace se 100kw a to auto šlo jinak za plynem....
Nafta mi nevoní, ale slouží dobře, ale je snad jedno co máme každý v garáži, pokud máš zkušenost, pověz s jakym aktuálním turbomotorem můžeš srovnat. Opakuji se postopadesáté, neřikam, že to nestačí... to GDI "stačí" i na ten Sportáž...... Stejně jako 1.0MPI na Fabii.... a stou Oktávkou? No pořád si tu obhajuješ vlastní garáž, já ti netvrdím, že to potřebuješ, nebo že si koupil blbé auto... ale byla to volba finanční, ne volba lépe jezdícího vozu. Pouze srovnávám to, že Ceed potřebuje Turbomotor, protože konkurence ho má a těch 99kw nejede tak, jako 99kw v jinem voze... Me je jedno co sis koupil, ale pokud jsi objektivní, tak musíš uznat, že jiné vozy s turbem jedou lépe, pokud si je ovšem narozdíl od toppera zkusil...Takhle vypadáš jako někdo, kdo by chtěl Oktávku TSI, ale neměl na ní.... což nevím proč by měla být hanba....
K Astře - samozřejmě, taková auta se už nevyrábí - lehká a nepřiškrcená - jela nádherně ( na tu dobu). Ceed s GDI jezdí úžasně mimo město, ale protože jezdím více po městě, tak jsem ho vyměnil za něco jiného. Tím asi padá celý tvůj druhý odstavec...
A potvrdils, co jsem psal od začátku, GDI nejede na sto kilowat :-) Ja sem psal výše i to, že nevím čím to je (možná jsou ta auta hodně těžká), nevím..ale na konkurenci to jako top benzinová motorizace nestačí...
ceedy s atmo mame len po novom roku 2 nove na nasej ulici.... a celkovo je ich tu uz hadam 5-6 .... o tie auta je zaujem a ako vidime aj bez turba :yes: takze mne pride ze ceed turbo nutne nepotrebuje..... ale budis...... doba si to ziada ok..... :yes:
no uvidime kam posunu turba tento sucasny ceed.... ono ceed GT tu uz mame.... ale bohuzial je tak drahy a vykonny ze asi za beznu turbo motorizaciu to nemozeme povazovat aj ked ho mame aj ako 5dverak... ale ako GTcko na kazdy den to bude parada..... zobral by som si hned jedno cervene 5dverove :yes: juj krucinal >:D idem podat lotto :yes:
V bílé je hezčí >:D A zas tak výkoné není, konkurence má hothatche ještě o chlup nadupanější. Škoda, že neni levnější a nebo tahle motorizace třeba s nižším výkonem nelze dát do normálního Ceeda.
no je to getecko .... nie je to hothatch... popravde mi je cupra a golf R uz na bezne pouzitie k nicomu... postacoval by mi urcite aj ten ceed GT ;-) .... pre mna by to bol doslova sportiak >:D
ved prave to je na tom to zvlastne.... ze kedysi taketo pakety boli len pre silne sportove modely a dnes? ..... uz to ma kazdy model... stala sa z toho komercia.... ok ludia na to reaguju... funguje to.... nie kazdy ma na ceed GT a ani nepotrebuje takuto pilu ale chce aby jeho auto vyzeralo inak ako bezne okolie.... asi prave kvoli tomu vznikli kdejake pakety ktore nie su zavisle od vykonu ..... ono vsetko je to pekne.... len trosku sa tym dehonestuje vyznam skutocne sportovych paketov u silnych sportovych aut..... ktore to nemaju len pre paradu....
Pořád je lepší projevit trochu vlastní kreativity (pokud mám soudnost) než sdílet nějaký paket s x tisíci účastníky silničního provozu a platit desetitisíce za pár proužků co ve fabrice nasekaj za kilo.
Takéto pakety sú potom bohužiaľ poväčšinou na smiech. Zvlášť ak to nahodia na nejakú "zdochlinu" čo má problém sa pohnúť z miesta. >:D Napr. mňa vždy veľmi pobaví týpek, čo si na Octu I. 1,6 Mpi nahodí predný + zadný nárazník a krídlo z RS-y, nafarbí aj zadné bubny na zeleno a ledva mu to ide po rovine. >:D Ale kto chce kam ...
Vyvinuli sami ha ha.Zase čekali až to vyvine někdo jinej a pak to obšlehli a mezitím servírovali zákazníků přidušený retro atmosféry zatímco ostatní značky to za ně testovali.
A čeho bych se měl jako bát.Nestříkám z koncernu ani z jinejch značek a už jenom kvůli obšlehávání a špatnýmu marketingu se mi korejci hnusej i když to třeba některý nejsou špatný auta.Mám rád tradiční zavedený evropský značky,který tvořily automobilovou historii a mají nějakou tradici a ne tohle.
