Design
Tak to je krásavec, klobúk dolu !!! >😁 >😁 >😁
Určitě lepší než ty poloelektrické plečky.
pokud neco jako BMW M GT vznikne, tak to bude pravdepodobne jiz minimalne hybrid a spise elektro s extenderem po vzoru i8, ono vpodstate i ta i8 se za takove GT povazovat da
Pak to opět nebude nic pro milovníky aut. ;-\
nechtel jsi napsat spise pro mylovniky starych benzinovich motoru?
Aut se spalovacími motory. Jsem rád, že to na nich ještě dojezdím.... na autech, která mají správný zvuk, voní spáleným benzínem atp.
LaFerrari, P1 nebo 918 jsou hybridy...špatný?
Stačí vobyčejný GS450h nebo Q50Hybrid 😉
První případ jsou možná technické lahůdky, ale úplně mimo dostupností a základem je opět pořádný spalovací motor.
Lexusy a spol. mě skutečně neoslovují.
Lexusy a spol. mě skutečně neoslovují.
Nebavím se o Lexusech, ale o to, že vysokovýkonnej supersport nemusí nutně být kazidrivem 😉
Vo tom žádná, sám sem to tu už několikrát protlačoval 😄
Ono to je o tom, jaký má k tomu kdo vztah. Já mám rád vše, co voní benzínem. Od motorek po auta. Elektřina je z mého pohledu fajn, tak v kuchyňském robotovi 😄 .
Vzhledem k očekávaný automobilový budoucnost bys ten pohled na kuchyňský roboty měl možná přehodnotit 😉
U BMW je to jiná písnička, tam poslední skutečně sportovní auto bylo BMW Z4M coupe, což je rozměrově i výkonově menší stroj, ale rozhodně ne nezajímavý.
I z dalšího textu pana redaktora je znát, že má namysli dvousedadlové sportovní auto a aktuální vrchol u MB je právě AMG GT, u Audi je to od roku 2007 R8 - ale redaktor o něm asi neslyšel... Navíc i cenově a výkonově je to srovnatelné...
Já bych určitě AMG GT s Ferrari nebo McLarenem nesrovnával a tenhle jakomodel vod BMW by fakt byl spíš konkurent AMG GT. Huracan Gallardo samozřejmě přímý konkurenti Ferrari sou.
Uvidíme třeba příští R8 bude víc odlišná od dárce techniky a víc posunutá do GT. Nevim co ultras jako třeba vy dva, mě by tak dávala dokonce víc smysl
Prostě pan Mička napsal evidentní nesmysl.
A co tu celou diskuzi vod prvního příspěvku asi řikám? >😒]
Nevěděl sem že k nim patříš 😄
Dej si sprchu kafe a pak si tu diskuzi přečti eště jednou 😉
To je místo receptu 😄 Ke komu patřím?
A proto se musim zeptat kam R8 řadíš ty 😉
Moje osobní zkušenost s R8 ( jak před FL, tak po) je, že je to pohodlné sportovní auto mnohem blíž k GT než by se mohlo zdát. Kor v přímém srovnání s Porche 911 997 a jako jedno z mála i vhodné na ježdění u nás.
Dál zmiňuje SLS AMG jako soupeře Ferrari a McLarenu. Taky jakžtakž ok. Já bych teda už SLS AMG viděl víc jako rychlý vysokovýkonný GT, ale furt ok
No a pak to trochu pomotá, což jak vidno v audifilech vyvolává (snad spravedlivý
>😒] ) pobouření a hněv no a pak už to tak nějak se zmínkou o AMG GT domatlá až dokonce víceméně bez chyb 😄
Sem zvědavej spíš na novou R8 jestli náhodou fakt nebude mít ten pár lidma zmiňovanej trochu delší rozvor než dárce orgánů. Její větší posun ke GT by mi přišel logičtější
uvedl jsem, že se vedle těchto aut SLS velmi často objevovalo, což s ohledem na cenu a výkon kolikrát dává smysl. Ale s uvedenými konkurenty od BMW a Audi jsem myslel spíše vozy s motorem vpředu a ne uprostřed. Ale moje chyba, měl jsem to více konkretizovat.