Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto přidělí zaměstnancům rekordní bonus 25.000 Kč

Zaměstnanci značky Škoda Auto získají za hospodaření firmy v loňském roce bonus k výplatě v rekordní výši 25.000 korun. Loni se vyplácelo 16.000 Kč.
Zpět na článek
17. 3. 2015 15:45
17. 3. 2015 17:12
17. 3. 2015 16:02
18. 3. 2015 08:03
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 3. 2015 17:52
17. 3. 2015 18:09
17. 3. 2015 20:42
17. 3. 2015 22:00
18. 3. 2015 08:05
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 3. 2015 09:14
18. 3. 2015 09:47
18. 3. 2015 09:52
18. 3. 2015 09:57
18. 3. 2015 10:18
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 3. 2015 10:56
18. 3. 2015 12:33
18. 3. 2015 12:42
18. 3. 2015 12:36
18. 3. 2015 12:43
18. 3. 2015 13:09
18. 3. 2015 15:37
18. 3. 2015 09:59
18. 3. 2015 10:53
17. 3. 2015 18:54
18. 3. 2015 08:07
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 3. 2015 19:32
17. 3. 2015 20:20
18. 3. 2015 06:49
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 3. 2015 20:13
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 3. 2015 11:13
18. 3. 2015 12:29
18. 3. 2015 14:32
18. 3. 2015 15:04
17. 3. 2015 15:29
Simply clever cash
Jo v Detroitu a ve Francii byly taky silný odbory a vysoký bonusy.... :-!
Rozbalit vlákno
35
17. 3. 2015 16:22
Re: Simply clever cash
Když se firmě víc daří, víc vydělávám, nedaří, nevydělávám. Jaká by byla motivace zaměstnanců pro lepší výsledky firmy, když by stejně nakonec dostali stejně peněz a jenom koukali na větší zisk firmy ?
17. 3. 2015 16:30
Re: Simply clever cash
Nic proti tomu nemám, sám mám plat silně vázaný na úspěch firmy (můj). Akorát si myslím, že platy (nejen) dělníků (montážníků) jsou hodně vysoké...v porovnání s lidmi (kvalifikovanějšími), kteří pracují u dodavatelských firem, a které Škoda dokonale ždíme.
Avatar - _Karel_
17. 3. 2015 16:47
Re: Simply clever cash
Tak tak, vypadá to nenasytně právě z důvodu už tak hodně nadstandardních platů.
Kdyby dělník bral 18, koukal bych na to jinak.
Avatar - Barry Lyndon
17. 3. 2015 18:25
Re: Simply clever cash
Proč by měl dělník jedné z nejziskovějších automobilek na světě pracovat za 650 € měsíčně? Jsi se zbláznil? Holt Škoda auto už je jednou nohou tam, kde bychom v budoucnu rádi viděli celou českou ekonomiku. Že v jiných firmách jsou v Česku pořád ještě platy "silně východoevropské" není nic, čím by se ty firmy měly chlubit. Sám jsem zaměstnavatel, ale styděl bych se provozovat firmu, která je tak zoufale neproduktivní, že tam lidi dělají za almužnu (byť někdo řekne - lepší almužna než nezaměstnanost).
Avatar - _Karel_
17. 3. 2015 18:33
Re: Simply clever cash
Za prvé by ses měl naučit číst, když už prý zaměstnáváš lidi. Nikde jsem nepsal, že mají brát 650E. A reálně berou 1260E. Jinde o tom můžou tak snít. Ale ty jako zaměstnavatel určitě stanovuješ výši mzdy jedině podle svého aktuálního zisku, i kdyby byla dvojnásobná, než v okolních firmách, že?
17. 3. 2015 19:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
18. 3. 2015 08:18
Re: Simply clever cash
