Ta hybridní verze je asi rozumná na pojížďky do města, tohle bude konečně normální motor. Jen nerozumim proč do novinek NX a IS nedávaj 8mi stupňovej automat :-|
Také něco přidám. Nedávno tu bylo velmi kritizováno, že F-Focus RS i ST mají zadní světla jako kopírovaná od Renaultu; měla vypadat jinak, atd.,atd. U Lexusu to nevadí? ;-\
Jo, a ještě něco. Když se objevila CX5ka tak všichni kritizovali, jak veliký má gril, jak je to hnusný. A co Lexus, ten má tu tlamu dvakrát větší! >:D
otázku jsem položil zástupcům Lexusu a je to kvůli preferencím určitých trhů. Například v Japonsku nebo Americe o vyšší rychlosti patrně nestojí, byť je by byl motor schopen rozjet auto na daleko vyšší rychlost.
Vyznieva to ako japonsky alibizmus. GS450h frci po 250, ale GS350 obmedzenie na 190 vraj kvoli AWD. GS250 ma tak domrvene prevody, ze ani maximalku neda.
Ked sa presunieme k Toyote, tak uz Avensis 1,8 ma obmedzovac max rychlosti. A to je EU auto !
Nevravim, ze clovek tak jazdi stale, ale zistit to az na nemeckej dialnici s prilepenym 320CDI na zadku, nic moc pocit teda. Samozrejme servis a "nevedomi" budu tvrdit, ze ten vykon nestaci na 200+. Staci pozriet BC / CAN, ze ECU prestane tlacit benzin. To sa deje uz pri 5000 ot.min. Ovsem jedine schvalene pneu su V-index.
Svatá pravda, důležité je, jak to funguje. A podle všeho to funguje jenom v reklamních prospektech Lexusu, brusque ride nebo poor ride v recenzích je docela jasné vyjádření toho co to svede.
[odkaz]
[odkaz]
Svatá pravda. Asi by sis měl přečíst 2. odstavec tohohle článku a nekombinovat jak ten blb co nakombinuje městkej hybrid se sportovnim paketem F-sport ;-)
:-| ;-\ :-(:-O:*)8-s:-!
...az take zmiesane pocity mam z tohoto tvojho vyplodu.
Bavime sa o sucasnosti, len tak medzi recou a tvoje priklady su klasicke priklady nevzdelanca: Passat B4 s motorom priecne a k nemu mi davas A4, ktora nikdy nebola inac, nez pozdlzne.
A ten bonus - tak to uz je na prasky 8-s - zajdi si do lekarne.
Tymto sa vsetko to lepsie co sme popisali za posledny tyzdne anuluje a znova sa dostavas na uroven takeho dementa na akeho som reagoval :-!
ako sorry, ale nastuduj si to este raz a potom sa mozeme bavit.
Z coho vychadzaju vsetky A4 a vyssie ideologicky a technicky je nespochybnitelna vec.
A z Passatu to nikdy nebolo a ani nebude. :-!
A ten Sup-I na zaver, tak to ma dostalo uplne >:D
Alebo nespravne chapes, na co som ja reagoval. No a ja na to, ze MMI pisal nieco o preznackovanych VW na Audi, kde som ja nereagoval autami postavenymi na MQB, resp. PQ ( kde je technicky zaklad spoluvyvinuty s VW ) ale autami na MLB-cku, plus R8 ako taky bonus. ;-) Takze sa este raz zamysli, ci je tvoja reakcia vhodna... ;-)
No ten starej Sup Passat a A4 sou všechny stejný žejo :-)
A protože se to zákazníkum audi hodně nelíbilo tak toho v další generaci nechali. Phaeton a Bentley bylo to samý tam má My_Myself_and_I taky pravdu. A že první generace fakt nebyla to pravý vořechový víš sám ;-)
Zdielanie platforiem je stara znama vec. Tak si asi lahko odpovies, co bolo skor na pozdlznej platforme, ci A4 / A6, alebo Passat. ;-)
A neide o to, ze sa im to v Ingolstadte nepacilo, ale ze vo Wolfsburgu prisli na to, ze na PQ-cku ich to vyjde menej a zaroven pri rovnakom razvore bude priestrannejsi vnutri.
Toto su zname fakty, proti ktorym nic nemam.
No a Bentley / VW a ten z A8...to je smutna historia o akej sme sa zrovna my dvaja uz bavili... :-!
Moc povedený vůz, i když se (jako vždy v případě japonských vozů) evropští reportéři snažili zuby nehty nějaké ty hnidy vypíchnout. Jistě, oturbená 2.5l V6 by mu slušela víc, ale určitě měli Toyoťáci nějaký racionální důvod, proč šli do toho 4válcového dvoulitru. S největší pravděpodobností jde o nové technologie, které chtějí zužitkovat i jinde. (GT 86 s 200kW?) Snad časem se i ta V6ka objeví. Lexus by si to zasloužil. :-!
Máš pravdu. Surfoval jsem různé US fóra a s 2.5 V6 se opravdu nedá nic dělat. Za prvé má vysokou kompresy 12.5:1 a za druhé ECU je neprůstřelné. Odkazují tam na 3.5 V6, které má o 100k víc bez úprav. To je samozřejmě možné jen pro IS250 a ne pro NX. Tam by se ten motor asi nevlezl.
no podla mna V6 nebude, skor ubudne V6 aj v IS a GS, namiesto 2.5 V6, aspon v Europe dost mozne. Ako ta spotreba nevysla vobec zla, podobna vychadza aj s hybridom v testoch, uvidime v redakcnom teste.