Z kandidátky 38 vozů uvedených na slovenský trh v průběhu roku 2008 vybrali novináři do finále sedm modelů. Na druhém místě skončil Ford Fiesta, třetí byl VW Golf VI.
Velmi jednoduché, Škoda pustila chlup. A musela, VW padlo za leden v prodejích v globálu o 15%.
A už se chechtám jak Ty a Tobě podobní přijdou zítra s vysvětlením, že proti očekávanému pádu o 25% je vlastně pád 15% obrovským úspěchem...
FRANKFURT (Reuters) -- Amid an estimated 25 percent drop in the global car market in January, Volkswagen's vehicle sales fell by only 15 percent, VW's chief executive told the Financial Times.
"We have done better than the overall market," Martin Winterkorn was quoted as saying
>:D
Som však nešťasný z toho, že Superb dostal toľko cien a v Česku nie. V Česku! Nehovorím, že AUTO ROKA musí byť Škoda, ale teraz to bolo oprávnené. Či nehovoria o tom tie ocenenia. Vôbec nechápem ako to mohla vyhrať Mazda6. :no:
Slovne spojenie "za reprezentativní vzhled, vyvážené proporce"
som musel citat trikrat. Nieco tak ohavne, ako novy Superb a pouzit toto slovne spojenie, to chce naozaj silne dioptrie.
Reprezentativny vzhlad a vyvazene proporcie si predstavujem skor takto:
[odkaz]
Je to blbost, Superb se nepovedl, to že získal ocenění v České republice, Rakousku, Německu, Polsku, Chorvatsku, Lotyšsku nebo Slovensku... to nic neznamená!
To znamená hodně. Znamená to větší prodeje. Znamená to, že se povedl. Jakmile vyjede nový BMW 7 ve větších počtech na silnice, začne se na diskuzi každému líbit i záď Superbu. Jo, Škoda měla á má designovou evropskou elitu.
ŠKODA SUPERB. Jednoznačne najlepší mainstreamový automobil strednej triedy. :yes: Dizajn, dotiahnutý do posledného detailu technika z dielní jedného z najpokrokovejších automobilých koncernov planéty a priestor, ktorý si to rozdá aj vyššou strednou... Slovenskí novninári pochopili, že pred sebou majú klasickú Škodu, teda pocitvý výrobok, s bezkonkurenčným pomerom cena/daná hodnota.Veď tento automobil získla ocenenie firemný automobil roka v Nemecku! ZLATÝ VOLANT v strednej triede! Taktiež veľká automoiblová cena v Rakúsku od ARBO. V klube motoristických novnárov ČR cenu TECHNOBEST za Twindoor. Dokonca polská cena "NAJKRAJŠIE AUTO. Taktiež v Chorvátsku dostal Superb cenu najlepší firemný automobil. Noa v Lotyšsku dokonca cena AUTO ROKA! ŠKODA SUPERB dostala teda to, čo si zalúži. Bez polemiky. Tak to má byť. Som poctený. :yes:
A čím si poctený? Ty si ten Superb konštruoval alebo sa podieľal na dizajne? Alebo tvoj fotrík chodí makať na linku a na každú karosériu pridá 10 bodových zvarov? >:D
Neboj, tých 10 bodových zvarov sa nájde. Alebo pár kúskov s CO-čkom, čo sa im nevošlo do programu. Nejaké tie ručné pracoviská fungujú aj na Octávkach, Touaregoch, Q7 aj Cayenne. Tak prečo myslíš, že nie na Superbe? :-)
Superb po stránce pragmatického zákazníka vůbec není špatný, ale design je trapně a disproporčně zplácaný, hlavně profil je velmi disharmonický... 8-s:no:
Podle tebe má Superb dokonalý design? Člověče, to bych nečekal... >:D Šup do zlatého ventilku... >:D >:-[]
Superb má i ve skutečnosti silně disproporční design a tragicky nevyvážené proporce. Stačí se podívat na zadní část profilu, kde je jasně patrný špatný kontrast mezi jednotlivými designovými prvky. Z profilu auto vypadá jako natažené... :no:
Z provozního hlediska v něm nevidím problém, ale design je opravdu zoufalý (s výjimkou přídě a některých prvků, kterýj je zatraceně málo...)
