Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2015

Zpět na článek

Volkswagen Caddy Maxi nastupuje v nové podobě

14 komentářů

Avatar - wakantanka
wakantanka
A čo je na ňom také nové ? Či to už aj facelift sa bude teraz označovať ako nová generácia? Ja teda na tomto aute veľa nového nevidím.
Avatar - BIGPAPA
BIGPAPA
nové motory, nový interier, nové technologie.... :yes:
Avatar - wakantanka
wakantanka
aha takže niečo na spôsob Golf V vs. Golf VI. s ešte menšími exteriérovými zmenami. Jasne koncern a ich nové generácie.
lancer247
nieje to nic co by nerobili aj ine automobilky predsa...sice uznavam ze trebalo by narovinu hovorit o poltej generacii...vsak to zacalo uz pri passate B5,resp fl, 5,5...vyhoda tam je v tom ze si nazenu viac casu a penazi
100oktanu
Již příští rok sen českých řemeslníků. S motorem TDI 75 kW. 😉 >😁
michael.snow
Zatím jsem nikde neviděl rozměry nového Caddyho - hlavně rozchody a rozvor - tedy zda se skutečně jedná o nové auto jak proklamují ( jako rozdíl mezi Golf 6 a 7) a nebo je to jen další velký FL ( něco jako Golf 5 a 6)?
Bylo by opravdu smutně úsměvné, jestli příští rok nový Roomster bude vlastně 13 let starý VW Caddy :-!
lancer247
kto to kupuje?jedna sa o pracovne auto prijoritne,ked chce niekto cisty osobak treba ist po novom tourane.Osobne by mi nevadilo keby sa jedna o vacsi facelift kedze v tejto kategorii je na uzitok skor overena technika ako nieco uplne nove...navyse vyzera dobre,zavysi na cene.myslim vsak ze terajsi caddy je popularny a ceneny a nasledovnik nebude horsi...
p.s. ten roomster 2 ma vsak dost zaujima ozaj neviem co cakat..
ikoptak
Cekejte rebrandovanou Caddynu. Něco jako Rapid/Toledo.
A kdo? Zivnostníci například, přes týden pracovní auto a o víkendu rodinka na výlet.
michael.snow
Sama automobilka se zatím rozměry "nové" generace nechlubí ( asi ví proč), ale vzhledem k informaci o + 320mm na rozvoru a + 470mm na celkové délce je jasné, že se jedná o generaci stávající, kde jsou přesně tyto rozdíly. On i identický tvar předních dveří dával tušit, že to tak nějak bude.

Na jednu stranu současný Caddy není špatné auto, ale za těch 12 let by si nějaké změny zasloužil - například víceprvková zadní náprava pro verzi Life ( něco jako má Doblo pro Panorama) by byla pro jízdní vlastnosti velké plus.

Mrzí mě šířka, pár cm na šířku by si Caddy zasloužil, tady je hodně znát rok vzniku 2003, například na zmíněné Doblo strácí přes 4 cm.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
upravovat. Je to pracovní budka. Je zajímavé, že v této třídě kde se na jméno nehraje, tak nejnej značka na H vůbec nevystupuje. Asi vědí, že tady je třeba i jakási odolnost.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nejnej značka u nás co se týká pověsti trpí především stupidním marketingem. Že by ale neuměla postavit odolné auto je nesmysl. V oblasti užitkáčů nedám dopustit na H1, která mě přesvědčila mnohem víc než třeba Transit.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Věřím, že H1 bude slušné auto, ale o nošovických vím své.