Dynamické parametry jsou lehce očekávatelné, o něco lehčí RC F má s tímto motorem 0-100 za 4,5 sec., zde to bude o nějakou desetinku horší, takže nedostačující ani na ty 550i nebo S6 (4,4sec.).
Dynamický parametry sou viz to RC-F vpodstatě jasný
Myslíš nedostačující v 0-100 . Celkem logicky, sou sou turba vs atmosféra. Ale vo tom auta moc nejsou žejo ;-)
No to právě vůbec neni jasný ;-)
Teda krom zrychlení v přímce a i to může bejt s velkym atmo V8 svym způsobem zábavnější :-)
Zajímavý, teď koukám na rozdíl 0-200km/h a vypadá to že 550i (2010 xDrive) by bylo vo 2s pomalejší než to RC-F!
Zábavné to může být jak chce (i když o zábavnosti velkých sedanů vyšší střední třídy lze tak jako tak pochybovat, sporťáky to při nejlepší vůli nikdy nebudou), ale dynamicky konkurovat třídě M5 to prostě nemůže.
To ne, ale porovnání na okruhu by mohlo bejt zajímavý. A eště zajímavější pocit z jízdy. Kolik řidičů dokáže naplno využít těch 412kW. Jeden ze sta? To je asi blbost, to zdaleka ne :-)
Těžko napodobitelnej nárůst výkonu točivý velký atmosféry si dovede uvědomit a užít 99 ze sta? Možná i sto? ;-)
uz som to par krat pisal - vyse 70% vsetkych mojich km mam odjazdenych s atmo V8 :-)
Ono je to vsetko fajn... Lenze niekedy uz chces proste VIAC...no a na to viac mozu byt 2 cesty: US / EU >:D teda objem, alebo preplnovanie - no a kedze som mal tu moznost viac krat s tou druhou moznostou, tak zrovna do sedanu vyssej strednej, ktory sa moze volat ako chce, NS zajazdit za kolkokolvek malo, ale nikdy na ten okruh patrit nebude, tak na tie "klasicke zabavne rychle presuny" by som si vybral piskanie turb ;-)
V supersporte je to o inom - tam by som mal rad kazdeho kona rad presne pod pedalom pravej nohy ;-)
To si dostal atmo V8 v mládí vod rodičů k narozkám? Tak to gratuluju :-)
475 koní z 5litrovýho V8 v sedanu vyšší střední je pro většinu řidičů víc než zvládnou. Turbo samozřejmě všechno ulehčuje ale současně i trochu zabíjí. Já mám v tomhle absolutně jasno. Sem nadšenej že někdo v dnešní době nabízí nově takovejhle motor ať už v RC-F nebo tady.
U supersportů souhlasim s Ferrari. Nadšení z nutnosti použití turb veškerý žádný ale udělali ho a 488 je sakra rychlý. Já pro sebe radši to RC-F nebo možná eště radši GS-F :yes:
70% nieje 100% - bohuzial... :-!
Rodicia rozhodne neboli bohati, a prve auto malo R4 1,5 56 Kw karburator >:-[]
Dalsie 4 mali V8 3,5 a seriovo 123,5 Kw ale len ta prva ostala s motorom v seriovom stave, s dalsimi som uz experimentoval ze az-az >:D:yes:
Pomedzi ne prislo este kadeco, ale to bolo len koli potrebe 2. auta, ked sa na Tatrach nieco robilo - aby bolo na com behat.
Noooo a potoooom.... :-) - potom to prislo - Prva A8 3.7 quattro a az na 1 vynimku ( C´eed ) uz bolo vsetko len V8 quattro, i ked dnes to uz nema ani OOOO na kapote, ale V8 to je a 4x4 tiez :-)
Ty a bez OOOO? Nechce se mi věřit. Leda by v tom 4x4 byl stejnej motor jako se dává i do OOOO a bylo to to samý co měli v první generaci i Buřtík s Kylií :yes::-)
:-)
a taktiez aj V6 3.0 TDi vsak ? ;-)
uz je len teda otazka, s akym motorom ho mali a ci pred FL alebo po FL ( benzin teda 4.5 alebo 4.8 ) ak po FL 4.8 tak ju pozdravuj >:D:yes:
To jsou zbytečné řeči, dynamicky prostě GS F patří o level pod M5. Jestli někdo ten výkon využije a někdo jiný ne s tím nijak nesouvisí.
