Novinky
Balsam
6
Nic nové, jen další vylepšený remake. A je nejlepší. Jak to sakra dělají? Blahopřeji.
Pokud toto má být auto roku, tak EU je totalitní zglajchšaltovaný hyperstát. Kdo tenhle škleb od ucha k uchu vlastně potřebuje? Řídnoucí evropská střední třída úředníků a podnikatelů? Vítěz vyhlášen - zapomeňte! To raději mondeo nebo 508... A to jsem zapomněl na nový Superb, který alespoň dělá čest svým tvůrcům.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
O víkendu jsem jej viděl poprvé naživo - v hnědé metalíze - musím říct že zepředu je to slušná šeredka...
Tak to tedy nesouhlasím, nemyslím, že by měl Passat vítězství v kapse už před vyhlášením výsledků.... Ale na druhou stranu, že všech nominovaných opravdu nejvíce splňuje známé požadavky odborné poroty na vítěze.
Já jsem s volbou vítěze spokojen, nevidím v tom politiku. Ale šok mi způsobila nominace 2. místa v pořadí: ve všech dosud prezentovaných testech je Kaktus kritizován za sice "progresivní", ale přesto nepraktická řešení (sedadla, ovládání všech funkcí přes dotykový tablet, nepřehledný displej budíků, apod.). V tomto případě bych rád znal důvody rozhodnutí poroty (resp. jejích jednotlivých členů), abych konečně pochopil, v čem je ten Kaktus tak dobrý...
Já jsem s volbou vítěze spokojen, nevidím v tom politiku. Ale šok mi způsobila nominace 2. místa v pořadí: ve všech dosud prezentovaných testech je Kaktus kritizován za sice "progresivní", ale přesto nepraktická řešení (sedadla, ovládání všech funkcí přes dotykový tablet, nepřehledný displej budíků, apod.). V tomto případě bych rád znal důvody rozhodnutí poroty (resp. jejích jednotlivých členů), abych konečně pochopil, v čem je ten Kaktus tak dobrý...
Taky nerozumím tomu Cactusu, podle mne dokáže zaujmout jen některými netradičními prvky ale jinak je to podprůměrné auto s nadprůměrnou cenou.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Prosím vyjadřuj se jako člověk.... co jsou to fičůrky? A jak mám posoudit, zda je jich opravdu dost, jak píšeš? A nejsou náhodou takové, které nikdo pro šoférování auta a pro přesun z místa na místo opravdu nepotřebuje? Nekomplikují tyhle fičůrky ovládání auta? Více otázek, než odpovědí....
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozhodně lepší jak nová Fábie, kterou se tam také snažili protlačit! :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Podle příspěvků bych řekl, že picaso je auto století ................ 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Napiš to Adovi, on ti vysvětlí vše okolo francouzské produkce automobilů...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak C Crosser je najlepsi citroen mozno aj preto, lebo frantici ho nevyrabaju, az na motor. A asi kvoli tomu motoru je lepsi ako Mitsubishi Outlander s 1,9 TDi od VAG. A auto roku je od VAG, mozno mu do dokonalosti chyba 2,0 HDI. To su paradoxy.
JJ to jsi ale měl v době kdy jsi ještě jezdil Fábii, ale od té doby to s tebou už jde ale hooodně z kopce!!! Podívej se pořádně do zrcadla ať vidíš že ti toho už moc nezbývá!!! >😁 >😁 >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
...ale predbezne si vystacim s faktom, ze nevyhral Kaktus. to by bola cista katastrofa! :-!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tak to se nesnažím představit ani ve zlém snu. Ať je to jak chce - vyhrálo auto které odpovídá představě většiny evropských novinářů ( ať už jakékoliv kvality nebo názoru ) o ideálu. Když se podíváš na VW za posledních pár let, tak to moc nepřekvapí. Neznamená to podle mě že je nejlepší, jen je tak unifikovaný a nudný že neurazí nikoho. Anketa jakéhokoliv rázu v tomto měřítku je především marketing.
Stejně tak je dobré se podívat na historii této ankety - ne vždy auto roku znamenalo to, že jde o opravdu dobré auto respektive top 3 byla kolikrát hodně divoká ..... takové vítězství Omegy A před Audi 80 nebo druhé místo Fiatu Cinquecento nebo Multipla , to jsou šoky.... . Letošní finalisté jsou hodně nesourodí a zástupce Škody tam chybí. A to nejsem milovník koncernu.....
