Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Pekelná Micinka
Vtip
| 1. 3. 2015 19:34
Květen 2020: Prezident Škromach se chystá otevřít tunel Blanka.
Akce přerušena, ekoaktivisté zjistili, že uvnitř tunelu jsou vzácné plísně.
Avatar - Hammunasakra
Vtip
| 2. 3. 2015 09:21
Tady si s jednou originální dokonce udělal selfie [odkaz] a tak nadějně to vypadalo :-)
Místo zvuku motoru
| 1. 3. 2015 19:43
je slyšet jakási otravná "hudba",to ale není případ jen tohoto videa,ale i mnoha dalších videí různých automobilek.To si fakt myslí,že je na to tuc,čvacht,uáá,iáá někdo zvědavý,proč proboha nenechají ty videa jen se zvukem auta? ;-\ :no:
Avatar - Hammunasakra
Místo zvuku motoru
| 1. 3. 2015 20:12
Jj a zvlášť když je to desetiválec :-|
Avatar - flyboyeda
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 1. 3. 2015 20:49
jsi nádherná kočička a moc ti to sluší :-)
Avatar - 3_diamanty
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 1. 3. 2015 21:42
kdyz ja ti nevim Karle....

cele je to take no name sterilne.. dizajnovo unifikovane... proste klasicke audi.... v tejto exkluzivnej triede exkluzivnych superspostov mi to pride ako nejaky lacny a nevydareny plagiat..... exkluzivita vyzera inak....... moja volba je mclaren 650S :yes:
Avatar - Hammunasakra
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 08:43
[odkaz] :yes: ;-)
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 09:28
Na mna ten McLaren posobi, ze sa mu roztapa predny naraznik...
Avatar - Hammunasakra
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 09:48
No mě se vizuálně docela líbí [odkaz] a technicky a schopnostma ho žeru :yes:
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 10:59
Dokonce spíš roztéká...
Avatar - Hammunasakra
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 11:20
Klídek když už tak ho stejně uvidíš spíš jen zezadu [odkaz] :-)
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 12:29
Zrovna na tom salonu bych se na něj klidně šel podívat i z druhé strany :-)
Avatar - Hammunasakra
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 12:36
No nevim, tam je takovej jako rozteklej :-)
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 12:46
Jo :-)
Avatar - flyboyeda
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 17:53
mě se Mclareny vůbec nelíbí jsou hnusný, poslední co se mi líbyl byl MP4-12C, ale ty hrůzy co přišly po něm, to je hnus,ani P1 není žádný krasavec, prostě MClaren není můj šálek

Kdežto R8 to je nádhera
Avatar - Hammunasakra
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 18:04
O týhle R8 říct že je nádherná to mi fakt přijde skoro ujetý. Sorry :-)
Avatar - flyboyeda
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 18:21
je nádherná, ze začátku jsem se lekl,ale na tohmle videu vypadá fantasticky a má o 3 cm delší rozvor, což je dle mě výhoda a né nevýhoda oproti Hurracánu
Avatar - Hammunasakra
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 19:50
S tou nádherou si mě fakt nepřesvědčil :-)
A to že R8 bych posunul víc do komfortu a Huracán naopak víc přiostřil sem sám psal. A i když 3 cm nejsou moc, ten delší rozvor s tim trochu souvisí. Ale auto týhle třídy si nekupuju kvůli komfortu takže moje koně sou 675LT a 488 :yes:
Avatar - flyboyeda
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 20:00
Prd tomu rozumíš, delší rozvor neznamená luxus,ale větši stabilitu při extrémních rychlostech, třeba jak ten zelený Huracán s českým majitelem dostal na dálnici smyk ,kterej řidič neustál , tak s novou R8 by se mu to nestalo, 3centimetry nejsou moc, ale rozhodnou o tom jestli se z auta stane hromada šrotu, nebo se mu nic nestane, nedivil bych se kdyby nová R8 byla na severní smyčce rychlejší jak Huracán

nepotřebuju tě přesvědčovat že je R8 krásná, je krásná není o tom pochyb, pro mě je nádherná a to že se tobě nelíbí je tvůj problém a né můj
Avatar - Hammunasakra
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 20:29
Fakt prd tomu rozumíš? :yes: >:D
No kdo by to s tim delším rozvor (a větší rozchodem - na ten si zapomněl ;-) ) řek :-)
Takže když sem se teď dozvěděl že tomu rozumíš: To bude v týhle generaci R8 stabilnější auto než Lamborghini Huracán? ;-)
Avatar - flyboyeda
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 20:39
mě se pořád moc líbí jak si myslíš že mě zajímá co mi tady říkáš, mysli si to dál :-)
Avatar - Hammunasakra
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 20:43
Ty máš dneska den >:D
Nebo je ten meganárůst sebevědomí trvalej? :-)
Avatar - Hammunasakra
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 08:31
[odkaz] ;-)
miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
| 2. 3. 2015 11:48
Fuko? :-)
Avatar - JohnST
Protijed proti obezite
| 1. 3. 2015 22:16
Preco sa mi na vasich strankach objavuje klamliva reklama na na nejaku sracku proti obezite?????
