Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ghostyx
Že prý
| 4. 3. 2015 09:16
No autor nám tady tvrdí, že prý "Zpracování interiéru nedosahuje kvalit vozů německých značek". >:D :no: Tak to mě docela pobavilo, milý autore. No hlavně, aby ty vaše německé značky se alespoň přiblížily k celkovým kvalitám vozů značky Mazda! ;-)
Že prý
| 4. 3. 2015 09:25
jo redakce baví neustále >:D
Avatar - kosmonaut
Že prý
| 4. 3. 2015 09:25
I mě by zajímalo, v čem "zpracování interiéru nedosahuje kvalit vozů německých značek"? Je to hůře slícované než u vozů německých značek? Vrže to více než u vozů německých značek? Sedačky jsou hůře sešité než u vozů německých značek? A kterých vlastně vozů německých značek? Opel? VW?
Avatar - Ozzman
Že prý
| 4. 3. 2015 09:38
Tohle mne taky dojímá... zvláště, dkyž pak nastoupí tvrdoplastová ofenzíva v podobě Fabií, Rapidů a poloviny interiéru nových Oktávek... tam to neva...

Zrovna Mazda má z Japonců nejlepší interiéry, neduh jsem pozoroval jen malý a to u MA6 před Fl, kdy měla tenčí dveře ( U Výše jmenovaných a interiérově chválených Škodovek však nic nobvyklého, zrovna v té výplni dveří)
Že prý
| 4. 3. 2015 09:50
Design interieru je bezesporu zajimavy, ale bohužel jeho zpracovani je i ve srovnani se Skodovkou dosti forove viz. od cca 7:50 do 13:10 youtube.com/watch?… Polo nebo i Corsa jsou zcela jinde.
Avatar - Ozzman
Že prý
| 4. 3. 2015 10:11
Cx3 sem ještě neviděl, ale 3,6 a Cx5 ano a na interiéry se záměruji, coz tady na diskuzi je o mně známe a nevidím az na vyse zminene rozdíl. Hlavně oproti Škodovkam nové generace. Ptám se tedy v cem je Mazda horsi? Mekcene je to.... nevrže to tak v cem je háček?
Že prý
| 4. 3. 2015 12:33
viz video.
Že prý
| 4. 3. 2015 13:03
To video je smazaný, asi to Mazda neunesla 8-s
Že prý
| 4. 3. 2015 15:53
Nic nového pod sluncem. Když vyšla M CX-5 tak ve srovnávacím testu s Tiguanem taky bylo video o ne-kvalitě zpracování, kde ukazovali, jak se trhá uchycení kůže sedadla řidiče, protože jinak celém testu, VE VŠEM, byla CX-5ka lepší! Když jsem se chtěl podívat znovu (druhý den) už to bylo stažený!! Takže stejná písnička >:D
Že prý
| 4. 3. 2015 17:04
Avatar - wakantanka
Že prý
| 5. 3. 2015 12:55
to video je na Mazdu 2, tu je diskusia o CX-3 nie? >:D
Avatar - miromen
Že prý
| 4. 3. 2015 10:27
A co maji materialy společneho se zpracovanim ?
Avatar - Ozzman
Že prý
| 4. 3. 2015 10:33
Nevšiml jsem si že by Mazda mela někde neslicovane části interiéru, vzala by, nebo něco nedrželo... ani jedno z prohlizenych vozu na to netrpělo.Tohle bych si odvážil tvrdit az po ujet i několika desítek tisíc km .Tam se uvidí, jak na tom jsou.
Že prý
| 4. 3. 2015 11:16
Kvalita zpracování je hodně široký pojem. Pro mě je třeba nejdůležitější, aby nic nevrzalo. A to dle spár a lícování nepoznáš.
Avatar - Ozzman
Že prý
| 4. 3. 2015 11:45
Proto mne zajímá, kde ta Mazda "kulhá" :-)
Že prý
| 4. 3. 2015 11:47
Vrže... Normáně si sedneš dovnitř, rádio puštěný a v reproduktorech něco vrže na housle.
Avatar - _Karel_
Že prý
| 4. 3. 2015 12:04
>:D
Avatar - Ozzman
Že prý
| 4. 3. 2015 12:06
To je trága! >:D To by měli vyměnit houslistu a ne interiér! >:-[]
Že prý
| 8. 3. 2015 08:41
Toto je exemplarna ukazka lajdackeho spracovania. Nova M3 a pokrcene zadne čelá sedadiel:
[odkaz]
[odkaz]
Že prý
| 8. 3. 2015 08:45
Toto exemplarna ukazka lajdackeho spracovania. Nova M3 a pokrcene zadne čelá sedadiel:
[odkaz]
Avatar - white label
Že prý
| 4. 3. 2015 09:40
Souhlas, pokud se to konkrétně nerozvede, je to spíš takové amatérské plácnutí do vody.
Že prý
| 4. 3. 2015 10:20
Přesně...
Avatar - pumpkin
Že prý
| 4. 3. 2015 14:31
V Mazde jednoducho nedávali chlebíčky.
Avatar - white label
Že prý
| 4. 3. 2015 14:47
Měli jen sushi,
proto teď suší...
Že prý
| 4. 3. 2015 15:02
Dávka toho sushi,
byla vpravdě muší,
kdo chlebíčky zruší,
dostane za uši...
Avatar - AUDIRS6
Že prý
| 4. 3. 2015 20:58
hmm... Po precitani celej diskusie som rad, ze aj ty ( aj ked uprednostnujes ine znacky ) uznavas kvalitu doterajsich interierov Audi ;-) :yes: a dokazes ma tu vcelku slusne zastupit :-) na niektorych by som tu ja take slusne reakcie nemal >:-[] :yes:
Že prý
| 4. 3. 2015 10:17
Tohle mi také nedá. Jakých německých značek? Opelu :)? Volkswagen, Škoda či Seat mají v nabídce malý crossover? Chcete říct, že když Volkswagen postaví SUV na bázi Fabie či Pola, že budou mít lepší interiéry? Konkrétně u té Fábie? Seděl jsem ve všech nových Mazdách, Škodovkách a VW. To nikomu nevadí naprostá snaha o uspoření nákladů ve Fabii? Žadné výplně dveří (žádná jiná automobilka si to nedovolí)? Loketní opěrka nepoužitelná od dob první Octavie, kde není možnost normálně řadit (musí se zalomit ruka) a zatáhnout za ručku (musí se úplně vykloubit ruka). S Polem je interiér Mazdy srovnatelný. Co možná redakce myslela je přehlednost, ale to do kvality a zpracování nepatří!