Tak to majú nadpriemernu mzdu. Pre koho su tu vlastne testy aut za 50 100 tis. E? Opat to hovorim, pre jednu tisícinu promile populácie. Robotnik teda bude zarábať na milionový superb viac ako 20 rokov. Mzdou prostredie na testy Fabie junior, testy vsak ako v Nemecku pre vyššiu strednu triedu.
18. 3. 2015 08:33
Re: Simply clever cash
test auta za 50tis € už jsem třeba na tomto serveru dlouho neviděl. Takovou hodnotu má Superb v nej nej výbavě a to zas není auto pro normálního dělníka. To je drahé i pro většinu němců.
Avatar - simply never
18. 3. 2015 09:19
Re: Simply clever cash
11.3. 2015, 6.3. 2015, 2.3.2015, 23.2.2015, 6.2.2015. 30.1.2015, 21.1.2015, 20.1.2015, 19.1.2015 to je len poslednych par a niektore auta idu k 100 000 EURO.
18. 3. 2015 11:25
Re: Simply clever cash
Tak to nečtěte když Vás to irituje. Každopádně čtenáři jsou jistě i ze skupiny lidí kteří si to mohou dovolit, takže proč by jim to sem nedali.
Situace je jednoduchá robotník si nejspíš nekoupí novej superb v plné palbě, člověk z druhého konce si nejspíš nekoupí fabii junior (i když znám jednoho bohatšího co s fabií jezdí po městě). Ale oba si o tom snad mohou přečíst na stejném serveru a když nemaj předsudky tak si i mohou popovídat o autech.
Avatar - simply never
18. 3. 2015 13:08
Re: Simply clever cash
Irituje? Z nicoho nevyvoditelny zaver. Ponukol som Vám zoznam testov za posledný mesiac na margo toho, že tu dlho neboli testy drahých aut, a je ich pritom skoro 40%.
17. 3. 2015 18:50
Re: Simply clever cash
Škoda je u nás tak dominantní firma, že jakýkoliv srovnání s jinou firmou je zcela mimo realitu. Osobně bych nechtěl dojednávat zakázky se Škodovkou z pozice dodavatele a poslouchat kydy že jsme drahý, a že nás můžou kdykolv vyměnit, a pak číst tady tyto články. Dělat ekon. manažera ve Škodě není zas tak těžký byznys.
Avatar - petrumr
17. 3. 2015 20:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2015 20:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
17. 3. 2015 20:55
Re: Simply clever cash
no ty tomu určite rozumieš najlepšie. >:D sa divím, že nie si analytikom niekde na Wall.Street.
17. 3. 2015 21:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - simply never
18. 3. 2015 08:21
Re: Simply clever cash
Paranormalny jav petrumr studujuci popri zamestnani. Inak je petrumr hnedocech?
18. 3. 2015 08:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2015 05:17
Re: Simply clever cash
A jéje... mindrák dělnické třídy... a je to tady, teď ses dokonal obnažil :-)
18. 3. 2015 06:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2015 10:51
Re: Simply clever cash
Kolik si myslíte že vydělávají dělníci? 30 čistého? >:D
Avatar - Emel
18. 3. 2015 10:57
Re: Simply clever cash
Poslední oficiální info co jsem četl už je dva roky staré... v tomhle článku je jen přibližné číslo
Průměrná mzda zaměstnanců bez představenstva dosáhla loni 40 190 Kč. Dělníci brali v průměru 32 467 korun.
Zdroj: [odkaz]
18. 3. 2015 11:00
Re: Simply clever cash
Lidi přímo pracující na lince berou max do 20 ti a to už musí být parťák nebo co, průměr je takový že v dělnických provesích jsou i mistři atd...
Avatar - Emel
18. 3. 2015 11:04
Re: Simply clever cash
Za prvé... bavíme se o hrubé mzdě, ano?

