Novinky
...predalo modelu A7 ci BMW rady 6
Zdroj: [odkaz]
a to je vysledok, ktory dost napoveda o buducich trendoch.
Edit po 5 palcoch dolu😒br />
Presne toto som cakal, preto som titulok prispevku stylizoval takto.
Bud je na tomto fore zastup blbeckov, ktori si neprecitaju CELY prispevok, alebo armada debilov, ktori nesuhlasia s realnymi datami, inymi slovami s tym, ze 1+1=2.
Alebo zeby sedeli dvaja blbeckovia vedla seba?
Zdroj: [odkaz]
a to je vysledok, ktory dost napoveda o buducich trendoch.
Edit po 5 palcoch dolu😒br />
Presne toto som cakal, preto som titulok prispevku stylizoval takto.
Bud je na tomto fore zastup blbeckov, ktori si neprecitaju CELY prispevok, alebo armada debilov, ktori nesuhlasia s realnymi datami, inymi slovami s tym, ze 1+1=2.
Alebo zeby sedeli dvaja blbeckovia vedla seba?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Problém je, že zamindrakovaný Blbeček si ty, jen ti to nedochází. Elektromobily prostě prohrály s benzínem. Nastuduj si historii. Od té doby se technologie změnila málo. Jediné co se změnilo, jsou masivní dotace. Až klekné EU a dotace, tak kleknou i elektromobily. A jestli někdo tleská tak nehoráznému utrácení NAŠÍCH peněz za nesmysly, tak pro to existuje název - vymytá ovce.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
si clovek nemoze nevsimnut poziciu EV soulu.... v januari najpredavanejsi nenemecky elektromobil v nemecku 😉 ( zahanbil aj leaf a teslu ) .... a 4-ty najpredavanejsi elektromobil v krajine.... uvidime ako to pojde dalej ale zda sa ze soul ma v nemecku dobre nasliapnute... osobne elektromobily nemusim ale soul patri k tym s lepsim dojazdom a aj za relativne prijatelnu cenu voci elektrickej konkurencii ... tak mozno preto ma v nemecku uspech ... nefandim elektrike ako pohonu ale EV soulu drzat palce budem :yes:
Ten Soul EV je úplný terno co? Tak a teď fakta >😁
Kia Soul EV - dojezd 212km - dobíjení 18h - cena 850 000kč
Nissan Leaf - dojezd 199km - dobíjení 12h - cena 715 000kč
VW e-Golf - dojezd 190km - dobíjení 13h - cena 910 000kč
A na závěr budu citovat jeden tvůj starší příspěvek >😁
klasicky Soul je podla mna vyborne auto.... ale elektricky ten nestoji za nic bohuzial .. ako kazdy iny elektormobil je aj toto tiez k nicomu
Kia Soul EV - dojezd 212km - dobíjení 18h - cena 850 000kč
Nissan Leaf - dojezd 199km - dobíjení 12h - cena 715 000kč
VW e-Golf - dojezd 190km - dobíjení 13h - cena 910 000kč
A na závěr budu citovat jeden tvůj starší příspěvek >😁
klasicky Soul je podla mna vyborne auto.... ale elektricky ten nestoji za nic bohuzial .. ako kazdy iny elektormobil je aj toto tiez k nicomu
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ak by to niekto myslel vážne, tak by už dávno boli vo všetkých mestách iba e-taxi alebo by existoval štátom alebo mestom dotovaný systém mestských e-áut (viem, že lastovičky sú). Nemusia jazdiť na dlhé trasy, sú fixované na jedno stanovisko, kým to tak nie je, je vidieť, že to nie je reálna eko snaha iba úradnícke ekodivadielko a snaha automobiliek nejak tomu tlaku uniknúť a niektoré si z toho neprirodzeného prostredia urobili biznis. Je absurdné, že sa robia e-športy, e-suv, keď najväčším problémom je dojazd a nabíjanie, pričom ťahať veľkú kravu je určite náročnejšie a čo urobí s kapacitou rýchla akcelerácia, vieme tiež. Sorry, že tu vypisujem niečo, čo už bolo stokrát napísané, ale...
Za mňa ak by sa zajtra prestali predávať spaľovacie motory a boli by iba el, nevadilo by mi to, pokiaľ by elká neboli také tragikomické a pokiaľ by nešlo iba o eko divadlo a zákulisné praktiky.
Za mňa ak by sa zajtra prestali predávať spaľovacie motory a boli by iba el, nevadilo by mi to, pokiaľ by elká neboli také tragikomické a pokiaľ by nešlo iba o eko divadlo a zákulisné praktiky.
Zážehové spalovací motory byly ze začátku taky mizerný a to platí i o vznětových motorech. Každá technologie potřebuje čas.
to áno a určite nebola kedysi benzínka na každom rohu ako dnes, s tým nemám žiadny problém, ale spôsob akým sa to zavádza je nešťastný.