Avatar - white label
Video
| 1. 3. 2015 23:55
Každopádně to video sluší nové R8 podstatně lépe, než dosavadní statické fotky.
Video
| 2. 3. 2015 07:58
Video slusi, bohuzel R8 to taky "slusi" stale stejne, stejne jako ukazovali staticke fotky. ;-)
Video
| 2. 3. 2015 09:36
Neni to zadny zazrak ani po technicke strance ani po designove. Naskok se tedy nekona.
[odkaz]
Dle teto fotky bych rekl, ze uz hodne presluhuje ;-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 09:46
Jj srovnání je skoro drsný [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Video
| 2. 3. 2015 09:55
Srovnavat techniku z fotek? To mi prijde jako troufalost, nemyslis? (nehlede na to ze bych si to netroufnul tak jako tak, neb zadne zkusenosti s autem tohoto typu nemam).
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 09:57
Děláš si srandu? [odkaz]
Video
| 2. 3. 2015 10:31
Cim to prekonava technicky dnesni moderni supersporty? Kastle hlinik, karbon a k tomu tezky atmo V10, pohon vsech kol.
Audi nam trochu zachrapalo, asi si mysli, ze staci nabizet techniku stale stejnou jako u designu ;-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 11:25
Popravdě dynamikou bude R8 možná 1. z toho blbýho konce >:-[]
U mě tenhle u sportovního auta poměrně zásadní mínus trochu maže ten V10, tenhle motor něco do sebe má :yes:
Avatar - AUDIRS6
Video
| 2. 3. 2015 11:45
Hmmm, tak najlahsi produkcny ( seriovy ) V10 ( cca 220 kg ) je podla teba tazky... :-O
Ty budes iny "expert" >:-[]
Video
| 2. 3. 2015 11:47
Nebude to tím, že těch V10 ve výrobě zase moc není? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 11:55
:yes: :-)
Jj před deseti lety měl V10 z BMW M5 240kg. Jestli se nepletu ;-)
Avatar - AUDIRS6
Video
| 2. 3. 2015 12:22
A myslis, ze "nas" V10 je o kolko mladsi ? ;-)
Ale som rad, ze si to napisal(al! ;-) ) ty, usetril(il! ;-) ) si mi reakciu. ;-)
Len tak dalej :-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 12:40
A myslíš že měl 220 kg i před těma deseti lety? ;-)
Avatar - AUDIRS6
Video
| 2. 3. 2015 12:47
Mal od zaciatku ;-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 12:51
Tak to tehdy holt byl o 20 kg lehčí a pár koní slabší motor do Lamborghini než ten pro vyšší střední model BMW 5 ;-)
Avatar - AUDIRS6
Video
| 2. 3. 2015 13:03
kedy malo V10 v Lambe nenej nez 507 PS ?
akosi si na to nespominam... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 13:08
Prej pomáhá Ginkgo [odkaz] >:-[]

[odkaz] [odkaz] [odkaz]
Video
| 2. 3. 2015 12:13
To je sice hezky. ze je lehky, i to atmo, ale u sportaku to nechce byt dynamikou 1. od konce jak rika Hammunasakra. Moderni Bi-turba V6,V8 budou nekde jinde a to nemluvim o hybridech. Vaha nakonec u teto R8 V10 bude jeste o nejakych par desitek kilo a mozna i stovek jinde, asi stejna jako ta dynamika. Asi to bude lepsi, zajimavejsi nez TT, jak designem tak technikou. Konkurence uz ale skocila tam, kde bude Audi za nekolik let ;-) >:-[]
Avatar - AUDIRS6
Video
| 2. 3. 2015 12:28
Skoro som ten tvoj gulas neprelustil 8-s
Toto nieje bezkompromisny supersport ala F488, alebo McL 650S...
