Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Co koupit: Škoda Superb vs. konkurenti aneb Kdo nabídne nejvíce?

Před několika dny se představil kompletní český ceník třetí generace vozu Škoda Superb včetně jednotlivých motorů a výbav. Jak si novinka vede ve srovnání s konkurencí?
Zpět na článek
13. 3. 2015 15:36
13. 3. 2015 20:50
13. 3. 2015 23:40
14. 3. 2015 21:57
13. 3. 2015 15:46
14. 3. 2015 06:47
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 3. 2015 15:49
13. 3. 2015 15:53
13. 3. 2015 16:42
13. 3. 2015 16:46
13. 3. 2015 16:34
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 3. 2015 18:25
13. 3. 2015 22:02
14. 3. 2015 01:45
14. 3. 2015 19:44
13. 3. 2015 19:54
14. 3. 2015 22:01
13. 3. 2015 15:58
13. 3. 2015 16:09
13. 3. 2015 18:22
13. 3. 2015 16:05
13. 3. 2015 16:10
13. 3. 2015 16:16
13. 3. 2015 16:17
13. 3. 2015 16:39
13. 3. 2015 16:26
13. 3. 2015 16:31
13. 3. 2015 16:42
13. 3. 2015 16:53
13. 3. 2015 17:29
13. 3. 2015 17:41
13. 3. 2015 18:19
13. 3. 2015 16:35
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 3. 2015 16:53
13. 3. 2015 16:57
13. 3. 2015 17:02
13. 3. 2015 17:18
13. 3. 2015 17:25
13. 3. 2015 16:49
14. 3. 2015 06:51
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 3. 2015 20:12
13. 3. 2015 20:33
14. 3. 2015 02:01
14. 3. 2015 14:54
14. 3. 2015 15:24
14. 3. 2015 15:44
14. 3. 2015 16:15
14. 3. 2015 17:00
14. 3. 2015 17:09
14. 3. 2015 17:54
14. 3. 2015 07:45
14. 3. 2015 08:52
Avatar - Warrual
13. 3. 2015 15:24
Kdo nabídne nejvíce?
Nikdo! >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - M1chal
13. 3. 2015 15:32
Re: Kdo nabídne nejvíce?
To jsem chtěl napsat >:D
Možná tak Méďa S >:D a to ještě verze Maybach (ale ta nemá dva deštníčky) >:D
13. 3. 2015 21:06
Re: Kdo nabídne nejvíce?
Hlavně nemá škrabku ve víčku!
Avatar - Emel
13. 3. 2015 15:36
Konkurenti
Je hezky vidět, jak se nám mainstreamová střední smrskla fakticky na šest aut. Jasně, je tu ještě kompars v podobě Laguny, Avensisu, C5... možná se ještě prodává i Kizashi nebo Accord.

Chybí tu H&K, ale z mého pohledu oprávněně... (nejen) nabídkou motorizací jsou konkurencí spíš pro Octavii než pro Superb.

Za mě - Superb nebo 6.
Rozbalit vlákno
3
13. 3. 2015 20:50
Re: Konkurenti
koukam, ze tomu zas tak moc nerozumis.... H&K v tehle spodni urovni staci a naopak Suzuki a Honda v Evrope konci s temito modely...
Avatar - Emel
13. 3. 2015 23:40
Re: Konkurenti
O jaké spodní úrovni mluvíš? I40 má motory sotva na úrovni průměrného kompaktu.

Accord končí, proto jsem to napsal tak jak jsem to napsal... Ale slušné auto je to pořád. Kdybych si měl vybrat jedno auto z toho kompasu, byl by to právě Accord.
Avatar - idam.i
14. 3. 2015 21:57
Re: Konkurenti
Skús pozrieť predajné čisla v Čr ? :-O
Avatar - Uživatel_5340709
13. 3. 2015 15:37
Spíš bych to
udělal vylučovací metodou:
Vyřaďte všechno podle písmene "F", takže francouz a ford ven, ;-) , potom vyhoďte toho německého technicko-designového adjunkta ;-\ jménem opel. Zbude vám trojice, ze které už vyberete podle vkusu "každého soudruha" /to dodávám pro malého rusáčka jménem googlit 8-s /, a neuděláte ani v jednom případě větší chybu! :yes: :-!
Rozbalit vlákno
21
Avatar - woody-alien
13. 3. 2015 16:15
Re: Spíš bych to
Myslel jsem, že tyhle "ftipy" s autama na F (co takhle F30 ? ;-) ) a zkazky o Fordech a vlacích apod. už nemůže brát nikdo vážně. Leda tak Franta na Fejsbúku.
13. 3. 2015 16:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
13. 3. 2015 16:24
Re: Spíš bych to
Pokud máš pocit, že jsem to tam dával kvůli "ftipu" od F, tak jsi asi něco nepochopil. :-(
Zůstávej dál na fejsbůku.
Avatar - woody-alien
13. 3. 2015 16:31
Re: Spíš bych to
Pochopil jsem to správně. A tím spíš to nechápu. Analyze This. >:-[]
13. 3. 2015 16:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
13. 3. 2015 16:25
Re: Spíš bych to
Takového něco jako jsi ty tu nikdy vítat nebudu, maximálně v rusku tě můžou vítat, jo a ještě v korei.
13. 3. 2015 16:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
14. 3. 2015 00:59
Re: Spíš bych to
Opatrně s tím zrcadlem.... >:D
Avatar - white label
14. 3. 2015 01:51
Re: Spíš bych to
Možná se tímto "familiérním" způsobem vzájemně vítají v rodině, takže už jim to zřejmě ani nepřijde divné... :-O ;-)
14. 3. 2015 08:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
14. 3. 2015 12:32
Re: Spíš bych to
Takové oslovení nepoužívám nikde, kdežto ty se bez něj prokazatelně neobejdeš.
14. 3. 2015 12:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
14. 3. 2015 15:04
Re: Spíš bych to
Takže podle tebe je potřeba na "původní prasárny" reagovat "prasáckým" oslovením....
Pak ty dialogy/diskuse logicky vypadají přesně tak, jak vypadají.
14. 3. 2015 15:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
14. 3. 2015 16:11
Re: Spíš bych to
Jak se říká, jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet.
Obecně platí, že pokud někdo na případné slovní urážky reaguje stejně neslušně, dostává se na stejnou úroveň. Navíc logicky budí dojem, že je pro něj podobná forma komunikace normální/běžná a nemá s ní v podstatě vážnější problém.
14. 3. 2015 16:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
14. 3. 2015 22:00
Re: Spíš bych to
:yes: :yes: :yes: konečně jsi napsal něco, co dává hlavu a patu. Dále, velmi uctivě, oceňuji sebereflexi.... Jen tak dál Gugu, možná budeš první, kterému ten parfém nebo kašmír pomůže... nicméně vím, že jsi tu pro naše /moje/ pobavení a děláš to dobře. :yes: pošli mi číslo účtu nebo adresu a pošlu ti pět korun českých. ... vyděržaj maladěc!!! ;-)
Avatar - Intercool
13. 3. 2015 16:49
Re: Spíš bych to
Tak hlavně pozor na Folcwágen :-!
13. 3. 2015 16:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
13. 3. 2015 17:34
Re: Spíš bych to
Klíííd, chápu že jsi z toho všeho celý rozrušený.
13. 3. 2015 21:59
Re: Spíš bych to
Ty by si nechcel Ferrari FF ? To hranici zo sebaposkodzovanim alebo uz poskodenim :-!
Avatar - N6600
13. 3. 2015 15:46
Som sokovany :)
Vobec by som ten vysledok necakal >:-[]
Rozbalit vlákno
0
13. 3. 2015 15:47
Škoda Superb III je zde
"Škoda Superb III je zde" ... kde? nema se nahodou zacit prodavat az 6.6? takze do te doby si ji stezi muze nekdo koupit
Rozbalit vlákno
9
13. 3. 2015 15:58
Re: Škoda Superb III je zde
Ano, ale objednat se dá již nyní :-)
Avatar - simply never
13. 3. 2015 16:19
Re: Škoda Superb III je zde
Pan redaktor, nemam ti to za zlé. Tu nik nemal páru, že škoda sa oplati najviac. Dobre ze sa to napisalo. Aspoň viem, co mam kupovat, aby bol chlebodarca auto.cz spokojny. Z dovolením, nikdy viac si skodasrot nekupim (v minulosti som kupil a uz tu chybu nezopakyjem). A brutalne k tomu prispievaju tieto PR články. Ak by som isiel do nemožného absurda, tak potom ten Passat. Inak, kedy budete reagovat na dopyty citatelov ohladom klamstiev v reexportoch, ktoré su podprahovo resp. zavadzajuco v prospech koncernu?
13. 3. 2015 17:38
Re: Škoda Superb III je zde
Co má auto.cz společného s metodikou oficiálních statistik, které vydává třetí strana? Neměl by váš podnět směřovat spíš tam?
Avatar - simply never
13. 3. 2015 17:52
Re: Škoda Superb III je zde
Keď si na dome vyvesim plagat koniec potratom, keď budem mať na aute nápis stop fasizmu, keď budem mať na sieti like pre slobodu slova, tak bez ohladu či som alebo nie som tvorca sloganu či statistiky je zrejme, že stojím za tým, co mojim postojom prezentujem a davam cez vlastny priestor na vedomie. Preto sice chapem Vaše pohnutky a priznavam Vám spravodlivu otázku, ale ja pranierujem masáž verejnej mienky, manipulaciu s postojom, ovplynovanie národa, protezovanie idei, ktoré skrz auto.cz nasilne (s zároveň podprahovo) tlačí toto pronemecke medium.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 3. 2015 06:47
Re: Škoda Superb III je zde
Pozriet sa na to, analyzovat data... To novinari robia.
13. 3. 2015 17:19
Re: Škoda Superb III je zde
minulou sobotu jsem se nato byl primo ptat v autosalonu Skodovky, zda jiz maji katalog a kdy se zacne Superb dat objednat a kdy pak bude k dodani, odpovedi bylo ze 6.6.2015 a ten den zacnou objednavky, protoze ten den dostane kazde dealerstvi 1-2 exponaty