Za druhé... průměru na lince do 20 nevěřím, tolik mistrů tam zase není aby vytáhli průměr na 34. Podle mě musí mít na lince třeba něco lehce pod 30 hrubého.
18. 3. 2015 11:05
Re: Simply clever cash
Věřte si čemu chcete, ty lidi znám... Bavíme se o čisté mzdě.
Avatar - Emel
18. 3. 2015 11:09
Re: Simply clever cash
O čisté mzdě je těžké se bavit, když nevíš, kolik si kdo odčítá za děti nebo za hypotéku.

34 hrubého je s jedním dítětem cca. 26, to je ten průměr... pak celkem věřím, že ten základ může být okolo 20 čistého.
18. 3. 2015 11:13
Re: Simply clever cash
Bavím se o tom co jim přijde na účet. Bez hypotéky alimentů a já nevím čeho.. Nevím jak ty, ale dělám ve Škoda auto deset let, ne tedy na lince, ale trochu vím jaké tam jsou poměry a zhruba kdo si co vydělá.
Avatar - JDM
18. 3. 2015 18:03
Re: Simply clever cash
tady u nás mladí kluci bez rodin seřizovači na CNCčkách 16-17 čistýho 3sm provoz takže jestli mají ve škodovce 20 tak to není zas takovej rozdíl
Avatar - Emel
17. 3. 2015 17:32
Re: Simply clever cash
Tak to je ale v pořádku, že se firma stará o své zaměstnance a ne o dodavatele...
Avatar - wakantanka
17. 3. 2015 20:57
Re: Simply clever cash
To je taká dvojsečná zbraň. Dobrá firma sa vie postarať jednak o svojich zamestnancov a jednak udrťiava dobré (rozumej obojstranne výhodné) vzťahy s dodávateľmi a konieckoncov aj odberateľmi. Jedno bez druhého a bez tretieho nemôže dlhodobo fungovať.
Avatar - Emel
17. 3. 2015 21:54
Re: Simply clever cash
Samozřejmě že vztahy s dodavateli jsou oboustranně výhodné... ale zájemců o dodávky je mnoho a obecně vysoké standardy (ve smyslu spolehlivosti a plánování, just-in-time apod.) se přenášejí z automobilky na dodavatele.

Stejně jako konkurence na trhu aut nutí výrobce hledat úspory, tak stejně tak konkurence na trhu dodavatelů nutí subdodavatele hledat úspory na své straně. Slabí padnou, silní si i tak dokážou vytvořit slušný zisk a pak se mohou postarat i o své lidi.

To už ale není zodpovědnost automobilky, pokud by ze soucitu nakupovala dráž než musí, pak by jí to ta její konkurence dala sežrat.
Avatar - wakantanka
18. 3. 2015 08:38
Re: Simply clever cash
Na základe vlastných skúseností s ďaleko menšími a ďaleko menej významnými spoločnosťami ako je Škoda Auto veľmi neverím, že vyjednávania o spolupráci budú veľmi korektné a výhodné pre obe strany. To sa proste v našej kotline nenosí. Čiže defakto tieto veľké firmy prenášajú cenový tlak na subdodávateľov a tí to poriešia systémom - minimálne mzdy, agentúrni pracovníci (polootroci) a my sa potom čudujeme prečo je kvalita áut (všeobecne) tam kde je.
18. 3. 2015 10:50
Re: Simply clever cash
Za to co dělají bych jim ještě přidal, na lince je to mazec. Na všechny je jsou tam kladeny velké nároky. Vše se trestá, stres... Kolik si myslíte ty dělníci berou 17-18-19 tisíc čistého max a to jedou šest dní v týdnu... Nevěřte nějakým průměrům v hrubé mzdě.
18. 3. 2015 05:15
Re: Simply clever cash
Přesně taková, jako v 90% "českých" firem... žádná.

Zaměstnanci Škodovky mají štěstí na dobrého zaměstnavatele. Ale jak znám lidi, tak se stejně najde spousta brblalů, kteří si toho neváží... :-!
18. 3. 2015 10:23
Re: Simply clever cash
Se divim, ze uz k nam nepresunuli fabriku vw z nemecka, kdyz jsou tam tak vysoky platy a silny odbory ;-) Tipuju ze Skoda ma na aute stejne tridy vetsi zisk nez vw.

Kdyz je to u nas takova hruza, tak proc rozsiruji fabriku ve Vrchlabi?
Avatar - _Karel_
17. 3. 2015 15:45
Odbory
Přeji zaměstnancům ty nejlepší možné podmínky, ale kdo chce moc, nemá nic.
Doufám, že když by náhodou byla škoda v mínusu, rádi by si o těch 6,5% nechali plat zase snížit.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JDM
17. 3. 2015 17:12
Re: Odbory
kdyby náhodou byla škoda v mínusu zřejmě to nebude chyba dělníků , ale budou první na řadě kde se bude šetřit to se neboj ;-) .
Avatar - maros
17. 3. 2015 16:02
Platy ve Škodě
..rozhodně nejsou problém. To platy těch vyžírku v parlamentu a senátu ano 8-s