Toto je Audi - musi byt kultivovane a kazdodenne pouzitelne a vdaka celkovemu naladeniu, quattru a vraj aj priestrannostou interieru bude.
Takze nejake to kilo hore/dole - na to sa sice tiez myslelo - je o dost lahsi nez jeho predchodca a ked bude treba nejaky "hardcore", vraj moze kludne prist verzia ClubSport, alebo nieco podobne.
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 12:38
Toto je hlavně Lambo - to musí bejt drsný a vostrý celkovym naladěnim pila žádná kultura jako Ferrari. Dávat na to OOOO a dělat z toho pravej vopak musí bejt docela sranda :-)
Avatar - AUDIRS6
Video
| 2. 3. 2015 12:50
8-s ????
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 12:52
To 8-s ???? na tom nic nemění ;-)
A jestli to chceš podrobnějš tak chápu sdílení techniky ale tady by se měli pochlapit a mezi těma autama udělat větší rozdíly. Jedno by mělo bejt takový jak píšeš a druhý vostrá pila
Video
| 2. 3. 2015 13:19
Je dojímavý, že víš přesně co by kdo měl jak dělat...dnes jsi karikaturou sebe sama >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 13:35
Sou takový dny.. >:-[]
Tak a teď ty: Jaký by mělo bejt Lambo a jaká Audi R8 ;-)
Video
| 2. 3. 2015 13:25
U R8 bych neváhal ani chvíli zkritizovat vzhled, ale techniku V10? To je jen tlučhubárna ;-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 13:32
No však sem ve všech diskuzích včetně týhle skoro jedinej kterej ten V10 brání :-)
A to i přesto že mezi dnešní konkurencí bude dynamikou fakt možná 1. z tý blbý strany ;-)
V10 je podle mě do sportovní auta tak supr konstrukce že mu to generační stáří skoro i promíjim :yes:
Video
| 2. 3. 2015 13:36
Ty opravuješ co není rozbitý? Myslíš, že by si BMW nejradši nepiplalo dál V10? Myslíš, že by Lexus motor z LFA nechtěl použít znovu?
Vše co tady je proti velkoobjemový, vysokootáčkový atmosféře jsou jen pozérský pindy lidí, co s podobným motorem nikdy nejeli.
Neví o čem píší, ale rozdávají tu moudra jako na běžícím pásu.
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 13:40
No přestně to že by po deseti letech nebyl stejnej sem měl na mysli! :-)
Já měl velký atmosféry hodně rád a jak sem psal docela mě zajímá motor v RC-F. Ale právě protože vim tak vim že vo generaci modernější biV8 si cokoli atmosferickýho daj k svačině
A prvnim věrozvěstem týhle současnosti byl v roce 2009 ten MP4-12C
Video
| 2. 3. 2015 13:52
I poslední řidičský nemehlo by při ostrý jízdě poznalo rozdíl v přísunu výkonu a ovladatelnosti stejně výkonný atmosféry a turbomotoru...a rozhodně ne ve prospěch turba ;-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 13:59
Proto taky chválim ten V10 :yes:
Problém je že mu fakt asi všichni ujedou. A brzy i šestiválce s elektrickym dopingem. Optimální by asi bylo eště chvíli nechat ten V10 pro fandy a přidat než V84.2 dneska dobrej leda to tý A6 ale nějakej biV8 prostě motor konkurující současný realitě. To by z Huracánu udělalo hodně zajímavý zboží
A muj pocit že fakt hodně podceňuješ schopnosti motorů 488, 675 atd. spíš roste ;-)
A na přímý porovnání 458 a 488 sem fakt zvědavej [odkaz]
Video
| 2. 3. 2015 14:04
Ty se bavíš o absolutních výkonových parametrech, já o jízdě. Nemá smysl o tom s tebou dál polemizovat. Na srovnání jsem zvědavej, ale i 488 bude mít problém...vysokootáčková atmosféra je jiná liga.
