Nejnej značka u nás co se týká pověsti trpí především stupidním marketingem. Že by ale neuměla postavit odolné auto je nesmysl. V oblasti užitkáčů nedám dopustit na H1, která mě přesvědčila mnohem víc než třeba Transit.
Zatím jsem nikde neviděl rozměry nového Caddyho - hlavně rozchody a rozvor - tedy zda se skutečně jedná o nové auto jak proklamují ( jako rozdíl mezi Golf 6 a 7) a nebo je to jen další velký FL ( něco jako Golf 5 a 6)?
Bylo by opravdu smutně úsměvné, jestli příští rok nový Roomster bude vlastně 13 let starý VW Caddy :-!
Sama automobilka se zatím rozměry "nové" generace nechlubí ( asi ví proč), ale vzhledem k informaci o + 320mm na rozvoru a + 470mm na celkové délce je jasné, že se jedná o generaci stávající, kde jsou přesně tyto rozdíly. On i identický tvar předních dveří dával tušit, že to tak nějak bude.
Na jednu stranu současný Caddy není špatné auto, ale za těch 12 let by si nějaké změny zasloužil - například víceprvková zadní náprava pro verzi Life ( něco jako má Doblo pro Panorama) by byla pro jízdní vlastnosti velké plus.
Mrzí mě šířka, pár cm na šířku by si Caddy zasloužil, tady je hodně znát rok vzniku 2003, například na zmíněné Doblo strácí přes 4 cm.
nieje to nic co by nerobili aj ine automobilky predsa...sice uznavam ze trebalo by narovinu hovorit o poltej generacii...vsak to zacalo uz pri passate B5,resp fl, 5,5...vyhoda tam je v tom ze si nazenu viac casu a penazi
kto to kupuje?jedna sa o pracovne auto prijoritne,ked chce niekto cisty osobak treba ist po novom tourane.Osobne by mi nevadilo keby sa jedna o vacsi facelift kedze v tejto kategorii je na uzitok skor overena technika ako nieco uplne nove...navyse vyzera dobre,zavysi na cene.myslim vsak ze terajsi caddy je popularny a ceneny a nasledovnik nebude horsi...
p.s. ten roomster 2 ma vsak dost zaujima ozaj neviem co cakat..
upravovat. Je to pracovní budka. Je zajímavé, že v této třídě kde se na jméno nehraje, tak nejnej značka na H vůbec nevystupuje. Asi vědí, že tady je třeba i jakási odolnost.