Podívej se třeba s jakým bodovým náskokem vyhrála kdysi Alfa 156 nebo Focus Mk.1..... .
Stejně tak je dobré se podívat na historii této ankety - ne vždy auto roku znamenalo to, že jde o opravdu dobré auto respektive top 3 byla kolikrát hodně divoká ..... takové vítězství Omegy A před Audi 80 nebo druhé místo Fiatu Cinquecento nebo Multipla , to jsou šoky.... . Letošní finalisté jsou hodně nesourodí a zástupce Škody tam chybí. A to nejsem milovník koncernu.....
Podívej se třeba s jakým bodovým náskokem vyhrála kdysi Alfa 156 nebo Focus Mk.1..... .
...by to mel jinak byt kdo a proc?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
že spousta diskutérů tu opět bude plakat, protože nezvítězil jejich hi-tech-social-luxus-zanízké ceny - hyundai i40, nebo jiný korejský plecháček. 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mazda si to může s passatem rozdat kdykoliv, tím ale netvrdím, že by zvítězila. Prohra by byla o prsa čínské tanečnice. :-!
Neviem neviem, ale aktualna 6tka ma podla mna najhorsi interier z poslednych 3 generacii 6tky, ked zoberiem strednu triedu od mazdy, tak 626 z 90tych rokov bola podarenejsia. Na mazde mi vadi nizka vaha, u cinskej tanecnice nevadi, ale pri celnej pecke s Gertrudou z oktoberfestu preferujem vyssiu hmotnost ( a vacsie airbagy )
Nízku váhu u Mazdy je skôr cítiť na iných miestach napríklad na odhlučnení, no určite nie na bezpečnosti. Na % v Euroncap je na tom dokonca lepšie ako Passat, či Mondeo. A ináč ako si to myslel s väčšími airbagmi? Nemám vedomosť, že by boli menšie ako u konkurencie, je to snáď tak? 😄
Seděl jsem ve všech generacích, 626-tek jsem pár kdysi vlastnil a za nejhorší interiér ten současný určitě nepovažuji. A 6-ka po fl je podle mě naopak interiérem vinikající.
Pokud preferuješ co nejvyšší hmotnost, pak holt musíš Insignii nebo Mondeo.
Jinak gratulace Passatu-
Pokud preferuješ co nejvyšší hmotnost, pak holt musíš Insignii nebo Mondeo.
Jinak gratulace Passatu-
Interiér aktuální 6ky vypadá v pohodě až teď po faceliftu, před ním to pro mě bylo největší zklamání z celého vozu, myslím realitu, ne obrázky.
Máš pravdu, že před fl to bylo o dost horší, ale ona ani předchozí šestka nebyla v int. žádný zázrak. Ale nějak jsem opoměl první M6 fl, kde vnitřek (z mýho pohledu) vypadá velice dobře i dnes.
Jinak ta současná před fl se mi naopak líbí víc v reálu než na fotkách.
Jinak ta současná před fl se mi naopak líbí víc v reálu než na fotkách.
off-topic😒br />
ahooooj, kde sa flakas ? >😁 okrem 1 diskusie o FL Mazdach som ta tu nikde dlho nevidel... 😉
ahooooj, kde sa flakas ? >😁 okrem 1 diskusie o FL Mazdach som ta tu nikde dlho nevidel... 😉
Ahój 😄 týden lyžovačka, a tady nějak od soboty nevidím, do čeho kecat, tak spíš jen čtu.
no joooo, na pobavenie staci casto aj to >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo, to je pravda. Měl jsem vlajkovou loď, Xedos9, společník taky. Oboje kupované jako nové a oboje rezly. Zadní blatníky se vyvařovaly po 5ti letech :no:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
čest poraženým. Byť bych tyto "hruškojabko" ankety zas až tak nepřeceňoval. Nelze tedy jinak nežli slovy klasika BRAVWO VOKLSWAGEN PASSAT :yes:
Pořadí je o tom kolik výhod dostanou pisálci a pak je možné všechno.
Tipoval jsem dobře a Passat si to zaslouži. Jen nechapu druhe misto Cactusu ktery podle mě neměl v te anketě ani co dělat.