A pokud to bude první turbo, co umí fungovat stejně jako atmo, budu jedině rád. Zatím to tak nikdo nedokázal.
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 14:11
No spíš já se bavim o obojim a ty jen o jízdě a skoro naznačuješ že 100 koní žádnej problém ;-)
Viz i to prohlášení Ferrari já s nima i s tebou souhlasim ale stejně jako oni vim že to nejde. Nabídnout auto se sebelepšim charakterem i s naprosto fenomenálnim atmo motorem ale s výrazně nižšim výkonem a zásadně horší dynamikou prostě nejde. Koupilo by si ho možná pár nadšenců a nazdar. Proto bych jako ideál viděl dál nabízet fandum tenhle V10 a k tomu něco konkurenceschopnýho motorum 675 a 488. To by byla ideální motorová nabídka. Otázka je jakej by byl poměr prodejů motorů? 95 : 5%? Nebo to je příliš optimistickej tip? :-)
Video
| 2. 3. 2015 14:17
Znovu...využitelnost a dávkovatelnost 600HP v atmosférický jednotce dosud vždy byla výrazně lepší než u přeplňovanýho motoru. Co tě zajímá víc než možnost mít výkon reálně líp pod kontrolou a dostat ho v požadovaný míře na kola?
Jeho absolutní hodnota a schopnost dosáhnout stovky o 2-3 desetiny rychleji?

Asi si každej vysvětlujeme pojem supersport nějak jinak. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 14:27
Tak zrovna 0-100 je fakt údaj vo ... U každýho auta. U supersportu vo dvou ;-)
Tam to chce uvádět aspoň 0-200. A jak asi víš tam se dneska řeší že 675 je na dvoustovce vo celou 0,5 se*** rychlejš než 488. Já vim že vo tom auto neni a asi to snad vědi i kupci. Ale prodeje vo tom prostě sou :-|
Mě osobně by až tak netrápil rozdíl atmo Gallardo vs 675 což už je rozdíl přes 3 vteřiny ale stejný je to v pružnosti a drastický je to v 0-300km/h, tam už je to dvojnásobek (16,5 vs 34,3s) a to už je skoro brutal.
Takže na užívání si motoru je tu dneska Lexus RC-F s dnešnim nejlepšim a možná současně i poslednim atmo osmiválcem. A supersport je supersport. Což si fakt možná vysvětluješ trochu jinak ;-)
Video
| 2. 3. 2015 14:29
Sorry, nepoměřuju auta podle drag race ;-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 14:31
Oceňuju že seš výjímečnej. Tak kolik tipuješ ty prodeje Huracan atmo V10 vs Huracan jednotka konkurenceschopná 488 nebo 675? Bude to těch 5:95% nebo eště hůř? :-)
Měl bys pospíšit dokud se eště dá sehnat 458 lepší auto tvej požadavků už se asi nikdy vyrábět nebude ;-)
Video
| 2. 3. 2015 14:44
To, že se něco nebude vyrábět neznamená automaticky, že lepší nahrazuje horší. Minimálně z řidičskýho hlediska.
Tyhle vody jsou z hlediska vlastnictví pro mě zatím pasé ;-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 14:48
Co se motoru týče myslim že hodně dobrý řešení bude ten RC-F. A to je novinka takže pár let na spoření tu je :-)
Video
| 2. 3. 2015 15:00
RC-F? No to je ale úplně jiná liga...bavím se o supersportech. Proti Lexu nic osobně nemám, ale jsou to auta, který nemají jeden z parametrů...přitažlivost pro mě osobně.
