Volkswagen Caddy třetí generace se po 11 letech loučí, vzhledem k vysokým loňským prodejům však zákazníky stále zajímá. Vyzkoušeli jsme atraktivní variantu Cross.
no jo ... tentokrat chlapci testovali orandzovy... to je docela zmena uznavam ;-) ;-\
je ozaj potrebna takato duplicita na najlepsi jizde na webu? ...... navyse mi pride ze cross caddy nie je zrovna ziadny predajny superseller v CZ a tak jeden seriozny test by mal bohate stacit
navyse ak spravne pocitam ide o dva testy zhodneho cross caddy 2.0 tdi 4motion a to v priebehu len 20-tich mesiacov... tu nejde o ziadne 5 rocne pauzy medzi testami toho isteho auta ktore by si po dlhej dobe uz opat zasluzilo pozornost.... nejde tu ani o ziadne nove facelifty a motory v nom pouzite .... ale ide fakticky o uplne ale uplne zhodne auto ako v prvom teste len farba je ina.... navyse uz prvy test obsahuje aj video a povazujem ho za slusne spracovany bez potreby duplicity
uznavam... dalo by sa to vysvetlit ... pojem moralna zastaralost by nejaku tu hviezdu uz dnes hadam aj dokazal useknut ;-) ale to asi v tomto pripade a pri tomto aute nie je ziaduce....
Neříkám, že nějací jsou, ale kdyby nějaký byl (a byl by lepší), mohl by dostat Caddy v souvislosti s tím klidně o hvězdičku míň. Jinak v článku je jako konkurent uveden Peugeot Partner 4x4 Dangel. Bez 4x4 je tady Doblo, Berlingo, Kangoo a klidně i ten Dokker.
Nevím, jak moc může redaktor kecat do toho, co bude testovat, ale nepřijde mi, že by byl zrovna Ondra, jak ty (a už nikdo jiný ;-) ) říkáš, nějaký VAGinista :-)
pohlad na tieto otvorene creva ( alebo nazvime to zizaly ) mi pripomina to co vidime pri pohlade na starucky legacy outback [odkaz] kazdopadne v tomto pripade sa nehra na krasu.... hlavne nech funguje ;-)
s caddy som jazdil 2 mesiace.. este za starych dobrych brigadnickych cias... bolo prerobene na prevoz imobilnych osob ( vzadu malo specialne drzadla a kolajnicky ) ale predna cast bola klasicka ako u kazdeho modelu caddy... mam na to auto prijemne spomienky ... samozrejme slo o model z prvych rocnikov vyroby este pred sucasnym faceliftom [odkaz] ... kazdopadne svoju funkciu pracanta splnalo vyborne.... ovladatelnost vyborna.... a zaroven to bolo spolu s vacsim a starsim vw transporterom prve auto s dizlom ktore som v zivote soferoval .... sranda ze to bol prave caddy... az teraz som si to uvedomil ;-)
za jeho cenu mozem mat terennejsi a sofistikovanejsi a generaciu novsi outlander ;-) s vykonnejsim motorom... lepsim imidzom a v neposlednom rade aj kulturnejsie posobiacim dizajnom ktory uz dokaze v pripade potreby majitela aj reprezentovat [odkaz]
Výhoda Caddyho je úplně jinde a evidentně ti naprosto uniká. Caddy má velmi objemný zavazadelník s nízkou nakládací hranou a vysokým užitným zatížením. Jinými slovy je to auto, které je stavěno na vyšší užitné zatížení, takže jej na rozdíl od Outlandera neutahám k smrti nákladem.
Nicméně tu je rodina Tranzitů, koncern PSA či především Fiat Doblo, který odvede přinejmenším stejnou službu a cenově je úplně jinde...
Výbava testovaného vozu 3.7.2013:
Speciální zelený lak Vipern (+16.371,-), příprava pro zabudování mobilního telefonu Plus s bluetooth včetně hlasového ovládání, multifunkční ukazatel Plus a základ pro držák telefonu na přístrojové desce (+10.250,-), multifunkční kožený volant (+7.074,-), autorádio RCD 310 s přehrávačem MP3, šest reproduktorů, přípojka AUX (+4.160,-) v přihrádce spolujezdce (+830,-), parkovací čidla vzadu (+9.485,-), dvouzónová klimatizace Climatronic (+3.187,-), bixenonové světlomety s diodovým denním svícením + ostřikovače (+34.982,-).
Výbava testovaného vozu 16.3.2015:
Speciální lak Sundown orange (+14.306,-), příprava pro zabudování mobilního telefonu Plus s bluetooth včetně hlasového ovládání, multifunkční ukazatel Plus a základ pro držák telefonu na přístrojové desce (+10.250,-), multifunkční kožený volant (+7.074,-), autorádio RCD 310 s přehrávačem MP3, šest reproduktorů, přípojka AUX (+4.160,-) v přihrádce spolujezdce (+830,-), parkovací čidla vzadu (+9.485,-), dvouzónová klimatizace Climatronic (+3.187,-).
Rozdíly? Barva karoserie a absence bixenonů. No uznejte, to už přece stálo za to >:D >:D >:-[]
Takže hlavní poznatek zní - nepřiplácejte za bixenony, beztak budete mít 4* ACZ >:-[]
pry se tomu rika test na rozloucenou .... ;-) popravde ale ide o uplne rovnake auto ako ten zeleny cross caddy z r 2013 suhlas :yes:
ked to zoberies ciste statisticky a trosku sa pohrabes ......tak zistis ze hadam kazdy vw tu ma uz po dva "rovnake" testy.... aj golf gti tu je dvakrat... raz sice v ostrejsej verzii performance ale principialne nie je problem najst dva rovnake koncernove testy.... vid len nedavno sme tu mali dost tesne po sebe iduce dva testy noveho touarega 3.0 tdi
zjavne je koncern oblubeny na tychto strankach.... dodnes ale neviem skutocnu pricinu ze preco
Když tu byl článek o novém modelu Caddy, marně jsem si lámal hlavu, že to přeci vypadá úplně stejně jak ten starý, až na obligátní jinou příď a záď. Přesto se v celém článku hovořilo o NOVÉ GENERACI. No přirozeně jsem zavítal ke konkurenci, kde se mi potvrdilo, že jde opět o pouhou "půlgeneraci", zkrátka rozsáhlejší FL.
A teď test v době, kdy už byla představena tato novější generace, nám tu do hlavy mlátí další test toho samého modelu v takřka na chlup stejné verzi, jako tu byl před dvěma lety...
Je tu tedy jednoduchá otázka - proč vám to, milá redakce, stálo za to???
s tym pomerne nadcasovym, asi nadcasovym, temer nadcasovym a inym nadcasovym dizajnom, ked ide pravidelne o Das nadcasovy dizajn. Su to uplne blaboly a toto auto ma ledva 5rokov. Este v 2009 to vyzeralo takto [odkaz] a to je rozhodne budka, kde na slovo "dizajn" v kalkulacii zabudli.
Dizajn nemoze byt "pomerne nadcasovy", jednak slovne spojenie je blbost a druhak sa tak nestane za 5rokov jeho existencie.
Kazdopadne skvele, ze ste otestovali novy farebny odtien.