na zahraničních serverech píšou o Mazdě 2 jako o nejlepším autu ve třídě, Mazda 3 atakuje designem i kvalitou A3..., jen na českých serverech ''nedosahuje kvalit německých konkurentů''

Zlatý pan Koubek, to je jediný novinář, který je objektivní.
Že prý
| 4. 3. 2015 10:20
Už jsem se na totéž ptal u Mazdy 6 minulý týden, odpověď nepřišla...ona evidentně ani žádná odpověď neexistuje. Je to hloupej hospodsky působící koment...
video
| 4. 3. 2015 09:28
To je asi vtípek : reklama před videem má 1 minutu, video samotné 38s. :no:
Avatar - LEGOPARK
video
| 4. 3. 2015 09:35
A ten redaktor tiez posobi jak z pomocnej skoly.
Avatar - white label
K čemu je dobré to video?
| 4. 3. 2015 09:38
Při vší úctě, pane Bureši, opravdu mě nebaví dívat se pomalu celé (i když krátké) video na to, jak sedíte v CX-3 s mikrofonem a říkáte něco, co už (nejen) tu bylo třikrát napsáno. Když už tam tu kameru máte, co kdybyste u toho řečnění zabrali třeba kompletně a detailně interiér vozu? Hlavně, že máte návlek na mikrofonu jako profíci, ale videa točíte jako naprostí diletanti, informační hodnota tohoto videa je absolutní NULA! :no:
Avatar - miromen
K čemu je dobré to video?
| 4. 3. 2015 10:28
:yes:
K čemu je dobré to video?
| 4. 3. 2015 12:32
AMEN!
Avatar - Ji/Ri
K čemu je dobré to video?
| 4. 3. 2015 12:33
Tak vidím, že krámy /diskuzní/, jdou napříč diskuzním spektrem anebo se jedná spíše o míru trpezlivosti a ochoty polykat prach /diskuzní/? Nicméně souhlas.... k tomu návleku - opravdu jsi si jistý, že se nejedná o podprahovou reklamu na ponožky, či jiné návleky na jiné části těla? >:-[] >:D
Avatar - white label
K čemu je dobré to video?
| 4. 3. 2015 14:08
Ale já nemám "krámy" ve smyslu, že se neshodnu s nějakým subjektivním názorem redaktora, vadí mi nulová informační hodnota videa, ne případný komentář k němu apod. Tohle není podezřívání ze zištnosti, ale poukazování na prostý/čirý amatérismus. ;-)
Avatar - Ji/Ri
K čemu je dobré to video?
| 4. 3. 2015 18:09
...souhlas. Amaterismus to je to pravé slovo, které jsem měl použít. Díky labele :yes:
Avatar - boost.
K čemu je dobré to video?
| 4. 3. 2015 21:53
:yes: :yes: :yes:
Vevnitř ubohá
| 4. 3. 2015 09:55
Zvenku pěkná, ale vevnitř se mi nelíbí stejně jako Mazda MX5, kterou má šéf. Japonci prostě auta zevnitř neumí udělat, protože dělají pěkné pouze motorky ... klobouk dolů.
Vevnitř ubohá
| 4. 3. 2015 10:21
V čem je ubohá (bez útoku na tvý subjektivní cítění)?
Avatar - miromen
Vevnitř ubohá
| 4. 3. 2015 10:30
Mam to stejně exterier nadherny ale interier hlavně u 2 a CX-3 dost bidny. U Mazdy se mi jako celek libi pouze M6 po FL.
Vevnitř ubohá
| 4. 3. 2015 10:38
