Novinky
Myslím že Dacia vážně poslouchá zákazníky, vždyť přesně na to jsme si stěžovali.
1. Chceme benzín co jede.
2. Převodovku s dlouhou 6 abychom netýrali motor a sebe na dálnici.
Za mě, mám pocit že se dacia vážně snaží.
navíc nově u Dustera parkovací kamera s obrazovkou ve zpětném zrcátku 😄
edit: Dvoulitr v Dusteru baští ve městě krásných 13l/100
To bych vážně nemusel.
1. Chceme benzín co jede.
2. Převodovku s dlouhou 6 abychom netýrali motor a sebe na dálnici.
Za mě, mám pocit že se dacia vážně snaží.
navíc nově u Dustera parkovací kamera s obrazovkou ve zpětném zrcátku 😄
edit: Dvoulitr v Dusteru baští ve městě krásných 13l/100
To bych vážně nemusel.
Jo s tím souhlasím, konečně. Ještě víc by se mi tahle kombinace,1.2TCE + 4x4, líbila u Dokkeru Stepway 😉
proboha ten downsizing motoru je jen cesta do pekla. Měl jsem Dustera 1.6 4x4 a takové auto se opravdu nekupuje na dálnici a trhání asfaltu. Do nějaký 1.2 bych rozhodně nešel. To je rozhodně zajímavější v Dusteru 2litrový benzín, který bohužel není určen pro náš trh. Jinak k těm slavným a všude cpaným maloobjemovým motorům si přečtěte toto [odkaz] 😉
autá, u ktorých už pri prevoze z Romania odpadávaju predné svetlomety, kde vám technik po mesiaci povie, že pískajúce turbo je v poriadku, kde sa skelet krúti ako celofánový pytlík od bagety, kde montážna linka pozostáva zo štyroch negramotných moldavcov .. :-! 8-s Bučegi jede, to teda jooo...
Nemám žádnou takovou zkušenost s Dusterem, normálně to jezdí, má sice jen nějakých 25tkm, ale nic z něho nepadá a turbo nepíská.
No hele, nevidím v tom problém. U Cross Caddy to funguje, podobná šířka (+4cm) a výška (-3cm). Myslím, že k dokkeru Stepway by to skvěle sedlo :yes:
Taky jsem o tom uvažoval, a pak mi došlo že po zvednutí světlé výšky vozu by byl dokker nebezpečně uzký a vysoký...ale kdo ví 😄
Baštit to sice bude +- podobně jako 1.6 ale už to konečně pojede.
Bravo Dacia.