Možná máš pravdu o některých jiných autech, ale upřímně řečeno si nějak nedovedu představit, že by se Toyota/Scion IQ nějak hodně prodávala třeba v USA ..... V Jižní Africe jsem taky žádnou neviděl, tam jsou auta podobná jako v Evropě, žádné speciální modely. Asi něco prodali v Japonsku, ale taková Indie nebo Čína taky asi taky nebude cílový trh pro IQ ....
To ze si ho nevidel tady neznamena, ze jinde po svete nejezdi. Kdy evropane pochopi, ze vetsina aut je urcena pro Asii, Ameriku a Jizni Afriku a pak az teprve pro Evropu neco vymodelujou. Protoze Evropa je moc netankuje, jelikoz v Bruselu tlaci na pilu VW :-) a tim padem na Evropu se..ou. Tak to uz pochopte.
Přesně tak, pokud bude menší než Yaris, je tu ještě platforma Ayga před IQ...
Ale jde o to, jestli by Toyota chtěla vyrábět Lexus na jedné lince s PSA (108 a C1). Může jí jít o image a know-how, na druhou stranu když se dnes vyrábí i Smart na jedné lince s Renaultem, tak proč ne... ;-)
No řekl bych, že IQ je už poněkud pozapomenuto .... Ještě jsem ho u nás na silnici neviděl, zato Aygo je v Polabí poměrně četně zastoupeno ... v městečku máme už 2 kousky nového modelu ...
Mam pocit, ze redaktor vobec netusi, ze existuje aj Toyota IQ, pretoze len clovek neznaly veci nespomenie v clanku o moznom mini-Lexuse auto v suvislosti so spekulaciami, ze Lexus moze byt este mensi ako Yaris.
Nehovoriac o tom, ze IQ by bol skvely zaklad pre premiovy entry model, kedze Toyotu IQ si pretvoril Aston Martin na model Cygnet (co bola Toyota s tlamou od Astonu), takze luxusny potencial urcite ma.