Testy
rimow11
8
vyzera perfektne :yes: :yes:
Přejít do diskuze
Dobrý den,
otázku jsem položil zástupcům Lexusu a je to kvůli preferencím určitých trhů. Například v Japonsku nebo Americe o vyšší rychlosti patrně nestojí, byť je by byl motor schopen rozjet auto na daleko vyšší rychlost.
otázku jsem položil zástupcům Lexusu a je to kvůli preferencím určitých trhů. Například v Japonsku nebo Americe o vyšší rychlosti patrně nestojí, byť je by byl motor schopen rozjet auto na daleko vyšší rychlost.
Maximalka je omezená na 200 km/h kvůli AWDečku jako to má GS 350 AWD? Nebo to má tak krátký převody, že to víc nejede?
No a co? I kdyby to byl kříženec pet lahve a kočičí prd*ele, tak je to snad na něm, jestli se mu to líbí nebo ne.
Turbo do 2,5 V6 nelze, pravděpodobně. Jinak by se už dávno objevil nějaký kit pro IS250,
a dobře by se prodával.
a dobře by se prodával.
no podla mna V6 nebude, skor ubudne V6 aj v IS a GS, namiesto 2.5 V6, aspon v Europe dost mozne. Ako ta spotreba nevysla vobec zla, podobna vychadza aj s hybridom v testoch, uvidime v redakcnom teste.
Přesně, už dávno říkám, že například taková mazda měla oprášit své 1,8 2,0 V6, zdokonalit mat. odolnost a oturbovat je.
Moc povedený vůz, i když se (jako vždy v případě japonských vozů) evropští reportéři snažili zuby nehty nějaké ty hnidy vypíchnout. Jistě, oturbená 2.5l V6 by mu slušela víc, ale určitě měli Toyoťáci nějaký racionální důvod, proč šli do toho 4válcového dvoulitru. S největší pravděpodobností jde o nové technologie, které chtějí zužitkovat i jinde. (GT 86 s 200kW?) Snad časem se i ta V6ka objeví. Lexus by si to zasloužil. :-!
Audi JE iba VW, resp. v niektorych pripadoch Skoda.
Medzi RAV4 a tymto Lexom je vacsi rozdiel ako medzi Phaetonom a Bentley. Znie to hrozne, ale je to fakt.
Mnozstvo koze ci chromu atd. nema vplyv na technicky a technologicky zaklad ci sposob odladenia podvozku, ak pouzivas identicke komponenty.
Medzi RAV4 a tymto Lexom je vacsi rozdiel ako medzi Phaetonom a Bentley. Znie to hrozne, ale je to fakt.
Mnozstvo koze ci chromu atd. nema vplyv na technicky a technologicky zaklad ci sposob odladenia podvozku, ak pouzivas identicke komponenty.
Máš pravdu. Surfoval jsem různé US fóra a s 2.5 V6 se opravdu nedá nic dělat. Za prvé má vysokou kompresy 12.5:1 a za druhé ECU je neprůstřelné. Odkazují tam na 3.5 V6, které má o 100k víc bez úprav. To je samozřejmě možné jen pro IS250 a ne pro NX. Tam by se ten motor asi nevlezl.
Racionální důvody jsou hned tři, když tedy lexus se snaží nacpat mezi smetánku: audi, bmw a m-b.
Přední zavěšení McPherson s dvojitými lichoběžníky? Je to podvozek z Ravky, takže vpředu je McPherson a dvojité lichoběžníky jsou vzadu.
Japonci sou konzervativnější i to časem přijde. Ale ne do NX což relativně malý auto, kam ten oturbenej 2litr bohatě stačí
Ta hybridní verze je asi rozumná na pojížďky do města, tohle bude konečně normální motor. Jen nerozumim proč do novinek NX a IS nedávaj 8mi stupňovej automat 😐
Také něco přidám. Nedávno tu bylo velmi kritizováno, že F-Focus RS i ST mají zadní světla jako kopírovaná od Renaultu; měla vypadat jinak, atd.,atd. U Lexusu to nevadí? ;-\
Jo, a ještě něco. Když se objevila CX5ka tak všichni kritizovali, jak veliký má gril, jak je to hnusný. A co Lexus, ten má tu tlamu dvakrát větší! >😁
Jo, a ještě něco. Když se objevila CX5ka tak všichni kritizovali, jak veliký má gril, jak je to hnusný. A co Lexus, ten má tu tlamu dvakrát větší! >😁
Zdielanie platforiem je stara znama vec. Tak si asi lahko odpovies, co bolo skor na pozdlznej platforme, ci A4 / A6, alebo Passat. 😉
A neide o to, ze sa im to v Ingolstadte nepacilo, ale ze vo Wolfsburgu prisli na to, ze na PQ-cku ich to vyjde menej a zaroven pri rovnakom razvore bude priestrannejsi vnutri.
Toto su zname fakty, proti ktorym nic nemam.
No a Bentley / VW a ten z A8...to je smutna historia o akej sme sa zrovna my dvaja uz bavili... :-!
A neide o to, ze sa im to v Ingolstadte nepacilo, ale ze vo Wolfsburgu prisli na to, ze na PQ-cku ich to vyjde menej a zaroven pri rovnakom razvore bude priestrannejsi vnutri.
Toto su zname fakty, proti ktorym nic nemam.
No a Bentley / VW a ten z A8...to je smutna historia o akej sme sa zrovna my dvaja uz bavili... :-!