SZ by mohli pokračovat, ale nerozumím, že odsuzuješ Alfu MiTo a zároveň tvrdíš, že má Superb dokonalý design. Vím, že je to věc čistě subjektivní, ale tady jsem silně zmatený. Tvůj vkus je opravdu zvláštní...
Tak z tohto som zostal zarmútený. A nejde o nejakú iróniu, myslím to vážne. Dať Mito do jednej vety so Superbom, to môže dať len dizajnový EXTRAdiletant a nie niekto, tko študuje dizajn na škole. Bože, to zlé vidím. Tak toto je jeden z najhorších prípevkov, aké som kedy čítal.
A kritizovať zadok Superbu... Jeho zadok vyzerá ako z obrovskej limuzíny. Vyzerá široko, skutočná reprezentatívna limuzína. :yes:
Já jsem nechtěl srovnávat MiTo se Superbem! Nejsme blázen, abych porovnával (ani designově) subkompakt a vůz na pomezí segmentů D a E. Ale myslím si, že design MiTa je (tentokrát bez ohledu na segment) jasně atraktivnější, než Superb, který je sice moderní a jeho příď jen tak nezestárne, ale za jeho výraznými disproporcemi si stojím.
Zadok a predok proste neladia. To je najvážnejšia chyba dizajnu Superbu. Akoby ani neboli z toho istého auta. Ak berieš auto ako celok, a rozumieš trochu dizajnu, tú disharmóniu tam musíš rozoznať.
škoda, že my tu od teba tých najhorších príspevkov (omielačiek dookola) čítame viac než dosť...tak ako som ti napísal pri inej diskusii, nauč sa rešpektovať názory iných, pretože život ťa bude veľmi, ale skutočne veľmi biť...
apropó, chýba ti všeobecný rozhľad, Plautus nemá nič spoločné s vinylom, tak si zisti aj to, kto to bol... :-!
lebo inak budeš opravdovým platnusom ty za to tvoje omieľanie a papouškovanie o "koncerne", pochopil si to, ty obohraná platňa?!?! :-!
iba vkus?!? >:D
tak ako si napísal vyššie, na Superbe je vydarených zopár detailov, ale dohromady je dizajn auta nevyvážený, ale komu sa to páči, nech si to kúpi, na zadných sedadlách nájdeš viac miesta málokde, ibaže ja radšej za volantom a v Superbe ma zrovna pracovisko vodiča neláka ;-)
globálně není Superb II špatné auto, technicky je to mírně nadprůměrné auto, ale disproporce výška/délka/šířka je patrná na rvní pohled a design, to je to poslední v čem by vynikal. Na druhou stranu, Superb I bylo první auto od Škodovky, které mělo dost prostoru i na zadních sedadlech, což se do té doby o žádné Škodovce říci nedalo.
To bude fakt tragédia. Radím ti, nerob to, lebo sa tu zapíšeš do vreca hlupákov a´la mMário, premda, Z9, pardon A2, sakra kedy si už zmení ten nick či premdička. Alebo wolfíka.
Já jen konstatuji, že se chystám rozebrat designy Škodovek. Říkám snad, že je chci kritizovat? Někde musím, jinde zase nešetřím chválou, to je případ od případu...
Jak můžeš tvrdit, že nemám vkus? Každý člověk, bez ohledu na jeho estetický vkus musí uznat, že je superb disproporční. I kdyby byl silně zarytý fanda Škodáren...
Tak já som silne zarytí fanda Škody, to sa priznám. Škodu mám v koncerne ďalej než iné značky. Hoci začína mi vadiť, že po tom, čo bola Škoda na úrovni VW, ju VW tlačí dole. Ale nikde nevidím disproporciu. Toto neuzná len to, kto nevidel naživo alebo je silne zaryto zaujatý.
Proč? 90% lidí, kteří nepatří do fanoušků Škody a koncernu VW ti poví, že design škodovky dnes krom předfaceliftové Octacie II je dost velkým zklamáním. Jen Ti slepí zastánci budou kolem sebe kopat až je budou bolet nožičky.
veru, aj Oktávku, ktorá bola dizajnovo pohľadná, domrvili, o to viac ma mrzí, že za tým stojí Slovák, lebo to vyzerá na Kórejca >:D
ale zase pri Veyrone sa trafil, i keď mne ani dizajn Veyrona moc neimponuje
Již jsem to tu psal, ale tohle jsou věty, které vystihují nadčasový a proporčně dokonalý design Laguny, který pochopí i laik:
Prostě není to taková ta prvolíbivá vizáž laciné * z titulní stránky úpadkového pornočasopisu, ale oduševnělý výraz inteligentní ženy, kterou čím déle znáte tím víc vás dostává.