Ty jsi je už prolezl? Za mě se nikdo jinej nepřiblížil tak hezky minimalistickýmu a pohlednýmu řešení Audi jako právě Mazda.
Avatar - Ozzman
Vevnitř ubohá
| 4. 3. 2015 10:49
Taky me zajímá jestli to už někdo z nich viděl, nebo jen papouškuje novináře. ...ostatne Miromen hodnotil od pohledu spatne sedačky u Fordů, tak schválně jak to bude tady;)
Avatar - miromen
Vevnitř ubohá
| 4. 3. 2015 11:57
Kde jsi přišel na to že od pohledu ? Ja psal o těch ve kterych jsem seděl. Je ale fakt že jsem napsal že Ford nikdy sedačky neuměl. Jek je to v součastnosti však nevim. Zde jsem seděl jen ve Fiestě a tam nejsem zdaleka sam kteremu ty sedačky přijdou dosti mizerne.
Avatar - Ozzman
Vevnitř ubohá
| 4. 3. 2015 12:04
No, psals o všech, právě.... Ford stranou, seděls v MA2 a CX3, nebo odkud hodnotíš interiér? Jen z fotek?
Avatar - miromen
Vevnitř ubohá
| 4. 3. 2015 20:31
Samozřejmě že neseděl ale tahle architektura mi prostě nesedi. Už u 3 kterou jsem si prolezl mi interier nesedi a proto si troufam tvrdit i když z obrazku že u 2 a CX-3 to bude ještě horši. Ne že bych s tim nedokazal žit ale prostě to neni muj šalek.
Avatar - Ji/Ri
Vevnitř ubohá
| 4. 3. 2015 12:36
...drž se té mazdy.... neodbočuj k fiestě.... 8-s S cx3 jsi plácnul do kalné vody a ve 2jce jsi už seděl? jel? .... blábolíš...
Avatar - miromen
Vevnitř ubohá
| 4. 3. 2015 11:54
A to je přesně to co memu oku nelahodi. Rozhodně vic se mi libi interier G7 než je tomu u A3 , M3 nebo Leonu.
Vevnitř ubohá
| 4. 3. 2015 11:59
Tak to pak chápu. U mě je A3 na jiným levelu...ale to je individuální. Proto mě tolik oslovil i interiér Ma3.
Avatar - pumpkin
Vevnitř ubohá
| 4. 3. 2015 14:35
Peugeot 308 nie? Mne sa interiér vo svetlej verzii veľmi páčil.
Avatar - Ghostyx
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 12:29
Když si sedne do nové pofaceliftové Mazdy 6, tak zjistí, že nejen kvalitou zpracování je to na úrovni německé prémie, ale i vypadá to, jako německá prémie, jezdí to, jako německá prémie a v plné palbě s bílou kůží to má vše myslitelné, ale je to za půlku německé prémie... :-! ;-)
Avatar - Ozzman
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 12:41
Prémie? A seděls někdy v BMW či Audi? >:-[]
Avatar - PepaJ
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 13:10
to Ozzman : sedel a dost casto..nove verze Mazdy 6 po FC se jim plne vyrovnaji a v te bile ...bych rekl, ze nektere kozene interiery i predci..protoze je proste vse odladene ..a pasuje to do sebe...nejen ergonomie..ale design a kvalitou materialu i ovladacu..dojdi se schvalne podivat..jiz jsem mel tu cest a je to proste dobre odvedena prace..ale kazdemu se take libi neco jineho.

