Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Hammunasakra
1
Ta hybridní verze je asi rozumná na pojížďky do města, tohle bude konečně normální motor. Jen nerozumim proč do novinek NX a IS nedávaj 8mi stupňovej automat 😐
webpaja
1
Je škoda, že se turbo nedokázalo naroubovat na V6...
Hammunasakra
1
Japonci sou konzervativnější i to časem přijde. Ale ne do NX což relativně malý auto, kam ten oturbenej 2litr bohatě stačí
Uživatel_5340709
2
Přesně, už dávno říkám, že například taková mazda měla oprášit své 1,8 2,0 V6, zdokonalit mat. odolnost a oturbovat je.
Ham.
1
NX je na platformě RAVky s motory naštorc a ta není připravená na šestiválce.
webpaja
0
Aha, to jsem netušil... 😉
pargi
1
Předešlá 6válec měla...v USA 😄
rimow11
vyzera perfektne :yes: :yes:
nechcem ti kaziť radosť, ale je to kríženec juka, pulsara a predátora
Také něco přidám. Nedávno tu bylo velmi kritizováno, že F-Focus RS i ST mají zadní světla jako kopírovaná od Renaultu; měla vypadat jinak, atd.,atd. U Lexusu to nevadí? ;-\
Jo, a ještě něco. Když se objevila CX5ka tak všichni kritizovali, jak veliký má gril, jak je to hnusný. A co Lexus, ten má tu tlamu dvakrát větší! >😁
Jo, a ještě něco. Když se objevila CX5ka tak všichni kritizovali, jak veliký má gril, jak je to hnusný. A co Lexus, ten má tu tlamu dvakrát větší! >😁
No a co? I kdyby to byl kříženec pet lahve a kočičí prd*ele, tak je to snad na něm, jestli se mu to líbí nebo ne.
Haplo
Maximalka je omezená na 200 km/h kvůli AWDečku jako to má GS 350 AWD? Nebo to má tak krátký převody, že to víc nejede?
Prepac, ale neexistuje jediny racionalny dovod, preco by taketo CUV malo mat maximalku nad 200.
Dobrý den,
otázku jsem položil zástupcům Lexusu a je to kvůli preferencím určitých trhů. Například v Japonsku nebo Americe o vyšší rychlosti patrně nestojí, byť je by byl motor schopen rozjet auto na daleko vyšší rychlost.
otázku jsem položil zástupcům Lexusu a je to kvůli preferencím určitých trhů. Například v Japonsku nebo Americe o vyšší rychlosti patrně nestojí, byť je by byl motor schopen rozjet auto na daleko vyšší rychlost.
Vyznieva to ako japonsky alibizmus. GS450h frci po 250, ale GS350 obmedzenie na 190 vraj kvoli AWD. GS250 ma tak domrvene prevody, ze ani maximalku neda.
Ked sa presunieme k Toyote, tak uz Avensis 1,8 ma obmedzovac max rychlosti. A to je EU auto !
Nevravim, ze clovek tak jazdi stale, ale zistit to az na nemeckej dialnici s prilepenym 320CDI na zadku, nic moc pocit teda. Samozrejme servis a "nevedomi" budu tvrdit, ze ten vykon nestaci na 200+. Staci pozriet BC / CAN, ze ECU prestane tlacit benzin. To sa deje uz pri 5000 ot.min. Ovsem jedine schvalene pneu su V-index.
Ked sa presunieme k Toyote, tak uz Avensis 1,8 ma obmedzovac max rychlosti. A to je EU auto !
Nevravim, ze clovek tak jazdi stale, ale zistit to az na nemeckej dialnici s prilepenym 320CDI na zadku, nic moc pocit teda. Samozrejme servis a "nevedomi" budu tvrdit, ze ten vykon nestaci na 200+. Staci pozriet BC / CAN, ze ECU prestane tlacit benzin. To sa deje uz pri 5000 ot.min. Ovsem jedine schvalene pneu su V-index.
Ham.
Přední zavěšení McPherson s dvojitými lichoběžníky? Je to podvozek z Ravky, takže vpředu je McPherson a dvojité lichoběžníky jsou vzadu.