to ze je venku cenik jeste neznamena ze se da auto objednat
Avatar - _Karel_
13. 3. 2015 17:27
Re: Škoda Superb III je zde
No a včera v Autosalonu vysílaném z Ženevy řekl přímo nějaký potentát ze Škody, že objednávat půjde už někdy teď.
A mimochodem, poprvé jsem tam viděl Vošickýho, taky mluvil, proboha to je dílo !!!
Avatar - Hombre_71
13. 3. 2015 17:51
Re: Škoda Superb III je zde
Pravý škoda-fan objednává už jen podle oslavných recenzí. Na co katalogy a předváděčky, pche, vždyť je to přeci nejlepší auto na světě, nový Superb ! A hlavně, když nezaváhá...bude ho mít jako úplně první ve městě >:D >:D >:D >:D
14. 3. 2015 02:36
Re: Škoda Superb III je zde
Kamarád už na firmu objednal 4 kousky je to tak týden :-)
Avatar - Auto CZ
13. 3. 2015 15:49
Vettel bude mistr světa
odporúčam radšej vsadiť na víťaza GP Austrálie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wikinko
13. 3. 2015 15:49
Mazda
Mazda má s naftovou 2,2 veľký problém, sused si ju vzal v 4/2014, robí obchoďáka, kedysi jazdil veľa, teraz jazdí vlakom. Má už tretie turbo, plus furt nejaká elektronika. Auto je viac v servise ako vonku. Raz mu odišlo turbo v Piešťanoch, išiel na odťahovke do Žilinskej Mazdy a bola to v ten deň druhá Mazda 6 2,2d ktorú tam v ten deň doniesli na odťahovke s odídeným turbom. Na súčiastky sa čaká dlho, servisy, aspoň na SK sú poddimenzované, trvá im tri dni kým sa na auto vôbec pozrú.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
13. 3. 2015 15:53
Re: Mazda
U Mazdy se objevovaly nějaké zkazky o ředění oleje naftou... ale nevím, taky může mít prostě smůlu.
Avatar - praděda7
13. 3. 2015 16:42
Re: Mazda
Ta věc s ředěním oleje se řešila v Australii na CX-5 v roce 2012. Tento problém se může vyskytnout na všech vozech s diesely a s PDF filtrem, které se používají většinou jen na krátké jízdy. Netýká se to vozů, které používají systém AdBlue.
Avatar - _Karel_
13. 3. 2015 16:46
Re: Mazda
Přesně tak. Je třeba si hlídat stav oleje, jak začne stoupat, vyměnit.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 3. 2015 16:34
Re: Mazda
Rozpravky o susedoch mame radi :-)
Avatar - petrumr
13. 3. 2015 18:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 3. 2015 22:02
Re: Mazda
Mozno by susedovi pomohla zmena servisu...
14. 3. 2015 01:45
Re: Mazda
Hlavně o těch tááákle maličkých! ;-) >:-[]
Avatar - wikinko
14. 3. 2015 19:44
Re: Mazda
Vidim ze tebe ss tvoja Mazda sype tiez, pan sused
13. 3. 2015 19:54
Re: Mazda
No, docela by me zajimalo, co ho jako obchodaka vedlo k tomu vybrat si prave Mazdu. Podle me si horsi auto ve stredni tride pro dany ucel (predpokladam takrka vylucny dalnicni provoz) snad vybrat nemohl.
Avatar - idam.i
14. 3. 2015 22:01
Re: Mazda
Obchoďák,výhradne po dialnici ? Komu by tam predával ? ;-)
Avatar - kosmonaut
13. 3. 2015 15:57
pohled kosmonauta
1. Mazda 6
2. VW Passat
3. Škoda Superb
4. Opel Insignia
5. Ford Mondeo
6. Peugeot 508

Pořadí 2-5 je silně měnitelné, s Euro Mondeem jsem ještě nejel (pouze US Fusion), Superba jsem viděl jen z fotek, takže očekávám cca rozdíl jako mezi B7 a S2.
Rozbalit vlákno
1
13. 3. 2015 19:18
Re: pohled kosmonauta
V podstate súhlas... :yes: (len medzi passatom a superbom by som sa ešte musel naživo presvedčiť, z obrázka ťažko súdiť...)
13. 3. 2015 15:58
VOLVO
:-) myslim že stači JEN VOLVO S 60 zminita a netřeba vice psat a rejpalum dopředu zdeluju že potřebne iformace jsou na strankach volvocars.com :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
13. 3. 2015 16:09
Re: VOLVO
Šel bych ještě dál a klidně bych napsal, že se Volvo ani zmiňovat nemusí ;-)
Avatar - petrumr
13. 3. 2015 18:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 3. 2015 16:05
Anketa
Myslím že by bylo zajímavé hodit sem přímo anketu
Rozbalit vlákno
19
Avatar - petrumr
13. 3. 2015 16:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
13. 3. 2015 16:16
Re: Anketa
Anebo rovnou Superb vs. Citroen (prakticky jakýkoliv). ;-)
Avatar - Emel
13. 3. 2015 16:17
Re: Anketa
Myslím, že na auto.cz tam hlavně chybí kolonka "cokoliv, jen ne Superb"