Ja mam tu vyhodu, ze mi staci 4hrnek s 200koni za 850tis..nemusim mit premii za dvakrat tolik..kord kdyz dnes jiz neni ve srovnatelne vybave a motoru temer o nic lepsi..:)))
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 13:25
Jasně, beru že stačí...fakt je ten, že u odcházející generace prémie se dokáže mainstream přiblížit. Otázkou pak je, jak vypadá interiér neprémiových aut po 200kkm.
Vím jakej je rozdíl na vlastních autech a ačkoliv mezi nimi Mazda nebyla, tak si nemyslím, že by dopadla o moc jinak...
Avatar - petrumr
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 17:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 18:42
Souhlas, neseděli ani v picasu, natož v pořádným autě.
Avatar - _Karel_
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 17:02
Mám M3, pokukuju po M6 a před fl si M6 bohužel interiérem nečuchne ani k staré A4. Počínaje zavíráním dveří. M6 po fl se mi líbí opravdu hodně, ergonomické chyby jsou pryč a vypadá to výborně, ale silně pochybuju o dotažení na prémii.Budmě soudní.
Avatar - white label
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 17:19
Souhlas.
Avatar - Ozzman
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 19:59
Když může na prémii útočit Petrumrovo Picasso, tak proč ne Mazda? >:-[]
Avatar - _Karel_
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 20:03
Když Picasso uspokojí takového borce, jako je Petrumr, pak na prémii neútočí, prémií už je ;-)
Avatar - white label
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 20:15
Mě by Picasso taky uspokojil, třeba tohle v originále: [odkaz]
;-)
Avatar - _Karel_
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 20:25
Poslední večeře páně po 3 gramech šňupacího prášku? >:-[]
Avatar - white label
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 20:31
Takže tys tam byl taky, jo? Že ses tam ke mně vůbec neznal...? >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 20:32
Jak jsem měl poznat, kterej kus je z tebe? >:D
Avatar - white label
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 20:35
No přece logicky ten, který blije bíle... 8-s >:-[]
Avatar - _Karel_
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 20:52
Přitom evidentně maloval někdy i čistej [odkaz]
A když na to koukám, myslel jsem, že pobřežní hlídka je novější, než 1922- [odkaz]
Avatar - white label
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 4. 3. 2015 23:38
Jo, všechno už tu někdy bylo...
Avatar - wakantanka
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 5. 3. 2015 13:00
:yes: :yes: :yes:
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 5. 3. 2015 01:32
Motto je close-to-premium, cize vopchat sa medzi vw a audi, skor blizsie k audi. Dovolim si tvrdit, ze su veci ako riadenie, radenie a podvozok, kde to normalnu premiu aj prekona.

Ked postavis mazdu proti podobne motoricky vybavenej premii, vela podstatnych rodielov tam podla mna nenajdes, ked to postavis proti audi vo verzii s, s 250 konmi, resp. sestvalcom/vzduchovym podvozkom atd., tak jasne, ze premia je lepsia.

