Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb III má kompletní ceník, nejlevnější diesel 1.6 TDI stojí 600.900 Kč

Škoda Superb třetí generace dostala kompletní ceník. Nejlevnější turbodiesel 1.6 TDI pořídíte od 600.900 Kč.
Zpět na článek
10. 3. 2015 11:01
10. 3. 2015 11:21
10. 3. 2015 11:25
10. 3. 2015 11:28
10. 3. 2015 11:31
10. 3. 2015 16:53
10. 3. 2015 11:32
11. 3. 2015 20:06
10. 3. 2015 13:24
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 3. 2015 14:24
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 3. 2015 13:08
10. 3. 2015 13:44
10. 3. 2015 19:55
14. 3. 2015 10:53
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 10:45
Cenová ofenzíva
Jsem zvědav, jak ta Active bude vypadat, ale 640 tisíc za dvoulitrovou naftu, to je hodně pádný argument :yes: I ta jednašestka nevypadá špatně.

Tady se chytá z těch nejnovějších konkurentů lehce akorát Mondeo za 651 za dvoulitr a na tu jednašestku už nemá (624 1.6TDCi)

Passáti jsou už jinde, Opel s faceliftovanou Insignií také, stejně tak i MA6.... :-)

Bravo Škodofka! Docela by se mi líbil test základních výbav a motorizací ve střední třídě, taková auta reálně mohou konkurovat nižší střední :-)
Rozbalit vlákno
91
Avatar - Jenik3
10. 3. 2015 10:54
Re: Cenová ofenzíva
1.8 a superb jede. Tise a ochotne jako voni purpura no plotne.
Je to takovy cesky klenot, na nez se v Evrope divaji jinak nez nasinci.
Avatar - volvo s60
10. 3. 2015 11:02
Re: Cenová ofenzíva
Jasně pokud chceš vyhodit peníze oknem, tak si ho kup! Kvalita!??? >:D >:D >:D
Avatar - guze
10. 3. 2015 11:07
Re: Cenová ofenzíva
Zkusils? Jels? Sedels? Videls na zivo? ... ne, jses jen věštec ...
Avatar - volvo s60
10. 3. 2015 11:21
Re: Cenová ofenzíva
Máš pravdu, ale na S80 nemá a mít nebude! :-)
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 11:23
Re: Cenová ofenzíva
A odkdy je to konkurent S80? To jsou zase výkřiky do tmy tohle... :-!

edit: Tak to mne rozesmálo, když jsem se podíval do ceníku, že se dá S80, limuzína !! koupit i s 85kw 1.6 naftou (když tipnu, že je to stejny motor, co se dává do Mondea a Focusu asi daleko od pravdy nejsem co?) :D:D A stojí bez 5 tisíc 1Mega, :D Tak to sem nečekal :D
Avatar - volvo s60
10. 3. 2015 11:29
Re: Cenová ofenzíva
Je a bude navždy jen druhá liga u VW, takže lacinější a horší varianta k Passatu! Pokud chceš kvalitu a špičkovou techniku koupíš Superba?? JJ jen v případě že máš omezené finanční možnosti, nebo nevíš o čem to je! A pokud máš, tak o něm uvažovat asi ani nebudeš!? :-)
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 11:34
Re: Cenová ofenzíva
Pokud chci špičkovou techniku a mam na to, tak si nekoupim ani VW, ani Škodovku a neuraž se, ale ani Volvo, nýbrž zajdu třeba k Audi, nebo k BMW.

Ono, jestli to nechápeš, tak existuje členění i jakostní - lowend/mainstream/prémie a Škodovka s VW patří do toho mainstreamu, kdežto Volvo už si pohrává s prémií. Taky se podívej, kolik stojí základní S80 a kolik základní Superb, je tam rozdíl 400 tisíc kč!!!, Za to máš skoro dva Superby >:D

Superb je velmi dobrý zástupce střední třídy, nic víc, nic míň a jen testy ukážou, jestli tak i jezdí.
Avatar - volvo s60
10. 3. 2015 11:54
Re: Cenová ofenzíva
To máš naprostou pravdu v tom s tebou plně souhlasím, ale také se podívej na strukturu kupujících! Kdo kupuje Němce a kdo ostatní značky! Momentálně ani Audi a BMW nevyrábí zrovna bezproblémová auta ( ohledně motorů), v podstatě kvalita všech značek s výjimkou luxusních aut šla dost dolů!? Za přelomový se bere cca rok 2008 a to se týká i nových modelů Volva! Mám starý model S60 2009 2,5T v maximální výbavě za 1,5M a tři pohledu na nového Superba se musím jen pousmát! Nové modely od Volva jsou už jen kabátky s technikou Ford jak jsi už připomenul! Takže pokud bych na to měl, tak bych určitě sáhnul výše jak na nějaké Audi nebo BMW!
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 12:29
Re: Cenová ofenzíva
No.... tak ale ten Superb i v tom roce 2009 nestál 1.5M, na to musíš pořád koukat, jinak s tebou nemůžu nesouhlasit, ale pořád porovnáváš neporovnatelné >:-[]
Avatar - volvo s60
10. 3. 2015 13:49
Re: Cenová ofenzíva
Já osobně nehodnotím auto podle kastle, ale podle technické úrovně a také z čeho to je vytvořeno a porovnávám i od spodu podvozek, čepy ramena protikorozní ochranu atd! Je pochopitelné že Švédský plech byl vždy nejdražší a snad i nejkvalitnější! A o kvalitě většinou odpovídá i cena!? Cena Superbu v roce 2009 musela být taková jaká byla, aby vůbec někoho zaujal! A pokud si dovolí cenu kolem těch 600t požadovat, tak to asi musí o něčem vypovídat, o to kvalitě určitě ne, nemohou si dovolit nevydělat!
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 14:11
Re: Cenová ofenzíva
Panebože >:D Ty si spadl z jahody či co? >:D Nemužeš srovnávat jestli je lepší něco, co je dělaný na cenu s něčím, co je dělany poctivěji a taky si to zaplatíš. Jestli na to ty máš a ostatní je pro tebe póvl tak jsi vůl s prominutím.... každý nemá na to Volvo.. pro ty tu jsou Superby, Oktávky, nebo třeba Dacie...
Avatar - volvo s60
10. 3. 2015 11:58
Re: Cenová ofenzíva
To jak jezdí asi nebude to hlavní! Důležitější asi bude co to vydrží a kolik to najezdí než se to začne pomalu rozpadat!???
10. 3. 2015 12:25
Re: Cenová ofenzíva
No a kdy se teda ten "mizerný" Superb začne rozpadat? Já totiž křišťálovou kouli nemám.
10. 3. 2015 12:23
Re: Cenová ofenzíva
Helééé proč jsi vynechal MB ;-)
Avatar - volvo s60
10. 3. 2015 12:27
Re: Cenová ofenzíva
To si snad děláš kozy!???
10. 3. 2015 12:31
Re: Cenová ofenzíva
OK, dojeď k autosalonu s tou tvojí S80 a mrkni na nové S Klasse. Asi se budeš divit, co všechno v tvé supr S80 není.
Avatar - volvo s60
10. 3. 2015 13:50
Re: Cenová ofenzíva
Tomu, ale odpovídá snad i cena?
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 14:17
Re: Cenová ofenzíva
Stejně jako Superb vs S80... tak co řešíš? >:D
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 12:28
Re: Cenová ofenzíva
Protože tim jezdej jen kolotočáři >:D Ne, takový Cčko se mi líbí ;) Ale mám větší sympatie k BMW či Audi
10. 3. 2015 12:30
Re: Cenová ofenzíva
NO tak rozhodně poslední S je ukázkový příklad moderní techniky.
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 12:38
Re: Cenová ofenzíva
Jenže Sklasse neni moje třída, jestli mi rozumíš >:D Ja si na ten aktuální tak 10 let počkám v bazaru >:-[]
10. 3. 2015 12:41
Re: Cenová ofenzíva
No, nápodobně :-)
Avatar - Jaros71
12. 3. 2015 00:30
Re: Cenová ofenzíva
To jsou bláboly...čínské VOLVO , to je fakt kvalita >:-[]
12. 3. 2015 17:04
Re: Cenová ofenzíva
A že by někdo mohl Superb před Pašíkem upřednosnit kvůli praktickým pátým dveřím ve spojení s elegantní splývavou zádí, to tě nenapadlo, že? >:-[]
Avatar - volvo s60
10. 3. 2015 11:40
Re: Cenová ofenzíva
JJ pro socky tady je také Mondeo 1.0 EcoBoost!
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 11:47
Re: Cenová ofenzíva
Když vidim ty motory Volva od Fordu, aby ho ta tvá esosumdesátka taky nedsotala >:-[]
Avatar - iudex
10. 3. 2015 12:25
Re: Cenová ofenzíva
A pre milionárov sú tu veľké SUV Volvo so štvorvalcami. ;-)
10. 3. 2015 12:40
Re: Cenová ofenzíva
Supr S80 s motorizací D2 váží 1670 kg, Super s 1,6 TDI bude vážit méně než 1500 kg. Tady S80 v tomto případě vozí o minimálně 150 kg víc...
Avatar - volvo s60
10. 3. 2015 13:59
Re: Cenová ofenzíva
Trabant byl také lehčí a když jsi s ním někam praštil, tak jsi mohl mít také hubu plnou trsátek! Jinak ty pěkné, levné, černé plasty jsou většinou také lehčí jak pořádný a kvalitní materiál!
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 14:14
Re: Cenová ofenzíva
Co ti ta Škodovka provedla? Naklepala ti načipovaná Oktávka či co? >:D Nikdo se nepře o tom, že Volvo S80 je luxusnější auto, než Superb, ale taky je S80 v základu skoro 2x dražší, tak aby nebylo lepší... A shazovat Superb za to, že se snaží nabádnout solidní value/money je ubohé.... nemyslíš? Já osobně jsem ve všech volvech z tvé doby jel(r.v. 2006-2009) a to od C30 po S80 s V8 a nechtěl bych ani jedno za ty peníze... jsou to sice hezká, kvalitně udělaná, ale totálně nudná auta...
Avatar - Barrichello
10. 3. 2015 14:20
Re: Cenová ofenzíva
zato škodovka je zábava sama, ted sis ale krásně naběhnul >:D >:D
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 15:01
Re: Cenová ofenzíva
To sem někde napsal? >:D On porovnává neporovnatelné, za cenu Volva mam krásné BMW...
Avatar - Barrichello
10. 3. 2015 20:52
Re: Cenová ofenzíva
Jen že když si řekl A - že Volvo je nudné - nezapoměn říct B - že škoda je stejně nudná, ne-li nudnější >:D >:D
10. 3. 2015 11:22
Re: Cenová ofenzíva
Doufejme že 1.8 a Superb nebude stejná katastrofa jako předchozí generace - zajímalo by mne, jaké bylo procento "potkaných motorů" - vleze se do 20%?
Kolega ho má po výměně 4 dny, tak doufá že zase pár měsíců vydrží :-) - ale spíš ho prodá - 2x motor, 3x DSG... Koupen jako nový, najeto cca 70.000km
Tomu se říká KVALITA :-)
Avatar - volvo s60
10. 3. 2015 12:05
Re: Cenová ofenzíva
Koukám že výborná kvalita se nezapře!? A výborné jednoduché těsnění dveří na rozdíl od mnoha levnějších značek! No nekup to za ty peníze!!! A co takhle spotřeba, ty jejich fantasmagorie také neodpovídají reálu!!!?
11. 3. 2015 01:14
Re: Cenová ofenzíva
Sorry, ale osobne si to neviem predstavit, ako clovek dospeje k rozhodnutiu kupit si Superb s 88 KW 8-s Dufam, ze sa mi to nikdy nestane... brrrr...
Avatar - Emel
10. 3. 2015 10:59
Re: Cenová ofenzíva
Jo, výbavy jsou dost solidní... potěší Ambition, jsou tam xenony i zadní senzory, za 711 s 1.8TSI přihodíš za 25 DCC, nějakou tu metalízu... a za třičtvrtě máš silný benzín s výbavou, alternativně totéž v naftě - to je normálně na úrovni vybavených Octavií!
10. 3. 2015 11:04
Re: Cenová ofenzíva
Teda nečekal jsem, že Superb zvolí tak agresivní cenu. V některých případech koupě dost dobře vybavené Octavie pozbývá smysl. Podle mě 1,8 stačí bohatě.
Avatar - Emel
10. 3. 2015 11:09
Re: Cenová ofenzíva
1.8 v manuálu stačí určitě. S DSG se krouťák dostává na úroveň slabšího 1.4TSI a to by mi asi bylo líto. Skok k 2.0TSI DSG je citelných 50.000, ale pokud bych chtěl automat, asi bych zkusil těch 50 někde najít :-) .