No ten starej Sup Passat a A4 sou všechny stejný žejo 😄
A protože se to zákazníkum audi hodně nelíbilo tak toho v další generaci nechali. Phaeton a Bentley bylo to samý tam má My_Myself_and_I taky pravdu. A že první generace fakt nebyla to pravý vořechový víš sám 😉
A protože se to zákazníkum audi hodně nelíbilo tak toho v další generaci nechali. Phaeton a Bentley bylo to samý tam má My_Myself_and_I taky pravdu. A že první generace fakt nebyla to pravý vořechový víš sám 😉
ako sorry, ale nastuduj si to este raz a potom sa mozeme bavit.
Z coho vychadzaju vsetky A4 a vyssie ideologicky a technicky je nespochybnitelna vec.
A z Passatu to nikdy nebolo a ani nebude. :-!
A ten Sup-I na zaver, tak to ma dostalo uplne >😁
Alebo nespravne chapes, na co som ja reagoval. No a ja na to, ze MMI pisal nieco o preznackovanych VW na Audi, kde som ja nereagoval autami postavenymi na MQB, resp. PQ ( kde je technicky zaklad spoluvyvinuty s VW ) ale autami na MLB-cku, plus R8 ako taky bonus. 😉 Takze sa este raz zamysli, ci je tvoja reakcia vhodna... 😉
Z coho vychadzaju vsetky A4 a vyssie ideologicky a technicky je nespochybnitelna vec.
A z Passatu to nikdy nebolo a ani nebude. :-!
A ten Sup-I na zaver, tak to ma dostalo uplne >😁
Alebo nespravne chapes, na co som ja reagoval. No a ja na to, ze MMI pisal nieco o preznackovanych VW na Audi, kde som ja nereagoval autami postavenymi na MQB, resp. PQ ( kde je technicky zaklad spoluvyvinuty s VW ) ale autami na MLB-cku, plus R8 ako taky bonus. 😉 Takze sa este raz zamysli, ci je tvoja reakcia vhodna... 😉
Jo čtu ...se stále neumí s ostrými nerovnostmi poprat bez ztráty kytičky.
A ten blb nic nekombinoval, testoval to co Lexus dodal jeho redakci.
A ten blb nic nekombinoval, testoval to co Lexus dodal jeho redakci.
😐 ;-\ 😒 😲 :😉 8-s :-!
...az take zmiesane pocity mam z tohoto tvojho vyplodu.
Bavime sa o sucasnosti, len tak medzi recou a tvoje priklady su klasicke priklady nevzdelanca: Passat B4 s motorom priecne a k nemu mi davas A4, ktora nikdy nebola inac, nez pozdlzne.
A ten bonus - tak to uz je na prasky 8-s - zajdi si do lekarne.
Tymto sa vsetko to lepsie co sme popisali za posledny tyzdne anuluje a znova sa dostavas na uroven takeho dementa na akeho som reagoval :-!
...az take zmiesane pocity mam z tohoto tvojho vyplodu.
Bavime sa o sucasnosti, len tak medzi recou a tvoje priklady su klasicke priklady nevzdelanca: Passat B4 s motorom priecne a k nemu mi davas A4, ktora nikdy nebola inac, nez pozdlzne.
A ten bonus - tak to uz je na prasky 8-s - zajdi si do lekarne.
Tymto sa vsetko to lepsie co sme popisali za posledny tyzdne anuluje a znova sa dostavas na uroven takeho dementa na akeho som reagoval :-!
Je IS 350 [odkaz] i GS 350 [odkaz] ale do Evropy se nevozej
Malej NX je a myslim že i bude jen v hybridní verzi a týhle 200t
Malej NX je a myslim že i bude jen v hybridní verzi a týhle 200t
Svatá pravda. Asi by sis měl přečíst 2. odstavec tohohle článku a nekombinovat jak ten blb co nakombinuje městkej hybrid se sportovnim paketem F-sport 😉
tak mi ukaz, z ktoreho VW vznikla A4, A6, A8...Q5, alebo R8 >😒] >😒] >😒] >😒]
ty si mi fakt odbornik :-! :no:
ty si mi fakt odbornik :-! :no:
Svatá pravda, důležité je, jak to funguje. A podle všeho to funguje jenom v reklamních prospektech Lexusu, brusque ride nebo poor ride v recenzích je docela jasné vyjádření toho co to svede.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
McPherson s dvojitými lichoběžníky je samozřejmě kravina, buď je to McP nebo dvojité lichoběžníky, ale obojí to být nemůže. U NX je vpředu McP.
Vyznieva to ako japonsky alibizmus. GS450h frci po 250, ale GS350 obmedzenie na 190 vraj kvoli AWD. GS250 ma tak domrvene prevody, ze ani maximalku neda.
Ked sa presunieme k Toyote, tak uz Avensis 1,8 ma obmedzovac max rychlosti. A to je EU auto !
Nevravim, ze clovek tak jazdi stale, ale zistit to az na nemeckej dialnici s prilepenym 320CDI na zadku, nic moc pocit teda. Samozrejme servis a "nevedomi" budu tvrdit, ze ten vykon nestaci na 200+. Staci pozriet BC / CAN, ze ECU prestane tlacit benzin. To sa deje uz pri 5000 ot.min. Ovsem jedine schvalene pneu su V-index.
Ked sa presunieme k Toyote, tak uz Avensis 1,8 ma obmedzovac max rychlosti. A to je EU auto !
Nevravim, ze clovek tak jazdi stale, ale zistit to az na nemeckej dialnici s prilepenym 320CDI na zadku, nic moc pocit teda. Samozrejme servis a "nevedomi" budu tvrdit, ze ten vykon nestaci na 200+. Staci pozriet BC / CAN, ze ECU prestane tlacit benzin. To sa deje uz pri 5000 ot.min. Ovsem jedine schvalene pneu su V-index.