Zůstanu u svý značky, tam s tím problém nemám :-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 15:11
No ten motor má právě přitažlivosti asi vůbec nejvíc ze všech ;-)
A zatimco v supersportech atmosféry krom týhle výjímky atmosféry skončily tak motor RC-F ti pocitově dá přesně to po čem voláš a navíc je i zaplatitelnější
Video
| 2. 3. 2015 15:28
Znovu, Lex pro mě nemá přitažlivost. Vůbec nezpochybňuju, že zřejmě bude jezdit dobře, ale svoje peníze bych za něj nedal...
Stále je tu možnost atmo Porsche nebo kompresorovej Jag, kterej má přísun atmosféričtější než turba.
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 15:34
Porsche s atmosférama taky končí :-|
Divim se že je tak málo kompresorů. Podle mě je to škoda a Jag za kompresor :yes:
Mě z toho asi nejvíc bere to GS-F [odkaz] na to sem docela zvědavej
Video
| 2. 3. 2015 15:39
Tohe jde mimo mě...sedan nebo kombi je pro mě prostředek na cestování, je fajn mít zábavnej faktor, ale není potřeba se snažit z něj dělat sporťák, od toho jsou tu jiný druhy aut. Takže všechny M5, RS6, GS-F nebo XFR mě nechávají chladným.
To je potřeba řešit z mýho pohledu dalším autem na zábavu ;-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 15:44
Jj kompresor v RR a atmo zábava RC-F. Neatmo těžký rozhodování mezi 675 a 488 ;-)
No a některý chudáci jako já se spokojej s tim GS-F :-)
Video
| 2. 3. 2015 16:00
RR mě nebere, RRS je na řízení lepší a zbytečně brát kompresor, když jsou tam výborný naftový V6 a V8, který na běžný cestování v pohodě stačí. Nicméně, klasická limo nebo kombík ještě lepší. Jako doplněk pak radši 911, Cayman nebo F-Type.
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 18:06
Bacha RR a RRS sou dost vo něčem jinym! Aspoň pro mě ;-)
Možná to na první pohled nevypadá ale v zásadě máme stejný názory. Jen je tak nějak trochu jinak uplatňujeme do konkrétního výběru vozu :-)
911 by a je famózní ale když to teď fakt hodně přeženu tak: To nejlepší má už za sebou
Aby to nevypadalo že hanim, ve verzi 9ff si dá 675 i 488 jako jednohubku [odkaz] ;-)
Cayman nebo F-Type :yes:
Avatar - AUDIRS6
Video
| 2. 3. 2015 14:14
Poviem to brutalne vulgarne:
Na honenie emisii ma Audi A1 1.0 TFSi :-!
Nejakych par stovak R8 so 4.2 V8 FSi by ohlad brat nemuseli, a tie predaje by ich urcite potesili, rovnako tak oni by potesili tu cast klientely, ktora dnes zamieri ku P 911 v slabsich konfiguraciach. AMEN.
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 14:16
Viz muj předchozí příspěvek z 14:11
Časy se změnily. Dneska by Huracan R8 měli mít V10 jako slabší motor pro zábavu a k němu ne slabší ale silnější, dnešní realitě konkurenceschopnou jednotku.
911 je jednak jen jedna a i ta začíná mít s výkonama problém a defintivně přechází na turba!
Video
| 2. 3. 2015 14:18
Ad absurdum by Hammunasakra oceanic víc vyhoněnej litr se 400HP než 4,2 V8... ;-)
Video
| 2. 3. 2015 12:59
Ty jsi trošku mimo vi'ď...předpokládám, že jsi právě dočetl svůj první TopGear a hurá se svými dojmy na plac. :-)

Tohle falešný pozérství, kde by se i sob styděl kě úplně dojímá. Jeden z nejúžasnějších motorů, který jsou ve výrobě je pro plakátový sběrače špatnej :-)
Video
| 2. 3. 2015 11:47
A co by jsi tam chtěl mít? R4 s turbem? Bavíme se tu o autech nebo o čem. Parádní kousek techniky tenhle V10!
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 11:52
Správnou vizí co je ideálnim motorem do těhle aut se ukázalo už v září 2009 při představení MP4-12C. Skvělej biV8 3.8 :yes:
Video
| 2. 3. 2015 13:01
Jsi četl? >:-[] Nechceš trochu ostrouhat ten falešnej tón? kdyby Audi mělo bi-turbo a McL V10 budeš tu vypisovat nesmysly o tom, že čtyři kroužky neumí pořádnou atmosféru...

