Novinky
Hele co je? Já skutečně rozumím tomu, že Vám někdo na chod stránek přispívá, ale nemělo by to být označeno jako "komerční prezentace"? Ani jeden z vyloženě trapné ságy článků o výběhovém Transportéru, nebo tady ten souhrn Touarega tak označen není/ nebyl.
Nemám nic proti VW, dělá většinou výtečné automobily, ale tohle není novinka, test, není to ani nijak závratně prodávaný automobil (celkově). Pokud to není "komerční prezentace", proč tady není znovu a znovu výčet mnohem prodávanějších Loganů, Focusů, či třeba i30? Pokud je, postavte se k tomu jako chlapi a označte to. Nemyslím si, že bych kvůli tomu já, nebo někdo další zanevřel na VW.
Nemám nic proti VW, dělá většinou výtečné automobily, ale tohle není novinka, test, není to ani nijak závratně prodávaný automobil (celkově). Pokud to není "komerční prezentace", proč tady není znovu a znovu výčet mnohem prodávanějších Loganů, Focusů, či třeba i30? Pokud je, postavte se k tomu jako chlapi a označte to. Nemyslím si, že bych kvůli tomu já, nebo někdo další zanevřel na VW.
...celá redakce se musí stydět, jestli v ní zůstal ještě někdo se ctí...
Úděs hoši!
:no:
Úděs hoši!
:no:
No ja bych pockal s tou pobourenosti. Myslim, ze redakce ma pripravenou podobnou shrnovacku s nadpisem "Volkswagen Touareg: Vse, co o nem nevime", test ojetiny od auto esa, par cmaranic od x-tomiho, skici od autobildu predjimajici vzhled nasledujici generace a taky bych rekl, ze jeste neotestovali vsechna barevna provedeni.
Pobouřenost? Kdepak, tohle je novinářská bída. Strašlivá.
máš tím na mysli "pr" článek, vydávající se za seriozní text?
Ano, vzhledem k tomu, že tu nadšením hýká Umr, přesně to vypovídá jak redakce poklesla :no:
třeba si tu diskuzi v redakci pěkně přečtou a malinko se zamyslí a příště na to půjdou chytřeji, je to holt okatý..
Sorry, nechcem vám narúšať koncernové PR kruhy, ale už sa objavili fotky z testovania nového Meganu. Zatiaľ ešte dosť maskovaný, no je to prvý krát kedy už nejde o mulu využívajúcu karosériu starého modelu. V podstate to potvrdzuje premiéru novej generácie na frankfurtskom autosalóne, verzia CC už zrejme nebude, kabriolety s pevnou strechou vymreli.
[odkaz]
[odkaz]
...za tu kritiku ktoru si tu uzijes, nakolko tvoje meno figuruje pod clankom... :-!
Ci je to tvojim vzrastom, alebo psychickou odolnostou to neviem, ale priprav sa na sprsku kritiky, lebo za uverejnenie tohto "sumaru" si nic ine ani nezasluzite - ako redakcia celkovo.
Ak to bol prikaz "zhora" - napisat toto, potom odo mna kritika nebude. Skor taka basnicka otazka - Preco ??? 8-s
Nech je to ako chce, odkaz zadavatelovi tohoto clanku, ze si to u mna ... :-!
A tebe prajem, nech sa ti postasti pisat o veciach prijemnejsich - nejake tie kvalitne testy kvalitnych aut a nielen taketo sumarizacie milion krat omielanych sprostosti...
Ci je to tvojim vzrastom, alebo psychickou odolnostou to neviem, ale priprav sa na sprsku kritiky, lebo za uverejnenie tohto "sumaru" si nic ine ani nezasluzite - ako redakcia celkovo.
Ak to bol prikaz "zhora" - napisat toto, potom odo mna kritika nebude. Skor taka basnicka otazka - Preco ??? 8-s
Nech je to ako chce, odkaz zadavatelovi tohoto clanku, ze si to u mna ... :-!
A tebe prajem, nech sa ti postasti pisat o veciach prijemnejsich - nejake tie kvalitne testy kvalitnych aut a nielen taketo sumarizacie milion krat omielanych sprostosti...