Mě by zajímalo, jak McPherson s dvojitými lichoběžníky vypadá.
McPherson s dvojitými lichoběžníky je samozřejmě kravina, buď je to McP nebo dvojité lichoběžníky, ale obojí to být nemůže. U NX je vpředu McP.
Jo McP ale tak předělanej že to je málem lichoběžník 😉
Jo, málem lichoběžník, který shodou čirých náhod vypadá jako klasický McP. >😒]
Jedno jak vypadá důležitý je jak funguje. A upravenej fakt je 😉
Svatá pravda, důležité je, jak to funguje. A podle všeho to funguje jenom v reklamních prospektech Lexusu, brusque ride nebo poor ride v recenzích je docela jasné vyjádření toho co to svede.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Svatá pravda. Asi by sis měl přečíst 2. odstavec tohohle článku a nekombinovat jak ten blb co nakombinuje městkej hybrid se sportovnim paketem F-sport 😉
JohnST
Je to len Toyota a este skareda jak noc.: >😁 :-!
Pak Audi je jenom vw, Infiniti zas Renault, Rolls pouze BMW.
Z určitýho pohledu jo a hlavně: Zlepšovat se to nebude >😒]
Audi JE iba VW, resp. v niektorych pripadoch Skoda.
Medzi RAV4 a tymto Lexom je vacsi rozdiel ako medzi Phaetonom a Bentley. Znie to hrozne, ale je to fakt.
Mnozstvo koze ci chromu atd. nema vplyv na technicky a technologicky zaklad ci sposob odladenia podvozku, ak pouzivas identicke komponenty.
Medzi RAV4 a tymto Lexom je vacsi rozdiel ako medzi Phaetonom a Bentley. Znie to hrozne, ale je to fakt.
Mnozstvo koze ci chromu atd. nema vplyv na technicky a technologicky zaklad ci sposob odladenia podvozku, ak pouzivas identicke komponenty.
tak mi ukaz, z ktoreho VW vznikla A4, A6, A8...Q5, alebo R8 >😒] >😒] >😒] >😒]
ty si mi fakt odbornik :-! :no:
ty si mi fakt odbornik :-! :no:
[odkaz] [odkaz]
a eště bonus [odkaz] 😄
a eště bonus [odkaz] 😄
😐 ;-\ 😒 😲 :😉 8-s :-!
...az take zmiesane pocity mam z tohoto tvojho vyplodu.
Bavime sa o sucasnosti, len tak medzi recou a tvoje priklady su klasicke priklady nevzdelanca: Passat B4 s motorom priecne a k nemu mi davas A4, ktora nikdy nebola inac, nez pozdlzne.
A ten bonus - tak to uz je na prasky 8-s - zajdi si do lekarne.
Tymto sa vsetko to lepsie co sme popisali za posledny tyzdne anuluje a znova sa dostavas na uroven takeho dementa na akeho som reagoval :-!
...az take zmiesane pocity mam z tohoto tvojho vyplodu.
Bavime sa o sucasnosti, len tak medzi recou a tvoje priklady su klasicke priklady nevzdelanca: Passat B4 s motorom priecne a k nemu mi davas A4, ktora nikdy nebola inac, nez pozdlzne.
A ten bonus - tak to uz je na prasky 8-s - zajdi si do lekarne.
Tymto sa vsetko to lepsie co sme popisali za posledny tyzdne anuluje a znova sa dostavas na uroven takeho dementa na akeho som reagoval :-!
Ty zas tak velkej znalec koncernový techniky nebudeš 😉
ako sorry, ale nastuduj si to este raz a potom sa mozeme bavit.
Z coho vychadzaju vsetky A4 a vyssie ideologicky a technicky je nespochybnitelna vec.
A z Passatu to nikdy nebolo a ani nebude. :-!
A ten Sup-I na zaver, tak to ma dostalo uplne >😁
Alebo nespravne chapes, na co som ja reagoval. No a ja na to, ze MMI pisal nieco o preznackovanych VW na Audi, kde som ja nereagoval autami postavenymi na MQB, resp. PQ ( kde je technicky zaklad spoluvyvinuty s VW ) ale autami na MLB-cku, plus R8 ako taky bonus. 😉 Takze sa este raz zamysli, ci je tvoja reakcia vhodna... 😉
Z coho vychadzaju vsetky A4 a vyssie ideologicky a technicky je nespochybnitelna vec.
A z Passatu to nikdy nebolo a ani nebude. :-!
A ten Sup-I na zaver, tak to ma dostalo uplne >😁
Alebo nespravne chapes, na co som ja reagoval. No a ja na to, ze MMI pisal nieco o preznackovanych VW na Audi, kde som ja nereagoval autami postavenymi na MQB, resp. PQ ( kde je technicky zaklad spoluvyvinuty s VW ) ale autami na MLB-cku, plus R8 ako taky bonus. 😉 Takze sa este raz zamysli, ci je tvoja reakcia vhodna... 😉
No ten starej Sup Passat a A4 sou všechny stejný žejo 😄
A protože se to zákazníkum audi hodně nelíbilo tak toho v další generaci nechali. Phaeton a Bentley bylo to samý tam má My_Myself_and_I taky pravdu. A že první generace fakt nebyla to pravý vořechový víš sám 😉
A protože se to zákazníkum audi hodně nelíbilo tak toho v další generaci nechali. Phaeton a Bentley bylo to samý tam má My_Myself_and_I taky pravdu. A že první generace fakt nebyla to pravý vořechový víš sám 😉
Zdielanie platforiem je stara znama vec. Tak si asi lahko odpovies, co bolo skor na pozdlznej platforme, ci A4 / A6, alebo Passat. 😉
A neide o to, ze sa im to v Ingolstadte nepacilo, ale ze vo Wolfsburgu prisli na to, ze na PQ-cku ich to vyjde menej a zaroven pri rovnakom razvore bude priestrannejsi vnutri.
Toto su zname fakty, proti ktorym nic nemam.
No a Bentley / VW a ten z A8...to je smutna historia o akej sme sa zrovna my dvaja uz bavili... :-!
A neide o to, ze sa im to v Ingolstadte nepacilo, ale ze vo Wolfsburgu prisli na to, ze na PQ-cku ich to vyjde menej a zaroven pri rovnakom razvore bude priestrannejsi vnutri.
Toto su zname fakty, proti ktorym nic nemam.
No a Bentley / VW a ten z A8...to je smutna historia o akej sme sa zrovna my dvaja uz bavili... :-!
praděda7
Moc povedený vůz, i když se (jako vždy v případě japonských vozů) evropští reportéři snažili zuby nehty nějaké ty hnidy vypíchnout. Jistě, oturbená 2.5l V6 by mu slušela víc, ale určitě měli Toyoťáci nějaký racionální důvod, proč šli do toho 4válcového dvoulitru. S největší pravděpodobností jde o nové technologie, které chtějí zužitkovat i jinde. (GT 86 s 200kW?) Snad časem se i ta V6ka objeví. Lexus by si to zasloužil. :-!
Turbo do 2,5 V6 nelze, pravděpodobně. Jinak by se už dávno objevil nějaký kit pro IS250,
a dobře by se prodával.
a dobře by se prodával.
Máš pravdu. Surfoval jsem různé US fóra a s 2.5 V6 se opravdu nedá nic dělat. Za prvé má vysokou kompresy 12.5:1 a za druhé ECU je neprůstřelné. Odkazují tam na 3.5 V6, které má o 100k víc bez úprav. To je samozřejmě možné jen pro IS250 a ne pro NX. Tam by se ten motor asi nevlezl.
Fero526
no podla mna V6 nebude, skor ubudne V6 aj v IS a GS, namiesto 2.5 V6, aspon v Europe dost mozne. Ako ta spotreba nevysla vobec zla, podobna vychadza aj s hybridom v testoch, uvidime v redakcnom teste.
Je IS 350 [odkaz] i GS 350 [odkaz] ale do Evropy se nevozej
Malej NX je a myslim že i bude jen v hybridní verzi a týhle 200t
Malej NX je a myslim že i bude jen v hybridní verzi a týhle 200t