PS: Jen jsem to dopsal, už je tu první zájemce o tuhle kategorii :-)
Avatar - woody-alien
13. 3. 2015 16:39
Re: Anketa
To je prosté. Nikdy neříkej nikdy. ;-)
Je fakt, že už je to někdy únavné. Počítám, že takoví týpci nesnášejí přírodopisné pořady jenom kvůli tomu, že se tam občas objeví sup. >:-[]
13. 3. 2015 16:14
Re: Anketa
Dobrý nápad, už jsme to udělali. :-)
Avatar - _Karel_
13. 3. 2015 16:26
Re: Anketa
Ondro, "srovnání" nezní špatně, nepodezírám vás z nadržování, občas by takovéto, ale reálné, bylo skvělé.
Jen se moc přimlouvám:
za pořízení kostiček 20x10x5cm, jsem ochoten i přispět ;-)
za měření spotřeby na pravidelné trase v rámci možností pravidelným tempem, na dotankování.
za pravidelné ježdění na váhu !
Nic z toho Vás nezruinuje a před koupí si tohle člověk u všech vybíraných aut těžko sám zjistí. :-)
Avatar - Emel
13. 3. 2015 16:31
Re: Anketa
Beru, ale tenhle komentář patří spíš pod nějaký test, protože tohle srovnání je dělané z "papíru".
Avatar - _Karel_
13. 3. 2015 16:42
Re: Anketa
Taky to byl podnět, ne kritika. Ale testy papírových údajů jsou ty úplně nejzbytečnější.
Avatar - Emel
13. 3. 2015 16:53
Re: Anketa
Srovnávací test šesti aut střední třídy by byl jistě fajn, ale tohle je prostě něco jiného... hodit auta na papíře vedle sebe a podívat se, jak ten konkrétní tržní segment vypadá... proč ne.
Avatar - woody-alien
13. 3. 2015 17:29
Re: Anketa
Souhlas s Emelem. Tohle není testování, prostě jen přehled hlavních konkurentů...má to tu svoje místo.
Avatar - _Karel_
13. 3. 2015 17:41
Re: Anketa
Můj prvotní příspěvek rozhodně nebyl o tom, že to tu nemá co dělat.
Ale když už o tom píšeš- trvám na absolutní zbytečnosti. Pravidelní návštěvníci tohoto webu ví, kdo jsou konkurenti, a najít si papírový údaje k několika autům není práce na víc, než hodinu- ať nežeru.
A stejně tak bude spousta kupců váhat třeba i mezi třídami - Sup nebo Octa?
Ale znovu opakuju, nebrečím, že to vyšlo, i tak jsem si to přečetl.
13. 3. 2015 18:19
Re: Anketa
Papirove srovnani je neco, co podstoupi vetsina zajemcu o auto a na jeho zaklade vybere kandidaty pro srovnani skutecne. Takze kdyz auto.cz pomuze a usetri trochu casu, tak proc ne.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
13. 3. 2015 16:35
Re: Anketa
Pod toto sa podpisujem!

A rad prispejem na kocky.
Avatar - AUDIRS6
13. 3. 2015 16:53
Re: Anketa
Plus vazenie aut.
No a aby si teda stiahli do nejakeho smartphonu aplikaciu na meranie hluku a pripadne G-senzor. Aby nam mohli aj napisat o hluku a o bocnych pretazeniach, ktore to konkretne auto zvlada pocas jazdy na limite. Toto pisu aj niektori nemci a je to dost zaujimavy udaj halvne pri sportovo orientovanych modeloch. ;-)
Avatar - Emel
13. 3. 2015 16:57
Re: Anketa
Když už, tak nějaká krabička typu Racelogic dneska stojí celkem pár korun...
Avatar - _Karel_
13. 3. 2015 17:02
Re: Anketa
Vážení jsem napsal ;-)
G-senzor sem ale necpi, to patří někam úplně jinam ;-)
Avatar - AUDIRS6
13. 3. 2015 17:18
Re: Anketa
sorry, to vazenie som prehliadol. ;-)
a ten G-senzor - myslis ze len ku Renaultom ? >:D
Avatar - praděda7
13. 3. 2015 16:49
Re: Anketa
První výsledky jsou velmi příznivé. Ne však pro Superb III. ;-)
13. 3. 2015 17:02
Podle mého názoru ....
Podle mě jsou tyhle auta/třída aut už tak nějak zbytečně nabobtnalá pro normální soukromé použití. Za chvíli tomu budou muset začít dávat aktivní podvozky a různé další vymoženosti, aby se s tím dalo normálně jezdit. Jako nafasovaný služebák dobrý ;-)
Rozbalit vlákno
26
Avatar - praděda7
13. 3. 2015 17:54
Re: Podle mého názoru ....
Marketing dělá vše pro to, aby se udržel zájem kupujících. Nic jiného v tom nehledej. Na naše silnice a parkovací místa jsou opravdu zbytečně nabobtnalá. S tím souhlas! :-!
13. 3. 2015 18:33
Re: Podle mého názoru ....
Nic v tom nehledám ;-) Ty auta jsou zvenku fakt velká, ale vevnitř to nějak není poznat, ono to teda asi ani není potřeba .... Vadí mi jejich "ukňouranost" , pořád někde něco svítí, upozorňuje tě na něco, hlásí nějaký pitominky. Taky mi třeba připadá, že je zbytečné obouvat na "dříve normální" třídu aut 18 palcová kola s 3 centimetrovou výškou pláště, protože pak asi fakt musí výrobce s tím podvozkem kouzlit, aby tě to občas někde neutlouklo ...
Avatar - praděda7
13. 3. 2015 20:09
Re: Podle mého názoru ....
Taktak. Je to jako s mobily. Samá serepatička, většinou nepotřebné funkce, ale běda kdyby měl kolega o světýlko víc. Bohužel s auty je to dnes to samé. Módní trendy jsou neúprosné. Auta je třeba prodávat. Marketing musí v zákaznících vyvolat touhu po vlastnictví toho co je právě in. Musíš uznat, že se jim to docela daří. :-!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 3. 2015 06:51
Re: Podle mého názoru ....
To mas tak... VAGy sa kupuju podla zoznamu papierovych funkcii a ceny po zlave. Ako komodita pre neinteligentnych.
Avatar - Emel
14. 3. 2015 08:12
Re: Podle mého názoru ....
Je jasný, že kdo v práci navazuje Passata, musí být naprostý pitomec. A pokud ještě bere víc než 30, pak je zázrak když umí aspoň číst.
Avatar - woody-alien
14. 3. 2015 09:07
Re: Podle mého názoru ....
Paradox je v tom, že svými příspěvky pravidelně naplňuje vlastní definici kupce VAGu. No nic, jdu si znovu projet slabikář. >:D
14. 3. 2015 13:40
Re: Podle mého názoru ....
Tak touhy samozřejmě žijí .... Jak se daří prodejům mohu posoudit pouze ze svého bydliště a okolí (Brandýs nad Labem/Stará Boleslav). Určitě je tady znát velká obliba nové Octávie, ale ostatní nové modely jsou tady vidět jen po pár kouscích.... Na to jak pořád čtu jak se prodávají tisíce nových aut, tak tady to teda moc vidět není .....
Avatar - praděda7
14. 3. 2015 14:25
Re: Podle mého názoru ....
Já vím, tady na Hodonínsku, co se týče nových aut, tak taky nic moc. Ale statistika je neúprosná.

[odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
14. 3. 2015 19:01
Re: Podle mého názoru ....
i jako nafasovaný služebák otravně a zbytečně velký... fakt.
;-)

Jezdím Passatem - a už se těším, až se ho zbavím.

Třikrát projedu ulici, kde bych normálně auto zaparkoval 6x... ale Passata nikam nedostanu.
A tohle není chyba auta, ale prostě velikosti... on má dost svých vlastních chyb.
14. 3. 2015 19:20
Re: Podle mého názoru ....
Chápu ... já taky nebyl nijak nadšený, když jsem nafasoval prvního Passata a upřímně řečeno se moje odtažitost od té doby nijak nezměnila.
Avatar - praděda7
14. 3. 2015 20:12
Re: Podle mého názoru ....
Parkování nabobtnalých aut. Je zajímavé, že tento problém autority neřeší. Normy pro velikost parkovacího místa nedrží krok s trendem pro stále větší auta. To samé se týká i šířky vozovky a šířky podélného parkování.
Avatar - Ja Prvni 123
14. 3. 2015 21:07
Re: Podle mého názoru ....
můj postoj je, že k tomu "autoritu" prostě nepotřebuju!

Budu co nevidět kupovat auto svojí hlavou... a koupím si takové, abych se v něm sice cítil bezpečně vešel se do něj... ale abych se vešel taky na silnici a na parkovací místo.

A primárním požadavkem je spolehlivost, zrychlení z nuly na sto mě fat moc nezajímá... stjně většinou jedeme všichni stejnou rychlostí po dálnici... občas společně stojíme na dálnici.
;-)
Avatar - idam.i
14. 3. 2015 22:11
Re: Podle mého názoru ....
Som zvedavý čo si vyberieš.
Avatar - Ja Prvni 123
15. 3. 2015 09:09
Re: Podle mého názoru ....
s největší pravděpodobností Fiata 500X, kde se mi nelíbí jen ten název.
V bezínu... 4x2, ale s Traction +.

Popravdě je trochu ve hře ještě Focus a Astra... ale vypadá to na Fiata. Mám ho dostat na týden na vyzkoušení - a pak se rozhodnu.
;-)
Avatar - miromen
15. 3. 2015 10:10
Re: Podle mého názoru ....
"A primárním požadavkem je spolehlivost"
Fiat a spolehlivost je spojeni něco jako olej a voda.
Avatar - Ja Prvni 123
15. 3. 2015 11:39
Re: Podle mého názoru ....
říkal kdo?

Já mám několik Fiatů za sebou... jednoho před barákem - a světe div se, měnil jsem na něm jen výfuk a ložiska v předních kolech... navíc jak důsledek "nestandartního používání", kde se horké auto propadlo předníma kolama ledovou krusto a zůstalo ležet tím výfukem opřený o led... a ty přední kola si máčelo asi hodinu ve vodě, než se podařilo sehnat traktor a vytáhnout ho... 5 let a 140tis km...

Součet všech servisních nákladů se rovná asi tak každé jedné servisní návštěvě služebního Passata.
Ten má asi 80 tisíc... a odcházejí mu dsg spojky - prý to bude asi tak + 30tis za servis na 90tis....

To je to, o čem mluvím.

Prasklá žárovka mi fakt nevadí.
>:-[]
Avatar - miromen
15. 3. 2015 11:50
Re: Podle mého názoru ....
Mit Fiat automat tak to je na hypoteku. Kdyby si měl několik Fiatu tak bys moc dobře věděl jake to jsou nespolehlive s.rače kde navic spotřebak odchazi jak na běžicim pase. Pokud nemaš možnost si to ověřit z okoli tak se koukni alespoň na tabulky spolehlivosti.
Avatar - Ja Prvni 123
15. 3. 2015 14:33
Re: Podle mého názoru ....
kecáš, jak mladá vrána... kolik jsi jich měl ty?

Já opravdu dost... a k tomu i několikrát Alfu Romeo - a světe div se - i ta 164 z roku 1995 mi pořád slluží, až má najeto už přes 600tis km... i když dneska už jen pro potěšení, na denní dojíždění do práce ji nehoním.
Už má odslouženo.
;-)

Schválně zkusím zavzpomínat - jen Fiaty:
127 byla moje první auto... 1979. Pak 128, 131 - ta jediná měla problém na cestě... zadřelo se í ložisko předního kola. Ritmo i Regata, Ritmo 2x - jednou nenzín a jednou diesel... benzín byl lepší.
Chvíli jsem měl i X1/9, ale s tou jsem moc nenajel... a popravdě mi ani moc k srdci nepřirostla.
Jednou jsem měl Cromu... turbobenzin...

Takže se asi odvážím hovořit o Fiatech z vlastní zkušenosti...

>:-[]
Avatar - miromen
15. 3. 2015 18:54
Re: Podle mého názoru ....
Ja žadneho a když vidim co dnes Fiat produkuje tak v dohledne době ani mit žadneho nebudu. Ale znam dost lidi kteři vlastni auta ruznych značek a co se tyče poruchovosti tak ti co maji nebo měli Fiaty jednim slovem hruza. A jak jsem psal nejde jen o zavady ale o to jak často jim odchazi spotřebak což je vysada lowendovych značek.
Avatar - Ja Prvni 123
15. 3. 2015 21:41
Re: Podle mého názoru ....
no - jak říkám.. prostě kecáš.

>:-[]
Avatar - praděda7
15. 3. 2015 10:52
Re: Podle mého názoru ....
CX-3?
Avatar - Ja Prvni 123
15. 3. 2015 11:41
Re: Podle mého názoru ....
Jo, CX-3 by byla asi použitelná... ale mám osobní "blok" - dávám přednost evropským výrobkům, pokud to jen trošku jde.

