Re: miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
Fakt prd tomu rozumíš? :yes: >:D
No kdo by to s tim delším rozvor (a větší rozchodem - na ten si zapomněl ;-) ) řek :-)
Takže když sem se teď dozvěděl že tomu rozumíš: To bude v týhle generaci R8 stabilnější auto než Lamborghini Huracán? ;-)
Re: miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
Prd tomu rozumíš, delší rozvor neznamená luxus,ale větši stabilitu při extrémních rychlostech, třeba jak ten zelený Huracán s českým majitelem dostal na dálnici smyk ,kterej řidič neustál , tak s novou R8 by se mu to nestalo, 3centimetry nejsou moc, ale rozhodnou o tom jestli se z auta stane hromada šrotu, nebo se mu nic nestane, nedivil bych se kdyby nová R8 byla na severní smyčce rychlejší jak Huracán
nepotřebuju tě přesvědčovat že je R8 krásná, je krásná není o tom pochyb, pro mě je nádherná a to že se tobě nelíbí je tvůj problém a né můj
Re: miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
S tou nádherou si mě fakt nepřesvědčil :-)
A to že R8 bych posunul víc do komfortu a Huracán naopak víc přiostřil sem sám psal. A i když 3 cm nejsou moc, ten delší rozvor s tim trochu souvisí. Ale auto týhle třídy si nekupuju kvůli komfortu takže moje koně sou 675LT a 488 :yes:
Re: miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
je nádherná, ze začátku jsem se lekl,ale na tohmle videu vypadá fantasticky a má o 3 cm delší rozvor, což je dle mě výhoda a né nevýhoda oproti Hurracánu
Bacha RR a RRS sou dost vo něčem jinym! Aspoň pro mě ;-)
Možná to na první pohled nevypadá ale v zásadě máme stejný názory. Jen je tak nějak trochu jinak uplatňujeme do konkrétního výběru vozu :-)
911 by a je famózní ale když to teď fakt hodně přeženu tak: To nejlepší má už za sebou
Aby to nevypadalo že hanim, ve verzi 9ff si dá 675 i 488 jako jednohubku [odkaz] ;-)
Cayman nebo F-Type :yes:
Re: miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
mě se Mclareny vůbec nelíbí jsou hnusný, poslední co se mi líbyl byl MP4-12C, ale ty hrůzy co přišly po něm, to je hnus,ani P1 není žádný krasavec, prostě MClaren není můj šálek
RR mě nebere, RRS je na řízení lepší a zbytečně brát kompresor, když jsou tam výborný naftový V6 a V8, který na běžný cestování v pohodě stačí. Nicméně, klasická limo nebo kombík ještě lepší. Jako doplněk pak radši 911, Cayman nebo F-Type.
Tohe jde mimo mě...sedan nebo kombi je pro mě prostředek na cestování, je fajn mít zábavnej faktor, ale není potřeba se snažit z něj dělat sporťák, od toho jsou tu jiný druhy aut. Takže všechny M5, RS6, GS-F nebo XFR mě nechávají chladným.
To je potřeba řešit z mýho pohledu dalším autem na zábavu ;-)
Porsche s atmosférama taky končí :-|
Divim se že je tak málo kompresorů. Podle mě je to škoda a Jag za kompresor :yes:
Mě z toho asi nejvíc bere to GS-F [odkaz] na to sem docela zvědavej
A já s tebou v zásadě souhlasim a realisticky pomejšlim na to RC-F a stejnej motor budou dávat i do GS [odkaz]
Zrovna teď má premiéru v Ženevě [odkaz] :yes:
Znovu, Lex pro mě nemá přitažlivost. Vůbec nezpochybňuju, že zřejmě bude jezdit dobře, ale svoje peníze bych za něj nedal...
Stále je tu možnost atmo Porsche nebo kompresorovej Jag, kterej má přísun atmosféričtější než turba.