My tady snad o něm ještě něco nevíme... 8-s
petrumr
je toho dost, co o něm nevíme a každý článek je přínosem. Např něco o ruční brzdě, jak se to zabržduje, jak se to odbržduje a ještě nevíme o bezklíči......
Preboha páni, veď to kľudne označte ako PR, už z prvého pohľadu je to zrejmé. Takto si to len zbytočne odskáčete, hlavne podpísaný autor...
petrumr
nesouhlasím, podle tebe jaký je rozdíl mezi PR článkem a normálním? Chceš mět články jak za komoušů? Nic nevědět a nic se nedozvědět?
Rozdiel medzi klasickým článkom a PR článkom je zásadný. Zatiaľ čo v klasickom článku sa vyjadrujú autorove vlastné názory, v PR článkoch sa vyjadrujú naopak cudzie názory.
petrumr
no a co, tak podle tebe se nesmí sem dávat něco, kde je nějaký cizí názor. Nejsi komunista a chceš tady nastolit komunistický články?
Kľudne sem môžu dávať aj cudzie názory (reklamy), len nech ich príslušne označia, aby spotrebiteľ vedel, či sú to nezaujaté názory recenzenta/odborníka alebo PR bláboly marketingového oddelenia. Tieto základy voľného trhu (ochrana spotrebiteľa) by si ako správny antikomunista snáď mal vedieť...
petrumr
je to tvůj server?. Chudák tvoje žena, jestli máš myšlení jak doma, tak to vidím 8 let na tvrdo.
Je to márne s tebou.
petrumr
žádný komentář, jsem antikomunista. :-!
Nejsi...naopak jsi chronický komunista 😄 Spokojíš se s málem a uvěříš všemu co ti kdo naservíruje 😉
petrumr
mně to stačí ty články, to je zajímavý, že brojíš proti xx článkům a ted píšeš, že se spokojím s málem. Jsi trochu nervozní?
Ano tobě stačí mále Umře. Jsem nervozní když se dostane letadlo do turbulencí, když je loď v bouři, když stát a municipality řídí ***i, ale z tebe opravdu nejsem. Snad jen, že bych takovou omezenost a sebestřednost nerad potkával na cestách 😉 .
Ti co jim stačí málo jsou živnou půdou komunistický ideologie. 😄
Ti co jim stačí málo jsou živnou půdou komunistický ideologie. 😄
No zrovna tenhle clanek ma ke komunistum docela blizko. Drive diktovala strana, dneska PR oddeleni VW (tady ani ja neverim, ze to vzeslo z iniciativy redaktoru).
petrumr
pokud vím, tak auto.cz je soukromý server a jestli ty chceš někomu diktovat co mají tisknout tak to od tebe je komouštví ani nevíš jak 8-s Ty bys je chtěl znárodnit a diktovat co můžou? Prober se, jestli to děláš doma, tak pánbůh s tebou.
To jsi opravdu tak omezenej, že ti nedojde jak trpí tímhle svobodná novinařina? Tohle je strašná ostuda.
Jak to do budoucna bude degradovat informace a testy je nabíledni.
Redakce je na tom špatně...HODNĚ ŠPATNĚ!
Jak to do budoucna bude degradovat informace a testy je nabíledni.
Redakce je na tom špatně...HODNĚ ŠPATNĚ!
petrumr
jak se budou degradovat informace? třeba nenapíší nebo nedají na video sklopný závěs? Já jsem rád, že se na to můžu podívat, ale podle vás to nemůžou sem dávat. Za chvilku podle vás sem můžou dát auto co samy vyrobí. Tohle už tady jednou bylo.
Je mi tě líto, že pro tebe novinařina znamená diktát co napsat. Tenhle článek je ostudnej...a to natolik, že se redakce i stydí sem cokoliv dalšího pod něj napsat.
petrumr
mně se ten článek líbí a nenut redakci pracovat 24 hod/ den :-! A komu se nelíbí se dá spočítat na jedné ruce, asi tak, jsi nabubřeléj seladon co chce jenom něco pro sebe a na druhý prdí.
Ty umíš spočítat komu se líbí a komu ne? Buď tak laskav a osvětli to 😉
petrumr
hnidopich jsi tady jenom ty, mně přijde, jak jezdíš po republice a zanecháváš manželku samotnou, že soused tuaregem moc nejezdí a dává lásku tvojí, když ty na ni sereš. >😒]
Tvoje úroveň je tak nízká, že nestojíš ani za řádnou reakci. Ani ji nepochopíš. Člověk s malým rozhledem a nízkým sebevědomím, který si snažíš zvyšovat pomocí anonymního internetu 😉
petrumr
jezdí nebo nejezdí? Když píšeš kolik km najedeš, tak všichni si to dovedou spočítat, kolik hodin jsi na cestách a hodně lidí je každý den o 14.40 už doma, sobota, neděle volná, ale ty pořád jezdíš a na rodinu serešš a nadáváš na touarega? jaká souvislost?
Dobrý večer,
článek je publikován pod mým jménem, psal jsem ho já a popisuje skutečnosti, které jsme jako redakce s autem během několika týdnů zažili.
Nejsem majitel Touaregu. Kdybych byl, možná bych se pozastavil nad cenami servisu. Pokud ale budeme hodnotit auto čistě podle toho, co po jízdní stránce nabízí, jedná se o kus dobře odvedené práce. Není nejlepší v segmentu jako celek (tím je možná Range Rover Sport), v rámci své cenové relace si ale zaslouží hodně pozornosti.
článek je publikován pod mým jménem, psal jsem ho já a popisuje skutečnosti, které jsme jako redakce s autem během několika týdnů zažili.
Nejsem majitel Touaregu. Kdybych byl, možná bych se pozastavil nad cenami servisu. Pokud ale budeme hodnotit auto čistě podle toho, co po jízdní stránce nabízí, jedná se o kus dobře odvedené práce. Není nejlepší v segmentu jako celek (tím je možná Range Rover Sport), v rámci své cenové relace si ale zaslouží hodně pozornosti.
Honzo, chápu tvý domnělý citový pouto, ale čeho je moc, toho je příliš. Je takových věcí, takových novinek, který vám nestojí ani za zmínku, ale o Touaregu musíte napsat aspoň jednou týdně.
Jestli chováte v rámci redakce tolik lásky k němu nebo Fabii...založte ještě jeden web, ten se bude věnovat výhradně autům pár značek a svý Umry si jistě najde.
Troufám si tvrdit, že jsou tu i náročnější čtenáři, kteří neustálý opakování plků o jednom a tom samým produktu číst nebudou.
Jestli chováte v rámci redakce tolik lásky k němu nebo Fabii...založte ještě jeden web, ten se bude věnovat výhradně autům pár značek a svý Umry si jistě najde.
Troufám si tvrdit, že jsou tu i náročnější čtenáři, kteří neustálý opakování plků o jednom a tom samým produktu číst nebudou.
petrumr
ale my to čteme :-!
ano, souhlasím s Vámi, že touareg je zajímavá nabídka v rámci segmentu, ale je nezbytné se o tom dovídat každý týden? Pokud mátě nějakou kvótu na určitý počet článků o koncernu, tak se za to nestyďte a prostě to přiznejte, nikdo (rozumný) Vás tu soudit nebude
petrumr
ano, třeba webpaja napsal opak a ty jsi stím souhlasil, tak se proberte a pište jednotně. Tak je moc informací nebo málo?
najprv miesto dvoch troch clankov urobia o touaregu clankov minimalne 10 aby nasledne mali dovod na 11-ty clanok s nazvom shrnovacka.... no to ma pos.er... ale logiku to ma
este by to chcelo nieco o T5ke.... uz aspon 10 dni ani pismenko... vyraba sa este?
este by to chcelo nieco o T5ke.... uz aspon 10 dni ani pismenko... vyraba sa este?
petrumr
každý soukromník přemýšlí jak vydělat a jdou cestou dobře prošláplou. :-!