Přesto, pozor na špatné vzory. Například Frantíci už maji tak drahou pracovní sílu, že jejich popelnice jsou prakticky neprodejné.
Rozbalit vlákno
21
17. 3. 2015 16:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2015 17:16
Re: Platy ve Škodě
Závidíte? Vzhledem k obsahu Vašich příspěvkú to na dobrý matroš opravdu nevypadá.
17. 3. 2015 17:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2015 17:33
Re: Platy ve Škodě
Proč Vás to trápí? Na to stejně nemáte. ;-)
17. 3. 2015 17:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2015 17:58
Re: Platy ve Škodě
Ale kdepak. To jste již zbytečně skromný.
17. 3. 2015 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2015 18:40
Re: Platy ve Škodě
Gilgite, zase zlobíš? :-|
17. 3. 2015 19:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2015 19:55
Re: Platy ve Škodě
Proč zase? On zlobí ještě pořád. Až to zas jednou přepálí...
17. 3. 2015 20:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2015 21:40
Re: Platy ve Škodě
Zase dokazuješ, jak důležitá je výchova, která ti zřejmě byla v mládí odpírána. V tvém případě bych doporučil nějakou resocializaci, ve společnosti by sis možná byl schopen osvojit pár základů slušného chování. ;-)
18. 3. 2015 00:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
17. 3. 2015 19:51
Re: Platy ve Škodě
Gilgitovi nemusíš vykat. To je tu známý pazneht a prudič >:D
17. 3. 2015 20:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
17. 3. 2015 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2015 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - vosicky.senior
17. 3. 2015 20:16
Re: Platy ve Škodě
Gilgite, věnuj se prosím své zdejší anal lytické práci a netituluj bezdůvodně ostatní čtenáře opakovaně „výkal“ apod. Mno, snad si na tebe ta zmatená paní Churá z PRka nebude stěžovat, děkuji.
17. 3. 2015 20:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 3. 2015 08:03
Re: Platy ve Škodě
Francuzska produktivita prace merana HDP/odpracovane hodiny je podla OECD na urovni USA :-)
18. 3. 2015 08:47
Re: Platy ve Škodě
Což ovšem nijak nesouvisí se skutečností, že francouzská pracovní síla je drahá a automobilkám se vyplatí zavírat domácí výrobu a přesouvat ji do zemí jako je Turecko, Maroko nebo Čína.
17. 3. 2015 17:52
Vtip ?
To si tady už děláte z lidí srandu nebo co ? Vyhazování, převod lidí do jiných firem, stávky a odborářský lobing. A vy tady děláte, jako kdyby se škodovka sama rozhodla, že hodným zaměstnancům přidá >:D To co jste tady vyblili je srovnatelné s tím, jako kdyby jste tvrdili, že se v roce 1945 hitler rozhodl stáhnout z celé evropy a nakonec se dobrovolně zastřelil v teple domova.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Emel
17. 3. 2015 18:09
Re: Vtip ?
Tak ona Škodovka někoho vyhodila? To už je teda fakt nehoráznost...
17. 3. 2015 20:42
Re: Vtip ?
Mě šlo o to, že z článku to vyzní jakoby škodovka dala ty výhody lidem sama od sebe. Jaksi ignorují fakt, že o to museli odbory bojovat apod. Což samosebou odsuzuju, ale napsat to mohli. Alespoň zmínku ... třeba škoda po nátlaku odborů dala tolik a tolik.