Takže jo, počítače mám třeba Toshiba, tam ta volba není.
;-)
Avatar - praděda7
15. 3. 2015 13:54
Re: Podle mého názoru ....
Píšeš o počítačích, kde jiná volba není. Nezamyslel jsi se náhodou nad důvodem, proč tomu asi tak je? Myslíš, že co se týče světových anket kvality a spolehlivosti, kde se na předních příčkách umísťují již léta japonská auta, je jen náhoda?
Avatar - Emel
15. 3. 2015 14:08
Re: Podle mého názoru ....
Ještě tu je taky Dell, IBM, HP, Intel, AMD, Seagate, WD... Apple... v ČR je to spíš software, hardware tu vyrábí Foxconn.
Avatar - Ja Prvni 123
15. 3. 2015 14:35
Re: Podle mého názoru ....
není to náhoda a já taky japonský auta nehaním. Prostě je jen nechci.
;-)
Avatar - idam.i
15. 3. 2015 16:35
Re: Podle mého názoru ....
500X aj na mňa urobil dojem. :yes: Tiež by som bral turbobenzín s pohonom prednej nápravy.Auto do mesta s parádnym dizajnom.Daj vedieť po týždenej skúške,ako to vidíš.Ja mám ešte vyše roka pokoj.No je to jedná z možnosti. ;-)
Avatar - Ozzman
13. 3. 2015 18:12
Papír je papír
Tam Superb vypadá dobře, já sem včera projížděl inzerce dealerů a Mondeo kombi Titanium s 2.0TDci 110kw se dá koupit za 700 tisíc.... nepřemýšlel bych, srovnatelný Passat je o 50 tisíc dražší :-) O ostatních bych neuvažoval. Toohle by se ale mohlo zmenit u konkrétního kusu. Za mne tito dva vedou.

Tohle je má volba, Insignia je malá uvnitř, P508 není špatné, ale za ty peníze možná i psychyciká volba je, že Passat/Mondeo jsou takové sázky na jistotu, 508 je prostě Peugeot. Mazda 6 se mi v kombiku tolik nelíbí, pokud by to měl být sedan, tak je ale Mazda6 jasnou volbou. Superb sem ani nejel, ani neviděl a asi bych Škodovku nechtěl, protože jich je všude moc (neřikam, že Mondeí a Passatu ne:D, ale přeci jen je jich mene:D).
Rozbalit vlákno
19
Avatar - _Karel_
13. 3. 2015 18:17
Re: Papír je papír
Mondeí a Pasatů je méně? :-O ;-)
Avatar - Ozzman
13. 3. 2015 18:18
Re: Papír je papír
Trochu jo, Superby vedou >:D Já bych si asi Škodovku nekoupil, to by musela být nejvýhodnější, což není, protože je to ať chcem nebo ne jen "osekanej" Passat i když dle prozatimních fotek moc hezkej Passat :-)
Avatar - _Karel_
13. 3. 2015 18:20
Re: Papír je papír
To vůbec není polemizace co raději koupit, jen bych neřekl, že je supů víc. I když koukám jen na evropský prodeje.
Avatar - Ozzman
13. 3. 2015 18:39
Re: Papír je papír
Myslím v ČR, určitě jich jezdí víc, než Mondeí, protože Superby nakupuje hodně i stát, o tyhle auta je jich více :-)
Avatar - Emel
13. 3. 2015 18:42
Re: Papír je papír
No ale pokud chceš aby tvý auto nebylo na každém rohu, tak tě zajímají spíš ty české, ne?
Avatar - _Karel_
13. 3. 2015 18:53
Re: Papír je papír
V Praze je to asi jinak, ale já potkávám rozhodně víc mondeí a pasatů než superbů.
Avatar - praděda7
13. 3. 2015 20:19
Re: Papír je papír
V Praze si za peníze daňových poplatníků (nás) vozí zádel stovky různých "nátěstků" a "slečen" co dřou jako koně a proto je tam těch Superbů asi víc... ;-\
Avatar - _Karel_
13. 3. 2015 20:40
Re: Papír je papír
zdvojený příspěvek
Avatar - petrumr
14. 3. 2015 08:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 3. 2015 08:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 3. 2015 19:43
Re: Papír je papír
Prave kvuli tomu, ze je rozdil pouze cca 50 tisic, nevidim zadny duvod jit do Mondea. Passat bude v dane motorizaci rychlejsi se soucasne minimalne stejnymi TCO (tradicne rychly propad hodnoty u Mondea).
Avatar - Ozzman
13. 3. 2015 20:32
Re: Papír je papír
Mondeo lip jede a je to pro mne dost velkéj důvod než o pár setin rychlejsi stovka za 50tisic navrch;)
Avatar - ladsla
13. 3. 2015 21:41
Re: Papír je papír
TCO u Mondea je dlouhodobě výrazně výhodnější než u Pašíka. propad hodnoty není směrodatný bo jde o jednu z mnoha hodnot a ne tu nejvýraznější.

Souhlasím s Ozzmanem, až se koncern naučí dělat podvozky - a to i v porovnání aktuálních generací - bude se o čem bavit. desetinka ve zrychlení na tom nic nezmění.......
Avatar - Ja Prvni 123
14. 3. 2015 21:11
Re: Papír je papír
Hmm... každýho názor.
Ale podle mě je Mondeo pořád o ligu lepší.
Nicméně stejně "nadrozměrné" a tudíž neužitečné... Focus úplně stačí.
;-)
Avatar - Emel
14. 3. 2015 21:42
Re: Papír je papír
V čem je Mondeo o ligu lepší?
Avatar - ladsla
14. 3. 2015 22:09
Re: Papír je papír
v čem není ?

chce to obě auta projet . obrázek si udělat sám, ne se nechat ovlivnit "odborníkem" v testu
Avatar - Emel
14. 3. 2015 23:24
Re: Papír je papír
V ničem.
Avatar - Ja Prvni 123
15. 3. 2015 09:10
Re: Papír je papír
v tom podstatném!
Útulnější...
Tišší...
Spolehlivější...

;-)
Avatar - Aoyagi
13. 3. 2015 18:31
Omezený výběr
Když si má člověk vybrat z těch nejnudnějších aut, tak je to těžké. V tom ohledu Škoda, vyjma VRS Okvávky, opravdu kraluje. Co Accord? Avensis? Legacy? Optima? i40?

Nedivím se, že Chevrolet i Chrysler odešli :-)
Rozbalit vlákno
16
13. 3. 2015 18:40
Re: Omezený výběr
Mrnavy a drahy accord, predpotopni avensis, lacini korejci... Co tam mas dal? :-)
Avatar - Emel
13. 3. 2015 18:40
Re: Omezený výběr
Pro pořádek... Avensis uvádíš jako příklad vzrušujícího auta?

Z té tvé skupinky je na trhu vidět jen i40 jako lowcost verze, ostatní jsou do počtu.
Avatar - Aoyagi
13. 3. 2015 19:35
Re: Omezený výběr
Nee, Avensis je auto nudné jako většina Toyot, ale pořád zábavnější, než průměrnost škodovek a zároveň spolehlivější, než cokoliv od VAGu. Jen škoda totální omezenosti v motorizacích. Legacy vídám dost často, Optimy/Magentise jsem přestal vnímat po faceliftu první generace a Accord semtam taky potkám. Hlavně nevím, proč by měl podíl na trhu být rozhodující faktor. Díly z druhé ruky?