Navíc Laguna je stvořena jako celek, linkdy a nápady jsou tvořeny jako jedna myšlenka, ne jako slátanina. Dokonce s odstupem doznávám, že i menší bratříček Megane není tak dotažený, jako Laguna.
Ináč poslednou dobou vídám vela Lagún a za volantom krásna žena. Sa mi zdá, jak keby to tí frantíci navrhovali priamo pre ne, je to fakt dokonalé spojenie :yes:
Já před 20 minutami potkal jednu stříbrnou krasavici s blond krasavicí v Husovicích :yes: Nicméně černá nebo stříbrná, to je jasná volba. Na jejim profilu je krásně vidět, že i přes trend zvětšování aut dokáže Renault udělat "light design".
tak s tou stříbrnou máš pravdu. Já osobně stříbrnou témeř nenávidím, ale na LIII je neuvěřitelně lahodná. Je pravda, že to není ta obyčejná, ale má takový namodralý tón, ale když jsem na ní koukám (má jí totiž přítel naší sousedky, to je páreček co >:D ) tak bych se ani snad neuměl rozhodnout jestli raději černá nebo stříbrná :yes:
A na tom light designe něco bude. Mně se zdály být Laguna taková jakási malá. Ale pak jsem jí viděl stát vedle nového Supa a když pomineme rozdíl díky sedanovosti, tak to bylo velice vyrovnané.
To je klasický problém Opelov. Je to v jedno jedinou. Insignia má zaujíamvé tvary, ale chýba tomu iskra. Proste už len ten dobrý dizajn treba akoby zapnúť. Ale aspoň, že sú tu preč časy, keď Opel nemal ani ten zaujímavý dizajn. Hoci, keď som videl Insigniu naživo, bol som veľmi sklamný. Dobre, nech si tam dizajnéri tieňujú, ale toško hrán a prelisov, auto vyzerá ako svetelné lego.
"Škoda Superb, vlajková loď největší české automobilky Škoda Auto..." Škodu Auto stoprocentně vlastní německá společnost Volkswagen AG. - Když jsem před deseti léty prodal sousedovi zahradu, mohu ji stále vydávat za svou? To by jistě bylo poněkud zvláštní...
Takže Jaguar j teraz indická značka, Aston Martin bola rýdzo amrická značka(a nie európska? technika bola euópska) no a LAMBORGHINI je rýdzo nemecká automobilka. >:D >:D
Ano, je to tak. Např. Jaguár BYLA britská značka, nyní ji dle smlouvy plně vlastní indická společnost, která s ní může nakládat podle libosti - popřípadě ji i zrušit. Z právního hlediska je tomu tak i se Škodou. Škoda byla česká značka, nyní je jak značka, tak i automobilka plně ve vlastnictví německého koncernu VW. Pokud tomu nevěříte, podívejte se na webovou stránku Škoda Autoa pročtete si také např. jména všech členů představenstva (není mezi nimi jediný Čech).
Je-li něco české, mohou s tím Češi plně nakládat (například to prodat - např. letiště v Ruzyni), s automobilkou i značkou Škoda občané české národnosti nakládat NEMOHOU, z právního hlediska již nejde o českou automobilku a českou značku, byť tomu v minulosti bylo jinak. Nic na tom nemění fakt, že některé závody i sídlo jsou v ČR, ani fakt, že šlo o tradiční a zavedenou českou značku.
Stačí takové polopatické vysvětlení? Ale sněte klidně dál, nebudu vás z příjemného spánku probouzet. ;-);-);-)
Z právního hlediska jistě ale proč o tom každý přemýšlí, jen když jde o Škodu a o jiných automobilkách tyhle úvahy neuslyšíš. Nikdy a nikde. V dnešní době kdy je každá automobilka součástí nějakého nadnárodního koncernu, nebo do ní nalívá prychy někdo jinej, tak se furt mluví o otm že Škoda je Německá, ale u ostatních značek by nikoho nenapadlo říct že je příslušná zemí vlastníka nebo toho kdo tam narve prachy. Co takový SEAT? Španělský? Jistě V tom případě je škodovka ta nejčešštější jak jen česko být může, protože SEAT vznikl jako licenční výroba Fiatu a tak nemá ani VLASTNÍ historii, jako výrobce svých původních modelů pod svou značkou.