Ono "dobře vybavené Octavie" jsou často RS nebo Scout. Mně prostorově vyhovuje spíš ta Octavie, Superb už je trošku marnotratné řešení, ale čekám velký rozdíl v komfortu (s DCC)... pro sebe bych si uměl tu 1.8TSI MT představit.
10. 3. 2015 14:02
Re: Cenová ofenzíva
presne tak. rozmyslam nad octaviou kombi vo vybave elegance+ xenony a neviem ci nakoniec radsej nepojdem do superba.
Avatar - Emel
10. 3. 2015 15:10
Re: Cenová ofenzíva
Jaký motor? Můžeš vyzkoušet RSko, pokud na tebe nebude tvrdé, tak dostaneš xenony v základu, u nafty víceprvek, v obou případech silnější motor, lepší sedačky a (subjektivně) povedenej optipaket.
10. 3. 2015 15:27
Re: Cenová ofenzíva
nad RS som rozmyslal kvoli vybave ale je pre mna zbytocne silne. Kedze mam rodinu (deti) tak kludna a ticha jazda su pre mna podstatnejsie.
Avatar - Emel
10. 3. 2015 15:29
Re: Cenová ofenzíva
Tak jaký motor jsi vybral?
Avatar - Emel
10. 3. 2015 15:36
Re: Cenová ofenzíva
Pak jo, tam už je odskok od 2.0TSI dost velký a Superb se stejným motorem a lepším podvozkem může být zajímavá volba, pokud tedy oželíš ten kombík.

Osobně se mi Golf ve Variantu moc nelíbí, ale vzhledem k víceprvku vzadu pro danou motorizaci to taky může být zajímavá alternativa.
10. 3. 2015 15:58
Re: Cenová ofenzíva
Golf bola moja prva volba kvoli interieru ale je znatelne vnutri mensi ako oktavia. Teda aspon mne sa zdal. Uvidime, octavia by uz zase mala mat vychytane vsetky muchy. Nejako to extra nesuri ale do konca roka nieco urcite kupim.
Avatar - Emel
10. 3. 2015 16:13
Re: Cenová ofenzíva
Menší je jednoznačně. V Golfu se mi líbí ty masážní sedačky, jinak ale z interiéru nijak nadšený nejsem, na můj vkus je tam moc dekoru (ať už piáno nebo hliník).
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 11:17
Re: Cenová ofenzíva
Souhlasím, já tedy koukám na naftu a s cenou co nejnižší, takže momentálně za mne dva favoriti Sup TDI, nebo Mondeo TDCI kolem 650 tisíc ve dvoulitrové naftě. Jsem zvědavý na ty výbavy, ale hlavně, jak to bude vypadat.

Mondea už docela dost jezdí, víc než Passati B8, ale zatím jsem neviděl Trend, na Supa si musím počkat.
Avatar - Emel
10. 3. 2015 11:28
Re: Cenová ofenzíva
Superb bez xenonů a na 16" mi přijde jako docela kompromis... a tos ještě neviděl Active vevnitř ;-) .
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 11:32
Re: Cenová ofenzíva
No neviděl sem Active, ale třeba dvojkový Active sem viděl a rozhodně to nebyl takový "průser" jako ta Oktavka III Active, řeknu ti to asi takhle, uměl bych s tim žít :-) Radši větší auto (já to využiji), než menší a vybavenější ;)

Jsem na to zvědav, tady trochu věřím Fordu, že to bude v Trendu méně "osekane", než Škodovka, ale ani jedno nemohu soudit.
Avatar - Emel
10. 3. 2015 11:38
Re: Cenová ofenzíva
Soudě podle Octavie si myslím, že zvenku to bude bez těch xenonů i vzhledově dost rozdíl, u Octavie dělají strašně moc.
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 11:44
Re: Cenová ofenzíva
To ano, ale nejvíce to stejně pozvedne barva a kola. Záleží taky, jestli v Active budou chromované lišty kolem oken (což třeba právě Mondeo Trend už má). Máme v práci teď v lednu kupovaného Supa Fl v černé 4x4, a nemá lišty. Vedle něho předfaceliftovaný Sup s lištami vypadá honosněji, je to dost znát.
Avatar - Emel
10. 3. 2015 11:51
Re: Cenová ofenzíva
U Octavie je to ještě posíleno tím, že ke xenonům se montují černěné mlhovky...