Avatar - Emel
17. 3. 2015 22:00
Re: Vtip ?
Nikdo nemá zájem na nějakém velkém hrocení situace... je to trošku taková hra, která se automobilce sice asi dvakrát nezamlouvá, ale dokud se jí ekonomicky daří, tak nakonec asi klidně trošku peněz mezi lidi rozdělí.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 3. 2015 08:05
Re: Vtip ?
Najdi si moj prispevok o par riadkov nizsie a klikni na linky - Skodovka bola k tomuto dotlacena odbormi, pretoze v plane boli veci ako nahradenie zamestnancov agenturnymi nadennikmi atd.
Avatar - Emel
18. 3. 2015 09:14
Re: Vtip ?
No ano, z mého pohledu mají odbory větší moc než by měly mít... protože tlačí na pilu v situaci, kdy už aktuální mzdy jsou výrazně nadstandardní. Já v tomhle duelu straním zaměstnavateli... nejen Škodě auto, úplně obecně... a je mi líto třeba francouzských automobilek, které vlastně nemohou efektivně řídit vlastní firmu - nemohou ve špatných časech ani propouštět, ani snižovat platy.
Avatar - simply never
18. 3. 2015 08:28
Re: Vtip ?
Klinec po hlavicke, vyborne napisane.
18. 3. 2015 09:47
Re: Vtip ?
Vedení škodovky jistě chce rozumně vyjít s odboráři. Na druhou stranu se určitě nenechá dotlačit k nějakým krokům, které nechce/nemůže udělat, protože má vždy možnost zabalit krám v Bolce a odstěhovat výrobu kamkoliv jinam, Bratislavou počínaje a Šanghají konče. Bylo by to náročné, stálo by to vícenáklady, ale pokud by cena pracovní síly nepřijatelně stoupla, tak to vedení Škodovky potažmo VW prostě udělá. Proto také vedení dává jednorázové bonusy, které vyplácí v případě dobrých ekonomických výsledků a nenechá se dotlačit odboráři k nějakému vysokému zvedání tarifních mezd, které by je mohlo zahubit v době, kdy se nedaří, protože tarifní mzda je něco co se musí i když se nedaří, bonus je něco, co se může. Takže výroky o tom, jak odboráři něco "vybojovali" nejsou na místě, především firma Škoda auto jako celek dokázala slušně obstát v konkurenci a může si dovolit zásobit své akcionáře vysokými dividendami a zároveň dát něco navíc svým zaměstnancům.
Na tom, že odbory prosazují vyšší platy není nic zlého, stejně jako není nic zlého na tom, že vedení firmy tento zájem odborářů akceptuje částečně nebo někdy vůbec. Prostě je to zcela běžné vyjednávání. Stavět to do roviny "boje" je poněkud komunistický přístup už použitím toho slova, když jdu kupovat nové auto, tak jdu také vyjednávat (o ceně) a nenazývám to "bojem". A odboráři dělají to samé co dělá dealer když s ním vyjednávám, prostě se snaží to své (práci) prodat za co nejvyšší cenu stejně jako dealer své auto, no a vedení Škody podobně jako zákazníci u dealera nabízenou cenu buď akceptují nebo řeknou strč si to za klobouk, já jdu jinam, ano jít s výrobou jinam je daleko složitější než jít od jednoho dealera ke druhému, ale princip je pořád stejný.
18. 3. 2015 09:52
Re: Vtip ?
Jak říkám, mě je celkem jedno jak to probíhalo nebo probíhá ve škodovce, jen mi jde o to jako to napsalo auto.cz .Přijde m, že je to PR článek oslavující tu naši hodnou a rozdavačnou škodověnku.