Zajímalo by mě kdybyste se Špaňelů zeptali co by vám na to řekli. Tady se bohužel projevuje typická česká vlastnost, že vše české je špatné a češi jsou blbci a nikdy nic nedokázali a nevymysleli. Schází nám zdravá (opakuji zdravá, ne přehnaná) hrdost na náš národ a na to co jsme kdy dokázali ať už je to cokoliv.
súhlasím s Tebou...človeče, tak ale podľa mňa ste Vy na tom ešte ako národ dobre, odhliadnuc od automobilového sveta, my Slováci si podľa mňa viac kydáme na naše vlastné povedomie a hrdosť...
Nevím to musíte posoudit sami. Hrozně mi ale vadí když jedu na Slovensko a kromě slovenských cedulí názvu města je tam i maďarský nápis. Nevím mě to prostě vadí a vypadá to blbě. A hodně lidí kolem mě říká že maďaři se k vám hodně jako vtíraj...nevím nemám jinak zkušenosti.
Taky od vás hodně slýchám že potřebujete zlepšit používání slovenštiny, a jsou na to i různá zákonná opatření, ale podle mě to musí hlavně lidi sami. Když pak slyším kámošku od Bratislavy jak říká rohlík, tak si říkám že se musí začít od lidí. ;-)
s tými Maďarmi, to je na dlhú debatu...je to začarovaný kruh, ono s jednotlivcami by problémy neboli, sám poznám i medzi nimi pár skvelých ľudí, chybou je, že volia tú "svoju" stranu a ako všetci dobre vieme, tak politika je dosť špinavá záležitosť...preto by som zakázal politické strany na národnostnom princípe...ale toto nie je fórum na takéto úvahy...poviem iba toľko, že niekedy Vám môžeme závidieť, že tam tých Maďarov nemáte...no a Bratislava, kde tiež žijem, tak to je ďalšia debata na viac riadkov >:D;-)
Nic, co píšete v posledním odstavci, jsem neuvedl - je to vaše vlastní doplnění, vycházející patrně z komplexu, se kterým se budete muset vyrovnat. Jinak: Seat je automobilka ve Španělsku, kterou vlastní německá firma (vlastní přirozeně i značku), tento údaj najdete i na španělské wikipedii (Španělé se za něj tedy nestydí, nijak to nezakrývají, ani to pro ně není důvod k nějaké malomyslnosti jako ve vašem případě):
"La Sociedad Espańola de Automóviles de Turismo, más conocida por su acrónimo SEAT, es uno de los principales fabricantes de automóviles de Espańa. Fabricó unas 408.318 unidades el ańo 2006 y se prevé que aumentará su producción a 480.000 el ańo 2008.1 Desde 1990 es subsidiaria del Grupo Volkswagen de Alemania."
nakoľko sa v rodine pracovne zaoberáme i značkami a patentmi, tak mi to bolo úplne jasné i predtým ;-)
moje vyjadrenie nižšie bolo potrebné vnímať z pohľadu cítenia verejnosti :-) a pravdou je i to, že tí investori na to vnímanie i vsádzajú, ak sa už bavíme o Jaguári, tak si môžeme byť istí, že Indovia, ktorí ho ovládli ho určite nebudú marketingovo prezentovať ako značku s indickou tradíciou >:D;-)
Tvůj soused je němec, ale tráva i hlína je pořád česká a díky fotosyntéze vyrobí i český vzduch, který zřejmě budeš dýchat i ty, ne jen tvůj německý soused. Poněkud nezvláštní...
Omyl, na zahradě jsou šneci a žížaly, české žízaly (pár žížal z východu - asi zwerimex) a pak tam rostou sedmikrásky a pampelišky, pořád to jsou české kytky ;-) ... kdyby si chtěl stávět dílnu na zahradě, muselo by VW zbořit třeba Česanu a začít tam v nových halách vyrábět Golfy.
Ne, pane. Značka už to není česká. Práva s nakládání se značkou Škoda Auto byla prodána společně s podnikem. Vezmete si příklad: bude-li se VW chtít značky i podniku Škoda Auto zbavit , kdo ji bude prodávat? Češi? Český stát? >:D >:D >:D Ne, bude ji prodávat koncern VW, protože ji plně vlastní.