Chromové lišty nevím, na to já si osobně úplně nepotrpím.
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 12:37
Re: Cenová ofenzíva
tohle nejlip řešily předchozí Oktávky, kdy lišty neměla ani elegance, takže si byli všichni rovni >:-[]
10. 3. 2015 11:48
Re: Cenová ofenzíva
V MB jsem viděl už obě varianty, s halogeny a s xenony a je to jak u octavie ;-\ , s xenony úplně jiný auto, hlavně pak i díky dennímu svícení má auto jiný světelný "podpis" a snadno ho poznáš od octavie, bez nich to strasně splývá
Avatar - iudex
10. 3. 2015 13:31
Re: Cenová ofenzíva
Bohužiaľ to dnes platí pre všetky koncernové autá, je jedno, či je to Fabia, Leon, Octavia či Passat. Dakedy platilo, že auto robia kolesá a farba, teraz k tomu treba prirátať ešte aj svetlá.
Avatar - volvo s60
10. 3. 2015 12:08
Re: Cenová ofenzíva
A to si opravdu myslíš že v naftě TDI1,6 88Kw bude super!???
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 12:31
Re: Cenová ofenzíva
Super a dostatečný se nerovná ;-) Pořád nechápeš, že to je otázka ceny, kdo chce super auto a má na něj, nekoupí si 1.6TDi.....
10. 3. 2015 11:02
Re: Cenová ofenzíva
Insignia je dražší jen v ceníku, sleva je 17-20% ani se nemusíš ptát. Mazda ti slevu nedá, na Superb bude taky první rok těžko něco významnějšího. Má někdo čersvout kzušenost od Peuegotu a VW?
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 11:13
Re: Cenová ofenzíva
Ale tak tu slevu dostaneš všude.... třeba to VW, jsem dostal 10% + ještě nějaký bonus na novou B8 TDI.... To nejde takhle porovnávat i s tim, že dostaneš slevu... Ford taky něco dává, nevim jak na Mondeo, to jsem nezkoušel, ale taky sou tam zajímavé možnosti.
10. 3. 2015 11:17
Re: Cenová ofenzíva
Mondeo dole -10% automaticky.
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 11:17
Re: Cenová ofenzíva
Takže jako Pašík ;) Poslední týden kolem Prahy se nějak ty MK V vyrojili :-) A vídám dokonce hodně hatchbacků, čekal bych spíš kombiky :-)
10. 3. 2015 12:07
Re: Cenová ofenzíva
No jak mi někdo dává slevu hned mezi dveřma. Překládám si to takto: Pozor! Něco je jinak a ne tak dobrý jak se to tváří.
Zákazníka přeci musí v první řadě přesvědčit, že to stojí za ty prachy. Slevu dát až když už to nejde.
Stejně v prvotním výběru, každý vybírá podle ceníkových cen. Sleva je třešnička na dortu.
Avatar - iudex
10. 3. 2015 12:18
Re: Cenová ofenzíva
Ad zľavy: pozri si pár recenzií tu na moje.auto.cz a zistíš, že výška zľavy je nezriedka dôvod, pre ktorý si ľudia vybrali iné auto. Modelový príklad: chcem kombi strednej triedy, páči sa mi Passat, Mondeo a M6, kde všetky tri by pripadali do úvahy. U Mazdy mi ponúknu zdarma akurát tak koberce a povinnú výbavu, u Fordu mi dajú 10% zľavu. Čo si vyberiem?
A ak si aj rozhodnutý pre dané auto, stále riešiš, u ktorého predajcu ho kúpiš a tam vedia byť tiež rozdiely: jeden predajca Ti dá 5% a viac s ním nehneš, druhý Ti dá bez debaty 8.
Zľava teda nie je všetko, ale ako faktor pri reálnej kúpe robí veľa.
10. 3. 2015 14:38
Re: Cenová ofenzíva
To nepopírám, ale prvotní výběr tak jako tak probíhá doma nad ceníky. S případnou slevou se kalkuluje ale proto pak jdu k obchodníkovi a zjišťuju co kdo dá. A jak jsem psal obchodník který mi dá slevu sotva s ním začnu mluvit si je nejspíš vědom toho že něco musí tou slevou nahradit. Dává tím najevo, že to auto či cokoliv za ty prachy nestojí.
Setkal jsem se i s tím že nedali slevu z ceny auta ale poskytli garanční prohlídky po určitou dobu zdarma a slevu na servisní práce po dobu životnosti auta. "Čo si vyberiem?"
Neřeším jen nákupní cenu, ale i to co bude stát servis, jaké mám zkušenosti s danou značkou atd. Protože pak mohu zjistit, že mi sice dali 40.000 slevu, ale vybrali si to zpátky během jednoho roku.
10. 3. 2015 11:25
Re: Cenová ofenzíva
Jasnačka, to bylo jen uvádění aktuálního infa, protože ceníková cena Superbu v dohledný době určitě bude i prodejní a nečekám žádný slevy krom těch při odběru víc aut. Takže "odepisovat" konkurenci, která je ceníkově výš je nesmysl, je potřeba dojít na salon :-)
Avatar - Emel
10. 3. 2015 11:25
Re: Cenová ofenzíva
Myslím že dostaneš cca. těch 10% i na nový Sup.
Avatar - Covenant
10. 3. 2015 14:18
Re: Cenová ofenzíva
Souhlasím s emelem 8-10% je reálné i u nového auto....jen je třeba obejít nebo obvolat větší prodejce.
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 11:28
Re: Cenová ofenzíva
Viz Emel.... a navíc, nemůžeš srovnávat ceny po nějaké individuální slevě, která neni zaručená.
10. 3. 2015 11:44
Re: Cenová ofenzíva
Už mlčim ;-)
Avatar - Atlis
11. 3. 2015 09:17
Re: Cenová ofenzíva
V PL sa dá Mondeo kúpiť so zľavou okolo 17%...
10. 3. 2015 16:28
Re: Cenová ofenzíva
Já... U Passata dal dealer 50 000,- slevu na každou verzi comfortline a 80 000,- na kažcdou verzi highline. Dále když kupuješ na IČO, tak ještě přihodil 7% na to ostatní. Auto podle ceníku za 960 tisíc (Highline s fůrou doplňků) zlevnil na 817 tisíc. Takže vzhledem k tomu, že Škoda žádné slevy nedává, tak Passat bude k mání za nižší peníze než Superb.... Tedy v ČR, jako obvykle...
Avatar - Emel
10. 3. 2015 16:31
Re: Cenová ofenzíva
Že Škoda slevy nedává je blbost.
10. 3. 2015 16:41
Re: Cenová ofenzíva
Trochu je to vytržené z kontextu (mnou) v ceníku Škoda Superb už jsou rovnou nějaké slevy zakomponované (jakože výhodné balíčky za nižší cenu). Pochybuju, že teď budou k mání další slevy, ale nevím, nepoptával jsem... A důvod je zcela jasný - Škoda má 30% trhu v ČR, proč by měla dávat nějaké další slevy??
Avatar - Emel
10. 3. 2015 16:47
Re: Cenová ofenzíva
Výhodné balíčky jsou u všech modelů, přesto u všech modelů slevy jsou. Moje zkušenost je, že Škoda loni zpřísnila podmínky a utáhla šrouby, takže nově je na Octavii běžně možné dostat max 10% jako soukromník a 12% na IČO, vcelku bez ohledu na úroveň výbavy. Čekám, že Superb bude něco podobného.

Slevy dává proto, aby o ten podíl nepřišla... a proto, že to lidi chtějí... a proto, že pak má zákazník pocit, jak dobře nakoupil.
10. 3. 2015 17:05
Re: Cenová ofenzíva
... No ty výhodné balíčky u Superba ale maji uvedenou cenu a pak hned zlevněnou cenu. To už jinde snad ani nenajdeš :-)... Je to jedno, při pohledu na ceník a výbavu je to s Passatem víceméně plichta. Jestliže i Škoda bude dávat na Superba slevy jako dává VW na Passat, tak to bude dál víceméně plichta :-)
Avatar - Emel
10. 3. 2015 17:10
Re: Cenová ofenzíva
To je jen marketing. Cena v závorce podle mě jen říká, kolik bys zaplatil za obsažené prvky výbavy, pokud bys je kupoval jednotlivě, to si klidně můžeš u Fabie spočítat taky.

Pokud by to byla plichta, pak se mi víc líbí Superb, navíc liftback je pro mě bonus. Ale musel bych to projet samozřejmě.
10. 3. 2015 21:03
Re: Cenová ofenzíva
No já mám na pořadu dne objednání vozu teď, na Superba se mi nechce čekat, také se bojím prvních produkčních kusů, atd. Passat už je klasika a prostě dává něco navíc. Zase Superb může mít iso fix na sedadle spolujezdce a to bych fakt užil!
Avatar - Emel
10. 3. 2015 21:14
Re: Cenová ofenzíva
Pak přeju šťastnou ruku a následně hodně spokojenosti :-)
11. 3. 2015 09:47
Re: Cenová ofenzíva
Díky :-)... Upřímně, jestli si koupíš Superba, Mondeo, Passat, Insignii, co já vím, co dalšího v této třídě můžeš vybrat, pak budeš asi vždy spokojený (spíš záleží na konkrétním vkusu), když náhodou nenarazíš na nepovedený kus... Tohle by měl být služebák, takže u něj očekávám jenom spokojenost ;-)
Avatar - Emel
11. 3. 2015 10:03
Re: Cenová ofenzíva
Jo, souhlas... i když je Insignia vevnitř výrazně menší než konkurence, tak vzhledem k obecné přerostlosti dnešní střední třídy to běžně rostlého majitele trápit nemusí. Totéž dynamika... jo, jsou tam rozdíly, ale pro normální ježdění je to fuk, 2.0CDTi i TDCi svou práci odvedou, je tam jen jedno přehozené písmenko ;-)
10. 3. 2015 19:11
Re: Cenová ofenzíva
Peugoet 508 prostredni vybava kombik..sklenena strecha..bila metla...2,0 diesl 160 koni 480 tis vcetne dph :D:D
10. 3. 2015 21:26
Re: Cenová ofenzíva
a tu cenu mas odkial? je to oficialna cennikova? ci uz po zlave predajcu?

