z pohladu citroena je uz na case zacat vyrabat aj nieco normalne... cactus totiz nie je riesenim pre citroen a jeho buducnost :'-(
a pride mi ze C3 C4 aj C5 uz maju svoje najlepsie roky davno za sebou roky..... chce to novu krv..... dupnut na plyn ako to robi teraz mazda lebo konkurencia z vychodu psa casom uplne znici ;-\
Moje řeč, marketing je věc, kterou musí každý výrobce zmáknout jako první. Jako druhou výrobu a až jako třetí reklamu. U Francouzů mě připadá, že to míchají jak je momentálně napadne. Viz např. palubka v P308, tam evidentně marketing nebyl.
Ten Cactus možná někoho zaujme svým nevšedním designem, ale to je tak vše. Jinak je to poměrně drahé auto, které je ale na výbavě pořádně ošizené - chybí mu tak základní věci, jako dělené zadní sedadlo, otáčkoměr, stahování oken zadních dveří (v segmentu C!), a našly by se i další drobnější "optimalizace" výbavy...
Upravte si počty a hlavně reexporty u VW, Seatu a Fordu. U VW si ponižte o 1500ks atd....už mě nebaví tu číst jaký jsme kingové a honíme si brka a přitom pár automobilek jen kšeftuje se zahraničím. Data máte tak z nás nedělejte idioty.
A hlavně bšude čteme jak prodávaj čím dál víc autobazary. Ten největší toho prodá nejvíc, ten druhej hnedka nejvíc hned po něm. No, jsem zvědav s čím přijde Dacia tak příští rok. ...