Max, určite Ti neprotirečím, z obchodného hľadiska je jasné, že značka je vo vlastníctve Nemcov tak ako fyzicky továreň, iba sa to rozdeľuje na duševné a hmotné vlastníctvo...myslel som to samozrejme tak, že v ponímaní ľudí to bude "vždy" česká značka...resp. aspoň pre naše generácie ešte určite áno a čo bude po nás...to je vo hviezdach... ;-)
dnešný globalizovaný svet je nevyspytateľný ;-\
Uz dlhsie zijem v Irsku..prisielo som sem predtym ako aj tuto ekonomiku poznacila doba. Vacsina ludi si kupila take auto, ake chcela. Motoristicka tlac je dovoz z UK, zavody typu VW Blava ci PSA Trnava tu nie sú. A aj taky je pohlad na terajsi trh a auta. Nestranny, nezavisly, nepoznaceny vlastenectvom ci pohladom cez penazenku. Auto s naj pomerom cena/kvalita nie je hned naj autom celkovo. Najpredavanejsie su Fordy, Toyoty, VW, Opel, z tych lespich BMW..ludia zatazeni na auto podla znacky tu takmer neexistuju...Fabia v oboch verziach je tu dost rarita,a to nie som na vidieku...Octavky idu, Superb som tu nevidel. Mozno dominuje vychodnemu bloku ako naj auto, ale tych Fiest tam bude urcite jazdit viac...neviem, tieto narodne ankety byvaju usmevne:)
...a s pedálmi na všetkých miestach, aby sa dalo jazdiť aj bez benzínu, aby sa ušetrilo...
>:D
Spotreba 1 liter na týždeň, emisie do 20 g vo výfukoch + 100 g metánu z organických plynov posádky... >:D
...nabízí skvělý systém Twindoor (v praxi funguje skvěle), prostorný a skvěle zpracovaný interiér, o všudypřítomném komfortu nepochybuji...ale až budete hledat proporčně schopné auto, poohlédněte se jinam.
Netvrdím, že je Superb vyloženě ošklivý (příď působí reprezentativně a přitom dravě, i zadní světla mají jistý styl), ale vadí mi velmi podivný, jakoby natažený profil... :no:
Předchozí model sice rovněž trpěl jistou disproporcí karoserie (ne nadarmo se mu říká zcela výstižně "jezevčík"),ale jeho elegance byla zřetelnější, než u toho současného, který má sice moderní rysy, ale je dosti nevyrovnaný...
V tom tkví právě ten trik, škoda riskla to, být jiná. Superb není vizuální konfekce. Uvidíš, že to Škodě se superbem vyjde. Nezapomínej pro koho je ten vůz určený - elegán. A pak, za chvilku tu máme kombíka, to bude takovej prodejní trhák, jakej tu v této třídě nebyl.
Je pravdou, že kombíky od Škodovky jsou nadmíru elegantní (s výjimkou nové Fabie). Fabia I. a Octavia jsou velmi elegantní kombíky. Doufám, že jim Superb nepokazí reputaci... :yes:
Superb je celkem originální ve výzoru přídě. Ta se povedla. Ale zbytek je pro mnohé těžko stravitelný. O nadčasovosti nepochybuji. Ta je doménou Škodovek.
Vidíš, já mám docela opačný pocit. Zatímco se nad kombíkem F1 všichni rozplývali, tak já si k němu nemohl najít cestu narozdíl od hatche. U F2 se mi zase líbí více kombi. ;-)
Sranda, že nejak podobne sa zvykne obhajovať/zatracovať dizajn napr. Renaultu.
Ale súhlasím. A mám dojem že to s tým riskom byť iný, začína byť u Škody pravidlom.
Tebe chýba vkus. V tom je problém. Dizajnovo radín na pšičku Mondeo, Superb a Passat. Taká Laguna... pred pár dňami som sa usmieval pri pohľade na ňu... :-)
Tebe chýba rozum. Dávať autá na pšičku...
Kto sa smeje pri pohľade na Lagunu, nemá všetkých päť pohromade.
Jedine že by to bol úsmev plný obdivu a uznania.
Každý z nás má svůj vkus. Nemůžeš jednoznačně říct, že ho ostatní nemají...
Mondeo má sice dynamické linie a v některých barvách vypadá dobře, ale jeho poměrně subtilní dojem a nízká nadčasovost, která se začíná projevovat, ho o pozici špičky připravuje.
