Ahoj, je vidět, že se ve škodovce snaží, co se týče designu tak sedan je pěkný, ale Combi je podle mě prostě nejpovedenější combi co jsem u Superba viděl! viz:
Klídek... netušil jsem, že zmínka o nějakém německém autě strhne takovou reakci jednoho uživatele, že bude na pranýři dokonce i můj milovaný nick. :-) Papouškování nepapouškování, naštěstí je net relativně anonymní, takže ať už bych někoho například nazýval nekrofilním zoofilem, tak se to ve skutečnosti nemůže nikoho dotknout. A stejné je to v jakékoliv anonymní internetové diskuzi.
Super, zmůžeš se i na něco vlastního, místo abys jen zopakoval, co jsem napsal já tobě?
Vlastně - tys to už nahoře zkusil a nevyšlo, tak OK, raději dál jen papouškuj, ty ferraristo >:D
Bude lepší když se nebudeš pídit po tom, jaký obrázek jsi tu děláš svými názory - sotvaže napíšeš pár slov, které by stěží stály za zmínku a jsi za troubu. Tohle ovšem ukazuje především na tvou úroveň a ta jak vidím už o moc níž klesnout nemůže.
Presne tak - osobne BYCH (pokud by mi nekdo drzel pistoli u hlavy a nutil me k tomuto kroku :-) ) volil prave Mondeo a to prave proto, ze je liftback, je to prakticke i elegantni a na to Passat nemel dosud odpoved.
Experiment twindoor na Superbu nevysel a tudiz se to ani jinam davat nebude, takze karty jsou rozdany jasne, proste modelove portfolio a modelova politika to je to, co ma koncern VW naprosto bezkonkurencni.
O čem vypovídá můj nick jsem ti osvětlil, jinak by jsi byl úplně mimo. Bohužel jak vidím, tak jsi mimo v daleko více věcech, ale ty ti už vysvětlovat nebudu.
>:D >:D To jako můj nick určuje mé finanční možnosti jo? A neurčuje to třeba tak náhodou dlouholeté fandění jedné F1 stáji, se kterou bych mohl mít spjaty nádherné vzpomínky v mém dětství, za dob kdy jsem F1 absolutně zbožňoval a tuhle stáj zvlášť? Éra Schumi, Bari, Irvine... atd... no nic, vypisovat to nebudu, ale pobavil jsi mě...
V sedanu je už Passat a kdo by pak z koncernu konkuroval třeba Mondeu liftback?
VW má konzervativnější sedany (Passat/Jetta), Škodovka praktičtější liftbacky (Superb, Octavia, Rapid), má to svou logiku.
Debatu o "češství" Škody bych radši nerozjížděl, patrně se neshodneme. :*) Každopádně, čemu jinému by zde asi měl být dán větší prostor? Z "naší" produkce byl představen už jen ix35 - článek zde o něm je a nezdá se mi, že by vzbuzoval podobný ohlas jako Superb...
Nejde o prodeje, ostatně snad se ani v této barvě nemá prodávat, spíš jde o to, že by bych předpokládal, že auto typu superb tahle barva zabije, degraduje..nebo nevím jak to vyjádřit. Ale naopak... skvěle zdůraznila detaily . Prostě mě překvapilo jak prokoukl. Řekl bych, že mu zářivé, světlé barvy můžou slušet. Taková "lambo" oranžová...
V první generaci byl obětí Passatu, kdy vznikl jeho "protažením".
V druhé generaci byl obětí twin-dooru, kdy zadní část prostě nemohla dopadnout navýsost elegantně.
A nová generace? Ta je obětí karoserie liftback. Být to sedan, tak zadní sklo nemusí být tak skloněné, zadní převis nebude tak mohutný a zadní sloupek nebude tak masivní...
Navíc - ať se na mě nikdo nezlobí - auto této kategorie má být sedanem :-!:-!
... vypadá úžasně... a vůbec, auto se nesmírně povedlo. Subjektivně mi přijde, že nové Mondeo vedle něj o pár let zestárlo...
Škoda se pro mě ubírá správným směrem.
Tož si to shrňme - v rámci globalizace dělal design pan Josef Kabaň zo Slovenska, a udělal ho velmi dobře, automobilka Škoda je pod křídly německého VAG, a funguje velmi dobře. Přesto, anebo možná že právě proto, máme my Čechové, Moravané a Slezané, samosebou i Češky, Moravanky a Slezanky (ať jsme genderově vyvážení, neb doba si to žádá) býti nač pyšní. Slovy klasika: BRAVWO ŠKODA SUPERB :yes::yes::yes: Tož tak.
Proč je tomuto německému autu věnováno tolik pozornosti? To jako všechny automobilky, které vyrábí auta v ČR jsou jako "naše" automobilky? Včetně TPCA například? Chtělo by to trochu vyváženosti a ne pouze propagovat německou značku Škoda.