Ono to je o tom, jaký má k tomu kdo vztah. Já mám rád vše, co voní benzínem. Od motorek po auta. Elektřina je z mého pohledu fajn, tak v kuchyňském robotovi :-) .
uvedl jsem, že se vedle těchto aut SLS velmi často objevovalo, což s ohledem na cenu a výkon kolikrát dává smysl. Ale s uvedenými konkurenty od BMW a Audi jsem myslel spíše vozy s motorem vpředu a ne uprostřed. Ale moje chyba, měl jsem to více konkretizovat.
Ultrafans? Ty jsi tak neobjektivní, až bch brečel. Ano R8 je supersport. Jel jsi v tom? Bez jkýchkoliv pochyb se dá predikovat, že i nástupce bude... Klídek ;-)
Vezmu to popořadě. V nadpisu bere tohle teoretický BMW jako soupeře AMG GT. To se mi jeví ok
Dál zmiňuje SLS AMG jako soupeře Ferrari a McLarenu. Taky jakžtakž ok. Já bych teda už SLS AMG viděl víc jako rychlý vysokovýkonný GT, ale furt ok
No a pak to trochu pomotá, což jak vidno v audifilech vyvolává (snad spravedlivý
>:-[] ) pobouření a hněv no a pak už to tak nějak se zmínkou o AMG GT domatlá až dokonce víceméně bez chyb :-)
Sem zvědavej spíš na novou R8 jestli náhodou fakt nebude mít ten pár lidma zmiňovanej trochu delší rozvor než dárce orgánů. Její větší posun ke GT by mi přišel logičtější
Mám takovej pocit že R8 audifans vydávaj za to co se zrovna hodí. Někdy za supersport, někdy za GT, dokonce za komfortní auto. Teď už jen aby to začali dělal v kombíku.. :-)
Nejsem přecitlivělý, jen pán redaktor hned v první větě uvedl konkurenty a v další, že BMW a Audi nemá co nabídnout, přitom právě Audi má přímého konkurenta k těm od redaktora zmíněných- to nic proti samotnýn autům, ale spíš jen poukázání na zdejjší redaktorskou úroveň.
Moje osobní zkušenost s R8 ( jak před FL, tak po) je, že je to pohodlné sportovní auto mnohem blíž k GT než by se mohlo zdát. Kor v přímém srovnání s Porche 911 997 a jako jedno z mála i vhodné na ježdění u nás.
Jo to jo. Gallardo Huracan tam jasně patří. Nicméně to úplně špatně napsáno neni! Sorry ale tady ste s michalem.snow spíš přecitlivělí ;-)
Já bych určitě AMG GT s Ferrari nebo McLarenem nesrovnával a tenhle jakomodel vod BMW by fakt byl spíš konkurent AMG GT. Huracan Gallardo samozřejmě přímý konkurenti Ferrari sou.
Uvidíme třeba příští R8 bude víc odlišná od dárce techniky a víc posunutá do GT. Nevim co ultras jako třeba vy dva, mě by tak dávala dokonce víc smysl
V čem bych jako měl jezdit? Motoristickému novináři by snad mělo být jasné, že R8 je koncepčně stavěná podobně jako 458 nebo McL, motor uprostřed je jasně určující koncepce. A R8 je evidentní konkurence k 458, dnes je prostě pan redaktor totálně mimo mísu.
Ano, tak jsem to i myslel, že sám redaktor to srovnává s Italií a MP4-12C ( například v Top Gear k těmto dvěma přidali právě R8 a v díle ze Španělska si vedlo dle mě lépe než zbylí dva konkurenti).
I z dalšího textu pana redaktora je znát, že má namysli dvousedadlové sportovní auto a aktuální vrchol u MB je právě AMG GT, u Audi je to od roku 2007 R8 - ale redaktor o něm asi neslyšel... Navíc i cenově a výkonově je to srovnatelné...
pokud neco jako BMW M GT vznikne, tak to bude pravdepodobne jiz minimalne hybrid a spise elektro s extenderem po vzoru i8, ono vpodstate i ta i8 se za takove GT povazovat da
Zajímalo by mě, zda úžasný redaktor Jan Mička ví o existenci Audi R8 ( kor ve verzi s V10), protože jinak by takové bludy určitě nepsal. Dvousedadlové čistě sportovní auto s výkonem nad 500 koní má audi už pěkně dlouho, vlastně je na spadnutí nová generace, tak se opravdu nedá mluvit o tom, že audi konkurenční vůz nemá.
U BMW je to jiná písnička, tam poslední skutečně sportovní auto bylo BMW Z4M coupe, což je rozměrově i výkonově menší stroj, ale rozhodně ne nezajímavý.