To jsem nejel...ale zatím mě žádná přeplňovaná jednotka o opaku nepřesvědčila...psal jsem to už nahoře...pokud se to F488 povedlo, budu jen rád. Do tý doby nemám žádnej důvod měnit postoj ;-)
No ten motor má právě přitažlivosti asi vůbec nejvíc ze všech ;-)
A zatimco v supersportech atmosféry krom týhle výjímky atmosféry skončily tak motor RC-F ti pocitově dá přesně to po čem voláš a navíc je i zaplatitelnější
RC-F? No to je ale úplně jiná liga...bavím se o supersportech. Proti Lexu nic osobně nemám, ale jsou to auta, který nemají jeden z parametrů...přitažlivost pro mě osobně.
Zůstanu u svý značky, tam s tím problém nemám :-)
To, že se něco nebude vyrábět neznamená automaticky, že lepší nahrazuje horší. Minimálně z řidičskýho hlediska.
Tyhle vody jsou z hlediska vlastnictví pro mě zatím pasé ;-)
Ja s tebou souhlasim, ale musi byt vysledek rychly. Kdyz nekdo rekne Supersport, tak slysim rychlost ;-)
Jinak take nemam rad turbo, u malych objemu je ta znatelna odezva jeste horsi a nikomu to nevadi
Oceňuju že seš výjímečnej. Tak kolik tipuješ ty prodeje Huracan atmo V10 vs Huracan jednotka konkurenceschopná 488 nebo 675? Bude to těch 5:95% nebo eště hůř? :-)
Měl bys pospíšit dokud se eště dá sehnat 458 lepší auto tvej požadavků už se asi nikdy vyrábět nebude ;-)
Tak zrovna 0-100 je fakt údaj vo ... U každýho auta. U supersportu vo dvou ;-)
Tam to chce uvádět aspoň 0-200. A jak asi víš tam se dneska řeší že 675 je na dvoustovce vo celou 0,5 sekundy rychlejš než 488. Já vim že vo tom auto neni a asi to snad vědi i kupci. Ale prodeje vo tom prostě sou :-|
Mě osobně by až tak netrápil rozdíl atmo Gallardo vs 675 což už je rozdíl přes 3 vteřiny ale stejný je to v pružnosti a drastický je to v 0-300km/h, tam už je to dvojnásobek (16,5 vs 34,3s) a to už je skoro brutal.
Takže na užívání si motoru je tu dneska Lexus RC-F s dnešnim nejlepšim a možná současně i poslednim atmo osmiválcem. A supersport je supersport. Což si fakt možná vysvětluješ trochu jinak ;-)
Znovu...využitelnost a dávkovatelnost 600HP v atmosférický jednotce dosud vždy byla výrazně lepší než u přeplňovanýho motoru. Co tě zajímá víc než možnost mít výkon reálně líp pod kontrolou a dostat ho v požadovaný míře na kola?
Jeho absolutní hodnota a schopnost dosáhnout stovky o 2-3 desetiny rychleji?
Asi si každej vysvětlujeme pojem supersport nějak jinak. ;-)
Viz muj předchozí příspěvek z 14:11
Časy se změnily. Dneska by Huracan R8 měli mít V10 jako slabší motor pro zábavu a k němu ne slabší ale silnější, dnešní realitě konkurenceschopnou jednotku.
911 je jednak jen jedna a i ta začíná mít s výkonama problém a defintivně přechází na turba!
Poviem to brutalne vulgarne:
Na honenie emisii ma Audi A1 1.0 TFSi :-!
Nejakych par stovak R8 so 4.2 V8 FSi by ohlad brat nemuseli, a tie predaje by ich urcite potesili, rovnako tak oni by potesili tu cast klientely, ktora dnes zamieri ku P 911 v slabsich konfiguraciach. AMEN.