A vidíš nějakou jinou cestu? Po elektromobilech je stále malá poptávka a jediné co může jejich vysokou cenu snížit jsou vyšší prodeje. Nemyslím si, že je podpora prodeje elektromobilů prostřednictvím dotací špatná. Je to investice do budoucnosti. Je třeba na to nahlížet v širším měřítku. 100x raději dotace na elektromobil než šrotovné na koupi nějakýho dieselu. Osobně se na boom elektromobilů docela těším. Vše je jen otázkou času. Bohužel zatím je reálně využitelných elektromobilů málo.
Navrhnúť cestu je ťažšie, ľahšie sa pindá 😄
Jedna vec je jasná, spôsob akým sa to robí, je asi ten najhorší.
Jeden konkrétny návrh som už povedal. Nech mestá (s podporou a tlakom štátu) zavedú povinnosť eltaxi. Bol by to slušný biznis na dodávku a malo by to zmysel, kde inde by elká mali začať ak nie v meste? Ľudia si zvyknú na elká a zistia, že je to paráda, keď to ide ticho a nesmrdí to a budú vidieť, že je to schopné prejsť z jedného konca prahy na druhý a späť. Taxi by nemalo problém dobíjať. A dobrý nápad je fakt aj verejná požičovňa hustá elko sieť v mestách, ale musí byť dotiahnutá tak, aby to nezlyhávalo na prkotinách typu, zrovna keď ho potrebujem, tak žiadny nie je voľný. A potom by sa dal zaviesť zákaz vjazdu spaľovacieho auta do centra miest v horizonte pár rokov, aby sa na to mohli všetci pripraviť. Jednoduché by to nebolo, lebo by si bojoval proti veterným mlynom, ale k väčším absurditám ako dnes by asi nedochádzalo. Ten začiatok musí byť cielený a koncentrovaný, tak sa dajú šetriť náklady a môže to byť funkčné. Pokiaľ sa v mestách dusíme, treba urobiť niečo rázne.
Jedna vec je jasná, spôsob akým sa to robí, je asi ten najhorší.
Jeden konkrétny návrh som už povedal. Nech mestá (s podporou a tlakom štátu) zavedú povinnosť eltaxi. Bol by to slušný biznis na dodávku a malo by to zmysel, kde inde by elká mali začať ak nie v meste? Ľudia si zvyknú na elká a zistia, že je to paráda, keď to ide ticho a nesmrdí to a budú vidieť, že je to schopné prejsť z jedného konca prahy na druhý a späť. Taxi by nemalo problém dobíjať. A dobrý nápad je fakt aj verejná požičovňa hustá elko sieť v mestách, ale musí byť dotiahnutá tak, aby to nezlyhávalo na prkotinách typu, zrovna keď ho potrebujem, tak žiadny nie je voľný. A potom by sa dal zaviesť zákaz vjazdu spaľovacieho auta do centra miest v horizonte pár rokov, aby sa na to mohli všetci pripraviť. Jednoduché by to nebolo, lebo by si bojoval proti veterným mlynom, ale k väčším absurditám ako dnes by asi nedochádzalo. Ten začiatok musí byť cielený a koncentrovaný, tak sa dajú šetriť náklady a môže to byť funkčné. Pokiaľ sa v mestách dusíme, treba urobiť niečo rázne.
Ten tvůj "konkrétní" návrh je ale pěkná blbost. To ti se vší upřímností musím napsat. 8-s :no😒br />
Jedna drobná poznámka, kdo to zaplatí?
Jedna drobná poznámka, kdo to zaplatí?
No přece ten stejný člověk co teď platí dotace na elektromobily pro širokou veřejnost a ten někdo se jmenuje daňový poplatník. >😁 :yes:
Ale tu sa nebavíme o čistom stole. Dotácie už bežia tak či tak (hádaj kto to platí), takže rešpektujem realitu a keď sa už vyhadzujú verejné prachy, tak aspoň zmysluplne. Prevádzku by platili ľudia normálne za cestovné, za požičovné, vstupný kapitál by musel ísť aj cez eu fondy, štát a mestá (dotácia na nabíjačky, na nákup parku) aj tak sa z eu fondov dotujú iné chobotiny. Tu sa nebavíme o ideálnom riešení, ale o tom, že keď už sa to musí dotovať, tak nie tak, ako dnes.
Tvoje řešení ve výsledku bude finančně mnohem víc nákladné než dotace na el. auto pro soukromou osobu. A to proto, že to co ty navrhuješ musí někdo provozovat, servisovat... atd a to stojí taky peníze (a na tomhle si někdo pěkně namastí kapsu). Soukromá osoba si už náklady na provoz a údržbu platí sama.
Možno áno, ale malo by to aspoň výsledok, teraz aj platíme, aj musíš elká hľadať lupou a sú rozlezené všelikade, len v mestách so smogom a nabíjačkami ich nevidíš. Značnú časť by platili súkromné osoby za taxovné a požičovné (cena by zahŕňala aj servis a pod. ako na dnešných taxi). Vytlačením bežných áut z centier by tiež stúpol záujem o el. O tom koľko peňazí ide teraz do el systému si tiež nerobím ilúzie. Rozhodne uznávam, že strieľam od pása, ale politici momentálne strieľajú od pása so zaviazanými očami.
