Od podzimu 2010 nabízí Hyundai malé MPV na bázi modelu i20. Od té doby vzniklo téměř 200 000 kusů, což představuje devítiprocentní podíl na evropském trhu s vozy MPV. Letošní Ženeva hostí nové vydání.
Ty jsi nějaký chytrý čtenář SM! Tlumiče jsou tam, kde mají být, jistý "frantaservis" se ve spolupráci se SM snažil zasahovat do konstrukce a výsledkem byla nestabilita při vyhýbacím manéver. Oni ti konstruktéři z Ruselheimu nejsou až takoví blbci...od roku 2013 se montují kvalitnější tlumiče..jejich nekvalita byla příčinou odstkakování zadní nápravy při nájezdu na sérii nerovností vysokou rychlostí (jízda jako prase). :-!
No nevím, rozhodně je zajímavé, že snad všechny ostatní auta je u vlečerné zadní nápravy se zkrutnoú příčkou mají co nejvíce vzadu, co nejblíž ose zadních kol, kde je jejich účinek zákonitě největší... Že by u Hynidaie platily jiné přírodní zákony? >:D
P.S. Kde jsi přišel na to, že ta ix20 byla s tou upravenou zadní nápravou nestabilní při vyhýbacím manévru?
Studuj, přečetl jsem o "zadní nápravě" kvanta materiálu, můžeš vyjíměčně začít i tím SM..snad všichni, kteří si namontovali adaptéry, tak je už sundali. Stejné uložení tlumičů mají i automobily jiných značek (mylsím že VW Alhambra to tak měla). Chyba není v konstrukci, ale kvalitě tlumičů.
Bohužel jsem se tedy odpovědi nedočkal. Takže ještě jednou: jak jsi přišel na to, že ta zadní náprava v upravené podobě zhoršuje stabilitu ix20 při vyhýbacím manévru? :-!
P.S. Pokud by celý problém vnikl jen nedobrou kvalitou použitých tlumičů, vývoj podvozku ix20 musel být neuvěřitelně odfláknutý, protože by tento problém museli dávno zjistit při testování podvozku na nekvalitních površích... :-!
Houno o tom vies... :-! Problem nie je len v zadnych :-) ale hrozne odhlucnenie a slaba kvalita tlmicov...buchaju aj predne,mne osobne zadne neskacu,len buchaju...no jedina vec,co to auto potrebuje zmenit...FL je v podstate zbytocny,ten 6AT je takisto blby,alebo mozno aj blbsi,ako ten 4AT,ktory bol aspon vyladeny...ten 6kvalt je zly jak i30,tak i40,ix35...
A jel si někdy ty atmosféry? Děs a bída, 1.4l v i30 je naprostá tragedie, v Ceedu taktéž, tj v iX20 to bude to samé. 1.6l je na tom výrazně lépe, nicméně 92kW to má stěží, jede hodně podobně jako 1.6 MPi, jediná výhoda je 6ti kvalt. Jak dlouho si budou uvědomovat, že jim ujíždí vlak? >:D
Btw jel si někdy ty podle tebe "sráče", já projel všechny menší TSI v několika autech a rozhodně bych bral kterýkoliv z nich než atmo od Hyundaie :no:
jo, presne si to vystihol,
asi je celkom tabu o tom kecat, ale tie ich motory su zastarane,
staci pozriet spotrebu, vykon, zrychlenie...
ziadna inovacia, okopirovane motory, ktore by aspon fungovali ako tie originalne
napr. kappa 2 1.0, sak to je presne toyotacky (daihatsu) 1.0vvti ktory uz tu bol skor
Jo jo,ale nikdy jsi s nimi někdy nejel,že? [odkaz]… />Sorry,ale koncern neměl tak dobré atmosféry.
A ano jako služební mi nevadí když se sem tam vysype,ale za své raději spolehlivější atmo.Samozřejmě v autech které jsou především určené pro klidné pohodlné rodiné cestování.Nechápu nadšení pro kupování méně spolehlivých věcí,vždyť to jezáklad kvality.
Ovšem jsme v ČR.Takže chápu,že většina bude mít jiný názor.
I když vyjímky se udělat dají, všechny malé přeplňované motory nejsou špatné.Fiat,Renault je umí udělat celkem spolehlivé
Ale jistěže ano, oba motory - 1.4l v Pro Ceedu a i 30 HB a 1.6l v Ceedu SW. Prvně jmenovaný bych nechtěl ani zadarmo. Amto od koncernu znám také 1.4 63kW (což je také zdechlina) v Roomsteru, 1.6l v OII a v VW Golf Plus. Takže srovnat opravdu můžu ;-)