K Passatu se už nehodlám dále vracet. Můj názor znáš. Bohužel doplácí na svůj věk. Sice je celkem elegantní, ale velmi strohý a překonaný.
Superb - téma večera, nebudu ho znovu komentovat.
No a konečně Laguna: podlě mě jeden ze symbolů nadčasovosti (to si povíme za deset let ;-) ) a elegance. Vím, že se příď spoustě lidem nelíbí, mě nedělá problém. Není prosta originality a jisté dávky tajemna. No a coupé je jedním slovem nádherné... :yes:
Jansné. Tebe sa páči ako kulatý Ondelios, tak aj Laguna. Ak by na napokte Superbu bol znak Renaultu, tak tu píšeš do večera pri každej príliežitosti. :no::no:
A k Mondeou. Subtilný výraz nie je vždy mínus. Mondeu dávajú tiue svetlá výraz HIGH-TEC auta.
Ondelios je symbol profesionality. Co linka, to dotažení do konce. Co plocha, to organická krása a cit pro detail... :yes:
A kdyby měl Superb znak Renaultu, byl bych velmi zklamaný. Ale "Superbácký" design od mistra Patricka le Quémenta nikdy nemohu čekat. Není to konzervativní člověk, neuznává disproporce... ;-)
Renaulty sú jedny z tých, ktoré musím tráviť postupne. Prvý kukuč ma nenadchne, niekedy vyvolá vyslovene negatívnu reakciu, ale postupom času sa akosi "usadí", a pohľad na auto sa postupne mení. jediný Renault, ktorý som doteraz akosi nepochopil, a nedostal sa mi pod kožu, je Koleos. A to sa mi začal páčiť aj nový Megane, Laguna aj Kangoo. ;-)
Souhlas. Novej Megane a Laguna Coupé jsou podle mě moc povedený kousky, na Lagunu a Kangoo měním názor čím častějc je vidím, pochopitelně k lepšímu. No a Koleos, rozpaky a nepochopení. Ten vzhled je Korea před nedávným časem. Mimochodem, Renault udělal i jednu z nejhezčích (jestli ne vůbec nejhezčí) dodávek - Trafic. Teď jsem zvědavej hlavně na Megane Grandtour.
to je zatiaľ pre Marťankov :-) a Koleos - Samsung - pre Kóreu...ale užívateľsky vraj príjemné auto, ale to mám iba z počutia a videnia z TV >:D naživo ten dizajn nezaujme, jediný Renault, čo sa mi teraz ako tak pozdáva je Laguna, aj to hlavne v kombi verzii a stretnutie s kupé bolo tiež docela príjemné
podla mňa ten Koleos naživo nevyzerá až tak zle. Jasne, na prvý pohlad je povod zrejmý, ale Renault ho predsa len trošku poeurópštil. A som prekvapený, že sa celkom slušne predává, aspoň tu v ČR.
ja som sa s ním stretol u nás naživo zatiaľ iba raz, pač tu sa predáva zatiaľ asi ako starý chlieb...ono sám som bol prekvapený z testu, myslím na ČT1, pretože voči nemu nemali žiadne vážne výčitky a viac ho chválili ako hanili, no ono TV je TV a niet nad osobné skúsenosti užívateľov, resp. vlastné, no po Koleose mi srdce nepiští, takže po ňom nesiahnem ani na skúšku ;-)
zase je tu ten boj...superb je najlepsi a basta..a neni >:D aspon desingovo..uvidime aky bude kombik..mozno bude pritazlivy pre pohrebne sluzby alebo si ho budu kupovat manageri s rodinami potrebujuci velky kufor :yes: na vrchol dizajnu v strednej triede radim mondeo C5 407 v oboch karosarskych variantach..co sa kvality tyka tak je to nemecka trojka samozrejme :-) mne sa superb paci iba spredu..zadok na mna posobi strasne uzko a profil je nevydareny.interier je zase velmi pekny :yes:
PS:v tej ankete si predstavuje ineho vytaza
Jeden veľmi veľmi zainteresovaný zdroj hovorí, že toto je podoba blízka k realite. [odkaz]
Ten sitý zdroj odhadol facelift Octavie takto:
[odkaz]
[odkaz]
Dúfam, že sami uznáte, že ide o dôverihodný zdroj.
sak to je zadok cayennu >:D >:D no ak to bude vyzerat takto tak to ta naozaj nemame na co tesit :yes: inak ta octavia..pekna praca v photoshope ale celkom to trafili :yes:
Jedna vec je predvidať FL týkajúci sa len svetiel (mimochodm tie predné moc netrafili) a iné novú karosársku verziu. Ale je to jedno....žily mi to netrhá.