Pokud se někomu líbí charakteristika atmosféry a výkonově mu stačí tak proč ne, je to jistě dobrá volba, ale na nejvyšší ligu v podobě M5 prostě dynamicky nestačí, nic více, nic méně.
Nejsou. Auto zdaleka neni jen o dynamice a všim krom tý dynamiky v přímce bude GS-F jasně nad 550i a touhle úrovní
Neni problém vpodstatě k jakýmukoli motoru nacpat turba a razantně zvýšit výkon. Já oceňuju že tohle je mezi konkurencí asi poslední "poctivý" řešení. A vono i tenhle výkon dokáže naplno využít jen hodně málo kdo ;-)
Nacpat turba samozřejmě v době přísných limitů problém je. Ale i z pětilitrové atmosféry jde dostat třeba 600hp a klidně konkurovat těm čtyřlitrovým turbům. 475 hp z pětilitru je prostě sotva průměrná litrová hodnota s kterou nejde konkurovat ani těm atmosférám a ani těm turbům. O patro níž konkurovat jde. Řeči o tom, jak takový výkon dokáže využít málokdo jsou zbytečné, lidé chtějí nejvíc to, co nepotřebují.
Až trochu absurdně se soustředíš jen na údaj výkonu. Podívej se na jakýkoli hodnocení, je to naprosto fantastickej motor lepší atmosféra prostě neni
Sem asi naiva jako lidi vod Lexusu a věřim že reálný kupci si to uvědoměj. Jít jen za výkonem je spíš slepá cesta. A 600 koní z atmosféry neni zdaleka tak jednoduchejch jak si představuješ. Roky nejlíp hodnocená atmosféra V8 6,3 AMG se tam po letech šlechtění dostala až na konci kariéry. A v normálních verzích jich měla maximálně 525
Ne, soustředím se jenom na to, že auto s 475hp nepatří do skupiny aut s výkonem hodně přes 500hp. Ve své skupině výkonově podobně vybavených aut je jistě dobrou alternativou. Ale musí se srovnávat se sobě rovnými a ne s nadupanými přeplňovanými osmiválci.
95hp z litru není v roce 2015 žádný zázrak a nejvyšší výkon v 7100 otáčkách též není úplně ukázka točivé atmosféry, točivé atmosférické osmiválce jdou přes 8000, některé až k 9000 ot., to pak jsou jistě zajímavé motory. A Lexus není zdaleka jediný, kdo nabízí atmosféry s vysokým výkonem, zrovna letošní Ženeva je místo, kde se představilo několik zajímavých, sportovně orientovaných atmosfér.
Tak na jednu stranu to nema zadny olbrimi vykon, ale na stranu druhou je to narozdil od nemecke konkurence typu 550i nerkuli M5 rozumne provozovatelne auto na kazdodenni jezdeni, ktere najede 250.000 km s normalni udrzbou a bez nejakych vetsich zrad. Ona uz treba IS-F nebyla sice nejrychlejsim rychlym malym sedanem, ale narozdil od M3 nebo C63 AMG mela naklady na udrzbu srovnatelne se standardnimi verzemi.
No rozhodně taky nepatří mezi běžný auta typu 550i ;-)
Všim krom atmosferickýho a logicky trochu slabšího motoru je blíž úrovni aut jako je M5. Točivost motoru přece neni jen vo maximu otáček. A maximum 7300 otáček u V8 5,0 neni vůbec málo. Zůstanu u toho 6,3 AMG ten měl výkonový maximum při 6800 ot.
Myslim že ze sériovek je tohle poslední nově upravená atmosféra po ní bude nejspíš definitivní přechod na menší objemy samozřejmě s turbama
Co konktétně myslíš tim představenim dokonce několika sportovně orientovanejch atmosfér?
AMG odjakživa honí výkon objemem, takže to není moc relevantní příklad co se redline týče. Ale třeba minulá M3 nebo RS5 točí o 1000 ot. víc a oba dostávají z litru dost přes 100 hp. Nemluvě o skutečně špičkových osmiválcových atmosférách od Ferrari nebo Porsche, kde se jde ještě o level výš jak otáčkově, tak výkonově. Takže pětilitr v GS F dobrý, ale špička osmiválců to není a je trochu smutné, že si zvukově musí pomáhat vibrátorem jako přeplňované čtyřválce.