Taková je holá pravda, nebo snad ne? ;-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 13:09
Hele a to si z toho vyčet jak? :-)
Video
| 2. 3. 2015 13:16
Protože co píšeš je hovadina. Víš to sám, jde jen o vymezení a pózu. Ještě jsem nejel s turbomotorem, co by měl takovou linearitu a brisknost atmosféry. Přiblížit, ne vyrovnat se dá spíš s kompresorem.
Video
| 2. 3. 2015 13:34
To je náhodou dobře, že konečně napsal (nebo napsala, já už tomu moc nerozumim), že v supersportu je lepší turbo, než atmosféra.. odpadá tim spousta zbytečnejch plakátovejch diskuzí:)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 13:38
Koukám že i po letech je pro některý Kylie nezapomenutelná >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 13:36
Prosim tě co přesně má bejt ta hovadina? :-|
Video
| 2. 3. 2015 13:37
Přečetl jsi si kromě první věty i zbytek? Pokud k tomu máš nějakej koment, tak ho přihoď ;-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 13:39
Prosim tě tak co přesně má bejt ta hovadina? Se zbytkem se dá částečně souhlasit :-)
Video
| 2. 3. 2015 13:42
Napsal jsi, že ideálním motorem pro supersport je bi-turbo z McL ;-) ...to je hovadina. Právě z toho důvodu co jsem napsal pod to.
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 13:47
Aha takhle to myslíš. To je trochu diskutabilní. Myslim to asi takhle: Rozhodně správně tipli budoucnost a dynamický rozdíly proti atmosféře sou asi vo hodně větší než si připouštíš. Mě MP4-12C zaujalo už při prvních technickejch informacích a současnej 675LT mi potvrzuje že to je fakt správnej směr :yes:
Myslim že správně to pojal Lexus a dát výbornou atmosféru do kupé RC-F je pro dnešní dobu správný řešení. LFA podle mě bylo fenomenální a asi trochu podceňovaný auto ale příští generace by taky musela přijít s turbama
Video
| 2. 3. 2015 13:50
McL přišel s turbem, jelikož je to podstatně jednodušší cesta a zřejmě by atmo bylo jen na přechodnou dobu s ohledem na flotilový emise.
Lepší řešení z hlediska odezvy motoru na řidičovy pokyny to ale není. Proto všichni včetně anglánů cintali do trenek ze 458 ;-)
Video
| 2. 3. 2015 14:37
Ja s tebou souhlasim, ale musi byt vysledek rychly. Kdyz nekdo rekne Supersport, tak slysim rychlost ;-)
Jinak take nemam rad turbo, u malych objemu je ta znatelna odezva jeste horsi a nikomu to nevadi
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 14:39
Myslim že dvě 458 k sehnání eště budou :-)
Video
| 2. 3. 2015 14:40
Nepleťme si SSport a běžný auta...u sportovního vysokovýkonnýho auta je právě ta odezva nejdůležitější.
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 14:47
Japonci to řešej baterkama který po NSX bude mít i příští GT-R. To by mohlo fungovat. Když ne na 100% v týhle generaci tak v příští už snad spíš jo
Video
| 2. 3. 2015 15:01
Battery by teoreticky mohly být lepší, možná i elektrický turba pomůžou. V situaci teď a tady to je V10, který u mě vyhrává nad oturbenou V8 ;-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 15:09
Neřikej hop s novou 488 si určitě eště nejel :-)
Video
| 2. 3. 2015 15:26
To jsem nejel...ale zatím mě žádná přeplňovaná jednotka o opaku nepřesvědčila...psal jsem to už nahoře...pokud se to F488 povedlo, budu jen rád. Do tý doby nemám žádnej důvod měnit postoj ;-)
Avatar - Hammunasakra
Video
| 2. 3. 2015 15:30
A já s tebou v zásadě souhlasim a realisticky pomejšlim na to RC-F a stejnej motor budou dávat i do GS [odkaz]
Zrovna teď má premiéru v Ženevě [odkaz] :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku