Ženeva 2015
Hammunasakra
1
Zjednodušeně bych to viděl na 121kW + něco elektrika. To jakž takž jezdit může. Otázka je cena, ty zatim moc kamarádský asi nebudou
Přejít do diskuze
No právě vo větší nabídce novejch automatů EAT6 vod Aisinu je tenhle článek. Pro míň náročný 96kW pro náročnější 121kW, to třeba v autě velikosti Golfu je relativně dostatečná hodnota. Před pár lety by to byla dokonce sportovní varianta 😄
No v pár taky 153kW 😉
Těch 121kW je do těch malejch aut kterejch prodaj většinu myslim akorát a asi už brzo přijdou silnější benzinhybridy
Těch 121kW je do těch malejch aut kterejch prodaj většinu myslim akorát a asi už brzo přijdou silnější benzinhybridy
132 KW máš v 308 GT.Jinak ta 199 KW verze jezdí dobře.Teď už to má použitelnej podvozek,brzdy,spojku a tlumení nerovností.
1.6 se 199kW je ti málo? Mégane RS je sice dvoulitr, ale o 5kW méně, navíc je to jinej koncern. Slyšel jsi někdy o downsizingu a přeplňovaném benzínu?
Větší motory prostě už nebudou. A Megan je trochu jiná automobilka 😉
Tihle maj dneska maximum na 199kW což je myslim celkem dost
Tihle maj dneska maximum na 199kW což je myslim celkem dost
Naftovej třílitr už funguje slušně. Tam bych snad skousnul i tu naftu. Ve Voyageru je ale jasně lepšim motorem benzín :yes:
No tak něco zánovního. Tipuju že cena Voyageru s benzínovym V6 v Evropě padá rychlostí odporující fyzikálnim zákonum >😒]
No tak něco zánovního. Tipuju že cena Voyageru s benzínovym V6 v Evropě padá rychlostí odporující fyzikálnim zákonum >😒]
no jo, o tom to je, pak ale nemám téměř jinou možnost než si koupit vw, ikdyž bych třeba raději dal přednost sympatickým francouzům, oni ty motory maj, jenom je jednoduše nenabízí
Môžu, to nespochybňujem, ale možno si to nahádzali do kalkulačky a povedali si, že to nemá pre nich ekonomický význam/prínos
120 kW je mozmo na vrchlony benzin pre mpv malo, ale kedze v kategotii mpv je silny benzin silne okrajovou zalezitostou, tak sa zrejme jeho vyvoj a nasadenie neoplati. Je to velmi jednoducha matematika
jo voyager nemá chybu, já zkoušel naftovej motor třeba v c6, byl to ten 6ti válec a jelo to docela dobře, ale prostě tu naftu z principu nezkousnu, no a voyager jsem jel jak v naftě tak v benzínu a ta nafta je mizerná, naproti tomu ten novej pentastar jede jak z praku, když pominu spotřebu, tak jedinej problém je rozměr a trochu i cena novice 😄
tak pokud tomu nedaj elektromotor s 80kw navíc tak to zas nějak nepojede,ale takovej výkon je na příplatek klidně 250tis,takže to radši zatím nasypu do benzínu
Nejsem fanda nafty ale do velkýho mpv mi smysl dává. Kdysi v Brně na výstavě sem zkoušel hnusnou krabici Citroen C8 ale naftovej motor to mělo až nečekaně dobrej. Nevim kolik najezdíš ale v tomhle případě ta nafta možná je řešení
A jestli naftu fakt nemůžeš tak ber V6 3.6 ve Voyageru a máš vymalováno 😄
Kdybych tim nejel nevěřil bych jak pohodový je to auto :yes:
A jestli naftu fakt nemůžeš tak ber V6 3.6 ve Voyageru a máš vymalováno 😄
Kdybych tim nejel nevěřil bych jak pohodový je to auto :yes:
to jo,ale když chceš něco většího - třeba mpv, tak těch 120 je málo, takže mám v podstatě možnost alhambry s 2.0tsi nebo novej smax/galaxy, nebo voyager s kterým ale vůbec nikde nezaparkuju >😁
tak aby to se 199 nejelo😊 jinak 308gt má určitě tvrdej(sportovní) podvozek a nejde ani s automatem,ne? hledám civilní vozidlo s důstojným motorem..
otázka kolik za ten hybrid budou chtít a jestli to bude vůbec silnější oproti benzínu jako takovýmu
dobře,ale těch 199 dostanu jenom v rcz ne, co když chci pořádnej motor v mpv, sedanu.. tam to končí někde kolem 120 a to je pořád málo