Jo a abych nezapoměl - toho supa jsem viděl a fakt je to +- tohle. Stejně jako ten avatar co má teď - FII Facelift bude mít pěkně protáhlou kapotu. >:D
Tak u mňa ososbne to vyzerá až moc akoby zvalnate, ale Škoda kombíky vie parádne robiť, tak jej verím. C.Klasse má síce taký tvar, ale nepripadá mi tak svalnatá.
už aspoň viem s čím sa hráš >:D
"Travian je online hra, pre ktorú stačí mať obyčajný prehliadač. Hráš s tisíckami hráčov ako náčelník malej dediny a vedieš obyvateľov k sláve a víťazstvu." ...a ako vidno, končí zlátaným dizajnom Superbu kombi...je to ako zlepené so zadkom z Golfu Variant ;-\ ale to isto obyvateľov bežného sveta k sláve a víťazstvu neprivedie >:-[]
Ale keď som tam videl tie heslá "Spojenectvá", "Intrigy", "Vojna", tak mi ťa to silno pripomenulo >:D >:-[]
Dnes som mal možnosť vidieť pokope viac vládnych áut a tak aj porovnať. Boli tam sedmičkové baworáky (II., III.generácia) MB E a S-klasse, phaeton, no a aj nový superb. Dizajn sa mi celkom páči, až na tie dlhšie, trocha nevyvážené previsy, no myslím že nieje dosť reprezentatívny. Jednoducho mi tam nesedel. Skôr si ho viem predstaviť ako služobné manažérske auto.
Kdyby ti tam seděl, není s tebou něco v pořádku. Superb prostě není ve stejné třídě jako tebou jmenovaní. Není a tečka.
P.S.: Superb se mi (přes počáteční odpor k partii kolem c-sloupku) líbí kur\/a-hodně, hlavně světlé barvy mu sluší. Mít teď mega na auto, ač Ford-fan, šel bych si ho vyzkoušet.
bylo to zaplacené, a basta. Shodou okolností mě včera v trafice praštil do očí titulek, "Škoda drtí Bentley" na obálce české edice Autocaru. Nedalo mi to, a časopis jsem koupil, takový titulek se hned tak nevidí. Článek byl zajímavý, doporučuju přečíst všem, kteří stále nechápou sílu superbu, jeho jetí si po vlastní koleji ve své třídě, kterým škodovka prokázala nemalou míru marketingového umu, když se vybodla na závod o "nejsportovnější sedan planety", který momentálně zmítá zbytkem střední třídy. Když se na konci článku autor vyzná z toho, že v tom jeho srovnání, za jím zvolených kriterií, superb poráží Bentley, čte se to příjemně. Je jasné, jak je to myšleno, ale samotný fakt, že vůbec někdo do podobného testu, kde mělo jít o luxusní přepravu, zvolí superb, který navíc obstojí, to je stoprocentní úspěch. Jen si položte otázku, napadlo někdy někoho do podobného srovnání postavit třeba Renault nebo Fiat?
tak je to vůči Renaultu a Fiatu trošičku nefér, přece jenom Superb je skutečně postaven jako limuzína, se zaměřením na pohodlí a hlavně s velkou nabídkou prostoru, klidně na úrovni o třídu výš. Liftback nebo kříženec kombi/mpv asi ani neaspirují na to být luxusními limuzínami.