No spíš já se bavim o obojim a ty jen o jízdě a skoro naznačuješ že 100 koní žádnej problém ;-)
Viz i to prohlášení Ferrari já s nima i s tebou souhlasim ale stejně jako oni vim že to nejde. Nabídnout auto se sebelepšim charakterem i s naprosto fenomenálnim atmo motorem ale s výrazně nižšim výkonem a zásadně horší dynamikou prostě nejde. Koupilo by si ho možná pár nadšenců a nazdar. Proto bych jako ideál viděl dál nabízet fandum tenhle V10 a k tomu něco konkurenceschopnýho motorum 675 a 488. To by byla ideální motorová nabídka. Otázka je jakej by byl poměr prodejů motorů? 95 : 5%? Nebo to je příliš optimistickej tip? :-)
Ty se bavíš o absolutních výkonových parametrech, já o jízdě. Nemá smysl o tom s tebou dál polemizovat. Na srovnání jsem zvědavej, ale i 488 bude mít problém...vysokootáčková atmosféra je jiná liga.
A pokud to bude první turbo, co umí fungovat stejně jako atmo, budu jedině rád. Zatím to tak nikdo nedokázal.
Proto taky chválim ten V10 :yes:
Problém je že mu fakt asi všichni ujedou. A brzy i šestiválce s elektrickym dopingem. Optimální by asi bylo eště chvíli nechat ten V10 pro fandy a přidat než V84.2 dneska dobrej leda to tý A6 ale nějakej biV8 prostě motor konkurující současný realitě. To by z Huracánu udělalo hodně zajímavý zboží
A muj pocit že fakt hodně podceňuješ schopnosti motorů 488, 675 atd. spíš roste ;-)
A na přímý porovnání 458 a 488 sem fakt zvědavej [odkaz]
I poslední řidičský nemehlo by při ostrý jízdě poznalo rozdíl v přísunu výkonu a ovladatelnosti stejně výkonný atmosféry a turbomotoru...a rozhodně ne ve prospěch turba ;-)
McL přišel s turbem, jelikož je to podstatně jednodušší cesta a zřejmě by atmo bylo jen na přechodnou dobu s ohledem na flotilový emise.
Lepší řešení z hlediska odezvy motoru na řidičovy pokyny to ale není. Proto všichni včetně anglánů cintali do trenek ze 458 ;-)
Aha takhle to myslíš. To je trochu diskutabilní. Myslim to asi takhle: Rozhodně správně tipli budoucnost a dynamický rozdíly proti atmosféře sou asi vo hodně větší než si připouštíš. Mě MP4-12C zaujalo už při prvních technickejch informacích a současnej 675LT mi potvrzuje že to je fakt správnej směr :yes:
Myslim že správně to pojal Lexus a dát výbornou atmosféru do kupé RC-F je pro dnešní dobu správný řešení. LFA podle mě bylo fenomenální a asi trochu podceňovaný auto ale příští generace by taky musela přijít s turbama
No přestně to že by po deseti letech nebyl stejnej sem měl na mysli! :-)
Já měl velký atmosféry hodně rád a jak sem psal docela mě zajímá motor v RC-F. Ale právě protože vim tak vim že vo generaci modernější biV8 si cokoli atmosferickýho daj k svačině
A prvnim věrozvěstem týhle současnosti byl v roce 2009 ten MP4-12C
Ty opravuješ co není rozbitý? Myslíš, že by si BMW nejradši nepiplalo dál V10? Myslíš, že by Lexus motor z LFA nechtěl použít znovu?
Vše co tady je proti velkoobjemový, vysokootáčkový atmosféře jsou jen pozérský pindy lidí, co s podobným motorem nikdy nejeli.
Neví o čem píší, ale rozdávají tu moudra jako na běžícím pásu.
To je náhodou dobře, že konečně napsal (nebo napsala, já už tomu moc nerozumim), že v supersportu je lepší turbo, než atmosféra.. odpadá tim spousta zbytečnejch plakátovejch diskuzí:)
No však sem ve všech diskuzích včetně týhle skoro jedinej kterej ten V10 brání :-)
A to i přesto že mezi dnešní konkurencí bude dynamikou fakt možná 1. z tý blbý strany ;-)
V10 je podle mě do sportovní auta tak supr konstrukce že mu to generační stáří skoro i promíjim :yes:
Protože co píšeš je hovadina. Víš to sám, jde jen o vymezení a pózu. Ještě jsem nejel s turbomotorem, co by měl takovou linearitu a brisknost atmosféry. Přiblížit, ne vyrovnat se dá spíš s kompresorem.