Můj názor je ten, že by se měli odbory u nejlepšího dělnického zaměstnavatele v zemi celkem klidnit, protože se stane přesně to co popisuješ. I když jde o celkem logisticky nereálnou věc, protože je to původní fabrika s mnoha dalšími institucemi apod.
18. 3. 2015 09:57
Re: Vtip ?
Auto.cz nic nenapsalo, opsalo tiskovou zprávu ČTK. A tisková zpráva podle mě uvádí fakta, kolik je bonus, kolik byl vloni, kolik byl zisk. Co je na tom špatně nebo nepravdivě?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 3. 2015 10:18
Re: Vtip ?
Auto.cz je agentura Skoda Auto a koncernu, nie novinarske medium, a teda svoju ulohu plni dobre.
18. 3. 2015 10:56
Re: Vtip ?
Tak hlavně, že jsi tady spokojený a líbí se ti tu.
18. 3. 2015 12:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2015 12:42
Re: Vtip ?
Zřejmě nechápeš psaný text, nikde jsem žádné nadšení nad prací auto.cz neprojevil. Evidentně oba patříte ke stádu, co má potřebu kopnout si do auto.cz i v případě, že opíše zprávu ČTK.
18. 3. 2015 12:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2015 12:43
Re: Vtip ?
Ano, nechápu, co je ke kritice když auto.cz doslova ocituje zprávu ČTK, tak jako desítky jiných médií.
18. 3. 2015 13:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2015 15:37
Re: Vtip ?
Co je v této zprávě ČTK otištěné auto.cz za konkrétní chyby?
Pokud žádné neumíš vyjmenovat, tak se vůbec nenamáhej teoretickými rozklady o ničem.
Avatar - Emel
18. 3. 2015 09:59
Re: Vtip ?
Ono to není jen o zavření celé fabriky, bojuje se o každý model, viz třeba nové SUV SEAT... i méně evidentní věci jako třeba převodovky. Co asi říkají španělské odbory na to, že se SEATy dělají v ČR?
18. 3. 2015 10:53
Re: Vtip ?
Ano, je to o výrobě modelů, jednotlivých komponent a nakonec i o těch subdodavatelích, kteří mohou být v ČR nebo se poroučet i se Škodovkou do levnějších zemí.
17. 3. 2015 18:09
60 tisíc za rok
60 tisíc odměny každému zaměstnanci za výrobu 1,037 milionu aut, dělá cca 1370,- Kč z každého auta - to už je číslo na pováženou. Odbory by měly brzdit, nebo za chvíli už nebudou mít za koho vyjednávat. Češi budou doma na podpoře a škodovky budeme objednávat v Číně...
Rozbalit vlákno
11
17. 3. 2015 18:14
Re: 60 tisíc za rok
Nezapomeň, že automobilky nevydělávají jen na prodeji aut... Servis a výroba náhradních dílů je taky solidní business...
17. 3. 2015 18:20
Re: 60 tisíc za rok
Jo, jistě, jenom mám pocit, jestli to odbory už malinko nepřehánějí. Víme, kam to dotáhl VW, na jejich platy a odměny makají dělníci z celého světa. Kdo bude pak makat na české platy? České platy nebudou, makat budou Číňani a penízky půjdou do Německa, k vlastníkům značky...
Avatar - petrumr
17. 3. 2015 20:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
17. 3. 2015 21:03
Re: 60 tisíc za rok
Mám taký pocit, že automobilky samotné tých náhradných dielov veľa nevyrobia, ak vôbec nejaké. Väčšina aj tak pochádza od rôznorodých dodávateľov. Oni zarobia hlavne na tom, že do skladu to napr. príde ako blatník v kataforéze za 250 KČ a zo skladu s puncom originálneho náhr. dielu odíde za 2500 KČ. Sumy a diel samozrejme len ako príklad. >:D
17. 3. 2015 22:42
Re: 60 tisíc za rok
Měl jsi na mysli PRODEJ náhradních dílů servisům... Právě tohle je ZLATÝ DŮL automobilek. Výroba předního světla 11Eur, prodej servisu 100Eur. Výroba hliníkového disku 35Eur, prodej servisu 120Eur...atd.
25.000Kč je asi přiměřený bonus s ohledem na úspěch na trhu a přidanou hodnotu výrobku - škoda jen že z úspěchu Škody dopadnou subdodavatelům často jen drobky - což může být pro znalce rozdílů prostředí Škoda (takový pořád ještě socialistický moloch) vs. subdodavatel smutné.
60.000Kč ukazuje jak velké má Škoda "rezervy"... Mno, snad nedopadne jak Řecko.
Avatar - wakantanka
18. 3. 2015 12:28
Re: 60 tisíc za rok
No takto nejako som to myslel. Kedysi zopár mojich kamarátov makali v sklade náhr. dielov v Škode. A keď sme preberali za koľko príde nejaký diel k nim na sklad a za aké peniaze ho vyskladňujú na autorizované servisy, dospeli sme k názoru že toto je biznis ako remeň. >:D Možno ešte lepší ako samotná kompletizácia automobilov. >:D A verím tomu, že u všetkých ostatných automobiliek to funguje rovnako.
17. 3. 2015 18:17
Re: 60 tisíc za rok
To Polákům a Slovákům se základním vzděláním nevysvětlíš ani barevnou fixou!
17. 3. 2015 18:21
Re: 60 tisíc za rok
Čechům taky ne!
17. 3. 2015 18:22
Re: 60 tisíc za rok
Pravda taky...abych nebyl xenofobní.
17. 3. 2015 18:52
Re: 60 tisíc za rok
na to je jednoduchý recept- konečně postavit EU na nohy a zamezit vlevné výrobě mimo EU a draze dovážet..to platí i u ostatních produktů...ale tahle debata sem asi nepatří
17. 3. 2015 20:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2015 18:54
gratulace
Jestli to není jen hezká hra čísel, tak gratuluji jak Škodovce, že se jí tak daří, tak lidem k penězům, které si jistě zaslouží.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 3. 2015 08:07
Re: gratulace
Precitaj si nieco o udalostiach, ktore tomu predchadzali.
Skodovke sa dari, ale nemala ani najmensi zaujem dat to pocitit zamestnancom.
Avatar - demonicus
17. 3. 2015 19:32
Super
Zaměstnancům to přeji, jestli to není nějaké smyšlené PR. Oni si ty peníze nenechají, ale utratí je - čím pomohou ekonomice. :yes:
Kdo závidí, ať se snaží, nebo ať jde do Škodovky dělat, vždyť pořád nabírá.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
17. 3. 2015 20:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MGRR
17. 3. 2015 21:22
Ovečky je potřeba si zaháčkovat, přitom uměle podpořit prode
Kdo nebude jezdit Škodovkou, dostane výpověď ;-)

