Pan "Dareba" koukám se vyzná v koncernové politice:) Inu, klobouk dolů - tvůj chlebodárce má "vysmátého ježka" ve znaku, viď? Tvrdit, že SEAT opisuje co se dá a že to asi už přehnali... Když jsi tak znalý, určitě víš, že vše v této skupině je podřízeno tátovi VW, který SCHVALUJE a ROZHODUJE o krocích a činech svých automobilek. Proto je jesné (i mé šestileté dceři), že tatínek pokud rozhodne, tak to platí a bez diskuzí. Tolik polopatě pro tebe... >:D Pro ostatní: možná se pletu, ale vývoj tohoto krasavce byl přeci svěřen SEATu a výroba Škodovce(!) A v koncernu, který sdílí napříč značkami podvozky, elektroniku, motory a další, mluvit o opisování je přinejmenším neznalost a velký omyl. Inu koukám, že rostoucí úspěch "dosud okopánka" jménem SEAT leží v žaludku čím dál více lidem! Páček:)
Já díky Bohu nemám komplexy, mám rád Seat i Škodu, koneckonců obě tyto značky jsou vzájemně velmi propojené (např. ředitel Seatu-dřívější ředitel marketingu Škody a naopak ředitel kvality i ředitel nákupu zn. Škoda oba loni přešli ze SEATu) a snaží se cílit na jiné zákazníky
Teď sem zase taháš zisk >:D však oni už v té ztrátě dlouho nebudou ;-)
mimochodem aby bylo vidět jak moc se dá od tebe něco tzv. "dozvědět", jakou vypovídací hodnotu má to, co napíšeš: „Hospodaření společnosti SEAT, S.A. za rok 2001 skončilo se ziskem ve výši 233,12 milionů eur“
Od té doby uplynulo 25 let viď ;-)
PS. tak jeste dovetek: covece, budu se ti muset "omluvit" ... Seat zasel v tom kopirovani jeste dal: oni uz ukazuji neco, co jeste nikde ani prezetovala znacka, ktery to vyrabet;)))) a co cert nechce, zase produkt od Skodovky;o/
uzasne "kreativni" tahle znacka, hlavne co se v opisovani uspesnych modelu tyce .. promin, priste budu cist pozorneji
a co z toho plyne, necist internet na ulici;))) počkat v klidu ke kave v kanclu;))))) ten rozvor jsem prehledl ... a navic jsem necekal, ze by byly tak "votrsly";)
kdyz myslis ... tak to promin, nikdo nema rad, kdyz nekdo sahne druhemu na hracky;( za to si ti omlouvam ... o, boze tvuj milovany Seat, ktery 25 let je ve ztrate (myslim financni i te dusevni;)
jen na vysvetlenou: pisu sem malo a jen z duvodu, aby lidi neco malo dovedeli ... kdo nic nechce vedet, at necte, doporucuji ti to same ...
PS. priste to zkus bez urazek, i kdyz te chvalim, zes je dal az dodruhe odstavce ... mala, ale preci jen utecha
Seat o výrobu svého auta bojoval, nakonec se bude "bohužel" vyrábět tady kvůli nižším nákladům, jenom doufám, že to opravdu Škoda časem neokopíruje…
Jinak ty jsi vlastně Škoda fanatik trpící SEAT-komplexem, no měl by jsi se nějak léčit a s největší pravděpodobností to budeš ty ten provokatér, který si tu založil nick na jeden trapný příspěvek plný polopravd se stejnými bláboly, je mi tě fakt líto :-)
souhlasim, s tim, ze retuse Seatu co se designu tyce zdarile, takze si snad nebudou tolik konkurovat, ale zbytek prevzali od Skodovky "i s chlupama"... sami by nikdy takove auto nevymysleli, proto se taky bude vyrabet, kde se bude vyrabet ...
to snad nemyslíš vážně? nedošlo to leda tobě.... stylová karoserie je stoprocentní SEAT s jeho liniemi, kdo není slepej nebo navedenej tak to vidí, ledaže by ho ve Škodovce následně okopírovali... >:D Ne vážne, Yeti nebude mít po designové stránce s tímto autem nic společného, už jsem to tu jednomu chytrákovi-provokatérovi psal ;-)
SUV vypadají podobně. Mě to přijde normální..
Když ti tady budu kopírovat odkazy na motorky , taky budou dost podobné >:D
A asi s tím Ducati , Honda či Yamaha problém nemají..ani zákazníci.
Prostě když se auto povede , prodávat se bude.
A SEAT nyní jde správnou cestou...!
Auto doladit a hned prodávat..SUPER !!! :yes:
suhlas... aj tie hranate blatniky a predne trojuholnikove svetla a celkove proporcie auta tomuto faktu nahravaju
[odkaz] podoba s konceptom urus je celkom zrejma :yes:
Zezadu se to linkami dost podobá Lamborghini Urus. Lambo je tedy o něco nižší a trochu širší atd atd, ale takové ty ostré hrany, vykrojený nárazník, skloněné okno..fakt djete si je vedle sebe a je to jak Větší a menší bráška. Nejsou to identické dvojčata, ale je tam znát příbuzenský vztah :-)
Vypadá to až moc skvěle, škoda, že to takhle nemůže dopadnout. Kam se hrabe Bittner, teda Q cokoli, to se nedá srovnat.
Detaily krásné, jinak ale základní linie jsou si u všech SUV čím dál tím víc podobné, álá nissan, renault atd.