Jsi četl? >:-[] Nechceš trochu ostrouhat ten falešnej tón? kdyby Audi mělo bi-turbo a McL V10 budeš tu vypisovat nesmysly o tom, že čtyři kroužky neumí pořádnou atmosféru...
Ty jsi trošku mimo vi'ď...předpokládám, že jsi právě dočetl svůj první TopGear a hurá se svými dojmy na plac. :-)
Tohle falešný pozérství, kde by se i sob styděl kě úplně dojímá. Jeden z nejúžasnějších motorů, který jsou ve výrobě je pro plakátový sběrače špatnej :-)
To 8-s ???? na tom nic nemění ;-)
A jestli to chceš podrobnějš tak chápu sdílení techniky ale tady by se měli pochlapit a mezi těma autama udělat větší rozdíly. Jedno by mělo bejt takový jak píšeš a druhý vostrá pila
Toto je hlavně Lambo - to musí bejt drsný a vostrý celkovym naladěnim pila žádná kultura jako Ferrari. Dávat na to OOOO a dělat z toho pravej vopak musí bejt docela sranda :-)
Skoro som ten tvoj gulas neprelustil 8-s
Toto nieje bezkompromisny supersport ala F488, alebo McL 650S...
Toto je Audi - musi byt kultivovane a kazdodenne pouzitelne a vdaka celkovemu naladeniu, quattru a vraj aj priestrannostou interieru bude.
Takze nejake to kilo hore/dole - na to sa sice tiez myslelo - je o dost lahsi nez jeho predchodca a ked bude treba nejaky "hardcore", vraj moze kludne prist verzia ClubSport, alebo nieco podobne.
To je sice hezky. ze je lehky, i to atmo, ale u sportaku to nechce byt dynamikou 1. od konce jak rika Hammunasakra. Moderni Bi-turba V6,V8 budou nekde jinde a to nemluvim o hybridech. Vaha nakonec u teto R8 V10 bude jeste o nejakych par desitek kilo a mozna i stovek jinde, asi stejna jako ta dynamika. Asi to bude lepsi, zajimavejsi nez TT, jak designem tak technikou. Konkurence uz ale skocila tam, kde bude Audi za nekolik let ;-) >:-[]
Popravdě dynamikou bude R8 možná 1. z toho blbýho konce >:-[]
U mě tenhle u sportovního auta poměrně zásadní mínus trochu maže ten V10, tenhle motor něco do sebe má :yes:
Cim to prekonava technicky dnesni moderni supersporty? Kastle hlinik, karbon a k tomu tezky atmo V10, pohon vsech kol.
Audi nam trochu zachrapalo, asi si mysli, ze staci nabizet techniku stale stejnou jako u designu ;-)
Srovnavat techniku z fotek? To mi prijde jako troufalost, nemyslis? (nehlede na to ze bych si to netroufnul tak jako tak, neb zadne zkusenosti s autem tohoto typu nemam).
Re: miluju tě R8, promiň že jsem o tobě pochyboval
kdyz ja ti nevim Karle....
cele je to take no name sterilne.. dizajnovo unifikovane... proste klasicke audi.... v tejto exkluzivnej triede exkluzivnych superspostov mi to pride ako nejaky lacny a nevydareny plagiat..... exkluzivita vyzera inak....... moja volba je mclaren 650S :yes:
je slyšet jakási otravná "hudba",to ale není případ jen tohoto videa,ale i mnoha dalších videí různých automobilek.To si fakt myslí,že je na to tuc,čvacht,uáá,iáá někdo zvědavý,proč proboha nenechají ty videa jen se zvukem auta? ;-\ :no: