Novinky
Proč zakládat fond na likvidaci automobilů,když fungují firmy na ekologickou likvidaci aut?Ty musejí tato auta likvidovat podle zákona a jsou kontrolovány.Ten "zvláštní účet" bude někdo kontrolovat a řídit.Takže nejspíš další kancelářská skupina.Samozřejmě bude placena z daní nebo rovnou z toho účtu.Také bych rád věděl,když o to mají ekologové takovou starost,proč nejsou a nebyla zvýhodněna auta jezdící na LPG? Teď,ke konci roku,bylo zlikvidováno hodně starých aut neplnících normu Euro.Jako jednorázová akce by to nemělo chybu,ale do dalších let....Teď někdo prodal své staré auto za 20000,-přidal našetřených 40000,- a koupil novější.Teď to bude horší.Myslím si,že budou jezdit po našich silnicích brzo horší šunky než dosud.Tady nejde o ekologii.Tady jde jen a pouze zase o prachy.Za chvíli naši zákonodárci odhlasují,že auta starší 10ti let mohou najet měsíčně 100 km.
Zase jde jen o tahání peněž z motoristů. Protože motorista rovná se člověk s penězi které mu můžem zákoně odčerpat. Jak jinak si vysvětlit že jsou zpoplatněna auta plnící euro2? O ekologii nejde! To by se zpoplatnila auta která neplní žádnou normu. Proti tomu by něco měl málokdo. Naši politici zase jako vždy :no:
Mám 10 let starou Oktávku. Podle mě normální ekologický auto, který se dokonce dosud vyrábí. Bohužel taky plní jen EURO 2. (Ona v době výroby žádná novější EURO nebyla, že) A teď si připadám jak kdybych jezdil nějakým trabantem protože ze mě stát při přepisu vydojí 3000 za to že mám neekologickej pekáč. Navíc to ani nemám psaný v techničáku (v tý době to nikdo neřešil), takže jsem zvědavej jak to vůbec bude. Je to normální sprosťárna. A kdyby zavedli poplatky za přeregistraci aut splňující EURO 3 tak to už by byl vrchol. To by se defacto muselo platit za registraci skoro nových aut. ;-\
Tak mé Porsche je z roku 1989 a hravě plní euro 2, Porsche totiž katalizátory montuje už od 1985... tento tragicky ***ský poplatek, který se týka i aut s euro 2 mě fakt vytáčí!!! poplatek se měl zavést jen u auto co neplní žádné euro!!! Veteránisti nebyli ušetřeny, přestože se psala petice na vyjmutí veteránů z tohoto zákona.
Vůbec jsem nepochovil proč by měli v budoucnu jezdit po našich silnicích větší šunky než teď. Abych pravdu řekl, vůbec nepozoruju, že by po silnicích nějaký šunky jezdili už teď. 120ku potkám výjimečně a Favoritů taky ubývá. Asi jste kolego už zapomněl co za vraky jezdilo po silnicích před 10ti lety, že. Myslím, že teď je situace v tomhle ohledu dobrá. Jde ze strany státu skutečně jen o cestu jak vydojit z lidí peníze. O ekologii až na posledním místě.
Čo tak znížiť DPH u nových áut, znížiť dane z palív, dotovať likvidáciu vrakov a motoristovi zaplatiť aspoň za druhotnú surovinu? Aby človek radšej siahol po lepšom aute a zbavil sa starého...
Represie, represie a zase represie. A bezprácny príjem do štátnej kasy.
snizeni DPH u novejch aut by nijak nepomohlo tem nejchudsim aby si koupili nove auto, nove auto dnes zacina rekneme na 140tisicich a snizenim dane na 0 by zacinalo na 118 tisicich, tedy smesnych 22tisic u nejlevnejsich novejch aut
snizeni dane z paliv by taktez nicemu nepomohlo, proc si kupovat nove auto s nizsi spotrebou, kdys mam levne palivo 😉
a dotovat se z tech poplatku za prepis maj podle toho textu i likvidace starejch aut
Neviem o tom, že by som písal že by si najmenej majetní mali kupovať nové autá. Ukážeš mi to miesto?
Lacnejšie autá sú prístupnejšie širšiemu okruhu ľudí, tým pádom viac zákazníkov siahne po novom aute, jazdenky budú lacnejšie a v lepšom stave, aj menej majetní si dovolia kvalitnejšie, hoci staršie auto. Treba trochu myslieť. Lepšie je hneď z fleku odpáliť, že by to na nič nebolo a oháňať sa nejakými číslami, že? :-!