za taku cenu som nevidel ani predvadzacku...
10. 3. 2015 23:51
Re: Cenová ofenzíva
fleetova cena....mame ted peugeot vytendrovany pro celou evropu....nechtel jsem tomu verit, kdyz jsem tu cenu videl..a podepisoval.
11. 3. 2015 09:48
Re: Cenová ofenzíva
No neříkej mi, že je to s DPH... firmy s DPH stejně nekupujou, ne?
11. 3. 2015 21:29
Re: Cenová ofenzíva
Ne? >:D a jak firmy kupujou? :D:D neco jineho je pak vraceni dph a nebo prenesena danova povinnost (ta se ale nakupu auta netyka) ..btw kdyz podepisujes pouziti auta pro soukrome ucely, tak prave podepisujes i kupni cenu a jedno procento z toho se ti strhava z platu (pred zdanenim)
Avatar - speedfred
11. 3. 2015 06:42
Re: Cenová ofenzíva
Peugeot 508 -20% bezne
GT so zaskrtanou vsetkou vybavou + optiway servis 880tis s dph
10. 3. 2015 11:58
Re: Cenová ofenzíva
Nevim jak moc realne, ale v zakladech 1,4 oproti napr OIII tam vidim rozdil cca 170tis a zadny prinos.
Skoda te za tuhle cenu okrade tak jeste o male Citigo ;-) Realne tedy ani nahodou >:-[]
10. 3. 2015 16:42
Re: Cenová ofenzíva
No já teda vidím přínos značný. Superb je prostě o třídu větší auto :-)
10. 3. 2015 11:01
prekvapil
ten dízel zarovnakú cenu ako benzín. Nový sup v dízli za 600, to je silný argument.
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2015 11:09
1.6 TDI za cenu benzinu
1.6 TDI je velmi slušný motor mám ho v nové OIII, ceny velmi slušné, nový Superb se mi moc líbí jen doufám, že to se Superbem III, nedopadne jak s OIII , co se kvality zpracování týče. Mám OIII vyrobenou v dubnu 2013 najeto 56tis. km, a je to bohužel v poměru cena/výkon kromě motoru katastrofa.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 11:14
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Ta jednašestka se ti líbí? Já ji nejel, ale všichni ji označují za to nejhorší ve třídě, teda skoro nejhorší.
10. 3. 2015 11:41
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
fakt s tím nemám problém, kupodivu i spotřeba je v pohodě jezdím do 5,5l a to jezdím, pokud člověk jede jak ostatní tak se musí dostat do 4.5l :-)
otázka je , co ten motor vydrží, ne vždy si vzpomenu hned vypnout start-stop
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 11:53
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Spotřeba asi vysoka ani nemuže být, pokud nejsi čuně >:D Já s předchůdcem 1.9 77kw TDI v OII jedu tak 5,8-6, ale nesnažim se.
Avatar - volvo s60
10. 3. 2015 12:12
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Představ si že já s Volvem S60 2004 2,4 120Kw jsem jezdil za 5l nafty!
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 12:33
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Lehkou nohou leda tak.... Tímhle jsem jezdil taky a neni problem jet i za 10...
10. 3. 2015 19:23
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Ja ji mel z pujcovny asi 2 mesice...motor ok..ikdyz byl podladeny dle technicaku na 66 kw (!?) samozrejme zadne vykony od toho clovek necekal.....zato jizdne katastrofa....tedy rizeni des....tlumeni ok...pocity z interieru jak z dodavky :-) nic moc...a z venku je to auto extremne osklive :-) (bavim se soc verzi)
10. 3. 2015 11:28
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
V Octavke mozno. Ale nie je 1.6TDI/88kW trochu malo na Superba? Podla mna slusny zaklad pre taketo velke a tazke auto je niekde okolo 100-110kW. Treba ratat s tym, ze Superb v nafte by mal logicky castejsie chodit po dialnici, kde ten vykon moze chybat...
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 11:30
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Jedničkový superb jezdil běžně s 1.9 77kw či 96kw a ta auta nebyla těžší, než ten nový a určitě nedostatkem síly netrpěl. Myslím, že jako služebák to postačí, pokud chceš trochu reprezentovat a jezdí v tom jeden/dva lidé.
10. 3. 2015 16:47
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Dvojkový Superb měl jako základ 1,9TDI 77kW (než ho nahradila 1,6tka). To bylo na to auto opravdu málo. Ne že by to vůbec nejelo, to ne, ale prostě na to auto to skutečně málo bylo. Jestliže je současný superb lehčí než předchůdce a má 1,6 88kW, pak si myslím, že to jako základ bude určitě lepší než u předchozího. Mimo jiné to má maximálku 206 a i solidní zrychlení. Myslím si, že ostudu to neudělá.
11. 3. 2015 18:12
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Ozzman, ked ho do firem nakupia s 1,6TDI, tak to bude po case motoricky uplne zhumplovane auto. Vsak vieme preco.
Odporucanie je jednoznacne - nekupovat takuto firemnu jazdenku!
10. 3. 2015 11:32
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
myslím, že to bude stačit, v OIII je 77kW a valí to ke 200km/h, do 160km výkonově stačí :-)
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 11:36
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
200 dá i 1.2TSI >:-[]
Avatar - volvo s60
10. 3. 2015 12:15
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Z kopce? A v kolika klekne motor???
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 12:33
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Jednou v 35tisících, teď bude mít 70, tak uvidim >:-[]
Avatar - simon_sez
10. 3. 2015 13:10
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
toto nebola spravna odpoved, podla vsetkeho volvo-world zrejme cakal odpoved typu: nikdy a je to najsamlepsi motor na svete 8-s
Avatar - iudex
10. 3. 2015 13:29
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
>:D
Avatar - Delfin2
10. 3. 2015 11:44
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Pre základne potreby ten motor bude stačiť, ale náročnejší zákazník určite bude voliť minimálne 2,0TDI.
Avatar - AUDIRS6
10. 3. 2015 12:33
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
bohuzial ale aj maximalne... :-!
Avatar - iudex
10. 3. 2015 13:27
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Otázka je, či by bol trh pre Superb s 3,0 V6 TDI, obávam sa, že to by tu boli reakcie typu: za tú cenu mám Audi a nik by tak drahú Škodovku nekupoval. V mainstreamovej strednej považujem štvorvalcovú naftu za postačujúcu (aj keď by možno bol priestor pre tú najsilnejšiu verziu).
Avatar - AUDIRS6
10. 3. 2015 15:23
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Reagoval som zrovna na to Delfinovo "minimalne" - kedze ono je to uz zaroven aj maximalne :-! Predpokladam, ze aj ty predpokladas, ze ja viem, ze do MQB-cka sa ziadna klasicka V6-ka nezmesti, a ze teda je nejake to fnukanie bezpredmetne... ;-\
Moznost ( aj ked zatial len teoreticka ) na R4 BiTDi tu sice je, ale zrovna na zaklade neviem koho odkazu v inej diskusii a porovnanie s Passatu B8 a C-klasy 250 CDi, tak ten motor mi ide cim dalej tym viac proti srsti 8-s Pritom oproti "nasim" V6 TDi nema navyse nic, a horsie skoro vsetko. 8-s Jedine jeho plus je kompatibilita s MQB, vdaka comu sa raz teoreticky moze podivat aj pod kapotu Škody. :-!
Avatar - iudex
10. 3. 2015 16:49
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Viem, že vieš. ;-) Principiálne nepopieram, že podladená V6 je lepšia voľba, ako ultravýkonný dvojturbový R4 a najlepšie to ukazujú prémiové značky, ktoré downsizujú častokrát nie veľmi úspešne (teda menšie motory majú rovnakú či dokonca vyššiu spotrebu, ako väčšie motory, ktoré nahrádzajú).
Na druhej strane Sup mal už V6 TDI a moc dobré meno nemal.
Každopádne mne je nafta ukradnutá a v benzíne má Superb fantastický rozsah motorizácií/výkonov. :-)
10. 3. 2015 16:49
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Přesně... Osobně si ale myslím, že 2,0 TDI 140 kW je na Superb dostatečný výkon v naftě.
10. 3. 2015 12:09
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Cožpak o to motor je to slušný, ale. Zatím každý, koho znám, kdo si do toho sedl z výkonově stejné starší 1,9TDI tak na to nadává že to nejede. A to jde povětšinou o Octavie
Avatar - iudex
10. 3. 2015 13:29
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Môžem potvrdiť. Kamarát dostal vo firme na výber: 1,6TDI s maximálnou výbavou, alebo dvojliter bez nejakého luxusu. Po zvezení jednoznačne bral horšie vybavený dvojliter s argumentom, že tá 1,6ka nejde.
10. 3. 2015 16:52
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Ty jo a vidíš já jsem ji jednou pěkně protáhl po dálnici na služebce (byla v OII) a když mi na tachometru ručička zarovnávala 230 km/h, tak jsem kolegu požádal, ať nahodí navigaci a porovná to, protože tohle je naprosto neuvěřitelná hodnota... Naměřil 215 km/h podle GPS. Tak jak tak jsme čuměli... Bylo to teda mírně z kopce na dálnici mezi Mnichovem a Norimberkem... No a ještě nás při té příležitosti předjel vlak... Konstatovali jsme, že tohle je bordel a že v ČR by se nám nic tak potupného nestalo >:-[]
10. 3. 2015 16:14
Re: 1.6 TDI za cenu benzinu
Taky bych tu 1,6 TDi asi nedoporučoval. Jezdil jsem s ní asi měsíc v Octavii II FL a pro jednoho a žádný náklad více než dobré. Podobný motor v Passatu (předchozí generace) opravdu na auto nestačil. Jezdila s ním naše tisková mluvčí [odkaz]
10. 3. 2015 11:21
4x4?
počítá se i s možností 4x4?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
10. 3. 2015 11:25
Re: 4x4?
Rozhodně. Nejsilnější benzín je 4x4 vždy, dá se připlatit i k naftě... v minulém článku byl přehled co lze a co ne.
10. 3. 2015 11:28
Re: 4x4?
Ale teda "kompletní ceník" není moc kompletní :-)
Avatar - Emel
10. 3. 2015 11:31
Re: 4x4?
Příplatky tu nejsou vůbec... ale vzhledem k tomu že už se auta objednávají by neměl být problém se k němu dostat.

PS: viz Dixik níže :-)
10. 3. 2015 16:53
Re: 4x4?
vlez na stránky škoda, tam ho mají kompletní, včetně výbavy a přípalatků za nadstandardní prvky...
10. 3. 2015 11:32
Re: 4x4?
1,4TSI 110 kW a TDI 110 nebo 140 kW
11. 3. 2015 20:06
Re: 4x4?
Bohužel 4x4 není v manuálu u nejsilnějších variant motorů :-(
10. 3. 2015 11:26
Kompletní ceník
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
10. 3. 2015 11:36
Re: Kompletní ceník
Super(b) :yes:

Jako obvykle - Ambition Plus zlatá střední cesta...

Docela překvápko je navi - Amudsen můžeš mít jen v L&K (zdarma), ostatní jen Columbus, ale cenovka 30k je ok.
10. 3. 2015 11:41
Re: Kompletní ceník
Super. Díky
10. 3. 2015 11:47
Re: Kompletní ceník
Chlape ja ťa mám rád celý deň sa snažím k tomuto cenniku dopracovať.
Hm myslím si že O3 tým pádom stráca význam - kedže drahšie verzie napr. 4x4 tdi v Elegance resp na sr vo výbave Bussiness je enormne predražená a SuperB je predsa len niekde " inde ".
Pár bláznivých autosalónov na tipcars predávaju dokonca RS v tdi dsg za 850 tis + .
Ak SuperB možem mať za tú cenu ....?
Avatar - MGRR
10. 3. 2015 11:53
Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Kdysi jsem nové Skody Laurin & Klement (oct i Superb) do Německé firmy kupoval, po max. třech letech výměna, celkem +-10ks.

