Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lotus bude vyrábět auta v Číně

15 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
akoze proc? ;-\ .... co je na tom protivne ? .....

ja budem len rad ak sa lotus rozsiri aj inde a ak ho ma cina zachranit tak tento krok rozhodne len a len uvitam.... kazdopadne nic protivneho na vyrobe made in china nevidim
pvsg
Uvidíš až tvou práci nahradí bouchač made in china a řekne si že mu stačí hrstka rýže....a ty budeš na UP a potom nedej bože střílet kolem sebe v Brodě /brát s nadhledem/
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
co je na stitku made in china protivne? nejako tomuto oznaceniu nerozumiem

pride mi ze sme na serioznom webe....
Avatar - Anonym
Anonym
mizerná kvalita práce většinou, pokud jde o levné produkty.

Ovšem poslední dobou už místo Made in china je vidět Indie, bangladéš atd a to už je fakt síla.
Avatar - Egi
Egi
Lotus je bohužel jedna z mála značek, kde nehrozí zhoršení kvality při přesunu do Číny. lotusy jsou super, úžasné a taky bych jednoho chtěl, ale co si budem povídat, neexistuje lotus, který by se neporouchal, ať už jde o upadnutá zrcátka nebo zničené převodovky 😉
Avatar - Bully_
Bully_
Taky jsem chtel napsat neco o kvalite Lotusu ve smyslu, ze ta Cina az tak nevadi 😄 , ale az tak cerne bych to nevidel. Problemy se zpracováním obcas, ale o hromadnych fatalnich zavadach napr. prevodovek (BTW Made in Japan by Toyota) jsem neslysel.
Avatar - Egi
Egi
No, to narážím na převodovku v Espritu z Renaultu 25, kterou tam dávali jen proto, že se tam žádná jiná nevešla >😁
Avatar - Bully_
Bully_
Taky treba Ford ma problemy, s lakem. Nedari se mu namichat jiny odstin, nez cerny. U modelu T.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
IPace
problem Lotusu s prodeji je v tom, ze abych si ten Lotus mohl koupit, musim si pronej zajet desne daleko a taktez ho pak servisovat desne daleko, pritom ty auta draha vubec nejsou

Lotusu by prospelo kdyby se dohodl na dealerstvi a servisu s nejakou jinou znackou co tu sit ma, treba s Toyotou (popripad s prestiznejsim Lexusem) ktera mu dodava motory, takze jejich servis zvladnou a do specializovanych servisu Lotus by sli jen opravy na monokoku 😄
Avatar - Bully_
Bully_
Lotus neni zadna masovka, takze se muze stat, ze jako u kazdeho jineho "exota" budes muset jezdit nekam dal. Oficialni zastoupeni v CR mas jinak v Praze, to zase odnikud takovy kus sveta neni a dalsi najdes i za hranicemi.
O tom, ze by byly Lotusy levne, slysim vazne poprve >😁 Doposud kazdy tvrdil pravy opak- pokud teda neposuzujes podle jedineho parametru- 0-100 km/h vs. cena vozu...
Zajet si oservisovat nebo spravit motor do Toyoty muzes vzdycky, aniz bys prisel o ev. zaruku. Dneska uz nemusis jezdit do autorizovanych servisu a pri zachovani servisnich postupu dostanes platne razitko i jinde. Lotus nema zadny monokok a jeho konvencni karosarske dily, jenom z "laminatu" ti muze opravit kazdy schopny karosar. Jina vec je ta, ze se u Lotusu poskozene dily neopravuji, ale meni (ono to casto opravit nejde vubec). Pri ev. vetsi havarii se bohuzel meni casto cele auto. K autorizovanemu prodejci/servisu se jezdi proto, ze by tomuto sportovnimu autu meli rozumnet a poradit pri nastaveni, u/👋pravach a udelat spravnou udrzbu. Jako u ostatnich aut najdes i autorizovane servisy s horsi povesti a servisy/upravce, ke kterym naopak jezdi majitele Lotusu klidne pres pul Evropy, aby se mu dostalo spravne pece a vylepseni (Komo-Tec, Bemani).
Lotus je vozem pro ty, co ho miluji a dokazou ocenit. Neni to konfekce, u ktere by o jeho koupi mel rozhodovat fakt, jestli je znackovy servis hned za rohem.
IPace
mysls Charouze? to zastoupeni >😁 jo uzasne, tam bych si nedal servisovat ani kolo, staci me zkusenosti znamich s jinyma znackama na ktere ma zastoupeni :-!

a cena me prijde hodne nizka vzhledem k tomu co ty auta umej po strance jizdy, neznam tedy Evoru, v te jsem se nevezl, znam pouze Elis a Exige

monokok nebo sasy, je to fuk jak to nazves
Avatar - Bully_
Bully_
Za cenu noveho Exige si muzes koupit nove Porsche Cayman S/Boxster S, Elise (mam ted na mysli SC verze) je Cayman/Boxster bez "S", tak moc je Lotus levny 😉 Ano, po strance jizdy ma Lotus vsechno a kazdy ho chce. Resp. o tom kazdy vyklada a nikdo si ho ve skutecnosti nekoupi. On totiz de facto nic jineho nez tu jizdu ani nenabidne, drtiva vetsina lidi uvazuje konvecne a prakticky.
Kdyz si pri nehode (i nepatrne) pohnes se sasi, jde prave o tu neopravitelnou zavadu, jak jsem ti psal. Neni to fuk- vuz je potom na odpis.
Avatar - beibej
beibej
Lotus má tu smůlu, že se čas nezastavil v roce uvedení Elise. Dnes prostě jsou na trhu auta co zážitkově nabízí víc. Třeba: Atom, Radical nebo Ultima. Proč nepokračujou ve stopě 340R nebo 2eleven?
Avatar - Bully_
Bully_
Nejsem sef vyvoje a marketingu fy Lotus 😄 , ale troufnu si tvrdit, ze ti zazitkove zadny jiny osobni automobil nenabidne vic, nez prave ten hardcore Exige/Elise. Uz i tohle zamereni je naopak vylucuje z mainstreamu a tim maji tu "smulu", ze si je skoro nikdo nekoupi, krome te jizdy ti nenabidnou prakticky nic jineho. Nemyslis si snad, ze se masove neprodavaji naopak pro svou "vymeklost"? >😁
Motorky na 4 kolech nebo vylozene okruhove specialy jsou tak okrajove zalezitosti (a nemuzes je pouzivat jako bezny osobni automobil, coz uz i s El/ige jde jenom se sebezaprenim), ze je v tehle souvislosti nema vubec cenu zminovat. Tech par prodanych kusu firmu nepodrzi.
Jinak 340R byl okruhovou verzi Elise MkI., 2eleven potom El/ige MkII. .