Ty auta by měli dostávat za 1/2 a měli by mít nárok na dřívější odchod do důchodu, za to, že v tom budou jezdit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 3. 2015 06:49
Pozitivny spin
Klasicke PR - info o pomerne brutalnych vyjednavaniach je spomenute v druhej polovici clanku.

Pocas vyjednavani nepriniesol tento skodovacky server ani jeden clanok - a ked bolo vedenie Skody prinutene urobit ustupok a dat ludom bonus (po dobrych financnych vysledkoch), tak to auto.cz napise v style "Skoda Auto zo samej dobroy srdca dava bonusy".

Pani, toto nie je zurnalistika :-)

Nieco z historie vyjednavani:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
18. 3. 2015 07:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2015 10:57
Re: Pozitivny spin
Nejedná se o ústupek, ale o částku vypočítanou ze zisků ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
18. 3. 2015 20:13
Re: Pozitivny spin
To sa da vypocitat system 100 milionov / 100 milionov = 1, aj 100 milionv / 5.... Ide o to, do akeho cisla za / dotlacili vedenie Skody odbory.
18. 3. 2015 07:45
ND to zaplatí....
Pokud berou měsíčně 2 500 - 4 000 euro,je to hezké gesto...pokud ne,měli platy dorovnat k německým mzdám německých dělníků..

Toto má vláda řešit...Chceš podnikat v čr? tak dělníky pořádně zaplatíš,zaplatíš jistinu do ČNB pro případ sporu,likvidace ekologických následků,zaplatíš za vypouštěné *** a zálohu na daň...vše v eurech...pak se nebude špekulovat s kurzem euro/czk..
Rozbalit vlákno
7
18. 3. 2015 08:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2015 08:52
Re: ND to zaplatí....
Co je to za blbost?

Muzeme byt radi, ze tu ty fabriky stoji. Kdyby meli mit delnici stejny platy jak v materskych zemich, tak tu nebude stat jedina a vsechno bude dal na vychod.
18. 3. 2015 08:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 3. 2015 08:55
Re: ND to zaplatí....
Výborný nápad.
Má jenom jednu chybu, jakmile takové podmínky někdo zavede, tak všechny podniky zavřou krám v ČR a odstěhují výrobu do Turecka, Rumunska, Indie nebo Číny. A místo dorovnání mezd na úroveň německých dělníků tady budou jenom hordy nezaměstnaných, které nebude mít kdo živit, protože schopní jednotlivci si odejdou vydělávat také za kopečky.
18. 3. 2015 08:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
18. 3. 2015 09:18
Re: ND to zaplatí....
Přesně tak. ČR má fajn výchozí pozici, je tu relativně technicky vzdělaná populace, jsme ve středu Evropy, je tu vyhovující infrastruktura a mzdy nejsou tak vysoké jako v západních zemích. Zároveň je tu ale složitá a nestabilní legislativa, nemáme Euro a existuje spousta zemí, kde jsou schopní pracovat za polovinu.

To co jsem psal o odborech se dá vztáhnout na celou ČR - je potřeba to nepřepísknout a spíš s pokorou pracovat na tom co máme než propadnout pocitu, že beze mě to nepůjde.
18. 3. 2015 11:00
Re: ND to zaplatí....
Ano, nepropadnout pocitu, že beze mě to nepůjde, to je častý omyl obyvatel ČR. To jsi vystihl přesně, pod to se lze jenom podepsat.
Avatar - rokyta.p
18. 3. 2015 11:13
bonus :-)
To je krásný bonus :-! I kdyby realita byla očesanější, pořád je i samotný bonus více, než kolik vidí normálně na pásce "veeelcí sousedé s nadauty" >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
3
18. 3. 2015 12:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
18. 3. 2015 14:32
Re: bonus :-)
>:D aa potrefená husa, tak jak bylo v Ženevě Gilčo, co cesta dobrý? A kdepak jste spali? >:D Hele nezáviď Škodovákům, to je ošklivá vlastnost >:D ... A proč bych měl chtít do panoptika? 8-s Normální člověk by se do o hodně horšího nehlásil, brrr, to jen ty :-) Já jsem ti spokojený tam kde jsem ;-)
18. 3. 2015 15:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 3. 2015 13:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0