Tady se vše dost analyzuje, nepříjemné u Skody byli vyhozené peníze za servis už po roce navíc (protože je nemůžeme dál investovat do rozvoje, ale vyhodili se za opravy spotřebičů-aut). Nejméně nás stál servis starých Octavii L&K 1,9TDi 81kw, nejhorší byli Superby 2,0TDi. Náklady na servis ze Superby bohužel výrazně stoupali, kvalita a životnost výrazně klesala.

Měli a ještě máme obyčejné Toyoty Avensis 2,0TD 93kw a novější 91kw. Nemají prakticky žádné závady, žádné náklady navíc (postupně jsme měnili filozofii, oblíbili jsme si Priusy které díky nulovým nákladům, žádným závadám a úžasné spotřebě vytěsnili všechny Skody)

Místo vzadu nebylo podstatné... Když se kolem sebe podívám, kdo vlastně v Superbu sedí? Chudý ředitel, který nemá na lepší auto, člověk z paneláku, majitelé příměstských satelitů na hypotéku co má Superb na leasing, jednotlivci kteří nechtějí dát za Passat, BMW, MB, nebo nemají. Možná taxi, hotely prostor vzadu v levném autě nižší středí třídy uvítají, ale jako spotřebič.

Google:
Toyota Avensis Geneva 2015

[odkaz]
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Emel
10. 3. 2015 12:15
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
S tím "kdo v Superbu sedí" jsi podle mě úplně mimo. Nevím sice kdo je to ten majitel satelitu, ale Superb je typické "lepší firemní auto", pro obchoďáky a manažery, nejen v ČR. Je to střední třída, ne nižší střední.

Aktuální Avensis bych nechal v klidu dožít, ten je na evropském trhu už jen do počtu.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 3. 2015 13:24
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
"Superb je typické "lepší firemní auto", pro obchoďáky a manažery"

Suhlas. A preto tam z principu nepotrebujes vzadu tolko miesta a z principu nepotrebujes umelo nafuknuty kufor.

Co su, zhodou okolnosti, JEDINE vlastnosti, ktorymi Superb dokaze porazit konkurenciu.

MGRR hovoril presne o tom - v Superbe sedia ludia, ktori jeho pridanu hodnotu nikdy nevyuzije.

A please, nezacni hovorit o prestizi vacsieho auta. Za hranicami JRD/JZD uz Superb prestizny nie je.
Avatar - Emel
10. 3. 2015 13:41
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Hele, asi nemám sílu na další svatou válku. Superb je za loňský rok třetí nejprodávanější auto ve třídě - v minulé generaci. Nějaké zbraně asi mít bude.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 3. 2015 14:24
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Ja nespochybnujem predaje.

Pozri, Kylie Minoque urcite predava viac singlov ako Rush.

Ale hadam sa nebudeme bavit o tom, na ktorej strane je v tomto pripade kvalita.
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 16:05
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Přirovnáváš snad Rush k Avensisu? :D:D To Toyotě dost fandíš >:D
10. 3. 2015 18:22
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
tohle je esence demagogie... :-)
Avatar - AUDIRS6
10. 3. 2015 18:37
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Cakal si, ze ked "MMI" napise nieco, kde sa spomenie este aj nejaka Kylie, ze to moze byt dobre ? >:-[]
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 13:43
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Auto taxikářů... tak ho nazval Clarkson v minulém TopGearu >:D
10. 3. 2015 18:56
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Obchoďáci a manažeři auto samozřejmě využijou pro svoje rodiny. Jsou to nejtypičtější otcové s malými dětmi. Ti mají kufr o víkendech nejplnější.
12. 3. 2015 08:42
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
A cistia, umyvaju, voskuju, ... "svoje" kary pred kazdym vikendom.
Ale, ako povedal klasik; najcistejsie auta maju vzdy statny zamestnanci.
Preco? Rozpoctove peniaze treba vzdy minut do haliera. ;-)
10. 3. 2015 16:56
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Zapomněl na Zemana, co? :-)
Avatar - Emel
10. 3. 2015 16:58
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
To taky :-)
Avatar - MGRR
11. 3. 2015 13:27
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Měl by jste se někdy podívat na středí třídu.

Zkuste se někdy svézt průměrnou třídou od BMW, Lexusu, Infiniti, Jaguár... nějak mi ten Supreb přijde proti nim nedodělaný, ale možná se pletu.

Superb nikdy není a nebude středí třída, to tvrdí jen místní novináři.
--------------------------------------… />Teď nechci psát o vyšší, či nižší...
třeba Phaeton - i když je to jízdně a pohodově vážně úžasné auto, bohužel "nikdy nebude dosahovat toho co přesahuje", díky logu na kapotě. Skoda je jen Skoda... a může být pozlacená, nebo vypadat jako Mercedes S... je to jen skoda.
Avatar - Emel
11. 3. 2015 13:52
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Myslím, že v tom máte zmatek. Termín "průměrná třída" jsem pravda ještě neslyšel, ale jinak je názvosloví celkem jasné.

Vámi jmenovaní jsou zástupci prémie. To není velikostní třída, ale jakostní.

Nižší střední znamená kompakty, tj. auta velikosti +- Golfu.
10. 3. 2015 12:33
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
to MGRR: No a až si doděláš základní školu a zjistíš, že náklady stoupaly a ne stoupali tak ta analýza zákaznické základny Superba teprv dostane švunk.
10. 3. 2015 12:57
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
... a co je na tom špatně, že si lidi kupují auto přiměřeně ke svým možnostem a potřebám ??
10. 3. 2015 16:18
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Nic proti Toyotě, ale dělám ve firmě, která vyrábí několik různých dílů jak pro nový Superb, tak i pro Toyotu Avensis a další modely. Materiály, která požaduje Škodovka, jsou vyšší kvality, než co po nás chce Toyota. Toyota je schopná vyhodit peníze za nesmysly, ale nezaplatí za lepší materiál. Čistě rámcově z pohledu naší firmy - pokud porovnám totožné produkty, které jim dodáváme, tak Superb je daleko lepší volba než Avensis. Vím, že to není zcela korektní srovnání, ale dávám to sem jen pro zajímavost. Nečekal jsem, že požadavky Škodovky jsou dnes na daleko vyšší úrovni než Toyota, která si tak zakládá na kvalitě.
11. 3. 2015 08:42
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
A jak to teda ty kluci japonsky delaj, ze s horsima dilama maji vetsi spolehlivost ?
12. 3. 2015 11:25
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Krabatt, je to tak. Syn sa vratil z USA, kde mali pozicanu Corollu 2013. Palubovka a okolie samy tvrdy plast. Klepkali po jednotlivych dieloch a nechapali? Ze USA najnarocnejsi trh!?
Urobili aj video v style drum&bass&percussion. Ked ho zavesia, tak poslem link. ;-)
10. 3. 2015 18:21
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Tu svou sociodemografickou pseudoanalýzu jsi vycucal z čeho? Svým "hodnocením" ostatních jsi ohodnotil hlavně sebe. ;-\ Pro jistotu napíšu, že nepatřím do žádné ze zmiňovaných skupin, ale "chudý ředitel" mne dostal :-)
Avatar - MGRR
11. 3. 2015 13:16
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Rychle se vším hotový..., prázdné řeči a křik ;-)

V CZ, je slyšet podobné vždy, to už k tomu patří. Ve finále se dodá, já nic, já muzikant, to on, já ne.
11. 3. 2015 23:39
Re: Raději klidnější Avensis - Superb bude na každém rohu.
Tak kolega už se nám představil... :-)
Avatar - Olík13
10. 3. 2015 11:55
Je nádherný :-)
Je nádherný :-O, Vilmo, to jsem si snad i zasloužil... >:D
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2015 13:05
vrchol jménem škoda 2.0tsi
porovnejme co za podobné peníze lze koupit za louží, jen pro info, 0 - 100 za 4sec, 485 koníků, automat 8stupnů od zf apod..
[odkaz]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
10. 3. 2015 13:18
Re: vrchol jménem škoda 2.0tsi
Tak ale ceny v US sú ceny v US, to nie je relevantné porovnanie. Skús si ten Dodge priviezť sem a budeš niekde úplne inde. A i tam treba prirátať k uvedeným cenám sales tax, ktorá saq líši od štátu k štátu.
Tiež som práve pozeral v US webshopoch, čo by vyšiel foťák, po ktorom pokukujem. Je to 500 USD vs. 650 eur u nás, ale po pripočítaní poštovného, dane a cla som na 700 eurách (btw. nemáte niekto cestu do USA? ;-) ) . Takže pozerať US ceny je fajn, ale iba ak sa chceš zbytočne vyhecovať. ;-)
10. 3. 2015 13:26
Re: vrchol jménem škoda 2.0tsi
spíš mě šlo o to, co je za podobnej peníz k mání jinde, no na slzu to už trochu je :-) dovoz auta se může vyplatit, pokud to řeší člověk sám a má na to čas
Avatar - Barrichello
10. 3. 2015 14:14
Re: vrchol jménem škoda 2.0tsi
Tak ono si stačí vzít tuhle nabídku Denkeru a odpočíst si 150 tis, pokud by sis dovoz zařídil sám. [odkaz]
Nebo skladovka Chargeru od Simixu.[odkaz]

A ted je otázka, jestli je lepší Superb R4 2,0 za mega nebo za stejnou cenu Charger V8 nebo 300C 5,7 V8 za 1,1 mega.

Ale to si musí každej rozhodnout sám na základě vlastních priorit.