Ale ak nemas nekonecny rozpocet, tak radsej napr. tu mazdu v plnej palbe ako stredne vybavenu premiu...
Avatar - _Karel_
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 5. 3. 2015 09:20
Ale řeč byla o interiéru. Ten je pěknej, jeden z důvodů, proč jsem si koupil Mazdu, ale prémie? To ne. Proti řízení a podvozku nic nenamítám (ve srovnání s audi) , ale nevím, jestli by souhlasili kluci od BMW. Ale tam se nehádám.
Když nemáš nekonečný rozpočet, můžeš volit tak, jak píšeš ty, nebo taky volit mezi novým mainstreamem nebo mírně jetou prémií.
Avatar - miromen
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 5. 3. 2015 10:24
Měl bys ses z toho snu už probudit. Jestli někdo ma k te premii našlapnuto tak Mazda to rozhodně neni. Jakože meně komfortni podvozek včetně odhlučněni a řizeni je nad premii ? >:D
Avatar - Ghostyx
Ještě mám pro pana autora podnět k zamyšlení
| 5. 3. 2015 12:55
OK. Ale zamyslel ses někdy, co to vlastně znamená to označení "prémie"? Není to náhodou už dneska tak, že slovo "prémie" je pouze pozlátko, image a jakýsi přežitek, prostě jakási se vlečící imaginární "přidaná hodnota" a pouhopouhý subjektivní pocit, který tam již i díky neustále se zvyšující dostupnosti oné "prémiové" techniky do tzv. "neprémiových" vod, který ve skutečnosti již někteří z té tzv. bývalé "neprémie" svou snahou dohnali ne-li ve skutečnosti v něčem i předehnali? Co to vlastně je prémie? Je to prémiová kvalita výroby spojená s dokonalým zpracováním a celkovou spolehlivostí stroje? Nebo je to kvalita celkových služeb? OK, tak Tě vyvedu z omylu, že když se Ti ještě nedávno třeba rozsypala automatická převodovka Tiptronic v "prémiové" Audině, tak Tě poslali "prémiově" do (_!_) aniž by to uznali a řešili na vlastní náklady stejně vehementně, jako někde v "neprémii"! Zkoušeli to třeba různými hláškami typu "Vy jste to rozbil špatným užíváním" apod.! Nebo když Ti povrzává interiér u nejnovějších modelů úplně nových BMW (made in USA) X6 již po pár tisících km (vlastní zkušenost) a v servisu jenom kroutí hlavou a dávaj Tě do jakési databáze a neví si s tím rady a nabízí Ti komplet rozebrání nového auťáků a polepování vnitřních částí jakousi pěnou (na Tvý náklady jak jinak), tudíž Tě posílaj do oné (_!_) tak či tak, jako nějaká "neprémie", jelikož soudný člověk na to nepřistoupí... Hláška, prý se to může u auťáků "made in USA" stát je pouze už jenom třešnička na dortu! Tudíž, co je ta "prémie"? Není to náhodou dneska už jenom přežitek a urč. póza koukejte já na to mám? Proč by ona Mazada 6 neměla být prémii konkurencí, když to vypadá jako prémie, jezdí to jako prémie a má prémiové zpracování i materiály v TOP výbavách a motorizacích a navíc je to spolehlivější jak leckterá prémie? A co víc stojí to půlku! :-! Přiznám se, že si auta kupuji ne podle pózy, ale proto, že se mi líbí. Miluji SUV kvůli jejich bezpečí a líbila se mi X6, ale dneska bych ji klidně hned vyměnil za nějakou novou Mazdu CX-9 (ne tu stávající starou US verzi prodávanou u nás jako za novou), pokud nějaká nová bude. Mám ještě "starou" CX-7 (teď jí požívá partnerka) a nikdy mi ten interiér nepovrzával tak a to ani po dodatečném namontování nějakých komponent, jako nyní v té "prémiové" zbrusu nové X6. Zvykám si (těžko za ty prachy), že to již lepší asi nebude, ale jen co jí zajedu, tak se jí asi zbavím a již nikdy více... Přiznám se, že zklamání je veliké! Za ty prachy jsem mohl mít dvě CX-7 v top výbavách a ještě by i zbylo na benzín... ;-\
malý kufr
| 4. 3. 2015 12:46
Nelpím na mega objemech kufru, ale 350 L mi k tomuto typu auta přijde málo. 400 L by bylo mnohem lepší; výhledově na rok 2016 jsem plánoval pro manželku buď toto nebo Hondu HRV, jenomže ten kufr může být problém, HRV v EU podle zpráv zase jenom předokolka... že by to vyhrála nakonec Vitara? Jenomže dle prvních recenzí z UK je docela tvrdá a moc pohodlí nepobrala..
Nevíte tady někdo kolik by měl mít kufr aby se tam dal dobře dát takový normální složený kočárek? :-) Do budoucna abych věděl kvůli tomu výběru pro ženu...
Avatar - KANKUNEN
malý kufr
| 4. 3. 2015 13:00
Sakra chlape, to přece nejde určit z luftu, to se musí vyzkoušet. Kromě toho než objednáš a příjde ti to, tak mimčo už bude ve sporťáku.
malý kufr
| 4. 3. 2015 13:06
zalezi na typu kocaru a rozmerech kufru nikoli jeho objemu.
napr. Kia carens má rozměry kufru OK ale roletku 40 cm nad podlahou, takze objem bude litrove po roletku maly ale kocar tam das, jiné auta to maji opacne.