Ty jsi nezaznamenal v Ženevě nové atmosférické modely/motory od Astonu, Porsche nebo Lamborghini?
Odjakživa bohužel končí, odteď do budoucna bude i ten Mercedes nabízet typizovaný V8 4,0 :-|
Ferrari je samozřejmě úplně jinde a tam sou i ty atmo novinky co zmiňuješ. GT3 vypadá pěkně ale myslim že jen otázkou času kdy Aston přejde na motory právě AMG. Navíc je to V12 stejně jako LP-750-4 to je prostě jinej svět i cena. Teda díky za ně ale jak správně připomenul Atila v tomhle je Lexus i ve sportovních verzích naprosto jinde. Teda krom LFA. To tě určitě uspokojovalo výkonem i otáčkama 9500. GS-F a RC-F a jejich motor jsou proti tomu v podstatě mainstreamový modely :-)
Výkonem by tě snad nemusela urážet verze RC-F GT3 s 540 koněma.
Mimochodem i to Porsche je dost jiná kategorie navíc i to s atmosférama do budoucna končí.
Právě motor RS5 tenhle Lexus v porovnání jasně poráží. A ne kvůli tomu že je vo víc jak 100 kilo lehčí než třeba ta M5 což už je znát
Porsche s atmosférami nekončí, to že přibudou nějaké přeplňované motory neznamená, že atmosférický šestiválec zmizí a dtto platí pro ten atmo osmiválce se kterým se počítá do nového modelu umístěného mezi 911 a 918.
Hodnocení RC F jsou veskrze průměrná
[odkaz]
V GS-F bude ten motor akorát tahat vyšší hmotnost než v RC-F a navíc kupé střední třídy je jistě daleko obratnější náčiní než velký sedan. Takže z hlediska celkového sportovního projevu očekávám, že GS-F bude o kus za RC-F.
uz prestan s tymi odkazmi na Alpiny :-)
to ako keby som tu ja mal zakazdym kontrovat s odkazmi na Mayera alebo Abta... :-!
Pritom 600 PS a (700 ci 750 ?)Nm ma aj seriova M5 v edicii "Jubileum" ci ako tomu nadavaju. ;-)
Som zvyknuty na kvalitne info od teba...ale:
Model medzi 911 a 918 sice fakt ma byt, lenze cakam v nom skor ten novy biturbo motor, ktory teraz vyvyjaju jak pre seba, tak pre Bentley.
Celkovo su atmosfery v Porsche strasne na ustupe, o inych vyvyjanych nez turbomotoroch ani chyru ani slychu... ;-\
Tuším v Autocaru byl rozhovor s Hatzem a ten zmínil, že jako nejpravděpodobnější se jeví použití stejné pohonné jednotky jako je v 918 očesané o hybridní serepetičky. Uvidíme.
hmmm..., ja som zase niekde cital, ze kedze je to brane ako konkurencia F a McL, tak pojdu ich cestou, lebo hybrid by sposobil jednak vyssiu hmotnost, druhak - vyssiu cenu... ;-\
Ten vysokootackovy atmo V8 by tu bez dopingu bol fakt ten slabsi spomedzi nich, a to v tomto modely oni nechcu...
Takze uvidime casom ;-)
to by mu chybali Nm a aj koniky z tych el. motorov, takze o to by som sa nebal.
Urcite to budu pozicionovat tak, aby to bolo o cosi "pomalsie", aj ked v teoreticky na 918 vobec nemusia brat ohlad, nakolko je uz vypredana a doba - pokrok - ide dalej ... ;-)
Tady bych žádnej převratnej pokrok spíš nebude. Vyndaj baterky. Nějakej zásadní nárůst výkonu u toho spalovacího motoru bych spíš nečekal
Leda by podvesili ty slimaky jak si pěkně řek >:-[]
:-)
Ok, toz mozeme si fakt len tipnut, pripadne hodit nejaku decentnu stavku - flasa Becherovky - moze byt ? >:D
Ty tipujes atmo - a ja im ju prajem, ale neverim jej a preto ja tipujem s podvesenymi slimakmi :-!