PŘESTAT TO DOTOVAT !!!
A pokud si proti, tak ja sekám elektrickou sekačkou a ne benzínovou. Budeš mi posílat 4000Kč měsičně ze svého nebo si jen ukecaná ovce, co si myslí, že rozdává z cizího?
A pokud si proti, tak ja sekám elektrickou sekačkou a ne benzínovou. Budeš mi posílat 4000Kč měsičně ze svého nebo si jen ukecaná ovce, co si myslí, že rozdává z cizího?
Mě dotace elektromobilů opravdu nevadí. 😉 Myslím, že těch tunelů na prachy je víc a mnohem větších. Pořád je to smysluplnější a má to nějaký efekt než dotování Řecka. >😁
ak si reagoval na mňa (to vlákno je sakra dlhé) tak ja som proti dotáciám. Ale cesta bez dotácií dnes nie je možná (to akože by sa zrútil celý biznis s eu fondami?), bavíme sa o tom, ako z tých dotácií niečo vyťažiť.
pokud ti vadi dotace, tak proc tedy podporujes benzinova a naftova auta? vis kolik Cesky stat posila financi formou dotaci podnikum ktere se podileji nebo primo vyrabeji auta na benzin a naftu v CR? tak jen pro tvou predstavu za rok 2014 to bylo prez 2 miliardy korun 😉
z EU se jeste pred 3 lety dala ziskat dotace na vystavbu benzinky
srotovne byla taky uzasna forma dotace, schvalne jaka auta ze si to ti lide kupovali ? zeby auta na kvantovej pohon? ne urciye ne, byli to benzinaky a naftaky 😉
a ted bych prosil aby jsi me vyjmenoval jake dotace v CR existuji na elektomobily a v jake vysi byli vyplacene >😁 zajiste jsi natolik zdatny v hledani techto informaci ze seznam ktery napises bude tak rozsahlej, ze nebude ani stacit misto
z EU se jeste pred 3 lety dala ziskat dotace na vystavbu benzinky
srotovne byla taky uzasna forma dotace, schvalne jaka auta ze si to ti lide kupovali ? zeby auta na kvantovej pohon? ne urciye ne, byli to benzinaky a naftaky 😉
a ted bych prosil aby jsi me vyjmenoval jake dotace v CR existuji na elektomobily a v jake vysi byli vyplacene >😁 zajiste jsi natolik zdatny v hledani techto informaci ze seznam ktery napises bude tak rozsahlej, ze nebude ani stacit misto
Buď to děláš zcela tendenčně a záměrně, nebo jsi jen hloupý.
Možná by bylo také fér povědět, že jen na dani z příjmu odvede ročně Škoda Auto téměř 3 miliardy korun, a to nemluvím o Hyundai v Nošovicích nebo TPCA v Kolíně. A nějaké desítky či stovky subdodavatelů automotive již nezmiňuji vůbec.
Takže ano, stát jim něco nasype, ale obratem se mu to násobně vrátí přímo, a nepřímo v tom, že zaměstnanci těchto firem nadále utrácejí své výplaty za zboží, které je dále vesele zdaněno, což je další příjem státní kasy. Tak daleko už nevidíš?
Tak jak je to s tebou?
Možná by bylo také fér povědět, že jen na dani z příjmu odvede ročně Škoda Auto téměř 3 miliardy korun, a to nemluvím o Hyundai v Nošovicích nebo TPCA v Kolíně. A nějaké desítky či stovky subdodavatelů automotive již nezmiňuji vůbec.
Takže ano, stát jim něco nasype, ale obratem se mu to násobně vrátí přímo, a nepřímo v tom, že zaměstnanci těchto firem nadále utrácejí své výplaty za zboží, které je dále vesele zdaněno, což je další příjem státní kasy. Tak daleko už nevidíš?
Tak jak je to s tebou?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ze manualne prevodovky su mrtve, ze diesel v osobakoch je druh urceny na vymretie, ze Tesla je dolezitejsia a technicky vyspelejsia ako napr. Veyron.... Ze pokrok nezastavis.
Pani, klasicke spalovacie motory su pisacie stroje nasej doby. Po pisacich strojoch dnes ani pes nestekne...
[odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Já se moc těším až budu mít elektromobil, ale u nás doba ještě neuzrála. ;-\
- cenu;
- žalostný dojezd na jedno nabití;
- dlouhou dobu nabíjení.
Až vyřeší dva z těchto problémů, nastane jejich opravdový boom. Do té doby se o nějakém citelném rozšíření nebude dát mluvit.
Znovu, opakuji. Ty mnou výše vypsané problémy utváří komplexní dojem. Nedá se z toho vypíchnout jeden, hloupě okomentovat a jít na další. Ty tři problémy utváří celek v podobě elektromobilu. A ten má svoji jasnou funkci, kterou právě ty problémy zásadně ovlivňují. Zkus to tak brát - pochopit.