Mezi levnými midsize auty (rodinné vozy, jak so tomu tady říká) se těžko vybírá něco vzrušujícího, že...
13. 3. 2015 23:31
Re: Omezený výběr
Ja jsem jsem rad, ze nepotkavam dalsi Avensis na kazdem rohu.
Fakt je skoda, ze japonci na Evropu kaslou. Nevyplati se jim. Pak si tady muzeme vsichni placat po ramenou jaci jsme kabrnaci, kteri vyrabeji nejlepsi auta na svete. Nevadi, ze se skoro jinde nez v Evrope neprodavaji. Ale jsou to preci nejvetsi vykriky moderni techniky (dieselove) s nejlepsim designem. Cely svet je banda krupanu, co tomu nerozumi. Diky skvelym predpisum o CO2 u os. aut, ktere za cely den vyprodukuji v cele Evrope mozna tolik splodin jako letedla startujici jedno dopoledne z Franfurtu tu mame nabidku EU only aut. A to EU only se jaksi redukuje skoro jen na DE auta. Hmm ze by nahoda? Takze tu jezdime v chrochtajicich dieselech omracovani papirovou spotrebou, ktera je od realne na hony vzdalena, auta jsou mala a po 3r se skoro rozpadnou. Ty zabedneni americane si jezdi ve V8 za par susnu. Ale voni maji prece tvrdy plasty, voe. No nic, my mame nejlepsi auta takze si za chvilku budeme moci koupit neco od VW, VW nebo VW. A pro ty co se budou chtit rozsoupnout BMW nebo MB. Ale budeme mit supertruper CO2. No mozna by chtelo jeste domluvit kravam na pastve, aby * pres nejaky filtrik. Aby byly dost eko...
14. 3. 2015 10:16
Re: Omezený výběr
Japonci na evropu kašlou, protože jim EU neustále háže klacky pod nohy v podobě nařízení a směrnic ohledně produkce CO2, spotřebě, obsahu a povinného vybavení - třeba start stop apod. Také se třeba nechtějí účastnit fízlování v podobě povinného emergency callu a černé skříňky. Co to způsobí v praxi ? Výčet o čem vím a je jen u subaru.

-subaru sem nedostane 2.0 dit, který má 300 koní 400nm a spotřebu 8l/100 km
-subaru nebude vyvíjet H6 diesel
-subaru nemůže prodávat auta jinak, než v danných nastaveních a výbavách - často s jen s aut. převodovkou, která vykazuje lepší spotřebu a hodnoty CO2 ( nový outback )
-subaru některé modely ani neuvažuje na evropský trh uvést ( atmo impreza, impreza kombi ( exiga ), justy, trezia, XV hybrid, impreza sport/wrx )
Avatar - Emel
14. 3. 2015 12:17
Re: Omezený výběr
Subaru bylo vždycky relativně okrajová značka a na ostatní se to zobecnit nedá.

Mazdě se daří a její nabídka až na absenci kompaktního kombi odpovídá evropskému vkusu. Honda zřejmě pro Evropu přišla s Tourerem v malé naftě, bohužel to na rozdíl od Mazdy úplně netrefila s designem. Toyotě se v kompaktech daří taky dobře, až překvapivě. Nissan zasekl dráp s Kvaškou a pomalu si troufá na další.

Z někdejších velkých hráčů to fakticky zabalilo jen Mitsubishi.
Avatar - JDM
14. 3. 2015 15:26
Re: Omezený výběr
subaru byla vždy jen okrajová značka. . Ale prodává po celým světě , nabízí od malých aut až po SUV . Možná nedrtí konkurenci v číslech a nepatří mezi TOP 10 ale daří se jí . Kolik podobně velkých automobilek tohle o sobě může říct?
Avatar - Emel
14. 3. 2015 16:48
Re: Omezený výběr
S tím malým autem u nás si nejsem úplně jistý, pamatuju si Justy jako klon Suzuki, ale to už je pár let zpátky. Jinak ale jasně, nic proti, Subaru si jede to svoje a takový Forester jako auto do nepohody si umím představit (pokud bych takové auto potřeboval). Nové Legacy se mi úplně do vkusu netrefilo, ale co už.
14. 3. 2015 17:15
Re: Omezený výběr
Asi není na škodu si rozšířit obzory a svést se WRX STI ;-)
Avatar - Emel
14. 3. 2015 17:29
Re: Omezený výběr
Naposledy jsem jel s r.v. 2002 nebo tak něco, pokud bych se dostal k novému, rád se projedu.
14. 3. 2015 17:34
Re: Omezený výběr
Já bohužel nemůžu, jelikož bych asi dost rychle přišel o papíry ...
Avatar - Emel
14. 3. 2015 21:36
Re: Omezený výběr
Tak na pořádné svezení to chce okruh nebo aspoň letiště...
Avatar - JDM
14. 3. 2015 21:49
Re: Omezený výběr
Presne tak.. Ale na okruh ti moc lidi auto nepujci :-) a z vlastni zkusenosti vim proc. Ale svest se treba v bele pod bezdezem nebo v pisku a na slovakiaringu se kazdej rok subaristi schazi :-)
Avatar - Emel
14. 3. 2015 23:25
Re: Omezený výběr
Musíš mít co nabídnout výměnou a nechat majitele sedět vedle, pak to takový problém není.
14. 3. 2015 15:32
Re: Omezený výběr
Jistě, v USA a Japonsku automatické volání záchranářů nabídnou, ale v EU nebudou podporovat "fízlování". >:D
14. 3. 2015 22:53
Re: Omezený výběr
Avensis by neměl být vzrušující, ale hlavně spolehlivý. Navíc jako už skoro výběhový model má vychytány všechny "mouchy". Benzín 1.8 může být dobrá volba, s dieselem je to horší,
13. 3. 2015 18:46
Preco sa Skoda nepredava v USA?
Fordov Fusion sa tam preda okolo 25 000 mesacne, ovela lepsi Superb by mohol dosahovat mesacne predaje minimalne 30 000. Pre Skodu je nejakych 360 000 predanych vozidiel rocne nezaujimavych? Samozrejme este je tu moznost ze v USA necitaju auto.cz a teda nevedia ze Sup je lepsi ako Fusion.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - AUDIRS6
13. 3. 2015 18:59
Re: Preco sa Skoda nepredava v USA?
tak si na to prisiel ... >:D

VW ma co robit, aby sa mu predaval v US ten US Passat, ktory je len tak mimochodom velky asi ako Superb. Samozrejme za inu cenu a v inych vybavach - rozumej tak, ze su to riadne nalozene auta za vcelku velmi pekne $ ceny ;-)
Sup by tam mal minimalnu sancu, pokial by sa nevyrabal priamo tam.
K tomu si zober problemy so zavedenim nejakeho toho povedomia o znacke - teda masivna reklamna kampan, US crash-testy, ich legislativa, emisne limity - proste hafo problemov, ktore aktualne VW v US nepotrebuje.
13. 3. 2015 20:11
Re: Preco sa Skoda nepredava v USA?
Asi mas pravdu, ale porad je tu ten obrovsky a bohaty trh, ktery by bylo mozne servisovat ze spolecnych servisu a vyuzivat shodnych ND (VW, Skoda, Seat) ... cela ta hispanska mensina by byla treba z Leona FR nadsena :-)
13. 3. 2015 20:17
Re: Preco sa Skoda nepredava v USA?
To asi ťažko. Leon je pre nich maličké auto. Tam sa hrá na veľkosť. Modla je taký Dodge Ram a podobné Pickupy, ktoré by si toho Leona nahodili na korbu. >:D
Avatar - 3_diamanty
13. 3. 2015 19:57
v konecnom dosledku stejne
zavazia sympatie k tej ktorej znacke... a tak asi tazko clovek ktory tuzi po mazde 6 pojde do superbu len preto ze ma vacsi kufor....