Anebo jestli je lepší novej Superba za 600 nebo 3 roky stará kára za tu stejnou cenu [odkaz]
10. 3. 2015 14:27
Re: vrchol jménem škoda 2.0tsi
furt to mají docela drahý,ale jestli tohle nebo superba tak je to jasný..
Avatar - Barrichello
10. 3. 2015 14:30
Re: vrchol jménem škoda 2.0tsi
Drahý je relativní pojem, zejména když je aktuálně dolar za 25,30 >:D

Je jasný, že být za 17, si ještě cenově trochu jinde
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 16:12
Re: vrchol jménem škoda 2.0tsi
Pořád dokola stejná písnička.... srovnávat ojetinu s novym autem >:D A co je lepší? 3 roky starej Chrysler za cenu nového Superba, nebo 3 roky starej Superb za polovičku? >:D
Avatar - Barrichello
10. 3. 2015 20:57
Re: vrchol jménem škoda 2.0tsi
Má tam srovnání i nových aut. Osmiválec v plné palbě za 1,1 mega vs 4válec Super v plné palbě za 1 mega. nevím, jak komu, mě z toho vychází vítězně ten V8, jehož jediná nevýhoda je spotřeba, ale ta lze řešit LPG a jezdit tak za krásných 225 kč na 100 km vs 240 kč v 4válcovém 2,0 turbobenzínu popř 180-200 v naftě.

Ale jak říkám - každýho boj.
Avatar - Otrava
11. 3. 2015 14:14
Re: vrchol jménem škoda 2.0tsi
Já bych tyhle auta nesrovnával se Superbem. I když se mi povede sehnat dobrou přestavbu na lpg (i když u V8 by mi krvácelo srdce) a snížím náklady na pohonné hmoty, dostupnost a cena náhradních dílů bude úplně jinde, jak u Škodovky.
Avatar - petrumr
10. 3. 2015 17:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dinar
10. 3. 2015 13:08
Sušnej jemnocit
Řekl bych, že superb půjde jak housky na krámě. ;-)
Rozbalit vlákno
14
Avatar - iudex
10. 3. 2015 13:23
Re: Sušnej jemnocit
Tiež myslím. Dokonca sa nazdávam, že tie lacnejšie verzie ukroja nie úplne zanedbateľne z predajných čísel Octavie.
Za mňa optimum 1,8TSI Ambition plus: 132 kW, bixenóny, 17ky, parkovačky, vyhrievané sedadlá... stačí dokúpiť metlu a je vymaľované.
Avatar - Dinar
10. 3. 2015 13:31
Re: Sušnej jemnocit
Tipnul bych, že ti co koupili/kupují octavii v tuto dobu, budou za pár měsíců docela smutnit, počítám, že s novým modelovým rokem škodovka octaviím přidá výbavu nebo upraví ceny směrem dolů.

Každopádně, víc než pro octavii není ceník superbu dobrou správou pro konkurenci ve střední. ;-)

Jo, 1,8tsi je optimum, akorát to omezení krouťáku u dsg je na pytel, a střední třída s kvedlačkou mi přijde už out.
Avatar - iudex
10. 3. 2015 13:37
Re: Sušnej jemnocit
A ja zase budem rád kvedlať, plus u toho 1,8 je to jasná voľba aj kvôli krútiaku vyššiemu o citeľných 70 Nm.
Avatar - Emel
10. 3. 2015 13:43
Re: Sušnej jemnocit
V automatu bych holt zkusil najít těch 50t na 2.0TSI...
Avatar - iudex
10. 3. 2015 16:57
Re: Sušnej jemnocit
Súhlas, ak chcem nutne benzín s DSG, potom rovno dvojliter. 1,8TSI s automatom tým obmedzením stráca zmysel (resp. sa znižuje na úroveň 1,4ky).
Avatar - Dinar
10. 3. 2015 18:31
Re: Sušnej jemnocit
Když jsem jel s dýzlovým mondeem, tak z toho auta nepatřičnost manuálu úplně trčela, jediným smyslem je nižší cena. Ale vím, mluvíme tu o benzínu, jenže tyhle čtyřhrnky jsou z hlediska vyšší ovladatelnosti motoru man převodovkou celkem o ničem, přijde mi, že k ním ta dsgčka pasují líp. ;-)
Avatar - Emel
10. 3. 2015 13:47
Re: Sušnej jemnocit
S tou Octavií... nevím nevím, zatím Škodovka spíš zdražovala, nemyslím si že se dá čekat zlevňování. RS TSI DSG je za 700, ekvivalentní Superb v Ambition je za 827 - což je mimochodem odpověď na to omezení krouťáku... když DSG, tak holt dvoulitr, beztak se šestistupňové DSG považuje za lepší...
Avatar - Dinar
10. 3. 2015 18:23
Re: Sušnej jemnocit
Můžem se k tomu na podzim vrátit. ;-)
Avatar - white label
10. 3. 2015 18:33
Re: Sušnej jemnocit
Nejde jen o snížený krouťák, jde taky o to suché 7mi st. dsg k němu. Takže už k vůli dsgéčku, určitě spíš mokré 6st. dsg a 2.0 TSI k tomu.
Avatar - Emel
10. 3. 2015 13:40
Re: Sušnej jemnocit
Přesně se shodneme :yes:
10. 3. 2015 14:30
Re: Sušnej jemnocit
Cenovka je nastavená dobře, ale uvědom si že za ceníkovou cenu se prodávalo 0 superbů. Škodovky se prodávají převážně do firem se slevou cca 18%.
Jak to bude u nového? Bude sleva na stejné výši? Podle mě ne..
Avatar - Emel
10. 3. 2015 15:12
Re: Sušnej jemnocit
Na 18% zapomeň, to už dlouho neplatí. Spíš 12, pokud to nejsou fakt velké fleety.
Avatar - Dinar
10. 3. 2015 18:22
Re: Sušnej jemnocit
Nerozumím, zákl. ceny jsou nečekaně příznivé, budou-li slevy 18% budou ještě příjemnější. V čem je problém?
10. 3. 2015 13:44
ake zrychlenie?!
Sice je to nerelevantne - ale zrychluje rovnako ako Cupra....ako to dosiahli? Hadam Cupra nevazi toklko ako Superb? Ci hej?
Motor rovnaky, prevodovka...ale auto vacsie. je to pravdivy udaj?
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ham.
10. 3. 2015 13:53
Re: ake zrychlenie?!
Jenže Sup je 4x4, Cupra půl výkonu v malých rychlostech spálí hrabáním předních kol, proto se tomu také říká "předohrab". Dnes už tedy "nespálí", protože elektronika v předohrabu omezí výkon a do cca 50km/h se to rozjíždí s daleko menším výkonem než je maximální, kdežto Sup houkne napevno zadek a od nuly přenese skoro plný výkon. :-)
Avatar - Barrichello
10. 3. 2015 14:18
Re: ake zrychlenie?!
je zajímavý, že to není tak moc dávno (jen pár let) co měly verze 4x4 horší zrychlení jak třeba verze s RWD >:D
Avatar - Ham.
10. 3. 2015 14:35
Re: ake zrychlenie?!
U malého výkonu může být RWD lepší než AWD kvůli nižší hmotnosti a pořád slušné trakci RWD. Ale nevím proč sem motáš RWD, když se I-n podivoval na Cuprou, což je FWD a to je ta nejhorší kombinace z hlediska trakce a 206kW už je na FWD jednoznačně moc a nedokáže tento výkon v nižších rychlostech přenést na silnici.
Avatar - Barrichello
10. 3. 2015 14:43
Re: ake zrychlenie?!
300 HP je malý výkon?

Jinak takový FWD Cadillac Seville STS měl 300 koní a se 4 stupnovým automatem dělal 100ku za 6,7s.
Za kolikpak by to zvládl s DSG či 8st.?

Za 5,9 resp 5,6s?

15 let stará kára.
Avatar - Ham.
10. 3. 2015 14:59
Re: ake zrychlenie?!
Nechápu na co reaguješ, řeč je o porovnání zrychlení Cupry FWD vs Supa AWD se stejným výkonem 206 kW.
Avatar - Ozzman
10. 3. 2015 16:29
Re: ake zrychlenie?!
Na to, že amerika je lepší >:D Ostatně jako vždy ve všem >:D
Avatar - Barrichello
10. 3. 2015 21:00
Re: ake zrychlenie?!
Nejlepší je ZIL >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
10. 3. 2015 20:59
Re: ake zrychlenie?!
Reaguju na to, proč mají některé RWD modely třeba z let 2008-2011 lepší zrychlení jak AWD se stejným motorem.
Že jaksi s tím přenosem sílem to tak špatné nebude.

No a v reakci na to, že přenést velký výkon na přední kolka je problém písu, že už více jak před 15ti lety měla 300konová Sevilla přední náhon a za kolik dělala 100ku se 4st. převodovkou. Že to tudíž takz není tak horké....
Avatar - Covenant
10. 3. 2015 14:45
Re: ake zrychlenie?!
No zase takové porno to není a pokud nemá člověk místo nohy cihlu tak se to dá :-) samozřejmě nepopírám v určitých momentech výhodu 4x4, ale čekal jsem to horší...ono se v těch nižších rychlostech jak už se jednou rozjedeš moc nepohybuješ ;-)
Avatar - Ham.
10. 3. 2015 15:03
Re: ake zrychlenie?!
Ale diskuze je o 0-100 a to je disciplína, kde se 4x4 jednoznačně projeví, protože rozjezd s 4x4 i s tímto výkonem může být s plynem na podlaze, naopak citlivá noha u FWD neznamená nic jiného než omezení výkonu (ono tu těžkou nohu lze použít bez problémů také, protože elektronika si výkon stejně zreguluje směrem dolů) a tudíž o zhoršení času zrychlení. Prostě to co Sup ztratí v disciplíně 0-100 proti Cupře díky vyšší hmotnosti, tak bez problémů dožene lepší trakcí.
Avatar - Covenant
10. 3. 2015 15:12
Re: ake zrychlenie?!
Ano z 0-100 respektiva 0-50 tam ta výhoda je, to máš pravdu.
10. 3. 2015 15:17
Jak vypadá základ?
Superb se mi líbí, ale obávám se, že cenová politika koncernu opět udělá své. Ono je to pěkný, nízká cena základu. To Octavie taky začíná na cca 350 tis., ale pak tam dáte lepší kola, barvu, navigaci, el. stahování, zadní stěrač atd. (tedy standart výbavy) a jste na 500 tis. bez mrknutí oka. Lépe vybavený Superb vidím na nějakých 800 tis. Za 750tis. máte M6 2,5 v super výbavě.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
10. 3. 2015 15:22
Re: Jak vypadá základ?
M6 2.5 je za 850, ne 750. Za stejnou cenu můžu mít Superb Ambition Plus s 2.0TSI DSG... hůř vybavený, ale silnější. Výhoda Superbu je pokud chci manuál... proti 1.8TSI MT Mazda nemá moc co postavit.

