Novinky
Lotus je bohužel jedna z mála značek, kde nehrozí zhoršení kvality při přesunu do Číny. lotusy jsou super, úžasné a taky bych jednoho chtěl, ale co si budem povídat, neexistuje lotus, který by se neporouchal, ať už jde o upadnutá zrcátka nebo zničené převodovky 😉
Taky jsem chtel napsat neco o kvalite Lotusu ve smyslu, ze ta Cina az tak nevadi 😄 , ale az tak cerne bych to nevidel. Problemy se zpracováním obcas, ale o hromadnych fatalnich zavadach napr. prevodovek (BTW Made in Japan by Toyota) jsem neslysel.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
problem Lotusu s prodeji je v tom, ze abych si ten Lotus mohl koupit, musim si pronej zajet desne daleko a taktez ho pak servisovat desne daleko, pritom ty auta draha vubec nejsou
Lotusu by prospelo kdyby se dohodl na dealerstvi a servisu s nejakou jinou znackou co tu sit ma, treba s Toyotou (popripad s prestiznejsim Lexusem) ktera mu dodava motory, takze jejich servis zvladnou a do specializovanych servisu Lotus by sli jen opravy na monokoku 😄
Lotusu by prospelo kdyby se dohodl na dealerstvi a servisu s nejakou jinou znackou co tu sit ma, treba s Toyotou (popripad s prestiznejsim Lexusem) ktera mu dodava motory, takze jejich servis zvladnou a do specializovanych servisu Lotus by sli jen opravy na monokoku 😄
Lotus neni zadna masovka, takze se muze stat, ze jako u kazdeho jineho "exota" budes muset jezdit nekam dal. Oficialni zastoupeni v CR mas jinak v Praze, to zase odnikud takovy kus sveta neni a dalsi najdes i za hranicemi.
O tom, ze by byly Lotusy levne, slysim vazne poprve >😁 Doposud kazdy tvrdil pravy opak- pokud teda neposuzujes podle jedineho parametru- 0-100 km/h vs. cena vozu...
Zajet si oservisovat nebo spravit motor do Toyoty muzes vzdycky, aniz bys prisel o ev. zaruku. Dneska uz nemusis jezdit do autorizovanych servisu a pri zachovani servisnich postupu dostanes platne razitko i jinde. Lotus nema zadny monokok a jeho konvencni karosarske dily, jenom z "laminatu" ti muze opravit kazdy schopny karosar. Jina vec je ta, ze se u Lotusu poskozene dily neopravuji, ale meni (ono to casto opravit nejde vubec). Pri ev. vetsi havarii se bohuzel meni casto cele auto. K autorizovanemu prodejci/servisu se jezdi proto, ze by tomuto sportovnimu autu meli rozumnet a poradit pri nastaveni, u/👋pravach a udelat spravnou udrzbu. Jako u ostatnich aut najdes i autorizovane servisy s horsi povesti a servisy/upravce, ke kterym naopak jezdi majitele Lotusu klidne pres pul Evropy, aby se mu dostalo spravne pece a vylepseni (Komo-Tec, Bemani).
Lotus je vozem pro ty, co ho miluji a dokazou ocenit. Neni to konfekce, u ktere by o jeho koupi mel rozhodovat fakt, jestli je znackovy servis hned za rohem.
O tom, ze by byly Lotusy levne, slysim vazne poprve >😁 Doposud kazdy tvrdil pravy opak- pokud teda neposuzujes podle jedineho parametru- 0-100 km/h vs. cena vozu...
Zajet si oservisovat nebo spravit motor do Toyoty muzes vzdycky, aniz bys prisel o ev. zaruku. Dneska uz nemusis jezdit do autorizovanych servisu a pri zachovani servisnich postupu dostanes platne razitko i jinde. Lotus nema zadny monokok a jeho konvencni karosarske dily, jenom z "laminatu" ti muze opravit kazdy schopny karosar. Jina vec je ta, ze se u Lotusu poskozene dily neopravuji, ale meni (ono to casto opravit nejde vubec). Pri ev. vetsi havarii se bohuzel meni casto cele auto. K autorizovanemu prodejci/servisu se jezdi proto, ze by tomuto sportovnimu autu meli rozumnet a poradit pri nastaveni, u/👋pravach a udelat spravnou udrzbu. Jako u ostatnich aut najdes i autorizovane servisy s horsi povesti a servisy/upravce, ke kterym naopak jezdi majitele Lotusu klidne pres pul Evropy, aby se mu dostalo spravne pece a vylepseni (Komo-Tec, Bemani).