Na jednej strane tu mnohí (áno, vrátane mňa) pindáme na zapredanosť auto.cz Škode a koncernu (čo je mimochodom pravda, ak sa ešte niekto presviedča že to tak nie je) no a na druhej, stále sem chodíme a máme potrebu diskutovať.
Ja sa vás preto pýtam: Má vôbec nejaký zmysel kritizovať redakciu? Nenájde sa lepší server s diskusiou ako tak na úrovni?
Ja sa vás preto pýtam: Má vôbec nejaký zmysel kritizovať redakciu? Nenájde sa lepší server s diskusiou ako tak na úrovni?
Ne, Blesk si vybral dobře. Co předvedla redakce je škoda komentovat.
petrumr
předvedla to, co se ti nelíbí, ale předvedla to po čem tisíce lidí volají. Udělají souhrn článků a tobě se to nelíbí :-! ty bys je poslal do uranovýho dola a nasadil bys tam svoje lidi a platil bys je jen za to, co chceš ty.
Ty tisícovko lidí...je mi tě opravdu líto 😄
petrumr
jenom kydáš hnůj ty, tak se prober a nebud nervní. :-!
Ty víš po čem tisíce volají? Odpovíš nebo se jen budeš motat u nejnižší úrovně diskuze? 😄
petrumr
tisíce lidí chcou ty kompletní články co ty právě nechceš. Jsi nervní jak svyňa před porážkou >😁
tys dělals ňákej průzkum, nebo anketu, kde ti tisíc lidí řeklo, že to chcou? Tady v komentářích jenom psals ty, že takovej článek chceš :-! >😁
Ted vazne. Kdyz uz napisou padesat clanku o touaregu, tak tahle shrnovacka muze bejt nakonec treba i uzitecna. Hlavni problem je v tom, ze tech padesat samostatnych (a casto zbytecnych) clanku na pozadavek PR oddeleni VW (tedy ne muj, ani UV KSC atd.) vubec vzniklo. Kdyby treba udelali tenhle jeden velky clanek, tak proc ne, ale na co udelat tolik clanku a potom je jeste jednou opsat do jednoho? A ted par otazek - Opravdu si myslis, ze si redakce svobodne rekla, ze by bylo super vzit modelky a nechat je povozit po Praze v touaregu? Nebo otestovat stejne auto, ktere testovali nedavno, jenom s zrochu jinou vybavou? Jinak ackoli se prohlasujes za antikomunistu, tak za ty tvoje zvasty o tom, jak by nekdo chtel zavirat novinare do uranovych dolu,tyra manzelku a dalsi nesmysly, jenom proto, ze se mu nelibi mnozstvi clanku o touaregu, by se nemusel stydet lecktery komunisticky prokurator.
Ted vazne. Kdyz uz napisou padesat clanku o touaregu, tak tahle shrnovacka muze bejt nakonec treba i uzitecna. Hlavni problem je v tom, ze tech padesat samostatnych (a casto zbytecnych) clanku na pozadavek PR oddeleni VW (tedy ne muj, ani UV KSC atd.) vubec vzniklo. Kdyby treba udelali tenhle jeden velky clanek, tak proc ne, ale na co udelat tolik clanku a potom je jeste jednou opsat do jednoho? A ted par otazek - Opravdu si myslis, ze si redakce svobodne rekla, ze by bylo super vzit modelky a nechat je povozit po Praze v touaregu? Nebo otestovat stejne auto, ktere testovali nedavno, jenom s zrochu jinou vybavou? Jinak ackoli se prohlasujes za antikomunistu, tak za ty tvoje zvasty o tom, jak by nekdo chtel zavirat novinare do uranovych dolu,tyra manzelku a dalsi nesmysly, jenom proto, ze se mu nelibi mnozstvi clanku o touaregu, by se nemusel stydet lecktery komunisticky prokurator.