Ale v tom vy***ní se na "sportovno" plně Škodu podporuju. Tohle udělali podle mně výborně. Proč se hrát na něco, čím Superb není. Naopak má jiné přednosti a ty je potřeba zdůraznit. :yes:
Ač osobně se mi Superbe nelíbí, uznávám jeho kvality. A ty vyniknou zejména mezigeneračně, když se člověk podívá zpět na Superba 1. :-)
Jak nefér, pokud vím, Vel Satis byl stavěn jako auto se zaměřením na pohodlí a prostor, to že se nechytili s velkým hatchbackem jen ukazuje na lepší odhad Škody, která to zkouší s křížencem liftbacku a sedanu. A bude úspěšnější. Ten fiat to byl spíš vtip. :-);-)
Jak to? Velký sedan od Škodovky s přesahem do vyšší střední se v době uvedení supaI musel jevit minimálně stejným hazardem jako nafouklý HB od Renaultu. Rozdíl je v tom, že Škodovce to vyšlo, i přes z prvu rozpačité výsledky, a druhá generace bude ještě úspěšnější, na rozdíl od druhé generace VS, která nebude. ;-)
Problém Renaultu byl v tom, že byl příliš novátorský. Design, který leckdo nemusel překousnout, a pak snaha jít proti proudu s typem karoserie.
Škoda vsadila na "jistotu". Jediné co bylo na "závadu" (už jsem jako Kylie) byl jen znak.
tak hlavně Satis mířil od začátku do vyšší střední, zatímco Sup 1 mířil do mainstremu ve střední, s tím že se bude natahovat do vyšší střední. No a v tom mainstreamu se skutečně uchytil, takže je logické, že teď z dobitých pozic se pokouší dál útočit.
Jasně, z logiky věci, aby se uživil velký sedan je třeba prodeje, ale to je pro mainstreamové automobilky v této třídě problém, tady kraluje premie, proto zkouší růz. finty jak skloubit roli limuzíny, tj. managerské auto s nějakou další přidanou hodnotou, tj. využitím i jako rodinného auta (v nižších a levnějších specifikacích) což znamená dodat praktičnost, která sedanu chybí. Renault to zkusil nafouknutým HB, trh to neakceptoval, Škodovka zkouší twindoor, ono se tohle bere jen jako taková blbůstka, ale v tom smyslu úspěšnosti, jak o tom píšu, je to velmi důležitá věc, prostě nahoře našlápnuté výbavou je to limo i s výzorem limo, dole je to praktické velké rodinné auto za šestset. Chytré. ;-)
to jo, je to chytré. Hlavně to široké spektrum zákazníků, které s tím můžou pokrýt.
V tom Satis skutečně neměl šanci. Cenou mířil do vod, kde vládnou limuzíny, a kde je důležitý i znak na kapotě. Takže jakkoliv dobrý a zaujímavý byl, prostě to měl moc moc těžké.
:yes::yes: Veru, s tým Renaultom by to bol problém, o Fiate ani nehovoriac. Ide síce trošku aj o efektný článok, ale je úžasné, ako si Briti obľúbili Škodu. Na musí byť každý Čech pyšný. :yes:
Ale trt aj dva orechy...v Lagune si evidentne ešte nesedel. Vel Satis, to je už iný vesmír. Neviem prečo Fiat, nikdy túto triedu nejak vehementne neobsadzoval, Croma má dnes už iné poňatie ako v minulosti, takže vlastne niet čo z programu Fiatu zobrať, jeho sila je v iných segmentoch.
Dinar, a tam písali toto: [odkaz] , tak sa ozaj hodí tá prvá reakcia užívateľa: To je kocúrkovo? Extra sebavedomé vety, pre tkoré AUTOCAR už dlho nekupujem: ...ať budete Model A6 považovat za cokoliv, rozhodně to není luxusní auto...
Až to nemysleli ironicky ohľadom toho, ako mu je Superb vyrovnaný. A to, že kvlaitou jazdy poráža BMW 7 a rozdáva sa si to s kvlaitou jazdy s BENTLEY. Viem, že to mysleli s tým, že Superb má vysokú úroveň a nešlo o regulérny test, ale nitko sa naznaží poukazovať na úroveň Scirocca tým, že ho porovnáva s Ferrari.
Tak zadok som nevidel, ale podľa mňa bolo zbytočné ubrať tie červené plexsklá. Ale súhlas, nedopadlo to, našťastie, tak zle ako sa na prvý pohľad zdalo.
Problém je, že jedno se k druhému nehodí, viděl jsem teď stát na parkovišti hned vedle sebe focuse a octavii, oba po fl, a jen jsem si říkal, který z nich dopadnul hůř. Asi založím antifaceliftovskou ligu. :-);-)
tak teď jsem pochopil co se to stalo s mým psem - jako půlročního jsem ho nechal očipovat a on vyrostl a začal běhat rychleji. Ale asi je ten čip šmejďácký, protože se mu zvýšila i spotřeba >:-[]