jo tak si kup lanciu ... snad ju zachranis .... ;-) >:D8-s:yes:
a ja si kludne zoberiem ceed ak dovolis.... ;-)
ked si myslis ze kvalita aut a ich buducnost je dnes este stale zavisla od ich historie tak se moc plestes.... dnes nikoho nezaujima kto bol aky uspesny pred 50 rokmi....... kazdopadne ale drzim palce ... nech v zivote jazdis len tym co sa ti paci a co mas rad :yes:;-):yes:
GT line paket bude paket spojeny podla vsetkeho len s litrovym turbom a s vykonnejsim CRDI ....... a bude aj litrove turbo bez tohto paketu? pripadne nebude uz na jesen tohto roku facelift ceedu.... nedotkne sa tento facelift aj tohto GT line paketu? alebo bude karosarsky facelift az o rok v zeneve? alebo je tento paket uz vlastne facelift? .... pripadne.. ostane sucasne GDI v ponuke? tych otazok mam viacej.... ale ......
asi sa viac dozvieme az v zeneve
popravde ten kombik s GT line paketom je ozaj krasny :yes:
no hlavne u turba je silna zbran pruznost... pruzne zrychlenie... predpokladam ze ceed bude takto ovela pruznejsi v sirokom spektre otacok ako klasicka atmosfera .... v maximalke samozrejme necakam zlepsenie tam je to ok .... turbo je hlavne o tej pruznosti a schopnosti zrychlovat za kazdych okolnosti
pozri ... ja nie som zrovna z tych ktorym atmosfery vadia..... ja proti GDI vazne nic nemam .... ved cely den sa tu bijem za to aby som atmosfery obhajil ........ takze mne ozaj bude za GDI dost smutno........ takze tak..... kazdopadne ale turbo bude pruznejsie v sirokom spektre otacok..... to uznavam..... a znizia sa aj emisie.... tejto ceste sa uz bohuzial neda vyhnut.... nic s tym nespravime
keby bolo na mne ja turbo nepotrebujem... dobu vsak nezmenim
Nejde o obhajování atmosfér, přeplňovaný čtyřválec 1.6 by určitě byl uživatelsky daleko lepší motor než 1.6 GDI, ale spíše jde o to, aby nové motory, které nahrazují staré, neměly přehnaně snížený objem a nepřicházely o válce.
A změnit se to docela klidně může, stačí změnit cyklus měření spotřeby a tihle rachitičtí tříválcoví ratlíci skončí všichni na smetišti.
tiez sa mi nepaci to znizovanie objemov a prechod na co najmensi pocet valcov..... tomuto trendu akosi neviem prist na chut.... otazna bude taktiez spolahlivost takychto vytunenych kosaciek ktore na papieri zozeru 4,9L ..... neviem ale asi dnes je podstatnejsi papier ako realita.... a plati to aj inde nielen pri autach...
Je to tragedia, ked 3valec hatapka mal pri rovnakom sposobe jazdy ( v ramci moznosti, odozva na stlacenie plynoveho pedalu napodlahu bola taka, ako ked ti pri dverach zvoni svokra ) rovnaku spotrebu, ako 3 x vacsi benzinovy motor s dvojnasobnym poctom valcov v 2 tonovom aute ,
Překvapuje mne, jak všichni říkají, že 1.6 gdi nejede a že nemá kw které má mít :-) Před cca půl rokem jsem vybíral nové auto a skončil jsem v ceedu se zmíněným 1.6 gdi. Přešel jsem na něj z jedničkové Octavie 1.9 tdi 81kw, takže mohu srovnat dynamiku a byl jsem zvyklej na dynamiku nafty a turba. Ale to 1.6 gdi jede hezky, je potřeba si novej motor dobře zajet a jsem s ním velmi spokojen. Je potřeba s autem spolupracovat a jet podle potřeby. Ono totiž drtivá většina lidí jezdí "tupě" i v minimálních otáčkách, "mám tam přece turbo, má to pružnost, motor to pobere". Jenže přišlápnutím na podlahu turbo motoru z nízkých otáček si pánové ničíte jak naftu tak i benzín. Motor je potřeba držet v rozumných otáčkách. A radši rozumnou atmosféru, než seroucí se tsi !! :-(;-)
Tady bych jen dodal, ano starší TSI měli hodně velké problémy a je ostuda, že to koncern neřešil čestně. Výměna motoru, místo dohadování. Ovšem ty atmosférické benzíny H/K se kazí taky. Kamarád pracuje v servisu Hyundai a řeší to velmi často, takže to není žádný nesmrtelný motor. Odchází klidně po 20 - 30 tisících. No a co se týče projevu, tak jsem řídil 1,6 GDI ve Velostru a motor mě absolutně zklamal.
"Kamarád povídal"... zřejmě budete velký odborník, a proto dodáte i konkrétní důkaz na podporu svého tvrzení, že? ;-) Já to vidím dosti odlišně. Mechanika motoru GDI je docela robustní, a to včetně rozvodů, které jsou "failsave", GDI má proti CVVT jediné slabší místo a tím je dvouhmotový setrvačník, nicméně nezaznamenal jsem dosud majitele, který by měl nějaký problém. Možné problémy bych event. čekal od zaneseného sání díky EGR, což může předsatvovat problém u všech "přímovstřikových" motorů starší konstrukce. Nicméně, bavíme se o nájezdech minimálně +100tis km vůči intervalu, který uvádíte výše. CVVT je prakticky nezničitelné, lidově řečeno, na tom motoru se nemá moc co podělat, pokud měníte olej v motoru každých 15.000 km. Korejský povoz vám dříve morálně zestárne, a pokud vydržíte ještě pár let, tak dříve shnije, než-li vám u něj odejde motor.