Ale co, stejně si všichni koupí 2.0TDI :-)
10. 3. 2015 15:26
Re: Jak vypadá základ?
Jasný, že Mazda má omezený výběr. No, k té ceně. U nás jsem v salonu viděl Mazdu6 2,5, automat, bílá kůže, plná výbava za 750 tis. Byla tam už sleva, to jo. A hlavně, kdo preferuje koncern, tak o Mazdě většinou neuvažuje.
Avatar - Emel
10. 3. 2015 15:29
Re: Jak vypadá základ?
Nemůžeš srovnávat cenu skladovky po slevě s ceníkovou cenou. Myslím, že na Škodovku dostaneš v průměru větší slevu než na Mazdu.

Já měl Mazdu 6 a Octavii RS jako dva nejžhavější kandidáty na nové auto... a samozřejmě k Superbu je ta 6ka přirozenější konkurent.
10. 3. 2015 15:33
Re: Jak vypadá základ?
To je jasný, počkám si až bude Superb v salonu a schválně se podívám. Přesto zastávám názor, že i přes nesporné nevýhody (malý výběr, malé slevy) je na tom Mazda ve střední a vyšší výbavě cenově lépe. I přesto, že to máš daný od výrobce, a nic na tom nemůžeš měnit.
Avatar - Emel
10. 3. 2015 15:42
Re: Jak vypadá základ?
Záleží co chceš. Pokud chceš benzín v manuálu, pak opakuju co už jsem řekl - proti optimu Škodovky (1.8TSI Ambition Plus) nemá Mazda co postavit. Potřebovala by něco jako 2.5G Attraction MT...
10. 3. 2015 15:28
Re: Jak vypadá základ?
o základe a cene tu už článok bol, tak si vyhľadaj
10. 3. 2015 16:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
10. 3. 2015 17:04
DSG 7° za 65000,- je to stejné jako ve Fabii za 35000,-?
65000 Kč bych teda za cukavé podtáčivé DSG nedal. Měl jsem ho kdysi dávno v Octavii (1.4 TSI 90kW r.v.2009), kde vyšlo na 40000,- (včetně DPH a před slevou) a už to bylo až až....
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2015 18:11
Praha nakoupila skodovky za 50 milionu
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2015 19:55
superb
Zatim jsem necetl diskuze zde ale jinde jsem cetl uz o superbu a muzu napsat ze ikdyz jeste neni v prodeji tak vetsina to auto uz ridila osahala si ho a kdyz jsem se zeptal kde tak kazdej popisuje obrazky. zeptam se jak se jezdi s obrazkem? pozna nekdo rozdil v KW? a jestli benzin nebo nafta? Jen se ptam, ja to neumim a jen doufam ze zde nejsou taci co s ni uz maj najeto 50tis.km. a vse vrze a plasty hruza a motor a ta prevodovka no hruza. Snad az bude opravdu v prodeji tak recenze budou pravdive a ne smyšlené. Pujdu se na nej taky podivat a svezu se. tento rok chcem koupit auto ale asi uz nejake SUV.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
10. 3. 2015 21:10
možností zase tak moc není
základ je až 1.8 TSI s manuálem ("dvouválec" 1.4 beru jako vtip, asi jako 1.0 MPI ve Fabii), což je velice slušný základ, pokud zapracovali na kvalitě motoru, která byla v minulé generaci tragická

kdo chce automat, nemá jinou možnost než 2.0 TSI (1.8 TSI s DSG 7° s uměle omezeným točivým momentem a extrémně předraženou převodovkou nevalné pověsti je blamáž)

kdo chce 4x4, pak leda vrcholnou motorizaci. Holt každá legrace něco stojí.

O dieselu už snad v dnešní době slušný člověk neuvažuje...
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Emel
10. 3. 2015 21:16
Re: možností zase tak moc není
...aneb když se chce, plivnout se dá na cokoli. :no:

Chceš slabý benzín? Silnější benzín? V manuálu? V automatu? Ve čtyřkolce? Nebo naftu? Automat, čtyřkolka? Všechno jde. Tahle flexibilita je výsadou nemnohých.
Avatar - Barry Lyndon
11. 3. 2015 00:06
Re: možností zase tak moc není
na nic neplivu a ani jsem to nemyslel jako kritiku. Jen holé konstatování, že jsou v podstatě jen 3 relevantní alternativy. TSI jsou už takto nespolehlivé a ACT to rozhodně nevylepší (zdrojem poruch bude jak samotný mechanismus, tak nerovnoměrné mechanické i teplotní namáhání motoru). 7° DSG za 65tis je ekonomický nesmysl, navíc tato převodovka v mnoha režimech nefunguje dobře). Smradlácké diesely jsou kapitola sama pro sebe, to snad ani nemá smysl komentovat.

Zbývá 1.8 TSI manuál, 2.0 TSI DSG 6° a 2.0 TSI DSG 6° 4x4. Nic víc, nic míň.
Avatar - Emel
11. 3. 2015 09:05
Re: možností zase tak moc není
"Jen" tři v benzínu? No to jsi mě docela pobavil... není to tak dávno co Peugeot nabízel jen naftu a na benzín se dočasně vykašlal úplně.

Tvé zdůvodnění u 1.4TSI jsou čiré spekulace, pro Superb to bude podle mě důstojná motorizace dynamicky na úrovni 2.0TDI, což je de facto standard třídy.

Naftu sice můžeš ignorovat, ale ignoruješ tím realitu... nafta je v dané třídě logicky drtivá většina prodejů.
Avatar - AUDIRS6
10. 3. 2015 21:48
Re: možností zase tak moc není
Hmmm..., co take strasne zle ti motor 1.8 TSi urobil ? :-O
Ten motor je praveze jeden z najmenej problemovych a v tejto generacii uz ma aj popustenu uzdu a dosahuje parametre ako sa na neho slusi a patri - teda 320 Nm v rozsahu s naftou neporovnatelnom, tichy, hladky benzinovy chod a pri rozumnom zaobchadzani aj rozumnu spotrebu. Vykon sa tiez zdvihol z donedavnych 170 PS ( Audi ) na aktualne s prehladom dostacujucich 180 PS. Celkovo je to prepracovana verzia, ktoru pouziva aktualne strasne vela modelov a zatial je tych staznosti menej ako safranu.
1.4 TSi s COD - je 4 valec. Pokial si lenivy si po starte zmacknut 1 tlacitko na deaktivovanie tejto funkcie - tvoja vec. Motor ale tiez vydareny, uz v X-ej generacii.
No a toto: "O dieselu už snad v dnešní době slušný člověk neuvažuje..." - nepotrebuje komentar... :-! :no:
Avatar - Barry Lyndon
11. 3. 2015 00:07
Re: možností zase tak moc není
pochybuju, že tam to vypínací tlačítko bude. Předpokládám, že se to bude muset vypnou trvale nějakým neautorizovaným servisním zásahem...
Avatar - CommonUser
11. 3. 2015 13:44
Re: možností zase tak moc není
1.8 TSI - to je ta sranda s preskocenymi rozvodmi (ano, nie len 1,2 a 1,4) a s visiacimi ventilmi. Taky strycekBob by mohol rozpravat, ale nechce, dostal kulanz 100% ...
Spravne TPI si k tomu motoru najdes aj sam.
11. 3. 2015 10:00
Re: možností zase tak moc není
Myslím si, že "dvouválec" 1,4 TSI 110 kW je pohodová základní motorizace. Myslím, že zrychlení 0-100 pod devět sekund a maximálka 220 km/h, jsou zcela dospělé hodnoty... Jaká bude životnost a spolehlivost tohoto motoru, to je zase úplně jiná otázka.

No a diesel je diesel... Když máš jako limit výběru emise CO2 a benzíny se Ti tam nevejdou, tak holt musíš sáhnout po dieselu, co se dá dělat...
Avatar - Barrichello
11. 3. 2015 10:23
Re: možností zase tak moc není
dopělé hodnoty to jsou, zrychlení za 10s je super.

Má to ovšem dvě podmínky - musí to být auto y roku 1999 a musí mít 4st. automat.

V opačném případě je to výsměch
Avatar - Emel
11. 3. 2015 10:32
Re: možností zase tak moc není
Není to za 10, ale za 8.6s, resp. 9s v automatu. Pro ilustraci, Mondeo 1.5EB má 9.2s, 2.0EB 149kW má 8.7s.
Avatar - Barrichello
11. 3. 2015 12:02
Re: možností zase tak moc není
Ty jo, 9 sekund, mmm to je pokrok.

Moje 15 let starý Alero o stejným výkonu to dělá za 10,5, vyhodit z něj 4st. automat a dát tam DSG, udělá to za 9,2 šacuju.

To je pokrok, za 15 let, LOL
Avatar - guze
11. 3. 2015 12:05
Re: možností zase tak moc není
A pointa je kde? Nový auto nemůže mít stejnej výkon, jako auto pred 15 lety?
Avatar - Barrichello
11. 3. 2015 13:16
Re: možností zase tak moc není
Pointa je v tom, jak moc si po stránce výkonových parametrů polepšíte novým autem. Jediný pokrok v převodovkách a nižší spotřebě dané tím, že místo 2,4ky atmosféry budete mít vyhoněný verk 1,4 s turbem.