z mojho pohladu by som tuto 6stku kandidatov rozdelil hierarchicky na 3 dvojice ....... podla krasy, sympatii a akejsi charizmy to radim takto:

prva mne najblizsia a najkrajsia dvojica: passat - mazda 6
druha uz pre mna menej atraktivna ponuka: mondeo - superb
tretia pre mna najmenej lakava ponuka z tejto 6tky: insignia - peugeot 508

osobne by som sa rozhodoval teda medzi passatom a mazdou 6.... obe auta ma zaujali svojim dizajnom, imidzom a celkovym vyzarovanim... samozrejme svoje zohrava aj kvalita.... a charizma .... pre mazdu hraje fakt ze nie je moc tuctova a jej dizajn je skutocne noblesny... passat je zase etalon triedy ktory koencne dostal atraktivny kabat a dynamicke proporcie.... kufor osobne neriesim... vsetko co ma nad 400-450 litrov je uz pre mna stahovak... ( priznajme si... ani superluxusny Rolls neponuka viac v kufri ) .... takze superb ma tu s tymto neohuri..... peugeot je po facelifte ozaj zaujimavy ale nemozem sa zbavit pocitu ze M6 je voci nemu charizmou a dizajnom v uplne v inom svete... ale popravde 508 ma uz svoje vek... rovnako aj insignia takze maju pravo tieto auta na iste poklesy v mojom rebricku...

passat 110kw 1,4 tsi sedan... v tmavomodrej farbe v strednom stupni vybavy .... hadam mam aj vybrate ;-)
Rozbalit vlákno
0
13. 3. 2015 20:12
Papierové údaje
Papierové údaje nevypovedajú o vlastnostiach daných produktov. Rovnaké je to u áut. Robiť porovnanie teda na základe papiera považujem za zbytočné. Okrem Passatu a Superba som sedel mal možnosť naživo skúsiť všetky ostatné. Mondeo mi prišlo také divné. Nebolo to zlé, ale nesadlo mi jednoducho. Peugeot vyzeral ok, najmä v interiéri som sa cítil naozaj fajn, ale mám tak nejak psychický blok - predsudky a 30 litrov by som za Peugeot nedal. Insigniu považujem za krásne auto a výborne sa v ňom cítim. Interiér na mňa posôbí o triedu luxusnejším dojmom ako u ostatných. Dokonca mi vyhovovalo aj to, že ma interiér obklopil - cítil som sa bezoečne. Fámy o množstve tlačítok sú hlúposti. Práve naopak, v tom aute sa všetko veľmi dobre ovládalo. Každé tlačítko malo svoju jasne určenú funkciu, logiku a v pohode som si dokázal všetko nastavovať hmatom bez toho aby som dal zrak preč z cesty - veľké plus. Ale jazda je taká ťažkopádna, čo je asi váhou auta. Takže druhé miesto. Na prvom mieste u mňa Mazda. 2,5 litrový benzín je radosť sama. Krásne sa pýta do otáčok, má príjemný zvuk. Na bežné jazdenie by určite stačila aj 165 koňová dvojlitrová verzia. Ale to je môj názor. Čo bolo ale hlavným prekvapením pre mňa bol samotný pocit z auta. V interiéry som sa cítil výborne. Volant presne do ruky. Odozva ovládania je skvelá. A ten podvozok! Po zadokolkách od BMW považujem Mazdu za druhé najzábavnejšie autá. Bez debát. Takže u mňa jasný víťaz.

PS: nového passata ani superba som nemal možnosť jazdiť. Passata by som nechcel, lebo ho budú jazdiť zas mraky a nikdy ma vw nevedel nadchnúť interiérom. Vždy som sa tam cítil prázdno. Žiadna emócia a to ja rád. Ale nepopieram, nový passat je prvý vw, ktorý je naozaj pekný. Superb vyzerá tiež veľmi pekne, ale zas ho budú mraky. Možno zmením názor ak budem mať možnosť sa niekedy zviesť. Zatiaľ nebudem hodnotiť niečo, čo som videl len na fotke...

PS2: veľmi mi tu chýba Hyundai i40. Nikdy som tomu autu pôvodne neprikladal žiadnu pozornosť. Bol to omyl. Nedávno som mal možnosť. To auto je úžasné. Naživo nielen vyzerá krásne ale pôsobí veľmi kvalitne. Do detailov spracovaný interiér. A cítil som sa v tom fakt veľmi príjemne. Pre mňa obrovské prekvapenie a určite by som ho zahrnul do výberu. Je to poctivý kus auta, ktorý si zaslúži väčšiu pozornosť. Kórejci sú totiž už úplne niekde inde ako pred 5-timi rokmi. A keď taký progress stihli za tak krátku dobu, čo od nich uvidíme o povedzme 10 rokov? Ja sa na to osobne teším...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
13. 3. 2015 20:32
Re: Papierové údaje
suhlas... vzdy bude v konecnom dosledku rozhodovat to ako sa v aute citis a ako sa ti to ktore auto paci a ktoru ( znacku ) preferujes .. aj medzi clovekom a autom musi byt ista chemia, sympatie, charizma... su to sice nemeratelne pojmy ( na rozdiel od kufra ) ale v praxi prave tieto veci najviac rozhoduju.... ano papierove udaje su ok.. a su fajn... clovek vybera samozrejme aj podla nich ...... ale ak sa lepsie citis v mazde a aj sa ti viac paci tak asi pojdes skor do mazdy ako do superbu alebo mondea..... je to presne o tom....... ano poznam to.... sedel som v predoslej hranatej astre a tiez mi to auto ako sa vravi nesadlo.... doslova som mal po tyzdni ( nahradne auto ) na neho uz averziu... velmi dobre poznam ten pocit ked jazdis niecim co ti istym sposobom niecim nesedi...... naopak este v starsom golfe 4 sa citim aj dnes prijemne a lespie ako v novsej astre ...... mne napriklad novy superb vobec nic nehovori.... chapem ze je to kvalitne auto.... ale chemia tu v mojom pripade nejak nefunguje .. aj ked to bude dozaista kvalitativna spicka a solidne auto ..... vsetko je teda aj o sympatiach a pocitoch ...co sa tyka i40 ta by tu mohla byt.... mne sa pozdava a ponuka Gdi benzin ktory by vykonom medzi tychto konkurentov v pohode zapadal... velmi som uz zvedavy aj na novu optimu.... ( pre mna asi najvacsi favorit v tejto triede ak by som vyberal aj ked passat a mazda 6 su vazne velmi pekne a prijemne na mna posobia, maju v sebe to co chcem....- cize vedel by som v nich jazdit urcite s radostou ) .....

ano na papieri ma najvacsi kufor superb... ovsem na mna zo superbu vyzaruje najmensia aura z celej tejto 6tky kandidatov.... a aj interier je tu hadam najmenej zaujimavy aj ked rozhodne vsetko bude kvalitne.... chyba tu aj accord ale bohuzial jeho predaj v eu uz zaciatkom roka 2015 skoncil......
Avatar - petrumr
14. 3. 2015 08:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 3. 2015 20:33
Trapnost
Pane redaktore, cituji -"Počkejme si, až budeme vědět, jak Superb působí při jízdě, zatím si někteří z kolegů vyzkoušeli akorát předsériové prototypy" - všichni dobře víme, včetně Vás, že Superb bude samozřejmě ten nejlepší z nejlepších, protože škodofka utekla veškeré konkurenci mílovými kroky - alespoň v české kotlině a u českých novinářů, tak na co tyhle "trapnosti" - už tady chybí pouze Herr VWaverka. >:D >:D >:D :-!
Rozbalit vlákno
1
14. 3. 2015 08:05
Re: Trapnost
No když to říkáte.... :-)