Uz to cital a dal ti :no: . Vyssie pise webpajovi, ze slusny ludia su o 14:40 doma, sobotu a nedelu tiez a venuju sa manzelke alebo citaniu cudzich nazorov. Najradsej by zakazal pisat ludom, ktori maju iny nazor ako on, v jednej vasnivej debate sa tu priznal, ako ze bonzuje sefredaktorovi ale obvinoval inych, je to dusa ukrivdena, asi chcel v zivote dosiahnut viac a tak okolo seba kope a prska, mozno mu usla s niekym zena. Takito ludia si svoje krivdy riesia anonymne, napriklad udavali gestapu, STB, ostatnim hovorili, co sa moze.
Dnes som nestravil cely den so zenou a detmi, dobre som sa povozil na copri, casto cez 150 kmh, lebo sa to nesmie, predbiehal som cez dvojitu ciaru a v meste som zastavil a pustil chodcov cez prechod. A je pravda, ze oznacenie clanku ako PR by nevadilo, mozno je na obzore nejaka akcia,...
Dnes som nestravil cely den so zenou a detmi, dobre som sa povozil na copri, casto cez 150 kmh, lebo sa to nesmie, predbiehal som cez dvojitu ciaru a v meste som zastavil a pustil chodcov cez prechod. A je pravda, ze oznacenie clanku ako PR by nevadilo, mozno je na obzore nejaka akcia,...
petrumr
*, ted jsem dal ten palec a udělal jsem vyjímku, protože palce nedávám a dám ti aji tobě >😒]
petrumr
ano dělal, proč se ptáš, tohle je moje práce a bez práce nejsou koláče a hlady neumírám. :-!
geriato bossovi VW trklo, ze su za opicami az vtedy, ked bol na pracovnom vylete v USA.
Touareg sa mal povodne volat: California.
Aktivisti vsak poslali VW k sipku.
A je trapne, ze doteraz vyraba tuto haraburdu a osolil to kalfasom Q7
Ale, ako hovori klasik, kazde auto si najde svojho majitela!
uff, teraz som nasiel chutovku: Volkswagen Touareg je stredne veľké SUV, ktoré od roku 2002 vyrába nemecká automobilka Volkswagen exkluzívne pre celý svet v bratislavskom závode Volkswagen Slovakia. Bolo to druhé SUV od Volkswagenu, po modeli Volkswagen 181 "Kurierwagen".
😉
Touareg sa mal povodne volat: California.
Aktivisti vsak poslali VW k sipku.
A je trapne, ze doteraz vyraba tuto haraburdu a osolil to kalfasom Q7
Ale, ako hovori klasik, kazde auto si najde svojho majitela!
uff, teraz som nasiel chutovku: Volkswagen Touareg je stredne veľké SUV, ktoré od roku 2002 vyrába nemecká automobilka Volkswagen exkluzívne pre celý svet v bratislavskom závode Volkswagen Slovakia. Bolo to druhé SUV od Volkswagenu, po modeli Volkswagen 181 "Kurierwagen".
😉
...snad už všichni pochopili, o čem jsem to tehdá psal. Nicméně petrumr si přišel na své. Je to prostě Scarabeus tohoto webu. 😄 Scarabee umre :yes: >😒]
petrumr
pravdu mám? scarab je taky nástavba pro nákladáky a je velice pracovitá- pojmenovat mně scarab je trochu lichotka a trochu se i červenám. 😄 brouk pracovitý :yes:
Tak bud pracovity aj nadalej :-!
Tento rok bude asi specialne koli tebe 1.cena za pocet prispevkov prirucka ceskeho pravopisu a priloha bude "Stierace od A po Zet" >😁
tak hadam si taketo hodnotne ceny nenechas ujst >😁 >😁 >😁 >😁
Tento rok bude asi specialne koli tebe 1.cena za pocet prispevkov prirucka ceskeho pravopisu a priloha bude "Stierace od A po Zet" >😁
tak hadam si taketo hodnotne ceny nenechas ujst >😁 >😁 >😁 >😁
petrumr
tys tu příručku četls cooo a hlavně tu přílohu, nebot jak četls diskuzi, tak byls na kusé koleji. :-!
p.s. A kdy bude takový článek o VW T5 ?