Výroba automobilů v Austrálii pomalu ustává a Holden není výjimkou. Na rozloučenou ale přichystal svým fanouškům bonbónek. Z luxusního Senatoru vytvořil rodinný sporťák.
No ono ani v australii klasickej Commodore SS a nedejboze primo commodore HSV neni nic levneho, me prave uplne maximalne vyhovoval ten 3,6 V6 (bila barva m cernej interier :-) ) coz si myslim ze je rozumna velikost motoru :-) jen euro/eko terorizmus s nim moc nesouhlasi :-(
Holden Commodore je uzasne auto, mel jsme ho kdyz jsme tam byl, teda jen s 3,6 V6 ale i o mi stacilo jezdi to na I ethanol a kdyz jsme ho vracel mel jsem spotrebu 8,5. nechtel jsem ho vracet a popravde jsem koukal jestli se to nejak da dostat do CR. Po zjisteni ze to dela chevrolet jako SS ppouze s tou V8 jsem byl smutnej.
co se tyka jezdeni tam, krome Sydney ve spicce je to vcelku OK, a mezi mesty no hold tam je vetsinou 110km v hodine,
@CHerokee Australie ma metrickej system takze zadne mile, ale kilometry :-)
To nevypadá vůbec špatně. Automat pro lenochy...chjo. Ve velkých městech je ježdění tam prý za trest a mimo ně, zařadíš nejvyšší stupeň a valíš co nejrychleji furt rovně stovky mílí ;-)