Třeba při prvních testech Octavie jsem ji za to jak jezdí zrovna nepochválil. Konkrétně tedy za komfort.
14. 3. 2015 02:01
stredni trida
asi bych si vybral Smarta ten na Prahu uplne staci da se parkovat snad vsude a projede taky vsude. A dalky? tak to uz bych bral treba Leo expres nebo Regio jet posedim si nedrnca to a za 4h. jsem v Ostrave a bez drncani a popojizdeni po neopravovane dalnici je to na vetsine stejny takze nekonkretizuju. co mi chyby? nic. nadavat na to ze jede nekdo 100 a jedne v levem pruhu a nechce uhnout, nebo ze bez blinkru vjede tesne pred auto a jeste nadava. Tak ty prachy utratim za neco lepsiho. Stejne se da jet max 130km/H. kdyz nekdo jede rychleji hned ma za zadkem passaty nebo ridice co radi bonzují tak je to prast uhod. vlastne jedno a to same. >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
11
Avatar - petrumr
14. 3. 2015 08:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
14. 3. 2015 08:58
Re: stredni trida
Jasně, ale má to jeden malej háček. Je to to samý, jako kdybys na serveru o jídle a vaření napsal, že nejlepší je nežrat a když už, tak ti přece stačí bageta z benzinky. ;-)
Avatar - petrumr
15. 3. 2015 12:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 3. 2015 14:54
Re: stredni trida
Jasně, třeba Praha - Berlín je vlakem naprosto ideální. Letecky pravidelný přímý spoj myslím není, musel bys přes Vídeň/ Mnichov/ Frankfurt. Nemluvě o tom, že ne vždy jedeš do velkého města, takže pak musíš řešit lokálku/ příměstskou HD/ taxi, nebo si auto půjčit. Vlaky mám rád, ale situace v ČR je k pláči.
Avatar - Emel
14. 3. 2015 15:24
Re: stredni trida
Praha - Olomouc je relativně fajn, třeba Regio Business stojí pár korun a standard slušný, navíc je to v rámci možností i docela flexibilní, můžeš si rezervovat vlak každou druhou hodinu a pak zrušit co nepotřebuješ.
14. 3. 2015 15:44
Re: stredni trida
Pointa byla, že těch zajímavých spojů není zase tolik, aby vlak mohl nahradit auto vyjma výjimečných případů.
14. 3. 2015 16:15
Re: stredni trida
Zrovna ve čtvrtek jsem četl, že Air Berlin začne létat Praha Berlín. Od dubna 2-3 lety denně ...
14. 3. 2015 17:00
Re: stredni trida
V minulosti už přímý spoj byl, jen si nepamatuji, kdo to létal. Letadlem je to chvilka, ale když si připočtu všechno to čekání a (ne)pohodlí, radši pojedu autem. Rychlovlak by byl zajímavou alternativou, kdyby byl.
14. 3. 2015 17:54
Re: stredni trida
Je dobře, že to AB převzal. Nepřišlo mi zrovna ideální, že zrušili jediný přímý spoj, když to vlak jede asi 5 hodin.
Avatar - petrumr
15. 3. 2015 12:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 3. 2015 07:45
pro komletnost
Přimlouval bych se za komplexnější tabulku - někteří zajímaví soupeři tam chybí.
např. teď jsem skouknul ceník C5: Collection 2,0 hdi 120kw (mimochodem - konstrukčně velice oceňovaný a spolehlivý motor)
17 litá kola
dvouzonová klima
navigace
bixenony
víceprvkové zavěšení vpředu
hydropneumatické pružení (dámy a pánové, kdo z vás to má ;-)
cena 599,900
Kia Optima by se hodila taky.
Rozbalit vlákno
6
14. 3. 2015 08:10
Re: pro komletnost
Jsou to pouze nejprodávanější modely, C5 je samozřejmě stále zajímavá nabídka :-)
Avatar - Emel
14. 3. 2015 08:15
Re: pro komletnost
V nejprodávanějších zase chybí ta I40 ;-), ale třeba verze s naftovým dvoulitrem se shání blbě.
Avatar - idam.i
14. 3. 2015 22:24
Re: pro komletnost
Najpredávanejšie ? ;-) :no:
15. 3. 2015 04:13
Re: pro komletnost
Nojo, na tu C5 z roku 2001 by jeden mohl zapomenout. Vzdyt je to uz dnes uplny nesmysl.
Optima? Kolik jsi jich za posledni rok videl na silnici?
15. 3. 2015 07:20
Re: pro komletnost
Tak snad tu nemluvime o prvni generaci z roku 2001,ale o aktualni.Je sice na trhu sestym rokem,ale je to konstrukcne poctive auto stredni tridy,ktere v nekterych ohledech (komfort,tlumeni podvozku,akusticka pohoda) prekonava nove konkurenty - i ty nejnovejsi drazsi o 150 tis.
Nevim proc by tam na srovnani nemohla byt.
A Optima? Shodou okolnosti jsem jednu videl ve ctvrtek. Ano,je to spise exot.ale proc. Treba proto ze kazdy srovnava jen superb.passat a mondeo. A diky tomuto omezenemu stadovitemu mysleni se lide jen napodobuji a na silnicich vladne nuda a uniformita.
I kdyz - jak uz nekdo napsal - Passat/Superb se nekupuje,ale fasuje.
15. 3. 2015 10:46
Re: pro komletnost
Se omlouvam, jsem do ted zil v mylne predstave, ze to byl u C5 jen facelift.
Avatar - miromen
14. 3. 2015 08:52
Co koupit
Pokud nějakeho univerzala tak bych volil Passata. V připadě že bych v teto třidě chtěl něco co je hlavně jizdně dovedne pak by volba padla na M6.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Delfin2
14. 3. 2015 15:03
Jednoznačne Passat
Passat beriem hneď ani nerozmýšľam ;-) :-! niet nad čím rozmýšľať.
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2015 20:50
Vítězem je Mazda
Takže popořádku, 508 má podivný design, podprůměrný podvozek, odtažité řízení...nebrat. Insignia je stará a těžká...nebrat. Mondeo je drahé, sází na pohodlí a ustoupilo ze své sportovnosti, vyklidilo pole Passatu. Ten je ale ošklivý a bude stát na každém rohu. Superb by mohla být lepší volba, ale zatím ho nikdo neotestoval. Ale pochybuju, že co do jízdních vlastností a sportovnosti překoná Mazdu, to je pro mě královna střední třídy.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
14. 3. 2015 21:44
Re: Vítězem je Mazda
Sportovnost v dané třídě je nutné brát s rezervou. Mazda je moc příjemná na ovládání, trošku oříšek je volba benzínové motorizace.
15. 3. 2015 07:40
Re: Vítězem je Mazda
Jeste bych uvedl na pomery tridy dost osizene tlumeni hluku- jak valiveho od kol tak z vnejsku.
Ale ridi se prijemne,o to zadna...
Avatar - praděda7
15. 3. 2015 10:58
Re: Vítězem je Mazda
Zdá se, že Mazda bojuje s "exterior noise" již delší dobu - bezúspěšně. ;-\
18. 3. 2015 12:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2015 13:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0