Opravdu pokrok, at se jde celej Brusel vycpat.
Avatar - Emel
11. 3. 2015 13:22
Re: možností zase tak moc není
A uvědomuješ si, že je řeč o základní motorizaci? To je ten pokrok, dnešní základ za 600 dává kilo za 8.6... pecka, ne?
Avatar - Barrichello
11. 3. 2015 13:31
Re: možností zase tak moc není
Ta 2,4 byla taky základ >:D

600 je super cena, ale je nutný se ptát, kde všude a JAK MOC to soudruzi z AZNP OKRADLI, nebot ještě před pár lety stála Fabie 450 v lepší výbavě a meztim šla cena práce i materiálu výrazně nahoru.

A kouzelníci to opravdu nejsou.

Takže by to stálo za menší rozborku, kde zas klucí ušetřili na místech, co nejsou na prvním místě moc vidět. A jestli těch míst náhodou není zas o 500 víc než v předchozí generaci >:D >:D
Avatar - CommonUser
11. 3. 2015 13:48
Re: možností zase tak moc není
Clovece hned ma napadla ta porevolucna reklama na Favorit pod taktovkou VW. 500 vlajociek vylepseni ...
Link
[odkaz]
14. 3. 2015 10:40
Re: možností zase tak moc není
Aj Rusáci toľko vylepšovali Fiat 124, že bol z toho nakoniec aušus! ;-)
Avatar - Emel
11. 3. 2015 13:53
Re: možností zase tak moc není
Nojo... prostě když to stálo hodně tak to bylo předražené, když to stojí málo tak je to jistě ošizené...

Dnešní 1.4 naloží tehdejší 2.4 2s v 0-100... a to je taky pokrok.
Avatar - Barrichello
11. 3. 2015 14:03
Re: možností zase tak moc není
Tak si musíte ujasnit priority no.

Budto to bylo kdysi předražené a ted je to Ok anebo to předražené nebylo, ale v tom případě to je ted okradené.

Třetí varianta není >:D
Avatar - Emel
11. 3. 2015 14:11
Re: možností zase tak moc není
Ale jo, je... třeba se zefektivnily výrobní postupy, nebo se zvýšila míra sdílení technologií, zjednodušil se návrh díky počítačovému modelování, některé patenty jsou zaplacené... a samozřejmě to může být od každého trochu - trochu nadsazené ceny dřív, trošku šetření dnes, systémové úspory ve výrobě...
Avatar - AUDIRS6
11. 3. 2015 14:19
Re: možností zase tak moc není
Prijde mi to ako marny boj s veternymi mlynmi... :-!
A to si mu este pri tych jeho starych motoroch zabudol argumentovat tym, ze ake boli vtedy emisne normy a ake su dnes - ako su dnes tie motory dopriskrcovane cez el. skrtiacu klapku a podobne eko-nezmysly... :-!
ale Barik zije asi na druhej strane velkej mlaky a je spokojny s nejakym 30 rocnym bigblockom s karbecmi. >:-[]
Avatar - Barrichello
11. 3. 2015 14:37
Re: možností zase tak moc není
Tak v roce 1985 už karbec snad nic nemělo >:D >:D to už bylo vše TBI atd

A to samý bigblock, ten už měly jen velké pickupy

Jinak všude small block, když už >:D
Avatar - guze
11. 3. 2015 13:27
Re: možností zase tak moc není
Tj, ale to je celoevropskej trend, ne jenom skodovky ... a 150koni jako zakladni motorizace je dost dobry, to ze to je z 1.4 je dany dobou ... a mimochodem, myslim ez to neni zas tak davna doba, kdy tebou milovany americky automobilky "dolovaly" z 5l V8ček zavratnejch 190 koni ...
Avatar - Barrichello
11. 3. 2015 13:41
Re: možností zase tak moc není
Jo, ale to by ti musel něco říkat pojem ropná krize.

Vyhod z toho pětilitru z roku 1978 vačku a pár drobností, dej tam jiný a rázem je ze 160 HP 300 HP.
Ten okleštěnej výkon byl z důvodu, aby to žralo co nejméně.

Takže zatímco v roce já nevím 1968 dával V8 šestilitr 350 Hp, ale jezdil v průměru za 17 v us podmínkách, tak 5litr o 10 let později dával 160 Hp, ale jezdil za 11 v US podmínkách....

Jenže problém je ten,že dnes žádná ropná krize není a ropy sou přebytky......

A papírová spotřeba věcí jako 1,4 turbo apod. je podvod, v reálu to žere o půl litr až litr na strovku víc.

A další litr udělá převodovka.

Takže zjistíme, že to auto ze záračným údajem na papíře 5,6 litru žere ve skutečnosti tak 6,2 a s převodovkou co měly starý káry by žralo tak 7-7,5.

A to umí 1,6 atmoséfra taky, jezdit kolem 8 litrů v průměru.

Takhle to pokračuje dál, dvoulitr s užasnými 6,5-7 na sto v reálu 7,5-8 a dejs tarou almaru a si přes 9 atd. atd.
Avatar - Emel
11. 3. 2015 12:05
Re: možností zase tak moc není
Moje 28 let stará Mazda to dala za 6.5s. No a?
Avatar - Ada je zase tady
11. 3. 2015 11:41
Kompletní ceník?
A kde je verze 4 motion variant s přizvednutým podvozkem? Jediný typ, který má smysl pro běžného spotřebitele. 8-s
Rozbalit vlákno
8
Avatar - nalimer
11. 3. 2015 12:12
Re: Kompletní ceník?
to bude extra špica akcia začiatkom budúceho roka.
hral som sa s konfiguráciou suberb 3, 2.0, 4x4 Style vs. to isté od passatu v sedane.
pri oboch som bral xenony resp. jednoduché LED, navi, parkovacie senzory, alarm, metalíza. naozaj bez extra silného luxusu, skôr štandard pre strednú triedu. žiaľ, aby porovnanie bolo čo najspravoidlivejšie, musel som ešte doobjednávať prvky, aké má už passat v cene (asistenčné prvky, alcantra sedačky... nevedel som však nahradiť LED svetlá.
Suberb vyšiel na - cca 928.000Kč, Passat 912.000Kč
Inak napísané, rovnako vybavený Passat a Superb výjdu narovnako, resp. môže sa stať, že Superb dokonca drahšie.
V prospech Superba hovorí, že díler má väčšiu možnosť poskytnutia zliav (až do 10%), auto má prim v priestoroch. Dôležitým plus je ale dlhšia záruka (čo sa potichu ale prejavuje v cene). Passat má zas výhodu lepšej výbavy už v cene auta a technologickejších opcií. Ťažko povedať, či pri odpredaji sa dostane vyššia suma pri VW ako pri Škode.
12. 3. 2015 15:45
Re: Kompletní ceník?
Na Passata dostaneš větší slevu od dealera než na Supa. Vyzkoušené - Porsche Č.B. - Passat 1.8 tsi dsg Highline - sleva 18,5% z celkové ceny vozu. Sám jsem byl mile překvapen.
Avatar - AUDIRS6
11. 3. 2015 12:22
Re: Kompletní ceník?
Neboj, prijde ti kombik, 4x4 si priplatit mozes a ak bude k dispozicii aj priplatok "paket pre zle cesty" - t.j. zvyseny podvozok o nejakych 10-15mm, tak hadam aj taky narocny zakaznik ako ty bude uspokojeny ;-)
...a mozno prijde aj Scout ... :-)
Avatar - Ada je zase tady
11. 3. 2015 18:41
Re: Kompletní ceník?
Podvozek zvednutý o 10-15 mm nemá smysl, když oproti předchozím modelům byl podvozek snížen. Přizvednutí by muselo být min o 30mm. Scout je nesmysl, oplastované auto přizvednuté jen tím, že má větší kola? To určitě ne!

Kritéria jsou jasná:
- světlá výška min 160mm
- min. 2.0 TDI, 4x4
- manuální převodovka
- ruční brzda
- po složení zadních sedadel musí vzniknout zcela rovná ložná plocha
- čísla na tachometru a otáčkoměru musí být v normální (svislé) poloze
- xenony, vyhřívaná sedadla, šíbr, tažné zařízení, automatická klimatizace
Avatar - AUDIRS6
11. 3. 2015 19:39
Re: Kompletní ceník?
Ked sa stanem sefom Audi, tak ti urobim takeho A6 Allroada. OK? ;-)
Len dufam, ze mi neohrnies nos nad 3.0 V6 TDi s 1 e-laderom, a 1 klasickym turbom. ;-)
Avatar - Jaros71
12. 3. 2015 01:02
Re: Kompletní ceník?
Naprosto normální a smysluplné požadavky!
Kromě tažného to vidím stejně.
4*4 , šíbr , a zvýšený podvozek , na chatu ideální. ;-)
Avatar - Barry Lyndon
12. 3. 2015 14:43
Re: Kompletní ceník?
čistě teoreticky: když je podvozek pořádně zakrytovaný, tak se nemusí světlá výška zvedat (nebo alespoň ne moc), protože to má na silnici jen samé nevýhody...
12. 3. 2015 18:59
Re: Kompletní ceník?
Zas nebud takovej cimprlich. Kdyz auto semtam skrtne o spodek, tak se nic nestane.
14. 3. 2015 10:53
Hurááá ...
Konečne mi odpísali zo skoda auto sk.
"Dobrý deň,
Dovoľte mi, aby som Vám poďakoval za záujem o automobily značky ŠKODA. Nový Superb bude na showroomoch od začiatku júna.
Prajem pekný zvyšok dňa.
S pozdravom
Ing. Vladimír Stančík | Produktový manažment"
;-\ ;-\ ;-\
Dúfam, že mysleli rok 2015.
Rozbalit vlákno
0