Lotus je vozem pro ty, co ho miluji a dokazou ocenit. Neni to konfekce, u ktere by o jeho koupi mel rozhodovat fakt, jestli je znackovy servis hned za rohem.
mysls Charouze? to zastoupeni >😁 jo uzasne, tam bych si nedal servisovat ani kolo, staci me zkusenosti znamich s jinyma znackama na ktere ma zastoupeni :-!
a cena me prijde hodne nizka vzhledem k tomu co ty auta umej po strance jizdy, neznam tedy Evoru, v te jsem se nevezl, znam pouze Elis a Exige
monokok nebo sasy, je to fuk jak to nazves
a cena me prijde hodne nizka vzhledem k tomu co ty auta umej po strance jizdy, neznam tedy Evoru, v te jsem se nevezl, znam pouze Elis a Exige
monokok nebo sasy, je to fuk jak to nazves
Za cenu noveho Exige si muzes koupit nove Porsche Cayman S/Boxster S, Elise (mam ted na mysli SC verze) je Cayman/Boxster bez "S", tak moc je Lotus levny 😉 Ano, po strance jizdy ma Lotus vsechno a kazdy ho chce. Resp. o tom kazdy vyklada a nikdo si ho ve skutecnosti nekoupi. On totiz de facto nic jineho nez tu jizdu ani nenabidne, drtiva vetsina lidi uvazuje konvecne a prakticky.
Kdyz si pri nehode (i nepatrne) pohnes se sasi, jde prave o tu neopravitelnou zavadu, jak jsem ti psal. Neni to fuk- vuz je potom na odpis.
Kdyz si pri nehode (i nepatrne) pohnes se sasi, jde prave o tu neopravitelnou zavadu, jak jsem ti psal. Neni to fuk- vuz je potom na odpis.
Lotus má tu smůlu, že se čas nezastavil v roce uvedení Elise. Dnes prostě jsou na trhu auta co zážitkově nabízí víc. Třeba: Atom, Radical nebo Ultima. Proč nepokračujou ve stopě 340R nebo 2eleven?
Nejsem sef vyvoje a marketingu fy Lotus 😄 , ale troufnu si tvrdit, ze ti zazitkove zadny jiny osobni automobil nenabidne vic, nez prave ten hardcore Exige/Elise. Uz i tohle zamereni je naopak vylucuje z mainstreamu a tim maji tu "smulu", ze si je skoro nikdo nekoupi, krome te jizdy ti nenabidnou prakticky nic jineho. Nemyslis si snad, ze se masove neprodavaji naopak pro svou "vymeklost"? >😁
Motorky na 4 kolech nebo vylozene okruhove specialy jsou tak okrajove zalezitosti (a nemuzes je pouzivat jako bezny osobni automobil, coz uz i s El/ige jde jenom se sebezaprenim), ze je v tehle souvislosti nema vubec cenu zminovat. Tech par prodanych kusu firmu nepodrzi.
Jinak 340R byl okruhovou verzi Elise MkI., 2eleven potom El/ige MkII. .
Motorky na 4 kolech nebo vylozene okruhove specialy jsou tak okrajove zalezitosti (a nemuzes je pouzivat jako bezny osobni automobil, coz uz i s El/ige jde jenom se sebezaprenim), ze je v tehle souvislosti nema vubec cenu zminovat. Tech par prodanych kusu firmu nepodrzi.
Jinak 340R byl okruhovou verzi Elise MkI., 2eleven potom El/ige MkII. .
ja budem len rad ak sa lotus rozsiri aj inde a ak ho ma cina zachranit tak tento krok rozhodne len a len uvitam.... kazdopadne nic protivneho na vyrobe made in china nevidim
pride mi ze sme na serioznom webe....
Ovšem poslední dobou už místo Made in china je vidět Indie, bangladéš atd a to už je fakt síla.