Na zaklade me zkusenosti by mel mit kufr alespon 85 cm hloubku a 90 cm sirku, pak bys tam kocar typu easy walker mel dat na lezaka i bez sundavani kolecek.

Ale saaozrejme, ze muzes koupit kocar, ktery potrebuje na sirku 105 cm, protoze je tak blbe delany, ze po slozeni se jeho pudorys zvetsi.

Takze doporucuji spise dohlidnout na zenu pri koupi kocaru, pokud koupi blbe nebudes se citit dobre ani s kombikem.

Ja mam kombinaci Honda jazz 09 (kufr 330 l) a Easywalker Qtro Plus - jako sportak ho slozeny dam do kufru na stojaka (bez plata kufru) s korbou na lezaka po sundani jednoho zadniho kolecka (s platem)

EDIT: ta hloubka 85 se muze zdat laikovi moc, nicmene je to myslena hloubka u dna kufru. Protoze zadni sedadla maji sklon a kolecko kocaru treba 20 cm ---> je rozhodujici ta hloubka kufru cca 20 cm nad podlahou kufru (tedy rovina pudorysu na nejvyssim bode kocaru)
malý kufr
| 4. 3. 2015 13:29
Díky moc za info! :yes:
Avatar - PepaJ
malý kufr
| 4. 3. 2015 13:17
to JayJay3: ten vuz je velikostne mezi Mazdou 2 a 3, takze je to vuz maly..na podvozkove platforme M2.

CX-3 má na délku 4275 mm a rozvor náprav činí jen 2570 mm.. toho musis vychazet. Dulezitejsi je ale stejne plna vyuzitelnost a dle fotek je dobra.
malý kufr
| 4. 3. 2015 13:31
Jo já vím z čeho ten vůz vychází, ale HRV což je přímý konkurent má o 100 L víc a to je znatelnej rozdíl. Dle fotek to opravdu vypadá slušně..
malý kufr
| 5. 3. 2015 01:34
HRV podla testov jazdi o triedu horsie ako mazda, takze tu je to bud-alebo...
Avatar - sexfive
malý kufr
| 4. 3. 2015 13:27
to JayJay3, problem? kup CX-5 po sklopeni operadiel, tam daš aj postielku a do nej dva kočiare s mikrovlnkou :-)
malý kufr
| 4. 3. 2015 13:33
Chtěl jsi napsat kup CX5 a přihoď 150 tisíc ;-) (pokud se bavíme o novém autě)
Avatar - petrumr
malý kufr
| 4. 3. 2015 17:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
malý kufr
| 4. 3. 2015 15:11
Kočík sa kupuje podľa auta, nie naopak!
Avatar - demonicus
malý kufr
| 4. 3. 2015 23:39
co když jsem měl první dítě a teď teprve jsem koupil auto? >:D To jsem ho měl celou dobu to dítě tahat za sebou na provázku?
Avatar - white label
malý kufr
| 5. 3. 2015 00:39
Kočárek prodat a koupit nový podle nového auta... ;-)
malý kufr
| 5. 3. 2015 15:45
Ale netaraj, v sitovom grafe je to inak: prvni dovolena v Jugoslavii, prvni dite, automobil, druha dovolena, druhe dite, atd. Mezitim chata, barevny televizor, prives. Musis planovat na 10 rokov dopredu! :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku